Niet serieus genomen.

In de winkel vroeg of de verkoper een bepaald soort thee kende. Hij vond het nodig om op te merken dat het leek op een artikel van rituals. Hietbij werd door beide verkopers smadelijk gelachen. Ik vond dat niet aardig. Verder redelijk geholpen.

Foute maling maar geen excuses

Al jaren bestel ik gemalen espresso, voor Isomac espressomachine . Nú ook 3 pakken koffiebonen laten malen in de winkel in Haarlem…bij thuiskomst blijkt dat de koffie niet juist gemalen is..netjes terug naar de winkel… blijkt dat de dame in de winkel geen verstand heeft van maling…geadviseerd wordt om 2 dagen later naar de andere winkel in Haarlem te gaan want daar werkt de enige maler met verstand…die ontkent een fout te hebben gemaakt…geeft ons vervolgens een klein proefzakje mee met andere maling die wel blijkt te werken zoals het hoort…weigert vervolgens excuses te maken en ons nieuwe koffie mee te geven… en stuurt ons weg met 1,5 kilo fout gemalen koffie…wat een service…zou met dik schamen…dus ik zeg nooit geen koffie kopen bij Simon & Levelt

Beste Wilco, Bedankt voor jouw recensie. Wat vervelend dat het winkelbezoek en de aankoop van koffie op deze wijze is verlopen. Wij streven ernaar om iedereen met de juiste koffie naar huis te laten gaan natuurlijk. De recensie is doorgezet naar de betreffende winkel met het verzoek om contact met je op te nemen om hier uit te komen. Excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn, schroom dan niet om contact op te nemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Simon Lévelt.

Thee waar je verzot op bent

Ik heb thee gekozen omdat het in winter periode zalig gevoel geeft maar zal het zeker in de andere seizoenen zeker uit testen

Slechte service

In oktober een Sage koffiemachine gekocht van €1300. Ik dacht Simon Levelt de specialist in koffie en koffiemachines. Na 3 maanden zijn er problemen met de molen. Ik met de machine terug naar de winkel in Amstelveen. Krijg ik te horen dat zij geen contract hebben met Sage en dat ik alles zelf maar moet regelen. Tijdens de koop is over geen contract hebben geen woord gerept. Als ik dit had geweten had ik zelf nog de keus kunnen maken om te machine daar of ergens anders aan te schaffen. Ik vind het gek dat ik wel €1300 mag aftikken bij Simon Levelt maar als er dan problemen zijn dan wordt er gezegd zoek het zelf maar uit. Ik vind dit echt heel erg slecht.

onder mijn verwachtingen, lage prijs kwaliteit verhouding

Vandaag een zakje groene thee met jasmijn gekocht in Den Haag. 50 gram voor € 10,95 aanzienlijk hoger dan paar jaar geleden, bijna een verdubbeling in prijs. Thuis nog even gewogen met een professionele keukenschaal voor kleine gewichten. bijna 5 gram minder... tegenvaller. Thee gezet zoals op de verpakking aanbevolen. De smaak is niet vol genoeg, de jasmijn aroma is niet voldoende. Dat vind ik heel jammer, want ik had me verheugd op een heerlijke kopje thee vanavond!

Topservice!

Tekst & uitleg aan huis bij de aanschaf van een nieuw espresso-apparaat en advies voor de beste koffie. Alles in een prettige en vriendelijke sfeer.

Erg leuk!

Wat zijn wij leuk geholpen in Zwolle, afgelopen dinsdag! Een enige winkel, leuk assortiment. Ik kon er ook nog terecht met mijn vraag over het melksysteem van de Jura E8. Heerlijke koffie meegenomen en een paar cadeautjes. De koffie heb ik direct in de webshop bijbesteld, samen met nog wat losse accessoires. Fijne ervaring, leuke verkopende dame!

Zeer goede ervaring met Leslie van Simon Lévelt, Haarlem

Twee weken geleden heb ik bij Simon Lévelt, Haarlem een VBM Machine gekocht. Door het uitgebreide & professionele advies van Leslie (eigenaar van Simon Lévelt Haarlem) heb ik precies de machine gevonden die bij mij past. Het blijft elke dag weer een feest om Cappuccino of Espresso te zetten en de smaak is heerlijk. Leslie heeft mij niet alleen goed geadviseerd maar kwam de machine ook keurig aansluiten en uitleggen hoe alles werkt. Ik kan Simon Lévelt daarom uit volle overtuiging aan iedereen aanbevelen.

lekkere koffie maar slechte, langzame levering

Zeker lekkere koffie maar slechte, langzame levering (1 week...). Als bedrijf die gewoon de koffie de volgende dag (of in in ieder geval binnen 2 dagen) in huis wil hebben, is het niet aan te raden om de bestelling online te bestellen.

JaTochh

Benefico bonen besteld, omdat SHELL deze bonen ook gebruikt. Volgende dag was het in huis. Verpakking was zeer fraai en mooi. De bonen zijn ook lekker om op te eten.

Ik werd goed geholpen door de telefoon ik had een vraagje over Simon oplos koffie

Ik werd. Goed geholpen door de dame van de Simon Levelt in Haarlem zeer lekkere koffie en thee ik heb superieur koffie mild en

Gewoon slecht

Op donderdag besteld en zou vrijdag aankomen. Nu zou hij op zaterdag aankomen en dan krijg je een berichtje komt pas op maandag aan

Beste Davin, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat je pakket bezorgd is. Helaas hebben wij geen invloed op de verwerkingssnelheid van PostNL. We hopen dat je bestelling inmiddels is bezorgd. Mocht dit niet zo zijn, dan verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen via klantenservice@simonlévelt.com, onder vermelding van je ordernummer, zodat we voor je kunnen uitzoek wat er aan de hand is en waarom de bezorging zo lang duurt. Met vriendelijke groet, Team Webwinkel, Simon Lévelt.

Fantastisch!

Super blij met mijn bestelling! Om 13:00 uur besteld en dezelfde dag om 17:30 was het bezorgd! Gelijk een heerlijke Frappuccino gemaakt :)

alles is oke goede thee lekkere ontbijtthee

ik heb een vraagje op 8-3-2022bestelde ik 1 kg ontbijtthee 48,15 euro deze heb ik nog niet ontvangen,is er iets misgelopen kunt ge iets laten weten dit heb ik nog niet voorgehad bij jullie. simon levelt bv haa ref 47 hfhfw order 20139510. dank u groeten willy meyskens schaperijkreekstraat 22 oostende 8400 be

Prima oplossing na geschil

Na een geschil is er op een zeer professionele manier een prima oplossing aangeboden. Top!

Beste Henk, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat u een dergelijk ervaring in deze winkel hebt gehad. We hebben contact met de winkel gehad en hebben begrepen dat er inmiddels een oplossing is geboden. We hopen dat u snel van uw nieuwe Nivona koffiemachine mag gaan genieten. Mochten er nog vragen zijn, neemt u dan gerust contact met ons op. Mooie dag gewenst! Team Simon Lévelt.

Wat een smakeloze muffe bende.

Als fervent koffiedrinker probeer ik alles . En ik snap niet dat jullie dit durven te verkopen , en dit is geen valse review, vind het ook niet erg om wat meer te betalen voor goede koffie .maar dit triest.

Beste Theo, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de koffie je van ons hebt niet naar wens is. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] en je klacht omtrent de smaak zo duidelijk mogelijk te beschrijven zodat we na kunnen gaan of er toevallig iets aan de hand is met de koffie je hebt, en je een passende oplossing kunnen bieden. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Simon Lévelt.

Niet bekend

Ben van de weekid geworden Hans

kwaliteit, assortiment en klantvriendelijkheid allemaal perfect !

Wij gebruiken al jaren de koffie van Simon Levelt. In de winkel liggen allerlei lokkende andere producten en accessoires, maar de koffie is ons belangrijkste artikel met de onderhoudsartikelen voor onze Jura en nu voor de Nivona machine. De ruime keus aan theesoorten is overweldigend en vergeet niet de bonbons. Altijd zeer vriendelijke en professionele bediening en advies indien gewenst.

Supergoede klantvriendelijkheid

Wij werden heel goed geholpen door een vriendelijke vrouw.Wij vertelden dat toen we een vorige keer bij hun waren geweest koffiebonen meekregen terwijl we om gemalen snelfilterkoffie vroegen. We gaan weinig uit dus hadden we de koffie maar weggegooid die eigenlijk voor de kerst was. En nu kregen we een gratis pak koffie als vergoeding van de vorige keer. Dat waardeerden wij enorm en bevelen deze winkel bij u aan.

uitstekende producten en het super aardig winkelpersoneel

goed assortiment en schappelijke prijs/kwaliteitverhouding. Prettige sfeer in de winkel en bovenal uitstekend personeel. Deskundig, vriendelijk en met veel interesse. Volgens mij selecteren jullie veel studenten en mensen die naast dit werk nog andere dingen doen. Dan krijg je dus heel aangenaam personeel over de vloer. Ga zo door zou ik zeggen, groet Els

ouide 'verse' bonen

Verse bonen via de webwinkel waarop niet staat vermeld wat de brand datum is. Weinig transparant en kennelijk heeft men wat te verbergen. Ja inderdaad na kleine onderzoek blijkt dat de bonen ouder zijn dan 7 weken. Zeer slechte zaak; ervaring rijker illusie armer.

Beste, Wat vervelend dat uw webwinkelervaring op deze manier is verlopen. Tijdens telefonisch contact is er aangeboden het aankoopbedrag terug te storten of 4 nieuwe zakken koffie toe te sturen, waar de branddatum op genoteerd staat. De ontvangen koffie hoeft hiervoor niet retour te komen, om u de moeite te besparen. We horen graag of u akkoord gaat met een van deze oplossingen. Mocht dit aanbod niet naar wens zijn vernemen we graag wat voor oplossing u zelf in gedachte heeft. Met vriendelijke groet, Team webwinkel Simon Lévelt.

De thee is ok maar.

Bezorgen en klantenservice is niet meer van deze tijd. Men drijft een beetje op de goede naam maar men doet niet meer de moeite er voor. Bijna een week levertijd is geen goede service. Jullie hebben steeds meer concurrentie waar men wel de klant serieus neemt. Van mij hoeft leveren binnen 24 uur echt niet maar als je iets beweert, neem dan wel de moeite. PostNL is er ook zo een. Zelfs dhl is tegenwoordig beter in service.

Pure smaken

Geurige thee en pittige koffie. Thee en koffie die proeven zoals het hoort.

Het is heel goed.

Sinds ik hier begon heb ik geen koffie meer bij andere winkels gekocht.

Corazon

Geweldig koffie....smaak super en ben erg tevreden mee