Altijd een genot

Als thee en koffie fanaat, is een bezoekje aan een Simon Levelt een genot. De eerlijke geuren van de koffie en thee...mmmm. Ik koop altijd meer dan ik van plan was.

Daar ga ik speciaal heen voor MIJN thee

Het assortiment is iedere keer verassend en de dames zijn reuze vriendelijk, behulpzaam en met kennis van zaken.

Ik kom al jaren bij Simon Levelt, goede service vriendelijk

Jaren klant , veel goede ervaringen

bij Lévelt is er voor ieder wat te vinden

prettige winkel, het ruikt er heerlijk en de sfeer is uitstekend. deskundige mensen helpen je vlot en voorkomend-vriendelijk. ik kom er al jaren met veel plezier en vond het bestellen via de computer in corona-tijd niet fijn, hoewel de thee er in twee dag en was én uitstekend verzorgd. ruime keuze ook al houd ik vast aan mijn eigen voorkeuren! ik ben meer dan tevreden!!

de variatie in smaken

steeds vriendelijk winkel personeel,het maakt niet uit of je iets groot of iets klein koopt,ze zijn steeds vriendelijk en niet opdringerig en zullen u niet met een blik aankijken amai is dat alles,steeds een goed gevoel in de winkel ik ga vaak kijken .

uitstekend

Wij hebben een zeer lange en uitstekende relatie met deze winkel.

Prima levering naar België

Snel (36u na bestelling), in een propere en passende doos. Dus géén grote doos vol papier. Bedankt voor de planeet !

Uitstekend Zeer technisch qua service en advies. Gezellige winkel in het centrum van Breda Klantvriendelijk, leuk personeel.

Goede kwaliteit, maar de Webwinkel is weinig gebruikers vriendelijk.

Mooie, goede producten, veel aanbod, maar de bonen zijn soms helaas niet consistent. Het bestellen via de webwinkel kost tijd en ergernissen, waardoor ik uit frustratie soms koffiebonen uit de super meeneem. Jammer want de kwaliteit van Lévelt bonen is dikwijls uitstekend, maar is helaas soms wisselend qua smaak.

Heerlijke producten

Het enige dat ik mis is Gorreana Thee, Biologisch en enige Europese thee. Net terug van de Azoren heb ik wat thee meegenomen, deze smaakt heerlijk. ik kan hen niet bij jullie vinden. mooi alternatief voor Indiase of Chinese theeën

Supervriendelijk

De kadootjes werden supermooi ingepakt. Heel lekkere koffie en thee

Fantastische smaak de koffie van jullie

Voor het eerst jullie koffiecups gekocht en geproefd in Maastricht waar wij wonen. Heerlijk en zacht van smaak. Vervolg bestelling geplaatst vandaag.

Toppers

In de winkel geweest en daar altijd netjes behandeld. Nemen ruim de tijd voor vragen als je nieuwe koffie wilt proberen. Online is het pakketje snel en op tijd geleverd en is alles netjes verpakt. Ik geniet nu van heerlijke koffie thuis. Ik geniet hier echt van!

Niet correct

Ik heb een theepot besteld voor mijn moeder voor haar verjaardag, op de site sta voor 12 u bestellen die dag zelf leveren, wat een teleurstelling de theepot is nog steeds niet geleverd, ik heb betaald met Paypal dus ze hebben direct hun geld gehad , de theepotten zijn duurder dan van de andere sit en ik dacht door de snelle levering, dan vind ik niet erg om betalen maar mijn theepot is nog steeds niet geleverd, waarom beloven terwijl dat jullie het toch niet doen?

Topbedrijf!!

Enkele maanden geleden heb ik, na objectief advies in de winkel, de Jura D4 aangeschaft bij Simon Levert in Hoofddorp... wát een topaankoop!!! Gedurende de afgelopen maanden hebben de medewerkers al enkele keren uit de brand geholpen bij wat onduidelijkheden, waarvoor dank!! Daarnaast zijn de bonen die jullie in de winkel aanbieden van topkwaliteit, en zijn mijn dagelijkse kopjes koffie een waar genot!!! Thanks, Edwin Stolwijk

Wir genießen den Café

Unser Café wird in einer Senseo Maschine angerichtet. Wir freuen uns über die gleichbleibende Qualität der "Pads" und über den köstlichen Geschmack.

Uitstekend assortiment en behulpzame klantendienst

Simon Levelt hanteert een mooi assortiment aan heerlijke koffie en theesmaken, zonder dat het aanbod overwhelming is. Ik bestel meestal online en wanneer ik de klantendienst nodig had, ben ik telkens vlug en professioneel geholpen.

De lekkerste koffie en thee en snel in huis

Al jaren drink ik thee van Simon Lévelt, maar sinds Corona ook steeds meer de koffie. Goede kwaliteit. De Mocha Limu is tot nu toe mijn favoriet. Voor corona kwam ik regelmatig in de winkel in Haarlem. Daar was men altijd vriendelijk en behulpzaam. Tegenwoordig bestel ik meestal online. De site ziet er mooi uit en leuk om even rustig alle soorten te kunnen bekijken en er wat meer over te lezen.

Aanpassing korting bij online-bestelling

Bravo, naar aanleiding van mijn eerdere - in mijn beleving - vernietigende review (14-01) heeft Simon Lévelt de bestelling via zijn website - in het voordeel van de klant - gewijzigd. Er wordt in het vervolg direct bij een bestelling van 3 c.q. 6 kilo van dezelfde soort koffie een korting toegekend. Hartstikke goed dat jullie je service - na een klein zetje in de goede richting - in overeenstemming brengen met de goede kwaliteit van de koffiebonen. Succes.

Lekkere thees, vriendelijke en liefs medewerkers in Gent.

Goede kwaliteit, smaakvol assortiment

Ik koop mijn chung hao thee altijd online. Prettig om op de 1kg verpakking korting te krijgen en de gratis verzending is fijn. Ook altijd leuk om op de website rond te neuzen wat er allemaal te koop is. Goede kwaliteit en smaakvol assortiment.

ruime keuze, fijne webshop

Ik heb koffie en thee gekocht, ook een kadoverpakking voor mijn moeder. Alles soepel gelopen. De webshop ziet er mooi uit.

Onvriendelijk personeel

Ik vroeg om Leidsche lente thee, blijken ze die niet te hebben, word ik snauwerig te woord gestaan door 3 stuks personeel voor max 1 klant. Sorry dat ik jullie winkel binnenkwam, een grote vergissing.

10 Sterren service van Houcine

Ik was op zoek naar een koffiemachine. Eerder al bij Simon Levelt Arnhem geweest voor bonen en thee, nu dus ook voor advies en uitleg. Uiteindelijk ook daar een machine gekocht en niet op internet. Het advies, de uitleg en service staan in het niets tot het kleine prijsverschil bij een enthousiaste vakspecialist. Plus een heerlijke espresso...

ruim assortiment deskundig advies, prettig winkelen.

Prachtig assortiment koffie en Thee met een prima prijs-kwaliteitverhouding.