Altijd zeer tevreden

Bestelling op tijd en de koffie was heerlijk!

Teleurstellende wijziging kortingsbeleid

Sedert 2001 koop ik al Palermo espressobonen. Eerste jaren in de winkel (destijds Passage Den Haag) en later maakte ik gebruik van de onlineservice. Zo’n beetje per kwartaal bestelde ik 8 of 9 kilopakken en kreeg daar een prettige korting op. De korting was gemaximeerd tot 15% vanaf 6 kilo, maar kocht je er 7 of meer dan bleef de korting over alle kilopakken 15%. Onlangs bleek dit (zonder aankondiging trouwens) allemaal beperkt te worden tot maximaal 6 kilo waarop de 15% wordt berekend. Vanaf het zevende kilopak betaal je het volle pond! Wil je de 15% korting hebben en wil je meer dan 6 kilo bestellen, dan ben je wel verplicht om 2 x 6 kilo te bestellen. Dit is te gek voor woorden! Gelukkig is er de laatste jaren veel meer aanbod op de koffiemarkt en ben voorzichtig begonnen met her en der te proeven/proberen in de hoop goede kwalitatief vergelijkbare bonen te vinden, tegen een prijs waarbij ik mij wel fair behandeld voel door de leverancier.

Lekker koffie en lieve personeel

Ik kom de winkel in en wordt altijd hartelijk ontvangen door de personeel, koffie proeven ook geen probleem. Veel soorten thee hebben ze ook voor de thee liefhebbers!! Kortom ik kom hier graag mijn koffie halen.

Super lekkere koffie

Echt hele lekkere koffie. En ze zeiden ook dat ie echt altijd vers is. Zeker een grote plus.

10% korting bij 3 kg bonen van dezelfde soort

Maar dan moet je gelijk in het begin van het bestelproces op de website wel op de juiste zinsnede klikken want anders betaal je de volle prijs. Is dat juridisch correct? Ja, er is geen speld tussen te krijgen, maar is het klantgericht? Ik vind een andere review met de kop "waardeloze service maar goede producten" wel erg herkenbaar. Overigens in de winkels worden de zegels en/of korting wel servicegericht door de medewerker actief aangeboden.

Breshna Sarwary medewerkster van de eeuw!

Breshna Sarwary van Simon Lévelt in de Passage in Den Haag moet onmiddellijk benoemd worden tot Medewerkster van het Jaar 2020 en direct ook maar 2021. Probleem met mijn espresso machine op fantastische wijze opgelost. Ze is het visitekaartje van het bedrijf. Super klantgericht, creatief, geduldig en vriendelijk.

Waardeloos

Op 14 december iets besteld en betaald, na een week niets gehoord te hebben contact opgenomen met de klantenservice: de arrogantie droop er van af: het lag aan iedereen, aan Post NL, aan de vele bestellingen, aan de lockdown maar natuurlijk niet aan Lefelt zelf, het zou geregeld worden. Nu, op 1 januari nog steeds niets gehoord...

Heel fijn advies

Nadat ik eerst heel vriendelijk en vakkundig was geholpen om mijn oude apparaat weer aan de praat te krijgen, in overleg besloten een nieuwe machine te kopen. Ik kreeg een duidelijk en eerlijk advies. Zojuist de eerste espresso uit onze nieuwe quick mill machine. De koffie, het advies en de vriendelijkheid van al het personeel laten werkelijk niets te wensen over! Een tien. Met dank en groet, Johannes

Perfecte ervaring

Super geadviseerd, vriendelijk geholpen. Ook de thuisbezorging in deze tijd was supersnel.

Irritatie!!

Uw nieuwe manier van thee kunnen bestellen met iedere keer het verplicht invullen van hetzelfde email adres is hoogst irritant en gaat U klanten kosten! Ik heb er geen zin in bijvoorbeeld.

Zeer positief

Ik koop bij Simon Levelt al jaren. En sinds de opening van filiaal Waldenlaan ben ik daar trouwe klant vanaf dag 1. Fijn personeel. Leuke vlotte behulpzame vrouwen. Denken mee en geven persoonlijke aandacht. De winkel is een lust voor neus en oog. Plus geeft een goed gevoel vanwege de eerlijke prijs aan de producenten van thee en koffie.

kwaliteit

moeilijke website

Hallo Jan, de website is vernieuwd maar de ontwikkeling ervan staat zeker niet stil. Graag horen we via [email protected] waar er ruimte is voor verbetering ;-)

uitmuntend

Wij hebben onlangs thuiswerkpakketjes besteld bij vestiging Amstelveen, top verzorgd!

Ceylon thee matig

Heb al enige tijd Balangoda Orange Pekoe gekocht bij SL. Laatste zakjes zit veel stof in. In de winkel vertelde de verkoopster dat ze probeerden dit stof weg te gooien. Lukt kennelijk niet. Kocht ook Margrets Hope Darjeeling. Was altijd goed. Helaas uit de verkoop gehaald. Nu Ambotia gekocht. Zat vroeger veel stof in.

Beste Han, het is zeker niet de bedoeling dat er veel stof (hele fijne thee) in de verpakking zit. Mocht je dit wel aantreffen kun je het best even teruggaan naar de winkel. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice dan gaan we op zoek naar een passende oplossing! ([email protected])

Waardeloze service maar goede producten

Geen kwaad woord over de producten, deze zijn hartstikke goed. Helaas laat de service te wensen over. Door een (systeem)fout van Simon Levelt was mijn online bestelling naar een niet-bestaand adres verstuurd. De bestelling ging daardoor retour naar Simon Levelt. Ik zag dit in de track en trace gegevens van PostNL en daarom nam ik contact op met Simon Levelt. Eerst kreeg ik te horen dat ik dan dus een verkeerd adres ingevoerd had, dit is absoluut niet waar en dat is ook te zien in mijn gebruikersaccount. Vervolgens werd aangegeven dat men eerst ging wachten tot het pakket retour was gekomen, daarna zou het opnieuw naar mij worden verstuurd en deze keer met een juist adres. Hierdoor is mijn bestelling een week onderweg geweest, dit is echt veel te lang en mijns inziens onnodig lang. Direct na constatering dat Simon Levelt een verkeerd adres had gebruikt, had er een nieuwe zending gemaakt kunnen worden. Verder heeft niemand van Simon Levelt sorry gezegd of excuses gemaakt, integendeel er werd mij zelfs het gevoel gegeven dat het allemaal aan mij lag. Nogmaals, door een (systeem)fout van Simon Levelt is het allemaal verkeerd gegaan met de adressering en dat ligt echt niet aan mij. Jammer dat een gerenommeerd en duur bedrijf zoals Simon Levelt zo met de klanten omgaat.

Hallo Michiel, wat vervelend dat dit zo is gelopen! We hebben inderdaad wat last gehad van wat kleine bugs binnen ons nieuwe webwinkel systeem / website, maar natuurlijk kan jij daar niets aan doen. Als ik je reactie zo lees hadden we dit inderdaad anders en beter kunnen oppakken. Excuses!

Waardeloos!

Nieuwe website. Enige wat niet meer lukt is bestellen. Lachwekkend!

Beste Rene, excuses voor de late reactie, lukt het inmiddels met bestellen? We zijn weliswaar wat kleine bugs tegengekomen maar helemaal niet kunnen bestellen is natuurlijk wel ernstig...We helpen je graag door het bestelproces heen om zo te ontdekken wat er mis gaat (of is gegaan). Simon Lévelt Klantenservice - [email protected]

Onaardige mensen daar!

Wat zijn de mensen van Simon&Levelt Rotterdam onaardig. Niet aardig/vriendelijk te noemen. Bah. Vooral die vrouw. Echt een heks. Kom daar nooit meer terug, das een feit. Echt jammer.

Tevreden over de service en inrichting. Scoort onvoldoende op de DarjeelingFF

Mijn ervaring en mening strekt zich niet verder uit dan de Indiase darjeeling theeproducten. Hiervan is de kwaliteit zo achteruitgegaan dat het de kwaliteit/prijsverhouding niet meer rechtvaardigt. Ik drink nu al ruim 40 jaar in mijn huishouding bijna uitsluitend Darjeeling First Flush (en ook jaarlijks de Royal First Flush). Heb al in verschillende SL-vestigingen gezegd dat ik de kwaliteit mis van de Firtst Flush die ik jaren in de zaak van Keizers Koffie en Thee aan de Prinsengracht kocht. De kwaliteit van de RF is weliswaar achteruitgegaan, maar voor mij nog steeds aanvaardbaar. Voor dit jaar kan ik de DFF zomerpluk niet anders dan als zwaar onvoldoende rekenen. Ik vraag mij ernstig af of SL voldoende kwaliteitsborging biedt op de geleverde partijen DFF.

snelle reactie bij vragen, heerlijke thee

betrouwbaar bedrijf, die een klant snel leest en aan zijn behoeften voldoet. uitgebreid biologisch assortiment. een bedrijf waar ik graag mijn spullen koop. ik ben zelf autistisch en mijn zus besteld altijd mijn thee en ik vind het fijn dat dat allemaal mogelijk is. verder gebruik ik een zwarte en een groene thee om kombucha drank te maken en dat gaat ook goed. ik mag 4 soorten thee uit kiezen en meest al kies ik kruiden thee zonder cafeïne. verder hoop ik nog lang in het Thomashuis te mogen wonen en nog veel lekkere thee te drinken. en de nieuwe site ziet er goed uit al heb ik wel weer tijd nodig om hem te leren kennen.

Totaal verbijsterd

Vandaag in eindhoven bij Simon Léveld om een jura s8 te kopen. We hebben minstens 30 minuten buiten in de rij gewacht om uiteindelijk naar binnen te kunnen. Tot onze verbijstering werden we zonder nadere toelichting lenearecta terug de rij in gestuurd.b We hebben onze aankoop van een jura s8 elders gedaan

Service tot de deur. Onbeschoft, ongeïnspireerd, onverschillig.

Het verkooppersoneel informeerde ons over thermosflessen, die 9 uur heet zouden zijn. Daarop hebben we 2 exemplaren aangeschaft. Echter de thermosflessen koelen sneller af en zijn al gauw nog maar 60 C. Terug naar de winkel om te vragen hoe we dit op konden lossen werden we verwezen naar een ongeïnspireerde man, die niet bereid was tot enig echt gesprek of compromis. Na jarenlang klant te zijn geweest is het zeer pijnlijk afgeserveerd te worden op een onbeschofte en onverschillige wijze. Op websites van andere bedrijven wordt de thermosfles beschreven met een warmteduur van 6 uur. Dat klopt. Bijzonder triest dat Simon Levelt fout informeert en de klant zo naar bejegent.

geweldige keuze, uitstekende service (helaas geen Sikkim)

ik winkelde altijd met veel plezier bij Levelt in Centraal Station te Amsterdam waar ik ook uitstekend advies kreeg m.b.t. thee. Nu ik weinig mobiel be bestel ik per internet.

kwaliteit en productkennis.

Simon Levelt in binnenstad Arnhem is heel gezellig met deskundig en vriendelijk personeel

Super service!

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een quickmill 820 waren wij toe aan een upgrade. In de winkel in de Gierstraat in Haarlem zijn wij geïnformeerd over verschillende halfautomaten en hebben wij gekozen voor de VBM Domobar hx. Deze is bij ons thuis bezorgd door de winkeleigenaar (een vriendelijke en voorkomende heer) en hij heeft hem voor ons gebruiksklaar gemaakt en daarbij hebben wij instructie gekregen t.a.v. het gebruik en onderhoud van de machine. Ook kregen wij een viertal gemalen koffiesoorten plus een waardebon cadeau. Wat een superservice! Het is een waar feest om op deze manier een halfautomaat aan te schaffen.

Altijd fijn geholpen

Altijd fijn om in de winkel te zijn en geholpen worden.leuke, mooie artikelen. Gewoon een feest.