uitmuntend

Wij hebben onlangs thuiswerkpakketjes besteld bij vestiging Amstelveen, top verzorgd!

Ceylon thee matig

Heb al enige tijd Balangoda Orange Pekoe gekocht bij SL. Laatste zakjes zit veel stof in. In de winkel vertelde de verkoopster dat ze probeerden dit stof weg te gooien. Lukt kennelijk niet. Kocht ook Margrets Hope Darjeeling. Was altijd goed. Helaas uit de verkoop gehaald. Nu Ambotia gekocht. Zat vroeger veel stof in.

Beste Han, het is zeker niet de bedoeling dat er veel stof (hele fijne thee) in de verpakking zit. Mocht je dit wel aantreffen kun je het best even teruggaan naar de winkel. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice dan gaan we op zoek naar een passende oplossing! (klantenservice@simonlevelt.com)

Waardeloze service maar goede producten

Geen kwaad woord over de producten, deze zijn hartstikke goed. Helaas laat de service te wensen over. Door een (systeem)fout van Simon Levelt was mijn online bestelling naar een niet-bestaand adres verstuurd. De bestelling ging daardoor retour naar Simon Levelt. Ik zag dit in de track en trace gegevens van PostNL en daarom nam ik contact op met Simon Levelt. Eerst kreeg ik te horen dat ik dan dus een verkeerd adres ingevoerd had, dit is absoluut niet waar en dat is ook te zien in mijn gebruikersaccount. Vervolgens werd aangegeven dat men eerst ging wachten tot het pakket retour was gekomen, daarna zou het opnieuw naar mij worden verstuurd en deze keer met een juist adres. Hierdoor is mijn bestelling een week onderweg geweest, dit is echt veel te lang en mijns inziens onnodig lang. Direct na constatering dat Simon Levelt een verkeerd adres had gebruikt, had er een nieuwe zending gemaakt kunnen worden. Verder heeft niemand van Simon Levelt sorry gezegd of excuses gemaakt, integendeel er werd mij zelfs het gevoel gegeven dat het allemaal aan mij lag. Nogmaals, door een (systeem)fout van Simon Levelt is het allemaal verkeerd gegaan met de adressering en dat ligt echt niet aan mij. Jammer dat een gerenommeerd en duur bedrijf zoals Simon Levelt zo met de klanten omgaat.

Hallo Michiel, wat vervelend dat dit zo is gelopen! We hebben inderdaad wat last gehad van wat kleine bugs binnen ons nieuwe webwinkel systeem / website, maar natuurlijk kan jij daar niets aan doen. Als ik je reactie zo lees hadden we dit inderdaad anders en beter kunnen oppakken. Excuses!

Waardeloos!

Nieuwe website. Enige wat niet meer lukt is bestellen. Lachwekkend!

Beste Rene, excuses voor de late reactie, lukt het inmiddels met bestellen? We zijn weliswaar wat kleine bugs tegengekomen maar helemaal niet kunnen bestellen is natuurlijk wel ernstig...We helpen je graag door het bestelproces heen om zo te ontdekken wat er mis gaat (of is gegaan). Simon Lévelt Klantenservice - klantenservice@simonlevelt.com

Onaardige mensen daar!

Wat zijn de mensen van Simon&Levelt Rotterdam onaardig. Niet aardig/vriendelijk te noemen. Bah. Vooral die vrouw. Echt een heks. Kom daar nooit meer terug, das een feit. Echt jammer.

Tevreden over de service en inrichting. Scoort onvoldoende op de DarjeelingFF

Mijn ervaring en mening strekt zich niet verder uit dan de Indiase darjeeling theeproducten. Hiervan is de kwaliteit zo achteruitgegaan dat het de kwaliteit/prijsverhouding niet meer rechtvaardigt. Ik drink nu al ruim 40 jaar in mijn huishouding bijna uitsluitend Darjeeling First Flush (en ook jaarlijks de Royal First Flush). Heb al in verschillende SL-vestigingen gezegd dat ik de kwaliteit mis van de Firtst Flush die ik jaren in de zaak van Keizers Koffie en Thee aan de Prinsengracht kocht. De kwaliteit van de RF is weliswaar achteruitgegaan, maar voor mij nog steeds aanvaardbaar. Voor dit jaar kan ik de DFF zomerpluk niet anders dan als zwaar onvoldoende rekenen. Ik vraag mij ernstig af of SL voldoende kwaliteitsborging biedt op de geleverde partijen DFF.

snelle reactie bij vragen, heerlijke thee

betrouwbaar bedrijf, die een klant snel leest en aan zijn behoeften voldoet. uitgebreid biologisch assortiment. een bedrijf waar ik graag mijn spullen koop. ik ben zelf autistisch en mijn zus besteld altijd mijn thee en ik vind het fijn dat dat allemaal mogelijk is. verder gebruik ik een zwarte en een groene thee om kombucha drank te maken en dat gaat ook goed. ik mag 4 soorten thee uit kiezen en meest al kies ik kruiden thee zonder cafeïne. verder hoop ik nog lang in het Thomashuis te mogen wonen en nog veel lekkere thee te drinken. en de nieuwe site ziet er goed uit al heb ik wel weer tijd nodig om hem te leren kennen.

Totaal verbijsterd

Vandaag in eindhoven bij Simon Léveld om een jura s8 te kopen. We hebben minstens 30 minuten buiten in de rij gewacht om uiteindelijk naar binnen te kunnen. Tot onze verbijstering werden we zonder nadere toelichting lenearecta terug de rij in gestuurd.b We hebben onze aankoop van een jura s8 elders gedaan

Service tot de deur. Onbeschoft, ongeïnspireerd, onverschillig.

Het verkooppersoneel informeerde ons over thermosflessen, die 9 uur heet zouden zijn. Daarop hebben we 2 exemplaren aangeschaft. Echter de thermosflessen koelen sneller af en zijn al gauw nog maar 60 C. Terug naar de winkel om te vragen hoe we dit op konden lossen werden we verwezen naar een ongeïnspireerde man, die niet bereid was tot enig echt gesprek of compromis. Na jarenlang klant te zijn geweest is het zeer pijnlijk afgeserveerd te worden op een onbeschofte en onverschillige wijze. Op websites van andere bedrijven wordt de thermosfles beschreven met een warmteduur van 6 uur. Dat klopt. Bijzonder triest dat Simon Levelt fout informeert en de klant zo naar bejegent.

geweldige keuze, uitstekende service (helaas geen Sikkim)

ik winkelde altijd met veel plezier bij Levelt in Centraal Station te Amsterdam waar ik ook uitstekend advies kreeg m.b.t. thee. Nu ik weinig mobiel be bestel ik per internet.

kwaliteit en productkennis.

Simon Levelt in binnenstad Arnhem is heel gezellig met deskundig en vriendelijk personeel

Super service!

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een quickmill 820 waren wij toe aan een upgrade. In de winkel in de Gierstraat in Haarlem zijn wij geïnformeerd over verschillende halfautomaten en hebben wij gekozen voor de VBM Domobar hx. Deze is bij ons thuis bezorgd door de winkeleigenaar (een vriendelijke en voorkomende heer) en hij heeft hem voor ons gebruiksklaar gemaakt en daarbij hebben wij instructie gekregen t.a.v. het gebruik en onderhoud van de machine. Ook kregen wij een viertal gemalen koffiesoorten plus een waardebon cadeau. Wat een superservice! Het is een waar feest om op deze manier een halfautomaat aan te schaffen.

Altijd fijn geholpen

Altijd fijn om in de winkel te zijn en geholpen worden.leuke, mooie artikelen. Gewoon een feest.

"Michelin"ster voor levelt haarlem

Een jura koffiezetmachine gekocht bij Simon Levelt Gierstraat in Haarlem. Goede informatie en snelle levering. Installeren van apparaat gebeurt door eigenaar aan huis. Top! Eerste indrukken van kwaliteit van koffieproducten zeer positief. Genieten.... George en Mirjam Heiloo

de winkel naar mijn hart!

Een winkel om heerlijke thee naar mijn smaak te ruiken, te proeven en te kopen. De smaak is al verschoven naar de soorten thee 'achter de toonbank'; de bijzondere theesoorten! Esken, van de winkel in Enschede, bedient ons al 10 jaar uitermate vakkundig en met deskundig advies.

Groot assortiment, vriendelijke bediening

Mooie winkel, ruime keus in thee en koffie en toebehoren. Vriendelijk personeel dat goed adviseert.

Heerlijke thee!

Om de zoveel tijd koop ik een kilo Jasmijn Chung Hao van de website. Ik ben altijd zeer tevreden!

Altijd een fijn welkom

Personeel is heel goed op de hoogte van het assortiment. Geeft goed advies en zorgen altijd voor voorraad van mijn favoriete theezaadjes. De zaak is zo fijn binnenkomen. Altijd een warm welkom .

Uitstekend te noemen

Alles wat we tot nu toe aangeschaft was nog beter dan gedacht.

uitstekend

uitstekend.

meestal prima maar vandaag niet

Vandaag kreeg ik het gevoel de winkel uitgewerkt te zijn. Sta je daar met je mandje om thee te kopen worden onder je neus alle bordjes met namen en prijzen weggehaald. Ik kreeg nog net geen zet om op te rotten. Meestal voel ik me welkom in bij SL maar vandaag dus absoluut niet. In het begin werd nog gevraagd: "kan ik u helpen". Toen ik later zei dat ik de prijzen wilde weten was het antwoord: "is dat belangrijk dan?". Maar daar kon hij niet aan beginnen. Hij was er voor zichzelf en niet echt voor de klant. Dit betreft de winkel in Utrecht.

zeer positief

de winkel van Simon Levelt op de Kinkerstraat bevalt uitstekend en kom er al sinds jaren en er valt niets te klagen - in tegendeel ! erg vriendelijk personeel en heel attent ! Reuze bedankt !!!!

Snel advies, maar niet het goede.

Ik wilde theïnevrije biologische groene thee, kreeg snel het advies om Sencha Theïnearme thee te bestellen, 64653-simple-2, maar die bleek niet biologisch.

Heldere site

Bestelling en betaling gingen gemakkelijk. Daarnaast vind ij de voucher een leuke combinatie waar we ook al gebruik van hebben gemaakt.

Pluspunten

Op zoek naar een mogelijkheid om uw koffie ook voor mijn Nespresso apparaat te kunnen gebruiken las ik uit nieuwsgierigheid de reviews. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om een mening te delen. Ik ben gedurende 10 jaar, tot aan mijn verhuizing, klant van uw filiaal in de Kinkerstraat in Amsterdam geweest. Een fantastische winkel waar de medewerkers met alle geduld en vriendelijkheid advies geven, groot compliment! Zodra ik weer in Amsterdam woon fiets ik zeker een eindje om hier koffie en cadeautjes te kopen.

Geen.