Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Op zoek naar een mogelijkheid om uw koffie ook voor mijn Nespresso apparaat te kunnen gebruiken las ik uit nieuwsgierigheid de reviews. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om een mening te delen. Ik ben gedurende 10 jaar, tot aan mijn verhuizing, klant van uw filiaal in de Kinkerstraat in Amsterdam geweest. Een fantastische winkel waar de medewerkers met alle geduld en vriendelijkheid advies geven, groot compliment! Zodra ik weer in Amsterdam woon fiets ik zeker een eindje om hier koffie en cadeautjes te kopen.

Verbeterpunten

Geen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers met brede kennis, overzichtelijke site met een grote assortiment, goede betaal mogelijkheden, kortingen en communicatie en laatst maar niet het minst - snelle verwerking en verzending.

Verbeterpunten

Geen, een bedrijf dat al 200+ jaren actief is als speciaalzaak en dan ook nog eens een handvol winkels doet het gewoon goed. Plus jullie proberen het concept te verbeteren met de proef winkel in Amsterdam dus dat wekt ook meer vertrouwen - een bedrijf dat gerunned wordt door mensen met passie (zowel de eigenaars/leidinggevende als de verkopers(sters).

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Slecht service en slecht gesprek met mw van Simon Levelt Nieuwe Emmasingel in Eindhoven. Wilde mijn Nivona 855 ter service en reparatie aanbieden. Blijkbaar is service een vies woord. Uiteindelijk mijn machine daar niet achtergelaten. Deze zaak verdiend het niet om Nivona dealer te zijn. Een premium merk verdien beter. Service staat daar niet hoog in het vandaal. Nivona Nederland geïnformeerd en verzocht om een andere service verlener.

Verbeterpunten

Klantvriendelijkheid en service zijn ver te zoeken. Nivona slogan: langdurig plezier en tevredenheid bieden van uw NIVONA-machine” mag je als officiële dealer best uitdragen.

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Overzichtelijke webshop, grote variatie, goede kwaliteit, snel geleverd.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gisteren in Enschede naar binnen gelopen voor advies over een vol-automaat. Duidelijke en goede uitleg gekregen van de eigenaar waardoor de keus heel gemakkelijk was. De smaak van de koffie kenden we al, die is altijd goed. voor elke manier van zetten van koffie kun je hier terecht.

Verbeterpunten

niets veranderen -- dit is een prachtbedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de status. Verder: kwaliteitsproducten.

Verbeterpunten

Ik zou het zo gauw niet weten.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heerlijke koffie Een van de weinigen die de juiste cafeïne vrije koffie aanbiedt, hierin zit namelijk nogal wat verschil met invloed op je gezondheid!

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lekkere kwalitatieve thee.

Verbeterpunten

Te hoge portkosten voor België. Komt nu veel te duur uit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karen, De verzendkosten voor België zijn vanaf nu gelijk aan die van Nederland. Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €4,95 verzendkosten. Deze verzendkosten komen te vervallen bij een bestelling van €50,- of meer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Simon Levelt

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles snel geleverd (sneller nog dan aangegeven) en de koffie is echt top.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

goed en snel, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Keurig verpakt.

Verbeterpunten

Zoekfunctie op de website kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede levering, binnen de afgesproken tijd. Tevens een proefzakje thee erbij geleverd gekregen. Gekochte zaken waren goed en voldeden aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede en snelle levering, alleen ging het in eerste instantie met de betaling niet helemaal goed. Dit werd door middel van een vriendelijke mailtje keurig opgelost.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunten

Zolang dat ik in Nederland woon, sinds 1983, ben ik vaste klant bij Simon Levelt omdat ik graag mijn thee in los gewicht wens te kopen. Toen ik vandaag in de winkel in de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam binnenstapte, kreeg ik te horen dat ze van dat systeem waren afgestapt. De meeste thees waren alleen te verkrijgen voorverpakte pakjes van 100 gram. Ik heb gevraagd om met de filiaal manager te spreken en die was wel bereid om de pakjes open te scheuren en in een grotere zak te doen. Totaal onzinnig. Ik zal wel de persoonlijke service op maat missen. Voorverpakte zakjes thee kan in ook in de supermarkt kopen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bralx Travel, Bedankt voor uw recentie. De winkel aan de Ferdinand Bolstraat is dit systeem aan het testen (Pilot). Voor een winkel die volgens het "oude" systeem werkt kunt u terecht bij een van onze andere winkels in Amsterdam.

1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

versteld staan.....discussie over garantie van een Jura apparaat. Deze Jura Ena Micro 5 is ongeveer 2 jaar oud. Eerst na een maand of 8 kwam de koffie steeds vaker niet meer uit het uitloopje, maar rechtstreeks in de interne opvangbak. Dit heb ik pas na 13 maanden gemeld (eerst erg vaak de machine gereinigd wat vaak hielp maar uiteindelijk niet meer), en eerlijk is eerlijk, als ik de €200 beurt zou laten uitvoeren, dan zou Jura dit als 'coulance' buiten de garantie repareren. Goed, machine gerepareerd en onderhouden...... maar niet goed: de uitloop heeft twee standen: voor 1 kopje en voor 2 kopjes. Die van 2 kopjes is erg weinig gebruikt en is helemaal dicht geslibd, er komt geen koffie meer uit. Na de (ahum 200 euro!) komt er nog steeds geen koffie uit. Dit is dus duidelijk niet onderhouden, een slangetje wat dichtzit!! Weer zo’n drie maanden later: het oude euvel. Ik kan in de zetprocedure horen dat de zetgroep het samenpersen van de koffie overslaat, en dan valt het water binnenin de machine. Het meest in de opvangbak, maar ook steeds meer onder de machine. Pfff, ik weer terug met de machine naar Simon Levelt in Den Haag. Je raad het al: geen garantie, het is een nieuw probleem volgens Jura, geen garantie en een dikke rekening. Na een kleine twee jaar en meer dan 800 euro: geen apparaat meer, ik ga niet nog meer betalen voor iets wat nooit goed gefunctioneerd heeft! Ik krijg als motivatie van de chef: Jura is een ISO gecertificeerd bedrijf en ze werk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Remco, Wij hebben geprobeerd je via de mail te bereiken maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Wij vinden het erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met een Simon Lévelt winkel in Den Haag. Graag komen wij met jou in contact om samen tot een passende oplossing te komen. Je kunt ons bereiken op 023-5122522 of klantenservice@simonlevelt.com

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede service en een aanbeveling...

Verbeterpunten

Mis zoals bij vele sites info over de thee betreffende voor welke zaken dit goed is voor ons lichaam. Misschien een tip. Ook zou ik graag als beginnende theedrinker een pakketje kleinere porties verschillende theesoorten willen afnemen. Het is dan mogelijk om meerdere theesoorten uit te proberen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Jura gekocht 8 jaar geleden in Frederik Hendrikstraat te den Haag. Nu nog steeds beoordeling en herstel aan huis gekregen toen cappu melkschuimer t niet deed! Pluim! - Eigenaars kennen mn koffie voorkeuren en zijn door de jaren heen echt vriendelijk en behulpzaam.

Verbeterpunten

Zo doorgaan :)

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

The best coffe ever :)

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en goede producten

Verbeterpunten

Bij internetbestelling niet mogelijk om als cadeau te versturen naar ander adres. Zou handig zijn als er ruimte is voor bericht voor de ontvanger of zending te kunnen bestellen als cadeau.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel biologische producten, fair trade, na bestelling al snelle bezorging, kwaliteit van de producten die ik heb is heel goed.

Verbeterpunten

Eigenlijk niets, gewoon zo doorgaan

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website en snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Professionele en klantvriendelijke behandeling, geweldig koffie- en thee assortiment. Het personeel in de winkel heeft een degelijke warenkennis en staat de klant op een heel ongedwongen wijze bij met de keuze van een product en de informatie daarvan.

Verbeterpunten

Ik zou niet weten welke, gewoon doorgaan zo!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heerlijke koffie en thee. En het personeel is immer vriendelijk. Mijn bezoek roemt altijd de koffie die ik schenk.

Verbeterpunten

Gewoon zo doorgaan :).

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd