"Michelin"ster voor levelt haarlem

Een jura koffiezetmachine gekocht bij Simon Levelt Gierstraat in Haarlem. Goede informatie en snelle levering. Installeren van apparaat gebeurt door eigenaar aan huis. Top! Eerste indrukken van kwaliteit van koffieproducten zeer positief. Genieten.... George en Mirjam Heiloo

de winkel naar mijn hart!

Een winkel om heerlijke thee naar mijn smaak te ruiken, te proeven en te kopen. De smaak is al verschoven naar de soorten thee 'achter de toonbank'; de bijzondere theesoorten! Esken, van de winkel in Enschede, bedient ons al 10 jaar uitermate vakkundig en met deskundig advies.

Groot assortiment, vriendelijke bediening

Mooie winkel, ruime keus in thee en koffie en toebehoren. Vriendelijk personeel dat goed adviseert.

Heerlijke thee!

Om de zoveel tijd koop ik een kilo Jasmijn Chung Hao van de website. Ik ben altijd zeer tevreden!

Altijd een fijn welkom

Personeel is heel goed op de hoogte van het assortiment. Geeft goed advies en zorgen altijd voor voorraad van mijn favoriete theezaadjes. De zaak is zo fijn binnenkomen. Altijd een warm welkom .

Uitstekend te noemen

Alles wat we tot nu toe aangeschaft was nog beter dan gedacht.

uitstekend

uitstekend.

meestal prima maar vandaag niet

Vandaag kreeg ik het gevoel de winkel uitgewerkt te zijn. Sta je daar met je mandje om thee te kopen worden onder je neus alle bordjes met namen en prijzen weggehaald. Ik kreeg nog net geen zet om op te rotten. Meestal voel ik me welkom in bij SL maar vandaag dus absoluut niet. In het begin werd nog gevraagd: "kan ik u helpen". Toen ik later zei dat ik de prijzen wilde weten was het antwoord: "is dat belangrijk dan?". Maar daar kon hij niet aan beginnen. Hij was er voor zichzelf en niet echt voor de klant. Dit betreft de winkel in Utrecht.

zeer positief

de winkel van Simon Levelt op de Kinkerstraat bevalt uitstekend en kom er al sinds jaren en er valt niets te klagen - in tegendeel ! erg vriendelijk personeel en heel attent ! Reuze bedankt !!!!

Snel advies, maar niet het goede.

Ik wilde theïnevrije biologische groene thee, kreeg snel het advies om Sencha Theïnearme thee te bestellen, 64653-simple-2, maar die bleek niet biologisch.

Heldere site

Bestelling en betaling gingen gemakkelijk. Daarnaast vind ij de voucher een leuke combinatie waar we ook al gebruik van hebben gemaakt.

Pluspunten

Op zoek naar een mogelijkheid om uw koffie ook voor mijn Nespresso apparaat te kunnen gebruiken las ik uit nieuwsgierigheid de reviews. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om een mening te delen. Ik ben gedurende 10 jaar, tot aan mijn verhuizing, klant van uw filiaal in de Kinkerstraat in Amsterdam geweest. Een fantastische winkel waar de medewerkers met alle geduld en vriendelijkheid advies geven, groot compliment! Zodra ik weer in Amsterdam woon fiets ik zeker een eindje om hier koffie en cadeautjes te kopen.

Geen.

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers met brede kennis, overzichtelijke site met een grote assortiment, goede betaal mogelijkheden, kortingen en communicatie en laatst maar niet het minst - snelle verwerking en verzending.

Geen, een bedrijf dat al 200+ jaren actief is als speciaalzaak en dan ook nog eens een handvol winkels doet het gewoon goed. Plus jullie proberen het concept te verbeteren met de proef winkel in Amsterdam dus dat wekt ook meer vertrouwen - een bedrijf dat gerunned wordt door mensen met passie (zowel de eigenaars/leidinggevende als de verkopers(sters).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Slecht service en slecht gesprek met mw van Simon Levelt Nieuwe Emmasingel in Eindhoven. Wilde mijn Nivona 855 ter service en reparatie aanbieden. Blijkbaar is service een vies woord. Uiteindelijk mijn machine daar niet achtergelaten. Deze zaak verdiend het niet om Nivona dealer te zijn. Een premium merk verdien beter. Service staat daar niet hoog in het vandaal. Nivona Nederland geïnformeerd en verzocht om een andere service verlener.

Klantvriendelijkheid en service zijn ver te zoeken. Nivona slogan: langdurig plezier en tevredenheid bieden van uw NIVONA-machine” mag je als officiële dealer best uitdragen.

Pluspunten

Overzichtelijke webshop, grote variatie, goede kwaliteit, snel geleverd.

Geen

Pluspunten

Gisteren in Enschede naar binnen gelopen voor advies over een vol-automaat. Duidelijke en goede uitleg gekregen van de eigenaar waardoor de keus heel gemakkelijk was. De smaak van de koffie kenden we al, die is altijd goed. voor elke manier van zetten van koffie kun je hier terecht.

niets veranderen -- dit is een prachtbedrijf

Pluspunten

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de status. Verder: kwaliteitsproducten.

Ik zou het zo gauw niet weten.

Pluspunten

Pluspunten

Heerlijke koffie Een van de weinigen die de juiste cafeïne vrije koffie aanbiedt, hierin zit namelijk nogal wat verschil met invloed op je gezondheid!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lekkere kwalitatieve thee.

Te hoge portkosten voor België. Komt nu veel te duur uit.

Beste Karen, De verzendkosten voor België zijn vanaf nu gelijk aan die van Nederland. Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €4,95 verzendkosten. Deze verzendkosten komen te vervallen bij een bestelling van €50,- of meer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Simon Levelt

Pluspunten

Alles snel geleverd (sneller nog dan aangegeven) en de koffie is echt top.

Pluspunten

goed en snel, bedankt!

Pluspunten

Keurig verpakt.

Zoekfunctie op de website kan beter.

Pluspunten

Goede levering, binnen de afgesproken tijd. Tevens een proefzakje thee erbij geleverd gekregen. Gekochte zaken waren goed en voldeden aan de verwachtingen.

Pluspunten

Goede en snelle levering, alleen ging het in eerste instantie met de betaling niet helemaal goed. Dit werd door middel van een vriendelijke mailtje keurig opgelost.

Geen