2 sterren: slechter dan verwacht

Zolang dat ik in Nederland woon, sinds 1983, ben ik vaste klant bij Simon Levelt omdat ik graag mijn thee in los gewicht wens te kopen. Toen ik vandaag in de winkel in de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam binnenstapte, kreeg ik te horen dat ze van dat systeem waren afgestapt. De meeste thees waren alleen te verkrijgen voorverpakte pakjes van 100 gram. Ik heb gevraagd om met de filiaal manager te spreken en die was wel bereid om de pakjes open te scheuren en in een grotere zak te doen. Totaal onzinnig. Ik zal wel de persoonlijke service op maat missen. Voorverpakte zakjes thee kan in ook in de supermarkt kopen.

Beste Bralx Travel, Bedankt voor uw recentie. De winkel aan de Ferdinand Bolstraat is dit systeem aan het testen (Pilot). Voor een winkel die volgens het "oude" systeem werkt kunt u terecht bij een van onze andere winkels in Amsterdam.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

versteld staan.....discussie over garantie van een Jura apparaat. Deze Jura Ena Micro 5 is ongeveer 2 jaar oud. Eerst na een maand of 8 kwam de koffie steeds vaker niet meer uit het uitloopje, maar rechtstreeks in de interne opvangbak. Dit heb ik pas na 13 maanden gemeld (eerst erg vaak de machine gereinigd wat vaak hielp maar uiteindelijk niet meer), en eerlijk is eerlijk, als ik de €200 beurt zou laten uitvoeren, dan zou Jura dit als 'coulance' buiten de garantie repareren. Goed, machine gerepareerd en onderhouden...... maar niet goed: de uitloop heeft twee standen: voor 1 kopje en voor 2 kopjes. Die van 2 kopjes is erg weinig gebruikt en is helemaal dicht geslibd, er komt geen koffie meer uit. Na de (ahum 200 euro!) komt er nog steeds geen koffie uit. Dit is dus duidelijk niet onderhouden, een slangetje wat dichtzit!! Weer zo’n drie maanden later: het oude euvel. Ik kan in de zetprocedure horen dat de zetgroep het samenpersen van de koffie overslaat, en dan valt het water binnenin de machine. Het meest in de opvangbak, maar ook steeds meer onder de machine. Pfff, ik weer terug met de machine naar Simon Levelt in Den Haag. Je raad het al: geen garantie, het is een nieuw probleem volgens Jura, geen garantie en een dikke rekening. Na een kleine twee jaar en meer dan 800 euro: geen apparaat meer, ik ga niet nog meer betalen voor iets wat nooit goed gefunctioneerd heeft! Ik krijg als motivatie van de chef: Jura is een ISO gecertificeerd bedrijf en ze werk

Beste Remco, Wij hebben geprobeerd je via de mail te bereiken maar tot op heden nog geen reactie gekregen. Wij vinden het erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met een Simon Lévelt winkel in Den Haag. Graag komen wij met jou in contact om samen tot een passende oplossing te komen. Je kunt ons bereiken op 023-5122522 of [email protected]

Pluspunten

Zeer goede service en een aanbeveling...

Mis zoals bij vele sites info over de thee betreffende voor welke zaken dit goed is voor ons lichaam. Misschien een tip. Ook zou ik graag als beginnende theedrinker een pakketje kleinere porties verschillende theesoorten willen afnemen. Het is dan mogelijk om meerdere theesoorten uit te proberen.

Pluspunten

- Jura gekocht 8 jaar geleden in Frederik Hendrikstraat te den Haag. Nu nog steeds beoordeling en herstel aan huis gekregen toen cappu melkschuimer t niet deed! Pluim! - Eigenaars kennen mn koffie voorkeuren en zijn door de jaren heen echt vriendelijk en behulpzaam.

Zo doorgaan :)

Pluspunten

The best coffe ever :)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en goede producten

Bij internetbestelling niet mogelijk om als cadeau te versturen naar ander adres. Zou handig zijn als er ruimte is voor bericht voor de ontvanger of zending te kunnen bestellen als cadeau.

Pluspunten

Veel biologische producten, fair trade, na bestelling al snelle bezorging, kwaliteit van de producten die ik heb is heel goed.

Eigenlijk niets, gewoon zo doorgaan

Pluspunten

Duidelijke website en snelle bezorging

Geen

Pluspunten

Professionele en klantvriendelijke behandeling, geweldig koffie- en thee assortiment. Het personeel in de winkel heeft een degelijke warenkennis en staat de klant op een heel ongedwongen wijze bij met de keuze van een product en de informatie daarvan.

Ik zou niet weten welke, gewoon doorgaan zo!

Pluspunten

Heerlijke koffie en thee. En het personeel is immer vriendelijk. Mijn bezoek roemt altijd de koffie die ik schenk.

Gewoon zo doorgaan :).

Pluspunten

Prima thee, veel keus. Snelle levering.

2 sterren: slechter dan verwacht

2x bestelling gedaan maar link naar betaalsite werkte niet vanaf de iPad. Inkopen gaan doen in Simon&Levelt Fredericksplaats Hillgersberg en daar mijn thee gehaald. Jammer want ik mzag wel een voordeel in de mogelijke bezorging op mijn werkadres.

Beste Peter, Vervelend dat het zo is gelopen, onze excuses voor dit ongemak. Mocht je in de toekomst nog op dergelijke problemen stuiten kun je contact opnemen met de klantenservice en lossen we het probleem voor je op.

Pluspunten

Lekkere koffie

Product is helaas miskoop

Pluspunten

Een uitmuntende service van het personeel in de Oostendse winkel. Mijn aankoop wordt steeds met aandacht voorbereid en verpakt. Een 5 sterren dan ook voor deze dames. Simon Levelt koffie is bij de betere koffiezaken, hun Yirgacheffe is uitmuntend van smaak en redelijk prijswaardig te noemen. Een kopje van hun Levelt huismelange is ook een aanrader bij deze zaak.

Mooie informatieve website. Verkoop via website naar België moet goedkoper.

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering

nvt

Pluspunten

Uitstheekende service!

Pluspunten

Veel keus, ook betaalbaar, mooie verpakking!

Ik had 3 producten besteld, aangegeven dat het ingepakt moest worden, maar er zijn er maar 2 ingepakt. (in een schitterend doosje) Dit zag ik tijdens het bestelproces al, maar gaf de website steeds aan, beetje raar.

Pluspunten

Heerlijke thee, mooie melanges en ook een snelle levering.

A Hofmanweg 3 2031 BH Haarlem