Vakkundige mensen….

Zeer de moeite waard om jouw foto om te toveren in iets moois.

Slecht

Zeer matig

Supergaaf

Supergave tekening… blij mee

Erg goede Karikaturen

snel en goed!

Harstikke tevreden over het resultaat!

Snel, vriendelijk en kwaliteit.

Snelle beantwoording van door mij gestelde vragen, zowel per mail als telefonisch. Vriendelijke benadering, goed meegedacht, snelle levering en mooi product. Ik ben erg tevreden en raad het iedereen aan hier een order te plaatsen.

very good

Good quality. Nice and quick contact. It exceeded expectations

Top en snel!

We zijn heel blij met het resultaat en het was sneller als verwacht. We gaan zeker nog wat karikaturen bijbestellen!

uitstekend werk, super service, super snel klaar!

alles top!

Origineel en professioneel.

Goede service en een origineel en professioneel resultaat.

Super cadeau

De karikaturen waren kei leuk. Ze vonden het een leuk cadeau en leken ook kei goed op de personene

Prachtig geworden

Bestellen ging makkelijk en het resultaat mag er zijn

Grotendeels was de karikatuur heel goed gedaan!

Verrassend goed

Opdracht online gegeven. 1 terugkoppeling (de bestelbevestiging) ontvangen. Omdat ik een toevoeging bij een portret had gevraagd, had ik het fijner gevonden hier over te kunnen overleggen. Maar het resultaat is uiteindelijk verrassend goed. Een mooi cadeau om te geven

Snelle reacties en super eindresultaat!

Fijn contact via de mail, duidelijk en snel. Het resultaat is helemaal top!

Superfreundliche und unkomplizierte Bedienung und eine schöne Karikatur.

Gerne wieder.

Geheel naar wens

Al meer dan 10 jaar toffe resultaten voor zakelijke opdrachten!

Ik heb voor verschillende werk/opdrachtgevers samengewerkt met Karikatuur.nl, voor het eerst zo'n 11 jaar geleden. En elke keer weer superleuke resultaten! Samengewerkt op beurzen, maar ook voor employer branding en cadeaus voor medewerkers. Ook de service is goed, vriendelijk en persoonlijk. En de tekenaars zijn flexibel en bereid om aanpassingen te maken bij zakelijke opdrachten. Absolute aanrader dus!

Fantastische karikatuur mogen ontvangen.

Inmiddels 2 karikaturen besteld. Een aanrader.

Mooie karikaturen en er wordt goed geluisterd naar de wensen

Snelle respons, als er iets nog niet helemaal naar je zin is kan het nog aangepast worden. We maken al jaren gebruik van de diensten van karikatuur.nl en altijd met goede ervaringen

Gewoon fantastisch tekeningen

Ik heb al vaker een karikatuur besteld . En het is altijd goed .

Geweldige karikatuur!

Makkelijk om online een karikatuur aan te vragen en het resultaat is geweldig! Ik had alleen geen idee of mijn order met de aangeleverde foto's wel duidelijk genoeg was. Maar omdat ik niets hoorde, ging ik er vanuit dat het wel goed zat.

Maatwerk

Alle door mij aangegeven toevoegingen werden op fraaie manier geimplementeerd in de karikatuur. Een schitterend resultaat. De collega voor wie het was gemaakt, was zeer blij verrast en tevreden met het eindresultaat.

Komen afspraken na en karikatuur is super

Hoi, Werkt goed om via website de aanvraag te plaatsen. De karikatuur is binnen afgesproken termijn opgeleverd. Enige opmerking is om de karikatuur in het midden te plaatsen. Zeker als je die aanbieden in een zelf gekochte fotolijst.

Bedrijfsgegevens

Stratumsedijk 10

5611 ND Eindhoven

040-2125844

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.