Geweldig product, prima communicatie

Men levert een goed product door naar de wensen te luisteren en hierop te acteren.

Geweldig leuke tekening als resultaat!

Al voor de derde keer een karikatuur laten maken door Harold en elke keer is het spannend hoe deze zal worden maar het resultaat is altijd hilarisch! Leuk, treffend en knap getekend! Ook al is het bestemd voor een ander, heb er zelf altijd de grootste lol van! Dank je wel Harold voor weer een leuke verrassing!

Op tijd, kwaliteit en volgens afspraak.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding Aanrader Joost Rouwhorst The Greenery

Herhaalde treffende tekenkunst

Wederom een treffende tekenkunst met een prachtige karikatuur als resultaat. Iedere keer weer heel blij mee en tovert een glimlach op het gezicht van de ontvanger. Zo leuk! Je kunt ook altijd je vragen stellen bij het team van Karikatuur.nl. Vóór, tijdens en ná het bestelproces. Uitstekende service!

Originele karikatuur

Snelle levering van gevraagd ontwerp

Zakelijk correct, uiterst behulpzaam, prima resultaat en levering op tijd.

Bij het uitvoeren van de (nu reeds 2) opdrachten werd er steeds rekening gehouden met mijn wensen. Er werd ook bijgestuurd, waar nodig. Het kostenplaatje wordt op voorhand vastgelegd a.d.h.v. een transparante tarieflijst. Ook de bijhorende bestelde objecten werden keurig verpakt en tijdig geleverd. Prima service!

Unieke schetsen, aardige mensen, beetje amateuristische service,

Online bestellen lukte niet goed. Daarna telefonisch contact gehad en er werd goed geschakeld en geholpen. Levertijd werd maximaal benut en daarom duurde het ruim 3 weken voor het geleverd was. Hou daar rekening mee.

Medewerkers

Wij hebben de traditie om van al onze nieuwe medewerkers een karikatuur te laten maken. Deze hang bij ons in de kantine. Als een medewerker weggaat krijgt hij/zij hem mee. We laten al jaren de karikaturen via www.karikatuur.nl maken en zijn eigenlijk altijd tevreden!

Origineel en goede service

Ik heb Karikatuur.nl gevonden via Google. Ik zocht een tekenaar om een collega die met pensioen gaat een origineel cadeau te geven. Dat is zeker gelukt! Het contact met Karikatuur.nl was ook prettig. Ze doen wat ze beloven.

Snel, flexibel en kundig!

Goede communicatie vooraf en ontzettend leuk eindresultaat. Bedankt Harold en team!!

Vriendelijk onthaal, mooie karikaturen en een correcte behandeling! Dankjewel karikatuur.nl

Vriendelijke mensen die u op een eerlijke en correcte manier behandelen en zeer mooie karikaturen maken! Dankjewel karikatuur.nl

Was een succesvolle ondersteuning aan de feestavond.

Veel deelnemers aan ons Congres hebben nu een leuk bierviltje met hun karikatuur erop. Heb veel lachende gezichten gezien tijdens de feestavond.

Gewoon goed!

Prima geregeld.

Kundig en klantvriendelijk

Aardige mensen, de bestelling is van goede kwaliteit en werd snel geleverd.

Netjes en goed geholpen naar wens

Paar keer mail verkeer gehad en tekening naar wens aangepast

Leuke aanvulling op een bedrijfsevent

Erg ervaren tekenaar die een leuke twist aan een bedrijfsfeest heeft gegeven. Zeer de moeite waard!

Ik heb jullie service als heel prettig ervaren.

Een Tevreden Klant aan het Woord: "De cartoon was super en heel treffend, het karakter perfect weergegeven. De service was echt super. Aanpassingen op de tekening, een lijst toevoegen die ikzelf niet goed had ingevoerd, en de snelle verzending, top!! Een volgende cartoon laat ik zeker weer door jullie maken. Wat ik nog wel een puntje van aandacht vind, is het verzendmodel dat jullie hanteren. Dit kan mensen tegenhouden om bij jullie een cartoon te bestellen, zeker als ze jullie als bedrijf nog niet kennen. Ik denk dat daar nog een stukje winst valt te halen."

Goede communicatie en mooie karikatuur!

Voorafgaand aan het bestellen van de karikatuur, heb ik mailcontact gehad waarbij snel werd gereageerd en werd meegedacht. Heel fijn! Daarnaast is de karikatuur echt top geworden, direct herkenbaar en heel grappig. Bedankt!

top geregeld

@Sandor, mooie tekening voor op mijn nieuwe puntzakken van Defriturist.nl

Het is een mooie karikatuur en toen ik een aanpassing vroeg, werd die onmiddellijk gedaan. Het is de tweede keer dat ik een karikatuur laat maken. En we zijn heel tevreden! Ook de personen waarvoor de karikatuur bestemd waren positief verrast Bedankt!

Top!!

Niet alleen de kwaliteit van Sandor zijn tekeningen zijn top, maar hij deed het op zo'n leuke manier! Wij hebben enorm veel complimenten gekregen over de aanwezigheid van Sandor. Een hele gezellige, flexibele en meedenkende - supergoede - tekenaar. Erg blij mee!

Keurig op tijd en prachtig resultaat!

Komisch Vakwerk

Al vaker een karikatuur laten maken. En iedere keer weer een Komisch staaltje Vakwerk. Zoek je een cadeau dat gegarandeerd voor een ieder een glimlach oplevert? Zoek niet verder en ga voor Karikatuur.nl!

Leuke cartoon voor onze collega

De bestelling ging heel vlot en het uiteindelijke resultaat overtrof onze verwachtingen. Ik heb het professioneel laten printen omdat we anders in tijdsgebrek kwamen maar anders had ik dat ook bij jullie gedaan. Bedankt team Karikatuur.nl

Well done! Perfect birthday gift!

I would like to recognise the amazing work done with my boyfriend’s caricature. I really enjoyed the easy communication with the artist and the quick delivery. As a recommendation, I would suggest to mention in the website in which days the shop is closed due to other events to help the costumer to estimate the delivery time. Besides that, no further comments! Thanks for the great job!

10 Stratumsedijk

Eindhoven 5611 ND