Mooie karikaturen en er wordt goed geluisterd naar de wensen

Snelle respons, als er iets nog niet helemaal naar je zin is kan het nog aangepast worden. We maken al jaren gebruik van de diensten van karikatuur.nl en altijd met goede ervaringen

Gewoon fantastisch tekeningen

Ik heb al vaker een karikatuur besteld . En het is altijd goed .

Geweldige karikatuur!

Makkelijk om online een karikatuur aan te vragen en het resultaat is geweldig! Ik had alleen geen idee of mijn order met de aangeleverde foto's wel duidelijk genoeg was. Maar omdat ik niets hoorde, ging ik er vanuit dat het wel goed zat.

Maatwerk

Alle door mij aangegeven toevoegingen werden op fraaie manier geimplementeerd in de karikatuur. Een schitterend resultaat. De collega voor wie het was gemaakt, was zeer blij verrast en tevreden met het eindresultaat.

Komen afspraken na en karikatuur is super

Hoi, Werkt goed om via website de aanvraag te plaatsen. De karikatuur is binnen afgesproken termijn opgeleverd. Enige opmerking is om de karikatuur in het midden te plaatsen. Zeker als je die aanbieden in een zelf gekochte fotolijst.

Geweldige karikatuur, helemaal naar wens!

Na extra hulp te hebben gekregen bij het beschrijven van wat ik graag in de karikatuur wilde terugzien heeft Sandor op basis van mijn wensen heeft een heel mooie en persoonlijke karikatuur weten te maken. Het was een geweldig cadeau om te geven en werd vol enthousiasme bekeken.

Goede typering met goede kwaliteit

Heel goed. Wel (te) duur

Helemaal top!

De geleverde karikatuur was binnen de afgesproken tijd. Ook toen ik vroeg om een kleine aanpassing, kreeg ik deze binnen een dag. En hij lijkt echt erg goed!

Unique personalized art!

The team is wonderful. They processed my request in a unique form and very efficient. The communication is great and the service is unique! Definitely recommended!

Echt heel erg leuk. Heel blij mee

Laten maken voor een verjaardagcadeau. Zo goed gelukt en zo leuk

Heel professioneel en reageren direct op mails/vragen.

Positief en behulpzaam! Mijn mails kwamen niet binnen en kon via de info mail alle vragen stellen en is direct heel fijn opgepakt waardoor ik alsnog de tekening kan ontvangen. Dankjewel toppers!

Hele leuke karikatuur!

De levertijd was 14 dagen, maar had helaas nog niks mogen ontvangen. Toen een mail gestuurd waar snel op werd geantwoord. Blijkbaar was deze toen al een aantal dagen geleden verzonden per mail, maar had helaas niks ontvangen. Toen in de bijlage gekregen. Er is aan alle genoemde wensen voldaan! Echt een prachtig stukje kunst, heel knap wat jullie kunnen maken! Aanrader! Bedankt!

Mooi resultaat

Na een aanvullende wens om de opgeleverde tekening aan te passen was deze naar tevredenheid opgeleverd. De aanvraag was op een maandag en ik had extra betaald om binnen 5 dagen de tekening op te leveren(dus ging ervanuit dat er vrijdag opgeleverd ging worden). helaas werd dit pas de maandag daarop nadat ik een herinneringsmail gestuurd had. Dat kan beter, immers betaal ik bijna €50,- meer voor het sneller opleveren. Gelukkig was het eindresultaat wel naar tevredenheid.

al jarenlang hebben we een goede samenwerking met karikaturist Sandor

maakt ook treffende cartoons

Een aanvulling op onze klant- en telerdag

Positieve feedback gekregen van onze telers en klanten over de tekeningen!

Ik heb een karikatuur voor verjaardag besteld. Heel mooi geworden!

Zeer professioneel

Ontzettend knap. De gelijkenis is verbazingwekkend!

Geweldig leuk!

Super gave karikatuur toegezonden gekregen! Het enige nadeel vond ik dat er bij een snellere service direct 55% op de prijs komt. Ik vond dat niet helemaal in proportie..

Mooi werk!

Altijd flexibel bij bestellingen.

Gewoon fantastisch.

Een waardevol kado voor mijn gepensioneerde collega. Fijn dat het team meedenkt en het zo mooi aflevert.

Fantastisch!!

Geweldig Sandor, hoe jij onze gasten hebt getekend!

Speedy delivery of a high quality illustration

I had a very specific request and the illustrator did a very good job of bringing it to life and in a timely fashion.

Creatieve club, met super service!

Creatieve club, met super service!

Super orgineel kado en altijd weer die lach bij het uitpakken

Sandor heeft al meerdere tekeningen voor ons gemaakt die altijd weer goed is de smaak vallen. Zijn stijl is leuk de gelijkenis en de creativiteit zijn ook top. Leuk karikaturen om te geven aan vrienden familie en collega´s als ze bijvoorbeeld gaan trouwen- met pensioen gaan of iets anders hebben te vieren.