Mooi werk!

Altijd flexibel bij bestellingen.

Gewoon fantastisch.

Een waardevol kado voor mijn gepensioneerde collega. Fijn dat het team meedenkt en het zo mooi aflevert.

Fantastisch!!

Geweldig Sandor, hoe jij onze gasten hebt getekend!

Speedy delivery of a high quality illustration

I had a very specific request and the illustrator did a very good job of bringing it to life and in a timely fashion.

Creatieve club, met super service!

Creatieve club, met super service!

Super orgineel kado en altijd weer die lach bij het uitpakken

Sandor heeft al meerdere tekeningen voor ons gemaakt die altijd weer goed is de smaak vallen. Zijn stijl is leuk de gelijkenis en de creativiteit zijn ook top. Leuk karikaturen om te geven aan vrienden familie en collega´s als ze bijvoorbeeld gaan trouwen- met pensioen gaan of iets anders hebben te vieren.

Erg mooi eindresultaat!

Erg mooi eindresultaat heel creatief bedacht !

Super !

Cadeau qui fait son effet :-) !

Super goed

Dit is de 4de keer dat ik bij hun een karikatuur bestel. Prima service en altijd een super mooi resultaat.

Snel volgens afspraak en goed gelukt!

Snel in communicatie en een mooi eindproduct. Helemaal bij mee.

Op en top fantastisch

Formidable service

Super leuke kerst bedrijfsfoto

We hebben al onze collega's laten maken op één kerstkaart. Super leuk geworden, heel blij met het resultaat. Communicatie was ook fijn en snel.

Goede vertaling van foto naar karikatuur

Had nog wel wat pittiger mogen zijn. Misschien een keuze voor extra pittig mogelijk maken?

“Grappig en creatief hoe hij de haren heeft bedacht”

Heel mooi: Ik vind het knap hoe het eindresultaat is geworden en de kleuren bij elkaar zijn gekozen!

Fantastisch portret geworden!!!

Prima service, prachtige karikatuur en levertijd volgens afspraak!

Uitstekende karikaturen in een korte tijd.

We waren uiterst tevreden met de karikaturen . Ze werden razendsnel geleverd en vielen enorm in de smaak. Wat ons extra aansprak, was de bereidheid om met ons mee te denken en de opdracht perfect uit te voeren. Kortom, een geweldige resultaat met een getalenteerde en klantgerichte professional.

Top live entertainment tijdens bedrijfsfeest

We hadden Harold en Sandor te gast tijdens een bedrijfsfeest. Dat was in één woord beschreven: TOP!! Collega's hebben volop genoten van hun creaties. Lopend door de zaal hebben ze veel collega's vastgelegd op Bierviltjes. Superleuk èn makkelijk mee naar huis te nemen. Twijfelt u voor ùw (bedrijfs)feest? Niet doen en gewoon boeken! Harold, Sandor en ook Miriam, bedankt voor de fijne samenwerking namens de Vencomatic Group

Snelle levering leuk gedaan leuke reactie

Een geslaagd kado

Alles wat ik ervan verwacht had. Heel gaaf dat er uit 1 foto een wat tekst zo een persoonlijk kado kan komen. Als er iets beter had gekund had dat wat mij betreft een contact moment kunnen zijn tussen tekenaar en opdrachtgever. Heel tevreden

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Heldere afspraken die nagekomen worden. Daarbij wordt er meegedacht. Echt top!

De karikaturen zijn een echte karikatuur weergave van de werkelijkheid. Knap werk geleverd!

Van de 14 foto's van personen die ik heb opgestuurd zijn er 13 werkelijk zeer goed weergegeven in een karikatuur. Van één persoon herken ik in de karikatuur niet de betreffende persoon.

Mooi resultaat, duidelijke site

Al diverse keren van deze website gebruik gemaakt. Mooi lijkend resultaat en tijdige levering.

Precies zoals verwacht!

Contact met karikatuur was erg goed en snel. Een duidelijke foto aangeleverd en het resultaat was echt super gaaf!

Creatieve kunstenaars! Knap wat ze kunnen maken!

Ik heb een kerstkaart laten maken waar heel ons team op staat afgebeeld. Dit sturen wij naar onze leden i.c.m. kortingsbonnen. Hier zal nog weken over gesproken worden... helemaal super!

Passend product precies volgens wensen

Omdat wij een enigszins afwijkend product wilden hebben heb ik per mail contact opgenomen. Keurig een prijsopgave gekregen en vervolgens een super karikatuur mogen ontvangen.