Een geslaagd kado

Alles wat ik ervan verwacht had. Heel gaaf dat er uit 1 foto een wat tekst zo een persoonlijk kado kan komen. Als er iets beter had gekund had dat wat mij betreft een contact moment kunnen zijn tussen tekenaar en opdrachtgever. Heel tevreden

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Heldere afspraken die nagekomen worden. Daarbij wordt er meegedacht. Echt top!

De karikaturen zijn een echte karikatuur weergave van de werkelijkheid. Knap werk geleverd!

Van de 14 foto's van personen die ik heb opgestuurd zijn er 13 werkelijk zeer goed weergegeven in een karikatuur. Van één persoon herken ik in de karikatuur niet de betreffende persoon.

Mooi resultaat, duidelijke site

Al diverse keren van deze website gebruik gemaakt. Mooi lijkend resultaat en tijdige levering.

Precies zoals verwacht!

Contact met karikatuur was erg goed en snel. Een duidelijke foto aangeleverd en het resultaat was echt super gaaf!

Creatieve kunstenaars! Knap wat ze kunnen maken!

Ik heb een kerstkaart laten maken waar heel ons team op staat afgebeeld. Dit sturen wij naar onze leden i.c.m. kortingsbonnen. Hier zal nog weken over gesproken worden... helemaal super!

Passend product precies volgens wensen

Omdat wij een enigszins afwijkend product wilden hebben heb ik per mail contact opgenomen. Keurig een prijsopgave gekregen en vervolgens een super karikatuur mogen ontvangen.

Mooi

Mooi getekend, niet te "pittig" en de persoon is herkenbaar. Er was even wat verwarring over de grootte van het bestand, volgens de (andere)printservice was dr resolutie te laag, maar na overleg was het prima om te printen op A3

tof resultaat en hele fijne service. voor een goede prijs

Nadat bestellen via de site niet lukte (wat aan mij lag overigens) via de maik erg goed geholpen. Daarna bijlages gemaild en min de bestelling worden gedaan per mail, betaallink ook in de mail. Perfect. Het resultaat was echt te gek. Alles zoals ik had omschreven en een supervette en pakkende karikatuur. Een absolute aanrader!!!

Goed, snel en mooie ontwerpen

Wij werken al een tijdjes samen en zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit die Sandor levert.

Gemakkelijk samenwerken

Op éénvoudige manier, snel een ontwerp

Super gedaan, thnx Sandor

prachtig nieuw logo voor www.defriturist.nl

Alex

Top bedrijf. Is bereikbaar, denkt mee en maakt hele gave karikaturen. Inmiddels 2 keer een karikatuur besteld en dit zal zeker niet de laatste zijn.

Iedere keer weer krijg je een geweldige tekening. Heel bijzonder hoe er met een aantal steekwoorden zo'n creatie wordt gemaakt. Chapeau!

Ziet er leuk uit

Werd goed geholpen

Prachtig groepsportret

Vakmanschap van Sandor. Daarnaast is het makkelijk communiceren over wensen en aanpassingen.

Goed gelukt

Zeer snel en mooi gedaan.

TOP

Hele prettige samenwerking om te komen tot het mooiste resultaat. Ook na foutje perfecte oplossing en cadeau nog op tijd in huis, dank!

Goede en snelle service! Karikatuur was zeer naar wens.

Wij wilde last minute voor onze collega een leuk cadeau laten maken. Uiteindelijk bij deze website aangekomen. Je betaal vrij veel voor last minute bestellingen (24 uur levertijd) maar dit is natuurlijk begrijpelijk wanneer ze dit in zoon korte tijd moeten ontwerpen. Ik en mijn collega's waren erg tevreden met het resultaat! Voor herhaling vatbaar, dankjewel.

toffe tekening

toffe tekening

Geluisterd naar wensen!

Bedankt voor de mooie karikatuur en dat jullie naar mijn wensen hebben geluisterd! En zo snel geleverd ook. Super!

Niet wat ik verwachtte

Ik had verwacht dat persoon volledig erop zou staan afgebeeld. En voor dit geld krijg je het via mail om het zelf te printen. Had toch wel verwacht dat het via post zou komen en van betere kwaliteit vr dit bedrag.

Response from the business owner

Je hebt een portretkarikatuur met toevoeging besteld, alleen een digitaal bestand. Dit is ook getekend. Een print kan wel, maar dan moet je hiervoor bijbetalen. Als je iets anders verwacht zou je bv een karikatuur met lichaam moeten bestellen incl print.

Gewoon goed. Echt goed. Precies zoals ik het mij had voorgesteld en snelle levering. Ben er weer blij mee. Thanx!

Snel beantwoord, ik vond alleen de aankleding van het plaatje zeer summier.

Met een bang hartje afwachten naar het resultaat. K was super content. Echt gelijkenissen met de foto’s die ik doorstuurde. Mijn tekenaar das Harold.

10 Stratumsedijk Eindhoven 5611 ND