Niet wat ik verwachtte

Ik had verwacht dat persoon volledig erop zou staan afgebeeld. En voor dit geld krijg je het via mail om het zelf te printen. Had toch wel verwacht dat het via post zou komen en van betere kwaliteit vr dit bedrag.

Response from the business owner

Je hebt een portretkarikatuur met toevoeging besteld, alleen een digitaal bestand. Dit is ook getekend. Een print kan wel, maar dan moet je hiervoor bijbetalen. Als je iets anders verwacht zou je bv een karikatuur met lichaam moeten bestellen incl print.

Gewoon goed. Echt goed. Precies zoals ik het mij had voorgesteld en snelle levering. Ben er weer blij mee. Thanx!

Snel beantwoord, ik vond alleen de aankleding van het plaatje zeer summier.

Met een bang hartje afwachten naar het resultaat. K was super content. Echt gelijkenissen met de foto’s die ik doorstuurde. Mijn tekenaar das Harold.

Oog voor detail

Super goed gelukte karikatuur. Gelijkenis is echt treffend. Heel blij mee. Steeds als ik er naar kijk moet ik erom lachen.

Superleuk entertainment voor de gasten!

Veel leuke reacties op het hele gebeuren.

Pittige karikatuur

Had een pittige gevraagd en mooi resultaat !

Leuke karikatuur

Snelle levering en leuke tekening.

Mooie tekening

De tekening is heel mooi geworden. Op tijd geleverd. Helaas is de inflatie bekoorlijk toegeslagen en vind ik het behoorlijk prijzig geworden.

Een feest op een feest!

Een feestelijke bijeenkomst, waar de gasten vakkundig worden geportretteerd door Sandor! Het is voor iedere gast een feestelijke beleving en wordt dankbaar gebruik gemaakt van zijn creatieve tekentalent, die jou/ de gasten op een originele manier tekent. Je bent het helemaal en al jouw specifieke kenmerken zó leuk vastgelegd! Geef je gasten een bijzondere herinnering: GEWOON DOEN!

Creatieve en leuke bierviltjes tekeningen!

Sandor was op ons event aanwezig om karikaturen van mensen te maken op bierviltjes. Hij was zeer snel en heeft leuke karikaturen gemaakt. Zeker een aanrader!

Fijn contact, hele leuke eindresultaat

Levert niet waarvoor je betaald

Een karikatuur gesteld met levering van een lijst. Tevens de 24 uur levering aangegeven en ervoor betaald. Karikatuur wel dezelfde dag digitaal ontvangen maar geen lijst met karikatuur en na 1 week nog niets ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op een mail met navraag hiervan.

Je krijgt meer dan wat je vraagt

Vaak is een idee snel geboren, maar het realiseren en visualiseren is dan soms lastig uit te leggen. Bij Karikatuur.nl begrijpen ze meteen wat je vraagt en is het resultaat meer dan verrassend goed. Fijn dat er nog zulke vakmensen zijn.

creatief

Goede service, vragen werden snel beantwoord. Prachtig karikatuur tekening, ik ben heel tevreden! Een absolute aanrader!

Echt super!!

Snelle service en helemaal wat de bedoeling was!!

Leuke tekening ontvangen! Binnen de afgesproken levertijd

Heel leuke karikatuur

Ondanks de vakantie een snelle service. De kwaliteit is prima.

Great job as usual.

I can count on these guys to get the job done.

Love it!

Miriam responded quickly to my request and the result was perfect!

Super mooi geworden

Boven alle verwachtingen, super mooi en leuk.Vindt zelf dat ik ,n mooi lkado weggeef.

Ontzettend leuk!

Makkelijk aan te geven wat je wensen zijn en ook via de mail goede communicatie! En het resultaat mag er ook zijn, echt top!

Snelle service mooie karikatuur

Karikatuur is heel mooi geworden. Mild, precies volgens wens

Mooie sprekende tekening

Snel contact, en mooi resultaat. Wel prijzig.

10 Stratumsedijk

Eindhoven 5611 ND