Onprofessioneel, en blijkbaar zeggen ze maar wat.

Order geplaatst en per paypal onmiddellijk betaald. Twee dagen later is die plotseling geannuleerd omdat de producten niet leverbaar zijn, en mijn geld zou teruggestort zijn. De volgende dag werd het bedrag netjes gestort na een korte (onverwachte) vertraging. Tip voor het bedrijf: antwoord steeds per wederkerende indien mogelijk om verkeerde indrukken te vermijden. Ik kan echter moeilijk aanbevelen gezien de annulering van de gehele order...

Snel en voordelig adres voor heeeel veel artikelen

gisteren besteld en vandaag al geleverd, super

Heel groot assortiment en scherpe prijs

Je kunt kiezen uit duizenden artikelen en met voordelige prijzen

Slechte eerste ervaring

Mijn eerste bestelling op 16 januari gedaan. Op 24 januari nog niets ontvangen of gehoord. Dus maar even gemaild wanneer ik de bestelling tegemoet kan zien. Tot op heden geen reactie. Ik vind het ronduit slecht dat er niet op mijn mail wordt gereageerd.

Slecht!

Na bestelling en betaling heb ik een factuur ontvangen. Na een maandje kwam het evaluatieformulier. Het bestelling heb ik tot op heden niet ontvangen ook enige communicatie hierover ook niet.

Snelle levering, duidelijke informatie en goedkoop

Ik ben zeer tevreden over de website, de benadering door Wilbert van Nice Supplies en de levering van de bestelde artikelen.

goede service.

Goed verpakte levering

Bij bestelling wordt snel duidelijk gemaakt wat ongeveer de levertijd is. En de levering is netjes verpakt

Levertijd niet zoals aangegeven

Woensdagavond bestelling geplaatst. Kreeg bericht dat het vrijdag geleverd zou worden. Pakket is vandaag (zondag) in het depot aangekomen. Misschien dat het morgen geleverd word. DPD is verantwoordelijk voor deze "fout". Helaas

Snel geleverd voor beste prijs

Leveren snel zoals beloofd. Voor beste (belangrijk lagere) productprijs die ik kon vinden op het web (met deze korte levertijd). Zorgvuldig verpakt.

Nette en vlotte levering

Bestellen ging makkelijk, levering snel en netjes. Vraag me alleen wel af waarom ik de A6 klemborden per 2 moest bestellen ze werden los in een doos geleverd....

Makkelijk bestellen, snelle levering

Het zou nog makkelijker zijn als je een account kon aanmaken met daarin de oude bestellingen. Maakt nieuwe bestellingen plaatsen makkelijker.

Super snel geleverd en veel keus

Op maandag besteld en dinsdag al in huis.

Pluspunten

Eerste aankoop bij dit bedrijf ..... Super tevreden

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Eigenlijk een 10 maar dingen kunnen nu eenmaal altijd beter!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prima levering, geen enkele klacht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

nog niets

Heb nog niets ontvangen

• Afspraken nakomen

Een deel van ons assortiment komt uit ons magazijn in Duitsland. Dit assortiment is herkenbaar aan de letters in het bestelnummer. Het duurt 2 werkdagen voordat deze artikelen geleverd kunnen worden, sneller gaat helaas niet.

Pluspunten

Uiterst netjes, produkt niet beschikbaar maar voor dezelfde prijs een beter produkt snel geleverd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles conform afspraak geleverd op tijd

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede en snelle levering

Over NiceSupplies.nl

NiceSupplies.nl is het voordelige online adres voor kantoor, kantine, magazijn en meer. Kies uit ons ruime assortiment van meer dan 80.000 kantoorartikelen, kantoormachines, facilitaire producten en meer. Vóór 17:00uur besteld? Dan worden je producten de volgende werkdag geleverd. NiceSupplies heeft hele lage prijzen en de verzendkosten niet in de prijzen van de artikelen gestopt. Daarom rekenen wij altijd € 5,50 order/verzendkosten. (exclusief BTW) Wij leveren alleen in Nederland, België en Luxemburg en voornamelijk aan bedrijven, zelfstandig ondernemers, overheid en instellingen.