geen antwoord op vragen

ik heb een bestelling gedaan op 23 mei, en sindsdien geen antwoord op vragen en mails. Ik wil weten wanneer mijn bestelling verstuurd wordt. Ik begin te vrezen dat er sprake is van oplichterij.

Super service!

Na een garantievraag, hele snelle handeling en direct een oplossing geboden. Klasse!

Super snelle service

Had een hondenkleed snel nodig en na telefonisch overleg waaruit bleek dat dit kleed op voorraad was, werd het hondenkleed al de volgende dag bezorgd! Super service en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Zeer slechte service

Slecht service, slecht aftersales , geen voorraad , levertijd 2 weken pas bezorgd en dan nog de verkeerde producten en niet volgens de product omschrijvingen. Totaal geen communicatie en onbeschoft.

Groot compliment!

Abusievelijk werd er een verkeerde kleur inkt bezorgd. Na contact werd zonder probleem en gratis de juiste kleur inkt extra geleverd. Prima communicatie en klantvriendelijkheid!

Correcte afhandeling van de bestelling, maar ook van een klacht.

Proces van bestellen en leveren gaat correct en snel. Helaas is er bij mij iets misgegaan, maar dat kan gebeuren. Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd en ontving snel een reactie terug. De klacht is vervolgens correct, snel en naar mijn tevredenheid opgelost. Ik ben dan ook tevreden over het bedrijf.

Een uiterst beroerde ervaring, waarbij de eigen beloftes niet worden nagekomen.

Enige tijd geleden heb ik inktbanden voor typmachines besteld bij dit bedrijf. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het type band dat ik had besteld niet leverbaar was op het moment, maar dat er voor dezelfde prijs en kwaliteit een alternatief geboden kon worden. Dat was wat mij betreft geen enkel probleem totdat de bestelling aankwam: er bleek maar de helft van het aantal bestelde inktbanden in te zitten. Ik heb toen direct telefonisch contact gezocht met het bedrijf en mij werd verteld dat ik een mailtje had gekregen waarin zou staan dat dit merk duurder zou zijn. Dit klopte natuurlijk niet met wat er met mij is afgesproken. De betreffende medewerker deelde mij mee dat het hem te duur zou zijn om mij het verschil terug te betalen en heeft het daarbij gelaten. Ik toen vriendelijk medegedeeld dat ik mijn teleurstelling kenbaar zou maken op het internet; bij deze! Het is erg jammer dat de belofte niet is nagekomen en dat de gemaakte fout niet wordt gecompenseerd.

Goederen waren beschadigd geleverd. Na een Email te hebben verstuurd snel een nieuwe zending ontvangen. Top

drogredenen

2 maanden geleden een bestelling geplaatst tot op heden nog niets gezien vorige maand toch maar eens gebeld omdat al onze mails onbeantwoord blijven. de reden zou bij de koerier liggen deze beweerd dat het adres niet bestaat. nice suplies zou mijn bestelling terug aanbieden hebben samen met mij het adres nog eens overlopen. we zijn terug een maand verder zonder levering. ben benieuwd als ik deze week telefoneer (want zaterdag werken ze daar blijkbaar niet) welk antwoord ze nu gaan geven. kan beter iets meer geld uitgeven en zeker zijn dat ik de producten wel krijg.

Nicesupplies levert voornamelijk aan bedrijven en daarom is onze klantenservice alleen bereikbaar op doordeweekse dagen. klanten ontvangen een track en trace code waarmee ze de levering kunnen aanpassen naar moment dat het uitkomt. Indien klant dit niet doet wordt na twee keer bezorgen het pakket naar een afhaalpunt gebracht en daar een week bewaard. Indien pakket niet wordt opgehaald gaat het retour magazijn en wordt geld terug gestort. Inmiddels is uw pakket bij ons magazijn retour en hebbe wij geld teruggestort.

Snelle levering, uitstekend product en scherpe prijs

Wat ik al zei in de titel van deze recensie: de levering verliep snel, het product is uitstekend en de prijs is prima, nog nergens zulk voordelig schrijfmachinelint gezien. Communicatie ook goed, snelle beantwoording van email en je hoeft beslist niet lang aan de telefoon te hangen. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Doen wat ze beloven.

Via de telefoon keurig geholpen, en via webshop besteld. Alles klopte perfect tot en met de aflevering. Ik kom hier zeker terug voor als ik weer iets nodig heb.

Snel geleverd en scherp geprijsd

Ik zocht een speciale liniaal, kon deze nergens vinden maar nicesupplies kon hem leveren een ook nog eens scherp geprijsd Top

Waardeloos

Koop niets bij dit bedrijf.Wat ik besteld heb kwam zonder dat ik dat wist van een ander bedrijf More-Office. En het artikel wat ik besteld had werdt verkeerd geleverd. Retour sturen kon niet want More-Office zit in Duitsland en dat was volgens Nice-Supplies te duur.Bij een normale webshop kan je meestal alles binnen 14 dagen terug sturen bij dit bedrijf dus niet. Boden alleen aan de verzendkosten bij een volgende bestelling a €5.50 te crediteren.

Nicesupplies is een dochteronderneming van More-Office. Wij zijn een groothandel die leveren aan bedrijven. Als klant een verkeerde bestelling doet zijn er kosten verbonden aan het retournemen van goederen. Als wij een verkeerd artikel leveren dan nemen wij alle kosten voor onze rekening. In dit geval heeft klant zelf verkeerd artikel besteld en hebben wij uit coulance aangeboden om de verzendkosten voor onze rekening te nemen, dat zouden wij niet hoeven te doen volgens onze leveringsvoorwaarden.

Via de website een product besteld, ging prima. Omdat het product een langere levertijd bleek te hebben dan normaal, ontving ik een email waarin gevraagd werd of ik wilde wachten tot het product binnen was, of dat ik de bestelling wilde annuleren. Ik koos voor de eerste optie en het product werd vervolgens geleverd zoals afgesproken, weliswaar iets vertraagd maar ik werd netjes op de hoogte gesteld. Dank Wilbert!

Mooi product.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle vriendelijke communicatie.

Top en netjes afgeleverd

Hoewel ik niet op de hoogte ben gehouden van de levering met een track en trace code, is vandaag mijn bestelde product keurig netjes verpakt en zonder beschadigingen afgeleverd !

Snel, scherp prijs, alert en een goede service!

Een leverancier die nadenkt als een bestelling niet helemaal juist is ingegeven. Goed bereikbaar via de mail en een snelle reactie op vragen of opmerking. Dat krijg je tegenwoordig bijna niet bij internetbestellingen.

top shop

Heel groot assortiment van artikelen die je niet overal kan krijgen. leveren best snel (2 dagen in mijn geval) voor speciale Franse agenda

Onprofessioneel, en blijkbaar zeggen ze maar wat.

Order geplaatst en per paypal onmiddellijk betaald. Twee dagen later is die plotseling geannuleerd omdat de producten niet leverbaar zijn, en mijn geld zou teruggestort zijn. De volgende dag werd het bedrag netjes gestort na een korte (onverwachte) vertraging. Tip voor het bedrijf: antwoord steeds per wederkerende indien mogelijk om verkeerde indrukken te vermijden. Ik kan echter moeilijk aanbevelen gezien de annulering van de gehele order...

Snel en voordelig adres voor heeeel veel artikelen

gisteren besteld en vandaag al geleverd, super

Heel groot assortiment en scherpe prijs

Je kunt kiezen uit duizenden artikelen en met voordelige prijzen

Slechte eerste ervaring

Mijn eerste bestelling op 16 januari gedaan. Op 24 januari nog niets ontvangen of gehoord. Dus maar even gemaild wanneer ik de bestelling tegemoet kan zien. Tot op heden geen reactie. Ik vind het ronduit slecht dat er niet op mijn mail wordt gereageerd.

Slecht!

Na bestelling en betaling heb ik een factuur ontvangen. Na een maandje kwam het evaluatieformulier. Het bestelling heb ik tot op heden niet ontvangen ook enige communicatie hierover ook niet.

Snelle levering, duidelijke informatie en goedkoop

Ik ben zeer tevreden over de website, de benadering door Wilbert van Nice Supplies en de levering van de bestelde artikelen.

goede service.

Over NiceSupplies.nl

NiceSupplies.nl is het voordelige online adres voor kantoor, kantine, magazijn en meer. Kies uit ons ruime assortiment van meer dan 80.000 kantoorartikelen, kantoormachines, facilitaire producten en meer. Vóór 17:00uur besteld? Dan worden je producten de volgende werkdag geleverd. NiceSupplies heeft hele lage prijzen en de verzendkosten niet in de prijzen van de artikelen gestopt. Daarom rekenen wij altijd € 5,50 order/verzendkosten. (exclusief BTW) Wij leveren alleen in Nederland, België en Luxemburg en voornamelijk aan bedrijven, zelfstandig ondernemers, overheid en instellingen.