1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mijn ervaring is eenmalig en niet zo goed. Waarom iets te koop aanbieden als je het niet hebt????

Kijk of alle artikelen die je aanbied ook werkelijk te koop hebt en verberg je niet dat je afhankelijk bent van een ander.

• Afspraken nakomen

Met 80.000 artikelen op de site komt het helaas voor dat artikelen niet meer leverbaar zijn. Wij werken met verschillende leveranciers en niet iedereen kan real time voorraad informatie verstrekken. Wij bieden waar mogelijk een alternatief of storten geld terug. Sorry voor het ogemak.

Levering onbemand aan de deur achtergelaten. Dit kan echt niet !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruim assortiment, makkelijk bestellen

Levering tafel was niet fijn. Eerst vrij snel na bestelling telefoon dat ze bij particulieren alleen bij de eerste deur afleveren. Bij mijn ouders in hun seniorenappartement op drie hoog (met lift) dus alleen bij de hal beneden. Boven afleveren zou een fors bedrag extra kosten. Daarom maar bij mij zelf laten leveren. Vervolgens tijd niets gehoord. Blijkt leverancier van dit bedrijf bestelling niet bij mij maar bij hun centrale magazijn afgeleverd te hebben. Zou gisteren nader bericht krijgen over levering maar vandaag stond DPD onverwacht voor de deur. Uiteindelijk allemaal goedgekomen maar gezien gedoe over afleveren voel ik mij als particulier niet welkom.

• Afspraken nakomen

Jammer dat het niet helemaal soepel is gelopen met afleveren. Wij gaan nog eens goed kijken naar dit proces. Het leveren van meubilair is voor ons geen dagelijks werk, dus bedankt voor de feedback en succes met de tafel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Bedrijf levert een whiteboard wat krom is. Er wordt niet gereageerd op een mail hier over. Het telefoonnummer wat vermeld staat op de website werkt niet. Kortom; het bedrijf is onbereikbaar.

• Afspraken nakomen

Wij zijn inderdaad een aantal dagen telefonisch niet bereikbaar geweest. Klacht is inmiddels in behandeling en wordt opgelost. Alle goederen die we leveren moeten goed zijn. Sorry voor het ongemak

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Reageren vlot. Goede service.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Veel keuze, snelle levering, prettige communicatie

Ondanks dat jullie het wel heel duidelijk vermelden waarom, zou het toch mijn voorkeur hebben om bij een bestelling boven de 50 euro oid een gratis levering te krijgen. Dat voelt toch voordeliger dan dat de producten een euro goedkoper zijn bij wij ze van. Verder zit in de zoekfunctie op de website een automatische correctiefunctie op die best wel irritant is. Met name bij het intypen van het merk 'Keeeper', daar haalt hij steeds een 'e' weg. En ik zou graag ' gelinkte ' producten direct onder in het scherm willen zien. Bijv. bij Keeeper wilde ik het potje, de brilverkleiner en het opstapje in een bepaalde kleur, maar daar moest ik zelf steeds de juiste trefwoorden voor vinden, want anders was het niet te vinden tussen de vele Keeeper producten die er aangeboden worden. M.a.w. het navigeren op de site kan beter.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bestelling heb ik nog niet ontvangen!

Ik kan er nog niets van zeggen!!

• Afspraken nakomen

De software problemen zijn gelukkig opgelost, we leveren weer uit zoals klanten van ons gewend zijn.

Pluspunten

Prima product en levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prijs

levertijd, leverdatum niet nagekomen en te laat gecommuniceerd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Belachelijk zoals jullie je super kleine bestellingen versturen. Alleen daarvoor ga ik nooit meer bij jullie bestellen. Verspilling van karton terwijl bestelling zo door de brieven kan. Misschien de prijs voor verzendkosten aanpassen als zo je spullen versturen.

Wegens softwareproblemen in ons magazijn worden kleine artikelen momenteel niet herverpakt ik enveloppen en/of kleine doosjes. Dat is technisch nu niet mogelijk. Vanaf volgende week is dit weer zoals vanouds. Sorry voor het ongemak.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

duidelijke website. en goed dat ze na de bestelling belde om te zeggen dat het door mij bestelde artikel niet meer leverbaar is

zorg dat de artikelen die online staan ook echt te koop zijn ook is het bestelde artikel nog steeds niet geleverd

• Afspraken nakomen

Helaas hebben we softwareproblemen in ons magazijn, hierdoor leveren we later uit dan klanten van ons gewend zijn. Excuses voor het ongemak

• Afspraken nakomen

Wegens softwareproblemen in ons magazijn leveren we later dan klanten van ons gewend zijn en worden kleine artikelen niet omgepakt maar in de standaard doos verzonden. Dit heeft geen kostenverhogend effect, maar we versturen inderdaad liever een klein pakje. Hopelijk zijn de problemen in ons magazijn nu snel over en leveren we weer goed uit in de juiste verpakking.

Pluspunten

Goede afhandeling, tevreden klant

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helaas was het artikel wat ik besteld had niet meer verkrijgbaar. Super hoe ik door Irene hierover gemaild ben en hoe het afgehandeld is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Maandag besteld tot op heden geen pakketje

• Afspraken nakomen

We hebben helaas software problemen in ons magazijn. zoals het er nu naar uit ziet hebben we begin volgende week alle achterstanden weggewerkt. Sorry voor het ongemak.

Pluspunten

Omdat het niet meer leverbaar was.. . Storte ze het geld gelijk terug ...top

• Prijs

Ik heb een agenda besteld en betaald die uiteindelijk niet leverbaar bleek.Het zou handig zijn als het systeem zou aangeven dat een artikel niet meer verkrijgbaar is nog vóór de klant de betaling heeft verricht. Onderhand zijn we 4 dagen verder en het betaalde bedrag is nog niet teruggestort op mijn rekening. Dat vind ik ik slordig.

• Betrouwbaarheid

met 80.000 artikelen van verschillende leveranciers op onze site komt het helaas wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is. Wij bieden dan een alternatief of storten geld terug. dat gaat via de betaalprovider en dat kan enkele dagen duren, helaas hebben wij daar geen invloed op. Sorry voor het ongemak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Breed assortiment!

We kregen het drie dagen later binnen dan gepland.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Telefonisch bestelen.

Ons bestel en betaalproces is aan elkaar gekoppeld, daarom is het niet mogelijk om telefonisch bij ons te bestellen.

A van Leeuwenhoekweg 386 2408 AN Alphen aan den rijn

Over NiceSupplies.nl

NiceSupplies.nl is het voordelige online adres voor kantoor, kantine, magazijn en meer. Kies uit ons ruime assortiment van meer dan 80.000 kantoorartikelen, kantoormachines, facilitaire producten en meer. Vóór 17:00uur besteld? Dan worden je producten de volgende werkdag geleverd. NiceSupplies heeft hele lage prijzen en de verzendkosten niet in de prijzen van de artikelen gestopt. Daarom rekenen wij altijd € 5,50 order/verzendkosten. (exclusief BTW) Wij leveren alleen in Nederland, België en Luxemburg en voornamelijk aan bedrijven, zelfstandig ondernemers, overheid en instellingen.