Pluspunten

Reageren snel alleen via tel nr Max-Office (0172) 42 47 63

Niet bereikbaar op tel v NiceSupplies Wel op die v Max-Office (0172) 42 47 63 Niet altijd klopt de voorraad op de website met de werkelijkheid ff verifiëren met tel nr Max-Office (0172) 42 47 63

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Keurige opvolging met voldoende flexibiliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen,want men kon niet leveren.pas na 4 dagen hadden ze door dat het niet voorradig was??!! Een één is het minste qua score dat ik kan geven maar het zou een nul moeten zijn.

Niets verkopen wat er niet is.zo ingewikkeld is dat niet.als er maar honderd stuks zijn kan men er geen 110 verkopen.men zal zal er nu ongeveer twee a drie weken over doen om het bedrag terug te storten.als er zo een tiental klanten zijn is dat goed voor de cashflow.gratis geld.ik ben niet akkoord om mijn gegevens te laten (mis)(ge)bruiken maar moet dit verplicht aankruisen om anderen te kunnen behoeden.

• Afspraken nakomen

In Nederland vieren we tweede Kerstdag, dus het duurde inderdaad wat langer voordat we u informeerde, jammer dat u ons hierop zo negatief beoordeeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het zou een stuk eerlijker zijn mocht de beschrijving van het product correcter zijn. Ik ben alleszins met open ogen in de val getrapt. Ik kocht Clairfontaine papier maat nergens staat vermeld dat het per 100 vel verkocht wordt terwijl ik nog nergens deze verpakking zag het zijn altijd 500 vel. Ik betaal dus nu 5 keer de meer dan de normale prijs.

• Afspraken nakomen

NiceSupplies is inderdaad heel goedkoop, van dit artikel staat zowel de 100 als de 500 vel verpakking op onze site. De extreem lage prijs voor de 100 ver verpakking deed kennelijk geen bel rinkelen, we zullen in de omschrijving duidelijker vermelden dat het 100 vel verpakking is.

Pluspunten

Makkelijke manier van bestellen en betalen

De bezorgkosten zijn wel aan de hoge kant. De bubbeltjesenvelop met de vullingen kan toch gewoon door de brievenbus. Scheelt mij weer € 4,00

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles is perfect gegaan en snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede prijs

Op de website moet je kunnen zien dat een product beschikbaar is. Ik bestelde en betaalde, daarna werd me geleld dat de producten biet meer beschikbaar waren,

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geen mening.aar 1 product besteld.

Levering was niet op de afgesproken/gewenste datum. Invullen van bezorgd gedaan maar levering kwam een dag eerder wanneer niet thuis

• Afspraken nakomen

Jammer dat het ons niet gelukt is om op juiste moment te bezorgen. Sorry voor het ongemak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

misschien de prijs

bestelling niet invooraad????Wel reeds betaald, doch geld na 5 dagen niet terecht.

• Afspraken nakomen

Met bijna 80.000 artikelen op de site komt het helaas wel eens voor dat artikel niet meer leverbaar is. wij bieden indien mogelijk een alternatief of storten geld terug. Terug storten gaat via de betaalprovider en dat kan zeker bij Bancontact enkele dagen duren, hier hebben we helaas geen grip op. Sorry voor het ongemak.

Pluspunten

Eerste keer en korekt.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

prima leverancier

informatie over levering.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle afhandeling, keuze bezorgdag vooraf.

Bezorgkosten omlaag zal mij binden als klant

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ze denken mee als een bestelling onverhoopt niet geleverd kan worden. Ze zijn snel met reageren.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

alles is +

verpakking beter sluiten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Sorry maar ik kan geen positieve punten geven.

Op 7 november heb ik een bestelling geplaatst. In de avond kreeg ik een email met de mededeling dat het artikel niet voorradig was maar dat het einde van de volgende week beschikbaar zou zijn in Duitsland. We zijn nu 3weken verder en we hebben niets meer vernomen. Communicatie zou beter kunnen.

• Afspraken nakomen

Jammer dat u niet bij ons heeft gereclameerd, hadden we eerder navraag kunnen doen naar uw bestelling. We krijgen te veel bestellingen om alle leveringen ook achteraf te controleren. Sorry voor de vertraging

Pluspunten

prima service

geen, alles verliep volgens afspraak

A van Leeuwenhoekweg 386

2408 AN Alphen aan den rijn

Over NiceSupplies.nl

NiceSupplies.nl is het voordelige online adres voor kantoor, kantine, magazijn en meer. Kies uit ons ruime assortiment van meer dan 80.000 kantoorartikelen, kantoormachines, facilitaire producten en meer. Vóór 17:00uur besteld? Dan worden je producten de volgende werkdag geleverd. NiceSupplies heeft hele lage prijzen en de verzendkosten niet in de prijzen van de artikelen gestopt. Daarom rekenen wij altijd € 5,50 order/verzendkosten. (exclusief BTW) Wij leveren alleen in Nederland, België en Luxemburg en voornamelijk aan bedrijven, zelfstandig ondernemers, overheid en instellingen.