Snelle service.

Snelle service en netjes ingepakt! Ook een mooi prijsje voor 4 barkrukken. Top!!

Goed product en fantastische nazorg.

Had twee barkrukken besteld waarbij één veerpoot defect bleek te zijn. Na mijn melding werd onmiddellijk een nieuwe verpoot opgestuurd. Super service!

licht teleurgesteld

er was 1 kruk anders verpakt en zeer licht beschadigd,het was duidelijk te zien dat deze bvb in een showroom of dergelijke gestaan had,er kleefden ook beschermviltjes onder de poten?!

Prijs kwaliteit verhouding super goed

Barkrukken voor snelle levering besteld. Duurde echter wel langer maar nu ze hier staan ben ik erg blij. Kwaliteit is goed. Kleur klopt precies en ze zitten erg goed.

Snelle levering en gave krukken

Heel handig in elkaar te zetten. En ze zijn echt heel leuk! Kids zijn er ook druk mee, omhoog omlaag en draaien haha. Goede aankoop en niet te duur

alles correct & snel geleverd

prima, zeer tevreden

Super barkrukken

Ze zitten prachtig super content van! Mooi van kleur

Zeer vlotte levering

We zijn heel blij met de snel geleverde barkrukken. Ze passen precies in ons interieur. Het in elkaar zetten van de barstoelen ging vlot. TOPprodukt

snelle levering, mooie krukken..

De krukken zitten lekker, onze kinderen zitter er ook heel graag op aan de keuken. Het is een perfecte hoogte (ons blad is 93 cm). We krijgen er complimenten over en vinden ze zelf ook mooi staan. Ze zijn makkelijk te monteren (je krijgt beide krukken in 1 doos, elke kruk dmv 4 schroefjes de zitting aan het onderstel vastmaken). Het enige nadeel was dat de poten wat beschadigd zijn aan de binnenkant. Gelukkig zie je dit (bijna) niet..

Duidelijke site & vlotte verwerking van bestelling

Prima krukken, makkelijk in elkaar te zetten

Leuk uit ziende krukken, waren snel binnen, En gemakkelijk te monteren

Correcte snelle levering

Super fijne krukken en zitten heel fijn ben er heel blij mee..goeie koopje Bedankt

twijfel

Waar blijft mijn levering van 4 stoelen? Bestelling van 4 maart zou 5-10 werkdagen levertijd zijn. bestellingnr 38599 niets meer vernomen wat status is

Goede en snelle service

Mensen van Barkrukoutlet denken ook mee en geven goed advies

Excellent!

Excellent quality of chairs, and fast response. Pictures online true to life.

Zeer goede prijs-kwaliteit en klantendienst

Leuke barkrukken, ben er blij mee. Ook een serieuze klantendienst. Bedankt !

Denken mee met en voor de klant.

Prachtige barkrukken met een super service

Ik raad deze firma ten zeerste aan. De levering ging zeer snel en verzorgt. Bij het monteren heb ik een zeer kleine schade opgemerkt aan de voetplaat maar hier heb ik dan ook zonder enige moeite of tegenspraak en kostenloos gelijk een nieuwe voor gekregen en aan huis geleverd uiteraard. De barkrukken zijn zeer mooi en comfortabel, een firma waarbij ik zeker nog ga bestellen!

Mooi afgewerkt product voor goede prijs

De barkrukken voldoen volledig aan de verwachting. Alles zeer mooi afgewerkt, goed ingepakt en tot hiertoe goed van kwaliteit. Prijs zeker waardig, zou ze meteen terug bestellen!

👍🏻

Klachten worden correct gecommuniceerd en tot wat in vermogen ligt opgelost.

goed voor elkaar

Top !!

Prima barkruk voor een goede prijs. Goed verpakt en prima materiaal.

Top product

Snelle en goed service

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.