Product volgens verwachting en snel geleverd

Gewoon prima service.

Gewoon prima ervaring met deze webshop

Goede kwaliteit en stellen levering

Goede kwaliteit en stellen levering

uitstekend

goede service

Goede prijs/kwaliteit verhouding,super snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding,super snelle levering

Erg mooie kruk

Wij zijn heel tevreden. Niet alleen over de kruk (die nog mooier is dan op de foto) maar ook qua communicatie en snelheid echt top!

super service

Een poot was beschadigd, maar keurig geregeld en een nieuwe voet verstuurd

Correcte snelle levering !!!

ok

Goede voordelige producten en snelle levering.

Kruk is zo als ze afgebeeld is prijskwaliteit

Mooie krukken!

Mooie en comfortabele krukken gekocht via de Barkrukoutlet. En ook nog eens voor een scherpe prijs. Snelle levering en de krukken waren makkelijk in elkaar te zetten. Kwaliteit ziet er prima uit.

dikke 10

mijn ervaring met dit bedrijf is in 1 woord fantastisch, binnen 2 werkdagen mijn bestelling netjes geleverd, bij bestelling door een fout van mijzelf teveel overgemaakt, fout was al door deze mensen ontdekt en netjes teruggestort, week later nog 3 stoelen bijbesteld en wederom weer binnen 2 dagen geleverd, kwaliteit van onze krukken zijn heel erg goed, ga zo door met jullie handel,

Snelle levering en goed product.

super

Goede kwaliteit. Snelle levering. Goede prijs

Prima, servicegericht!

Door kennelijk een misverstand zijn de verkeerde krukken bezorgd. Eén telefoontje, volgende dag de goede typen krukken bezorgd. Chapeau!!

Snel en correct!

Na een uitgebreide speurtocht op de website "onze" krukken gevonden. Levertijd van 5 - 10 dagen? helemaal niet: 2 dagen later worden de krukken al geleverd en nu staan de krukken al in onze keuken te schitteren.

niet zo goed

@ van de 3 barkrukken zijn prachtig. Helaas is de derde barkruk beschadigd aangekomen. Door verhuizing heb ik niet eerder kunnen reageren.

super!

Barkrukken besteld, zijn veel sneller geleverd dan verwacht. Echter 1 verkeerde kleur was meegeleverd. Mail gestuurd, volgende dag meteen een nieuwe in de juiste kleur opgestuurd. Een geweldige service!

Helemaal prima!

Goede en snelle service!

Snel geleverd, voldoet volledig aan verwachting!

Scherpe prijs, snel geleverd, eenvoudig te monteren. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Mooie prijs voor goede barkruk

Vragen werden direct uitgebreid beantwoord. Snelle levering. Helaas was het door ons gekozen model uiteindelijk toch niet passend voor ons. Retourneren was ook geen enkel probleem. Alle hulp én goede communicatie.

Snel en mooie aanbieding

Jullie aanbod was juist wat we zochten, en bovendien ook nog eens betaalbaar. Wel jammer dat er van de twee 1 kruk bij is die niet stabiel staat deze wiebelt wat . Zal zeker met de prijs te maken hebben zeker. Voor de rest kwa uitstraling zijn we tevreden. Groetjes van ons

Heel Goed

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.