Prima service en levering volgens afspraak.

Supersnelle levering na telefonisch contact. Erg prettig en professioneel.

Fantastische ervaring

De prijs zat zo goed dat we 'voorzichtig' positief waren. Al heel snel werd ons order geleverd, en niet via de eerste de beste goedkope transportfirma trouwens maar via de topper in zijn branche. De kwaliteit van onze krukjes overtrof elke verwachting. Mooi, stevig en enorm goed van prijs. Een ongelooflijke aanrader!

Duidelijke omschrijving, en snelle service.

snelle levering en probleempje goed opgelost

Bij ontvangst bleek er een kleine deuk in de voet te zitten. Na een telefoontje, direct nieuwe voet opgestuurd. Het demonteren was niet zo eenvoudig, maar ook telefonisch goed verder geholpen.

de krukken waren precies wat ik ervan verwacht had en hoe ze beschreven waren. snelle levering, scherpe prijs

Mooie barkrukken voor een goede prijs en zeer snel geleverd!

De barkrukken bevallen goed. Dankzij de duidelijke beschrijving op de website over de gewenste hoogte, zitten we heerlijk aan de bar.

Top levering

Mooie barkrukken voor een mooi prijsje. Ik ben wel benieuwd of ze mooi blijven.

Mooie barkrukken, perfecte service

De barkrukken zijn mooier dan het plaatje doet lijken. Was er aangenaam door verrast. Ook de service is perfect. Door een misverstand kreeg ik maar 1 geleverd ipv 2. Op zaterdag (in de kerstvakantie) gemaild. De maandagochtend was dit gelijk opgelost, kreeg ik per mail excuses en was de 2e kruk dinsdag (Op 31 dec) binnen. Chapeau

Fijn weer voor de kerst geleverd.

Onderstel zelfde merk lijkt kleiner dan de krukken die we eerder kochten, terwijl ze identiek zouden moeten zijn?

Goede prijs voor juiste kwaliteit en snelle levering!

Goede prijs voor juiste kwaliteit en snelle levering!

Mooi, degelijk, scherp geprijsd, snel geleverd.

Over de hele lijn positief. Zeker de snelle levering in het midden van de eindejaarsfeesten.

Perfect! TOP

Eenvoudig te bestellen. Heel snel geleverd. Super kwaliteit.

Betrouwbaar

Betrouwbare zaak voor het bestellen van barkrukken. Komen levertijden na, communicatief alles dik in orde. Na het melden van beschadigingen aan lak vd barkrukken konden we ze de volgende dag nog omruilen op het hoofdkantoor. Beschadiging kwam overigens door de fabriek waar ze gemaakt zijn. Handig om er even bij te vermelden. Snelle afhandeling van klacht, en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik kan ze aanbevelen.

Hele mooie ,fijn zittende krukken

Mooie krukken die erg fijn zitten. Bestellen er binnenkort nog 4 voor bij onze tafel

Goede producten en snelle levering

Goede kwaliteit producten en ze waren ook snel geleverd.

Tevreden mooie barkrukken ga er nog twee bijbestellen

Super Krukken gekocht. Top service.

Blij met de krukken, passen perfect. En Prima levering.

Top snel geleverd

Ruime keuze, voor ieder wel wat. Fijn dat er ook verschillende mogelijkheden in hoogte zijn. Scherpe prijzen en snelle levering!

Goed geregeld

‘s morgens de krukken besteld om diezelfde dag af te halen.. bij aankomst stonden deze al klaar en is er geholpen de krukken in te laden! Heel soepel geregeld allemaal!

Barkrukken besteld , netjes na 6 dagen geleverd maatvoering klopt ook.

Snelle levering en ook rekening gehouden met levervoorkeur.

Snelle levering en ook rekening gehouden met mijn levervoorkeur. Nette service. Echter was er één kruk aan de binnenzijde van de poten niet goed beschermd zodat de verf er daar af af is. Ik ga dit niet reclameren omdat ze Uiteindelijk toch gebruikt worden en er gebruikersschade op komt. Mss heb ik er nog een paar nodig maar dat komt later nog dan.

Van bestelling tot aflevering helemaal goed.

Van bestelling tot aflevering helemaal goed.

Na 2 dagen waren de stoelen al bij ons. Vlotte levering , duidelijke informatie en stoelen zijn perfect zoals op site. Super blij met mijn nieuwe stoelen

Top website

Mooi aanbod, sterke prijzen! Prima werking en correcte levering, kortom super website.

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.