krukken prima, bezorging waardeloos.

Krukken zijn prima. Jammer dat het zo lang duurde voor ze bezorgd werden en dat ik daar zelf achteraan moest bellen.

product snel en goed geleverd

Product was zoals op de foto, snel en goed geleverd

Voordelige aankoop, snel geleverd!

prima barkrukken snel geleverd

Ben heel tevreden van de aankoop daarom heb ik er nog 2 bij besteld. Heel snel samen te steken en goede kwaliteit. Rappe levering en uitstekende na service. Doe zo verder!

Geleverd wat ik besteld heb.

Snel bestel, snel betaal, snel gekregen en vlot in elkaar gezet

Snelle service, prima geregeld !

2 verschillende kleuren stoelen

Ik heb twee witte barkrukken tezamen besteld. Het witte kussentje met een lederlook is bij een van de barkrukken verkleurd en niet egaal. Dit valt op waardoor het erg jammer is dat dit alsnog zo gezamenlijk in een doos is verpakt.

Super goede service!!!

Hele mooie barukken aangeschaft, voor een hele mooie prijs. Helaas was er 1 zitting de schoefgaten te ver geboord waardoor de schroeven niet paste. Dit werd direct opgepakt en binnen een aantal dagen hadden wij een nieuwe zitting binnen gekregen, en deze paste perfect. Klantenservice wat mij betreft op top niveau!! Mag je als organisatie trots op zijn, chapeau!!!

Alles goed gekomen

Na een stroeve begin ,na het bestellen en wat onderdelen Te missen is het uiteindelijk goedgekomen en de krukken zitten lekker

fijn te horen eind goed al goed

Zitvlak is er niet op te krijgen

Barkrukken moeten zelf in elkaar gezet worden en zelfs met een automatische boor is het zitvlak er niet op vast te krijgen. Schroeven zijn er niet in te krijgen zo hard is het hout. We hebben de 3 krukken nu staan zonder zitvlak. Geen idee hoe we deze erop krijgen..

Wij hebben telefonisch kontakt gehad. Het is een kruk die wij heel veel in de horeca verkopen de barkruk bistro. En naar onze mening is de zitting met behulp van een schroeftol zeer makkelijk te monteren. Wij verkopen er een kleine 10.000 per jaar maar deze klacht is ons eigenlijk niet bekend

Perfect!

Website duidelijk en effectief, barkrukjes besteld, onmiddellijk bestelbevestiging gekregen. Stonden enkele dagen later al aan mijn deur. Zijn precies zoals omschrijving op website.

Super bedrijf 🤗

Mooie barkrukken en fijne prijs 😍 heel blij mee!

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten & mooie krukken!

Slechte service

Je krijgt je product niet zoals afgesproken. In de omschrijving staat bijv. Wit en zo is het dan ook afgebeeld, vervolgens krijg je dan lelijke gele stoelen die je dan maar gewoon moet accepteren. Zeer ontevreden! En absoluut geen aanrader.

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken . Binnen 14 dagen mag u alles terugsturen. Als u krukken vuil worden en u krijgt dat niet schoon dan is dat inderdaad geen garantie

Fijne kruk en mooie kleur

Fijne kruk om even op te zitten in de keuken als het te pijnlijk is om nog langer te staan.

Mooie kruk voor een mooie prijs!

Ik gebruik de kruk voornamelijk tijdens het spelen van mijn gitaar. Heerlijke houding. Voet kan op de steun. Geen spijt van deze keuze!

Zeker aan te raden goede kwaliteit en top service!

Barkrukken snel geleverd. Was makkelijk te monteren zelfs door een vrouw :-). Barkrukken zitten ook lekker..Ik ben blij met mijn aankoop. Bedankt.

Goede kwaliteit en snelle levering

De site was overzichtelijk en de krukken die we hebben gekozen komen goed overeen met de beschrijving en afbeeldingen. De levering was erg snel en goed verpakt.

Prima geleverd. Goede prijs/kwaliteit.

snel geleverd en zitten heerlijk

barkrukken zitten goed en zien er mooi uit!

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

De krukken waren per stuk in stevige dozen prima verpakt. Zijn precies zoals op website beschreven. Fijn dat op website wordt aangegeven welke hoogte je nodig hebt. Dat komt precies overeen met wat ik nodig heb! Mooie kwaliteit waar ik veel van geniet!

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.