Dikke prima

5 prachtige krukken besteld snelle levering Precies wat we ervan verwacht hadden.. er zat een kleine beschadiging aan de stoel en binnen 3 dagen was er een nieuwe bezorgd! Echt top!

Topbedrijf

Ik had een set besteld dat heel snel binnen was gekomen. Ik had wat problemen met de bestelling en dat is heel goed opgelost. Vriendelijk en snel behandelen ze de klanten. Top bedrijf! Ze verdienen die 10 . Voornamelijk Duncan die dat verdient!

Top! Goede informatieverschaffing over levering

Snelle levering en vooral goede communicatie over levering

2 krukken met een beschadiging

Bij het uitpakken waren er al 2 stuks beschadigd aan de poten.

Heel goed geholpen

Op tijd geleverd en prima produkt

Barkrukken waren heel netjes ingepakt. Toch kleine lakbeschadigingen. Even een tip: als er 2 in een doos verpakt worden, deze niet te vast in elkaar drukken. De lak van de binnenkant van de poten is hierdoor beschadigd. Verder prima krukken om een pilske op te pakken.

Afhandeling van A tot Z top!

Afhandeling van A tot Z top geregeld

Snelle service, prima prijs-kwaliteit verhouding

Mooie krukken. Zitten lekker. Snel geleverd.

Goede service en kwaliteit

Veel rond gekeken en gezocht maar hier de mooiste barkrukken gevonden en besteld. Super kwaliteit/prijs verhouding.

Prima product , prijs en service.

Prima product, prijs en service.

Was 1 kruk beschadigd, goed opgelost, zonder problemen. Goede ervaring.

Goed, maar meer dan een week moeten wachten

Zie titel

geen problemen

krukken prima, bezorging waardeloos.

Krukken zijn prima. Jammer dat het zo lang duurde voor ze bezorgd werden en dat ik daar zelf achteraan moest bellen.

product snel en goed geleverd

Product was zoals op de foto, snel en goed geleverd

Voordelige aankoop, snel geleverd!

prima barkrukken snel geleverd

Ben heel tevreden van de aankoop daarom heb ik er nog 2 bij besteld. Heel snel samen te steken en goede kwaliteit. Rappe levering en uitstekende na service. Doe zo verder!

Geleverd wat ik besteld heb.

Snel bestel, snel betaal, snel gekregen en vlot in elkaar gezet

Snelle service, prima geregeld !

2 verschillende kleuren stoelen

Ik heb twee witte barkrukken tezamen besteld. Het witte kussentje met een lederlook is bij een van de barkrukken verkleurd en niet egaal. Dit valt op waardoor het erg jammer is dat dit alsnog zo gezamenlijk in een doos is verpakt.

Super goede service!!!

Hele mooie barukken aangeschaft, voor een hele mooie prijs. Helaas was er 1 zitting de schoefgaten te ver geboord waardoor de schroeven niet paste. Dit werd direct opgepakt en binnen een aantal dagen hadden wij een nieuwe zitting binnen gekregen, en deze paste perfect. Klantenservice wat mij betreft op top niveau!! Mag je als organisatie trots op zijn, chapeau!!!

Alles goed gekomen

Na een stroeve begin ,na het bestellen en wat onderdelen Te missen is het uiteindelijk goedgekomen en de krukken zitten lekker

fijn te horen eind goed al goed

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.