Snelle levering en precies wat we besteld hadden. Goede handleiding om de krukken in elkaar te zetten en voldoende materiaal bijgeleverd.

Snelle levering van een stevig product.

De bestelde kruk is van goede kwaliteit. Simpele constructie, stevig en goede kleuren. Levering was zeer snel.

Deel d ontbrak

Onderdeel ontbrak. Hierover ern mail gestuurd, geen reactie gezien?

oke

Was even een gepuzzel want de poten zaten verkeerd in de verpakking. Een keer 4 poten met 3 lange en een korte en een gelukkig net andersom. Al met al na een uur toch maar eens de andere poten uit de verpakking gehaald, vergeleken en naast elkaar gelegd. Maar ze staan en zijn verder prima en mooi.

Prima levering en kwaliteit, duidelijke uitleg

Ik denk dat jullie iets extra kunnen toevoegen om een echt contact op te bouwen. Bijvoorbeeld vragen om een foto hoe de barkrukken staan. En zo wie zo benieuwd zijn naar wie (privé/bedrijf) de barkrukken gaat gebruiken en hoe dus. Een persoonlijke kaartje. En of jullie de feedback/complimenten dan aan Ben doorgeven, diegene die de kruk heeft ontworpen. Wel heel leuk trouwens dat er een verhaal over/ van hem bij de kruk staat op de de website. Compliment daarvoor! En er zijn vele andere extra klantverbindingen te verzinnen. Hartelijke groet van Nienke

Snelle bediening

Snelle bediening

Snelle levering en prima barkrukken!

Snelle levering en prijs kwaliteit verhouding is super

Correct, netjes en vlot afgeleverd en afgehandeld.

Correct, netjes en vlot afgeleverd en afgehandeld.

Misselijkmakend!

De leiding ( een meneer, naam onbekend) was heel erg onbeleefd toen ik belde voor een vraag over de grote van mijn barkruk! Deze meneer gaf mij het gevoel dat hij geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden! Heel erg teleurstellen en asociaal! Zal niemand aanbevelen bij dit bedrijf te kopen! Bah!

Perfecte service, goede kwaliteit voor deze prijs. Indien ik ooit nog barkrukken nodig heb koop ik ze zeker weer bij deze firma.

Goede service aan de beste prijs

Goede aftersales, doen niet moeilijk bij eventuele klachten.

Top bedrijf

Snelle correcte levering. Eenvoudige montage. Top

Nette barkrukken

Van bestelproces tot levering prima verlopen. Snel geleverd, en goede kwaliteit!

Eindelijk een showroom met meer dan 3 of 4 barkrukken waar je uit kunt kiezen. De keuze is enorm. Ook de dienstverlening was in orde. Komtom een zeer prettige ervaring en ook nog eens voor een prachtige prijs.

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Helemaal goed in één keer.

Besteld en geleverd volgens schema.

Perfecte levering

Superfijne krukken die supersnel geleverd zijn..

Ik ben heel blij met de barkrukken..ze waren niet echt duur, zijn supersnel geleverd en ze zijn echt mooi en zitten heerlijk. Ben dus erg tevreden..

Helemaal top!!

Snelle levering, goede service, de barkrukken zien er goed uit en de kleur antraciet was precies goed.

Goede levering

Barkrukoutlet top netjes geleverd mooie barkrukken

De bestelling volgende dag verzonden netjes geleverd mooie barkrukken

Punctueel, komen afspraken na!

Klacht keurig opgelost!

Snelle en correcte levering

Snelle levering goed verpakt, en lijkt zoals op de afbeelding. En een voordelige prijs

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.