Slordige afwerking aan 1 kruk

Niet duur, maar niet correct afgewerkt

Alles compleet Zeer duidelijk Makkelijk in elkaar te zetten met de duidelijke instructies Zoals omschreven en niet duur

Super blij met mijn barstoelen

Wegens kleine woning keukeneiland gehaald. En bij deze webshop de barstoelen. Ik heb ze nog niet heel lang, maar ik ben wel enorm tevreden met de mooie stoelen!!

Snelle levering en mooie barkrukken

De website is een duidelijke site. We hebben niet lang moeten wachten op onze barkrukken. Deze zijn heel mooi en passen perfect in ons nieuwe huis.

Duidelijk en vlot

Bestelling werd sneller bezorgd dan verwacht en kwaliteit voldoet aan de verwachtingen. Geschikt voor privé gebruik maar niet voor bijvoorbeeld intensief horeca gebruik. Daar is de prijs ook naar.

Goede Qualität, snelle levering, wij zijn tevreden

Zeker niet te vreden

Stoelen beschadigd Bestelling niet door gekomen Vijzen te kort

Mooie barkrukken!

Blij met de geleverde barkrukken! Ze staan mooi in ons nieuwe kantoor. Ook snelle levering

fijn

onze vorige harde barkrukken zonder rugleuning waren aan vervanging toe en de nieuwe voldoen prima. Jammer dat er zo'n summiere montagehandleiding bij zat want er moest heel wat kracht aan te pas komen om de verstelbare veer in te stellen.

Mooie barkrukken voor mooie prijs

Mooie barkrukken voor een prima prijs. Ze stoten heerlijk en alles verliep volgens afspraak. Echt een aanrader!

Prima prijs en goede service.

Mijn ervaring met Barkrukoutlet.nl is positief. Ik zou dit bedrijf zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Service top

Mooie bar krukken top kwaliteit

mooie barkrukken

mooie barkrukken, zitten fijn.

Heel goed!

Alles perfect ,snel en netjes geleverd ,niet duur!

Volledig naar verwachting

De krukken zien er het zelfde uit als op de site Snelle levering

Snelle bezorging, goed product.

Bestellen, betalen en 2 dagen later wordt het thuis afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

Ze zijn super. Zitten goed

Super tevreden, prachtige service

Super tevreden, perfecte service

Prima barkrukken en precies wat ik bedoelde

Ik heb deze barkrukken in 1e instantie besteld voor op balkon ik heb nl een Balkonbar en dat staat leuk ,door het slechte weer heb ik er nog niet van kunnen genieten helaas ,maar de zon zal toch wel een keertje komen.

snelle levering, goede en duidelijke communicatie

2 barkrukken besteld voor een mooie prijs, snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden!

Aanvankelijk stoel geleverd die beschadigd was. Zonder problemen werd een nieuwe geleverd.

Snelle en correcte levering

Positief. Mooie barkruk voor een mooie prijs

prima snel geleverd mooie prijs goede kwaliteit

Mooier dan we dachten

Na twee x zwarte barkrukken was het tijd voor een andere kleur. De barkrukken werden erg snel geleverd. Ze waren makkelijk in elkaar te zetten. Ze zitten heerlijk en zijn makkelijk schoon te houden. Ze waren nog mooier dan we op het plaatje vonden. Onze keuken heeft een upgrade hiermee gehad .

Zekkenstraat 23-25

3151 XP Hoek van Holland

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.