Prachtige barkruk

Prachtige barkruk. Mooie kwaliteit. Stevig

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Zitten goed. Echter wel wat beschadiging op de krukken.

Abusievelijk vergeten foto's te maken dit doordat we diezelfde avond een feestje hadden en de krukken nodig waren. Het ijzer werk is bij alle 6 de krukken van ons wel beschadigd. Dit doet er niet aan af dat de krukken goed zitten. Mogelijk dat ze beter ingepakt kunnen worden. Of dat de bezorger er voorzichtiger mee omgaat.

Mooie barkrukken voor een nette prijs

Duidelijke foto's, duidelijke omschrijving en een snelle en correcte levering!

Voor de prijs hele goede barkrukken.

Na plaatsen van bestelling, snel geleverd.

Snel geholpen super servis.

Ik had de verkeerde maar onderstel besteld. Meteen nieuwe gekregen met omruiling, zonder te betalen. Geweldig fijn geregeld. Ben ook super geholpen door Duncan, goud waard voor dit bedrijf.

Mooie krukjes

Goeie keuze gemaakt

top service /snel geleverd

Goede service na melding beschadigde zitting bij levering. Mooie krukken voor een leuke prijs!

Ze zijn helemaal top, naar verwachting

Op tijd en correct

Op tijd geleverd en alles correct, goede kwaliteit

Snelle levering en eenvoudig te monteren

Prima service, goede prijs, snel geleverd

netjes en snel geleverd

De stoelen waren netjes verpakt, zodat ze niet konden beschadigen. Snelle levering, top!

Snel geleverd maar kwaliteit van de stoelen twijfelachtig

Onze stoelen werden snel geleverd zoals voorzien. We gebruiken ze nu een tweetal weken en er zijn al onderdelen losgekomen, wat verf van de poot af... we vrezen dus dat ze absoluut niet lang zullen meegaan. Jammer!

Ver boven verwachting!

In onze zoektocht naar twee barkrukken kwamen we uit bij een model met een chromen poot, echter wouden wij deze graag in mat zwart hebben. na telefonisch contact heb ik meteen snel en duidelijk een antwoord gekregen, dat er niet gewisseld kon worden met de poten. Gelukkig bleek dit niet te kunnen want toen ben ik door gaan zoeken op de site en heb veel mooiere barkrukken gevonden :) De prijs was erg goed, daardoor was ik bang dat ze kwalitatief tegen zouden vallen maar de kwaliteit bleek echt heel goed te zijn. De volgende dag al stonden onze barkrukken schitterend aan de bar! het monteren was erg eenvoudig en ze zitten ook nog eens erg goed.

zeer tegenvallend

Prima levering, snel en correct. Alleen product valt enorm tegen. kan het niet als barkruk gebruiken omdat hij veel te licht is

supper

heel vlug geleverd en goed verpakt zorgvuldig ben echt tevreden over de levering dank u supper

In één woord: tevreden

heel veel opties, goed prijs en snel levertijd! fantastische ervaring

perfect!

Ik denk dat het toch beter is om in toekomst eerst fysiek uit te proberen. Mijn vorige barkrukken hadden een iet wat grotere draai schijf waar de kruk op staat. Dit vergroot de stabiliteit. Verder zijn het mooie krukken. Ik hoop dat ze minimaal een jaar meegaan. Mvg Frans.

Prima betaalbare kruk

Handig in de keuken Snelle levering.

Snelle levering en een goede oplossing bij een kapot onderdeel

Als incident was 1 poot kapot van de bestelde krukken. 1 belletje en mailtje was genoeg. Nieuwe onderdeel gehad. Perfecte service en goeie kwaliteit

Goede service super kwaliteit!

Ik heb een barkruk besteld die precies aan mijn verwachtingen voldoet. Het is een stevige kruk met stevig materiaal. De klantenservice reageert snel en adequaat. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

Helemaal tevreden

Geen bijzonderheden snel geleverd, goed advies, prima product

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.