SUPER

3x al barkrukken besteld voor onze buitenbar en steeds een snelle levering. Heel erg bedankt!

Snel geleverd, produkt als omschreven

Makkelijk bestellen, snelle levering, mooie barkrukken

Snel geleverd en ziet er goed uit

Mooie barkrukken

Good service

Good service

Krukken werden keurig verpakt bezorgd en zitten heerlijk.

Hele goede service en snelle levering

Er werd echt meegedacht in wat ik nodig had en bij mjj zou passen. Erg blij met de service. Vriendelijk, verstand van zake en snelle levering.

Snel en voordelig

Prima barkrukken voor een scherpe prijs. Snelle levering.

Bezorging kon beter

Onze bestelling was op een verkeerd adres afgeleverd omdat er cijfers waren omgedraaid tijdens het overnemen van de gegevens. Op dat adres was niemand thuis, dus was het bij buren afgeleverd.Dit was een oud echtpaar dat ook nog getekend heeft voor ontvangst. Ik moest dus heel wat moeite doen om mijn bestelling zelf thuis te krijgen. Maar de barkruk was helemaal naar onze zin.

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering. Heel blij met mijn barkrukken­čśä

Scherp geprijsd en geleverd volgens afspraak

Scherp geprijsd en geleverd volgens afspraak

Model Cross hier gekocht. Mooie barkruk voor scherpe prijs! Blij mee. Ook nog eens snel geleverd:) Top site!

Mooie krukken voor super scherpe prijs.

Prima kwaliteit en snel / volgens afspraak geleverd. Was wel even verrast dat ik ze zelf in elkaar moest schroeven a la Ikea. Door ontbreken van achterbalkje buigen ze wel iets door als je er veel op beweegt - benieuwd of dat nog gevolgen heeft.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Volgens de site 2-3 dagen levertijd maar was na 1 dag binnen. Goede kwaliteit en prijs verhouding van de producten.

Snelle, goede en betrouwbare service

Mooie producten voor een klein prijsje, heel blij mee

Barkrukken zijn goed maar levering is slecht

De barkrukken zitten prima en voor een leuke prijs! Alleen die levering is prut. Ik heb nooit een bevestigingsmail gehad dus ik vroeg mij af of het bestellen wel goed gegaan was. Je zou het pakket moeten kunnen volgen maar bij mij bleef staan bezorg tijd nog onbekend zending word ingepland. Gelukkig kwamen ze vroeg op de dag anders hadden ze voor een dichte deur gestaan!

Beste bevestigingsmail is zeker verstuurd en zal in de spambox zitten hebben wij geen invloed op.Barkrukken voor een prima prijs dus dat was prima . Fijn te horen jammer dat we dan toch maar een twee krijgen met dit cijfer beoordeelt u ons bedrijf het product en alles wat er voor nodig is om de producten bij u thuis te krijgen.Laat ik het zo zeggen best streng. Inieder geval veel plezier van de barkrukken gewenst

Niet al te best.

Je wordt na een bestelling via de mail slecht/amper op de hoogte gehouden. Het was voor mij een verassing toen de bezorger voor de deur stond. (3dagen na bestellen) Bij het openmaken was 1 van de poten van 1 barkruk helemaal gedeukt. Het was een cadeautje en de ontvanger vond het niet zo erg omdat die barkruk toch in het schaduw kwam te staan. Maar voor mezelf zou ik absoluut niet meer hier kopen.

Jammer te horen het is noot de bedoeling beschadigde producten te leveren en echt ongeluk zit in een klein hoekje hadden dit graag willen verhelpen en willen dit trouwens nog steeds hoor! Maar als wij de onvrede niet kennen kunnen we ook niets oplossen. In het vervolg gelijk bellen en dan lossen we het op aftersales zal kontakt met je opnemen om te zien of we nog wat kunnen betekenen. Toch nog veel plezier gewenst van de barkruk. Tenminste veel plezier gewenst aan je vriendin

Mooie stoelen. Makkelijk in elkaar gezet. Erg blij mee.

Perfect!

Mooie spullen voor een goede prijs!

een 9 altijd fijn vertel het verder

Super blij mee

Product zoals omschreven. Goede prijs / kwaliteit. Snelle verzending

Snelle levering en goede kwaliteit

De barkrukken zijn van goede kwaliteit, zeker voor de aangeboden prijs. Ik ben er blij mee.

bedankt voor dit mooie cijfer veel plezier er mee

Helemaal top ! Zeer snelle levering naar Belgi├ź. Heel gemakkelijk in elkaar te zetten. Mooie, degelijke krukken. Een echte aanrader !

een 10 beter kan niet!

Mooie stevige stoelen

Mooie stevige stoelen met snelle levering. Wel jammer dat wij pas de track en trace code hadden pntvangen toen de stoelen reeds bij ons stonden

snel besteld via de site ook met kortingscode erg makkelijk .snelle levering en ze passen prachtig in onze nieuwe keuken .We zijn er erg blij mee en zeker ook voor die mooie prijs.

leuk assortiment redelijk snelle levering

Duidelijk wanneer geleverd, wel veel verschillende mailcontacten, 1 schroef past niet in gat.. verkeerd getapt denk ik.. op 3 zit het ook dus heb het zo gelaten

Een 8 als er nog problemen zijn laten weten hoor lossen we het op !

heeft even geduurd maar ze zijn er

sorry...Maar blij dat ze er zijn en veel plezier van de krukken

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.