Wij hadden twee krukken gekocht waar bij een kruk de bekleding iets niet goed was, Is keurig en snel opgelost. Top

Super snelle levering

Netjes verpakt mooie kwaliteit super snelle levering

Goeie service!

Goeie prijs kwaliteit en snelle, vlotte service!

SUPER GOED

Alles netjes en snel geleverd kon ook achter af betalen om eerst te kijken of het in goede staat was aangekomen ben we super blij mee staat echt leuk in de woonkamer goede kwaliteit zal zeker aanbevelen!

Ervaring is prima,

Goede service en mooie krukken!

Ik had krukken besteld toen daarna een actie kwam voor 10% korting. Ik mocht de bestelling nog annuleren en de krukken opnieuw bestellen zodat ik alsnog de 10% korting kon gebruiken! Voor de levering namen ze netjes contact op over een leverdatum! Kortom fijne service en mooie barkrukken heb ik nu staan😁👌🏼

Prima product en service

Prima product. Levering op tijd. Zeer tevreden.

Mooie stoelen goede kwaliteit voor een mooie prijs

Erg blij met onze barkrukken. Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Zeer goede service

Snelle levering, tip top service

Top product voor een scherpe prijs

bijna twee weken op moeten wachten, maar dat is het zeker waard. Je wordt erg goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Klasse!

Mooie krukken snel geleverd

Hele mooie prijs/kwaliteit verhouding. Veel keuze. Snel besteld en geleverd.

Zeer goede service!

Tijdens levering was 1 van onze barkrukken beschadigd. Hier werd onmiddellijk een oplossing voor aangeboden! Prima service!

Hele goede krukken

Ik heb goede aard met mijn barkruk

snelle en nette levering

Goed en stevig materiaal... ziet er keurig uit... Zeer tevreden !!! Nog bedankt voor de goede zorgen. A.v.d.Vegt te Amsterdam

Geweldig en snel

Alles was goed snel gelevert en snel zoals ze al melden

prima krukken alleen kleuren zijn wat fletser dan op de afbeelding

prima barkrukken alleen kleuren zijn wat fletser dan op de afbeelding. Verder prima website en levering

Goed en snel.

Besteld en meteen een berichtje terug, helemaal top.

Bestelbevestiging was niet duidelijk maar levering was snel en netjes

Snelle levering, goed materiaal.

Ik heb twee barkrukken besteld voor de keuken. Eerst natuurlijk gekeken of de zithoogte klopte met het eiland. De toegestuurde barkrukken waren van zeer mooi chroom en degelijke bekleding, kortom boven verwachting. Daarbij in acht genomen de lage prijs, krijgt barkrukoutlet.nl van mij een 10!

Het is alles waarop ik hoopte

- zeer mooie en degelijke krukken - snelle levering

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Fijne barkruk, deze zat ook zeer goed verpakt en op tijd geleverd.

Snelle levering en perfectie

Snel geleverd en product ziet er goed

Priduct ziet er goed. Wij hebben de barkrukken nog niet in gebruik genomen,maar al wel in elkaar gezet. Wel jammer dat je de barkrukken zelf nog in elkaar moet schroeven. Verder ziet het er goed uit. Wordt vervolgd.

Goede en snelle service! Ik ben erg blij met mij nieuwe krukken👍

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.