Snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

Een aanwinst voor mijn keuken. Snel geleverd en eenvoudig zelf in elkaar te zetten.

Snelle levering, goede kwaliteit en betaalbaar

Helemaal tevreden!

Duidelijke webshop, levert volgens afspraak. Mooie barkrukken, zitten heerlijk! Heb wr nog 2 bijbesteld. De barkrukken zijn precies zoals was omschreven.

Correct geleverd en mooie kwaliteit

Aanrader

Mooie en kwalitatief goede barkrukken voor weinig geld!

Ruime keuze aan diverse barkrukken voor weinig geld. Goede kwaliteit en snelle levering. Bij de levering ook alles compleet en makkelijk zelf in elkaar te zetten.

Op zoek naar barkrukken heel veel verschillende gezien. Echter toch steeds teruggekomen bij dezelfde barkruk en dezelfde site. Bestelt en vlot geleverd. De dozen waren flink beschadigd maar de spullen niet, ik denk dat dit door de transporteur is veroorzaakt

Prima ervaring. Alles volgens verwachting. Mvg.

Snelle levering echter wel in gedeeltes

Voorgaande barkrukken waren op de lasnaden onder aan de poot defect gegaan (ca 3 jaar gebruikt). Deze hebben we vervangen en we zagen dat het ontwerp was aangepast. Levering was echter in 2 gedeeltes over een periode van 2 dagen verspreid. Dit kan in een keer en zal ook kosten schelen met de verzending.

Snel in elkaar, en zitten maar.

De barkrukken zijn gemakkelijk in elkaar te zetten, en ze zien er goed uit. Het zit ook goed, met steuntje in de rug. Echt een goede keus gemaakt.

Alles verliep zeer vlot!

Alles verliep zeer vlot! Zeker aan te bevelen.

Mooie stoelen, makkelijk in elkaar gezet

De stoelen werden snel geleverd. Makkelijk in elkaar gezet en het ziet eruit zoals op de site. Ben er tevreden over en krijg complimenten. Dank voor de mooie stoelen en voor een goede service!

Prima !

Vlotte levering , zorgvuldig ingepakt , goede prijs kwaliteit verhouding .

Makkelijk te monteren!

Snelle levering, goed advies

Bestelling eenvoudig te plaatsen via de website. Snelle levering. Product zoals afgebeeld op de website. Goed advies gekregen mbt staffelkortingen. Verbeterpunt: het zou prettig zijn als er een dagdeel voor de bezorging afgesproken zou kunnen worden.

Snelle levering. Goede en adequate communicatie.

Onze ervaring is goed. Nette levering van de bestelling en volgens de afgegeven levertijd. Wij hadden zelf per ongeluk een balie kruk besteld ipv een barkruk. Ik heb gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. De aangeboden oplossing, zelf de verkeerde onderstellen retour sturen en na ontvangst werden de juiste onderstellen weer opgestuurd, was prima voor ons. Ook dit was binnen 4 dagen keurig afgehandeld.

Prima Service

Duidelijk en eerder dan aangegeven het product geleverd.

Barkruk besteld, snel geleverd, top

Mooie barkrukken en zeer snelle levering

De levering zou 4 weken duren maar de week erop werden de krukken al bezorgd (positieve meevaller! Mooie krukken, erg tevreden!

Geweldige srevice

Zitting stuk en dadelijk een nieuwe gekregen

Keurig verzorgd en geholpen.

Meteen gereageerd op mijn vragen.

gewoon goed

gewoon goed, levering conform afspraak, gemakkelijk in elkaar te zetten

Snelle en correcte service

Snelle en correcte levering met een betrouwbaar koerierbedrijf . Prijs / kwaliteit super

Vlot bestellen, snel en goed verpakt geleverd. Wij zijn tevreden.

Duidelijk en makkelijk te bestellen

Zie titel

korrekt

korrekt

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.