Zitvlak is er niet op te krijgen

Barkrukken moeten zelf in elkaar gezet worden en zelfs met een automatische boor is het zitvlak er niet op vast te krijgen. Schroeven zijn er niet in te krijgen zo hard is het hout. We hebben de 3 krukken nu staan zonder zitvlak. Geen idee hoe we deze erop krijgen..

Wij hebben telefonisch kontakt gehad. Het is een kruk die wij heel veel in de horeca verkopen de barkruk bistro. En naar onze mening is de zitting met behulp van een schroeftol zeer makkelijk te monteren. Wij verkopen er een kleine 10.000 per jaar maar deze klacht is ons eigenlijk niet bekend

Perfect!

Website duidelijk en effectief, barkrukjes besteld, onmiddellijk bestelbevestiging gekregen. Stonden enkele dagen later al aan mijn deur. Zijn precies zoals omschrijving op website.

Super bedrijf 🤗

Mooie barkrukken en fijne prijs 😍 heel blij mee!

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten & mooie krukken!

Slechte service

Je krijgt je product niet zoals afgesproken. In de omschrijving staat bijv. Wit en zo is het dan ook afgebeeld, vervolgens krijg je dan lelijke gele stoelen die je dan maar gewoon moet accepteren. Zeer ontevreden! En absoluut geen aanrader.

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken . Binnen 14 dagen mag u alles terugsturen. Als u krukken vuil worden en u krijgt dat niet schoon dan is dat inderdaad geen garantie

Fijne kruk en mooie kleur

Fijne kruk om even op te zitten in de keuken als het te pijnlijk is om nog langer te staan.

Mooie kruk voor een mooie prijs!

Ik gebruik de kruk voornamelijk tijdens het spelen van mijn gitaar. Heerlijke houding. Voet kan op de steun. Geen spijt van deze keuze!

Zeker aan te raden goede kwaliteit en top service!

Barkrukken snel geleverd. Was makkelijk te monteren zelfs door een vrouw :-). Barkrukken zitten ook lekker..Ik ben blij met mijn aankoop. Bedankt.

Goede kwaliteit en snelle levering

De site was overzichtelijk en de krukken die we hebben gekozen komen goed overeen met de beschrijving en afbeeldingen. De levering was erg snel en goed verpakt.

Prima geleverd. Goede prijs/kwaliteit.

snel geleverd en zitten heerlijk

barkrukken zitten goed en zien er mooi uit!

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

De krukken waren per stuk in stevige dozen prima verpakt. Zijn precies zoals op website beschreven. Fijn dat op website wordt aangegeven welke hoogte je nodig hebt. Dat komt precies overeen met wat ik nodig heb! Mooie kwaliteit waar ik veel van geniet!

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Snelle service.

Snelle service en netjes ingepakt! Ook een mooi prijsje voor 4 barkrukken. Top!!

Goed product en fantastische nazorg.

Had twee barkrukken besteld waarbij één veerpoot defect bleek te zijn. Na mijn melding werd onmiddellijk een nieuwe verpoot opgestuurd. Super service!

licht teleurgesteld

er was 1 kruk anders verpakt en zeer licht beschadigd,het was duidelijk te zien dat deze bvb in een showroom of dergelijke gestaan had,er kleefden ook beschermviltjes onder de poten?!

Prijs kwaliteit verhouding super goed

Barkrukken voor snelle levering besteld. Duurde echter wel langer maar nu ze hier staan ben ik erg blij. Kwaliteit is goed. Kleur klopt precies en ze zitten erg goed.

Snelle levering en gave krukken

Heel handig in elkaar te zetten. En ze zijn echt heel leuk! Kids zijn er ook druk mee, omhoog omlaag en draaien haha. Goede aankoop en niet te duur

alles correct & snel geleverd

prima, zeer tevreden

Super barkrukken

Ze zitten prachtig super content van! Mooi van kleur

Zeer vlotte levering

We zijn heel blij met de snel geleverde barkrukken. Ze passen precies in ons interieur. Het in elkaar zetten van de barstoelen ging vlot. TOPprodukt

snelle levering, mooie krukken..

De krukken zitten lekker, onze kinderen zitter er ook heel graag op aan de keuken. Het is een perfecte hoogte (ons blad is 93 cm). We krijgen er complimenten over en vinden ze zelf ook mooi staan. Ze zijn makkelijk te monteren (je krijgt beide krukken in 1 doos, elke kruk dmv 4 schroefjes de zitting aan het onderstel vastmaken). Het enige nadeel was dat de poten wat beschadigd zijn aan de binnenkant. Gelukkig zie je dit (bijna) niet..

Duidelijke site & vlotte verwerking van bestelling

Prima krukken, makkelijk in elkaar te zetten

Leuk uit ziende krukken, waren snel binnen, En gemakkelijk te monteren

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.