Mooi krukken :-)

Ik had al ervaring met deze krukken. Ze zijn super goed en dat voor een mooi prijsje. Wij zijn blij!!

Ideaal voor ieder wat wils!

Ik bestelde eerst 2 barkrukken voor aan mijn keuken. Het wachten duurde wat langer, maar ik bestelde dan ook net voor de feestdagen. De krukken zijn stevig, mooi en super gemakkelijk in elkaar te steken. Ze passen perfect in mijn interieur. Voor deze prijs had ik wel oké krukken verwacht, maar de krukken zijn veel beter dan verwacht! Zowel kwaliteit als de look. Ik bestelde dan er dan ook 2 extra.

uitstekend

ziet er mooi uit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ruime keus op de website, makkelijk te bestellen en te betalen. Snelle levering. Klein pakket. Makkelijk in elkaar te zetten.

Fraaie barkrukken

Twee mooie barkrukken gescoord. Was binnen twee werkdagen geregeld. Montage was een fluitje van een cent.

Prima kruk, prima prijs, snelle levering

Zie boven

Prima en snelle levering!

De bestelling van de barkruk ging heel makkelijk, werd netjes verpakt en erg snel geleverd.

Goed advies over de hoogte en poten van de kruk.

Alles werd snel geregeld en netjes afgeleverd. Communicatie verliep via e-mail en dat werkte perfect. Zeer tevreden !!

Aanvankelijk ging het niet helemaal goed omdat er 2 ipv 4 krukken werden geleverd. Fout zat bij DHL en door snelle communicatie direct de volgende dag alsnog geleverd.

waar voor het geld!

Leuke kruk, snel geleverd, eenvoudig in elkaar te zetten. Prima prijs voor prima kruk.

Zeer tevreden. Goede service en mooie stevige krukken. Goed te monteren.

Zeer tevreden. Goede service en mooie stevige krukken. Goed te monteren.

prima advies!

Prima advies en goede prijs kwaliteit!

Prima krukken, fijne communicatie met de verkoper.

3 fijne krukken besteld. Zitten goed en zien er mooi uit. Alleen jammer dat DHL ze moet bezorgen… wat een drama-club is dat zeg!!!

ok

Er zaten 3 kleine krasjes op de voet van 1 barkruk. Voor de rest alles ok.

Toen mijn barkrukken binnen kwamen zaten er wat beschadigingen op. Na het versturen van een email had ik binnen 5 dagen nieuwe binnen. Top service!!!

Prima service.

Bij levering bleek een kruk tijdens transport beschadigd. Direct per mail gemeld aan barkrukoutlet. Binnen een uur reactie met excuses en de toezegging dat het beschadigde onderdeel zou worden vervangen. 2 dagen later had ik het onderdeel binnen en mocht het beschadigde onderdeel weggooien. Prima service dus!

Levering conform afspraak

Geleverd zoals vooraf aangegeven door een uiterts correcte chauffeur die zelfs vroeg of hij de doos mee binnen moest zetten. Zo hoort service te zijn, top !

Ik ben blij en tevreden.

Alles keurig verlopen, besteld, betaald en geleverd gekregen! Ze zitten prima in

Mooie barkrukken

Wij hadden al 4 dezelfde barkrukken 2 jaar geleden gekocht, nu 2 erbij, gelukkig geen verschil te zien van oude of nieuwe. Zitten allemaal perfect. Correcte en snelle levering

Goed, al menig kratje bier weggetikt op de krukken.

Vrolijk pasen.

Remarkable experience with Barkrukoutlet

We had a perfect and seamless experience with order and delivery and couldn't be happier with the chairs. Love the quality and the look and would highly recommend. Thank you!

Prima krukken, vlotte service

Duidelijke website, vlotte levering volgens afspraak. Krukken bevallen prima, vriendelijke prijs.

Snelle levering en de barkrukken zijn echt mooi

Aanrader!

Snelle service, goed product. Fijne klantenservice. Geen klagen! Aanrader om hier iets te kopen.

Naar verwachting geregeld !!

Alles perfekt.

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.