Snelle levering en kwalitatief goede krukken

Matig

Alles netjes op tijd geleverd. Was goedkoop. Spijtig dat ik geen duurdere versie gekocht heb. Gasveren van de stoelen zijn zeer onstabiel en zakken soms zo maar naar onder. Barkrukken zien er noch thans ok uit. Maar goedkoop is duurkoop !!! Volgende keer kijk ik niet op paar euro's meer

Goede kwalteit vor mooie prijs.

Levering was slecht. Weet even niet wie de leverancier was maar die heeft niet aangebeld en alle paketten (want lagen er meer) beneden bijde entree neergelegd. Maar dat is dus een fout van de leverancier

Toppy

Perfektloos!

Leuke barkrukken

Snelle levering, makkelijk zelf te monteren. Ik had een, vraag en die werd, met behulp van een foto, prima beantwoord. Heel leuke en stevige draaibare barkrukken, super blij mee!!

Uitstekende service en kwaliteit

Met kerst besteld en voor oud en nieuw geleverd , super !

goed verlopen

zeer goed verlopen

kwalitatieve producten en snelle service

Zeer goede prijs-kwaliteitsproducten die gemakkelijk in elkaar gezet konden worden. De producten zijn ook zeer snel geleverd zoals gepland.

Goede degelijke barkrukken zoals we ze hadden verwacht...

Onze oude modern design barkrukken hebben we vervangen door deze houten klasieker. Ze zitten heel goed en bieden veel steun aan de rug zodat je geheel relaxed kunt genieten. Kortom, ze zijn volledige zoals we ze in gedachte hadden... We zijn een tevreden Wijn -en Biermakersgilde. (thumbs up!)

Elegant en stevig

Mooie barkrukken aan een even mooie prijs! Zat ook snel in elkaar en werd geleverd op een kleine week tijd.

zie hieronder

Het zijn mooie krukken en staan gezellig bij de bar. Wel vind ik het zitvlak aan de korte kant en moet daar nog wel aan wennen. Mijn vorige krukken waren iets comfortabeler .

niks over op te merken

Barkrukken zien er top uit!

Makkelijk in elkaar te zetten!

snel geleverd en mooi uitzicht

Zitstuk vind ik persoonlijk te kort

Snel en makkelijk

correcte levering

op rijd geleverd

Super leuke krukken!

Snelle levering en super leuke krukken, zoals ook duidelijk op de foto te zien. Ze zitten prima en dat voor een fijne prijs!

Zeer slecht - onvriendelijk

Na een vraag gesteld te hebben over de retourkosten, en mijn verbazing daarover, werd de toon zeer snel onvriendelijk. Zelfs met tussenkomst van Webshop Keurmerk - die mij gelijk gaven over de uiterst onvriendelijke bejegening - werd er niet gezocht naar een oplossing. Nog nooit zo'n bizar slechte (en zelfs aanvallende) klantenservice meegemaakt. Gaat je koop volgens een leien dakje, dan is het vast een prima site om te bestellen (mijn slechte review gaat niet om de kwaliteit van de producten). Maar mocht je iets van service nodig hebben of verwachten: succes!

Perfecte Service

Perfect Goed advies Ook bij het omruilen

Goede kwaliteit, goede prijs, niks op aan tz merken!

Superkwaliteit

Mooie stoelen , makkelijk in elkaar te zetten en binnen 2 dagen in huis !

Zitten goed

Zeer goede service

Een foutje bij de levering van de juiste stoelen werd onmiddellijk rechtgezet, de correcte werden direct verstuurd

Snel geleverd, goed product, geen issues!

Vlot geleverd en zitten prima

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.