Superkwaliteit

Mooie stoelen , makkelijk in elkaar te zetten en binnen 2 dagen in huis !

Zitten goed

Zeer goede service

Een foutje bij de levering van de juiste stoelen werd onmiddellijk rechtgezet, de correcte werden direct verstuurd

Snel geleverd, goed product, geen issues!

Vlot geleverd en zitten prima

Erg goed en fijn geregeld

Goed product en top geregeld

Snel geleverd, super kwaliteit

Erg mooie barkrukken hier gekocht, eenvoudige montage en erg goede kwaliteit, heel blij mee

Tussenin

Weeral is er net zoals bij mijn vorige bestelling lak van de barkrukken. Maar ik koop wel een stiftje om ze bij te kleuren

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd, goed product.

X

Snelle levering, prima prijs!

Snelle levering en een prima prijs voor de barkrukken. Aanrader.

Slecht

Slechte service

Mijn evaring was goed

Zeer klantvriendelijk!!

Zeer snelle verzending. Helaas bleek er op 1 kruk een beschadiging. Ik heb een mail met foto gestuurd en dezelfde dag kreeg ik al een reactie. Direct de volgende dag werd er al een nieuwe kruk verstuurd. Super service

Snel en goed geregeld

Precies zoals verwacht snel besteld en snel geleverd.

Prima geregeld

Zelfs na een terugzending door DHL perfect geholpen.

De bestelling kwam keurig op tijd, helaas ontbrak er 1 deel, na contact hierover is dat onderdeel 2 dagen later alsnog binnen gekomen. Prima service dus.

Slecht

Barkrukken met schade toegekregen… de barkrukken zijn terug opgestuurd in originele verpakking maar helaas mijn geld nog niet weer gekregen.

Leuke website, mooie krukken , kwaliteit voor prijs.

Duidelijke website, snelle levering. Zeer tevreden over kwaliteit van de krukken voor de prijs die je betaald. Betrouwbaar en goeie service.

Levering volgens afspraak en top product

Bestellen ging makkelijk en levering ook vlot. Goede handleiding en krukken stonden zo in elkaar. Erg fijn

Direct reactie met een duidelijk advies

Barkrukoutlet denkt met je mee en komt met een advies op maat. Snelle service, snelle levering. Erg tevreden.

Mooi design van de barkrukken

Goede prijs en een prima kwaliteit!

Correct en snel.

Website is duidelijk en overzichtelijk. Levering ging snel en alles was conform afspraak.

Mooie krukken voor betaalbaar bedrag

Prima krukken voor nette prijs

Voor herhaling vatbaar

Dit bedrijf is te onthouden en aan te bevelen!

Snelle levering makkelijk betalen

Alles top verlopen

Zekkenstraat 23-25 3151 XP Hoek van Holland

Over Barkrukoutlet.nl

Barkrukoutlet.nl biedt een grote collectie betaalbare barkrukken. Bent u op zoek naar Industrieel of juist retro dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland voor advies. Wij zijn altijd scherp geprijsd.