Weer zo blij met mijn bestelling, denken zo goed mee.

Uitstekende service en prima kwaliteit!

Tekening was te groot om in 1 geheel te printen. Netjes opgebeld en gevraagd of deze in 2 delen mocht worden geprint. Uitstekend gedaan, zelfs zonder extra kosten.

Snel, duidelijk, goede prijs/kwaliteit.

Had ik eerder besteld, dan had ik het niet hoeven halen. Maar gelukkig lag het gewoon dezelfde dag klaar, en kreeg ik precies wat ik verwachtte. Makkelijk bestellen via de site, bestand uploaden en weer verder!

Uitstekende service, snelle levering

Ik had per ongeluk de foute bestanden op gestuurd, één belletje en een email met de juiste bestanden was voldoende. Toch nog de volgende dag de juiste prints binnen! Top!

Eenvoudig bestelproces, snelle levering

Super snelle service voor een zeer betaalbare prijs. Nooit meer 100 pagina's aan elkaar plakken om van mijn naaipatronen te kunnen genieten!

Goede producten, graag meer bezorgopties.

Producten worden altijd snel verzonden en zijn kwalitatief goed. Zou wel meer bezorgopties willen. Ik bestel producten die in een brievenbus pakketje zouden passen, maar die met de GLS pakketdienst worden verzonden. De GLS komt niet op zaterdag en brievenbuspakketjes zijn voor de klant goedkoper dan pakketpost. Daarbij hoef je ook niet thuis te zijn voor de bezorger met brievenbuspakketjes. Mijn huidige bestelling is vertraagd door de GLS en dat is erg jammer, ik had het graag al willen hebben!

Snel, Uitstekende kwaliteit

Snel. En dan bedoel ik echt snel. Binnen 24 uur de plots op de mat. In kleur mooi egaal gedrukt.

Geweldige snelle levering

Mijn eerste A0 tekening voor ons nieuw te bouwen huis. Goed gemaakt en snel geleverd.

Uitstekende service en snelle levering. Tekeningen netjes verpakt.

Snel en goede kwaliteit

Ik heb oude tekeningen uit het archief laten drukken. Deze zijn uitstekend geprint en de kwaliteit van het gebruikte papier is ook super. Netjes ingepakt en snel verzonden.

Snel en betaalbaar!

Snel en betaalbaar!

Snel, precies en precies de opties die ik nodig heb.

Voor basispatronen is repro de enige betaalbare dienst die ik heb kunnen vinden. De opties zijn uitgebreid en te begrijpen, de prijs is schappelijk en ik heb het heel snel in huis! Het enige dat ik graag zou zien is geen plastic (ook al is het al weinig) - geen plastic je om de prints en wellicht een ander tape op de verpakking. Maar nu al een 10/10.

Dank voor de mooie review. In onze bedrijfsvoering proberen we zo duurzaam mogelijk te werk te gaan. Helaas hebben we nog niet voor het beetje plastic een werkbare vervanger. De gebruikte krimpfolie is wel goed recyclebaar. We blijven met elkaar zoeken naar oplossingen voor een schonere wereld.

supersnel en correct geleverd!

Zoals alle andere keren weer een supersnelle en correcte levering!

Snellw service

Hele snelle service, prettige en duidelijke site. Alleen hoge verzendkosten voor werk watdoor de brievenbus past.

Verzendingen voeren we uit als pakketpost, GLS onze vervoerder bied nog niet de optie voor brievenbus pakketten aan met een trace code. Helaas hebben we in het verleden te veel slechte ervaringen gehad met het verzenden zonder code. We zijn ons bewust van de verzendkosten maar hebben er voor gekozen om deze niet verborgen te verrekenen in de product kosten.

Prima en snel.

Supersnelle levering!

Ze leveren super snel! Kwaliteit en prijs is zeer goed.

Heel vlotte service!

Alle documenten werden snel geleverd en zijn ook heel netjes geplot en gevouwen.

Snel en goed!

Makkelijk om een bestelling te plaatsen, wordt snel afgedrukt, afhalen is top, en fijn dat ook een kleine order gewoon kan zonder extra kosten!

Zeer goed, uitstekend

Snel, goed en perfekte afdrukken, zeer snel en goed verpakt verzonden.

Snel, goed en fijne prijs

Snelle levering en goed product. Voor een zeer goed prijs. In de buurt is het allemaal stukken duurder.

Duidelijke website, snelle levering

Ik ben erg tevreden. Een aantal naaipatronen op a0 besteld. Duidelijk website en vervolgens binnen 2 dagen in huis!

De volgende dag mijn printwerk in België. Nog nooit een fout gehad, altijd correct!

De leveringen zijn altijd zeer correct! Bedankt!

Dikke prima

Ik bestelde mijn PDF naaipatronen. Netjes geleverd en toen ik een vraag had gesteld over de e-mail kreeg ik heel snel antwoord en zelfs een belletje ter controle. Reden voor geen tien: Op de website staat: op werkdagen voor 16 uur besteld wordt dezelfde dag nog verzonden. Maar kreeg de verzendbevestiging pas een aantal dagen later. Oud & nieuw zat er tussen, maar 31-12 is ook gewoon een werkdag en had gehoopt dat het op die dag ook verzonden zou worden. Verder niets aan te merken en kom zeker terug als ik weer naaipatronen wil printen.

Goed en snel.

Ik heb vandaag de bouwtekeningen binnen gekregen. Heb ze meteen bekeken en ze zien er goed uit. Bedankt voor de goede en snelle service. Met vriendelijke groet Stefan Gruijters