Helemaal goed!

Snelle en correcte levering van het product. Eenvoudig te bestellen.

Top service voor een goede prijs!

Top service voor een goede prijs.

Goede ervaring met simpele stappen op de site en snelle levering.

Ik vond wel de verzendkosten in verhouding hoog. E 6,95 voor een pakje dat gewoon door de brievenbus past. Enige minpuntje.

Snel en keurig

Naaipatronen op A0 voor een goede prijs, netjes afgedrukt en snel bezorgd

Fast Service, good quality and well packaged

I had sewing pattern pieces printed on A0 size paper. The pieces were the correct size with no additional scaling. Service was fast and items were packaged well.

A0 naaipatronen in vlekkeloze kwaliteit, vlot geleverd, goede prijs

A0 naaipatronen in vlekkeloze kwaliteit, vlot geleverd, goede prijs

Goedkoopste en snelle levering

Ik moest een aantal extra kopien hebben. Repro-plotservice.nl is de goedkoopste en heeft een snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Netjes opgevouwen en in plastic verpakt (en uiteindelijk in een envelop). Dank je wel.

Superhandig en snel naaipatronen op A0

Voor het eerst naaipatronen op A0 laten printen ipv tig A4’tjes uitprinten ! Wat een verademing zeg. Papier is erg stevig en heb het opgerold laten bezorgen. Wat een super service heel erg blij mee : )

uitstekend werk!

Zeer tevreden met resultaat en service

Super snel klaar! Helemaal blij mee

Top kwaliteit en service.

Ik heb naaipatronen laten afdrukken en deze kwamen snel en netjes binnen. Laat in de avond had ik de order geplaatst, maar in de ochtend kwam ik er achter dat ik nog wat vergeten was. Met een belletje was het opgelost en kon ik nog patronen aan mijn bestelling toevoegen. Top service!

Prima prints!

Levering was snel, de prints waren netjes opgerold (fijn ook dat je die keuze hebt online) en de kwaliteit is prima. Zeer tevreden mee.

Onvriendelijk medewerker

Ik had me vergist in de schaal en veel geld uitgegeven helaas geen tegemoetkoming van de medewerker, zelfs best geïrriteerd man. Hij heeft niet eens aangeboden Om iets tegemoet te komen. Best jammer dat motiveer me niet bij opnieuw te bestellen... kwaliteit van de moet best ok.

Beste May, Ik schaam me om te lezen dat u niet vriendelijk geholpen bent. Dat is niet hoe we ons zelf hopen te presenteren. We nemen contact met u op voor een oplossing.

Eenvoudig te bestellen, prima afdrukken en snel geleverd.

Goede keuze, krijgt navolging.

snel en goed!

ik had een slechte foto, ik werd netjes gewaarschuwd, toch is het resultaat goed genoeg...dank!

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

supersnel geleverd. prima kwaliteit

Supersnel en makkelijk te bestellen. nadeel is de factuur. Onoverzichtelijk . niet uw naamstelling en adres gegevens+ kvk btw etc.

Snelle service en perfecte plots.

De bestelling verloopte heel makkelijk via de website upload. Mijn prints zijn binnen 2 werkdagen aangekomen.

Super kwaliteit en super service

Heel goed ontvangen in een super stevige verpakking. Alles ziet er mooi in en de maatcheckers kloppen volledig van mijn naaipatronen. Maandagnamiddag besteld en dinsdagmorgen al in huis (in België).

Snel en goed!

Ideaal om pdf naaipatronen te laten printen op A0

Super snel en goed

Voor de naaipatronen die ik laat uitprinten is dit werkelijk fantastisch Het scheelt een stuk werk omdat je niet eindeloos a4 tjes aan elkaar hoeft te puzzelen en het is niet duur

Ik had een heleboel naaipatronen besteld. Supersnel geleverd. Helaas ontbraken er twee. Gemaild en de dag nadien had ik die al in huis. Ook daarvan ontbrak 1 pagina. De mensen van Repro zaten er erg mee in. Maar ook dat laatste kreeg ik de dag nadien aan huis geleverd, en in kleur zelfs. Heel erg bedankt! Prijzen zijn ook heel zacht in vergelijking met Belgische copyshops!

Goede prijs, efficiënt, vriendelijk

Duur voor het geen hoe zij het leveren

De webapplicatie/website werkt goed. Echter vind er bij Repro-plotservice.nl geen controle plaats of de afdruk ook netjes op papier is verschenen. Zij passen hier ook niks op aan. Ze nemen ook geen contact met de klant op. Qua vouwen ben ik van mening dat ze in mijn geval A0 op een andere manier moeten opvouwen. Dan hou je een rand over die gebruikt kan worden om de perforeren. Nu moet een los labeltje aan vastgemaakt worden om dit in de map te kunnen plaatsen.

Beste Maarten, wij betreuren het dat je eerste ervaring met ons bedrijf niet goed is verlopen. Kun je aangeven wat er niet goed is gegaan, er is niets bekend bij onze klantenservice, is de print niet gelijk aan het aangeleverde document? De bestanden worden automatisch verwerkt tenzij er bij de opmerkingen extra informatie is verschaft. Qua vouwen gaan we kijken of we de optie vouwen met lip kunnen aanbieden, dit is nog niet eerder gevraagd aan ons.

makkelijk, snelle levering, prima drukkwaliteit

Printen van A0 naaipatroon, stappen om printen & bestellen zijn eenvoudig te volgen. Fijn dat er meerdere betaalopties zijn (bv. Paypal, iDeal, Bancontact...) Klein verbeterpunt: als je kiest om het patroon op te laten vouwen, vind ik het jammer dat er geen optie is voor goedkopere verzending (het is opgevouwen tot A4, dus zou het door de brievenbus kunnen passen). Je kunt alleen kiezen uit GLS à 6,45 of afhalen.