Prima afdrukken en snel geleverd

Keurige afdrukken, netjes opgerold en veilig en snel verstuurd met track and trace. En niet duur. Zeer goed bevallen.

Supersnelle service

Het aanvragen van de opdrachten is eenvoudig. Ik had als opdracht 4 naaipatronen op A0 en kreeg het de volgende dag al opgestuurd.

Prima drukwerk en snelle levering.

Indien afdruk niet correct is wordt snel een nieuwe gemaakt.

uitstekend. super snelle levering

Super snelle levering

Snelle levering en mooie prints

Goede en snelle service

Snel en netjes

Netjes verpakt en erg snel geleverd!

snel en goed

Wanneer er weer wat uitgeprint moet worden zal ik mij melden.

Bestelling niet compleet, maar zeer nette oplossing

Helaas was mijn bestelling in eerste instantie niet compleet. Na contact met de klantenservice is dit op een nette manier opgelost

dit keer matig

de levering van mijn bestelling klopte niet. na een telefoontje netjes hersteld.

Eenvoudig en goedkoop printen op groot formaat

Online bestellen is eenvoudig, gunstige prijs, snel geleverd en goed verpakt.

slecht

klantenservice "kan mij niet helpen" met mijn vraag hoe ik een patroon kan uitprinten op de juiste schaal. Heel jammer. Risico van verkeerd bestellen is te groot. Zou dit bedrijf zeker NIET aanbevelen.

Prima kwaliteit en service!

Snelle verzending, prima kwaliteit. Dikke aanrader! Hier gaan we nog bestellen.

Dik in orde

Snelle service, bij twijfel wordt er contact opgenomen. Aanrader....

Makkelijke website en snelle levering

Makkelijke website en snelle levering

Goede service, GLS minder als bezorger

Verzenden met GLS ging niet helemaal goed, waardoor de plots niet de volgende dag in huis waren. Een waardig alternatief werd aangeboden door repro-plotservice. Ben zelf ontevreden over GLS als bezorger. Erg moeilijk om de plots te krijgen zodra je niet thuis bent. Bijv. Afleveren bij buren is geen optie...

Quick and good service

Quick and good service.

Wat een topbedrijf!Ze doen echt wat ze beloven!

Binnen 1 dag je drukwerk klaar!

super service !!!

heel gemakkelijk te doen en ook heel snelle service. Ik zou het iedereen aanraden

Snel en correct

snel en correct

snel en duidelijk

per mail bestelling verzonden en volgende dag mijn patronen binnen op a0 formaat per post

Zeer snel en ondanks de verzendkosten zeer lage totaalprijs!

👍

Makkelijk te bestellen en snelle levering

snel en goede kwaliteit. verzendkosten in verhouding wel duur

Uploaden werkte snel en makkelijk. kwaliteit print ook perfect. Ik vind de kosten voor de print goed maar als de verzenkosten erbij komt dan wordt de kosten van 4,95 toch in één keer 12,95 per print. En kreeg het niet voor elkaar om twee bestanden tegelijktijd te uploaden zodat ik maar 1x verzendkosten had. Dan wordt het door verzendkosten wel duur. Zou mooi zijn als hier iets gedaan mee kan worden.

Beste Klaas, het moet technische wel mogelijk zijn om meerdere PDF bestanden tegelijk te uploaden. Mocht je in de toekomst weer dit probleem tegen komen vragen we u contact op te nemen met de klantenservice. Tip: er kunnen meerdere pagina's van het zelfde formaat in 1 PDF worden geupload, dat scheelt weer tijd.

Zeer tevreden!!

Heel tevreden over de vlotte service! De documenten werden perfect afgedrukt en mooi opgeplooid. De verschillende documenten werden in 1 bundel verpakt wat voor wat zoekwerk zorgt om de documenten opnieuw te verdelen. Maar dit is op zich geen echt minpunt.

Over Repro-plotservice.nl