Top afgeleverd.

Prima.

Levering zeer snel goed verpakt

Snelle levering , goed verpakt , goede kwaliteit Reageren niet op een mail die ik gestuurd had i.v.m verkeerd afgedrukt

Zeer tevreden en correct. Deze kan ik aanbevelen

Uitstekend kwaliteit!

Voor het eerst een 6-taal naaipatronen laten afdrukken en heel tevreden ermee. Er zaten een aantal niet standaard afmetingen tussen en allemaal perfect!

Snel, goede kwaliteit en goed verpakt!

En voor een betaalbare prijs. Ik ga zeker weer bestellen.

Klantvriendelijk

Voor het eerst besteld en ik werd per mail super goed geholpen bij het plaatsen van de bestelling. De antwoorden waren snel, vriendelijk en efficiënt.

Uitleg gekregen voor een probleem!

prima prijs/kwaliteitverhouding

Repro-plotsevice doet wat ze belooft !

Scherpe prijs, prima kwaliteit en dienstverlening

Zelfs in de drukke kerstperiode kreeg ik mijn bestelling binnen de gebruikelijke twee werkdagen geleverd in België. Eén keer ging er iets fout met een bestelling, maar als je dat meldt, wordt het meteen rechtgezet zonder gedoe. Alles verloopt professioneel, zoals het hoort.

Behulpzaam en goed product

Omdat mijn bestelling niet logisch leek werd ik gebeld om opheldering. Heel fijn dat zo onnodige kosten voorkomen worden. Daarna was mijn bouwtekening snel geleverd.

Zonder zorgen

Ik had lage kwaliteitsprints nodig. Besteld en geleverd op schema. Alles zonder zorgen

snel goed

Snelle service ook bij problemen snel geholpen. Scherpe prijzen. Goede scherpe afdrukken

Snel en goed!

Mijn naaipatronen op A0 laten printen, aanrader!

Goed!

Prima.

Pakket netjes thuisgestuurd gekregen.

Prima prints maar blijft vragen om beoordeling

Over de print service geen klachten, prima zelfs. Na twee tot drie weken begint Kiyoh om beoordelingen te vragen. Na het afmelden blijft deze echter constant om een beoordeling vragen, ronduit irritant! Mijn beoordeling voor Kiyoh is zeer slecht!

Beste Willem-Jan, fijn om te lezen dat onze service in orde is maar vervelend om te lezen dat Kiyoh z'n werk niet netjes heeft gedaan. Kiyoh is onafhankelijk van ons en we kunnen dan ook geen invloed uitoefenen op de beoordelingen. Helaas hebben zij een storing gehad waar jij en vele anderen de dupe van zijn geworden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en en zou Kiyoh sieren als zij hetzelfde deden.

Topservice met snelle levering

Top geregeld, direct betalen, snel verwerkt en snel in huis tegen hele mooie prijzen

Heel snel met het aanleveren van het bestelde product. Ik kon gelijk de volgende dag aan de gang.

quick and easy

Website easy to use, and work arrives quickly.

Prima afdrukken en snel geleverd

Keurige afdrukken, netjes opgerold en veilig en snel verstuurd met track and trace. En niet duur. Zeer goed bevallen.

Supersnelle service

Het aanvragen van de opdrachten is eenvoudig. Ik had als opdracht 4 naaipatronen op A0 en kreeg het de volgende dag al opgestuurd.

Prima drukwerk en snelle levering.

Indien afdruk niet correct is wordt snel een nieuwe gemaakt.

uitstekend. super snelle levering

Super snelle levering

Snelle levering en mooie prints

Goede en snelle service