Snelle levering van een goed product

De tekening werd snel geleverd en zag er zeer goed uit.

Aangename eerste ervaring

Ik bestelde voor de eerste keer pdf naaipatronen op A0 en A1. Dit ging eenvoudig, snel, vlot en duidelijk. De dag erna alles mooi netjes toegekomen! Superservice!

Zeer klantvriendelijk behandeld . Tekeningen precies zoals ik wilde.

Kwaliteit en service heel goed, levering minder

Mijn A0 vellen waren mooi ingepakt en van goede kwaliteit. In dat opzicht was de bestelling helemaal in orde. Alleen de levering verliep minder goed. Ik had het pakket net gemist waardoor het pakket teruggestuurd werd naar het distributiecentrum waar het nog 10 dagen heeft gelegen. Vervolgens heb ik moeten bellen omdat het pakket teruggestuurd werd. Vervolgens pas na bijna twee weken mijn pakketje pas ontvangen. Waarom moet je per se thuis zijn en een handtekening zetten voor een paar naaipatronen?

Goedkope plots, dure verzending.

Ik had drie afdrukken, 1 A0 en 2x A1. Gevouwen. Concurrerend goedkoop, super verpakt. Alleen de verzendkosten a 6,95 voor een brievenbus pakje vind ik buiten proporties. Daarom zal ik volgende keer eerst verder zoeken.

speedy service

quick, no fuss A0 sewing pattern prints. Perfect

Geweldig! Maar voor 1 rekening erg duur.

Ik bestel altijd via de website, dat gaat heel gemakkelijk als je weet welke keuzes je moet maken. En vervolgens heb ik heel snel alles ook binnen. Wel vind ik de prijs erg hoog als je maar 1 patroon opvraagt. Dit komt doordat je de BTW pas laat ziet. En in verhouding betaal je erg veel verzendkosten terwijl 1 tekening gewoon door de brievenbus kan. Ps er zitten fouten in de mail die jullie sturen voor deze beoordeling.

Prima service naaipatronen

Een aantal naaipatronen af laten drukken. Zeer tevreden!

Snel en makkelijk

Snelle levering, goede kwaliteit en goede prijs. Geen klachten.

goede snelle service, plotkwaliteit kan beter.

Ik vind het handig dat ik als particulier gewoon online m'n bestelling kan plaatsen en deze dan per post bij mij bezorgt wordt. De kwaliteit van het plotwerk kan wat mij betreft beter. een blauwe lijn op mijn tekening was op de plot rood-achtig, van kleur verschoten in ieder geval. misschien was dit een gevalletje toner wisselen, maar zoiets zou niet mogen.

Prima!!

Alleen even kleine hickup om bestelling goed in mijn mandje te krijgen, maar daarna goed gelukt en snel geleverd. Blij met de kwaliteit!

Nette en snelle levering

Eerste keer dat ik gebruik maakte van de website. Ik moest bouwtechnische tekeningen op groot formaat geprint hebben. Prima kwaliteit, erg scherpe prijs en in twee dagen in huis.

Snelle levering en mijn patronen zijn altijd perfect op kleur en duidelijk geprint. Maar

Snelle service, goede afdruk kwaliteit. Netjes verpakt.

Snelle service, goede afdruk kwaliteit. Netjes verpakt.

Gemakkelijk en snel. Verzendkosten erg hoog.

Prima service. Duidelijke website. €6,45 voor verzending in een envelop vind ik erg aan de prijs.

snel en niet te duur

snel afdrukken van naaipatronen op groot formaat. Niet te duur, maar verzendkosten zijn aan de hoge kant. De eerste keer dat ik hier bestelde, paste alles door de brievenbus maar de laatste twee keer werd alles in een heel groot plat pakket gestopt. Oké als je thuis bent, maar als je het pakket mist moet je naar een pakketpunt en het pakket is zo groot dat het zelfs nauwelijks in mijn fietstas past. Ik zou het fijn vinden als je kon kiezen hoe je het verzonden wil hebben.

Heel tevreden

Snelle levering, reageren snel wanneer je iets vraagt en lossen problemen snel op.

Quick service, very satisfied

Very happy about the quick service, only disadvantage is that the shipping costs are a bit high.

Prima kwaliteit. Snelle service. Uitstekende websie

Prima kwaliteit. Snelle service. Uitstekende websie

perfect strak gevouwen geleverd en netjes gedrukt

gewoon goed drukwerk

‘S middags besteld, ochtend erna al in huis. Prima kwaliteit!

‘S middags besteld, ochtend erna al in huis. Prima kwaliteit!

Snel, goed en goedkoop

Van de week mijn bouwtekeningen laten afdrukken, prima kwaliteit, snel geleverd voor een zeer prettige prijs.

Vlot en verwachte kwaliteit

De volgende dag al in huis. Kom gelijk patroon knippen en

De bestellingen die ik gedaan heb, zijn allemaal netjes op tijd en goed verpakt verzonden. Ik durf de tekeningen rechtstreeks bij klanten af te laten leveren.

Snelle, correcte levering!

Prima kwaliteit. Binnen de 24u geleverd in België!