Behulpzaam en goed product

Omdat mijn bestelling niet logisch leek werd ik gebeld om opheldering. Heel fijn dat zo onnodige kosten voorkomen worden. Daarna was mijn bouwtekening snel geleverd.

Zonder zorgen

Ik had lage kwaliteitsprints nodig. Besteld en geleverd op schema. Alles zonder zorgen

snel goed

Snelle service ook bij problemen snel geholpen. Scherpe prijzen. Goede scherpe afdrukken

Snel en goed!

Mijn naaipatronen op A0 laten printen, aanrader!

Goed!

Prima.

Pakket netjes thuisgestuurd gekregen.

Prima prints maar blijft vragen om beoordeling

Over de print service geen klachten, prima zelfs. Na twee tot drie weken begint Kiyoh om beoordelingen te vragen. Na het afmelden blijft deze echter constant om een beoordeling vragen, ronduit irritant! Mijn beoordeling voor Kiyoh is zeer slecht!

Beste Willem-Jan, fijn om te lezen dat onze service in orde is maar vervelend om te lezen dat Kiyoh z'n werk niet netjes heeft gedaan. Kiyoh is onafhankelijk van ons en we kunnen dan ook geen invloed uitoefenen op de beoordelingen. Helaas hebben zij een storing gehad waar jij en vele anderen de dupe van zijn geworden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en en zou Kiyoh sieren als zij hetzelfde deden.

Topservice met snelle levering

Top geregeld, direct betalen, snel verwerkt en snel in huis tegen hele mooie prijzen

Heel snel met het aanleveren van het bestelde product. Ik kon gelijk de volgende dag aan de gang.

quick and easy

Website easy to use, and work arrives quickly.

Prima afdrukken en snel geleverd

Keurige afdrukken, netjes opgerold en veilig en snel verstuurd met track and trace. En niet duur. Zeer goed bevallen.

Supersnelle service

Het aanvragen van de opdrachten is eenvoudig. Ik had als opdracht 4 naaipatronen op A0 en kreeg het de volgende dag al opgestuurd.

Prima drukwerk en snelle levering.

Indien afdruk niet correct is wordt snel een nieuwe gemaakt.

uitstekend. super snelle levering

Super snelle levering

Snelle levering en mooie prints

Goede en snelle service

Snel en netjes

Netjes verpakt en erg snel geleverd!

snel en goed

Wanneer er weer wat uitgeprint moet worden zal ik mij melden.

Bestelling niet compleet, maar zeer nette oplossing

Helaas was mijn bestelling in eerste instantie niet compleet. Na contact met de klantenservice is dit op een nette manier opgelost

dit keer matig

de levering van mijn bestelling klopte niet. na een telefoontje netjes hersteld.

Eenvoudig en goedkoop printen op groot formaat

Online bestellen is eenvoudig, gunstige prijs, snel geleverd en goed verpakt.

slecht

klantenservice "kan mij niet helpen" met mijn vraag hoe ik een patroon kan uitprinten op de juiste schaal. Heel jammer. Risico van verkeerd bestellen is te groot. Zou dit bedrijf zeker NIET aanbevelen.

Prima kwaliteit en service!

Snelle verzending, prima kwaliteit. Dikke aanrader! Hier gaan we nog bestellen.

Dik in orde

Snelle service, bij twijfel wordt er contact opgenomen. Aanrader....

Makkelijke website en snelle levering

Makkelijke website en snelle levering