Snel en goede kwaliteit

Ik heb oude tekeningen uit het archief laten drukken. Deze zijn uitstekend geprint en de kwaliteit van het gebruikte papier is ook super. Netjes ingepakt en snel verzonden.

Snel en betaalbaar!

Snel en betaalbaar!

Snel, precies en precies de opties die ik nodig heb.

Voor basispatronen is repro de enige betaalbare dienst die ik heb kunnen vinden. De opties zijn uitgebreid en te begrijpen, de prijs is schappelijk en ik heb het heel snel in huis! Het enige dat ik graag zou zien is geen plastic (ook al is het al weinig) - geen plastic je om de prints en wellicht een ander tape op de verpakking. Maar nu al een 10/10.

Dank voor de mooie review. In onze bedrijfsvoering proberen we zo duurzaam mogelijk te werk te gaan. Helaas hebben we nog niet voor het beetje plastic een werkbare vervanger. De gebruikte krimpfolie is wel goed recyclebaar. We blijven met elkaar zoeken naar oplossingen voor een schonere wereld.

supersnel en correct geleverd!

Zoals alle andere keren weer een supersnelle en correcte levering!

Snellw service

Hele snelle service, prettige en duidelijke site. Alleen hoge verzendkosten voor werk watdoor de brievenbus past.

Verzendingen voeren we uit als pakketpost, GLS onze vervoerder bied nog niet de optie voor brievenbus pakketten aan met een trace code. Helaas hebben we in het verleden te veel slechte ervaringen gehad met het verzenden zonder code. We zijn ons bewust van de verzendkosten maar hebben er voor gekozen om deze niet verborgen te verrekenen in de product kosten.

Prima en snel.

Supersnelle levering!

Ze leveren super snel! Kwaliteit en prijs is zeer goed.

Heel vlotte service!

Alle documenten werden snel geleverd en zijn ook heel netjes geplot en gevouwen.

Snel en goed!

Makkelijk om een bestelling te plaatsen, wordt snel afgedrukt, afhalen is top, en fijn dat ook een kleine order gewoon kan zonder extra kosten!

Zeer goed, uitstekend

Snel, goed en perfekte afdrukken, zeer snel en goed verpakt verzonden.

Snel, goed en fijne prijs

Snelle levering en goed product. Voor een zeer goed prijs. In de buurt is het allemaal stukken duurder.

Duidelijke website, snelle levering

Ik ben erg tevreden. Een aantal naaipatronen op a0 besteld. Duidelijk website en vervolgens binnen 2 dagen in huis!

De volgende dag mijn printwerk in België. Nog nooit een fout gehad, altijd correct!

De leveringen zijn altijd zeer correct! Bedankt!

Dikke prima

Ik bestelde mijn PDF naaipatronen. Netjes geleverd en toen ik een vraag had gesteld over de e-mail kreeg ik heel snel antwoord en zelfs een belletje ter controle. Reden voor geen tien: Op de website staat: op werkdagen voor 16 uur besteld wordt dezelfde dag nog verzonden. Maar kreeg de verzendbevestiging pas een aantal dagen later. Oud & nieuw zat er tussen, maar 31-12 is ook gewoon een werkdag en had gehoopt dat het op die dag ook verzonden zou worden. Verder niets aan te merken en kom zeker terug als ik weer naaipatronen wil printen.

Goed en snel.

Ik heb vandaag de bouwtekeningen binnen gekregen. Heb ze meteen bekeken en ze zien er goed uit. Bedankt voor de goede en snelle service. Met vriendelijke groet Stefan Gruijters

Supersnel

Ik had deze A0 supersnel binnen. De enige reden dat ik geen vijf sterren geef is het onnodige gebruik van plastic in de grote envelop. En wellicht is het mogelijk het zo te vouwen dat het door de brievenbus past. Goede service en prints.

Prima bedrijf!

Heel gemakkelijk via de website de te printen bestanden aangeleverd. En twee dagen later waren deze gereed. Je kunt je prints af halen of laten verzenden. Kwaliteit is perfect. Heel tevreden en kom zeker nog een keer terug.

Super goede service en snelle levering!

Ik had een vraag gesteld via mail en heel snel antwoord gekregen. Besteld op zondag, verzonden op maandag en in huis op dinsdag (België, in coronatijden). Alle controlevakjes van de naaipatronen nagemeten en alles was perfect in orde! Heel tevreden van de manier waarop mijn bestelling verpakt, geplooid en geprint was!

Eenvoudig om de bestanden te uploaden en supersnelle verwerking.

Precies waar ik gevraagd had.

Mijn tekening was groter dan de plotter aan kon en daarom( op telefonisch advies) het verzoek toegevoegd om het in twee delen te plotten.

Super snel

De prints waren kwalitatief heel goed en de leveringstijd was idd de eerstvolgende dag.

snelle levering, perfect in orde

super service, keer op keer

Simpelweg een schitterende service. Correct afgeleverd werk en heel vriendelijke medewerkers. Tijdens mijn laatste bestelling wou ik nog een aanpassing doen die ik via mail doorstuurde. Maar gezien ze zo snel werken waren mijn prints al klaar natuurlijk. Dan hebben ze de aanpassing toch nog doorgevoerd en de prints volledig gratis nagestuurd. Echte topservice noem ik dat!

perfecte en snelle service en levering

blij dat ik bij jullie besteld heb

Geweldige service, niet duur

Makkelijke website. Geen moeilijke toestanden en zeer snelle service