Snelle en perfecte service

2 plannen op formaat A0 besteld op vrijdag 8 oktober Ontvangen op maandag 11 oktober. Perfecte kwaliteit en degelijk verpakt.

Snelle en correcte levering

Naaipatronen laten printen op A0 formaat

duidelijk en snelle levering

nette en snelle levering

Zoals altijd super!

Iedere x weer super service. Super snel geleverd

Altijd prima

Very good quality prints with very fast delievery service

As usually you service is excellent.

Snel en vakkundig werk.

Reeds meerdere malen gebruik gemaakt van Repro plotservice voor het printen van mijn naaipatronen. Snelle levering en vakkundig werk.

Helemaal tevreden

Nette afwerking vam de plots en snel geleverd

Snelle levering, netjes ingepakt en goed leesbaar!

Snel geleverd ,goed geprint

Heb al vaak patronen besteld via repro ,snelle levering ,mooie afdrukken Site werkt goed en prettig in gebruik

goede ervaring

Op zich een goede ervaring, echter is het bij de keuze voor een werktekening niet direct duidelijk dat de achtergrond volledig wit (RGB 255) moet zijn.

Goede service, snel geleverd

Goede coaching van Joost en flexibiliteit als het om een afwijkende opdracht gaat

snel en mooie printkwaliteit

mooie printkwaliteit eenvoudig om op te laden voor bestellen van afwerking wat verwarrend. ik wou A4 geplooid en de bestelling kwam A4 doorgesneden in de helft.

Ik wilde wat naaipatronen af laten drukken, maar er was wat onduidelijkheid over de bestanden die ik had. Via de telefoon en mail heeft een medewerker me heel goed geholpen, waardoor ik mijn bestelling kon doen en die is helemaal perfect. Super snelle levering!

Hele goede service. Prints zijn top

Dit was de derde keer dat ik naaipatronen liet printen. Zowel op A0 als op A4. Ik had dit keer aangegeven dat ik de prints zou ophalen. Dit omdat ik de dag erna toch langs den haag zou rijden. Maar helaas (voor repro) hebben ze ze toch opgestuurd. Was voor mij prima. Ik kwam er op tijd achter.

Perfect!

Ik heb de laatste jaren al verschillende bestellingen gedaan en die zijn steeds vlekkeloos verlopen! Aanrader!!

Snelle goede correcte service en bestelling vlot gekregen

Snelle goede correcte service en bestelling vlot verwerkt en in brievenbus ontvangen

Bijna perfect service

Dit was mijn eerste bestelling. Voor mijn naaipatronen heb ik ´afdruk in kleur´ aangeduid maar alles is in zwart gedrukt (wss omdat het patroon enkel zwarte lijnen heeft ?). Op zich niet erg maar ik heb wel voor gekleurde versie betaald. Voor de rest een vlotte service en levering.

Snelle en goede service. Goede kwaliteit.

Goede print van digitale bouwtekening

Duidelijke afdruk van digitale bouwtekening uit gemeentearchief. Netjes verpakt bezorgd. Tevreden mee…

waanzinnige prijzen en fantastische service

Op zondagavond 15 A0 naaipatronen doorgestuurd en op dinsdag werden ze bij mij in België geleverd. Het was een berekende gok want ik had nog nooit bij Repro-plotservice laten printen maar op facebook werd er enkel lovend over gesproken. Ik zal het zeker nog doen.

Bestelde naaipatronen in A0. Ontzettend snel, volgende dag al in huis. Goede kwaliteit en goed verpakt. Betaalbaar. Echt een aanrader.

Accuraat

Twee naaipatronen op A0 laten afdrukken

Zeer professionele plots / afdrukken van 1:1 scheepsmodelbouw tekeningen.

Zeer professionele plots / afdrukken van 1:1 scheepsmodelbouwtekeningen. Daarnaast zeer goede service: in mij geval was ik vergeten een kleine nabestelling in kleur toe te voegen aan mijn hoofdbestelling van A0 zwartwit tekeningen. Even een korte communicatie en hop, men stuurde mij deze nabestelling GRATIS na! Zeer graag tot de volgende keer bij mijn volgende bestelling!

Uitstekend!

Supersnel, goed geprint en keurig verpakt. Ben zeer tevreden!