Gewoon heel goed!!

Via de telefoon goed advies gehad van Patricia. Printer besteld, betaald en geleverd volgens afspraak. Nogmaals dank jullie wel!!

Betrouwbaar goede service

Betrouwbare firma goede service

is uitstekend

aardig personeel en snelle levering na bestelling

Fijne website, goede service en snelle levering !

De gewenste artikelen zijn goed te vinden op de website. Als je er niet uitkomt op de website is het personeel erg bereidwillig om je te helpen. En, last but not least, er volgt altijd een snelle levering nadat je de order hebt geplaatst.

goede service, snelle levering en hulpvaardige en meedenkende medewerkers

Cheaper, faster, easier, what more could you ask for?

I was searching for this item on various websites, including the main ones you think of first when you want to buy electronics online, but Hijdra is the only one able to be cheaper than all of the other website even taking the delivery fees into account. Easy navigation, quick processing, fast shipment, I'm really happy with my purchase.

Mooie bureaus snel geleverd

Sta zit bureaus gekocht tegen een zeer scherpe prijs. De bureaus zien er prachtig uit en zijn erg snel geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten!

Besteld en geleverd zoals het hoort.

Alles gewoon netjes verlopen zoals het hoort. Mijn dank. Algemeen vind ik het wel jammer dat je bij steeds meer shops verplicht word om een account aan te maken, heb al zoveel wachtwoorden dat ik ze door elkaar haal of vergeet, maak dan maar een nieuw account aan.

geweldig

Zeer tevreden , altijd al

100% satisfied again

100% From inquiry to delivery, we recommend this company.

Super levering! En echt mensen met passie voor het werk!

Dit is op manier zaken doen dat ik lange tijd niet meer gezien heb, gewoon serieus je werk doen en het product fijn afleveren! Mensen zijn zeer vriendelijk en zelfs de chauffeur had het gewoon naar zijn zin.

Moderne, gemakkelijk hanteerbare bureaus.

Wat fijn dat je met een druk op de knop je bureau op de juiste hoogte kan instellen.

Goed bedrijf

Goed bedrijf, bestelling wordt snel geleverd. Factuur is echter niet nageleverd.

Goede ervaringen, prima webshop

Behulpzaam via chat bij online bestellingen. Leveringen netjes op tijd.

kleine bestelling, goed verlopen

problemen worden goed opgelost.

Fully positive

Order very quickly processed and delivered. Product of quality

Correcte en vriendelijke afhandeling van bestelling

De bestelde printer zou op een dag bezorgd worden die ons niet goed uitkwam. Na een belletje kon dat nog snel aangepast worden, fijn!

Een prima ervaring met Hijdra.com

Ik heb er een printer gekocht, Dan bellen ze of de bezorging schikt tussen tijd x en y, en dan bezorgen ze netjes. Als ik weer iets nodig heb kijk ik vanaf nu wel even bij Hijdra.com

Donderdagavond een printer besteld. Vrijdagochtend werd ik gebeld of ze de printer konden komen afleveren omdat ze toevallig in de buurt waren. Goed gedaan Hijdra! Bedankt voor de service.

snelle levering, prima communicatie.

snelle levering, prima communicatie.

snelle levering en goede producten

Ik vind het fijn dat er zoveel keus in het assortiment is en dat alles snel geleverd wordt. Ik heb tot zover absoluut geen minpunten. Jullie doen het gewoon heel netjes!

Een juiste prijs en levering perfect verlopen.

:-)

:-)

Goede kwaliteit, snelle levering

De kwaliteit van de geleverde producten is goed. Tevens is het erg prettig om de volgende dag je bestelde producten al in huis te hebben.

Prima bedrijf, waar je van op aan kunt!

Betrouwbaar en doen wat ze beloven!