Prima dienstverlening met heldere communicatie

Goede ervaring zoals gebruikelijk. Helder gecommuniceerd, zowel automatisch als in persoon. Niets mis mee. Betrouwbaar als altijd.

Beste Erwin, Dankjewel voor je positieve review en het mooie cijfer! Wij stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een bericht achter te laten. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Goede en snelle service!

Contact is prettig en snel. Wordt meegedacht!

Beste Joyce, Fijn om te horen dat je het contact als prettig en snel ervaart. Wij doen dagelijks ons uiterste best om te denken in oplossingen die voor onze klanten het beste werken. Met hartelijke groet, Team Hijdra

Prettig, duidelijk en kwaliteit.

Persoonlijke omstandigheden brachten mij tot aanpassing van zaken in huis. Maar tegelijkertijd zocht ik een werkplek. Belang daarbij was het meedenken en adviseren van Hijdra. In alles werd de tijd genomen, ik heb kunnen testen. Uiteindelijk ben ik tot een keuze gekomen dankzij Hijdra. Voor de toekomst wellicht nog een stoelaanpassing maar voor nu ben ik al zeer tevreden.

Beste Karin, Wat goed dat je kennis kon maken met ons uitgebreide assortiment. Wij zijn blij dat we voor jou een passende oplossing hebben kunnen vinden. Mocht er in de toekomst een stoelaanpassing nodig zijn, dan staan wij je graag weer bij. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Supersnelle service en altijd meedenkend.

Als je een vraag of bestelling hebt wordt er altijd snel en adequaat gereageerd. Dik tevreden!

Beste Marco, Dankjewel voor je mooie woorden en prachtige cijfer! Dagelijks proberen wij onze service te optimaliseren, en zo'n mooie review is dan een bevestiging van onze inspanningen. Fijn dat je dit met ons wilde delen. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Goede service tegen scherpe prijs

Hidjra was voor mij een nieuwe aanbieder; nog nooit iets bij besteld. Maar na wat onderzoek vond ik het een sympathieke aanbieder met een scherpe prijs.

Beste Henk! dankjewel dat je het met ons aandurfde! En goed om te horen dat we voldoen aan wat je van ons mag verwachten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Maakt waar wat ze beloven

Overzichtelijke website, producten zijn snel te vinden en te bestellen. Het bestelde wordt snel geleverd.

Beste Hans, Dankjewel voor het mooie cijfer en fijne review! Hier worden wij blij van. Met hartelijke groeten! Team Hijdra

Duidelijke site en snelle levering

Bij mijn vorige werkgever bestelden we altijd via Hijdra. Toen ik dus ook weer kantoorartikelen nodig had was de keus voor Hijdra snel gemaakt. Lekker overzichtelijke site. Snel besteld en snelle levering.

Beste Loes, Wat goed om te horen dat we meeverhuisd zijn naar jouw nieuwe werkgever! We zijn jou ook daar weer graag van dienst en denken met je mee indien nodig. Bedankt voor je review! Met hartelijke groeten, Team hijdra

Goede service, aardige medewerkers, bezorging op tijd

Beste Karin, Dankjewel voor je positieve feedback. Hier doen wij het elke dag weer voor! Met hartelijke groeten, Team Hijdra

goed en snel

Beste Anne-Marie, Dankjewel voor je review en het mooie cijfer! Met hartelijke groeten, Team Hijdra

altijd top

Alle bestellingen die ik plaats worden altijd snel en goed afgeleverd en als er iets niet goed gaat wordt het meteen opgelost..

Beste Nanna, Dankjewel voor je review! Hier worden wij nou blij van! Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Hijdra is een goed en fijn bedrijf voor al onze kantoorartikelen.

Hijdra is een prettig en fijn bedrijf voor al onze kantoorartikelen. Ook telefonisch zeer goed bereikbaar, duidelijk, vriendelijk, professioneel en erg klantvriendelijk.

Beste Eugenie, Dank je wel voor je mooie review! We zijn blij te horen dat onze inzet om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, wordt gewaardeerd. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Goed!

Bestellingen worden goed en snel geleverd

Beste Irene, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je bestellingen snel en goed worden geleverd. We doen ons best om een vlotte en snelle levering te garanderen, en jouw opmerkingen zijn een geweldige bevestiging dat we op de juiste weg zijn. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn en willen je bedanken voor het kiezen van ons. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Gewoon goed :-)

Een bedrijf waar je je nog klant voelt en die super met je meedenkt als je vragen hebt

Beste Erna, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en de manier waarop we met je meedenken. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

correcte levering

Fijn contact en juiste levering

Beste Daniella, Dankjewel voor je beoordeling! Goed om te horen dat het contact met ons naar tevredenheid was! Met hartelijke groet, Team Hijdra

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en levering

Beste W. Van der Hoorn, Dankjewel voor je positieve reactie! Daar worden wij nu blij van :-) Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Vriendelijke klantenservice

We hebben 2 bureau onderstellen gekocht bij Hijdra. Hierover heb ik omdat ik moeite had met het bestelproces en omdat ik vragen had over de levering een aantal keer contact gehad. Zowel via de telefoon als per mail kreeg ik in beide gevallen snel, vriendelijk en duidelijk antwoord op mijn vragen. Een fijne omgang en manier van doen dus. En de kwaliteit van de bureau onderstellen lijkt boven verwachting te zijn

Beste Jasmijn, Wat fijn dat we je telefonisch konden helpen en dat je blij verrast bent door de kwaliteit van de bureau onderstellen. We helpen je in de toekomst ook weer graag op weg. Met hartelijke groeten, Patricia

goede service

ik ervaarde problemen bij bestellen en zocht contact hiervoor. Probleem bleek een fout in de webshop. Dit was snel opgelost en bestelling vlot verzonden. Goed en snel contact met KS om eea op te lossen.

Beste Nicole, We zijn net over naar een nieuwe website en komen hier en daar nog wat foutjes tegen. Heel fijn dat je contact met ons hebt opgenomen zodat we ook dit foutje konden herstellen! Veel plezier van je bestelling! Met hartelijke groet, Team Hijdra

snel, volgens planning en perfecte aflevering

Snelle aflevering, voldeed aan mijn verwachtingen, klantgericht

Beste Heika, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een positieve reactie achter te laten! Wij doen elke dag onze uiterste best voor onze klanten. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

Alles verloopt altijd fijn, genoeg om een tevreden klant te zijn!

Altijd goed geholpen , Fijne en vriendelijke service en....we zijn gek op de dropjes!

Beste Brigitte, Bedankt voor je positieve feedback en waardering! We zijn ook blij om te horen dat je van de dropjes geniet - we zullen ervoor zorgen dat we ze op voorraad blijven houden voor je volgende bezoek. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met hartelijke groet, Team Hijdra

Fijn bedrijf

Altijd een goede service, en samen naar oplossingen zoeken is de kern van deze onderneming.

Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ondersteuning te bieden en samen naar oplossingen te zoeken die aan jouw behoeften voldoen. Bedankt voor het delen van je feedback en voor het geven van die geweldige beoordeling van 10 sterren! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

betrouwbare winkel

Altijd goede service

Hartelijk dank voor deze mooie review! Met hartelijke groeten, Team Hijdra

printer heel snel binnen

printer snel geleverd top geregeld

Beste Richard, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en de fantastische beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je printer. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Hijdra

Gewoon zoals je verwacht !

Mijn eerste bestelling ging vlot en zoals verwacht mag worden van een moderne organisatie. Zoals het er nu naar uitziet ga ik hier meer bestellen.

mooie printer werkt prima snelle levering

Alleen het installeren viel tegen ik heb een h p computer en voor dat het werkte samen de printer met de computer was nog een hele klus Nu eindelijk geinstalleerd de printer maakt mooi afdrukken hopelijk kan ik er Nu weer enige jaren mee vooruit Groetjes Ine

Beste Ine, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat de printer goed werkt na de installatie, al begrijpen we dat het wat moeite kostte. Hopelijk kun je nu weer een paar jaar vooruit met mooie afdrukken. Als je in de toekomst nog hulp nodig hebt, staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Hijdra

geweldige service en goede producten

Perfect geholpen

Beste Jos, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om jouw reactie achter te laten! We zien je heel graag weer. Met hartelijke groet, Team Hijdra

Over hijdra.com

Bij hijdra.com begrijpen we dat de ideale werkomgeving essentieel is voor productiviteit en welzijn. Daarom bieden wij een uitgebreid assortiment aan kantooroplossingen, variërend van hoogwaardige bureaustoelen tot op maat gemaakte interieurontwerpen. Of je nu een ergonomische stoel voor je medewerkers zoekt of een complete kantoorinrichting wilt vernieuwen, wij hebben alles wat je nodig hebt. Wat ons uniek maakt, is onze toewijding aan maatwerk en klanttevredenheid. Ons team van experts werkt nauw samen met jou om oplossingen te bieden die perfect zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Bovendien staan we bekend om onze uitstekende klantenservice en betrouwbare after-sales ondersteuning. Ontdek vandaag nog hoe wij jouw kantoorruimte kunnen transformeren in een functionele en inspirerende werkplek.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!