Kwalitatieve bureaustoel en fijne service

Ik heb een HAG Capisco Bureaustoel gekocht bij Hijdra. In de showroom heb ik meerdere modellen bekeken en geprobeerd en heb ik persoonlijk advies ontvangen. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levertijd. De stoel werd netjes op locatie afgeleverd. Toen ik daarna vragen had over de stoel ben ik snel en goed geholpen. Inmiddels is de aankoop een paar jaar geleden en is de stoel nog als nieuw ondanks veelvuldig gebruik.

Ha Daphne, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je HAG Capisco Bureaustoel en onze service! We streven er altijd naar om persoonlijk advies te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, zelfs jaren na aankoop. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in Hijdra! Met hartelijke groeten, Esther

Geweldige service

Online is alles te bestellen, en als er wat is word je telefonisch ook super geholpen. Zelfs speciaal om maat gemaakt papier is mogelijk.

Hi Ferry, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je onze service waardeert, zowel online als telefonisch. Maatwerk? Geen probleem bij hijdra.com! We staan altijd voor je klaar. Met hartelijke groeten, Team Hijdra.com

zeer tevreden

Altijd alles op tijd, bij een vraag prima benaderd, goede alternatieven en adviezen

Beste Ans, Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent! We staan altijd klaar met advies en oplossingen. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met hartelijke groet, Team Hijdra

Quick delivery, polite service, excellent product condition.

I ordered an office chair online, because it was the best price I could find. I had never heard of Hijdra, so spending 400+ euros on an unknown site was a bit risky for me. But they were very professional, delivered to my door with their own vehicle, unpacked the chair in front of me, collected the package material, inspected the chair and left. I am really satisfied.

Dear Ioannis, Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that despite initial hesitation, you found our service to be professional and satisfying. Ensuring a smooth delivery process and meeting your expectations is our priority. If you ever need assistance or have further inquiries, feel free to reach out. We appreciate your trust in us. Best regards, Team Hijdra

Heel fijn belletje dat de spullen klaarl lagen en fijn geholpen aan de balie.

Beste Ciska, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je de spullen snel kon ophalen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met hartelijke groeten, Patricia

betrouwbare leverancier

Betrouwbare leverancier die weet dat we van drop houden

Beste A.G.H.M., Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je ons als betrouwbare leverancier beschouwt. En natuurlijk onthouden we dat je van drop houdt! 😊 Als je in de toekomst nog meer drop of andere producten nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. Met hartelijke groeten, Team Hijdra

eerlijk en komt afspraken na

bij de levering ontbraken artikelen, wel op de bon dat ze geleverd zouden zijn. een mailtje en ze melden dat komen we bv. dinsdag leveren. En dat is ook gebeurd. Top

Beste Marion, Bedankt voor je review! We vinden het belangrijk om onze afspraken na te komen. Onze excuses nogmaals voor het ontbreken van de artikelen, maar fijn om te horen dat we het snel hebben kunnen oplossen en dat de ontbrekende items zoals afgesproken werden na geleverd. Als je in de toekomst nog vragen of wensen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Patricia

Bestelling worden snel geleverd, assistentie aan de telefoon is top.

De website is gemakkelijk, producten zijn overzichtelijk. Informatie via de telefoon gaat supergoed altijd geholpen naar wens. Bestellingen worden netje geleverd en vriendelijk afgeleverd.

Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en telefonische assistentie. Goed om te horen dat onze website gebruiksvriendelijk is en dat je tevreden bent met de levering van je bestellingen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Sonja

Prima bedrijf!

Duidelijke website, groot assortiment en tijdige levering. Met eventuele vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen.

Beste Regina, Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en assortiment. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Groeten, Team Hijdra

Mooie showroom!

In Leimuiden geweest om een nieuwe bureaustoel uit te zoeken. Zeer tevreden over het advies en mijn nieuwe aankoop.

Beste Tom, Wat fijn dat je onze showroom hebt bezocht en tevreden bent met je nieuwe bureaustoel! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden. Met hartelijke groeten, Esther

zeer snelle levering

zeer snelle levering en ook de goede gasveer

Beste Cor, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de gasveer. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Met hartelijke groeten, Team hijdra.com

levering op tijd en compleet

Prettig contact

Ha Daniella, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten! Ook in de toekomst staan wij weer voor je klaar!

Bureau en bureaustoel voor thuiswerkplek aangeschaft na super goed geïnformeerd te zijn

Op zoek naar een bureau en stoel voor thuis op de (erg overzichtelijke) website van Hijdra terechtgekomen en wat vooronderzoek gedaan. Daarna dmv een telefoontje wat extra informatie opgevraagd en een afspraak in de winkel gemaakt. Daar heel erg goed geholpen door de eigenaar die erg veel kennis van zaken heeft en alle tijd voor ons nam. Chapeau!

Beste Annemarie, Dank je wel voor het delen van je ervaring! Geweldig om te horen dat je zo goed bent geholpen. We zijn blij dat we je thuiswerkplek naar wens hebben kunnen inrichten. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Met hartelijke groeten, Dirk-Jan

Vriendelijke en snelle service.

Ruim assortiment met vriendelijke service

Beste Esther, Dank voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze ruime keuze en snelle service. Bij vragen staan we altijd voor je klaar. Tot snel! Groet, Sonja

Super service, altijd!

Bij Hijdra bestellen is een verademing, elke keer weer. Klantenservice altijd snel te bereiken en ze denken in oplossingen. Top bedrijf!

Ha Nanna, Hartelijk dank voor het compliment! We streven naar top service en zijn blij dat je dat zo ervaart. Tot de volgende keer bij Hijdra! Groet, Patricia

Kundig en vriendelijk personeel, snelle levering. Zeer tevreden.

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en jij was daar geen uitzondering op. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

mijn oude stoel kan wat langer mee

Super fijn dat ik voor mijn bureaustoel een armleuningen heb kunnen bestellen bij hijdra. De prijs viel mee en het onderdeel is goed bezorgd en was makkelijk te installeren. Hail hijdra!

Ha Niek, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met de armleuningen voor je bureaustoel en dat je tevreden bent over de prijs, bezorging en installatie. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in Hijdra!

Super makkelijk besteld en bezorgd

Kopen hier geregeld, gaat allemaal vlekkenloos en snelle verzending en lekkere drop:)

Beste Bart, Wat fantastisch om te horen dat je regelmatig bij ons bestelt en dat alles altijd vlekkeloos verloopt! We streven ernaar om het bestelproces zo makkelijk mogelijk te maken en zijn blij te vernemen dat dit voor jou geldt. Snelle verzending is een van onze prioriteiten, en we waarderen het dat je dit opmerkt. En wie houdt er nu niet van een extraatje? We zijn blij dat je hebt genoten van de lekkere drop die bij je bestelling zat. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen assisteren, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je loyale steun en de prachtige beoordeling!

Altijd vriendelijke en snlle service

Al jaren een vertrouwd adres voor kantoorbenodigheden

Wat een eer om te horen dat we al jarenlang je vertrouwde adres zijn voor kantoorbenodigdheden! We zijn dankbaar voor je trouwe steun en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Ons team streeft er altijd naar om vriendelijke en snelle service te bieden, en het doet ons goed te horen dat we aan je verwachtingen voldoen. Als er ooit iets is waarbij we je kunnen helpen of als je specifieke wensen hebt, laat het ons dan gerust weten. Nogmaals hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het vertrouwen dat je in ons stelt. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

supersnelle levering en altijd behulpzaam

supersnelle levering en altijd behulpzaam

Ha Ria, Dank voor de 10 sterren! Groeten, Patricia

goede service

Je wordt goed en deskundig geholpen , vriendelijk personeel.

Beste Sharon, Dank voor de complimenten! Fijn dat je onze service waardeert.

Snelle reactie toen ik informeerde naar de levering.

Topbedrijf

Overzichtelijk zoeken op de website en de levering van de spullen is altijd supersnel. Top geregeld dus!

Ha Sandra, Hartelijk dank voor de lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent. Tot snel weer!

Ruime keuze, vlotte bezorging, makkelijk online bestellen.

Al vele jaren (sinds de jaren 90) onze leverancier, nooit problemen gehad.

Beste Ria, Dank voor je trouwe steun al die jaren! We zijn verheugd dat je onze ruime keuze, vlotte bezorging en eenvoudige online bestelling waardeert. Jouw tevredenheid motiveert ons! Groeten, Dirk-Jan

Helemaal goed!

Prima geholpen met het kiezen van het juiste onderdeel. Snel te woord gestaan en snelle reactie.

Fijn dat alles naar wens was! We zijn blij dat we je goed konden helpen. Bij vragen staan we altijd snel voor je klaar. Tot de volgende keer!

Over hijdra.com

Bij hijdra.com begrijpen we dat de ideale werkomgeving essentieel is voor productiviteit en welzijn. Daarom bieden wij een uitgebreid assortiment aan kantooroplossingen, variërend van hoogwaardige bureaustoelen tot op maat gemaakte interieurontwerpen. Of je nu een ergonomische stoel voor je medewerkers zoekt of een complete kantoorinrichting wilt vernieuwen, wij hebben alles wat je nodig hebt. Wat ons uniek maakt, is onze toewijding aan maatwerk en klanttevredenheid. Ons team van experts werkt nauw samen met jou om oplossingen te bieden die perfect zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Bovendien staan we bekend om onze uitstekende klantenservice en betrouwbare after-sales ondersteuning. Ontdek vandaag nog hoe wij jouw kantoorruimte kunnen transformeren in een functionele en inspirerende werkplek.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!