Makkelijke site. Snel besteld, snel geleverd.

Prima service en vriendelijke mensen

Staan altijd klaar om je te helpen als je niet precies weet wat het beste te bestellen.

complete leverancier en adviseur van kantoorbenodigdheden

Eenvoudig te bestellen via de website goede adviezen m.b.t. ergonomie

Fijne partij om zaken mee te doen.

Duidelijke website, snelle levering. Bij vragen direct antwoord. Top!

erg tevreden over Hydra

Levering altijd vlot ben erg tevreden

Probleemloos aankoop

Gemakelijk gekozen, gekoopt en vlug geleveerd. Een raader. Sorry voir eventuele foutent, la ik Ben franstalig.

Snelle levering en product zoals vermeld in de webshop.

Betrokken mensen EN een goede prijs

Er wordt meegedacht.

Goede service, snelle levering.

Goede service, snelle levering.

Al vele jaren topservice en kwaliteit !!

al jaren klant bij hijdra, bestellingen altijd snel geleverd, nog nooit problemen gehad, TOP !!

Fijne persoonlijke service

Natuurlijk kan je tegenwoordig alles online bestellen, maar voor zaken als kantoormeubilair is het heel fijn om de showroom te kunnen bezoeken. Ik ben heel goed geholpen met deskundig advies. Daarnaast vond ik het een hele prettige service dat men op de werkplek geholpen heeft met het ergonomisch afstellen.

Goed advies in de showroom, snelle levering en perfecte montage voor thuiswerkplek.

Betrouwbaar bedrijf, doen wat ze beloven.

Betrouwbaar bedrijf, doen wat ze beloven. Alles snel op de werkvloer en indien er iets niet op voorraad is wordt je ingelicht en de eventuele levertijd wordt vermeld.

Perfecte levering

Eigenlijk gaat het nagenoeg altijd in 1 keer goed.

Positieve

Mijn ervaring met Hijdra was zeer positief, hoewel ik de printer een dag later ontving dan ik had verwacht. Patricia en Sonja hebben mij op een zeer positieve manier behandeld en ik zal Hijdra zeker aanbevelen bij mijn vrienden en netwerk.

Goed bereikbaar en goed telefonisch te woord gestaan. Snelle levering.

Altijd snelle levering en goede service

Het is prettig dat wij als bedrijf rekening kunnen betalen. De levering is er altijd in de afgesproken levertijd en mocht dit anders zijn dan wordt ik daarvan op de hoogte gesteld. Klantenservice vriendelijk. Kortom dik tevreden

Goed advies, makkelijk te bestellen en snelle levering

Had nog een paar vragen en die waren snel beantwoord. Makkelijke site om te bestellen en levering was de volgende dag.

Quick service, friendly staff.

Nothing to complain about, the purchase was quick and the staff, friendly.

Perfect geregeld

Bestellen gaat makkelijk, en de bezorging is snel, Kortom helemaal top.

Bevoorrecht om hier klant te zijn!

Bestellen, leveringen en prijsstellingen uitstekend; een aanbeveling!!

Zeer goede service

Snel, correct, aardig, en kreeg zelfs presentje omdat ik de stoel direct kwam ophalen, wat op zich ook al bijzonder was dat direct mogelijk was.

Snel,accuraat en efficiënt

Fijne, snelle behandeling en levering.

Goede kwaliteit en service!

Snel geleverd, goede-prijs kwaliteitverhouding, mooi product.

Top service, transparante communicatie en kwalitatieve producten

Bij Hijdra heb ik een zit sta bureau gekocht. Bevalt super en service was zeker over te spreken! Bezorgd tot en met 4 hoog en netjes afgeleverd. Aanrader!