Fijn bedrijf

Erg fijne service, breed assortiment. Wordt altijd heel goed geholpen.

verkeerde product geleverd

Goed besteld, toch verkeerde product geleverd. Ben benieuwd hoe het order herstel gaat.

Er stond helaas een verkeerde afbeelding bij het artikel in onze webshop. Dit hebben we na de melding dezelfde dag nog gecorrigeerd. Tevens hebben we het artikel van de afbeelding uiteraard alsnog naar de klant gestuurd. De klant heeft het juiste artikel in goede orde ontvangen.

prima geholpen weer

moet nog steeds wel wennen aan de prijzen van de cartridges maar dat zal bij andere niet veel anders zijn.

Uitstekend!

Correct en zoals het hoort om de klanten te (be)dienen.

Heel fijn personeel

Hijdra Leimuiden staat altijd voor je klaar. Ben pas begonnen bij mijn nieuwe werkgever en zij hebben mij uitstekend geholpen met het aanpassen van inloggegevens.

Snel geregeld allemaal

Breed assortiment, handige website en snel bezorgd. Fijn zaken doen !

Na aankoop lange stilte

Ik heb armada besteld met levertijd van 1-2 weken. Na mijn bestelling heb ik helaas niets meer vernomen. Na inloggen op de site blijkt er wel iets gedaan te zijn met mijn bestelling omdat deze naar bevestigd was gegaan. Ik zie echter nergens een verwachte leverdatum en weet daardoor nog steeds niet waar ik aan toe ben. De website was verder keurig en eenvoudig in gebruik. In afwachting van mijn bestelling kan ik de website nog niet aanbevelen.

Kleine krijtbordjes gekocht voor een prima prijs. Werden binnen enkele dagen geleverd.

Simple Amazing

Fast delivery, nice products and price. Amazing person who delivered and even shared dropjes for St. Martin's Day.

Op maandag een printer die aangeeft dat de inkt bijna op is en dankzij Hijdra.com op dinsdag weer met originele cartridges aan het printen

Goede webshop voor kantoorartikelen

Ruim assortiment, bestelproces verloopt soepel. We kunnen bestellen op rekening en bij de levering ontvangen we een zak snoep; die wordt altijd erg gewaardeerd!

Inmiddels voor de tweede maal een bureaustoel besteld bij Hijdra. Dankzij hun goede binnendienst wisten ze vlot te achterhalen welk merk de vorige keer was besteld. Levering was vlot en telefonische service voor het instellen prima.

Zit lekker op oor, niet te strak

Zit lekker op oor, niet te strak. Goed geluid en microfoon geeft voldoende volume

Alles op tijd geleverd en korte lijnen

Wij zijn erg tevreden met de producten van Hijdra. Snelle levering en korte lijnen!

Prettig en behulpzaam bedrijf!

Altijd behulpzaam als ik iets specifieks zoek. Verder snelle levering.

prima!

We zijn weer zeer tevreden.

Alles top: vlot on-line bestellen via uitstekende website en onberispelijke vlotte levering!

Uitermate positief.

overzichtelijk zoeken op de website en de levering van de spullen is altijd supersnel. Top!

Snelle leveringen!

Goede service en snelle leveringen! Daar worden we blij van!

Wij hadden 6 bureaustoelen besteld, opgesplitst in 2 verschillende modellen. Na een paar weken kwam mijn collega erachter dat haar houding op het andere type stoel veel beter was. Zij had dus spijt van haar keuze en benaderde Hijdra of de stoel nog geruild kon worden. Dit was geen probleem. De volgende dag zat zij al op haar nieuwe stoel. Echt top geregeld.

Voldoende

Bestelde product is retour gegaan omdat het niet op de afgesproken tijd is geleverd en de school al gesloten was. Toch voldoende ingvuld omdat ik keurig netjes te woord werd gestaan aan de telefoon en alle stappen zijn ondernomen om ea in goede banen te leiden. Hopelijk ontvangen we bestelde en reeds betaalde versnipperaar nu wel op het afgesproken moment.

top service

zeer tevreden, zoals al vele jaren, snelle en keurige levering.

Proces en levering gingen zoals het hoort (wat je hoopt). Het artikel kwam helemaal overeen met wat ik dacht te bestellen.

goede communicatie, correcte levering

prima, klantvriendelijk

prima, klantvriendelijk

Over hijdra.com

Bij hijdra.com begrijpen we dat de ideale werkomgeving essentieel is voor productiviteit en welzijn. Daarom bieden wij een uitgebreid assortiment aan kantooroplossingen, variërend van hoogwaardige bureaustoelen tot op maat gemaakte interieurontwerpen. Of je nu een ergonomische stoel voor je medewerkers zoekt of een complete kantoorinrichting wilt vernieuwen, wij hebben alles wat je nodig hebt. Wat ons uniek maakt, is onze toewijding aan maatwerk en klanttevredenheid. Ons team van experts werkt nauw samen met jou om oplossingen te bieden die perfect zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Bovendien staan we bekend om onze uitstekende klantenservice en betrouwbare after-sales ondersteuning. Ontdek vandaag nog hoe wij jouw kantoorruimte kunnen transformeren in een functionele en inspirerende werkplek.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!