goede communicatie, correcte levering

prima, klantvriendelijk

prima, klantvriendelijk

snelle levering goede service

de sales denkt mee met vragen en oplossingen en hebben veel kennis over de producten. zijn flexibel met bestellingen en hebben een snelle en goede service.

Ik hier weinig over zeggen. Alles gaat altijd goed en we zijn daardoor tevreden.

hele fijne service

Het wordt snel en correct geleverd

Overzichtelijke site en goede service.

Ik kan de producten die wij nodig hebben altijd makkelijk vinden op de site. De site is overzichtelijk en je weet waar je aan toe bent. Ik vind het fijn om na het plaatsen van de bestelling een mail te ontvangen wanneer de bestelling bezorgd wordt. Hijdra komt altijd de afspraken na.

Foutje in een bestelling zonder aarzelen gecorrigeerd

Bestelling werd nog niet verzonden omdat men vermoedde dat er een foutje in zat. Na telefonisch contact vlot gecorrigeerd zowel praktisch als administratief.

snel geregeld en snel geleverd

ben een tevreden klant en het is eenvoudig om de producten te vinden op de site.

altijd goed geholpen en tevreden

Fijne winkel

Duidelijke webshop en snelle afhandeling

Het bestellen op de webshop was eenvoudig, de aflevering volgens schema.

Levering ok, facturatie aan Belgisch bedrijf met aangerekende btw

Recht te zetten …

Fantastic

They have everything i need

Prima service, snelle levering!

Goede service, vriendelijk en kundig personeel.

iets bestellen bij Hijdra is altijd een feest

Als ik iets bestel bij Hijdra, gaat alles eenvoudig en snel. Ook bij de klantenservice zijn ze zeer behulpzaam en adequaat.

Altijd behulpzaam en vlotte levering

Super supplier

Zeer vakkundige mensen die altijd goed advies geven en snelle service. Prijs kwaliteit goed in verhouding. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Top service - consistent :)

Heel erg blij met de service van Hijdra.com Een aanrader :)

Leveren op tijd en netjes verpakt, vriendelijke mensen.

Leveren op tijd en netjes verpakt, vriendelijke mensen.

vriendelijk, snel en behulpzaam

Of ik via de website iets bestel, bel of even langs ga in de winkel, ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Er wordt duidelijk gevraagd wat ik zoek, waar het voor nodig is en meegedacht wat dan het beste product is. Ook bij een bestelling via de website wordt ik keurig op de hoogte gehouden of wordt er even gebeld als iets niet duidelijk is.

altijd uitstekende leveringen

zie hierboven, op tijd en compleet!

tijdige levering en goede kwaliteit

duidelijke webshop, snelle levering. als je iets niet kan vinden of nadere informatie nodig hebt is een belletje genoeg en wordt je vriendelijk verder geholpen!!

Ruim assortiment en een snelle levering. Duidelijke website

Makkelijk bestellen snel geleverd

Al je kantoor artikelen eenvoudig bestellen en snel geleverd. Prettige website en goede service.

Snel en goed geleverd.

Goede kwaliteit snel geleverd met service indien nodig.

Perfecte service, goed contact

Telefonisch en per mail goed bereikbaar. Ze denken graag met je mee en komen tot een goede oplossing. Verzending was snel. Goede kwaliteit. Al met al erg tevreden!

Waaier 15 2451 VV Leimuiden

Over hijdra.com

Bij hijdra.com begrijpen we dat de ideale werkomgeving essentieel is voor productiviteit en welzijn. Daarom bieden wij een uitgebreid assortiment aan kantooroplossingen, variërend van hoogwaardige bureaustoelen tot op maat gemaakte interieurontwerpen. Of je nu een ergonomische stoel voor je medewerkers zoekt of een complete kantoorinrichting wilt vernieuwen, wij hebben alles wat je nodig hebt. Wat ons uniek maakt, is onze toewijding aan maatwerk en klanttevredenheid. Ons team van experts werkt nauw samen met jou om oplossingen te bieden die perfect zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Bovendien staan we bekend om onze uitstekende klantenservice en betrouwbare after-sales ondersteuning. Ontdek vandaag nog hoe wij jouw kantoorruimte kunnen transformeren in een functionele en inspirerende werkplek.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!