Ruim assortiment en een snelle levering. Duidelijke website

Makkelijk bestellen snel geleverd

Al je kantoor artikelen eenvoudig bestellen en snel geleverd. Prettige website en goede service.

Snel en goed geleverd.

Goede kwaliteit snel geleverd met service indien nodig.

Perfecte service, goed contact

Telefonisch en per mail goed bereikbaar. Ze denken graag met je mee en komen tot een goede oplossing. Verzending was snel. Goede kwaliteit. Al met al erg tevreden!

Super leverancier.

Medewerkers van Hijdra reageren altijd snel en leveren goede service tegen goede prijzen. Ze denken goed met je mee en leveren snel.

Fantastisch!

Bestellen en bezorgen is altijd makkelijk en snel. Als je belt krijg je meteen iemand aan de telefoon en het wordt meteen geregeld. Super service.

hijdra is service

zeer snelle levering en ben heel tevreden als klant voor een architectenbureau want Hijdra heeft alles op voorraad!!

doen wat ze moeten doen

de bestelde onderdelen komen snel binnen en als er onverhoopt iets mee aan de hand is krijgen wij snel een melding hiervan.

Makkelijk en snel geleverd!

Een groot assortiment, alles goed te vinden in de webshop en zo fijn dat er snel geleverd wordt.

Makkelijk bestellen; snel geleverd!

Eenvoudig bestellen via de website en vrijwel altijd de volgende dag afgeleverd. Prima service!

Geweldige service praktische websit

erg tevreden en altijd blij met de lekkere dropjes

Zeer goed, after service is uitstekend

Professionele klantgericht bedrijf met goede service

Goede website, artikelen makkelijk te vinden, vriendelijk personeel.

snel geleverd en indien nog telefonisch goed bereikbaar

Bedrijf denkt mee!

Nieuwe bureaustoel aangeschaft in de showroom, hier kun je terecht voor professioneel en ergonomisch advies.

Goede service en snelle levering

Snel

Vlotte levering

Uitstekende service, prima ondersteuning bij vragen

Online webshop is duidelijk en bestellingen gaan soepel. Snelle reacties op vragen en levering altijd zonder problemen.

Gewoon goed

Gewoon goed en alles op tijd geleverd

Prima online winkel!

Qua kantoorbenodigdheden is er ruime keus. En niet alleen dure A-merken. Maar ook prima betaalbare alternatieven. Bestellingen zijn vlot binnen.

top hoor

nog ven snel iets bestellen en dan snel geleverd in een goede verpakking

Na een vraag welke wielen ik nodig had voor een burostoel (rubber was verteerd naar 10 jaar) kreeg ik het juiste artikelnummer voor vervanging van de wielen. stoel kan weer 10 jaar mee

Snelle levering en persoonlijk contact

Mijn bestelling had 3-5 werkdagen levertijd maar er vielen 2 feestdagen tussen dus ik hield rekening met een week. Op de 2e dag werd ik gebeld met de vraag of ik toevallig thuis was. 1,5 uur later stond mijn bestelling voor de deur!

Altijd super afhandeling bestelling en klantenservice altijd vriendelijk

Goede website, snelle levering en super vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Gemakkelijk bestelproces op de website + snelle en correcte levering

Enkel de informatievoorziening vooraf, qua wanneer de levering plaatsvind ontbreekt in de meeste gevallen. Hierin is (nog) verbetering mogelijk.

Waaier 15

2451 VV Leimuiden

Over hijdra.com

Bij hijdra.com begrijpen we dat de ideale werkomgeving essentieel is voor productiviteit en welzijn. Daarom bieden wij een uitgebreid assortiment aan kantooroplossingen, variërend van hoogwaardige bureaustoelen tot op maat gemaakte interieurontwerpen. Of je nu een ergonomische stoel voor je medewerkers zoekt of een complete kantoorinrichting wilt vernieuwen, wij hebben alles wat je nodig hebt. Wat ons uniek maakt, is onze toewijding aan maatwerk en klanttevredenheid. Ons team van experts werkt nauw samen met jou om oplossingen te bieden die perfect zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Bovendien staan we bekend om onze uitstekende klantenservice en betrouwbare after-sales ondersteuning. Ontdek vandaag nog hoe wij jouw kantoorruimte kunnen transformeren in een functionele en inspirerende werkplek.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!