Mijn ervaring met Mijnwebwinkel is heel goed.

Ik heb de gratis versie van Mijnwebwinkel en ik ben heel tevreden omdat ik de layout, ondanks dat het gratis is, naar mijn eigen smaak aan kan passen. Ook wordt je prima en snel geholpen als je een vraag hebt.

Hoi Alma, Wat leuk om te horen dat je ook met de gratis GO variant van het platform, een complete webwinkel kan runnen :-) Mocht je uit je start-jasje gegroeid zijn en wil je doorgroeien? Dan kan je altijd een upgrade doen naar GROW zodat je een eigen domeinnaam kan koppelen en meer artikelen kan plaatsen in de webwinkel. Veel plezier met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Professionele uitstraling en prima support

Ik zit ongeveer 2 jaar met de webwinkel onder de paraplu van Mijnwebwinkel. Tot op heden met goede resultaten en als er soms een vraag bij mij opkomt of er is een probleempje dan is het antwoord en/of de oplossing er altijd snel. Kortom: wat mij betreft een aanrader!

Beste Dick, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fantastisch geholpen, bereikbaar, betrouwbaar en kundig!!

Omdat ieder zijn eigen vak heeft, toch besloten om in de eindfase de hulp in te roepen van de designafdeling, en ja de website heeft voor ons de wow factor die nog ontbrak! Hoera Mijnwebwinkel is uitstekend bereikbaar, behulpzaam, denkt mee én doet wat het belooft. Kortom een aanrader voor iedereen die een webwinkel/webshop gaat beginnen.

Beste Yvonne, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Support van mijnwebwinkel is uitstekend

Beste Jacqueline, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hele goede service

Mijn webwinkel heeft mij heel goed geholpen met het vormgeven van mijn webshop. Hele vriendelijke klantenservice.

Beste Veronique, Wat gaaf dat je gebruik hebt gemaakt van de Design Services. Onze designer heeft inderdaad een pareltje gemaakt van jouw webwinkel! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Slecht

Webshop kan je zelf niet maken en slechte afspraken

Beste Deborah, Bedankt voor je reactie! Kan je aangeven waarom je de webshop niet zelf kan maken? Het platform is hier juist speciaal voor gemaakt dat iedereen zelf een webwinkel kan maken. Kom je er niet uit? Dan staat ons supportteam klaar om je te helpen met jouw webwinkel. Wat bedoel je met slechte afspraken? We hebben gezocht naar mailcontact met je maar konden niets vinden. Je kan ons per mail, telefoon en Facebook messenger bereiken. Daarnaast is er een community waar je ook veel antwoorden vindt. Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan vernemen we het heel graag natuurlijk. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Gemaild, meteen antwoord, uitleg. Vriendelijk en behulpzaam

Tof om te horen Bettina, daar doen we het voor! Veel plezier op het platform en met jouw webwinkel!

Geweldig platform, werkt erg eenvoudig!

Erg blij met MijnWebwinkel. Ik ben niet erg technisch, maar met het platform kan ik goed uit de voeten! Je hoeft dus geen technische kennis te hebben om het platform te gebruiken. Ook erg handig dat ze een support pagina hebben waar alle vragen en antwoorden op staan.

Hey Kim! Wat goed dat je onze supportpagina hebt gevonden! Heb je ook de community al gezien? community.mijnwebwinkel.nl Heel veel plezier op het platform! 💚 Mijnwebwinkel

Zeer professioneel

Erg klantvriendelijk personeel. Een fijn platform om snel en goed je website op te bouwen.

Hey Jens, Tof! Heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super fijn platform!

Heel makkelijk zelf mijn webwinkel gemaakt. Alles snel in te stellen. Ook SEO en SEA goed op orde en ik ben super blij met Mijnwebwinkel!

Hoi Bianca, Super! Heel veel verkoopplezier op het platform! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Fantastisch, in een woord SUPER gedaan

Beste Merel, Heel Heel hartelijk bedankt voor de snelle maar bovenal SUPER aanpassing van onze webinkel. Wij zijn er heel erg blij mee. Werkelijk een andere webside geworden, Klasse!

Beste Ingrid, Fijn dat de aanpassingen naar wens waren en dat je met een frisse nieuwe winkel weer aan de slag kan gaan! We wensen je natuurlijk veel plezier op het platform en bij vragen weet je ons te vinden. 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd snel geholpen tot het opgelost is

Hoi Britt! Fijn dat je deze ervaring hebt met het Customer Care team, top! Groeten! Mijnwebwinkel

Bij al mn vragen ben ik nog nooit teleurgesteld

Ik ben een beetje digibeet en denk dat ik regelmatig een suffe vraag heb. Maar de reactie is altijd positief waardoor je je weer blij en minder onzeker voelt en vooral: je probleem wordt opgelost!!

Hoi Annemarie, Dat doet ons goed om te horen! Wat super fijn dat het Customer Care team je altijd goed verder op weg weet te helpen. En echt: geen vraag is ons te suf of te gek! Gewoon mailen en je wordt met alle liefde en plezier weer verder geholpen! 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Prima geholpen

Prima geholpen snel en duidelijk.

Bedankt Gonny! 💚

0 sterren wacht maar tot je opzegt

Belachelijk dat je per kalenderjaar op moet zeggen betaal al maanden voor iets wat we niet meer willen gebruiken! Zonder pardon na 8jaar een incassobureau, hou ze in de gaten. Leuk zaken doen tot je er vanaf wil!!!

Beste J, Wat fijn om te horen dat je maarliefst 8 jaar prettig gebruik hebt kunnen maken van het platform en altijd leuk zaken met ons hebt kunnen doen, top! Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. Als een betaling uitblijft, ontvang je altijd een aantal herinneringen voordat incasso ingeschakeld wordt. Als je al 8 jaar van het platform gebruik maakt dan zal je dit vast bekend zijn. Mocht je tijdig reageren dan kunnen we uiteraard voorkomen dat incasso ingeschakeld wordt. Groeten, Mijnwebwinkel

heel goed en fijn geholpen

Ik ben erg tevreden over de service en klantcontact van mijnwebwinkel.nl Sander heeft mij goed geholpen met o.a. bepaalde instellingen, advies gegeven en goed te woord gestaan aan de telefoon en Kim heeft voor mij het kickstart pakket gemaakt, dat is echt zo mooi geworden! Ik kan dat iedereen aanraden.

Hoi Bianca, Gaaf dat je jouw winkel via het kickstartpakket hebt laten maken! Zo kan je met een vliegende start aan de gang! (mijnwebwinkel.nl/kickstart). Bedankt voor de complimenten aan Sander en Kim. Ze zijn overgebracht! Groeten, Mijnwebwinkel

meedenkend

goede service, snelle reacties, mooie templates, gebruiksgemak, goedeprijs , nieuwe verbeteringen /voorstellen duren soms lang en kunnen meer uitgebreid worden

Bedankt voor je review! We blijven ontwikkelen en soms zijn er zaken die voorrang krijgen doordat de wetgeving veranderd. We zorgen er namelijk altijd voor dat jouw webwinkel aan de wettelijke voorwaarden voldoet. Daarnaast blijven we natuurlijk ontwikkelen en maken we ook regelmatig leuke dingen! Zo komt het verlanglijstje 💚 heel snel en komt er nieuwe vormgeving voor de template instellingen. Heb je feedback.mijnwebwinkel.nl al ontdekt? Je kan hier al jouw wensen en suggesties plaatsen! We waarderen de suggesties van onze klanten enorm en regelmatig worden de suggesties door het productteam beoordeeld en uitgevoerd! Daarnaast kan je in de beheeromgeving rechts bovenin op het cadeautje klikken: hier zie je regelmatig nieuwe features voorbij komen! Heel veel plezier nog op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel.

Ik ben super goed geholpen met mij website

Dikke 10 verdient erg goed geholpen en super vriendelijk

Hey Michelle! Wat fijn! We zijn super blij met jouw 10 😍 Heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snel, behulpzaam en vriendelijk

Ik stuurde een e-mail om iets voor me te regelen en er werd heel snel op gereageerd. Toen het wat ingewikkelder bleek heb ik gebeld en er werd ook toen weer direct actie op ondernomen. Vriendelijke klantenservice!

Hoi Olaf, Heel tof dat ook jij een topervaring hebt gehad met ons Customer Care team! Ze staan heel graag voor je klaar :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Helemaal top, super geholpen door Kim!!

Kim.luosterde echt naar mijn wensen en heeft me super geholpen!

Hoi Ulla, Wat fijn om te horen dat Kim je zo goed geholpen heeft. De complimenten zijn overgebracht! Ook enorm leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Design Service (mijnwebwinkel.nl/design) en dat jouw winkel nu mag shinen dankzij Kim! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zeer positief!

Fijne omgeving om in te werken. Duidelijke uitleg en hulp op afstand is super. Prima te doen, zelfs als je nog nooit zelf een webshop hebt gemaakt.

Wat goed om te horen! Heb je de community ook al ontdekt? Leuk om andere webwinkeliers van het platform te ontmoeten 💚 (community.mijnwebwinkel.nl)

Goede webhulp

Goede adviezen!

Hoi Kitty, Wat fijn om te lezen dat het Supportteam je van goed advies kan voorzien! We helpen je uiteraard altijd graag verder. Heel veel plezier op het platform! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Super snel, duidelijk, behulpzaam en zeer vriendelijk!

Zeer fijne helpdesk, heel behulpzaam, snelle reactie op vragen en duidelijk en vriendelijk antwoord!

Hoi Brenda, Top dat je het supportteam weet te vinden bij vragen! Ze zitten altijd voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. We horen graag weer van je! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Troep

Ze hebben zomaar mijn website verwijderd waar ik maanden aan heb gewerkt, ok had 4 maanden niet betaald maar dat geeft hun dat recht niet , vooral zonder eerst aan te kondigen verwijderen van iemands website ,waar die bloed zweet en tranen in heeft ingezet, en misschien wel ook een waarde heeft van 10 duizenden euros als ik het zou verkopen!?

Beste Anoniem, We hebben hierover uitgebreid contact gehad per mail en je hierover uitleg gegeven. Je krijgt bij ons ruim 3 maanden de tijd om te betalen. Blijft een betaling uit, dan hebben wij het recht om jou de toegang te ontzeggen tot onze diensten. Je kan dit ook teruglezen in onze Algemene Voorwaarden onder artikel 7. Er stonden inmiddels een aantal facturen open en ook op herinneringen en incasso werd niet gereageerd. Je kan er dan vanuit gaan dat de dienst niet langer voor je bereikbaar is en verwijderd wordt. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Nog meer arrogante

Mijn webwinkel bied iets aan wat ze niet waarmaken. Inderdaad is zijn er antwoorden gegeven maar dit zijn géén antwoorden op de vragen. Lees het artikel wat Mijnwebwinkel schrijft en probeer dit door te voeren. Niets meer en niets minder. Nogmaals het is niet door mij geschreven en het heeft altijd gewerkt totdat ongevraagd Mijnwebwinkel anders beslist. Prijzen laten zie excl. BTW waar door je klanten denken dat ze 21% BTW moeten betalen. Prijzen laten zien incl. BTW waar andere klanten denken 21% BTW terug zouden kunnen krijgen. Je ziet pas bij een factuur dat er geen BTW berekend wordt. Waarom niet dat knopje terug zetten waardoor je geen BTW meer ziet in de webshop, te moeilijk? Mocht je het niet begrijpen lees jullie artikel en probeer dit door te voeren. Kassa. Je zet een website op en dat duurt even. Doel is om dit verder uit te bouwen met de mogelijkheden. Als dan de prijs met 100% wordt verhoogt moet je eens gaan nadenken of je verder wilt met mijnwebwinkel. Nee dus, weg al het werk wat je in de site gestopt hebt. Wat vond Bas er van, staat hij nog steeds achter het betreffende artikel op mijnwebwinkel? https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/de-kleineondernemersregeling-kor-dit-moet-je-weten

Beste Gerrit, We hebben jouw onvrede via meerdere kanalen ontvangen. We hebben je uitleg gegeven over onze werkwijze. Het spijt ons dat het antwoord voor jou niet bevredigend was. Inmiddels is jouw abonnement beëindigd en ik hoop dat je op een ander platform wel de functies vindt die je wenst. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel