Fijn platform om mee te werken en een goede klantenservice.

Mijn Webwinkel is een duidelijk en fijn platform. De supportpagina beantwoordt de meeste vragen voor je. Mocht je ergens niet uit komen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice die je snel en goed helpen.

Duidelijke communicatie en niet bang om te bellen

Bij het aanmaken van de shop waren er wat typos gemaakt en een dubbele registratie. Bericht naar de support afdeling en binnen een halve dag was alles geregeld. Voor de dubbele registratie werd ik netjes gebeld om mondeling alles te bespreken en een plan van aanpak te maken.

Fijne manier om een webshop te beginnen.

Fijne manier van het maken van een webshop. Ze hebben veel webinars en dergelijke beschikbaar om te leren hoe je bepaalde items implementeert. Ook krijg je snel antwoord op vragen als je er even niet uitkomt.

Hoi Cindy! We blijven nieuwe webinars, vraag & antwoord artikelen, blogs en andere leuke artikelen plaatsen zodat je nóg meer tips and tricks krijgt! Leuk om te horen dat je ze weet te vinden! Groeten, Mijnwebwinkel

Ik word top geholpen, goede service en de website werkt goed.

Fijn om te horen Xander! We helpen je graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Goede service.

Snelle response en duidelijke uitleg.

Bedankt voor je complimenten! We doen er alles aan om de service van hele hoge kwaliteit te houden. Groeten, Mijnwebwinkel

Snelle hulp bij problemen

Excellente hulp bij problemen die ik gehad heb. Snelle respons.

We helpen je uiteraard heel graag bij jouw vragen! Heb je ook onze community al ontdekt? community.mijnwebwinkel.nl

Prima de Luxe!

Voor beginners een mooie start. Vriendelijk platvorm om te starten met je webshop. Support is aanwezig, easy and go....... Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes voor MWW, maar al met al een prima opstart voor jouw webwinkel.

Hoi Loes, Bedankt voor je superdeluxe review! Nieuwe wensen en suggesties mag je altijd op feedback.mijnwebwinkel.nl achterlaten zodat ons platform nóg beter wordt! Groeten, Mijnwebwinkel

Perfect voor een professionele webshop, super service en dit al sinds 2012!

Werk al jaren samen met MIJNWEBWINKEL en altijd tot volle tevredenheid. Service is top! Op elke vraag een antwoord, al moeten ze het 3x uitleggen, dan nog blijven ze geduldig en beleefd. Ga zo door team!

Hoi Maria, Dankjewel! Samen maken we er iets moois van! Groeten, Mijnwebwinkel

Heel toegankelijk, klantvriendelijk en vooral duidelijk platform

Mijn eerste keuze na slechte ervaring met mijn vorige provider. Ik zocht tal van providers op via verschillende sites en telkens kreeg ik het antw probeer Mijnwebwinkel en wat ben ik blij dat ik overgeschakeld ben!

Hoi Kim, Wij zijn blij dat je bij ons aan boord bent! Bedankt voor je vertrouwen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fijn bedrijf

Fijne merchant!

Altijd goed geholpen.

Met al mijn vragen wordt ik altijd vriendelijk en geduldig geholpen. Zo komen we er altijd uit, ook als de vraag lastig te stellen is. Top team!

Dag Anja, We helpen je heel erg graag en als de vraag lastig te omschrijven is dan bellen we elkaar gewoon eventjes om samen te kijken naar de vraag of het probleem. Tot snel maar weer! Mijnwebwinkel.

Zeer gebruiksvriendelijke software, goede service / helpdesk.

Sinds 2006 klant van Mijnwebwinkel met meerdere webshops. Mooi om te zien dat er voortdurend nieuwe functionaliteiten bijkomen. De software is zeer gebruiksvriendelijk en wij werken er allemaal graag mee. De backend (administratiegedeelte) is helder/overzichtelijk en de frontend(de webshop) is geheel naar eigen voorkeur vorm te geven. Groot pluspunt is de zeer behulpzame helpdesk en de community van mede webshopeigenaren. We hopen nog veel jaren te werken met Mijnwebwinkel.

Hoi Jurgen! Bedankt voor alle mooie complimenten, het deed ons glimmen van trots! Ook wij hopen natuurlijk dat je nog vele succesvolle jaren bij ons aan boord mag blijven! Tot snel weer in de community, per mail, telefoon of via Facebook! Mijnwebwinkel

Compleet

Werk nu 6 jaar naar tevredenheid met mijnwebwinkel. zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

Al 6 jaar! Dat is echt super. Op naar de volgende 6 Eduard!

helemaal top

Werd goed en doeltreffend geholpen nadat ik er zelf toch niet helemaal uit kwam.

We helpen je graag als je er niet helemaal zelf uitkomt! Groeten, Mijnwebwinkel

Binnen de mogelijkheden is alles mogelijk!

En buiten de mogelijkheden denken we ook graag met je mee! Heb je alle mogelijkheden incl. een 'mww-Hack' op onze community al gezien? Community.mijnwinkel.nl!

Zeer goed platform voor een professionele webshop

Veel mogelijkheden standaard aanwezig. Goede tutorials en ondersteuning. Nog enkele wensen om aan te werken maar overall zeer tevreden. Zelf je eigen webshop bouwen? Dan is Mijnwebwinkel echt een aanrader!

We horen heel graag jouw wensen! Via feedback.mijnwebwinkel.nl mag je deze altijd achterlaten, daar worden wij dan weer heel blij van!

houtje touwtje uiterlijk met slechte support

Nadat ik merkte hoe houtje touwtje de uitstraling van je site wordt wilde ik overstappen naar een andere provider. Met overstappen, laten ze je helemaal links liggen, ondanks dat mijn contract met hen nog meer dan een maand loopt en ze verplicht zijn support te verlenen. Ze zeiden gewoon, google het maar, we kunnen je niet meer helpen. BELACHELIJK!!!! NOOIT BIJ DEZE MENSEN AANSLUITEN!!!!

Dag Kim, Bedankt voor je reactie. We hebben ook uitgebreid mailcontact gehad. Je hebt ervoor gekozen om jouw domeinnaam te verhuizen naar een andere provider. We hebben je de verhuiscode hiervoor gegeven en hierbij aangegeven dat jouw mailbox op ons platform komt te vervallen en ook aangegeven wat je kan doen om de mail te behouden. Helaas bleek dit niet voldoende en heb je het domein verhuisd zonder voorzorgsmaatregelen. Eenmaal een domein verhuisd, kunnen we hierin niets voor je betekenen omdat wij niet meer bij de instellingen van het domein kunnen. We hebben dit duidelijk gecommuniceerd naar je. Jammer dat jouw ervaring met onze support niet prettig was. Groeten, Mijnwebwinkel.

Bijzonder gebruiksvriendelijk en geweldige support

De uitstraling en toon van de support afdeling van mijnwebwinkel is ronduit inspirerend. Laag drempelig en met een houding dat ze je het liefst waar maar mogelijk willen helpen en ontzien in je online bedrijfsproces. Ik ben maar klein maar voel mij groots bij hen. Ze passen bij mij #denkomelkaar want aardig zijn is een keuze ♡

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Alleen maar liefde, dankjewel Esther, onze dag kan niet meer stuk! #denkomelkaar

Uitmuntend

Vijf jaar lang een webshop gehad. Als er iets was en ik had gemaild of gebeld werd mijn vraag direct beantwoord. Nu met de overname van de shop ook heel snel en goed verwerkt alles. Met grote dank voor de afgelopen jaren.

Hoi Lianne, Bedankt voor je leuke feedback! Zijn we heel erg blij mee :-) Wie weet zien we je in de toekomst weer terug met een nieuwe webwinkel? Bedankt voor jouw tijd bij ons en hopelijk tot ziens! Groeten, Mijnwebwinkel.

Mijnwebwinkel past perfect bij mij en mijn bedrijf

Mijnwebwinkel blijft zich ontwikkelen. Ze hebben een goed support platform. Er wordt iets gedaan met tips van gebruikers. Daarnaast biedt het veel functionaliteit voor een goede prijs. Ik vind het programma gebruiksvriendelijk en heb snel mijn webwinkel kunnen opzetten, zoals ik dat wil.

Leuk om te horen Oscar!

snel geantwoord. Goede tips.

positief

Bedankt Benno! We hopen je nog heel lang van snelle antwoorden en goede tips te mogen voorzien :-)

Een fijn bedrijf met een goed product en een nog betere service.

Keep up the good work.

Zullen we zeker doen! Bedankt!

Makkelijk in omgang en hele snelle service

Ik ben best handig met een computer maar een webshop bouwen vond ik wel even een ander verhaal. mijnwebwinkel.nl is heel makkelijk in de bediening en als je er niet uitkomt is contact via de mail zo geregeld. Handig dat er voor bijna alles video's op Youtube te vinden zijn. Tot nu toe zeer tevreden met deze helle fijne webwinkel!

Dag Murriel, Wat fijn dat je zo goed uit de voeten kan op ons platform! Veel plezier én succes van/met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Erg prettig bedrijf.

Makkelijk en goed overzichtelijk en dan maar hopen dat het gaat lopen.

Hoi Willem, Hopen wij ook! Wil je SEO tips waarmee je jouw webwinkel naar een hoger niveau kan tillen? Stuur dan even een mailtje en we zenden je graag meer informatie! Groeten, Mijnwebwinkel

Topproduct

Zeer makkelijk je eigen webshop maken kan dankzij mijnwebwinkel. Bij onduidelijkheid goed omschreven handleidingen. Kom je er dan nog niet uit dan reageert de helpdesk zeer snel en adekwaat.

Hoi Paul, Bedankt voor je complimenten, we helpen je uiteraard heel graag (en snel!) verder! Groeten, Mijnwebwinkel