Zeer tevreden!!

Ik ben zeer tevreden in het gebruik van MijnWebwinkel, tal van opties, makkelijk in gebruik, goede tips in de nieuwsbrieven maar bovenal een top helpdesk! Als er iets is krijg ik heel snel antwoord en ook allemaal even vriendelijk en meedenkend.

Snel en kundig gereageerd

Top Geregeld

Hoi Richard, Fijn dat alles goed geregeld is voor je! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Blij met de overschakeling!

Wij zijn met onze webshop overgeschakeld van een ander platform naar mijnwebwinkel en ik ben daar heel erg blij om! Ik vind het platform zeer functioneel en handig om mee te werken. Als ik 1 minpuntje mag aanhalen. Het is jammer dat wij zelf achterliggend geen facturen kunnen opmaken voor een klant. Soms kopen klanten bij ons zaken op bestelling. Zaken die wij niet aanbieden via de webshop, maar specifiek voor een klant aankopen. Die moeten dan in de webshop worden geplaatst en in samenspraak met de klant (we moeten dus ook samen op hetzelfde moment online zijn) zichtbaar worden gezet, zodat de klant dat dit besteld heeft, de aankoop kan doen. Verder zeer tevreden!

Hoi Frederik! Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de overstap naar ons platform! We hebben wel een oplossing om een order voor jouw klanten te kunnen plaatsen. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dan leggen we je het graag uit. Groeten, Mijnwebwinkel.

Fijn en gemakkelijk

Als leek op het gebied van een website maken.. Was dit echt een uitkomst! Duidelijk en overzichtelijk

Hoi Sanne! Wat goed om te lezen dat je ook met minder ervaring, een webwinkel op ons platform kan maken! Wij hopen voor iedereen een toegankelijk platform te hebben 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fijn online verkopen dankzij MijnWebwinkel

Mijn man en ik hebben een webshop naast onze baan. Door het gebruiksgemak van MWW is het prima te behappen: orders kunnen heel makkelijk verwerkt worden. Het ontwerpen van de shop was ook niet ingewikkeld, maar desondanks nog wel veel werk. Soms heb ik wat hulp nodig bij een onderdeel en tot nu toe heeft de servicedesk me altijd snel en goed geholpen.

Hoi Ilse, Goed bezig! En uiteraard zitten we voor je klaar mocht je toch een vraag hebben, we helpen je graag op weg om van jouw winkel een online succes te maken! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Pas op met Mijnwebwinkel!

We hebben gekozen voor de gratis versie om even te kijken wat de mogelijkheden waren en hoe het systeem eruit zou zien. Nu krijgen we ineens een factuur van €24,- (?!) per maand? We hebben hier nooit voor gekozen en nu zitten we ineens vast aan een jaarabonnement, voor iets waar we helemaal geen gebruik van gaan maken. In je dashboard kun je nergens je abonnement stopzetten of inzien wat voor abonnement je überhaupt hebt. Wát een slechte partij.

Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat de communicatie over het aangaan van een jaarabonnement toch niet helemaal goed is over gekomen bij je. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van de overeenkomst en staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Je gaat bij ons een zakelijk overeenkomst aan, welke altijd een jaar betreft. Je ziet dit duidelijk op onze pakkettenpagina waarbij aangegeven staat wat de prijs is per maand bij een jaarabonnement. Uiteraard helpen we je graag verder om van jouw winkel een succes te maken. Samen met jou willen we de schouders eronder zetten en je helpen jouw winkel vorm te geven, te vullen en een online succes te maken. Geef je ons een seintje als je vragen hebt? We zijn je graag van dienst. Hartelijke groet. Mijnwebwinkel.

snelle service en makkelijk systeem

Ik heb voor mijn webwinkel gekozen vanwege het gemakkelijke systeem. het is betaalbaar en de service is top.

Hoi Natasja, We helpen je heel graag en we vinden het dan ook heel erg leuk om te horen dat je onze service top vindt 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Makkelijk te maken webwinkel, duidelijke communicatie, en snelle en efficiënte hulp indien nodig.

Hoi Frank, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Groeten! Mijnwebwinkel

Opzeg termijn van 1 jaar is echt overdreven.

Lees vooral hun voorwaarde en kleine lettertjes. Ze verlengen automatisch voor 1 jaar als je niet opzegt een maand voor het aflopen van je huidig contract. Ook mogen ze hun prijs zo maar aanpassen volgens hun voorwaarden. En deze maken ze ook hard. Smerige mannier van zaken doen. https://www.mijnwebwinkel.be/voorwaarden Artikel 9.1 6.2

Wat vervelend om te horen dat de communicatie over het aangaan van een jaarabonnement toch niet helemaal goed is over gekomen. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van de overeenkomst en staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Je gaat bij ons een zakelijk overeenkomst aan welke altijd een jaar betreft. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Prima platvorm om eigen website mee te bouwen

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Mijnwebwinkel. Indien gewenst altijd goede ondersteuning gehad van de helpdesk. De vele betaalmogelijkheden, voor de klant, zijn erg prettig. Sinds een jaar, geloof ik, zijn er ook "after pay" mogelijkehden voor de klant van de website. Prima geregeld. Krijg van een ieder die ik spreek over mijn website complimenten over het professionele uiterlijk van de website. Al met al zeer tevreden.

Wat fijn om te horen! Je kan inderdaad een 'achteraf betaalmethode' invoeren via de gekozen betaalprovider. Ook enorm leuk dat je zulke mooie complimenten van jouw klanten ontvangt! Hartelijke groet. Mijnwebwinkel

altijd binnen een uur geholpen

een webwinkel bij mijnwebwinkel is super, duidelijke uitleg en veel keuze bij de inrichting en layout van je shop, en als er iets niet duidelijk is of niet werkt, binnen een uur geholpen door het mijnwebwinkelteam

Hoi Ageeth, We doen ons best om iedereen zo snel als mogelijk is te helpen en heel vaak lukt dit inderdaad dezelfde dag of zelfs binnen een uur zoals jij ervaren hebt :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Spontane Klantvriendelijke Service

Vandaag werd een spontane actie van Mijnwebwinkel omgezet in een wereldwijde blik van mijn shop. Dankjewel!

Hoi Carla, We denken heel graag met jou mee! Fijn dat je tevreden bent met onze suggesties en dat jouw winkel klaar is voor de toekomst! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Heel fijne webwinkel.

Toegankelijke website, zeer gebruiksvriendelijke en perfecte service.

Leuk om te horen! We wensen je nog heel veel plezier om ons platform toe! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

snelle reactie en prima mee te werken

De site draait al jaren bij Mijnwebwinkel en naar volle tevredenheid. Er wordt steeds gewerkt aan nieuwe dingen die meer mogelijk maken op de site.

Wat fijn om te horen Jans! We wensen je nog vele fijne jaren toe op ons platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Ook top voor mensen met een visuele beperking

Ervaring van een klant van Huisje van Katoen: Ik gebruik spraak op mijn telefoon en ipad (voice over). Jouw site is heel overzichtelijk, dus dat is al heel fijn. Maar alles werkt ook met de spraakfunctie. Heel vaak zie je dat knoppen niet aangeklikt kunnen worden als de voice over aan staat en dat tekst niet voorgelezen wordt. Of dat knoppen geen ‘naam’ hebben en je dus daardoor de weg kwijt raakt, omdat je niet weet wat er te zien is. Of dat er engelstalige software aan gekoppeld zit die zorgt dat de voice over alles in het engels uit spreekt (dus de nederlandse taal, mat een engelse stem/accent. Niet te doen). Bij jouw site heb ik geen enkel knopje kunnen vinden wat niet werkt met spraak. Alles staat ook heel duidelijk omschreven. Je kunt gewoon met je ogen dicht bestellen. Echt wel een compliment waard

Wat enorm fijn om te horen dat jouw webwinkel zo goed toegankelijk is voor íedereen en dat de spraakbesturing heel goed werkt! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snelle reactie!

Wanneer ik het even niet weet, stuur ik een mail met mijn vraag en deze wordt altijd snel en duidelijk beantwoord. Daar kan ik iets mee, top.

Hoi Edith, Wat fijn om te horen dat onze Custome Care afdeling je snel op de goede weg helpt, dat doen ze namelijk heel graag ;-) Wij kunnen iets met jouw review: collega's van de Customer Care afdeling blij maken! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Zeer professioneel en hulpvaardig

Dankzij MijnWebWinkel is het starten van een webshop een heel stuk eenvoudiger. Bij eventuele struikelblokken staan ze steeds klaar om te helpen met een zeer professionele en duidelijke uitleg. De vormgeving is eenvoudig in gebruik. Ik ben zeer tevreden over de beslissing om met hen samen te werken en kan ze alleen maar aanraden. Ik kijk uit naar de verdere samenwerking.

Hoi Daphné, Bedankt voor je leuke review! We helpen je uiteraard heel graag verder en ook wij kijken uit naar onze samenwerking met jou! 💚

Zeer behulpzaam en ook gebruiksvriendelijk

Ik ben zeer tevreden. Mijn vraag werd snel en goed beantwoord.

Hoi Karen, Fijn dat je goed en snel geholpen wordt door de Customer Care afdeling! 👍 Groeten! Mijnwebwinkel

Lief dat ik even werd gebeld

Ik had problemen met orders op Afgehandeld te krijgen, en via mail kwam ik er met Support niet uit. Het functioneerde niet. Daarna werd ik door Support spontaan gebeld en werd ik goed geholpen doordat er mee gekeken werd.

Hoi Eline, Fijn dat jouw vraag op deze manier nu opgelost is! We helpen je uiteraard graag en als we er per mail even niet uitkomen, bellen we graag om het telefonisch toe te lichten. Groeten, Mijnwebwinkel

Gelukkig heb ik het team van Mijnwebwinkel niet heel vaak nodig maar als dat wel zo is, krijg ik altijd snel hulp. Ik ben reeds 8 jaar klant en kan hen zeker aanbevelen.

8 jaar alweer! We gaan op naar de volgende 8 waarbij we je graag helpen jouw mooie winkel succesvol te houden.

Toppers

Ik probeer altijd zelf de oplossing te zoeken, maar soms lukt niet echt. Ik stuur dan de mail na de support en krijg ik best snel het antwoord. De hele team is super vriendelijk en hulpzaam. Wat ik ook top van de support vind is dat ze mee denken, als je bijv. probleem heeft met iets aan te maken en je zelf niet echt weet hoe moet je aan de slaag mee. Dank je wel toppers! :)

We zitten hier met rode wangen van verlegenheid, bedankt voor je lieve complimenten! ♡

Duidelijke uitleg

Merel begreep gelijk wat het probleem was en kwam gelijk met de oplossing en het werkte. Kortom kon snel weer verder met de shop! Bedankt Merel.

Hoi Monique, Bedankt voor de complimenten! Ze zijn aan Merel doorgegeven ;-) Merel én alle andere collega's zitten voor je klaar om je verder te helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijn platform om mee te werken en een goede klantenservice.

Mijn Webwinkel is een duidelijk en fijn platform. De supportpagina beantwoordt de meeste vragen voor je. Mocht je ergens niet uit komen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice die je snel en goed helpen.

Onze Customer Care afdeling zit voor jou, en alle andere merchants op het platform, voor je klaar om alle vragen te beantwoorden! Fijn dat je de service als goed en snel ervaart! Groeten, Mijnwebwinkel

Duidelijke communicatie en niet bang om te bellen

Bij het aanmaken van de shop waren er wat typos gemaakt en een dubbele registratie. Bericht naar de support afdeling en binnen een halve dag was alles geregeld. Voor de dubbele registratie werd ik netjes gebeld om mondeling alles te bespreken en een plan van aanpak te maken.

Hoi Bas, Mensenwerk vraagt een menselijke aanpak. We denken uiteraard graag met je mee én vooruit! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijne manier om een webshop te beginnen.

Fijne manier van het maken van een webshop. Ze hebben veel webinars en dergelijke beschikbaar om te leren hoe je bepaalde items implementeert. Ook krijg je snel antwoord op vragen als je er even niet uitkomt.

Hoi Cindy! We blijven nieuwe webinars, vraag & antwoord artikelen, blogs en andere leuke artikelen plaatsen zodat je nóg meer tips and tricks krijgt! Leuk om te horen dat je ze weet te vinden! Groeten, Mijnwebwinkel