Super service, mijn site precies gemaakt zoals ik hem wou hebben

Contact gehad met Kim en zij heeft de opmaak van mijn website gemaakt. Mijn website voldoet nu volledig aan mijn wensen en ik had dit waarschijnlijk zelf nooit voor elkaar gekregen. Kim je bent een topper en keep up the good work. Thanks

Hoi Roberto, Wat tof! De complimenten zijn overgebracht aan Kim en ze heeft inderdaad een een prachtige winkel gemaakt waarbij wij direct zin krijgen in een tripje naar Italië! 😋Mjam! Saluti! Mijnwebwinkel

Super service!

Ben geholpen door Kim die mijn website opmaak heeft bekeken en aanwijzingen heeft gemaakt. D site ziet er echt veel mooier uit nu!

Hoi Trix, Ook jouw winkel ziet er inderdaad uit om door een ringetje te halen, wat gaaf! Leuk om te horen dat onze designer jouw wensen wist te vertalen naar een op maat gemaakt design voor jouw webwinkel. We wensen je dan ook heel veel plezier met de webwinkel! 💚 Mijnwebwinkel

Aanbieding Design Services - Aanrader!! Dus doen!

Half 2021 de webwinkel zelf gemaakt en dat was al heel goed gegaan door de goede voorbeelden of door even de video's te bekijken. Toch waren er enkele dingen waar ik zelf niet helemaal uitkwam. Nadat ik een aanbieding via de email ontving voor Design Services, heb ik contact opgenomen. Ik heb toen duidelijk kunnen uitleggen waar ik vastliep en wat ik graag anders wilde zien in mijn webshop. Na ontvangst offerte heb ik accoord gegeven en is er datum geprikt om alles aan te passen. Na enkele terugkoppelingen en enkele goede tips via email is mijn webwinkel nu weer helemaal goed.

Hoi Marie-Louise, Wat tof om te horen dat onze designer jouw winkel helemaal tiptop in orde heeft gemaakt en samen met jou alle puntjes op de i heeft gezet. We wensen je heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel 💚

Goede service en hulp!

Bij vragen word je snel geholpen en er wordt goed met je mee gedacht over oplossingen. Ik zou Mijnwebwinkel aanbevelen als je een webshop gaat starten. Zeer gebruiksvriendelijk, iedereen kan zo een webshop beginnen, een aanrader!

Super mooie website hebben ze gemaakt voor ons! Alles is gedaan zoals ik het in gedachten had. Mijn complimenten

Hoi Kim, Wat tof dat je gebruik hebt gemaakt van onze design services en onze designer voor jou een webwinkel heeft vormgegeven die helemaal aan jouw wensen voldoet! Heel veel plezier met de winkel en op het platform toegewenst! Groeten, Mijnwebwinkel

Onredelijk prijsverhoging en weigering van abonnement opzegging

Mijnwebwinkel voert per 1 februari een prijsstijging in van 25% vanwege opschaling van capaciteit en een platform migratie. Deze prijswijziging is onredelijk o.b.v de algemene voorwaarden en daarom heb ik het recht om kosteloos mijn abonnement op te zeggen, maar mijnwebwinkel weigert dit. In ons contact met Mijnwebwinkel verwijzen ze naar de algemene voorwaarden in artikel 6 als reactie op mijn email met een citatie uit datzelfde artikel 6. Ze hebben dus niet eens de moeite genomen om mijn mail te lezen of hun eigen algemene voorwaarden te lezen. In de algemene voorwaarden staat dat de prijs gewijzigd mag worden naar rato van tariefswijzigingen van toeleveranciers. Het gaat hier echter om een kostenwijziging door opschaling van capaciteit en een platform migratie die op initiatief van mijnwebwinkel plaatsvindt. Juridisch gezien is een prijswijziging zonder dat de klant mag opzeggen onredelijk als de gebruikte reden voor prijswijziging niet duidelijk in de algemene voorwaarden staat. Ik vind het ongelovelijk jammer dat ze niet met ons tot een oplossing konden komen.

Beste Corien, Bedankt voor je reactie via deze weg. Wat enorm jammer dat deze prijswijziging, de ervaring met het platform overschaduwt. Al jouw vragen inzake de prijswijziging worden beantwoord op mijnwebwinkel.nl/prijswijziging. We hopen dat je, ondanks de prijswijziging, nog met veel plezier gebruik kan maken van het platform en jouw webwinkel tot een succesvolle onderneming kan maken. Mocht je hierbij hulp wensen, dan staat ons Customer Care team voor je klaar 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Service erg matig.

Ik heb een APi koppeling met via een extern partij. Deze loopt tegen vele zaken aan en mijnwebwinkel dient diverse zaken op te lossen. Inmiddels paar weken verder. Zonder enig resultaat. Een duur abonnement waar je niet veel voor terug krijgt. Als men met een koppeling met mijnwebwinkel wil werken, vraag eerst aan je partner of koppeling werkt en betrouwbaar is. Ongemerkt ben je een hoop geld kwijt aan mijnwebwinkel zonder enig resultaat.

Beste Henk, Bedankt voor je reactie. We hebben van de partner in kwestie vernomen dat de koppeling niet naar behoren werkt en zullen hen ondersteunen om de koppeling werkend te krijgen. Ik leg je graag uit wat de gang van zaken is: Wij verlenen partners toegang tot de API van het platform. De partner in kwestie, maakt vervolgens de koppeling en is verantwoordelijk voor een goede werking hiervan. Op het moment dat deze werking niet naar behoren is en de partner heeft dit geconstateerd, dan kunnen zij altijd voor hulp en advies met ons contact opnemen. Jouw tip is er dan ook eentje om te onderstrepen: vraag eerst aan je partner of de koppeling werkt en betrouwbaar is! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Klantenservice is top!

Goede service en bereikbaarheid. Vragen worden serieus behandeld en is er altijd een oplossing.

Hoi Tineke, Wat fijn om te horen! We helpen iedereen altijd heel graag verder zodat je door kan gaan met wat je het liefste doet: jouw webwinkel runnen! We horen natuurlijk graag van je bij vragen. Groeten! Mijnwebwinkel

Top bedrijf!

Ik run al 11 jaar mijn webshop via Mijnwebwinkel en al die jaren dik tevreden!

11 jaar al! 🤩 Wat gaaf en we hopen dat er nog 11 jaar bijkomt! Heel veel succes nog met je webwinkel! 💚

Superfijne webeinkelomgeving

Nu al 7 jaar mijn webshop via mijnwebwinkel.nl en ik ben uiterst tevreden met de werkomgeving en de hulp bij een eventueel probleem

Al 7 jaar! Wat gaaf om te horen! We helpen je vanzelfsprekend altijd graag bij vragen over het platform. Nog heel veel succesvolle jaren toegewenst met de webwinkel!

Altijd erg behulpzaam

Als je een vraag hebt, is het antwoord erg uitgebreid. Dat vind ik erg fijn.

Hoi Mirjam, Fijn om te horen! Het Customer Care team zit altijd voor je klaar om antwoord te geven op alle vragen rondom het platform. Daarnaast kan je ook eens een kijkje nemen in de community (community.mijnwebwinkel.nl). Wellicht ook eens leuk? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snel en behulpzaam!

Ik heb een mooie webshop dankzij MijnWebwinkel! De medewerkers helpen je ook heel snel verder!

Je hebt een prachtige winkel, mede verzorgt door onze designer. Super dat je hier zo blij mee bent! Heel veel succes met de opening en zoals altijd helpen we je graag verder bij vragen. 💚

Hele fijne klantenservice!

Op elke vraag binnen 5min een antwoord.

Hoi Kelly, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met het Customer Care team! We proberen altijd iedereen zo snel mogelijk te helpen zodat je verder kan met je passie! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zeer gebruiksvriendelijk

Ik gebruik het platform nu 1,5 jaar en kan alleen maar positief zijn. Het is heel gebruiksvriendelijk, je kan bij vragen steeds terecht bij het support team en ze werken constant aan verbeteringen. Verder is het ook een heel betaalbaar programma, niet onbelangrijk.

Hoi Vicky! Dankjewel voor alle complimenten, worden we heel blij van! Heel veel plezier nog op het platform en bij vragen weet je het Customer Care team te vinden 👌 Groeten, Mijnwebwinkel

Wederom snelle hulp van Merel

Snelle hulp bij het aanpassen van de DNS records. Al zo'n 15 jaar klant bij mijnwebwinkel met 4 wenshops.

Heel graag gedaan Driek! En zoals altijd: we helpen je graag, en vaak ook heel snel, verder als dit nodig is. Enne, 15 jaar op het platform met 4 winkels! 🤩 Wat onwijs GAAF!

Heb het al een tijdje en het bevalt me zeer en zeer goed!!

Heb het al een tijdje en het bevalt me zeer en zeer goed!!

Wat gaaf Wesley! Keep up the good work! 👌

Ik heb razend snel direct het juiste antwoord en oplossing gekregen van de helpdesk

Subliem opgelest

Bedankt voor je review Ad, wat leuk om te horen! 🎉

Betrouwbaar en goed

Nemen altijd op, kunnen we altijd helpen. Het is een prettig bedrijf zou het dan ook zeker aanraden.

Hoi Anique, Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt met ons Customer Care team! Zij zitten altijd klaar om met liefde en plezier elke vraag te beantwoorden over het platform 💚 We horen graag snel weer van je!

Niet handig omdat de website tijdens het maken zéér vaak een foutmelding geeft.

Omdat de website zo veel keuzemogelijkheden toestaat is deze voor mij de enige optie. Ik werk op maat en heb hierdoor heel veel keuze. Een grote tegenvaller is echter dat bijna elke keer ik iets wil aanpassen op mijn website ik de melding krijg 'oeps er ging iets mis'. Hierdoor ben je vaak meer dan dubbel zo lang bezig met het aanpassen van je artikelen dan normaal. Daarbij komt ook dat de website vaak heel traag is. Mocht het voor mij niet nodig zijn om zo'n groot aantal keuzemenu's toe te voegen, zou ik overstappen naar een andere website voor deze prijs.

Beste Silke, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het platform voor wat betreft alle functionaliteiten, goed past bij jouw wensen. We helpen je uiteraard graag om de problemen die je ervaart, direct op te lossen. We kunnen geen hulpvraag van jou vinden in onze mailbox. Wil je hierover met ons contact opnemen via support@mijnwebwinkel.nl? We helpen je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Fijne en overzichtelijke werkomgeving achter de schermen en de service is supersnel wanneer je er zelf even niet uitkomt!

Top! Vinden we heel erg leuk om te horen 💚

Heldere uitleggen inclusief gestuurde links

Nadat ik de informatie heb ontvangen ging ik mijn webwinkel opnieuw en een betere vorm te geven. Dankzij de team van mijnwebwinkel heeft nu mijn winkeltje een betere en proffesioneler uitstraling ! Bedankt mijnwebwinkel voor deze uitstekende hulp! Groetjes Rozalina Petrova Babycare-care

Super leuk Rozalina! Mocht je nog meer inspiratie willen opdoen, neem dan eens een kijkje op mijnwebwinkel.nl/design. Veel plezier nog met jouw winkel!

Geweldig geholpen!!

Mijn vraag werd in de e-mail snel beantwoord ook al waren er een paar e-mailtjes voor nodig. Ben echt super geholpen! Dankjewel

Hoi Simon, Fijn om te horen! We helpen je altijd heel graag en geen vraag is ons te gek. Veel plezier met de webwinkel!

Fijne snelle reacties op je vragen

Vragen worden doorgaans zeer snel beantwoord. Ze gaan door tot jij tevreden bent.

Hoi Else, Wat leuk om te horen! We wensen je heel veel plezier op het platform en wij beantwoorden met alle plezier jouw vragen 💚

Als sinds 2015 klant en ik ben erg tevreden ☆☆☆☆☆ Prima klantenservice, heb je een vraag dan wordt deze binnen 24 uur behandeld en indien nodig passen ze het zelf voor je aan.

Hoi Alexandra, Bedankt voor jouw ✨✨ sterren! We helpen je heel erg graag, het liefste zelfs nog bínnen de 24 uur waar we elke dag weer ons best voor doen :-) Veel plezier nog met de webwinkel!! Mijnwebwinkel.