Super als je begint, dramatisch als je moet stoppen

Als je wil beginnen is alles vlot geregeld en netjes. Als je dan, na jarenlang klant te zijn, moet stoppen met je bedrijf heb je gewoon pech en word er op geen enkele manier meegedacht aan het beëindigen van het contract terwijl, tegelijkertijd, aan nieuwe klanten een korting aangeboden word. Een korting die uiteraard niet voor reeds bestaande klanten geld (zoals overal). Jammer maar voor mij dus nooit niet weer

Hoi Marijke, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Voor wat betreft de acties: De nieuwjaarsactie gold inderdaad alleen voor nieuwe webwinkels. Voor onze bestaande webwinkeliers hebben we heel veel andere toffe dingen: een affiliate programma (https://www.mijnwebwinkel.nl/affiliate), regelmatig winacties via onze social media kanalen (volg je ons al?), en heel veel waardevolle content via blogs en gidsen. Bedankt voor je feedback in ieder geval! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Goed verhaal

Duidelijk overzicht van de verschillende product Ivo’s. Goede integratiemogelijkheden met andere dienstverleners zoals Google en PostNL. En kiyoh natuurlijk.

Hoi Kees, Bedankt voor je goede verhaal! Vinden we leuk :) Groeten! Mijnwebwinkel

Ben blij met de hulp

Wij zijn blij met jou als merchant! 💚

Een fantastische webshop opgezet

Het opzetten via deze webshop is een fantastische ervaring. Het is niet te simpel om je teleur te stellen maar ook niet te moeilijk voor iemand met vrij weinig ervaring. Voor een webshop heb je namelijk eigenlijk niet echt drag en drop nodig. Als je eenmaal opgezet bent is het systeem perfect ingesteld voor het verwerken van bestellingen. Je kunt gewoon snel betalingen ontvangen op allerlei manieren en het systeem van bestellingen verwerken is uitgebreid en goed voor elke leek. Heel erg bedankt, dit platform heeft me heel erg geholpen in de eerste dagen van mijn webshop.

Hoi Thom, Wat super leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt op ons platform! Fijn dat het verwerken van orders makkelijk is en dat je ook met wat minder ervaring super snel je weg weet te vinden op het platform! Tof! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Al snelle correcte antwoorden

prima service.

Beste Wim, Fijn dat je de service prima vindt! Zijn we blij mee :-)

Uitstekende support

Over het algemeen zijn we heel tevreden met zowel de webshop als de kassa app. De support is snel en vakkundig. Het enige minpunt is voor ons de gebrekkige rapportage, met name het feit dat er geen rapport is dat laat zien hoeveel je van ieder artikel verkoopt vinden we een tekortkoming. Ook hopen we dat het binnenkort mogelijk wordt om via de kassa app geld te retourneren bij teruggave of vergissing, via contant of kaartbetaling, en dat eventuele teruggave verrekend kan worden met andere verkopen.

Hoi Franck! Bedankt voor je review en feedback! Graag lichten we je nog e.e.a. toe: Rapportages: Door de e-commerce module in Google Analytics in te schakelen, kan je de conversie bijhouden en bijbehorende rapportages uitdraaien. Retouren via de Kassa App kunnen ingenomen worden maar inderdaad nog niet verrekend worden. Wil je deze suggestie toevoegen aan feedback.mijnwebwinkel.nl? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Ik word altijd goed en snel geholpen

Vandaag zelf binnen een half uur antwoord terug en m'n probleem opgelost! Korte lijnen en snelle hulp dat is wat je nodig hebt als startende ondernemer

Fijn om te horen! We doen er alles aan om jou snel op weg te helpen zodat je goed online kan ondernemen! Groeten, Mijnwebwinkel

In Nederland zeggen ze Toppie!!!!

Ik heb al heel wat ervaring met platforms voor webwinkels. Ik heb Jouweb al uitgeprobeerd, Dit platform is goed als je maar een bepaald aantal producten hebt. dit is niet het geval omdat ik in mijn winkel meer dan 1000 producten heb, en heb verder gezocht op google waar ik shoppagina ben tegen gekomen. Heb op deze site eens verder gaan kijken welke koppelingen ze hadden En had er de koppeling gezien van een Fulfilment Service Deze koppeling had ik nodig om mijn stock kunnen bij te houden. Ik ben begonnen met het inrichten van mijn webshop, dit heeft 3 maanden geduurd!! Heb toen mijn webshop gekoppeld aan de Fulfilment software en bleek dat die koppeling niet meer geldig was. Dus weer opnieuw een zoektocht gedaan, en ik ben er zeker van dat deze zoektocht bij Mijn webwinkel stopt, Ik moet zeggen dat het platform mijn webwinkel is waar ik al zolang opzoek naar ben geweest. De mogelijkheden zijn enorm tegen de andere platforms. Ik zeg je nu dat we ons enorm mogen prijzen mijn Mijn webwinkel, En ja voor iedereen kan er iets niet in orde zijn wat mogelijkheden betreft Ze zijn zeker op de goede weg. ook zeker met de support dat ze geven via telefoon. Ik zou zeggen, doe zo verder!!!!! Ik raad je mijn webwinkel ten zeerste aan.

Wat TOPPIE dat je zo blij bent met ons platform! Fijn om te lezen dat het aan jouw wensen voldoet 💚

Altijd goed

Snel reactie altijd als je een probleem hebt

We helpen je altijd heel graag, en hopelijk lukt dat ook altijd heel snel ;-)

een goede webshop optie

het is een goede webshop optie toch nog hier en daar dingen we graag zouden zien om het gemakkelijker te maken. Bv. - Bol.com stock of bestellingen linken aan de stock van deze webshop, dit maakt het makkelijker om de stock te kunnen bijhouden. - stock kunnen uploaden van een excell bestand naar de webshop zelf.

Bedankt voor je leuke review en vragen! Om meteen antwoord te geven op jouw vragen: 1. Bol.com feed: https://www.mijnwebwinkel.nl/partner/bol 2. Voorraad uploaden: helaas nog niet mogelijk, wil je dit toevoegen aan feedback.mijnwebwinkel.nl? We blijven ontwikkelen om het platform nóg beter te maken! Groeten, Mijnwebwinkel.

Ze zijn zeer behulpzaam bij alle vragen.

Bij alle vragen zijn ze zeer behulpzaam en er wordt direct naar een oplossing gezocht. Ik ben zeer tevreden.

Fijn om te horen Margrita! We hopen dat je een succesvolle winkel op ons platform mag runnen! Uiteraard helpen we je hierbij aan alle kanten.

Super! Zeer tevreden, al jaren!

Zowel in uitvoering, support en klantvriendelijkheid.

Super fijn om te horen! 💚 We hopen dat we je nog vele jaren tot tevredenheid mogen helpen!

Zeer tevreden!!

Ik ben zeer tevreden in het gebruik van MijnWebwinkel, tal van opties, makkelijk in gebruik, goede tips in de nieuwsbrieven maar bovenal een top helpdesk! Als er iets is krijg ik heel snel antwoord en ook allemaal even vriendelijk en meedenkend.

Hoi Adrienne! Bedankt voor je fijne feedback! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over alle mogelijkheden en onze support :-) Veel succes met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Snel en kundig gereageerd

Top Geregeld

Hoi Richard, Fijn dat alles goed geregeld is voor je! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Blij met de overschakeling!

Wij zijn met onze webshop overgeschakeld van een ander platform naar mijnwebwinkel en ik ben daar heel erg blij om! Ik vind het platform zeer functioneel en handig om mee te werken. Als ik 1 minpuntje mag aanhalen. Het is jammer dat wij zelf achterliggend geen facturen kunnen opmaken voor een klant. Soms kopen klanten bij ons zaken op bestelling. Zaken die wij niet aanbieden via de webshop, maar specifiek voor een klant aankopen. Die moeten dan in de webshop worden geplaatst en in samenspraak met de klant (we moeten dus ook samen op hetzelfde moment online zijn) zichtbaar worden gezet, zodat de klant dat dit besteld heeft, de aankoop kan doen. Verder zeer tevreden!

Hoi Frederik! Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de overstap naar ons platform! We hebben wel een oplossing om een order voor jouw klanten te kunnen plaatsen. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dan leggen we je het graag uit. Groeten, Mijnwebwinkel.

Fijn en gemakkelijk

Als leek op het gebied van een website maken.. Was dit echt een uitkomst! Duidelijk en overzichtelijk

Hoi Sanne! Wat goed om te lezen dat je ook met minder ervaring, een webwinkel op ons platform kan maken! Wij hopen voor iedereen een toegankelijk platform te hebben 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fijn online verkopen dankzij MijnWebwinkel

Mijn man en ik hebben een webshop naast onze baan. Door het gebruiksgemak van MWW is het prima te behappen: orders kunnen heel makkelijk verwerkt worden. Het ontwerpen van de shop was ook niet ingewikkeld, maar desondanks nog wel veel werk. Soms heb ik wat hulp nodig bij een onderdeel en tot nu toe heeft de servicedesk me altijd snel en goed geholpen.

Hoi Ilse, Goed bezig! En uiteraard zitten we voor je klaar mocht je toch een vraag hebben, we helpen je graag op weg om van jouw winkel een online succes te maken! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Pas op met Mijnwebwinkel!

We hebben gekozen voor de gratis versie om even te kijken wat de mogelijkheden waren en hoe het systeem eruit zou zien. Nu krijgen we ineens een factuur van €24,- (?!) per maand? We hebben hier nooit voor gekozen en nu zitten we ineens vast aan een jaarabonnement, voor iets waar we helemaal geen gebruik van gaan maken. In je dashboard kun je nergens je abonnement stopzetten of inzien wat voor abonnement je überhaupt hebt. Wát een slechte partij.

Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat de communicatie over het aangaan van een jaarabonnement toch niet helemaal goed is over gekomen bij je. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van de overeenkomst en staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Je gaat bij ons een zakelijk overeenkomst aan, welke altijd een jaar betreft. Je ziet dit duidelijk op onze pakkettenpagina waarbij aangegeven staat wat de prijs is per maand bij een jaarabonnement. Uiteraard helpen we je graag verder om van jouw winkel een succes te maken. Samen met jou willen we de schouders eronder zetten en je helpen jouw winkel vorm te geven, te vullen en een online succes te maken. Geef je ons een seintje als je vragen hebt? We zijn je graag van dienst. Hartelijke groet. Mijnwebwinkel.

snelle service en makkelijk systeem

Ik heb voor mijn webwinkel gekozen vanwege het gemakkelijke systeem. het is betaalbaar en de service is top.

Hoi Natasja, We helpen je heel graag en we vinden het dan ook heel erg leuk om te horen dat je onze service top vindt 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Makkelijk te maken webwinkel, duidelijke communicatie, en snelle en efficiënte hulp indien nodig.

Hoi Frank, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Groeten! Mijnwebwinkel

Opzeg termijn van 1 jaar is echt overdreven.

Lees vooral hun voorwaarde en kleine lettertjes. Ze verlengen automatisch voor 1 jaar als je niet opzegt een maand voor het aflopen van je huidig contract. Ook mogen ze hun prijs zo maar aanpassen volgens hun voorwaarden. En deze maken ze ook hard. Smerige mannier van zaken doen. https://www.mijnwebwinkel.be/voorwaarden Artikel 9.1 6.2

Wat vervelend om te horen dat de communicatie over het aangaan van een jaarabonnement toch niet helemaal goed is over gekomen. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van de overeenkomst en staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Je gaat bij ons een zakelijk overeenkomst aan welke altijd een jaar betreft. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Prima platvorm om eigen website mee te bouwen

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Mijnwebwinkel. Indien gewenst altijd goede ondersteuning gehad van de helpdesk. De vele betaalmogelijkheden, voor de klant, zijn erg prettig. Sinds een jaar, geloof ik, zijn er ook "after pay" mogelijkehden voor de klant van de website. Prima geregeld. Krijg van een ieder die ik spreek over mijn website complimenten over het professionele uiterlijk van de website. Al met al zeer tevreden.

Wat fijn om te horen! Je kan inderdaad een 'achteraf betaalmethode' invoeren via de gekozen betaalprovider. Ook enorm leuk dat je zulke mooie complimenten van jouw klanten ontvangt! Hartelijke groet. Mijnwebwinkel

altijd binnen een uur geholpen

een webwinkel bij mijnwebwinkel is super, duidelijke uitleg en veel keuze bij de inrichting en layout van je shop, en als er iets niet duidelijk is of niet werkt, binnen een uur geholpen door het mijnwebwinkelteam

Hoi Ageeth, We doen ons best om iedereen zo snel als mogelijk is te helpen en heel vaak lukt dit inderdaad dezelfde dag of zelfs binnen een uur zoals jij ervaren hebt :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Spontane Klantvriendelijke Service

Vandaag werd een spontane actie van Mijnwebwinkel omgezet in een wereldwijde blik van mijn shop. Dankjewel!

Hoi Carla, We denken heel graag met jou mee! Fijn dat je tevreden bent met onze suggesties en dat jouw winkel klaar is voor de toekomst! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Heel fijne webwinkel.

Toegankelijke website, zeer gebruiksvriendelijke en perfecte service.

Leuk om te horen! We wensen je nog heel veel plezier om ons platform toe! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel