altijd binnen een uur geholpen

een webwinkel bij mijnwebwinkel is super, duidelijke uitleg en veel keuze bij de inrichting en layout van je shop, en als er iets niet duidelijk is of niet werkt, binnen een uur geholpen door het mijnwebwinkelteam

Hoi Ageeth, We doen ons best om iedereen zo snel als mogelijk is te helpen en heel vaak lukt dit inderdaad dezelfde dag of zelfs binnen een uur zoals jij ervaren hebt :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Spontane Klantvriendelijke Service

Vandaag werd een spontane actie van Mijnwebwinkel omgezet in een wereldwijde blik van mijn shop. Dankjewel!

Heel fijne webwinkel.

Toegankelijke website, zeer gebruiksvriendelijke en perfecte service.

Leuk om te horen! We wensen je nog heel veel plezier om ons platform toe! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

snelle reactie en prima mee te werken

De site draait al jaren bij Mijnwebwinkel en naar volle tevredenheid. Er wordt steeds gewerkt aan nieuwe dingen die meer mogelijk maken op de site.

Wat fijn om te horen Jans! We wensen je nog vele fijne jaren toe op ons platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Ook top voor mensen met een visuele beperking

Ervaring van een klant van Huisje van Katoen: Ik gebruik spraak op mijn telefoon en ipad (voice over). Jouw site is heel overzichtelijk, dus dat is al heel fijn. Maar alles werkt ook met de spraakfunctie. Heel vaak zie je dat knoppen niet aangeklikt kunnen worden als de voice over aan staat en dat tekst niet voorgelezen wordt. Of dat knoppen geen ‘naam’ hebben en je dus daardoor de weg kwijt raakt, omdat je niet weet wat er te zien is. Of dat er engelstalige software aan gekoppeld zit die zorgt dat de voice over alles in het engels uit spreekt (dus de nederlandse taal, mat een engelse stem/accent. Niet te doen). Bij jouw site heb ik geen enkel knopje kunnen vinden wat niet werkt met spraak. Alles staat ook heel duidelijk omschreven. Je kunt gewoon met je ogen dicht bestellen. Echt wel een compliment waard

Wat enorm fijn om te horen dat jouw webwinkel zo goed toegankelijk is voor íedereen en dat de spraakbesturing heel goed werkt! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snelle reactie!

Wanneer ik het even niet weet, stuur ik een mail met mijn vraag en deze wordt altijd snel en duidelijk beantwoord. Daar kan ik iets mee, top.

Hoi Edith, Wat fijn om te horen dat onze Custome Care afdeling je snel op de goede weg helpt, dat doen ze namelijk heel graag ;-) Wij kunnen iets met jouw review: collega's van de Customer Care afdeling blij maken! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Zeer professioneel en hulpvaardig

Dankzij MijnWebWinkel is het starten van een webshop een heel stuk eenvoudiger. Bij eventuele struikelblokken staan ze steeds klaar om te helpen met een zeer professionele en duidelijke uitleg. De vormgeving is eenvoudig in gebruik. Ik ben zeer tevreden over de beslissing om met hen samen te werken en kan ze alleen maar aanraden. Ik kijk uit naar de verdere samenwerking.

Hoi Daphné, Bedankt voor je leuke review! We helpen je uiteraard heel graag verder en ook wij kijken uit naar onze samenwerking met jou! 💚

Zeer behulpzaam en ook gebruiksvriendelijk

Ik ben zeer tevreden. Mijn vraag werd snel en goed beantwoord.

Hoi Karen, Fijn dat je goed en snel geholpen wordt door de Customer Care afdeling! 👍 Groeten! Mijnwebwinkel

Lief dat ik even werd gebeld

Ik had problemen met orders op Afgehandeld te krijgen, en via mail kwam ik er met Support niet uit. Het functioneerde niet. Daarna werd ik door Support spontaan gebeld en werd ik goed geholpen doordat er mee gekeken werd.

Hoi Eline, Fijn dat jouw vraag op deze manier nu opgelost is! We helpen je uiteraard graag en als we er per mail even niet uitkomen, bellen we graag om het telefonisch toe te lichten. Groeten, Mijnwebwinkel

Gelukkig heb ik het team van Mijnwebwinkel niet heel vaak nodig maar als dat wel zo is, krijg ik altijd snel hulp. Ik ben reeds 8 jaar klant en kan hen zeker aanbevelen.

8 jaar alweer! We gaan op naar de volgende 8 waarbij we je graag helpen jouw mooie winkel succesvol te houden.

Toppers

Ik probeer altijd zelf de oplossing te zoeken, maar soms lukt niet echt. Ik stuur dan de mail na de support en krijg ik best snel het antwoord. De hele team is super vriendelijk en hulpzaam. Wat ik ook top van de support vind is dat ze mee denken, als je bijv. probleem heeft met iets aan te maken en je zelf niet echt weet hoe moet je aan de slaag mee. Dank je wel toppers! :)

We zitten hier met rode wangen van verlegenheid, bedankt voor je lieve complimenten! ♡

Duidelijke uitleg

Merel begreep gelijk wat het probleem was en kwam gelijk met de oplossing en het werkte. Kortom kon snel weer verder met de shop! Bedankt Merel.

Hoi Monique, Bedankt voor de complimenten! Ze zijn aan Merel doorgegeven ;-) Merel én alle andere collega's zitten voor je klaar om je verder te helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijn platform om mee te werken en een goede klantenservice.

Mijn Webwinkel is een duidelijk en fijn platform. De supportpagina beantwoordt de meeste vragen voor je. Mocht je ergens niet uit komen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice die je snel en goed helpen.

Onze Customer Care afdeling zit voor jou, en alle andere merchants op het platform, voor je klaar om alle vragen te beantwoorden! Fijn dat je de service als goed en snel ervaart! Groeten, Mijnwebwinkel

Duidelijke communicatie en niet bang om te bellen

Bij het aanmaken van de shop waren er wat typos gemaakt en een dubbele registratie. Bericht naar de support afdeling en binnen een halve dag was alles geregeld. Voor de dubbele registratie werd ik netjes gebeld om mondeling alles te bespreken en een plan van aanpak te maken.

Hoi Bas, Mensenwerk vraagt een menselijke aanpak. We denken uiteraard graag met je mee én vooruit! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijne manier om een webshop te beginnen.

Fijne manier van het maken van een webshop. Ze hebben veel webinars en dergelijke beschikbaar om te leren hoe je bepaalde items implementeert. Ook krijg je snel antwoord op vragen als je er even niet uitkomt.

Hoi Cindy! We blijven nieuwe webinars, vraag & antwoord artikelen, blogs en andere leuke artikelen plaatsen zodat je nóg meer tips and tricks krijgt! Leuk om te horen dat je ze weet te vinden! Groeten, Mijnwebwinkel

Ik word top geholpen, goede service en de website werkt goed.

Fijn om te horen Xander! We helpen je graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Goede service.

Snelle response en duidelijke uitleg.

Bedankt voor je complimenten! We doen er alles aan om de service van hele hoge kwaliteit te houden. Groeten, Mijnwebwinkel

Snelle hulp bij problemen

Excellente hulp bij problemen die ik gehad heb. Snelle respons.

We helpen je uiteraard heel graag bij jouw vragen! Heb je ook onze community al ontdekt? community.mijnwebwinkel.nl

Prima de Luxe!

Voor beginners een mooie start. Vriendelijk platvorm om te starten met je webshop. Support is aanwezig, easy and go....... Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes voor MWW, maar al met al een prima opstart voor jouw webwinkel.

Hoi Loes, Bedankt voor je superdeluxe review! Nieuwe wensen en suggesties mag je altijd op feedback.mijnwebwinkel.nl achterlaten zodat ons platform nóg beter wordt! Groeten, Mijnwebwinkel

Perfect voor een professionele webshop, super service en dit al sinds 2012!

Werk al jaren samen met MIJNWEBWINKEL en altijd tot volle tevredenheid. Service is top! Op elke vraag een antwoord, al moeten ze het 3x uitleggen, dan nog blijven ze geduldig en beleefd. Ga zo door team!

Hoi Maria, Dankjewel! Samen maken we er iets moois van! Groeten, Mijnwebwinkel

Heel toegankelijk, klantvriendelijk en vooral duidelijk platform

Mijn eerste keuze na slechte ervaring met mijn vorige provider. Ik zocht tal van providers op via verschillende sites en telkens kreeg ik het antw probeer Mijnwebwinkel en wat ben ik blij dat ik overgeschakeld ben!

Hoi Kim, Wij zijn blij dat je bij ons aan boord bent! Bedankt voor je vertrouwen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fijn bedrijf

Fijne merchant!

Altijd goed geholpen.

Met al mijn vragen wordt ik altijd vriendelijk en geduldig geholpen. Zo komen we er altijd uit, ook als de vraag lastig te stellen is. Top team!

Dag Anja, We helpen je heel erg graag en als de vraag lastig te omschrijven is dan bellen we elkaar gewoon eventjes om samen te kijken naar de vraag of het probleem. Tot snel maar weer! Mijnwebwinkel.

Zeer gebruiksvriendelijke software, goede service / helpdesk.

Sinds 2006 klant van Mijnwebwinkel met meerdere webshops. Mooi om te zien dat er voortdurend nieuwe functionaliteiten bijkomen. De software is zeer gebruiksvriendelijk en wij werken er allemaal graag mee. De backend (administratiegedeelte) is helder/overzichtelijk en de frontend(de webshop) is geheel naar eigen voorkeur vorm te geven. Groot pluspunt is de zeer behulpzame helpdesk en de community van mede webshopeigenaren. We hopen nog veel jaren te werken met Mijnwebwinkel.

Hoi Jurgen! Bedankt voor alle mooie complimenten, het deed ons glimmen van trots! Ook wij hopen natuurlijk dat je nog vele succesvolle jaren bij ons aan boord mag blijven! Tot snel weer in de community, per mail, telefoon of via Facebook! Mijnwebwinkel

Compleet

Werk nu 6 jaar naar tevredenheid met mijnwebwinkel. zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

Al 6 jaar! Dat is echt super. Op naar de volgende 6 Eduard!