Verlengd abonnement stilzwijgend met een jaar

Het is niet meer van deze tijd om een abonnement stil zwijgend met een jaar te verlengen.Daarnaast is de contract termijn door een storing niet online zichtbaar. Heel toevallig allemaal.

Beste Martijn, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. In jouw beheeromgeving staat duidelijk dat als de einddatum van jouw abonnement niet vermeld staat, je hierover met ons contact op kan nemen. We zijn zeer laagdrempeling bereikbaar via mail, telefoon en Facebook Messenger. Je kan dus ten alle tijden achter de datum van jouw contract komen en we reageren op werkdagen uiterlijk binnen 24 uur maar vaak al binnen een uur. Daarnaast kan je ook de facturen er op naslaan die in jouw beheeromgeving staan. Kortom: dat de datum niet direct zichtbaar is, is geen reden om te laat te zijn met opzeggen. Daarnaast hebben we flink met je meegedacht en je een aanbod gedaan om onze vormgever met jouw webwinkel mee te laten kijken om ook het aankomende jaar jouw winkel te laten shinen. Je wilde hier geen gebruik van maken. Mocht je dit toch alsnog wensen, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Je weet ons inmiddels te vinden ;-) Hartelijke groet! Mijnwebwinkel

Super snelle service

Met weinig technische kennis van computers mbv Mijn Webwinkel een site gemaakt. Bij de lancering van mijn website liep ik tegen een paar puntjes aan die niet lekker liepen. Een mail naar support gestuurd en binnen een uur was alles verholpen. Echt heel fijn!

Hoi Tamara, Wat fijn dat je zo goed je weg hebt weten te vinden op het platform, ook zonder al te veel kennis van techniek of pc! πŸŽ‰ We wensen je super veel plezier op het platform en helpen je natuurlijk graag verder op weg als het nodig is. Heb je onze community ook al ontdekt? Community.mijnwebwinkel.nl Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Superservice, vlotte communicatie, zeer klantvrienddelijk

Ik heb via mijnwebwinkel het kickstartpakket gekocht, en daar ben ik zo keurig en vlot meegeholpen! Geheel naar wens is de vormgeving van mijn webshop gedaan, de communicatie was zeer vriendelijk en vlot. Als ik iets niet snapte kon ik meteen bellen en werd uitermate goed geholpen. mijnwebwinkel vind ik een dikke aanrader, helemaal als je zelf niet zo thuis bent in webshop inrichten.

Hoi! Wat tof dat je gebruik gemaakt hebt van het kickstartpakket! (mijnwebwinkel.nl/kickstart). Hiermee kan je een vliegende start maken op het platform met direct een proffesionele uitstraling! Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk super graag verder. Veel plezier met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd goede hulp

Blij met Mijnwebwinkel! Ook als je niet superhandig bent is het prima te doen om een leuke website te maken. En als je er niet uitkomt, krijg je altijd goede hulp van het supportteam.

Hoi Anja! Wat tof dat je een webwinkel op ons platform hebt gemaakt! En je hebt helemaal gelijk: je kan gemakkelijk zelf een webwinkel maken! En kom je er niet helemaal uit dan zit ons supportteam voor je klaar om je op weg te helpen. Wist je dat er ook een community is waar je al jouw vragen kan stellen? Community.mijnwebwinkel.nl :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Oplichters

Ze lichten je op. Meteen jaar abbonoment terwijl het nergens staat. Oplichters.

Beste, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren ditduidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

helaas maak er nog geen gebruik van

kom er op terug

Hoi Saker Racing :-) Wat leuk dat je op het platform een webwinkel hebt aangemaakt! Kom je er met de vormgeving nog niet helemaal uit? Daar helpen we je graag mee. Op mijnwebwinkel.nl/design kan je alle mogelijkheden eventueel zien. Veel plezier op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel

Super makkelijk en behulpzaam

Mijnwebwinkel ia super behulpzaam als je een vraagt hebt en helpt altijd binnen 30 min is mijn ervaring. Ze leggen geduldig uit, kijken mee en bij spoed passen ze zelf iets voor je aan waardoor je shop weer in de lucht is.

Hoi Sanne! Fijn om te horen dat je zo blij bent met het platform en onze supportafdeling. Dankjewel voor je review! πŸ’š Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Makkelijk opbouwen van een simpel webshop.

Mijn ervaring met Mijnwebwinkel is positief maar de SEO marketing zou misschien wel wat optimaler kunnen zijn. De klantenservice is vriendelijk en reageren snel op de vragen en geven een passend opslossing zodat de klant voort kan met de webshop.

Hoi Nataline, Bedankt voor je review! We helpen je graag verder met jouw SEO marketing. Heb je toevallig onze webinar hierover al gevonden? Je vindt hierover ook meer in onze community: https://community.mijnwebwinkel.nl/nieuws-en-mededelingen-2/april-is-seo-maand-bij-mww-1284 Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben dan horen we het graag en helpen we je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super helpdesk!

De laatste week heb ik het support team van Mijnwebwinkel, veel nodig gehad, om mijn site te optimaliseren. Ik heb ze werkelijk gespamd en iedere keer kreeg ik snelle reacties, bleven ze me helpen en tips geven. En vandaag is alles gelukt, wat ik nu voor ogen had, en hoe! Lief team, I LOVE YOU! zonder jullie hulp was ik nog nergens geweest, top zijn jullie! Nogmaals een dikke dank jullie wel!

Saskia, Je bent onze favoriet van de dag!! πŸ˜πŸ’šπŸ˜πŸ’š

Altijd goed en snel geholpen

Het team van mijnwebwinkel helpen mij altijd goed. Als snap ik het niet snap, leggen ze het heel geduldig uit, of helpen ze mee tot het is opgelost. Ik hou daar van.

Hoi Jan, Wat fijn om te horen dat je zulke goed ervaring hebt met het Supportteam van Mijnwebwinkel! πŸ‘ Groeten! Mijnwebwinkel

Wat een oplichterij

Helaas kan je geen 0 sterren geven! Ik heb gisteren een account gemaakt en ergens had ik mijn buikgevoel moeten volgen, welk bedrijf geeft er nu geen toegang tot een proefversie? Wel te verstaan met alle functionaliteiten. Maar ik liet me toch verleiden en maakte een account aan. Na een kwartier had ik door dat ik niet kon vinden wat ik zocht. In stuur hen direct een email dat die functionaliteit er niet inzit en dat dit voor mijn bedrijf dus een no go is. Ik krijg een antwoord met een flutoplossing dat geen oplossing is en met de vriendelijke vermelding dat ik mijn account kan opzeggen via het dashboard voor juni 2022. Men verwacht dus dat ik een heel jaar 59 euro ex btw ga betalen terwijl ik na 15 min al door had dat dit niet ging werken. Elk respectabel bedrijf gruwelt van zo’n praktijken! Ik ben dan ook van oordeel dat de bedenktijd hier toch wel van toepassing is!

Beste Dimitri, Inmiddels hebben we hierover een voorstel gedaan per mail. Helaas hebben we hierover tot op heden geen reactie van je mogen ontvangen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Makkelijk en mooie webshops kan je hier maken met veel mogelijkheden en super service.

Hoi Antoinet, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent op ons platform! We wensen je nog enorm veel plezier en als er vragen zijn dan weet je onze supportafdeling te vinden :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Supersnelle en volledige service.

Snelle reacties en zeer volledig pakket.

Fijn om te horen! Heel veel plezier met jouw webwinkel! πŸ’š

Zeer behulpzaam

Ik had een mail gestuurd met een vraag en ik heb direct antwoord gekregen, ze hebben mij direct verder geholpen

Fijn om te horen Melissa! Ons supportteam doet haar best om iedereen z.s.m. van een antwoord te voorzien πŸ’š

Gebruikersvriendelijk en klantvriendelijke en snelle hulp indien je er niet uitkomt.

Duidelijke gidsen en goede supportpagina.

Fijn om te horen! Heb je ook de community al gevonden via community.mijnwebwinkel.nl? Ook daar kan je 24/7 hulp vinden als dit nodig is! Groeten, Mijnwebwinkel

beetje star strarmien en niet alles werkt

Korting geven aan je klant kan niet want de korting wordt ook gegeven op de BTW Foto's zijn slecht te zien in het moeder bestand, moeilijk terug te vinden. Dus er is nog veel te verbeteren.

Beste Ed, Bedankt voor je reactie! Je geeft aan dat korting toepassen niet mogelijk is. Gelukkig klopt dit niet en kan je dit heel goed toepassen. Je leest er meer over in het supportartikel (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-gebruik-ik-de-kortingscode). Mocht je graag uitleg wensen over alle mogelijkheden, neem dan gerust even contact op met het Customer Care team via support@mijnwebwinkel.nl. Zij helpen je enorm graag verder hiermee. Daarnaast geef je aan dat afbeeldingen slecht te zien zijn. Heb je https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/image/overview al gevonden in de beheeromgeving? Als je de afbeeldingen een handige naam meegeeft dan zijn ze hier op te vinden via bijvoorbeeld Ctrl + F. Mocht je nog suggesties hebben ter verbetering van het platform dan horen we die enorm graag! Als je deze toevoegt aan feedback.mijnwebwinkel.nl dan staan jouw suggesties direct op de juiste plek en worden ze door het desbetreffende team opgepakt. Groeten, Mijnwebwinkel

Prima werkende omgeving.

Prima werkende omgeving. Aan vrijwel al mijn wensen kan worden voldaan. Fijne hulp ook als het nodig is.

Hoi Allart, Wat goed om te horen dat je je weg weet te vinden op het platform! Zo te lezen heb je het Customer Care team ook gevonden bij vragen, top! Zij helpen je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super handige website

Super handige website, handig in gebruik

Hoi Jan, Goed om te horen! We wensen je super veel plezier op het platform πŸ’š Groeten, Mijnwebwinkel

schuilen zich achter kleine lettertjes

Wanneer je ruim 3 jaar klant bent geweest en elk factuur netjes op tijd hebt voldaan, wordt er bij opzegging geen enkele rekening gehouden met jou als klant. De kleine lettertjes schrijven voor dat je vast zit aan een jaarcontract en met nog 10 maanden te gaan is er geen enkele vorm van coulance. Ook met verlaging van maandbedrag of verkorting gaat men niet akkoord en houdt men vast aan het principe uit de algemene voorwaarden. Blijkbaar is het bedrijf noodlijdend en heeft men de 24 euro per maand voor onverrichte zaken hard nodig.

Beste Jordy, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Fijn om te horen dat je 3 jaar lang prettig van ons platform gebruik hebt kunnen maken. We helpen je uiteraard heel graag verder om ook de laatste maanden alles uit het abonnement te halen. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Fantastische service

Na een aantal foutjes aan mijn kant werd ik super geholpen door Merel van Customer Care. Met heel veel geduld heeft zij mij kunnen helpen om deze foutjes op te lossen.

Heel graag gedaan Stephanie! :-)

Snelle en goede hulp! :-)

Snelle en duidelijke antwoorden bij vragen over het (aan)maken van een webshop. Super fijn!

Hey Demi! Super fijn dat je snel geholpen wordt :-) Doen we heel graag! Groeten! Mijnwebwinkel

Fijn contact, snel antwoord, goeie tips en trucs! Ik zeg super!

Super fijn Eline! πŸŽ‰

TOP

Bij welk probleem ook , zij denken mee en zoeken altijd naar een oplossing.

Dat doen we heel graag, Klaas! πŸ‘

Zeer prettige software en vriendelijke klantenservice. TOP!

Bij het opstarten en aanmaken van een eigen website een aantal punten gehad waar ik vragen over had. Alle keren zeer proffesioneel te woord gestaan en geholpen.

Beste Rob, Wat leuk om te horen! Ons Customer Care team helpt je altijd heel erg graag verder op weg πŸ’š Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Prima combinatie webshop/website en fysieke salon

Door de webshop te combineren met m’n fysieke salon is afrekenen makkelijk en blijft m’n voorraad up-to-date. Tevens is de boekhouding accuraat.

Hoi Sandra, Wat fijn dat je gebruik maakt van de Kassa app en dat deze aansluit bij jouw wensen om voor zowel jouw fysieke winkel als webwinkel de voorraad up-to-date te houden! Groeten! Mijnwebwinkel