Super klantenservice

Altijd behulpzaam bij problemen, goed te bereiken zowel per mail als telefonisch en snel oplossing voor problemen! Ik ben daar heel erg blij mee als webwinkel eigenaar!

Beste Anne-Marie, Wat enorm leuk om te horen dat je zo blij bent met onze klantenservice! We hebben het aan deze toppers doorgegeven! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hoi Klaas! Wat goed dat je het goed vindt! Zijn we blij mee :-) Groeten! Mijnwebwinkel

prettige ervaring en direct contact met de medewerkers

met de opstart wat problemen maar met een belletje naar een van de medewerkers was dit gauw opgelost

Hoi Anja, Wat fijn dat je nu goed vooruit kan met jouw webwinkel! Mocht je er niet helemaal uitkomen tijdens het maken en vullen van jouw winkel, dan zit ons Customer Care team voor je klaar om je verder op weg te helpen! Daarnaast kan onze community helpen of de Supportpagina op onze website. https://www.mijnwebwinkel.nl/support Veel plezier met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Super gebruiksvriendelijk!

Het opzetten van een website is zeer eenvoudig, je kunt uit veel opties kiezen en met de handige blogs zijn de meeste vragen al beantwoord!

Hoi Toon, Wat fijn om te lezen dat je zo goed en gemakkelijk jouw weg weet te vinden op ons platform! Leuk dat je de blogs hebt gevonden die je op weg kunnen helpen om van jouw webwinkel een succes te maken. Heb je toevallig ook al onze community gevonden? Op community.mijnwebwinkel.nl vind je webwinkeliers die op ons platform een webwinkel gemaakt hebben en elkaar tips and tricks geven. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Agressieve marketing

Dreigende berichten, dagelijks spam in de mailbox en geen enkele makkelijke manier om de dienst te stoppen. Heel agressieve marketing ik voel mij bestolen.

Beste Jamie, Bedankt voor je berichtje. Wij kunnen ons niet herkennen is hetgeen je schrijft en helpen je uiteraard graag verder. Op het moment dat je een winkel bij ons start ontvang je van ons mailtjes waarin we je stap voor stap uitleggen hoe het platform werkt en welke stappen je kan ondernemen om jouw winkel tot een succes te maken. Mocht je deze mailtjes niet prettig vinden, dan kan je altijd onderaan deze mailings op 'afmelden' klikken of op 'voorkeuren beheren' om aan te geven welke mailtjes je wel of niet wilt ontvangen. Je geeft aan dat je dreigende berichten ontvangt. Zou je met ons hierover contact op willen nemen en willen aangeven over welke berichten dit gaat? Dan kijken we natuurlijk graag hierin met je mee. Ik zie dat je nog niet eerder contact hebt opgenomen met onze Customer Care afdeling en dat er geen mailwisseling is geweest. Daarom vraag ik me af of jouw beoordeling behoort aan ons platform. Daarnaast hebben we ook geen opzegging van jouw abonnement gevonden. Mocht je willen opzeggen dan zijn we hierover duidelijk en transparant. Alle informatie hierover vind je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-be%C3%ABindigen Wij doen niet aan agressieve marketing daarnaast. Zou je willen kijken of deze beoordeling voor ons (Mijnwebwinkel) bedoelt is? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Meerdere geprobeerd maar deze is top

Makkelijk te maken Mooie lay-outs en goede service

Beste Dinie, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je gemakkelijk jouw weg weet te vinden op het platform. Mocht je vragen hebben dan staan we graag voor je klaar. 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

mijn eigen geld maken

mijn eigen geld maken en eigen shop openen

Hoi Selina, Ook vanuit Suriname kan je een mooie webwinkel op ons platform bouwen! Als we je hiermee kunnen helpen dan horen we het graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Super snelle service

Zeer snel geholpen door de helpdesk, top service.

Hoi Ann, Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met ons supportteam! 👍 Mocht het nodig zijn, dan weet je ons te vinden en helpen we je heel graag weer op weg. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zonder ervaring toch een leuke site gefixt!

Voor mijn ondernemende dochter (12 jaar) en website met webshop in elkaar geknutseld! En dat zonder ervaring. We zijn begonnen met een gratis proefpakket en al snel overgestapt naar een Grow account. Of we doorgroeien naar Pro is nu de discussie aan de keukentafel want de business is boming! We zijn al opgemerkt door de media (EditieNL en AD.nl).

Hoi Frank en Ondernemende Dochter! Wat enorm leuk om te lezen dat jullie een succesvolle webwinkel op ons platform hebben gemaakt! Ben je uitgeGROEId uit GROW dan is een upgrade naar PRO voor een nog PROfessionelere insteek natuurlijk een aanrader. Zolang GROW werkt is het ook helemaal prima! Mochten we je kunnen helpen met dit dilemma of met een andere vraag, dan horen we het graag! Is jouw dochter ook al bekend met onze community? Community.mijnwebwinkel.nl Nog veel succes toegewenst met de webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Grow abbonement waardeloos, en pro te duur

In 3 maanden tijd moesten wij zo'n 110 orders verwerken. De mogelijk heden van grow zijn hier niets waard. Geen overzicht van je bestellingen, alle pakbonnen en facturen moet je een voor een donwloaden. En zo liepen we tegen veel meer aan. Maar voor de upgrade naar pro verkopen we veels te weinig en is die optie te duur.

Beste Aram, Bedankt voor je reactie! Wat enorm gaaf dat je al 110 orders via jouw webwinkel hebt mogen verwerken! Dit geeft ons al aan dat je inmiddels uit het GROW jasje letterlijk gegroeid bent en al klaar ben voor PRO! Want met zoveel orders kan je jezelf al een echte PROf noemen :-) Je kan jouw orders, ook in GROW, terugzien onder 'orders' in de beheeromgeving. Hiervoor heb je geen PRO abonnement nodig. Pakbonnen en facturen kan je per order inderdaad downloaden. Ik kan me voorstellen dat dit bij 110 orders wat veel wordt en ik raad je dan ook aan om een upgrade te doen! GROW is echt voor startende ondernemers: Jouw webwinkel kan nog groeien maar omdat je al wel een eigen domeinnaam kan koppelen aan jouw winkel, heb je al een professionele uitstraling en ben je helemaal klaar voor de start! Hier is dan ook de prijs naar: voor slechts 9,00 kan je een complete webwinkel runnen met eigen domeinnaam. Uit je jasje gegroeid door toenemende orders en daarbij behorende wensen? Dan is een upgrade aan te raden. Veel plezier nog op het platform, mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag uiteraard!

Merel heeft me heel erg goed geholpen Dankjewel

Heel graag gedaan Monique!

Fijne klantenservice!

Fijn contact en er wordt snel gereageerd wanneer je een vraag hebt.

Hoi Annemijn, Fijn om te horen dat we je goed en snel verder geholpen hebben bij vragen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

snel

Goede service, en snel antwoord.

Hoi Esther, Bedankt voor je review! Zijn we blij mee. 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

weinig meegaand

Als ik support aanvraag dan kost het ongelofelijk veel moeite om ze in beweging te krijgen, zodat ze er ook echt persoonlijk zijn en echte intresse tonen in jouw probleem als webshop houder. Je moet gewoon onaardig worden om zaken voor elkaar te krijgen, niet enkel zoals nu met het gastenboek wat geschrapt gaat worden. Maar ook andere items spelen een rol. Nee de support ben ik niet kapot van. Klant gerichtheid is wat mij betreft een onvoloende.

Beste Johan, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze Customer Support. We doen er namelijk álles aan om je binnen een dag van een antwoord te voorzien. Daarnaast denken we graag met je mee naar oplossingen voor jouw webwinkel. Zou je ons een mailtje willen sturen naar support@mijnwebwinkel.nl met jouw wensen en vragen? We kijken uiteraard graag met je mee. Helaas is onaardig worden niet de manier om iets voor elkaar te krijgen maar we helpen je altijd heel graag verder. Voor wat betreft het gastenboek: We begrijpen dat het verwijderen van het gastenboek gevolgen voor jou en andere winkeliers heeft. Toch zijn we van mening dat een gastenboek niet meer in een moderne webshop past. We zien dat deze plaats hebben gemaakt voor reviews. Hiervoor hebben we goede tools tot jouw beschikking gesteld, zoals via WebwinkelKeur, Webshop Keurmerk, The Feedback Company of KiyOh. Stuk voor stuk professionele tools om jouw winkel te laten reviewen. Wil je toch een alternatief zonder direct kosten te maken? Vraag dan per mail een review aan jouw klanten en plaats deze zelf in jouw winkel. Via verschillende merchants zie we deze trend al ontstaan. Ook heb je hiermee meer controle over de vormgeving. Door het verwijderen van het gastenboek maken we ruimte op het platform voor nieuwe gave ontwikkelingen die helemaal van deze tijd zijn! We houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. Meer informatie vind je ook hier: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/656 Nogmaals: we helpen je heel graag verder, wil je met ons contact opnemen? Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en wordt ook door zo goed als al onze merchants zo ervaren. We hopen dat ook jij dit zal ervaren! Bedankt! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Tyrona bedankt!

Support team is deskundig en efficient. Tyrona bedankt voor jouw snel reactie en oplossing. Nu kan ik verder om mijn webshop te opbouwen : )

Wat een leuke review! De complimenten zijn overgebracht aan Tyrona :-) Dankjewel!

gebruikersvriendelijk en uitstekende helpdesk/administratie

Gebruikersvriendelijk, snelle reactie op vragen en denken mee in oplossingen. Prima webwinkel concept.

Hoi Ben, Wat fijn om te horen! dankjewel voor de complimenten, zijn we heel blij mee! Groeten, Mijnwebwinkel

Ben al 11jaar bij hun en heel tevreden Gr. Astrid Pruis www.servettenenzo.nl

Op naar de volgende 11 jaar, Astrid! Dan ben je al bijna vanaf het begin bij ons, wat gaaf! Nog heel veel plezier op het platform toegewenst! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Goede en snelle service, innovatief

Fijne club met gedreven medewerkers, altijd bereid om je te helpen als dat nodig is.

Bedankt voor je complimenten Marja! Vinden we heel erg leuk! En zoals altijd: we helpen je graag als het nodig is. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Uitstekend programma.

Uitstekend programma voor een betaalbare prijs met alles erop en eraan. Zeer gebruiksvriendelijk.

Hoi Rick, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het platform en dat de beheeromgeving uitstekend is. Vinden we tof om te horen! Groeten! Mijnwebwinkel

super snelle actie

zij werken met hun support snel, dit is wel anders bij een ander platform!!! voor mij is mijnweb winkel zeker een aanrader

Hoi Joseph, We doen er alles aan om je z.s.m. verder op weg te helpen! Fijn dat je dit ook zo ervaart. Groeten, Mijnwebwinkel

Heel goed en klantvriendelijk bedrijf!

Uitstekende en eenvoudig toe te passen webwinkelmodule, waarmee je een professionele webwinkel kan opzetten. Lopen qua updates en faciliteiten voorop in de markt. En hebben een hele vriendelijke en snelle klantenservice. Hierbinnen doet Merel het ook voortreffelijk. Kan mijn webwinkel aan iedereen aanbevelen!

Hoi Kenneth, Wat enorm leuk om allemaal te horen en dat je zo tevreden bent! Bedankt! 😍 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd goed en professioneel geholpen

Zoals de titel al luidt. Altijd goed en professioneel geholpen.

Leuk om te horen Kelly! Veel plezier op ons platform!

Goede ervaring, werken voortdurend aan de ontwikkeling van de website.

Bedankt voor je review! 💚

Zeer klant en oplossingsgericht

Naast het gebruikers gemak, zijn wij ook zeer te spreken over de support bij problemen en de bereikbaarheid, zowel via mail en telefonisch.

Hoi Robert, Wat fijn om te horen dat het platform makkelijk in gebruik is én je te spreken bent over onze support. We hebben de complimenten overgebracht aan ons Customer Care team! Groeten, Mijnwebwinkel.

Prima webshop en mogelijkheden meer dan genoeg

In een zeer korte tijd de webshop in de lucht en zelfs precies zoals ik het wil hebben.

Wat goed om te horen Tom!