schuilen zich achter kleine lettertjes

Wanneer je ruim 3 jaar klant bent geweest en elk factuur netjes op tijd hebt voldaan, wordt er bij opzegging geen enkele rekening gehouden met jou als klant. De kleine lettertjes schrijven voor dat je vast zit aan een jaarcontract en met nog 10 maanden te gaan is er geen enkele vorm van coulance. Ook met verlaging van maandbedrag of verkorting gaat men niet akkoord en houdt men vast aan het principe uit de algemene voorwaarden. Blijkbaar is het bedrijf noodlijdend en heeft men de 24 euro per maand voor onverrichte zaken hard nodig.

Beste Jordy, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Fijn om te horen dat je 3 jaar lang prettig van ons platform gebruik hebt kunnen maken. We helpen je uiteraard heel graag verder om ook de laatste maanden alles uit het abonnement te halen. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Fantastische service

Na een aantal foutjes aan mijn kant werd ik super geholpen door Merel van Customer Care. Met heel veel geduld heeft zij mij kunnen helpen om deze foutjes op te lossen.

Heel graag gedaan Stephanie! :-)

Snelle en goede hulp! :-)

Snelle en duidelijke antwoorden bij vragen over het (aan)maken van een webshop. Super fijn!

Hey Demi! Super fijn dat je snel geholpen wordt :-) Doen we heel graag! Groeten! Mijnwebwinkel

Fijn contact, snel antwoord, goeie tips en trucs! Ik zeg super!

Super fijn Eline! 🎉

TOP

Bij welk probleem ook , zij denken mee en zoeken altijd naar een oplossing.

Dat doen we heel graag, Klaas! 👍

Zeer prettige software en vriendelijke klantenservice. TOP!

Bij het opstarten en aanmaken van een eigen website een aantal punten gehad waar ik vragen over had. Alle keren zeer proffesioneel te woord gestaan en geholpen.

Beste Rob, Wat leuk om te horen! Ons Customer Care team helpt je altijd heel erg graag verder op weg 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Prima combinatie webshop/website en fysieke salon

Door de webshop te combineren met m’n fysieke salon is afrekenen makkelijk en blijft m’n voorraad up-to-date. Tevens is de boekhouding accuraat.

Hoi Sandra, Wat fijn dat je gebruik maakt van de Kassa app en dat deze aansluit bij jouw wensen om voor zowel jouw fysieke winkel als webwinkel de voorraad up-to-date te houden! Groeten! Mijnwebwinkel

Professioneel en heel behulpzaam

Overgestapt naar Mijnwebwinkel en sindsdien werkt alles geweldig. Erg behulpzaam en meedenkend.

Hoi Loes, Wat goed dat alles geweldig werkt! Dat vinden we super fijn om te horen. Mocht je vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via Facebook messenger, mail, telefoon of via de community. Groeten! Mijnwebwinkel

Vlot, vriendelijk en adequaat!

Vlotte en vriendelijke service, een goed platform.

Super goed om te horen Axel! Bedankt voor je review! 💚

Bijzonder toegankelijke webwinkel met hoog gekwalificeerde medewerkers

De betreffende medewerker (Arjan) luisterde zeer goed naar mijn probleem. Hij was bijzonder behulpzaam en legde alles stap-voor-stap uit. Een TOPPER!

Hoi Sjaak! Wat leuk zeg! We zijn enorm blij met jouw reactie en Arjan zal vandaag extra in het zonnetje gezet worden! Groeten, Mijnwebwinkel

Klantenservice is goed en ben tevreden over de shop!

Maak nu al zo'n 5 jaar gebruik van mijnwebwinkel. De klantenservice is altijd goed, en de webshop werkt gemakkelijk :)

Hoi Lizet, Wat leuk om te horen dat je al 5 jaar actief bent op het platform met jouw webwinkel, top! Ook tof om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice! Veel plezier nog op het platform en als je vragen hebt: je weet ons te vinden! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

Hoi Joost, Fijn dat het platform je voorziet van de gewenste functionaliteiten! En daarnaast de goede ervaring met het supportteam. Super! Veel plezier nog op het platform! Mijnwebwinkel.

Professioneel en snel geholpen door de klantenservice

Na melding van een probleem met mijn website ben ik super snel geholpen. Omdat ik de uitleg via mail niet goed begreep heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en binnen 10 minuten werkte alles weer optimaal.

Hoi Jolanda, Fijn dat de Customer Support je goed verder op weg kon helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Veel kennis, goede service, vriendelijke medewerkers

Zo af en toe bel ik naar de helpdesk omdat er iets niet duidelijk is in het beheersysteem van mijn webshop. Ik word altijd vriendelijk en snel te woord gestaan en de problemen worden altijd snel opgelost of uitgelegd.

Wat enorm fijn om te horen dat je tevreden bent over onze Support afdeling! De complimenten zijn overgebracht :-) Groetjes, Mijnwebwinkel

slecht

Er wordt geprobeerd je naar upgraden te krijgen door te zeggen dat er zoveel meer mee mogelijk is. Als je dat dan doet blijkt dat er helemaal niet meer mogelijk is.

Beste John, Bedankt voor je reactie. We hebben hierover ook al uitgebreid contact gehad per mail. Jouw onvrede over het niet voortijdig kunnen downgraden is heel vervelend. We communiceren duidelijk dat we met jaarabonnementen werken en zijn hier heel transparant over. Vervelend dat dit niet duidelijk is geweest bij jou. Daarnaast zijn we helder over de mogelijkheden per abonnement. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we het natuurlijk heel graag. We zijn zowel per mail, telefonisch als via social media bereikbaar. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Zeer behulpzaam en klantgericht!

Tijdens het bouwen van mijn webwinkel, heb ik diverse keren contact gezocht met Mijnwebwinkel voor vragen. Altijd goed geholpen!

Hoi Mireille, Wat leuk om te horen! Bedankt voor je review, dit waarderen we enorm 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Makkelijk om webshop te maken

Prettige manier van opbouw

Wat fijn om te horen dat het platform prettig is voor je om op te werken, Enrico! Keep up the good work 👌

Perfecte klantenservice

Mijnwebwinkel is ontzettend makkelijk om op te zetten en er staan veel uitlegvideo's online. Ik had een uitzonderlijk verzoek waar snel op werd gereageerd en heel correct werd opgepakt door MWW. Deze service zorgt voor vertrouwen en maakt dat ik graag gebruik maak van MWW.

Hoi Maarten! Bedankt voor je leuke review! Top dat je ook alle video's gevonden hebt! Je vindt ze eventueel allemaal hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/videos Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk heel graag weer verder. Veel plezier op het platform en geniet van de chocolade! 🍫 Groeten, Mijnwebwinkel

Support team is deskundig en efficiënt!

Hartelijke dank aan Tyrona, ze heeft mijn vraag snel nagekeken en opgelost. Bovendien gaf ze me nog belangrijk informatie die ik moet weten. Ik ben erg blij met haar support! Met vriendelijke groet, FoFo International Jing-Jie Chan

Hoi Jing-Jie, Bedankt voor je leuke review, de complimenten zijn doorgegeven! Groeten! Mijnwebwinkel

Top! Super snel geholpen!

Met mijn vraag over een Moederdag landingspagina snel voor elkaar! Heel erg bedankt Kim.

De complimenten zijn overgebracht aan Kim! Wat super leuk dat je haar zo in het zonnetje hebt gezet! Groeten! Mijnwebwinkel

Prima support

Ik ben niet heel erg handig met het bouwen van mijn website en geregeld gaat er wat mis of kan ik documenten die ik heb ingevoerd, niet meer vinden, gelukkig is er een prima Support team wat me steeds snel weer verder helpt!

Hoi Estrid, Ons Customer Care team zorgt heel erg graag voor alle webwinkeliers zodat iedereen fijn aan de slag kan in het platform! Wat goed om te horen dat ook jij dit ervaren hebt! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super klantenservice

Altijd behulpzaam bij problemen, goed te bereiken zowel per mail als telefonisch en snel oplossing voor problemen! Ik ben daar heel erg blij mee als webwinkel eigenaar!

Beste Anne-Marie, Wat enorm leuk om te horen dat je zo blij bent met onze klantenservice! We hebben het aan deze toppers doorgegeven! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hoi Klaas! Wat goed dat je het goed vindt! Zijn we blij mee :-) Groeten! Mijnwebwinkel

prettige ervaring en direct contact met de medewerkers

met de opstart wat problemen maar met een belletje naar een van de medewerkers was dit gauw opgelost

Hoi Anja, Wat fijn dat je nu goed vooruit kan met jouw webwinkel! Mocht je er niet helemaal uitkomen tijdens het maken en vullen van jouw winkel, dan zit ons Customer Care team voor je klaar om je verder op weg te helpen! Daarnaast kan onze community helpen of de Supportpagina op onze website. https://www.mijnwebwinkel.nl/support Veel plezier met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Super gebruiksvriendelijk!

Het opzetten van een website is zeer eenvoudig, je kunt uit veel opties kiezen en met de handige blogs zijn de meeste vragen al beantwoord!

Hoi Toon, Wat fijn om te lezen dat je zo goed en gemakkelijk jouw weg weet te vinden op ons platform! Leuk dat je de blogs hebt gevonden die je op weg kunnen helpen om van jouw webwinkel een succes te maken. Heb je toevallig ook al onze community gevonden? Op community.mijnwebwinkel.nl vind je webwinkeliers die op ons platform een webwinkel gemaakt hebben en elkaar tips and tricks geven. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel