Handig in gebruik. Goed en snel support.

De webwinkel is erg handig in gebruik. Als je vragen hebt dan mail je die naar het support team en meestal heb je binnen 1 dag een antwoord. Als je oplossing nog niet bestaat dan kun je die aanvragen op een pagina. Andere gebruikers van de webwinkel kunnen er dan op stemmen. Als er veel belangstelling naar is dan wordt je verzoek in behandeling genomen. Fijn dat er dus flexibel naar gekeken wordt en je samen een nog beter product kunt neerzetten. Nu al ruim 3 jaar klant van mijnwebwinkel.

Snel het probleem opgelost en met humor

Luisterde goed en Sander kwam snel met een oplossing.

Stabiele site fijne backoffice, mis een paar functies

Werk fantastisch, goede afwegingen vanuit mijn webwinkel om stabiliteit te waarborgen, maar daardoor mis ik wel een aantal functies. Het is niet anders. Hoop dat in de toekomst de functies plus stabiliteit samen kunnen.

Hele goed gesprek gehad met Annerie van customer service. Zij en wij kwamen allebei onze afspraken na.

met weinig kennis een mooie webwinkel maken

met mijn geringe ervaring vind ik dat je met mijnwebwinkel een mooie site kunt bouwen. De maandelijkse kosten zijn zeer redelijk.

geweldig

super, weel hier en daar nog wat werk maar altijd bereid om te luisteren naar nieuwe oplossingen of extra's

Hi Sharon, Wij zijn altijd bereid om met je mee te denken, dus laat vooral weten als we iets voor je kunnen beteken. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijn dat mijnwebwinkel blijft doorontwikkelen

Ik ben erg blij met het platform en het is superfijn dat ze blijven ontwikkelen met handige foefjes, makkelijke integraties enz. Ook de blogs zijn informatief en handig trouwens. Ik zit te duimen dat ze ook de mogelijkheid gaan bieden digitale producten via de webshop te ontsluiten.

Ik duim met je mee Cathelijne! Heb je deze feedback ook gedeeld? https://feedback.mijnwebwinkel.nl/suggestions/42827/digitale-producten-kunnen-verkopen Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Wat een super service. Ik had problemen met iets wat buiten mijn webwinkel/my onlinestore omgaat maar een medewerkster, Merel, heeft dit perfect voor mij opgelost. Heel erg bedankt nogmaals.

Ha Sandra, dat is goed om te lezen. Ik deel je review ook met Merel. Thanks!

Snelle reacties

Snelle reacties.

Behalve op deze review ;-) Bedankt Eveline!

Zo blij met mijn webwinkel!

Je kunt bijna alles zelf doen. Als iets niet lukt krijg je hulp. Heel fijn om mee te werken.!

Wij vinden het ook heel fijn om met jou samen te werken ;-) Bedankt voor je review!

Supergoede service

Ik ben pas mijn winkel gestart bij Mijnwebwinkel en het is best veel werk, maar veel makkelijker dan in dit platform wordt het niet. Ook het koppelen van mijn domein (in eigen beheer) aan mijn nieuwe webshop werd snel en duidelijk geregeld. Ik heb helemaal geen verstand van DNS records en alles, maar met de uitleg die ik van Dennis kreeg was het supermakkelijk!

Ha Johan, Je kunt meer dan je denkt ;-) Goed bezig! Ik zal Dennis doorgeven dat hij een topper is. Thanks! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Goed contact, en snelle reactie.

Dank u :-)

gewoon doen en dan groei er vanzelf in .

Ik dacht in het begin dat ik mijn eigen website ging maken ,hoe moet dit in hemelsnaam, maar door te doen en te proberen kom je erachter dat er al snel een professionele website uitkomt. Kom je er niet uit dan kun je hulp vragen aan het team van mijn webwinkel .

Hi Gerja, dat is de juiste instelling! Met een beetje doorzettingsvermogen kom je heel ver. Goed bezig :-)

Sowieso een prima platform...

Vandaag buiten de kantoortijden toch snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag. Erg blij mee!

Hi Jon, dan heb je geluk gehad ;-) Goed om te lezen dat je snel en duidelijk bent geholpen!

ruim voldoende mogelijkheden voor een goede prijs

Het enige waar ik moeite mee had is uitvinden hoe ik een header foto moest uploaden en dat de maat er van 33 moest worden aangepast, maar verder alleen maar goede ervaringen met mijnwebwinkel.nl

Hi Kim, gelukkig heb je verder goede ervaringen! Als je ergens niet uit komt, dan kun je ons altijd om hulp vragen!

Service gericht

Ik ben zeer tevreden met mijnwebwinkel. Bij hulp staan ze je altijd vriendelijk te woord en helpen je graag. Goeie ervaringen met mijnwebwinkel!

Bedankt Chantal!

Zeer tevreden!

Veel mogelijk en alles werkt perfect. Gebruiksvriendelijk. Goed bereikbare helpdesk. Altijd een luisterend oor en er wordt mee gedacht! Kijk nu uit naar de nieuwe lay out en mogelijkheden voor de home page. Ga zo door!

Leuk om te lezen Anna! Thanks.

Gratis veel plezier en goede kwaliteit!

Fantastisch Mijnwebwinkel!

Fantastisch Fokelien!

Grandioos!

Loop je ergens tegenaan, is het team van mijnwebwinkel niets maar dan ook helemaal niets teveel om samen met de gebruiker naar een geschikte oplossing te zoeken!

Daar gaan we voor Jeanine!

Zeer gebruikersvriendelijk en geweldige support

Ik ben mijn webwinkel begonnen als leek op het gebied van websites maken. Het was erg gebruikersvriendelijk en toen ik tegen wat, voor mij, onduidelijkheden aanliep, werd ik direct fantastisch te woord gestaan. Niet in de wacht gezet, gewoon Nederlandstalig en ze kijken meteen met je mee in je winkel en de instellingen. Perfect geholpen en kon met een tevreden klant verder. Ik kreeg zelfs spontaan een compliment voor het uiterlijk van mijn winkel. Dat is erg leuk! Ik ben erg tevreden.

Hi Mirella, een compliment geven we niet zomaar ;-) Goed bezig!

Op 2 punten na, TOP

Echt top! Alleen het ontwerpen is wat onduidelijk en ik kan geen ander teken doen bij mijn logo dan die shop, dat vindt ik erg jammer. Voor de rest wel echt top.

Hi Sofia, we gaan ons best doen om die 2 punten ook binnen te halen ;-) Wat er met je logo is weet ik niet. Zou je eens contact met support kunnen opnemen?

Snelle jongens en meisjes

Zeer bereikbaar team, timmert aan de weg alhoewel ik niet echt alles gebruik van de vele opties. Eenvoud is het je ware - :) Carry on. We love you too 👍

Wat een liefde!

Veel mogelijk en alles werkt perfect. Er is altijd een luisterend oor en tja..... Het was nu eenmaal liefde op het eerste gezicht. Dank jullie wel voor alles! Hartelijke groetjes, Karin en Max www.stones2heal.nl

Blijft door ontwikkelen. Zeer tevreden.

Goed platform dat met zijn tijd mee gaat. Prima ondersteuning bij vragen. Een aanrader. www.dutch-heros.com

Dankje John! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Wij gaan ervoor zorgen dat je ook tevreden blijft!

Heel tevreden

Een fantastische tool om mee te werken

En een fantastische klant om te hebben! Bedankt Johan.