Pluspunten

Laatst meegedaan met een van de klantendagen ("focusgroepen"), waarbij we als gebruiker van de webshop werden gevraagd om mee te denken over de ontwikkeling van nieuwe vormgeving opties. Dat was een heel nuttige ochtend en de sessie was goed en professioneel opgezet! Ook nuttig om met andere webshop gebruikers in contact te komen, je kunt ideëen en ervaringen uitwisselen. Over Mijnwebwinkel: veel functionaliteit voor een goede prijs.

Bij het inrichten van mijn webshop heb ik allerlei opties uitgeprobeerd. Daarbij heb ik enkele bugs aangetroffen. Als je die meldt, krijg je weliswaar snel een reactie, maar bugs worden niet opgelost en men kan niet aangeven wanneer dat gaat gebeuren en of het gaat gebeuren. Dat is erg jammer, ook al betreft het geen blokkerende bugs.

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg leuk om gevraagd te worden en de kans te krijgen om mee te denken. Ik wordt altijd goed en zeer vriendelijk geholpen bij de klantenservice. Prima prijs kwaliteit verhouding en ze blijven zich ontwikkelen en streven naar meer mogelijkheden. Ze zijn goed benaderbaar en staan open voor ideeen. Ik ben tot nu toe erg tevreden!

Het klopt dat als er een 'bug' zit, ze dit niet altijd op orde krijgen. Omdat ik geen last van de 'bug' heb en de melding negeer laat ik het ook versloffen...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ze proberen wel te verbeteren, maar moeten nog heel veel leren. Wil je als webwinkelier echt groeien, dan ben je hier niet op het goede adres. Leuk voor een hobby webshop.

Zorg altijd dat je bij calamiteiten telefonisch bereikbaar blijft. En draai updates terug als er veel problemen ontstaan. Dit duurt nu al enige tijd, zonder een echte adequate oplossing! Dit kost webshoppers klanten!!

• Kwaliteit

Pluspunten

Personeel is heel vriendelijk ze helpen goed denken ook mee, maar zij hebben de mogelijkheid ook niet.

Zegen zo vaak dat er meer updates komen maar die komen niet, mijnwebwinkel is geen platform voor in d elektronica daar voor moet je niet bij ze zijn, veder is het wel goed, product filters en navigatie kennen ze niet. Daarom ga ik ook weg. Om te knippen en plakken producten is Mijnwebwinkel wel goed, voor onze branche zijn ze niet goed, ook zo jammer dat de updates zo uitblijven heel jammer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Je kan gebruik maken van goede bedrijven zoals MyParcel en Mollie die je makkelijk kan linken.

Super slechte klantenservice, ik ben meerdere malen met problemen aangekomen en er werd nooit iets mee gedaan. Super weinig mogelijkheden om interessante product combinaties mogelijk te maken waarbij de stock gewoon goed bijgehouden wordt. Beperkt in ontwerpmogelijkheden, weinig opties met de mobiele versie, slechte behandeling als er bugs zijn en dan als nog vol op moeten betalen terwijl er niks verkocht kan worden en nog veel meer.

• Kwaliteit

Pluspunten

Mooi en overzichtelijk, heb nu een gratis account, al een oude dus 50 producten kan ik in me winkel zetten, maar dit zal op termijn een PRO gaan worden. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Het wordt ook gewaardeerd als je meedenkt.

Heb ook al laten weten aan het team: een plugin voor cadeaubonnen zoals VVV bon, dit kan verkoopverhogend werken. Er is aangeven dat men dit idee meeneemt. Ik hoop dat er inderdaad een plugin komt want dat is voor mij wel een 1e prio om voor een PRO pakket te gaan

• Kwaliteit

Pluspunten

Eenvoudig in gebruik en wanneer er toch iets niet lukt, staat het team van Mijnwebwinkel voor je klaar met opties en antwoorden. Geen gedoe of eeuwen wachten. Je ontvangt ook regelmatig handige tips en relevante nieuwtjes via de mail. Blij mee!

1 puntje: Extra optie, bij plug in van my parcel voor gebruik digitale postzegel, zodat je vanuit Mijnwebwinkel kunt aanvinken of het pakketpost, brievenbuspakket of digitale postzegel voor brief betreft. Voor die laatste moet je nu inloggen bij my parcel zelf en daar de postzegel aanmaken, zou fijn zijn als alles binnen Mijnwebwinkel mogelijk is.

• Kwaliteit

Pluspunten

Reageren erg snel op de mail.

Soms is bellen ivm een “raar” probleem toch wel even fijn, maar krijg regelmatig de receptie dan aan de lijn of ik wil mailen. Maar dan bel ik juist wel bewust, normaal mailen we altijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super tevreden, een webwinkel starten is helemaal niet zo moeilijk met de gegeven tools. Bij vragen een goede bereikbaarheid en snel antwoord. Zowel via de telefoon als per mail. Ook een goede vraag/ antwoord, zodat je veelzelf kunt oplossen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit

Pluspunten

Erg gemakkelijk in gebruik. Super bijstand van het online team.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit

Pluspunten

Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. (komt weinig voor) Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door

De betaalde versie is aan de prijs. al is het fijn dat die er is. (meer mogelijkheden)

• Kwaliteit

Pluspunten

Heerlijke site om mee te werken. Makkelijk en overzichtelijk. Snel antwoord voor vragen bij de helpdesk.

Extra pagina statestiken van zoekwoorden die mis ik. Wel zo handig zodat je als ondernemer snel kan zien waar de klant naar zoekt.

• Kwaliteit

Pluspunten

Zijn innovatief en altijd in "beweging", om het beste voor elke webwinkelier er uit te halen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle correcte afhandeling van al mijn vragen. Ook altijd duidelijke uitleg hoe je iets moet doen. Prima service! Ga zo door ik ben dik tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit

Pluspunten

Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door. Kawoco

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie's bij vragen, altijd behulpzaam. Duidelijke website zodat het voor mij als leek te begrijpen is. Gewoon Top!! (En ook nog eens een mooi gedicht met Valentijn :-))

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Super fijn platform voor je webshop. Ik gebruik het al jaren met veel plezier en gemak. Heel gebruiksvriendelijk en anders kom je er altijd wel uit met de uitleg online of van een medewerker. Ook tof dat ze vaak met nieuwe functionaliteiten komen, waardoor je je shop kunt laten meegroeien met de nieuwe ontwikkelingen. Echt heel tevreden!

Wat ik nog een mooie aanvulling zou vinden zijn iets uitgebreidere statistieken; met name van de (meest) verkochte artikelen zou ik erg interessant vinden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

een optie om een Minimum aantal voor een bestelling te kunnen stellen

Over Mijnwebwinkel

Filter op Taal