Prima bedrijf

Mijnwebwinkel maakt het makkelijk om je eigen webwinkel te bouwen. Ze geven je ook goede tips.

Hallo Ria, Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat je eenvoudig je webwinkel hebt kunnen bouwen! Daar worden wij blij van 🙂 Voor meer tips en uitleg, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Kunnen niet meer bijblijven, hoe lang gaat dit nog goed?

Men kan niet meer bijblijven met externe ontwikkelingen. Zo zijn ze niet op tijd klaar voor Google Consent Mode V2, waardoor Google Analytics gewoon niet meer werkt. Dat is toch te bizar voor woorden. Gelukkig zijn ze 'onderzoek aan het doen'... Ik lees op andere media ook al niets als negatieve aandacht en tal van mensen die zijn overgestapt. Vrees dat we toch maar verder moeten gaan kijken.

Hallo Leonie, Google heeft zeer recent inderdaad een nieuwe implementatie van Cookies aangekondigd. In maart begint Google gefaseerd met strenger controleren op de nieuwe consent mode V2. Gezien het korte tijdspad dat Google hiervoor heeft aangegeven, zal een aantal andere e-commerce softwareaanbieders dit in hun eigen cookie banner niet meer ondersteunen en verwijzen op dit moment al naar externe betaalde Consent Management Platformen. Wij werken op dit moment hard aan het implementeren van de V2 Consent Mode in onze eigen cookie banner, waardoor we onze klanten een oplossing bieden die geen extra kosten met zich meebrengt. We verwachten op korte termijn deze oplossing geïmplementeerd te hebben waardoor er geen dataverlies zal zijn. We houden je natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen! Mocht je in de tussentijd vragen hebben kun je een mail sturen naar [email protected]. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Wij zijn zeer goed geholpen door Brechtje! dankjewel :)

Hallo Burak, Leuk dat je deze ervaring met ons deelt en fijn om te horen dat je goed bent verder geholpen! Veel succes met je webwinkel! 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Super service en snelle actie

Ik wilde graag dat mijn webshop er wat professioneler uit kwam te zien. Dat is zeker gelukt en nog snel ook! Kan nu meteen aan de slag om mijn webshop te promoten.

Hi Daphne, Dank je voor je feedback. Goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen! Je weet ons te vinden als je nog vragen hebt. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Ongefundeerde prijsstijgingen.

Dit bedrijf verhoogt ieder jaar zijn prijs met 25%, van €19,- eind 2020 naar €40 in 2024. Meer dan een verdubbeling in 3,2 jaar jaar tijd. Ik snap dat er inflatie is geweest de afgelopen jaren maar deze prijsstijgingen staan in geen enkele verhouding met de inflatie in Nederland of een toegenomen dienstverlening. Zogenaamd worden deze prijsstijgingen ingevoerd om de klanten "nog beter" van dienst te zijn maar in de praktijk ligt de webshop tijdens de kerstdagen weer gewoon op zijn gat. Vijf jaar geleden was dit een prima alternatief, nu zijn er betere en goedkopere oplossingen. Ik heb mijn abonnement in ieder geval opgezegd.

Hallo, Dank je wel voor het delen van je feedback. Het klopt inderdaad dat sinds 2020 de prijzen van onze pakketten zijn gestegen. Sinds de oprichting van Mijnwebwinkel tot 2020 hebben we geen prijswijzigingen doorgevoerd en de inflatie zelf opgevangen. Door de hoge prijsstijgingen vanaf 2020 waren we dan toch genoodzaakt om onze prijzen te verhogen. Tegelijkertijd hebben we ook nieuwe features gelanceerd en doorgewerkt aan verbeteren van de stabiliteit van het platform. Zo hebben we afgelopen jaar een uptime (beschikbaarheid van de winkels) van 99,98% behaald. We hebben voor kerst (op 22 december) inderdaad een korte verstoring gehad. Zoals je op status.myonlinetstore.com kunt zien heeft deze niet langer dan 15 minuten geduurd, maar ook dan is het vervelend, dat begrijpen we heel goed! Ondanks dat dit nooit helemaal te ondervangen is blijven we werken naar een zo stabiel mogelijk platform! Bij deze willen we je in ieder geval bedanken voor je tijd bij ons. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Feilloze actie via MWW support

Een noodzakelijke aanpassing in onze DKIM-records en DMARC-records werd vrijwel onmiddellijk uitgevoerd na een simpel mailtje. Super service alweer.

Hallo Anne-Mieke, Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat we het snel hebben aangepast voor je! Mocht je in de toekomst nog andere DNS aanpassingen hebben, dan weet je ons te vinden 👍 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Prachtige update voor mijn website

Sinds 2019 heb ik mijn webshop bij mijn webwinkel, na 5 jaar was de shop weleens toe aan een verfrissende update. Ik heb het contact met Brechtje van Design Services als erg fijn ervaren. Brechtje heeft goed meegedacht en kunnen creëren wat ik voor ogen had, ik ben weer trots op mijn webshop!

Hallo Patricia, Wat fijn om te horen dat Brechtje je heeft kunnen helpen en dat je blij bent met het resultaat! Op naar de volgende 5 jaar! 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

snel en duidelijk

bedankt

Snel en uitstekende service

Door de snelle service en een duidelijk vrijblijvend advies is onze keuze gevallen op de design ontwerper Brechtje. Alles conform afspraak nagekomen en het eind resultaat deed recht aan de offerte die wij kregen.

Hallo Mats, Fijn om te horen dat je ervaring met onze Design Diensten en met onze designer Brechtje zo positief was! We wensen je nog veel succes met je webwinkel, en je weet ons te vinden mocht je nog vragen hebben! ⭐ Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Mijnwebwinkel en het personeel staan altijd klaar voor je, als er problemen zijn

Hallo beste mensen, ik ben al naar een leeftijd van 77 jaar en heb met mijn vrouw 2 webshops , nu hebben wij beide er niet echt kijk op , op de technieken die internet met zich meebrengen, en de software van onze computers blijft altijd wat moeilijk voor ons, maar als ik met een probleem zit , vraag ik hulp bij mijnwebwinkel zij staan altijd klaar voor me, met zeer goede mensen en zeer vakkundig zowel de dames als de mannen, dank voor uw hulp en begrip, Henny en Benjamin.

Hallo Henny en Benjamin, Wat leuk om te horen dat jullie op jullie leeftijd twee webwinkels runnen! De wereld van technologie kan soms uitdagend zijn, maar jullie vastberadenheid om daarmee om te gaan is inspirerend. We zijn ontzettend blij dat we kunnen helpen en staan altijd paraat voor jullie. Zet hem op en nog veel succes! 👍 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

meer dan professionele service

De dames en heren van mijnwebwinkel helpen altijd uiterst correct....., want soms kom ik met vragen waarvan ik wel eens denk, ojee. Maar ze helpen en doen daar zeker niet moeilijk over. Een meer dan tevreden klant

Hallo Thea, Wat leuk om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen! Geen vraag is te gek, je kunt altijd bij ons terecht! 🙂 We wensen je nog veel plezier en succes met je webwinkel! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

De menselijke maat is afwezig in dit bedrijf.

Hun algemene voorwaarden zijn bikkelhard en een gesprek is onmogelijk. Ze denken niet meer echt mee als je bij ze weg

Hallo Helena, Dank je voor je feedback. We hebben duidelijke algemene voorwaarden, welke we vooraf aan de overeenkomst aan je aanbieden. Buiten de vermelding op de website staat ook in de algemene voorwaarden vermeldt dat je een contract aangaat voor een jaar, welke ook met een jaar wordt verlengd. Hoewel we snappen dat je het contract direct wil beëindigen wanneer je de keuze hebt gemaakt om te stoppen, moeten we consistent zijn in handhaven van de voorwaarden voor al onze klanten. We willen je in ieder geval bedanken voor je tijd bij ons en we hopen dat je elders een geschikte oplossing vindt. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Ik Wil stopen met daze webwinkel en Stuur niet me gmail naar mij toe

Kunnen jullie misschien meer uitleg geven waar moet afmelden als ik stopen

Hallo Esi, Wat jammer om te horen dat je wilt opzeggen. In onze opzeginformatie staat precies aangegeven hoe je kunt opzeggen. Ook kun je ons telefonisch of per mail bereiken mocht je nog vragen hebben. Onder alle nieuwsbrieven die je van ons ontvangt staat een linkje waar je je kunt afmelden van onze mailinglist. Als je toch nog hulp nodig hebt of verdere assistentie wenst, staan we klaar om je te helpen. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Hulp bij Pop up en leeftijdscheck

Snel geholpen met mijn vraag over pop up en USP. Hartelijk dank!

Hallo, Fijn om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en goed dat je je Unique Selling Points wilt toevoegen! 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Prijzen omhoog maar geen nieuwe ontwikkelingen

Al drie jaar op een rij gigantische prijsverhogingen, maar nieuwe ontwikkelingen blijven uit. Begin dit jaar een spaarprogramma waar een buitenproportioneel bedrag voor neergelegd moet worden. En eind dit jaar een update van een bestaande feature, die als nieuw wordt vermarket. Dus in een jaar tijd enkel een update van.. Maar wel de prijzen weer met bijna 20% omhoog. Ik zou verder kijken.

Beste Stefan, Dank je voor je feedback. Zoals vele bedrijven hebben we de afgelopen tijd onze prijzen moeten verhogen door de stijgende kosten. Hoewel we begrijpen dat je de prijzen liever zo veel mogelijk gelijk ziet blijven, kunnen ook wij daar helaas niet omheen. Hoewel we niet altijd nieuwe features ontwikkelen die voldoen aan de wensen van alle klanten, hebben we ook het afgelopen jaar niet stilgezeten. Naast de nieuwe features en verbeteren van bestaande features werken we constant aan de basis van ons platform, zoals beveiliging en stabiliteit, zodat we ook op die gebieden de standaard hoog blijven houden. Minder zichtbaar, maar daardoor zeker niet minder belangrijk. Mocht je aanvullende vragen of feedback hebben horen we het graag. Je kan ons een mail sturen naar [email protected]. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Supervriendelijk en snel geholpen

Ik had een probleem met de Ordermails die spontaan verdwenen. De medewerker heeft mij niet direct kunnen helpen maar heeft de IT collegas ingeschakeld. De volgende morgen direct bericht gekregen en nu is het probleem opgelost.

Hallo Volker, Wat goed om te horen dat je probleem met de ordermails uiteindelijk is opgelost. Soms kunnen technische kwesties wat complex zijn, maar gelukkig hebben we dit in samenwerking met ons technische team voor je weten op te lossen! Hopelijk verloopt nu alles weer soepel voor je. Als er in de toekomst nog andere zaken zijn, dan weet je ons te vinden! 👍 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Het ontwerp is precies naar mijn wensen uitgevoerd

De ontwerpster heeft zeer goed naar mijn wensen en verwachtingen geluisterd. Het eerste designvoorstel was dus ook al bijna meteen goed. De aanpassingen werden ook supersnel doorgevoerd! Brechtje is sterk gericht op de klant. Heel fijn! Ik had het zelf nooit zo snel en zo mooi kunnen uitvoeren. Het is de investering dus dubbel en dwars waard.

Hallo Johan, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze Design Diensten! We zullen de complimenten aan Brechtje doorgeven. We wensen je veel succes en plezier met je nieuwe webwinkel! 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

een hele goeie club

Ik vond het nog wel wat lastig om een mooie webwinkel te maken met de tooling. Maar misschien ben ik daar wel gewoon onhandig in.

Hoi Jos, Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat het lastig was om de webwinkel goed vorm te geven. Had je al een kijkje genomen bij onze tutorials en handleidingen over de vormgeving? Ook hebben we een team van designers die voor je klaarzitten om je hierbij te helpen. Neem vooral contact met ons op via [email protected], dan helpen we je graag verder met je webwinkel! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Gewoon top!

Brechtje heeft onze wensen goed doorvertaald naar een mooi grafisch geheel. De samenwerking en het contact waren prettig en enthousiast!

Hallo Harrie, Goed om te horen we jullie wensen hebben kunnen vertalen naar een mooie winkel die goed bij jullie past. We gaan de complimenten aan Brechtje doorgeven. Veel succes met jullie webwinkel! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Vriendelijke service tegen betaalbare prijzen

Wij hebben gebruik gemaakt van de design services van Mijnwebwinkel. Brechtje staat je vriendelijk te woord (via e-mail) en voert de werkzaamheden snel uit. Wij zijn blij met het resultaat. Kortom een aanrader.

Hoi Dominique, Dank je voor je positieve feedback! Goed om te horen dat je blij bent met de aanpassingen voor je shop. We zullen de feedback doorgeven aan Brechtje. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Ik ben goed geholpen

Heel goed geholpen

Hallo Wilma, Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat we je snel verder hebben kunnen helpen! Mocht je ons nodig hebben, dan weet je ons te vinden! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Heel fijn geholpen!

Mijn webwinkel is bereikbaar en mensen helpen je vriendelijk. Dank je wel Brechtje. Ik kan alle kanten op met Mijnwebwinkel in combinatie met onlineafspraken.nl. Goed combi. Dank je wel Choco Loca

Hallo Annerie, Bedankt voor je leuke feedback en fijn om te horen dat je met Brechtje een oplossing hebt gevonden om een online reserveringssysteem in je webwinkel te tonen! Laat de reserveringen maar binnen stromen 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Altijd fijn telefonisch contact mogelijk en mensen met kennis van zaken.

Altijd fijn telefonisch contact mogelijk en mensen met kennis van zaken.

Hallo Michael, Wat leuk om te horen en fijn dat we je verder hebben kunnen helpen! En zoals altijd, mocht je vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Slecht bedrijf!!

De medewerkers zijn niet allemaal goed opgeleid waardoor ze verkeerde of juist niet de info doorgeven welke je op dat moment nodig hebt. Helaas is het allemaal telefonisch gegaan waardoor ik aan het korste eind trek. Pas op mensen, laat alles per mail gaan want ze zijn totaal niet coulant!! Doordat ik fout ben geinformeerd zit ik nog een jaar aan een abonnement vast en betaal ik voor gebakken lucht. Tevens hebben ze zonder mijn weten het mail adres aangepast waardoor ik 2 x aan toe een deurwaarders brief kreeg omdat hun niet gedaan hadden wat ik vroeg. Kortom: zeer slecht bedrijf, pas op! ze moeten de werkknemers eerst beter opleiden. Bedankt voor alle kosten!!

Hallo D. Versteeg, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat er verwarring is ontstaan over de opzeggingsprocedure. We proberen deze informatie zo transparant mogelijk te communiceren. Dit staat o.a. in onze opzeginformatie aangegeven. We zullen deze feedback meenemen en intern bespreken. Echter passen we geen bedrijfsgegevens aan tenzij dit per mail wordt aangegeven door de eigenaar van de webwinkel. Deze kunnen alleen via de beheeromgeving van de webwinkel aangepast worden. We hebben je eerder coulance aangeboden. Omdat we destijds geen reactie van je hebben ontvangen zullen we nogmaals contact met je opnemen om dit te bespreken. Vriendelijk groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer goed geholpen

Zeer goed advies, ideeën samen doorgenomen. Aanpassingen laten uitvoeren door Brechtje van de ontwerp service. Dankjewel voor de fijne samenwerking en aanpassingen. Top. Dankjewel.

Hallo Sandra, Bedankt voor je positieve feedback en leuk om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen. We zullen je complimenten doorgeven aan Brechtje! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel