Pluspunten

Reageren erg snel op de mail.

Soms is bellen ivm een “raar” probleem toch wel even fijn, maar krijg regelmatig de receptie dan aan de lijn of ik wil mailen. Maar dan bel ik juist wel bewust, normaal mailen we altijd.

• Kwaliteit

Pluspunten

Super tevreden, een webwinkel starten is helemaal niet zo moeilijk met de gegeven tools. Bij vragen een goede bereikbaarheid en snel antwoord. Zowel via de telefoon als per mail. Ook een goede vraag/ antwoord, zodat je veelzelf kunt oplossen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg gemakkelijk in gebruik. Super bijstand van het online team.

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. (komt weinig voor) Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door

De betaalde versie is aan de prijs. al is het fijn dat die er is. (meer mogelijkheden)

• Kwaliteit

Pluspunten

Heerlijke site om mee te werken. Makkelijk en overzichtelijk. Snel antwoord voor vragen bij de helpdesk.

Extra pagina statestiken van zoekwoorden die mis ik. Wel zo handig zodat je als ondernemer snel kan zien waar de klant naar zoekt.

• Kwaliteit

Pluspunten

Zijn innovatief en altijd in "beweging", om het beste voor elke webwinkelier er uit te halen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle correcte afhandeling van al mijn vragen. Ook altijd duidelijke uitleg hoe je iets moet doen. Prima service! Ga zo door ik ben dik tevreden!

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door. Kawoco

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie's bij vragen, altijd behulpzaam. Duidelijke website zodat het voor mij als leek te begrijpen is. Gewoon Top!! (En ook nog eens een mooi gedicht met Valentijn :-))

• Kwaliteit

Pluspunten

Super fijn platform voor je webshop. Ik gebruik het al jaren met veel plezier en gemak. Heel gebruiksvriendelijk en anders kom je er altijd wel uit met de uitleg online of van een medewerker. Ook tof dat ze vaak met nieuwe functionaliteiten komen, waardoor je je shop kunt laten meegroeien met de nieuwe ontwikkelingen. Echt heel tevreden!

Wat ik nog een mooie aanvulling zou vinden zijn iets uitgebreidere statistieken; met name van de (meest) verkochte artikelen zou ik erg interessant vinden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

een optie om een Minimum aantal voor een bestelling te kunnen stellen

• Kwaliteit

Pluspunten

Makkelijke websitebouw, handige tools en continu bezig met verbetering en updates.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie.

Na de snelle reactie geen opvolging. Ik vraag met vast velen met mij om een zoekfunctie "product" en dat ik dan kan zien wie (mailadres) mijn product heeft gekocht. Voor aftersales en bijv. terugroepacties van levensbelang. Graag reactie: Paul Sanders

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede faciliteiten en servicegericht personeel!

Nog meer mogelijkheden! ;-)

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede supportafdeling. Vragen worden snel beantwoord en in 9 van de 10 gevallen adequaat afgehandeld.

Mijn GO website is een keer verwijderd zonder dat ik daar waarschuwingsemails over ontvangen heb. Verwijdering was van mijn kant absoluut niet de bedoeling. Ik was druk om de rest van mijn bedrijf vorm te geven toen mijn complete website gedelete bleek. Ik zie dat meer mensen dit is overkomen. Goed om hier nog eens naar te kijken.

Pluspunten

Er word met je meegedacht en aandacht besteed aan struikelpunten.

• Kwaliteit

Pluspunten

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Met daarbij de snelle en vooral ook leuke service en hulp maakt dit bedrijf, of moet ik zeggen de mensen, fantastisch!!! Het is zelfs 'gezellig' als je volop bezig bent en loopt tegen problemen aan. Ze helpen je geweldig en nog op een leuke en fijne manier ook!! Verder ben ik zeer enthousiast over de mogelijkheden en de vormgeving.

Tuurlijk is er altijd wel iets wat niet even goed werkt. Maar ze lossen dit tot nu toe altijd wel voor je op!

• Kwaliteit

Pluspunten

Top Team ga zo door!! mijnwebwinkel. Toch spannend om een website te beginnen maar met deze kanjers niet. Denken met je mee, zijn ook echt bezig om voor jou een mooie en duidelijke website neer te zetten! reageren snel. Ook bij vragen krijg je altijd een antwoord en de hulp om door te gaan! Ook de kleine tips voor je website zijn altijd leuk en leerzaam om te lezen en toe te passen. tuurlijk zit er een prijskaartje aan maar je krijgt ook waar voor je geld. super tevreden!

Al gemeld bij jullie team ;) er kan maar 1 kortings code toegevoegd/toegepast worden door de klant. Mocht de klant een cadeaubon willen inwisselen en gebruik willen maken van bv gratis verzending dan kan de klant dit niet beide toepassen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Altijd snel en duidelijk antwoord op vragen

• Kwaliteit

Pluspunten

Tof bedrijf! Het was heel makkelijk om mijn webshop Linje.nl op te zetten. Super support, niet alleen door het support team maar ook door de waardevolle blogs die regelmatig verschijnen.

• Kwaliteit

Pluspunten

We gebruiken Mijnwebwinkel al meerdere jaren voor onze webwinkel. Het is uitgegroeid tot een professioneel platform en ze gaan met de tijd mee. Door de constante updates blijft onze webshop ook met de tijd mee gaan. Bij vragen krijg je snel een duidelijke reactie. Zeer tevreden!