Supervriendelijk en snel geholpen

Ik had een probleem met de Ordermails die spontaan verdwenen. De medewerker heeft mij niet direct kunnen helpen maar heeft de IT collegas ingeschakeld. De volgende morgen direct bericht gekregen en nu is het probleem opgelost.

Hallo Volker, Wat goed om te horen dat je probleem met de ordermails uiteindelijk is opgelost. Soms kunnen technische kwesties wat complex zijn, maar gelukkig hebben we dit in samenwerking met ons technische team voor je weten op te lossen! Hopelijk verloopt nu alles weer soepel voor je. Als er in de toekomst nog andere zaken zijn, dan weet je ons te vinden! 👍 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Het ontwerp is precies naar mijn wensen uitgevoerd

De ontwerpster heeft zeer goed naar mijn wensen en verwachtingen geluisterd. Het eerste designvoorstel was dus ook al bijna meteen goed. De aanpassingen werden ook supersnel doorgevoerd! Brechtje is sterk gericht op de klant. Heel fijn! Ik had het zelf nooit zo snel en zo mooi kunnen uitvoeren. Het is de investering dus dubbel en dwars waard.

Hallo Johan, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze Design Diensten! We zullen de complimenten aan Brechtje doorgeven. We wensen je veel succes en plezier met je nieuwe webwinkel! 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

een hele goeie club

Ik vond het nog wel wat lastig om een mooie webwinkel te maken met de tooling. Maar misschien ben ik daar wel gewoon onhandig in.

Hoi Jos, Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat het lastig was om de webwinkel goed vorm te geven. Had je al een kijkje genomen bij onze tutorials en handleidingen over de vormgeving? Ook hebben we een team van designers die voor je klaarzitten om je hierbij te helpen. Neem vooral contact met ons op via [email protected], dan helpen we je graag verder met je webwinkel! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Gewoon top!

Brechtje heeft onze wensen goed doorvertaald naar een mooi grafisch geheel. De samenwerking en het contact waren prettig en enthousiast!

Hallo Harrie, Goed om te horen we jullie wensen hebben kunnen vertalen naar een mooie winkel die goed bij jullie past. We gaan de complimenten aan Brechtje doorgeven. Veel succes met jullie webwinkel! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Vriendelijke service tegen betaalbare prijzen

Wij hebben gebruik gemaakt van de design services van Mijnwebwinkel. Brechtje staat je vriendelijk te woord (via e-mail) en voert de werkzaamheden snel uit. Wij zijn blij met het resultaat. Kortom een aanrader.

Hoi Dominique, Dank je voor je positieve feedback! Goed om te horen dat je blij bent met de aanpassingen voor je shop. We zullen de feedback doorgeven aan Brechtje. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Ik ben goed geholpen

Heel goed geholpen

Hallo Wilma, Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat we je snel verder hebben kunnen helpen! Mocht je ons nodig hebben, dan weet je ons te vinden! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Heel fijn geholpen!

Mijn webwinkel is bereikbaar en mensen helpen je vriendelijk. Dank je wel Brechtje. Ik kan alle kanten op met Mijnwebwinkel in combinatie met onlineafspraken.nl. Goed combi. Dank je wel Choco Loca

Hallo Annerie, Bedankt voor je leuke feedback en fijn om te horen dat je met Brechtje een oplossing hebt gevonden om een online reserveringssysteem in je webwinkel te tonen! Laat de reserveringen maar binnen stromen 💪 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Altijd fijn telefonisch contact mogelijk en mensen met kennis van zaken.

Altijd fijn telefonisch contact mogelijk en mensen met kennis van zaken.

Hallo Michael, Wat leuk om te horen en fijn dat we je verder hebben kunnen helpen! En zoals altijd, mocht je vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Slecht bedrijf!!

De medewerkers zijn niet allemaal goed opgeleid waardoor ze verkeerde of juist niet de info doorgeven welke je op dat moment nodig hebt. Helaas is het allemaal telefonisch gegaan waardoor ik aan het korste eind trek. Pas op mensen, laat alles per mail gaan want ze zijn totaal niet coulant!! Doordat ik fout ben geinformeerd zit ik nog een jaar aan een abonnement vast en betaal ik voor gebakken lucht. Tevens hebben ze zonder mijn weten het mail adres aangepast waardoor ik 2 x aan toe een deurwaarders brief kreeg omdat hun niet gedaan hadden wat ik vroeg. Kortom: zeer slecht bedrijf, pas op! ze moeten de werkknemers eerst beter opleiden. Bedankt voor alle kosten!!

Hallo D. Versteeg, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat er verwarring is ontstaan over de opzeggingsprocedure. We proberen deze informatie zo transparant mogelijk te communiceren. Dit staat o.a. in onze opzeginformatie aangegeven. We zullen deze feedback meenemen en intern bespreken. Echter passen we geen bedrijfsgegevens aan tenzij dit per mail wordt aangegeven door de eigenaar van de webwinkel. Deze kunnen alleen via de beheeromgeving van de webwinkel aangepast worden. We hebben je eerder coulance aangeboden. Omdat we destijds geen reactie van je hebben ontvangen zullen we nogmaals contact met je opnemen om dit te bespreken. Vriendelijk groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer goed geholpen

Zeer goed advies, ideeën samen doorgenomen. Aanpassingen laten uitvoeren door Brechtje van de ontwerp service. Dankjewel voor de fijne samenwerking en aanpassingen. Top. Dankjewel.

Hallo Sandra, Bedankt voor je positieve feedback en leuk om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen. We zullen je complimenten doorgeven aan Brechtje! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Vermijden, slechte service en onduidelijke producten.

Na een zoektocht in webwinkel aanbieders besloten om Mijnwebwinkel te proberen, nadat ik zag dat er proefabonnement van een maand werd aangeboden. Toen ik binnen een week al zag dat het product niet voor mij was (onduidelijke interface, te weinig opties) heb ik aangegeven van het abonnement af te zien. Er werd meteen aangegeven dat het niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren, want ik zou op een verkeerde knop hebben geklikt zónder proefabonnement. Verwijziging naar wettelijke opzegtermijn mocht niet baten. Er werd "bij hoge uitzondering" een annulering doorgevoerd, maar niet voordat ik de eerste factuur moest betalen. Conclusie: vermijden. Er zijn veel betere en klantvriendelijkere opties in de markt.

Beste Xander, Wat vervelend om te lezen dat je ervan in de veronderstelling was dat je een proefabonnement was gestart. Onze TRIAL is een gratis proefperiode van 14 dagen. Je hebt bij ons echter direct een jaarabonnement gestart en niet gekozen voor de gratis TRIAL. Uiteraard denken we graag met je mee. Daarom hebben we je destijds uit coulance het aanbod gedaan om je zakelijke jaarabonnement per direct te beëindigen, na het voldoen van de eerste maandfactuur. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer snel antwoord op mijn vraag

Zeer snel antwoord op mijn vraag

Hallo Ruud, Fijn om te horen dat we je goed verder hebben kunnen helpen! We gaan je positieve feedback doorgeven aan het supportteam. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

top

Ik heb enorm van mijn webwinkel genoten. Een jaar geleden ben ik ernstig ziek geworden, gelukkig weer helemaal hersteld, maar geen tijd gehad om te creeëren. Ik merk dat ik te weinig tijd over heb om voor mijn shop spullen te maken. Iedere maand zie ik toch het bedrag van mijn rekening afgaan en aangezien ik nu gepensioneerd ben en weinig geld heb, heb ik besloten te stoppen. Dank voor alles Gegroet Gerda

Hallo Gerda, Het zal het afgelopen jaar geen prettige periode zijn geweest, maar goed om te horen dat je hersteld bent! We begrijpen dat je in deze situatie besluit om te stoppen met je winkel. We willen je bedanken voor de tijd dat je bij ons je winkel hebt gerund. Geniet van je welverdiende pensioen! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Bevalt!

Bevalt wel, maar kan op enkele puntjes beter.

Hallo G. Beintema, Dank je voor je positieve review! We willen ons platform constant blijven verbeteren. Daarom zijn we erg benieuwd naar de punten die je graag verbeterd zou willen zien. Zou je ze naar ons kunnen versturen via [email protected]? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Slechte voorlichting

Telefonisch contact gehad voorafgaand aan een abonnementkeuze. Er was toegezegd dat een bepaalde optie mogelijk was, die achteraf niet mogelijk was. Uiteraard was het niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren. Een matige downgrade kan er nog net van af. Verder de hele termijn moeten doorbetalen zonder afname van hun diensten. Tussendoor nog wel even een tariefverhoging doorberekenen. Er zijn betere en klantvriendelijkere opties in de markt.

Goedemiddag Rene, Dank je voor je feedback. Het is natuurlijk heel vervelend dat je het gevoel hebt verkeerd geïnformeerd te zijn. We kunnen echter geen communicatie terugvinden over de optie die je mist. Mocht je alsnog een poging willen wagen op ons platform, horen we graag om welke functie het gaat. Je mag dan een mail sturen naar [email protected]. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer vlotte reactie op mijn vraag.

Binnen een uur antwoord en oplossing van mijn vraag. Top

Prima klantenservice

Mijn vraag aan de klantenservice werd zeer snel, deskundig en vriendelijk beantwoord.

Hallo Hans, Dank je voor je positieve woorden. Fijn dat we je goed verder hebben kunnen helpen! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

fantastisch

Zeer net bedrijf. Luistert naar de wensen van de klant. Komt met goede ideeën.

Hallo Robert, Dank je voor je positieve feedback. Het is fijn om te horen dat we je zo goed verder hebben kunnen helpen! We zullen de feedback doorgeven aan het supportteam. Vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

geen dank na meer dan 10 jaar

Meer dan tien jaar 2 webwinkels gehad. Ik moest helaas wegens heftige prive omstandigheden mijn 2 bedrijven beëindigen en ook uitgeschreven bij KVK. Bij opzegging van de 2 webwinkels, waar je ook de reden moet aangeven krijg je alleen een standaard zin van jaarcontract kan niet eerder worden stopgezet. IK moet dus nog tm oktober doorbetalen terwijl ik er geen gebruik meer van kan maken , geen btw nummer meer kan niks verkopen. Niet meer van deze tijd en zeker ook niet klant vriendelijk. NIET doen dus er zijn er genoeg waar je een redelijke opzeg termijn hebt.

goede service!

Ik word snel geholpen en krijg een duidelijke uitleg.

Super! Ons Customer Support én Customer Succes team staan graag voor jou -én alle andere winkeliers- klaar om alle vragen z.s.m. te antwoorden zodat jij verder kan met het runnen van je webwinkel!

Heel erg goed***

Ben zeer tevreden en dit al vele jaren*** De service is optimaal en de medewerkers zijn zeer behulpzaam indien nodig Dus van mij een DIKKE + Arnold.

Fijn om te horen Arnold, bedankt voor je fijne review! Daar worden wij weer heel blij van. 💚

snelle reactie op vraag

er wordt snel gereageerd op een vraag. Bedankt merel!

Beste Joke, Namens Merel bedankt voor de complimenten! We proberen alle vragen altijd z.s.m. te antwoorden zodat je snel weer door kan gaan met het runnen van jouw webshop! Groeten, Mijnwebwinkel.

Heel blij met de design services van Mijnwebwinkel:)

Week 1 bedacht dat ik hulp zou gaan inroepen met het restylen van mijn HOME PAGE. Week 2 alle input geleverd en week 3 is mijn gerestylde homepage online. Super blij met jullie hulp! Fijn mailcontact en snel schakelen. Hou ik van;). Bedankt!

Top! Fijn dat we jouw webwinkel snel konden restylen en je nu met je vernieuwde winkel weer lekker verder aan de slag kan! Succes met de webwinkel!

TOP !!

Goede service , altijd duidelijkheid

Dank je voor je feedback Klaas. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service 😊 Vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen door Brechtje van MWW. Niet alleen had zij de oplossing voor mijn probleem, ze heeft het ook nog eens voor me aangepast! Als dat geen service is?

Hi Nathalie, Dat is zeker service! Voor ons is dat de support die we met alle liefde leveren. We gaan er natuurlijk voor zorgen dat je lovende woorden bij Brechtje terecht komen 💚 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Molenstraat 56

5341GE Oss