Bij al mn vragen ben ik nog nooit teleurgesteld

Ik ben een beetje digibeet en denk dat ik regelmatig een suffe vraag heb. Maar de reactie is altijd positief waardoor je je weer blij en minder onzeker voelt en vooral: je probleem wordt opgelost!!

Hoi Annemarie, Dat doet ons goed om te horen! Wat super fijn dat het Customer Care team je altijd goed verder op weg weet te helpen. En echt: geen vraag is ons te suf of te gek! Gewoon mailen en je wordt met alle liefde en plezier weer verder geholpen! 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Prima geholpen

Prima geholpen snel en duidelijk.

Bedankt Gonny! 💚

0 sterren wacht maar tot je opzegt

Belachelijk dat je per kalenderjaar op moet zeggen betaal al maanden voor iets wat we niet meer willen gebruiken! Zonder pardon na 8jaar een incassobureau, hou ze in de gaten. Leuk zaken doen tot je er vanaf wil!!!

Beste J, Wat fijn om te horen dat je maarliefst 8 jaar prettig gebruik hebt kunnen maken van het platform en altijd leuk zaken met ons hebt kunnen doen, top! Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. Als een betaling uitblijft, ontvang je altijd een aantal herinneringen voordat incasso ingeschakeld wordt. Als je al 8 jaar van het platform gebruik maakt dan zal je dit vast bekend zijn. Mocht je tijdig reageren dan kunnen we uiteraard voorkomen dat incasso ingeschakeld wordt. Groeten, Mijnwebwinkel

heel goed en fijn geholpen

Ik ben erg tevreden over de service en klantcontact van mijnwebwinkel.nl Sander heeft mij goed geholpen met o.a. bepaalde instellingen, advies gegeven en goed te woord gestaan aan de telefoon en Kim heeft voor mij het kickstart pakket gemaakt, dat is echt zo mooi geworden! Ik kan dat iedereen aanraden.

Hoi Bianca, Gaaf dat je jouw winkel via het kickstartpakket hebt laten maken! Zo kan je met een vliegende start aan de gang! (mijnwebwinkel.nl/kickstart). Bedankt voor de complimenten aan Sander en Kim. Ze zijn overgebracht! Groeten, Mijnwebwinkel

meedenkend

goede service, snelle reacties, mooie templates, gebruiksgemak, goedeprijs , nieuwe verbeteringen /voorstellen duren soms lang en kunnen meer uitgebreid worden

Bedankt voor je review! We blijven ontwikkelen en soms zijn er zaken die voorrang krijgen doordat de wetgeving veranderd. We zorgen er namelijk altijd voor dat jouw webwinkel aan de wettelijke voorwaarden voldoet. Daarnaast blijven we natuurlijk ontwikkelen en maken we ook regelmatig leuke dingen! Zo komt het verlanglijstje 💚 heel snel en komt er nieuwe vormgeving voor de template instellingen. Heb je feedback.mijnwebwinkel.nl al ontdekt? Je kan hier al jouw wensen en suggesties plaatsen! We waarderen de suggesties van onze klanten enorm en regelmatig worden de suggesties door het productteam beoordeeld en uitgevoerd! Daarnaast kan je in de beheeromgeving rechts bovenin op het cadeautje klikken: hier zie je regelmatig nieuwe features voorbij komen! Heel veel plezier nog op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel.

Ik ben super goed geholpen met mij website

Dikke 10 verdient erg goed geholpen en super vriendelijk

Hey Michelle! Wat fijn! We zijn super blij met jouw 10 😍 Heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snel, behulpzaam en vriendelijk

Ik stuurde een e-mail om iets voor me te regelen en er werd heel snel op gereageerd. Toen het wat ingewikkelder bleek heb ik gebeld en er werd ook toen weer direct actie op ondernomen. Vriendelijke klantenservice!

Hoi Olaf, Heel tof dat ook jij een topervaring hebt gehad met ons Customer Care team! Ze staan heel graag voor je klaar :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Helemaal top, super geholpen door Kim!!

Kim.luosterde echt naar mijn wensen en heeft me super geholpen!

Hoi Ulla, Wat fijn om te horen dat Kim je zo goed geholpen heeft. De complimenten zijn overgebracht! Ook enorm leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Design Service (mijnwebwinkel.nl/design) en dat jouw winkel nu mag shinen dankzij Kim! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zeer positief!

Fijne omgeving om in te werken. Duidelijke uitleg en hulp op afstand is super. Prima te doen, zelfs als je nog nooit zelf een webshop hebt gemaakt.

Wat goed om te horen! Heb je de community ook al ontdekt? Leuk om andere webwinkeliers van het platform te ontmoeten 💚 (community.mijnwebwinkel.nl)

Goede webhulp

Goede adviezen!

Hoi Kitty, Wat fijn om te lezen dat het Supportteam je van goed advies kan voorzien! We helpen je uiteraard altijd graag verder. Heel veel plezier op het platform! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Super snel, duidelijk, behulpzaam en zeer vriendelijk!

Zeer fijne helpdesk, heel behulpzaam, snelle reactie op vragen en duidelijk en vriendelijk antwoord!

Hoi Brenda, Top dat je het supportteam weet te vinden bij vragen! Ze zitten altijd voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. We horen graag weer van je! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Troep

Ze hebben zomaar mijn website verwijderd waar ik maanden aan heb gewerkt, ok had 4 maanden niet betaald maar dat geeft hun dat recht niet , vooral zonder eerst aan te kondigen verwijderen van iemands website ,waar die bloed zweet en tranen in heeft ingezet, en misschien wel ook een waarde heeft van 10 duizenden euros als ik het zou verkopen!?

Beste Anoniem, We hebben hierover uitgebreid contact gehad per mail en je hierover uitleg gegeven. Je krijgt bij ons ruim 3 maanden de tijd om te betalen. Blijft een betaling uit, dan hebben wij het recht om jou de toegang te ontzeggen tot onze diensten. Je kan dit ook teruglezen in onze Algemene Voorwaarden onder artikel 7. Er stonden inmiddels een aantal facturen open en ook op herinneringen en incasso werd niet gereageerd. Je kan er dan vanuit gaan dat de dienst niet langer voor je bereikbaar is en verwijderd wordt. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Nog meer arrogante

Mijn webwinkel bied iets aan wat ze niet waarmaken. Inderdaad is zijn er antwoorden gegeven maar dit zijn géén antwoorden op de vragen. Lees het artikel wat Mijnwebwinkel schrijft en probeer dit door te voeren. Niets meer en niets minder. Nogmaals het is niet door mij geschreven en het heeft altijd gewerkt totdat ongevraagd Mijnwebwinkel anders beslist. Prijzen laten zie excl. BTW waar door je klanten denken dat ze 21% BTW moeten betalen. Prijzen laten zien incl. BTW waar andere klanten denken 21% BTW terug zouden kunnen krijgen. Je ziet pas bij een factuur dat er geen BTW berekend wordt. Waarom niet dat knopje terug zetten waardoor je geen BTW meer ziet in de webshop, te moeilijk? Mocht je het niet begrijpen lees jullie artikel en probeer dit door te voeren. Kassa. Je zet een website op en dat duurt even. Doel is om dit verder uit te bouwen met de mogelijkheden. Als dan de prijs met 100% wordt verhoogt moet je eens gaan nadenken of je verder wilt met mijnwebwinkel. Nee dus, weg al het werk wat je in de site gestopt hebt. Wat vond Bas er van, staat hij nog steeds achter het betreffende artikel op mijnwebwinkel? https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/de-kleineondernemersregeling-kor-dit-moet-je-weten

Beste Gerrit, We hebben jouw onvrede via meerdere kanalen ontvangen. We hebben je uitleg gegeven over onze werkwijze. Het spijt ons dat het antwoord voor jou niet bevredigend was. Inmiddels is jouw abonnement beëindigd en ik hoop dat je op een ander platform wel de functies vindt die je wenst. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Oplossing is geboden!

Was wel apart om te merken dat de oplossing via een mail werd geboden (welke niet bij de support op de site staat), maar... Doel heiligt de middelen en het was de oplossing!

Hoi Haiko! Fijn dat het met behulp van de Supportafdeling snel opgelost werd. We hebben direct het supportartikel over het koppelen van de handscanner aan de Kassa App aangepast zodat je inderdaad ook deze informatie online kan vinden. (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-koppel-ik-mijn-handscanner-aan-de-kassa-app). Bedankt voor de tip! Groeten! Mijnwebwinkel

Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Hoi Kim, Fijn om te horen dat je het platform gebruiksvriendelijk en overzichtelijk vindt. Leuk om te horen! Heel veel plezier op het platform toegewenst! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Proactieve bedrijf met het belang van de klant voorop

Wij zijn sinds een paar maanden klant van Mijnwebwinkel en hebben dus niet heel veel ervaring met dit bedrijf. Wij zijn onze webshop nog aan het vullen. Maar dat vullen gaat erg makkelijk en als we ergens tegenaan lopen, dan is een telefoontje voldoende om snel en goed geholpen te worden. Ook de informatieve mails die wij met regelmaat ontvangen zijn van hoog bruikbaar gehalte. Conclusie tot nu toe: erg prettig om te werken met Mijnwebwinkel.

Hoi Hielke, Wat leuk om te lezen dat je zo gemakkelijk jouw weg weet te vinden in de beheeromgeving van het platform! 💚 We helpen je uiteraard graag verder als je er even niet uitkomt. Een telefoontje kan natuurlijk maar ook via Facebook Messenger, mail én onze community kan je alle antwoorden op jouw vragen krijgen. Veel plezier met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Behulpzaam!

Het team van Mijnwebwinkel is erg behulpzaam. Als ik ergens niet uitkom, helpen ze me altijd op weg!

Hoi Janneke! Onze Customer Care team zit altijd voor jou klaar om je verder te helpen bij vragen! Fijn om te horen dat je hier gebruik van maakt en weer verder op weg kan in jouw webwinkel. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Verlengd abonnement stilzwijgend met een jaar

Het is niet meer van deze tijd om een abonnement stil zwijgend met een jaar te verlengen.Daarnaast is de contract termijn door een storing niet online zichtbaar. Heel toevallig allemaal.

Beste Martijn, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. In jouw beheeromgeving staat duidelijk dat als de einddatum van jouw abonnement niet vermeld staat, je hierover met ons contact op kan nemen. We zijn zeer laagdrempeling bereikbaar via mail, telefoon en Facebook Messenger. Je kan dus ten alle tijden achter de datum van jouw contract komen en we reageren op werkdagen uiterlijk binnen 24 uur maar vaak al binnen een uur. Daarnaast kan je ook de facturen er op naslaan die in jouw beheeromgeving staan. Kortom: dat de datum niet direct zichtbaar is, is geen reden om te laat te zijn met opzeggen. Daarnaast hebben we flink met je meegedacht en je een aanbod gedaan om onze vormgever met jouw webwinkel mee te laten kijken om ook het aankomende jaar jouw winkel te laten shinen. Je wilde hier geen gebruik van maken. Mocht je dit toch alsnog wensen, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Je weet ons inmiddels te vinden ;-) Hartelijke groet! Mijnwebwinkel

Super snelle service

Met weinig technische kennis van computers mbv Mijn Webwinkel een site gemaakt. Bij de lancering van mijn website liep ik tegen een paar puntjes aan die niet lekker liepen. Een mail naar support gestuurd en binnen een uur was alles verholpen. Echt heel fijn!

Hoi Tamara, Wat fijn dat je zo goed je weg hebt weten te vinden op het platform, ook zonder al te veel kennis van techniek of pc! 🎉 We wensen je super veel plezier op het platform en helpen je natuurlijk graag verder op weg als het nodig is. Heb je onze community ook al ontdekt? Community.mijnwebwinkel.nl Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Superservice, vlotte communicatie, zeer klantvrienddelijk

Ik heb via mijnwebwinkel het kickstartpakket gekocht, en daar ben ik zo keurig en vlot meegeholpen! Geheel naar wens is de vormgeving van mijn webshop gedaan, de communicatie was zeer vriendelijk en vlot. Als ik iets niet snapte kon ik meteen bellen en werd uitermate goed geholpen. mijnwebwinkel vind ik een dikke aanrader, helemaal als je zelf niet zo thuis bent in webshop inrichten.

Hoi! Wat tof dat je gebruik gemaakt hebt van het kickstartpakket! (mijnwebwinkel.nl/kickstart). Hiermee kan je een vliegende start maken op het platform met direct een proffesionele uitstraling! Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk super graag verder. Veel plezier met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd goede hulp

Blij met Mijnwebwinkel! Ook als je niet superhandig bent is het prima te doen om een leuke website te maken. En als je er niet uitkomt, krijg je altijd goede hulp van het supportteam.

Hoi Anja! Wat tof dat je een webwinkel op ons platform hebt gemaakt! En je hebt helemaal gelijk: je kan gemakkelijk zelf een webwinkel maken! En kom je er niet helemaal uit dan zit ons supportteam voor je klaar om je op weg te helpen. Wist je dat er ook een community is waar je al jouw vragen kan stellen? Community.mijnwebwinkel.nl :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Oplichters

Ze lichten je op. Meteen jaar abbonoment terwijl het nergens staat. Oplichters.

Beste, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren ditduidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

helaas maak er nog geen gebruik van

kom er op terug

Hoi Saker Racing :-) Wat leuk dat je op het platform een webwinkel hebt aangemaakt! Kom je er met de vormgeving nog niet helemaal uit? Daar helpen we je graag mee. Op mijnwebwinkel.nl/design kan je alle mogelijkheden eventueel zien. Veel plezier op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel

Super makkelijk en behulpzaam

Mijnwebwinkel ia super behulpzaam als je een vraagt hebt en helpt altijd binnen 30 min is mijn ervaring. Ze leggen geduldig uit, kijken mee en bij spoed passen ze zelf iets voor je aan waardoor je shop weer in de lucht is.

Hoi Sanne! Fijn om te horen dat je zo blij bent met het platform en onze supportafdeling. Dankjewel voor je review! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Makkelijk opbouwen van een simpel webshop.

Mijn ervaring met Mijnwebwinkel is positief maar de SEO marketing zou misschien wel wat optimaler kunnen zijn. De klantenservice is vriendelijk en reageren snel op de vragen en geven een passend opslossing zodat de klant voort kan met de webshop.

Hoi Nataline, Bedankt voor je review! We helpen je graag verder met jouw SEO marketing. Heb je toevallig onze webinar hierover al gevonden? Je vindt hierover ook meer in onze community: https://community.mijnwebwinkel.nl/nieuws-en-mededelingen-2/april-is-seo-maand-bij-mww-1284 Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben dan horen we het graag en helpen we je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel