Troep

Ze hebben zomaar mijn website verwijderd waar ik maanden aan heb gewerkt, ok had 4 maanden niet betaald maar dat geeft hun dat recht niet , vooral zonder eerst aan te kondigen verwijderen van iemands website ,waar die bloed zweet en tranen in heeft ingezet, en misschien wel ook een waarde heeft van 10 duizenden euros als ik het zou verkopen!?

Beste Anoniem, We hebben hierover uitgebreid contact gehad per mail en je hierover uitleg gegeven. Je krijgt bij ons ruim 3 maanden de tijd om te betalen. Blijft een betaling uit, dan hebben wij het recht om jou de toegang te ontzeggen tot onze diensten. Je kan dit ook teruglezen in onze Algemene Voorwaarden onder artikel 7. Er stonden inmiddels een aantal facturen open en ook op herinneringen en incasso werd niet gereageerd. Je kan er dan vanuit gaan dat de dienst niet langer voor je bereikbaar is en verwijderd wordt. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Nog meer arrogante

Mijn webwinkel bied iets aan wat ze niet waarmaken. Inderdaad is zijn er antwoorden gegeven maar dit zijn géén antwoorden op de vragen. Lees het artikel wat Mijnwebwinkel schrijft en probeer dit door te voeren. Niets meer en niets minder. Nogmaals het is niet door mij geschreven en het heeft altijd gewerkt totdat ongevraagd Mijnwebwinkel anders beslist. Prijzen laten zie excl. BTW waar door je klanten denken dat ze 21% BTW moeten betalen. Prijzen laten zien incl. BTW waar andere klanten denken 21% BTW terug zouden kunnen krijgen. Je ziet pas bij een factuur dat er geen BTW berekend wordt. Waarom niet dat knopje terug zetten waardoor je geen BTW meer ziet in de webshop, te moeilijk? Mocht je het niet begrijpen lees jullie artikel en probeer dit door te voeren. Kassa. Je zet een website op en dat duurt even. Doel is om dit verder uit te bouwen met de mogelijkheden. Als dan de prijs met 100% wordt verhoogt moet je eens gaan nadenken of je verder wilt met mijnwebwinkel. Nee dus, weg al het werk wat je in de site gestopt hebt. Wat vond Bas er van, staat hij nog steeds achter het betreffende artikel op mijnwebwinkel? https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/de-kleineondernemersregeling-kor-dit-moet-je-weten

Beste Gerrit, We hebben jouw onvrede via meerdere kanalen ontvangen. We hebben je uitleg gegeven over onze werkwijze. Het spijt ons dat het antwoord voor jou niet bevredigend was. Inmiddels is jouw abonnement beëindigd en ik hoop dat je op een ander platform wel de functies vindt die je wenst. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Oplossing is geboden!

Was wel apart om te merken dat de oplossing via een mail werd geboden (welke niet bij de support op de site staat), maar... Doel heiligt de middelen en het was de oplossing!

Hoi Haiko! Fijn dat het met behulp van de Supportafdeling snel opgelost werd. We hebben direct het supportartikel over het koppelen van de handscanner aan de Kassa App aangepast zodat je inderdaad ook deze informatie online kan vinden. (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-koppel-ik-mijn-handscanner-aan-de-kassa-app). Bedankt voor de tip! Groeten! Mijnwebwinkel

Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Hoi Kim, Fijn om te horen dat je het platform gebruiksvriendelijk en overzichtelijk vindt. Leuk om te horen! Heel veel plezier op het platform toegewenst! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Proactieve bedrijf met het belang van de klant voorop

Wij zijn sinds een paar maanden klant van Mijnwebwinkel en hebben dus niet heel veel ervaring met dit bedrijf. Wij zijn onze webshop nog aan het vullen. Maar dat vullen gaat erg makkelijk en als we ergens tegenaan lopen, dan is een telefoontje voldoende om snel en goed geholpen te worden. Ook de informatieve mails die wij met regelmaat ontvangen zijn van hoog bruikbaar gehalte. Conclusie tot nu toe: erg prettig om te werken met Mijnwebwinkel.

Hoi Hielke, Wat leuk om te lezen dat je zo gemakkelijk jouw weg weet te vinden in de beheeromgeving van het platform! 💚 We helpen je uiteraard graag verder als je er even niet uitkomt. Een telefoontje kan natuurlijk maar ook via Facebook Messenger, mail én onze community kan je alle antwoorden op jouw vragen krijgen. Veel plezier met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Behulpzaam!

Het team van Mijnwebwinkel is erg behulpzaam. Als ik ergens niet uitkom, helpen ze me altijd op weg!

Hoi Janneke! Onze Customer Care team zit altijd voor jou klaar om je verder te helpen bij vragen! Fijn om te horen dat je hier gebruik van maakt en weer verder op weg kan in jouw webwinkel. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Verlengd abonnement stilzwijgend met een jaar

Het is niet meer van deze tijd om een abonnement stil zwijgend met een jaar te verlengen.Daarnaast is de contract termijn door een storing niet online zichtbaar. Heel toevallig allemaal.

Beste Martijn, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. In jouw beheeromgeving staat duidelijk dat als de einddatum van jouw abonnement niet vermeld staat, je hierover met ons contact op kan nemen. We zijn zeer laagdrempeling bereikbaar via mail, telefoon en Facebook Messenger. Je kan dus ten alle tijden achter de datum van jouw contract komen en we reageren op werkdagen uiterlijk binnen 24 uur maar vaak al binnen een uur. Daarnaast kan je ook de facturen er op naslaan die in jouw beheeromgeving staan. Kortom: dat de datum niet direct zichtbaar is, is geen reden om te laat te zijn met opzeggen. Daarnaast hebben we flink met je meegedacht en je een aanbod gedaan om onze vormgever met jouw webwinkel mee te laten kijken om ook het aankomende jaar jouw winkel te laten shinen. Je wilde hier geen gebruik van maken. Mocht je dit toch alsnog wensen, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Je weet ons inmiddels te vinden ;-) Hartelijke groet! Mijnwebwinkel

Super snelle service

Met weinig technische kennis van computers mbv Mijn Webwinkel een site gemaakt. Bij de lancering van mijn website liep ik tegen een paar puntjes aan die niet lekker liepen. Een mail naar support gestuurd en binnen een uur was alles verholpen. Echt heel fijn!

Hoi Tamara, Wat fijn dat je zo goed je weg hebt weten te vinden op het platform, ook zonder al te veel kennis van techniek of pc! 🎉 We wensen je super veel plezier op het platform en helpen je natuurlijk graag verder op weg als het nodig is. Heb je onze community ook al ontdekt? Community.mijnwebwinkel.nl Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Superservice, vlotte communicatie, zeer klantvrienddelijk

Ik heb via mijnwebwinkel het kickstartpakket gekocht, en daar ben ik zo keurig en vlot meegeholpen! Geheel naar wens is de vormgeving van mijn webshop gedaan, de communicatie was zeer vriendelijk en vlot. Als ik iets niet snapte kon ik meteen bellen en werd uitermate goed geholpen. mijnwebwinkel vind ik een dikke aanrader, helemaal als je zelf niet zo thuis bent in webshop inrichten.

Hoi! Wat tof dat je gebruik gemaakt hebt van het kickstartpakket! (mijnwebwinkel.nl/kickstart). Hiermee kan je een vliegende start maken op het platform met direct een proffesionele uitstraling! Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk super graag verder. Veel plezier met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd goede hulp

Blij met Mijnwebwinkel! Ook als je niet superhandig bent is het prima te doen om een leuke website te maken. En als je er niet uitkomt, krijg je altijd goede hulp van het supportteam.

Hoi Anja! Wat tof dat je een webwinkel op ons platform hebt gemaakt! En je hebt helemaal gelijk: je kan gemakkelijk zelf een webwinkel maken! En kom je er niet helemaal uit dan zit ons supportteam voor je klaar om je op weg te helpen. Wist je dat er ook een community is waar je al jouw vragen kan stellen? Community.mijnwebwinkel.nl :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Oplichters

Ze lichten je op. Meteen jaar abbonoment terwijl het nergens staat. Oplichters.

Beste, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren ditduidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

helaas maak er nog geen gebruik van

kom er op terug

Hoi Saker Racing :-) Wat leuk dat je op het platform een webwinkel hebt aangemaakt! Kom je er met de vormgeving nog niet helemaal uit? Daar helpen we je graag mee. Op mijnwebwinkel.nl/design kan je alle mogelijkheden eventueel zien. Veel plezier op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel

Super makkelijk en behulpzaam

Mijnwebwinkel ia super behulpzaam als je een vraagt hebt en helpt altijd binnen 30 min is mijn ervaring. Ze leggen geduldig uit, kijken mee en bij spoed passen ze zelf iets voor je aan waardoor je shop weer in de lucht is.

Hoi Sanne! Fijn om te horen dat je zo blij bent met het platform en onze supportafdeling. Dankjewel voor je review! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Makkelijk opbouwen van een simpel webshop.

Mijn ervaring met Mijnwebwinkel is positief maar de SEO marketing zou misschien wel wat optimaler kunnen zijn. De klantenservice is vriendelijk en reageren snel op de vragen en geven een passend opslossing zodat de klant voort kan met de webshop.

Hoi Nataline, Bedankt voor je review! We helpen je graag verder met jouw SEO marketing. Heb je toevallig onze webinar hierover al gevonden? Je vindt hierover ook meer in onze community: https://community.mijnwebwinkel.nl/nieuws-en-mededelingen-2/april-is-seo-maand-bij-mww-1284 Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben dan horen we het graag en helpen we je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super helpdesk!

De laatste week heb ik het support team van Mijnwebwinkel, veel nodig gehad, om mijn site te optimaliseren. Ik heb ze werkelijk gespamd en iedere keer kreeg ik snelle reacties, bleven ze me helpen en tips geven. En vandaag is alles gelukt, wat ik nu voor ogen had, en hoe! Lief team, I LOVE YOU! zonder jullie hulp was ik nog nergens geweest, top zijn jullie! Nogmaals een dikke dank jullie wel!

Saskia, Je bent onze favoriet van de dag!! 😍💚😍💚

Altijd goed en snel geholpen

Het team van mijnwebwinkel helpen mij altijd goed. Als snap ik het niet snap, leggen ze het heel geduldig uit, of helpen ze mee tot het is opgelost. Ik hou daar van.

Hoi Jan, Wat fijn om te horen dat je zulke goed ervaring hebt met het Supportteam van Mijnwebwinkel! 👍 Groeten! Mijnwebwinkel

Wat een oplichterij

Helaas kan je geen 0 sterren geven! Ik heb gisteren een account gemaakt en ergens had ik mijn buikgevoel moeten volgen, welk bedrijf geeft er nu geen toegang tot een proefversie? Wel te verstaan met alle functionaliteiten. Maar ik liet me toch verleiden en maakte een account aan. Na een kwartier had ik door dat ik niet kon vinden wat ik zocht. In stuur hen direct een email dat die functionaliteit er niet inzit en dat dit voor mijn bedrijf dus een no go is. Ik krijg een antwoord met een flutoplossing dat geen oplossing is en met de vriendelijke vermelding dat ik mijn account kan opzeggen via het dashboard voor juni 2022. Men verwacht dus dat ik een heel jaar 59 euro ex btw ga betalen terwijl ik na 15 min al door had dat dit niet ging werken. Elk respectabel bedrijf gruwelt van zo’n praktijken! Ik ben dan ook van oordeel dat de bedenktijd hier toch wel van toepassing is!

Beste Dimitri, Inmiddels hebben we hierover een voorstel gedaan per mail. Helaas hebben we hierover tot op heden geen reactie van je mogen ontvangen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Makkelijk en mooie webshops kan je hier maken met veel mogelijkheden en super service.

Hoi Antoinet, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent op ons platform! We wensen je nog enorm veel plezier en als er vragen zijn dan weet je onze supportafdeling te vinden :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Supersnelle en volledige service.

Snelle reacties en zeer volledig pakket.

Fijn om te horen! Heel veel plezier met jouw webwinkel! 💚

Zeer behulpzaam

Ik had een mail gestuurd met een vraag en ik heb direct antwoord gekregen, ze hebben mij direct verder geholpen

Fijn om te horen Melissa! Ons supportteam doet haar best om iedereen z.s.m. van een antwoord te voorzien 💚

Gebruikersvriendelijk en klantvriendelijke en snelle hulp indien je er niet uitkomt.

Duidelijke gidsen en goede supportpagina.

Fijn om te horen! Heb je ook de community al gevonden via community.mijnwebwinkel.nl? Ook daar kan je 24/7 hulp vinden als dit nodig is! Groeten, Mijnwebwinkel

beetje star strarmien en niet alles werkt

Korting geven aan je klant kan niet want de korting wordt ook gegeven op de BTW Foto's zijn slecht te zien in het moeder bestand, moeilijk terug te vinden. Dus er is nog veel te verbeteren.

Beste Ed, Bedankt voor je reactie! Je geeft aan dat korting toepassen niet mogelijk is. Gelukkig klopt dit niet en kan je dit heel goed toepassen. Je leest er meer over in het supportartikel (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-gebruik-ik-de-kortingscode). Mocht je graag uitleg wensen over alle mogelijkheden, neem dan gerust even contact op met het Customer Care team via support@mijnwebwinkel.nl. Zij helpen je enorm graag verder hiermee. Daarnaast geef je aan dat afbeeldingen slecht te zien zijn. Heb je https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/image/overview al gevonden in de beheeromgeving? Als je de afbeeldingen een handige naam meegeeft dan zijn ze hier op te vinden via bijvoorbeeld Ctrl + F. Mocht je nog suggesties hebben ter verbetering van het platform dan horen we die enorm graag! Als je deze toevoegt aan feedback.mijnwebwinkel.nl dan staan jouw suggesties direct op de juiste plek en worden ze door het desbetreffende team opgepakt. Groeten, Mijnwebwinkel

Prima werkende omgeving.

Prima werkende omgeving. Aan vrijwel al mijn wensen kan worden voldaan. Fijne hulp ook als het nodig is.

Hoi Allart, Wat goed om te horen dat je je weg weet te vinden op het platform! Zo te lezen heb je het Customer Care team ook gevonden bij vragen, top! Zij helpen je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super handige website

Super handige website, handig in gebruik

Hoi Jan, Goed om te horen! We wensen je super veel plezier op het platform 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

schuilen zich achter kleine lettertjes

Wanneer je ruim 3 jaar klant bent geweest en elk factuur netjes op tijd hebt voldaan, wordt er bij opzegging geen enkele rekening gehouden met jou als klant. De kleine lettertjes schrijven voor dat je vast zit aan een jaarcontract en met nog 10 maanden te gaan is er geen enkele vorm van coulance. Ook met verlaging van maandbedrag of verkorting gaat men niet akkoord en houdt men vast aan het principe uit de algemene voorwaarden. Blijkbaar is het bedrijf noodlijdend en heeft men de 24 euro per maand voor onverrichte zaken hard nodig.

Beste Jordy, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Fijn om te horen dat je 3 jaar lang prettig van ons platform gebruik hebt kunnen maken. We helpen je uiteraard heel graag verder om ook de laatste maanden alles uit het abonnement te halen. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.