Makkelijk en mooie webshops kan je hier maken met veel mogelijkheden en super service.

Hoi Antoinet, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent op ons platform! We wensen je nog enorm veel plezier en als er vragen zijn dan weet je onze supportafdeling te vinden :-) Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Supersnelle en volledige service.

Snelle reacties en zeer volledig pakket.

Fijn om te horen! Heel veel plezier met jouw webwinkel! πŸ’š

Zeer behulpzaam

Ik had een mail gestuurd met een vraag en ik heb direct antwoord gekregen, ze hebben mij direct verder geholpen

Fijn om te horen Melissa! Ons supportteam doet haar best om iedereen z.s.m. van een antwoord te voorzien πŸ’š

Gebruikersvriendelijk en klantvriendelijke en snelle hulp indien je er niet uitkomt.

Duidelijke gidsen en goede supportpagina.

Fijn om te horen! Heb je ook de community al gevonden via community.mijnwebwinkel.nl? Ook daar kan je 24/7 hulp vinden als dit nodig is! Groeten, Mijnwebwinkel

beetje star strarmien en niet alles werkt

Korting geven aan je klant kan niet want de korting wordt ook gegeven op de BTW Foto's zijn slecht te zien in het moeder bestand, moeilijk terug te vinden. Dus er is nog veel te verbeteren.

Beste Ed, Bedankt voor je reactie! Je geeft aan dat korting toepassen niet mogelijk is. Gelukkig klopt dit niet en kan je dit heel goed toepassen. Je leest er meer over in het supportartikel (https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-gebruik-ik-de-kortingscode). Mocht je graag uitleg wensen over alle mogelijkheden, neem dan gerust even contact op met het Customer Care team via support@mijnwebwinkel.nl. Zij helpen je enorm graag verder hiermee. Daarnaast geef je aan dat afbeeldingen slecht te zien zijn. Heb je https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/image/overview al gevonden in de beheeromgeving? Als je de afbeeldingen een handige naam meegeeft dan zijn ze hier op te vinden via bijvoorbeeld Ctrl + F. Mocht je nog suggesties hebben ter verbetering van het platform dan horen we die enorm graag! Als je deze toevoegt aan feedback.mijnwebwinkel.nl dan staan jouw suggesties direct op de juiste plek en worden ze door het desbetreffende team opgepakt. Groeten, Mijnwebwinkel

Prima werkende omgeving.

Prima werkende omgeving. Aan vrijwel al mijn wensen kan worden voldaan. Fijne hulp ook als het nodig is.

Hoi Allart, Wat goed om te horen dat je je weg weet te vinden op het platform! Zo te lezen heb je het Customer Care team ook gevonden bij vragen, top! Zij helpen je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super handige website

Super handige website, handig in gebruik

Hoi Jan, Goed om te horen! We wensen je super veel plezier op het platform πŸ’š Groeten, Mijnwebwinkel

schuilen zich achter kleine lettertjes

Wanneer je ruim 3 jaar klant bent geweest en elk factuur netjes op tijd hebt voldaan, wordt er bij opzegging geen enkele rekening gehouden met jou als klant. De kleine lettertjes schrijven voor dat je vast zit aan een jaarcontract en met nog 10 maanden te gaan is er geen enkele vorm van coulance. Ook met verlaging van maandbedrag of verkorting gaat men niet akkoord en houdt men vast aan het principe uit de algemene voorwaarden. Blijkbaar is het bedrijf noodlijdend en heeft men de 24 euro per maand voor onverrichte zaken hard nodig.

Beste Jordy, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen Fijn om te horen dat je 3 jaar lang prettig van ons platform gebruik hebt kunnen maken. We helpen je uiteraard heel graag verder om ook de laatste maanden alles uit het abonnement te halen. Met vriendelijke groet, Mijnwebwinkel.

Fantastische service

Na een aantal foutjes aan mijn kant werd ik super geholpen door Merel van Customer Care. Met heel veel geduld heeft zij mij kunnen helpen om deze foutjes op te lossen.

Heel graag gedaan Stephanie! :-)

Snelle en goede hulp! :-)

Snelle en duidelijke antwoorden bij vragen over het (aan)maken van een webshop. Super fijn!

Hey Demi! Super fijn dat je snel geholpen wordt :-) Doen we heel graag! Groeten! Mijnwebwinkel

Fijn contact, snel antwoord, goeie tips en trucs! Ik zeg super!

Super fijn Eline! πŸŽ‰

TOP

Bij welk probleem ook , zij denken mee en zoeken altijd naar een oplossing.

Dat doen we heel graag, Klaas! πŸ‘

Zeer prettige software en vriendelijke klantenservice. TOP!

Bij het opstarten en aanmaken van een eigen website een aantal punten gehad waar ik vragen over had. Alle keren zeer proffesioneel te woord gestaan en geholpen.

Beste Rob, Wat leuk om te horen! Ons Customer Care team helpt je altijd heel erg graag verder op weg πŸ’š Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Prima combinatie webshop/website en fysieke salon

Door de webshop te combineren met m’n fysieke salon is afrekenen makkelijk en blijft m’n voorraad up-to-date. Tevens is de boekhouding accuraat.

Hoi Sandra, Wat fijn dat je gebruik maakt van de Kassa app en dat deze aansluit bij jouw wensen om voor zowel jouw fysieke winkel als webwinkel de voorraad up-to-date te houden! Groeten! Mijnwebwinkel

Professioneel en heel behulpzaam

Overgestapt naar Mijnwebwinkel en sindsdien werkt alles geweldig. Erg behulpzaam en meedenkend.

Hoi Loes, Wat goed dat alles geweldig werkt! Dat vinden we super fijn om te horen. Mocht je vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via Facebook messenger, mail, telefoon of via de community. Groeten! Mijnwebwinkel

Vlot, vriendelijk en adequaat!

Vlotte en vriendelijke service, een goed platform.

Super goed om te horen Axel! Bedankt voor je review! πŸ’š

Bijzonder toegankelijke webwinkel met hoog gekwalificeerde medewerkers

De betreffende medewerker (Arjan) luisterde zeer goed naar mijn probleem. Hij was bijzonder behulpzaam en legde alles stap-voor-stap uit. Een TOPPER!

Hoi Sjaak! Wat leuk zeg! We zijn enorm blij met jouw reactie en Arjan zal vandaag extra in het zonnetje gezet worden! Groeten, Mijnwebwinkel

Klantenservice is goed en ben tevreden over de shop!

Maak nu al zo'n 5 jaar gebruik van mijnwebwinkel. De klantenservice is altijd goed, en de webshop werkt gemakkelijk :)

Hoi Lizet, Wat leuk om te horen dat je al 5 jaar actief bent op het platform met jouw webwinkel, top! Ook tof om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice! Veel plezier nog op het platform en als je vragen hebt: je weet ons te vinden! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

Hoi Joost, Fijn dat het platform je voorziet van de gewenste functionaliteiten! En daarnaast de goede ervaring met het supportteam. Super! Veel plezier nog op het platform! Mijnwebwinkel.

Professioneel en snel geholpen door de klantenservice

Na melding van een probleem met mijn website ben ik super snel geholpen. Omdat ik de uitleg via mail niet goed begreep heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en binnen 10 minuten werkte alles weer optimaal.

Hoi Jolanda, Fijn dat de Customer Support je goed verder op weg kon helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Veel kennis, goede service, vriendelijke medewerkers

Zo af en toe bel ik naar de helpdesk omdat er iets niet duidelijk is in het beheersysteem van mijn webshop. Ik word altijd vriendelijk en snel te woord gestaan en de problemen worden altijd snel opgelost of uitgelegd.

Wat enorm fijn om te horen dat je tevreden bent over onze Support afdeling! De complimenten zijn overgebracht :-) Groetjes, Mijnwebwinkel

slecht

Er wordt geprobeerd je naar upgraden te krijgen door te zeggen dat er zoveel meer mee mogelijk is. Als je dat dan doet blijkt dat er helemaal niet meer mogelijk is.

Beste John, Bedankt voor je reactie. We hebben hierover ook al uitgebreid contact gehad per mail. Jouw onvrede over het niet voortijdig kunnen downgraden is heel vervelend. We communiceren duidelijk dat we met jaarabonnementen werken en zijn hier heel transparant over. Vervelend dat dit niet duidelijk is geweest bij jou. Daarnaast zijn we helder over de mogelijkheden per abonnement. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we het natuurlijk heel graag. We zijn zowel per mail, telefonisch als via social media bereikbaar. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Zeer behulpzaam en klantgericht!

Tijdens het bouwen van mijn webwinkel, heb ik diverse keren contact gezocht met Mijnwebwinkel voor vragen. Altijd goed geholpen!

Hoi Mireille, Wat leuk om te horen! Bedankt voor je review, dit waarderen we enorm πŸ’š Groeten! Mijnwebwinkel

Makkelijk om webshop te maken

Prettige manier van opbouw

Wat fijn om te horen dat het platform prettig is voor je om op te werken, Enrico! Keep up the good work πŸ‘Œ

Perfecte klantenservice

Mijnwebwinkel is ontzettend makkelijk om op te zetten en er staan veel uitlegvideo's online. Ik had een uitzonderlijk verzoek waar snel op werd gereageerd en heel correct werd opgepakt door MWW. Deze service zorgt voor vertrouwen en maakt dat ik graag gebruik maak van MWW.

Hoi Maarten! Bedankt voor je leuke review! Top dat je ook alle video's gevonden hebt! Je vindt ze eventueel allemaal hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/videos Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk heel graag weer verder. Veel plezier op het platform en geniet van de chocolade! 🍫 Groeten, Mijnwebwinkel