Pluspunten

Super fijn platform voor je webshop. Ik gebruik het al jaren met veel plezier en gemak. Heel gebruiksvriendelijk en anders kom je er altijd wel uit met de uitleg online of van een medewerker. Ook tof dat ze vaak met nieuwe functionaliteiten komen, waardoor je je shop kunt laten meegroeien met de nieuwe ontwikkelingen. Echt heel tevreden!

Wat ik nog een mooie aanvulling zou vinden zijn iets uitgebreidere statistieken; met name van de (meest) verkochte artikelen zou ik erg interessant vinden.

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

een optie om een Minimum aantal voor een bestelling te kunnen stellen

• Kwaliteit

Pluspunten

Makkelijke websitebouw, handige tools en continu bezig met verbetering en updates.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie.

Na de snelle reactie geen opvolging. Ik vraag met vast velen met mij om een zoekfunctie "product" en dat ik dan kan zien wie (mailadres) mijn product heeft gekocht. Voor aftersales en bijv. terugroepacties van levensbelang. Graag reactie: Paul Sanders

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede faciliteiten en servicegericht personeel!

Nog meer mogelijkheden! ;-)

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede supportafdeling. Vragen worden snel beantwoord en in 9 van de 10 gevallen adequaat afgehandeld.

Mijn GO website is een keer verwijderd zonder dat ik daar waarschuwingsemails over ontvangen heb. Verwijdering was van mijn kant absoluut niet de bedoeling. Ik was druk om de rest van mijn bedrijf vorm te geven toen mijn complete website gedelete bleek. Ik zie dat meer mensen dit is overkomen. Goed om hier nog eens naar te kijken.

Pluspunten

Er word met je meegedacht en aandacht besteed aan struikelpunten.

• Kwaliteit

Pluspunten

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Met daarbij de snelle en vooral ook leuke service en hulp maakt dit bedrijf, of moet ik zeggen de mensen, fantastisch!!! Het is zelfs 'gezellig' als je volop bezig bent en loopt tegen problemen aan. Ze helpen je geweldig en nog op een leuke en fijne manier ook!! Verder ben ik zeer enthousiast over de mogelijkheden en de vormgeving.

Tuurlijk is er altijd wel iets wat niet even goed werkt. Maar ze lossen dit tot nu toe altijd wel voor je op!

• Kwaliteit

Pluspunten

Top Team ga zo door!! mijnwebwinkel. Toch spannend om een website te beginnen maar met deze kanjers niet. Denken met je mee, zijn ook echt bezig om voor jou een mooie en duidelijke website neer te zetten! reageren snel. Ook bij vragen krijg je altijd een antwoord en de hulp om door te gaan! Ook de kleine tips voor je website zijn altijd leuk en leerzaam om te lezen en toe te passen. tuurlijk zit er een prijskaartje aan maar je krijgt ook waar voor je geld. super tevreden!

Al gemeld bij jullie team ;) er kan maar 1 kortings code toegevoegd/toegepast worden door de klant. Mocht de klant een cadeaubon willen inwisselen en gebruik willen maken van bv gratis verzending dan kan de klant dit niet beide toepassen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Altijd snel en duidelijk antwoord op vragen

• Kwaliteit

Pluspunten

Tof bedrijf! Het was heel makkelijk om mijn webshop Linje.nl op te zetten. Super support, niet alleen door het support team maar ook door de waardevolle blogs die regelmatig verschijnen.

• Kwaliteit

Pluspunten

We gebruiken Mijnwebwinkel al meerdere jaren voor onze webwinkel. Het is uitgegroeid tot een professioneel platform en ze gaan met de tijd mee. Door de constante updates blijft onze webshop ook met de tijd mee gaan. Bij vragen krijg je snel een duidelijke reactie. Zeer tevreden!

• Kwaliteit

Pluspunten

Reageren snel op verzoeken per email.

• Kwaliteit

Pluspunten

Het is een bedrijf waar je je echt thuis bij kan voelen. Een persoonlijke aanpak op maat en geen vraag is te veel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het leek een mooie website om mijn webwinkel te starten.

Ik kon weinig met de go versie omdat hier te weinig opties op waren voor mijn bedrijf. Hierdoor besloten om voor pro te kiezen, ervan uitgaande dat ik hier binnen een paar weken weer vanaf kon mocht het niet bevallen. Het blijkt inderdaad dat deze site niet voor mij is weggelegd, binnen 2 weken na aanmaak vd account dit netjes gemeld bij mijn webwinkel. Hier hebben ze geen boodschap aan omdat pro een jaarabonnement is. Enige optie om contact op te nemen met support als ik vragen heb over de webwinkel, dit werkt voor mij niet. Denk alsjeblieft na voordat je deze site gebruikt, probeer eerst een go abonnement, ook als je hier eigenlijk te weinig mee kan ivm bedrijfsinventaris. Ik moet mijn bedrijf lowbudget beginnen, zit nu helaas met onnodige kosten en kan niet via een andere site beginnen

• Kwaliteit

Hey Tamar, Als je een PRO winkel afsluit, dan sluit je deze inderdaad af voor één jaar. Als blijkt dat je er niet mee uit de voeten kunt, dan bieden we eerst de hulp van ons support team aan. In veel gevallen kunnen zij je goed verder helpen, zodat je toch succesvol je shop kunt starten. Lukt dat niet, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen, zoals je zelf ook hebt ervaren :wink: Gelukkig hebben we samen met jou een gewenste oplossing kunnen vinden. Heel fijn als je deze review nog wilt aanpassen! Thanks!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk Snelle support

Momenteel geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede klantenservice en ideaal als je niet de technische kennis hebt voor een website te bouwen. Iedereen kan het via mijnwebwinkel!

• Kwaliteit

Pluspunten

ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen mein dank aan de medewerkers

misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??

• Kwaliteit

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk platform met een zeer behulpzaam support team! Ga zo door!

Wat sneller en vaker updates doorvoeren.

• Kwaliteit

Pluspunten

Denkt goed mee, doet ook iets als een klant een idee heeft, Snelle reactie, Vriendelijk.

Ja ze denken zo goed mee. Zo door gaan

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!

Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.

• Kwaliteit

Pluspunten

Superblij met mijn webshop! De jongens van Mijnwebwinkel hebben engelengeduld met mij gehad tijdens het bouwen van de shop. Supervriendelijk en heldere en duidelijke uitleg. De prijs is meer dan prima, ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en nemen de tijd om je te woord te staan. Aanrader!

Geen, ga gewoon zo door!

• Kwaliteit

Pluspunten

Basis is erg goed en stabiel

Gewoon goed. Maar kan altijd nog beter de updates komen laat en ze lopen net achter de feiten een beetje aan. Sneller en meer updates zou fijn zijn (al moet daar een meerprijs voor komen)

Over Mijnwebwinkel