Vermijden, slechte service en onduidelijke producten.

Na een zoektocht in webwinkel aanbieders besloten om Mijnwebwinkel te proberen, nadat ik zag dat er proefabonnement van een maand werd aangeboden. Toen ik binnen een week al zag dat het product niet voor mij was (onduidelijke interface, te weinig opties) heb ik aangegeven van het abonnement af te zien. Er werd meteen aangegeven dat het niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren, want ik zou op een verkeerde knop hebben geklikt zónder proefabonnement. Verwijziging naar wettelijke opzegtermijn mocht niet baten. Er werd "bij hoge uitzondering" een annulering doorgevoerd, maar niet voordat ik de eerste factuur moest betalen. Conclusie: vermijden. Er zijn veel betere en klantvriendelijkere opties in de markt.

Beste Xander, Wat vervelend om te lezen dat je ervan in de veronderstelling was dat je een proefabonnement was gestart. Onze TRIAL is een gratis proefperiode van 14 dagen. Je hebt bij ons echter direct een jaarabonnement gestart en niet gekozen voor de gratis TRIAL. Uiteraard denken we graag met je mee. Daarom hebben we je destijds uit coulance het aanbod gedaan om je zakelijke jaarabonnement per direct te beëindigen, na het voldoen van de eerste maandfactuur. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer snel antwoord op mijn vraag

Zeer snel antwoord op mijn vraag

Hallo Ruud, Fijn om te horen dat we je goed verder hebben kunnen helpen! We gaan je positieve feedback doorgeven aan het supportteam. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

top

Ik heb enorm van mijn webwinkel genoten. Een jaar geleden ben ik ernstig ziek geworden, gelukkig weer helemaal hersteld, maar geen tijd gehad om te creeëren. Ik merk dat ik te weinig tijd over heb om voor mijn shop spullen te maken. Iedere maand zie ik toch het bedrag van mijn rekening afgaan en aangezien ik nu gepensioneerd ben en weinig geld heb, heb ik besloten te stoppen. Dank voor alles Gegroet Gerda

Hallo Gerda, Het zal het afgelopen jaar geen prettige periode zijn geweest, maar goed om te horen dat je hersteld bent! We begrijpen dat je in deze situatie besluit om te stoppen met je winkel. We willen je bedanken voor de tijd dat je bij ons je winkel hebt gerund. Geniet van je welverdiende pensioen! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Bevalt!

Bevalt wel, maar kan op enkele puntjes beter.

Hallo G. Beintema, Dank je voor je positieve review! We willen ons platform constant blijven verbeteren. Daarom zijn we erg benieuwd naar de punten die je graag verbeterd zou willen zien. Zou je ze naar ons kunnen versturen via [email protected]? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Slechte voorlichting

Telefonisch contact gehad voorafgaand aan een abonnementkeuze. Er was toegezegd dat een bepaalde optie mogelijk was, die achteraf niet mogelijk was. Uiteraard was het niet meer mogelijk om het abonnement te annuleren. Een matige downgrade kan er nog net van af. Verder de hele termijn moeten doorbetalen zonder afname van hun diensten. Tussendoor nog wel even een tariefverhoging doorberekenen. Er zijn betere en klantvriendelijkere opties in de markt.

Goedemiddag Rene, Dank je voor je feedback. Het is natuurlijk heel vervelend dat je het gevoel hebt verkeerd geïnformeerd te zijn. We kunnen echter geen communicatie terugvinden over de optie die je mist. Mocht je alsnog een poging willen wagen op ons platform, horen we graag om welke functie het gaat. Je mag dan een mail sturen naar [email protected]. Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

Zeer vlotte reactie op mijn vraag.

Binnen een uur antwoord en oplossing van mijn vraag. Top

Prima klantenservice

Mijn vraag aan de klantenservice werd zeer snel, deskundig en vriendelijk beantwoord.

Hallo Hans, Dank je voor je positieve woorden. Fijn dat we je goed verder hebben kunnen helpen! Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

fantastisch

Zeer net bedrijf. Luistert naar de wensen van de klant. Komt met goede ideeën.

Hallo Robert, Dank je voor je positieve feedback. Het is fijn om te horen dat we je zo goed verder hebben kunnen helpen! We zullen de feedback doorgeven aan het supportteam. Vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

geen dank na meer dan 10 jaar

Meer dan tien jaar 2 webwinkels gehad. Ik moest helaas wegens heftige prive omstandigheden mijn 2 bedrijven beëindigen en ook uitgeschreven bij KVK. Bij opzegging van de 2 webwinkels, waar je ook de reden moet aangeven krijg je alleen een standaard zin van jaarcontract kan niet eerder worden stopgezet. IK moet dus nog tm oktober doorbetalen terwijl ik er geen gebruik meer van kan maken , geen btw nummer meer kan niks verkopen. Niet meer van deze tijd en zeker ook niet klant vriendelijk. NIET doen dus er zijn er genoeg waar je een redelijke opzeg termijn hebt.

goede service!

Ik word snel geholpen en krijg een duidelijke uitleg.

Super! Ons Customer Support én Customer Succes team staan graag voor jou -én alle andere winkeliers- klaar om alle vragen z.s.m. te antwoorden zodat jij verder kan met het runnen van je webwinkel!

Heel erg goed***

Ben zeer tevreden en dit al vele jaren*** De service is optimaal en de medewerkers zijn zeer behulpzaam indien nodig Dus van mij een DIKKE + Arnold.

Fijn om te horen Arnold, bedankt voor je fijne review! Daar worden wij weer heel blij van. 💚

snelle reactie op vraag

er wordt snel gereageerd op een vraag. Bedankt merel!

Beste Joke, Namens Merel bedankt voor de complimenten! We proberen alle vragen altijd z.s.m. te antwoorden zodat je snel weer door kan gaan met het runnen van jouw webshop! Groeten, Mijnwebwinkel.

Heel blij met de design services van Mijnwebwinkel:)

Week 1 bedacht dat ik hulp zou gaan inroepen met het restylen van mijn HOME PAGE. Week 2 alle input geleverd en week 3 is mijn gerestylde homepage online. Super blij met jullie hulp! Fijn mailcontact en snel schakelen. Hou ik van;). Bedankt!

Top! Fijn dat we jouw webwinkel snel konden restylen en je nu met je vernieuwde winkel weer lekker verder aan de slag kan! Succes met de webwinkel!

TOP !!

Goede service , altijd duidelijkheid

Dank je voor je feedback Klaas. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service 😊 Vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen door Brechtje van MWW. Niet alleen had zij de oplossing voor mijn probleem, ze heeft het ook nog eens voor me aangepast! Als dat geen service is?

Hi Nathalie, Dat is zeker service! Voor ons is dat de support die we met alle liefde leveren. We gaan er natuurlijk voor zorgen dat je lovende woorden bij Brechtje terecht komen 💚 Vriendelijke groet, Team Mijnwebwinkel

via Email had ik van Brechtje een duidelijke uitleg ontvangen, waardoor alles weer werk .

Mijn ervaring is dat ik ten alle tijden, zowel nu als ook in het verleden, van jullie allemaal heel prettig werd geholpen. En zeker heel prettig, is jullie geduld met uitleg via de telefoon en daarna via email.

Hi Alex, Fijn om te horen dat we je zo prettig verder hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor! We staan altijd met hetzelfde enthousiasme voor je klaar om je verder te helpen. Vriendelijke groet, Mijnwebwinkel

doen wat ze beloven

prettige samenwerking gehad en bij vragen zsm een antwoord. Toppie gewoon zou ik zeggen.

Fijn om te horen Teun! We hopen dat de nieuwe eigenaar van jouw webwinkel, ook met veel plezier van het platform gebruik gaat maken!

Aan het lijntje gehouden

Na eerst een onbetaalde versie van de webshop te hebben gehad, overgegaan naar betaalde shop. Opzeggen of teruggaan naar een onbetaalde versie blijkt niet mogelijk. Na meerdere mailwisselingen en een telefoongesprek, wordt er nog steeds niet meegedacht en is het alsof het contact er nooit is geweest. Zelfs na meerdere malen letterlijk te hebben aangegeven op te willen zeggen (zowel per telefoon als per mail), wordt er niet op ingegaan en zit je er zo weer een jaar aan vast. Geen oog en oor voor de klant, zelfs een beetje meedenken zit er niet in, zelfs niet na al een paar jaar klant te zijn. Als klant sta je hier zeker niet voorop, er wordt zo weer een jaar geld aan je verdiend. Weggegooid geld. Zeker niet aan te bevelen deze partij.

Beste Stephanie, We denken áltijd graag met je mee, binnen de mogelijkheden. Wat vervelend om te lezen dat je niet wist dat we uitsluitend met zakelijke (B2B) jaarabonnementen werken, welke per jaar verlengt worden. We zijn hierover duidelijk bij het aangaan van het abonnement, het wordt benoemd in onze Algemene Voorwaarden en in supportartikelen die over opzeggen gaan. Vanzelfsprekend helpen we je graag om ook van de laatste maanden van jouw abonnement, een succes te maken van jouw webwinkel. Neem hiervoor gerust met ons contact op. We helpen je hier graag mee verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Pas op!

Als je een abonnement neemt op mijn webwinkel zit je er minimaal een jaar en vast en kan je niet opzeggen. WTF! Overal kan je tegenwoordig netjes een maandabonnement afnemen. Verder zijn de mogelijkheden van mijnwebwinkel best pauper. Niet doen dus!

Goedemorgen Martin, We denken áltijd graag met je mee, binnen de mogelijkheden. Wat vervelend om te lezen dat je niet wist dat we uitsluitend met zakelijke (B2B) jaarabonnementen werken, welke per jaar verlengt worden. We zijn hierover duidelijk bij het aangaan van het abonnement, het wordt benoemd in onze Algemene Voorwaarden en in supportartikelen die over opzeggen gaan. Vanzelfsprekend helpen we je graag om ook van de laatste maanden van jouw abonnement, een succes te maken van jouw webwinkel. Neem hiervoor gerust met ons contact op. We helpen je hier graag mee verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Vele mogelijkheden en goede support.

Bij vragen is er goede en snelle terugkoppeling. Het is gemakkelijk om zelf een goede webshop te bouwen voorzien van up to date mogelijkheden

Hoi Olaf! Super dat je jouw weg zo gemakkelijk weet te vinden op ons platform en dat jouw ervaring met ons Customer Supportteam prettig is. We wensen je veel plezier en succes met jouw webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Heel blij met Mijnwebwinkel en de toppers van het serviceteam!

Prima service en vriendelijke mensen

Het opzetten van de webshop is echt makkelijk. Desalniettemin oogt het resultaat professioneel! Na een aantal weken was er een follow-up waarbij ze voorstellen deden om de site nog mooier en beter te maken. Erg blij met het resultaat en de service! Prijs-/kwaliteitsniveau is erg goed naar mijn mening.

Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat onze follow-up actie gewaardeerd wordt en de tips die je hebt ontvangen, goed werken voor jou. Veel succes op het platform!