Professioneel en heel behulpzaam

Overgestapt naar Mijnwebwinkel en sindsdien werkt alles geweldig. Erg behulpzaam en meedenkend.

Hoi Loes, Wat goed dat alles geweldig werkt! Dat vinden we super fijn om te horen. Mocht je vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via Facebook messenger, mail, telefoon of via de community. Groeten! Mijnwebwinkel

Vlot, vriendelijk en adequaat!

Vlotte en vriendelijke service, een goed platform.

Super goed om te horen Axel! Bedankt voor je review! 💚

Bijzonder toegankelijke webwinkel met hoog gekwalificeerde medewerkers

De betreffende medewerker (Arjan) luisterde zeer goed naar mijn probleem. Hij was bijzonder behulpzaam en legde alles stap-voor-stap uit. Een TOPPER!

Hoi Sjaak! Wat leuk zeg! We zijn enorm blij met jouw reactie en Arjan zal vandaag extra in het zonnetje gezet worden! Groeten, Mijnwebwinkel

Klantenservice is goed en ben tevreden over de shop!

Maak nu al zo'n 5 jaar gebruik van mijnwebwinkel. De klantenservice is altijd goed, en de webshop werkt gemakkelijk :)

Hoi Lizet, Wat leuk om te horen dat je al 5 jaar actief bent op het platform met jouw webwinkel, top! Ook tof om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice! Veel plezier nog op het platform en als je vragen hebt: je weet ons te vinden! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

professioneel, bevat alle functionaliteit, goeie en snelle ondersteuning

Hoi Joost, Fijn dat het platform je voorziet van de gewenste functionaliteiten! En daarnaast de goede ervaring met het supportteam. Super! Veel plezier nog op het platform! Mijnwebwinkel.

Professioneel en snel geholpen door de klantenservice

Na melding van een probleem met mijn website ben ik super snel geholpen. Omdat ik de uitleg via mail niet goed begreep heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en binnen 10 minuten werkte alles weer optimaal.

Hoi Jolanda, Fijn dat de Customer Support je goed verder op weg kon helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Veel kennis, goede service, vriendelijke medewerkers

Zo af en toe bel ik naar de helpdesk omdat er iets niet duidelijk is in het beheersysteem van mijn webshop. Ik word altijd vriendelijk en snel te woord gestaan en de problemen worden altijd snel opgelost of uitgelegd.

Wat enorm fijn om te horen dat je tevreden bent over onze Support afdeling! De complimenten zijn overgebracht :-) Groetjes, Mijnwebwinkel

slecht

Er wordt geprobeerd je naar upgraden te krijgen door te zeggen dat er zoveel meer mee mogelijk is. Als je dat dan doet blijkt dat er helemaal niet meer mogelijk is.

Beste John, Bedankt voor je reactie. We hebben hierover ook al uitgebreid contact gehad per mail. Jouw onvrede over het niet voortijdig kunnen downgraden is heel vervelend. We communiceren duidelijk dat we met jaarabonnementen werken en zijn hier heel transparant over. Vervelend dat dit niet duidelijk is geweest bij jou. Daarnaast zijn we helder over de mogelijkheden per abonnement. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we het natuurlijk heel graag. We zijn zowel per mail, telefonisch als via social media bereikbaar. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Zeer behulpzaam en klantgericht!

Tijdens het bouwen van mijn webwinkel, heb ik diverse keren contact gezocht met Mijnwebwinkel voor vragen. Altijd goed geholpen!

Hoi Mireille, Wat leuk om te horen! Bedankt voor je review, dit waarderen we enorm 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

Makkelijk om webshop te maken

Prettige manier van opbouw

Wat fijn om te horen dat het platform prettig is voor je om op te werken, Enrico! Keep up the good work 👌

Perfecte klantenservice

Mijnwebwinkel is ontzettend makkelijk om op te zetten en er staan veel uitlegvideo's online. Ik had een uitzonderlijk verzoek waar snel op werd gereageerd en heel correct werd opgepakt door MWW. Deze service zorgt voor vertrouwen en maakt dat ik graag gebruik maak van MWW.

Hoi Maarten! Bedankt voor je leuke review! Top dat je ook alle video's gevonden hebt! Je vindt ze eventueel allemaal hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/videos Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk heel graag weer verder. Veel plezier op het platform en geniet van de chocolade! 🍫 Groeten, Mijnwebwinkel

Support team is deskundig en efficiënt!

Hartelijke dank aan Tyrona, ze heeft mijn vraag snel nagekeken en opgelost. Bovendien gaf ze me nog belangrijk informatie die ik moet weten. Ik ben erg blij met haar support! Met vriendelijke groet, FoFo International Jing-Jie Chan

Hoi Jing-Jie, Bedankt voor je leuke review, de complimenten zijn doorgegeven! Groeten! Mijnwebwinkel

Top! Super snel geholpen!

Met mijn vraag over een Moederdag landingspagina snel voor elkaar! Heel erg bedankt Kim.

De complimenten zijn overgebracht aan Kim! Wat super leuk dat je haar zo in het zonnetje hebt gezet! Groeten! Mijnwebwinkel

Prima support

Ik ben niet heel erg handig met het bouwen van mijn website en geregeld gaat er wat mis of kan ik documenten die ik heb ingevoerd, niet meer vinden, gelukkig is er een prima Support team wat me steeds snel weer verder helpt!

Hoi Estrid, Ons Customer Care team zorgt heel erg graag voor alle webwinkeliers zodat iedereen fijn aan de slag kan in het platform! Wat goed om te horen dat ook jij dit ervaren hebt! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super klantenservice

Altijd behulpzaam bij problemen, goed te bereiken zowel per mail als telefonisch en snel oplossing voor problemen! Ik ben daar heel erg blij mee als webwinkel eigenaar!

Beste Anne-Marie, Wat enorm leuk om te horen dat je zo blij bent met onze klantenservice! We hebben het aan deze toppers doorgegeven! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hoi Klaas! Wat goed dat je het goed vindt! Zijn we blij mee :-) Groeten! Mijnwebwinkel

prettige ervaring en direct contact met de medewerkers

met de opstart wat problemen maar met een belletje naar een van de medewerkers was dit gauw opgelost

Hoi Anja, Wat fijn dat je nu goed vooruit kan met jouw webwinkel! Mocht je er niet helemaal uitkomen tijdens het maken en vullen van jouw winkel, dan zit ons Customer Care team voor je klaar om je verder op weg te helpen! Daarnaast kan onze community helpen of de Supportpagina op onze website. https://www.mijnwebwinkel.nl/support Veel plezier met je webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Super gebruiksvriendelijk!

Het opzetten van een website is zeer eenvoudig, je kunt uit veel opties kiezen en met de handige blogs zijn de meeste vragen al beantwoord!

Hoi Toon, Wat fijn om te lezen dat je zo goed en gemakkelijk jouw weg weet te vinden op ons platform! Leuk dat je de blogs hebt gevonden die je op weg kunnen helpen om van jouw webwinkel een succes te maken. Heb je toevallig ook al onze community gevonden? Op community.mijnwebwinkel.nl vind je webwinkeliers die op ons platform een webwinkel gemaakt hebben en elkaar tips and tricks geven. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Agressieve marketing

Dreigende berichten, dagelijks spam in de mailbox en geen enkele makkelijke manier om de dienst te stoppen. Heel agressieve marketing ik voel mij bestolen.

Beste Jamie, Bedankt voor je berichtje. Wij kunnen ons niet herkennen is hetgeen je schrijft en helpen je uiteraard graag verder. Op het moment dat je een winkel bij ons start ontvang je van ons mailtjes waarin we je stap voor stap uitleggen hoe het platform werkt en welke stappen je kan ondernemen om jouw winkel tot een succes te maken. Mocht je deze mailtjes niet prettig vinden, dan kan je altijd onderaan deze mailings op 'afmelden' klikken of op 'voorkeuren beheren' om aan te geven welke mailtjes je wel of niet wilt ontvangen. Je geeft aan dat je dreigende berichten ontvangt. Zou je met ons hierover contact op willen nemen en willen aangeven over welke berichten dit gaat? Dan kijken we natuurlijk graag hierin met je mee. Ik zie dat je nog niet eerder contact hebt opgenomen met onze Customer Care afdeling en dat er geen mailwisseling is geweest. Daarom vraag ik me af of jouw beoordeling behoort aan ons platform. Daarnaast hebben we ook geen opzegging van jouw abonnement gevonden. Mocht je willen opzeggen dan zijn we hierover duidelijk en transparant. Alle informatie hierover vind je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-be%C3%ABindigen Wij doen niet aan agressieve marketing daarnaast. Zou je willen kijken of deze beoordeling voor ons (Mijnwebwinkel) bedoelt is? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Meerdere geprobeerd maar deze is top

Makkelijk te maken Mooie lay-outs en goede service

Beste Dinie, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je gemakkelijk jouw weg weet te vinden op het platform. Mocht je vragen hebben dan staan we graag voor je klaar. 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

mijn eigen geld maken

mijn eigen geld maken en eigen shop openen

Hoi Selina, Ook vanuit Suriname kan je een mooie webwinkel op ons platform bouwen! Als we je hiermee kunnen helpen dan horen we het graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Super snelle service

Zeer snel geholpen door de helpdesk, top service.

Hoi Ann, Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met ons supportteam! 👍 Mocht het nodig zijn, dan weet je ons te vinden en helpen we je heel graag weer op weg. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zonder ervaring toch een leuke site gefixt!

Voor mijn ondernemende dochter (12 jaar) en website met webshop in elkaar geknutseld! En dat zonder ervaring. We zijn begonnen met een gratis proefpakket en al snel overgestapt naar een Grow account. Of we doorgroeien naar Pro is nu de discussie aan de keukentafel want de business is boming! We zijn al opgemerkt door de media (EditieNL en AD.nl).

Hoi Frank en Ondernemende Dochter! Wat enorm leuk om te lezen dat jullie een succesvolle webwinkel op ons platform hebben gemaakt! Ben je uitgeGROEId uit GROW dan is een upgrade naar PRO voor een nog PROfessionelere insteek natuurlijk een aanrader. Zolang GROW werkt is het ook helemaal prima! Mochten we je kunnen helpen met dit dilemma of met een andere vraag, dan horen we het graag! Is jouw dochter ook al bekend met onze community? Community.mijnwebwinkel.nl Nog veel succes toegewenst met de webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Grow abbonement waardeloos, en pro te duur

In 3 maanden tijd moesten wij zo'n 110 orders verwerken. De mogelijk heden van grow zijn hier niets waard. Geen overzicht van je bestellingen, alle pakbonnen en facturen moet je een voor een donwloaden. En zo liepen we tegen veel meer aan. Maar voor de upgrade naar pro verkopen we veels te weinig en is die optie te duur.

Beste Aram, Bedankt voor je reactie! Wat enorm gaaf dat je al 110 orders via jouw webwinkel hebt mogen verwerken! Dit geeft ons al aan dat je inmiddels uit het GROW jasje letterlijk gegroeid bent en al klaar ben voor PRO! Want met zoveel orders kan je jezelf al een echte PROf noemen :-) Je kan jouw orders, ook in GROW, terugzien onder 'orders' in de beheeromgeving. Hiervoor heb je geen PRO abonnement nodig. Pakbonnen en facturen kan je per order inderdaad downloaden. Ik kan me voorstellen dat dit bij 110 orders wat veel wordt en ik raad je dan ook aan om een upgrade te doen! GROW is echt voor startende ondernemers: Jouw webwinkel kan nog groeien maar omdat je al wel een eigen domeinnaam kan koppelen aan jouw winkel, heb je al een professionele uitstraling en ben je helemaal klaar voor de start! Hier is dan ook de prijs naar: voor slechts 9,00 kan je een complete webwinkel runnen met eigen domeinnaam. Uit je jasje gegroeid door toenemende orders en daarbij behorende wensen? Dan is een upgrade aan te raden. Veel plezier nog op het platform, mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag uiteraard!

Merel heeft me heel erg goed geholpen Dankjewel

Heel graag gedaan Monique!