Service gericht

Ik ben zeer tevreden met mijnwebwinkel. Bij hulp staan ze je altijd vriendelijk te woord en helpen je graag. Goeie ervaringen met mijnwebwinkel!

Bedankt Chantal!

Zeer tevreden!

Veel mogelijk en alles werkt perfect. Gebruiksvriendelijk. Goed bereikbare helpdesk. Altijd een luisterend oor en er wordt mee gedacht! Kijk nu uit naar de nieuwe lay out en mogelijkheden voor de home page. Ga zo door!

Leuk om te lezen Anna! Thanks.

Gratis veel plezier en goede kwaliteit!

Fantastisch Mijnwebwinkel!

Fantastisch Fokelien!

Grandioos!

Loop je ergens tegenaan, is het team van mijnwebwinkel niets maar dan ook helemaal niets teveel om samen met de gebruiker naar een geschikte oplossing te zoeken!

Daar gaan we voor Jeanine!

Zeer gebruikersvriendelijk en geweldige support

Ik ben mijn webwinkel begonnen als leek op het gebied van websites maken. Het was erg gebruikersvriendelijk en toen ik tegen wat, voor mij, onduidelijkheden aanliep, werd ik direct fantastisch te woord gestaan. Niet in de wacht gezet, gewoon Nederlandstalig en ze kijken meteen met je mee in je winkel en de instellingen. Perfect geholpen en kon met een tevreden klant verder. Ik kreeg zelfs spontaan een compliment voor het uiterlijk van mijn winkel. Dat is erg leuk! Ik ben erg tevreden.

Hi Mirella, een compliment geven we niet zomaar ;-) Goed bezig!

Op 2 punten na, TOP

Echt top! Alleen het ontwerpen is wat onduidelijk en ik kan geen ander teken doen bij mijn logo dan die shop, dat vindt ik erg jammer. Voor de rest wel echt top.

Hi Sofia, we gaan ons best doen om die 2 punten ook binnen te halen ;-) Wat er met je logo is weet ik niet. Zou je eens contact met support kunnen opnemen?

Snelle jongens en meisjes

Zeer bereikbaar team, timmert aan de weg alhoewel ik niet echt alles gebruik van de vele opties. Eenvoud is het je ware - :) Carry on. We love you too 👍

Wat een liefde!

Veel mogelijk en alles werkt perfect. Er is altijd een luisterend oor en tja..... Het was nu eenmaal liefde op het eerste gezicht. Dank jullie wel voor alles! Hartelijke groetjes, Karin en Max www.stones2heal.nl

Blijft door ontwikkelen. Zeer tevreden.

Goed platform dat met zijn tijd mee gaat. Prima ondersteuning bij vragen. Een aanrader. www.dutch-heros.com

Dankje John! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Wij gaan ervoor zorgen dat je ook tevreden blijft!

Heel tevreden

Een fantastische tool om mee te werken

En een fantastische klant om te hebben! Bedankt Johan.

Veel mogelijkheden, maar voor mij (nog) behoorlijk ingewikkeld

Ik wil graag een eenvoudige webshop lanceren en ben nog in de uitprobeer-fase. Ik overweeg absoluut om over te gaan naar een pro pakket zodra ik de fijne kneepjes door heb maar voor nu vind ik het nog behoorlijk lastig om een mooie basis te bouwen.

Hi Eline, elk begin is lastig, dat kan ik mij goed voorstellen. Heb je al contact gehad met support? Zij kunnen je zeker helpen! Stuur ze een mailtje, dan komt het helemaal goed. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

De juiste ondersteuning

Ben ook blij met Mijn Webwinkel

Fijn Hans! Wij zijn ook blij met jouw webwinkel.

geweldig

fijne website en goede hulp

Thanks!

Super, altijd bereikbaar en snelle service

Super, altijd bereikbaar en snelle service !

Super Tineke!

Fan vanaf het eerste uur

Ik ben niet zo handig maar mijn webwinkeltje Wolletjewit beheer ik helemaal zelf. Ik ben ook dol op jullie!!!

Goed bezig Kitty, daar mag je trots op zijn!

Fijn om mee te werken!

Ik vind Mijnwebwinkel heel fijn om mee te werken. Heel duidelijk - bijna alles. Voor wat ik niet kan vinden is er een handige Q&A. En als ik er toch niet uitkom, staat er een dreamteam klaar! Ongelooflijk hoe snel, vriendelijk en duidelijk ik (digibeet!) altijd antwoord krijg. Dat is ècht zonder overdrijven top!

Bedankt IngerMarlies! Goed ook om te lezen dat je onze Q&A weet te vinden en handig vindt!

Een zeer geslaagde overstao

Eenvoudig, snel...genoeg mogelijkheden. Fijn om met jullie te werken. Ideeen, innovaties. Je moet het zelf ervaren!

Je moet het inderdaad zelf ervaren. Ik ben blij dat jij het hebt ervaren :-) Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Altijd goed!

Geen 10 omdat er altijd nog wel iets te verbeteren is😉 Maar eigenlijk weet ik nu niks te verzinnen🤔. Maar elke x hebben jullie toch weer iets verzonnen en ontwikkeld dat het platform toch weer beter en makkelijker werkt👍Jullie blijven groeien en dat is top! 🎉 Elk bedrijf heeft wel eens te maken met storingen en dat is vervelend maar niet onoverkomelijk. Dat gebeurt overal en jullie zitten er altijd boven op! Ik ben echt zeer tevreden. Heb nog wel wat wensen maar jullie kunnen ook niet alles te gelijk en sommige dingen hebben gewoon meer voorrang als andere dingen. Contact is altijd snel en goed. En informeel wat ik ook fijn vind. Nou mijn veren zijn op. Jullie lopen er inmiddels bij als een pauw Keep up the good work. Ik hou van jullie! Happy Valentine ❤️❤️❤️

Hi Miranda, Je hebt altijd iets he haha ;-) Hartstikke fijn deze review Miranda. En zeker eens, er is altijd wel iets te verbeteren. Daar blijven we ook voor gaan. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Makkelijk, goed and still in ❤️

Ik ben eerst gestart met de gratis versie. Verliefd geworden en samen de verbintenis aangegaan en overstapt naar de pro versie. Echt tevreden, altijd wordt je goed geholpen, zelden een probleem en legio mogelijkheden. Op naar het volgende Valentijn jaar. Sabine -x- @iamme.nl

Wij voelen ook de liefde Sabine! Dikke kus ;-)

Heel tevreden

Bijna 5 jaar een 'relatie' met MWW. Alleen maar liefde, slechts een enkele keer mopper ik, maar MWW maakt het altijd weer goed. Het fijne vind ik dat het platform ook zeer goed toegankelijk is wanneer je zoals ik A-technisch bent en kom je er niet uit, dan is de hulp fantastisch!

Door het gemopper wordt onze relatie alleen maar beter Annemarie. Zolang we maar met elkaar blijven praten, dan komt het altijd goed ;-)

great platform and great service

always quick and informative responses

Thanks Tony!

Geweldig leuk bedrijf met top support

Wie je ook aan de telefoon krijgt, iedereen is altijd even vrolijk en de hulp is altijd goed. De webshop zelf inrichten gaat heel gemakkelijk! Super blij met de keuze voor mijnwebwinkel.

Met Ebbe is het wel altijd het leukste, toch? ;-) Bedankt voor je review! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Doe 6 jaar zaken met Mijnwebwinkel en ben zeer tevreden over de mogelijkheden.

Fijn Edurd! Laten we dat zo houden.

Geweldig team!

Altijd snelle reactie bij vragen of problemen.

Thanks!

Een prima platform

Echt een professioneel platform. Goede ondersteuning legio betaalmethoden voor je klanten in Nederland, maar ook in het buitenland. Blij mee.

Wij zijn blij met deze review :-) Bedankt Ido!