Snelle reactie!

Wanneer ik het even niet weet, stuur ik een mail met mijn vraag en deze wordt altijd snel en duidelijk beantwoord. Daar kan ik iets mee, top.

Hoi Edith, Wat fijn om te horen dat onze Custome Care afdeling je snel op de goede weg helpt, dat doen ze namelijk heel graag ;-) Wij kunnen iets met jouw review: collega's van de Customer Care afdeling blij maken! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Zeer professioneel en hulpvaardig

Dankzij MijnWebWinkel is het starten van een webshop een heel stuk eenvoudiger. Bij eventuele struikelblokken staan ze steeds klaar om te helpen met een zeer professionele en duidelijke uitleg. De vormgeving is eenvoudig in gebruik. Ik ben zeer tevreden over de beslissing om met hen samen te werken en kan ze alleen maar aanraden. Ik kijk uit naar de verdere samenwerking.

Hoi Daphné, Bedankt voor je leuke review! We helpen je uiteraard heel graag verder en ook wij kijken uit naar onze samenwerking met jou! 💚

Zeer behulpzaam en ook gebruiksvriendelijk

Ik ben zeer tevreden. Mijn vraag werd snel en goed beantwoord.

Hoi Karen, Fijn dat je goed en snel geholpen wordt door de Customer Care afdeling! 👍 Groeten! Mijnwebwinkel

Lief dat ik even werd gebeld

Ik had problemen met orders op Afgehandeld te krijgen, en via mail kwam ik er met Support niet uit. Het functioneerde niet. Daarna werd ik door Support spontaan gebeld en werd ik goed geholpen doordat er mee gekeken werd.

Hoi Eline, Fijn dat jouw vraag op deze manier nu opgelost is! We helpen je uiteraard graag en als we er per mail even niet uitkomen, bellen we graag om het telefonisch toe te lichten. Groeten, Mijnwebwinkel

Gelukkig heb ik het team van Mijnwebwinkel niet heel vaak nodig maar als dat wel zo is, krijg ik altijd snel hulp. Ik ben reeds 8 jaar klant en kan hen zeker aanbevelen.

8 jaar alweer! We gaan op naar de volgende 8 waarbij we je graag helpen jouw mooie winkel succesvol te houden.

Toppers

Ik probeer altijd zelf de oplossing te zoeken, maar soms lukt niet echt. Ik stuur dan de mail na de support en krijg ik best snel het antwoord. De hele team is super vriendelijk en hulpzaam. Wat ik ook top van de support vind is dat ze mee denken, als je bijv. probleem heeft met iets aan te maken en je zelf niet echt weet hoe moet je aan de slaag mee. Dank je wel toppers! :)

We zitten hier met rode wangen van verlegenheid, bedankt voor je lieve complimenten! ♡

Duidelijke uitleg

Merel begreep gelijk wat het probleem was en kwam gelijk met de oplossing en het werkte. Kortom kon snel weer verder met de shop! Bedankt Merel.

Hoi Monique, Bedankt voor de complimenten! Ze zijn aan Merel doorgegeven ;-) Merel én alle andere collega's zitten voor je klaar om je verder te helpen! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijn platform om mee te werken en een goede klantenservice.

Mijn Webwinkel is een duidelijk en fijn platform. De supportpagina beantwoordt de meeste vragen voor je. Mocht je ergens niet uit komen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice die je snel en goed helpen.

Onze Customer Care afdeling zit voor jou, en alle andere merchants op het platform, voor je klaar om alle vragen te beantwoorden! Fijn dat je de service als goed en snel ervaart! Groeten, Mijnwebwinkel

Duidelijke communicatie en niet bang om te bellen

Bij het aanmaken van de shop waren er wat typos gemaakt en een dubbele registratie. Bericht naar de support afdeling en binnen een halve dag was alles geregeld. Voor de dubbele registratie werd ik netjes gebeld om mondeling alles te bespreken en een plan van aanpak te maken.

Hoi Bas, Mensenwerk vraagt een menselijke aanpak. We denken uiteraard graag met je mee én vooruit! Groeten, Mijnwebwinkel

Fijne manier om een webshop te beginnen.

Fijne manier van het maken van een webshop. Ze hebben veel webinars en dergelijke beschikbaar om te leren hoe je bepaalde items implementeert. Ook krijg je snel antwoord op vragen als je er even niet uitkomt.

Hoi Cindy! We blijven nieuwe webinars, vraag & antwoord artikelen, blogs en andere leuke artikelen plaatsen zodat je nóg meer tips and tricks krijgt! Leuk om te horen dat je ze weet te vinden! Groeten, Mijnwebwinkel

Ik word top geholpen, goede service en de website werkt goed.

Fijn om te horen Xander! We helpen je graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Goede service.

Snelle response en duidelijke uitleg.

Bedankt voor je complimenten! We doen er alles aan om de service van hele hoge kwaliteit te houden. Groeten, Mijnwebwinkel

Snelle hulp bij problemen

Excellente hulp bij problemen die ik gehad heb. Snelle respons.

We helpen je uiteraard heel graag bij jouw vragen! Heb je ook onze community al ontdekt? community.mijnwebwinkel.nl

Prima de Luxe!

Voor beginners een mooie start. Vriendelijk platvorm om te starten met je webshop. Support is aanwezig, easy and go....... Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes voor MWW, maar al met al een prima opstart voor jouw webwinkel.

Hoi Loes, Bedankt voor je superdeluxe review! Nieuwe wensen en suggesties mag je altijd op feedback.mijnwebwinkel.nl achterlaten zodat ons platform nóg beter wordt! Groeten, Mijnwebwinkel

Perfect voor een professionele webshop, super service en dit al sinds 2012!

Werk al jaren samen met MIJNWEBWINKEL en altijd tot volle tevredenheid. Service is top! Op elke vraag een antwoord, al moeten ze het 3x uitleggen, dan nog blijven ze geduldig en beleefd. Ga zo door team!

Hoi Maria, Dankjewel! Samen maken we er iets moois van! Groeten, Mijnwebwinkel

Heel toegankelijk, klantvriendelijk en vooral duidelijk platform

Mijn eerste keuze na slechte ervaring met mijn vorige provider. Ik zocht tal van providers op via verschillende sites en telkens kreeg ik het antw probeer Mijnwebwinkel en wat ben ik blij dat ik overgeschakeld ben!

Hoi Kim, Wij zijn blij dat je bij ons aan boord bent! Bedankt voor je vertrouwen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fijn bedrijf

Fijne merchant!

Altijd goed geholpen.

Met al mijn vragen wordt ik altijd vriendelijk en geduldig geholpen. Zo komen we er altijd uit, ook als de vraag lastig te stellen is. Top team!

Dag Anja, We helpen je heel erg graag en als de vraag lastig te omschrijven is dan bellen we elkaar gewoon eventjes om samen te kijken naar de vraag of het probleem. Tot snel maar weer! Mijnwebwinkel.

Zeer gebruiksvriendelijke software, goede service / helpdesk.

Sinds 2006 klant van Mijnwebwinkel met meerdere webshops. Mooi om te zien dat er voortdurend nieuwe functionaliteiten bijkomen. De software is zeer gebruiksvriendelijk en wij werken er allemaal graag mee. De backend (administratiegedeelte) is helder/overzichtelijk en de frontend(de webshop) is geheel naar eigen voorkeur vorm te geven. Groot pluspunt is de zeer behulpzame helpdesk en de community van mede webshopeigenaren. We hopen nog veel jaren te werken met Mijnwebwinkel.

Hoi Jurgen! Bedankt voor alle mooie complimenten, het deed ons glimmen van trots! Ook wij hopen natuurlijk dat je nog vele succesvolle jaren bij ons aan boord mag blijven! Tot snel weer in de community, per mail, telefoon of via Facebook! Mijnwebwinkel

Compleet

Werk nu 6 jaar naar tevredenheid met mijnwebwinkel. zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

Al 6 jaar! Dat is echt super. Op naar de volgende 6 Eduard!

helemaal top

Werd goed en doeltreffend geholpen nadat ik er zelf toch niet helemaal uit kwam.

We helpen je graag als je er niet helemaal zelf uitkomt! Groeten, Mijnwebwinkel

Binnen de mogelijkheden is alles mogelijk!

En buiten de mogelijkheden denken we ook graag met je mee! Heb je alle mogelijkheden incl. een 'mww-Hack' op onze community al gezien? Community.mijnwinkel.nl!

Zeer goed platform voor een professionele webshop

Veel mogelijkheden standaard aanwezig. Goede tutorials en ondersteuning. Nog enkele wensen om aan te werken maar overall zeer tevreden. Zelf je eigen webshop bouwen? Dan is Mijnwebwinkel echt een aanrader!

We horen heel graag jouw wensen! Via feedback.mijnwebwinkel.nl mag je deze altijd achterlaten, daar worden wij dan weer heel blij van!

houtje touwtje uiterlijk met slechte support

Nadat ik merkte hoe houtje touwtje de uitstraling van je site wordt wilde ik overstappen naar een andere provider. Met overstappen, laten ze je helemaal links liggen, ondanks dat mijn contract met hen nog meer dan een maand loopt en ze verplicht zijn support te verlenen. Ze zeiden gewoon, google het maar, we kunnen je niet meer helpen. BELACHELIJK!!!! NOOIT BIJ DEZE MENSEN AANSLUITEN!!!!

Dag Kim, Bedankt voor je reactie. We hebben ook uitgebreid mailcontact gehad. Je hebt ervoor gekozen om jouw domeinnaam te verhuizen naar een andere provider. We hebben je de verhuiscode hiervoor gegeven en hierbij aangegeven dat jouw mailbox op ons platform komt te vervallen en ook aangegeven wat je kan doen om de mail te behouden. Helaas bleek dit niet voldoende en heb je het domein verhuisd zonder voorzorgsmaatregelen. Eenmaal een domein verhuisd, kunnen we hierin niets voor je betekenen omdat wij niet meer bij de instellingen van het domein kunnen. We hebben dit duidelijk gecommuniceerd naar je. Jammer dat jouw ervaring met onze support niet prettig was. Groeten, Mijnwebwinkel.

Bijzonder gebruiksvriendelijk en geweldige support

De uitstraling en toon van de support afdeling van mijnwebwinkel is ronduit inspirerend. Laag drempelig en met een houding dat ze je het liefst waar maar mogelijk willen helpen en ontzien in je online bedrijfsproces. Ik ben maar klein maar voel mij groots bij hen. Ze passen bij mij #denkomelkaar want aardig zijn is een keuze ♡

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Alleen maar liefde, dankjewel Esther, onze dag kan niet meer stuk! #denkomelkaar