Top! Professioneel en zeer creatief

Brechtje is heel aardig en meedenkend. Ik had totaal geen idee hoe en wat ik op mijn webshop wilde. Brechtje nam de tijd om mij diverse dingen uit te leggen en demonstreren. Zij heeft er een hele leuke maar professionele website van gemaakt, waar ik enorm blij mee ben! Ik ben inderdaad verrast Goed gedaan Brechtje! ;)

Hoi Ditta, Wat enorm leuk om te horen! Alle complimenten zijn overgebracht aan Brechtje, ze is er super blij mee! 💚 Heel veel plezier met je webwinkel op ons platform! Groeten, Mijnwebwinkel

Zo fijn om je eigen site te kunnen indelen zoals je zelf wilt

In begin vond ik het best heel lastig om alles uit te zoeken maar door de hulp van anderen en de zoek functie kon ik alles oplossen en nu weet ik precies hoe ik het wil en kan ik de webshop steeds meer optimaliseren

Hoi Elke! Fijn om te horen dat het platform steeds minder geheimen voor jou heeft! Mocht je toch nog vragen hebben, dan zijn we altijd bereikbaar via [email protected]. Ook in de community (community.mijnwebwinkel.nl) kan je al jouw vragen stellen! Groeten, Mijnwebwinkel.

Super tevreden met Mijnwebwinkel!!!

Ik zit al vanaf 2010 bij Mijnwebwinkel met www.kralenstulpje.nl en ik ben altijd goed geholpen! Ik ben zeer tevreden!!! Ga zo door! Groetjes Esther.

Dankjewel Esther! Ook voor alle jaren dat je al bij ons aan boord bent en alle keren dat je met ons hebt meegedacht om het platform te verbeteren! 💚

Direct antwoord op mijn vraag

Goed om te horen Jan! Ons Customer Care team streeft er naar iedereen zo goed én snel mogelijk te helpen. Op het moment dat onze supportpagina, video's, tutorials en community je toch niet helemaal het antwoord kan geven op jouw vraag, staan het supportteam per mail of telefonisch graag voor je klaar!

Gewoon ....GOED!

Gewoon... DANKJEWEL! 💚

Super best geholpen

Met veel geduld geholpen op een antwoordt wat mij maar niet wilde lukken.

Super! Ons Customer Care team helpt je waar mogelijk en liefst ook net zolang het naar tevredenheid is!

Vlot en gemakkelijke webshop & goede klantenservice

Mijnwebwinkel is gemakkelijk in gebruik achter de schermen. De klantendienst is vlot bereikbaar, en er is ook een communityplatform met andere mensen die een webshop bij hen hebben voor extra tips en tricks, maar ook voor eventuele storingen op bepaalde onderdelen te melden. Het toevoegen van nieuwe artikelen gaat vlot, ook in serie is het mogelijk om artikelen te kopiëren en enkel de afbeeldingen te veranderen. En, het is één van de goedkopere opties waarbij je toch een gebruiksgemakkelijke site hebt zowel aan de frontend (klantgewijs) als backend (facturatie en artikelgewijs)

Beste Anke, Bedankt voor je fijne review! Altijd leuk om dit terug te lezen. We hopen dat je nog lang met veel plezier gebruik zal maken van het platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Goede service!

Snelle reactie en vervolgens snelle aanpassing op mijn website.

Dankjewel Michael! Vinden we super tof om te horen 💚

Oké, maar kan veel beter

Dit platform is wellicht een prima oplossing voor iedereen die een (heel) eenvoudige webwinkel wil en geen zin/tijd/know-how heeft om de zaken écht goed aan te pakken. Wil je zelf zo veel mogelijk de touwtjes in handen hebben en je shop volledig naar eigen inzicht willen opzetten en beheren? Dan kun je beter verder kijken. Voor mij persoonlijk veel te weinig mogelijkheden bij de opmaak/inrichting van de webwinkel. Zowel de frontpage(opmaak/functionaliteit)/productpage(functionaliteit)/nieuwsbrief(segmentatie) mogelijkheden zijn veel te beperkt. Er zijn nagenoeg geen (op de basis na) interessante rapporten/cijfers in te zien of te genereren. Geen toegang tot DNS. Voor meer ingewikkelde aanpassingen/designs kun je dan contact opnemen. Nogmaals: leuk voor de mensen die 'gewoon' een eenvoudig webshopje willen, maar niet handig voor de meer ervaren webshopbouwers die graag de controle in eigen handen hebben. Dus, aan te bevelen? Ja, voor degenen die een eenvoudige webshop willen zonder 'ingewikkelde' of meer geavanceerde mogelijkheden. Nee, voor degenen die graag de touwtjes in handen hebben en meer/uitgebreidere functionaliteit zoeken.

Beste Bas, Bedankt voor je reactie! Wat jammer dat je functionaliteiten mist in ons platform, we blijven ontwikkelen en onze go-to-market tijd wordt steeds korter. Heb je onze feature friday nieuwsbrieven al in de gaten gehouden? Hier zie je allemaal toffe features in beschreven en als je dan tóch nog een feature request hebt dan kan je deze altijd toevoegen aan feedback.mijnwebwinkel.nl Als je een wijziging wil doen in de DNS van jouw domein dan zijn hier 2 simpele oplossingen voor: 1. Je mailt ons de records en wij zullen deze (vaak dezelfde dag nog!) voor je instellen; 2. Je neemt jouw domein in eigen beheer en je kan zelf de DNS van jouw domein beheren. De inzichten die je vraagt komen met de implementatie van GA4 direct in zicht en deze zullen ook op korte termijn in de beheeromgeving te zien zijn. super handig om meer inzichten te krijgen in de conversie etc. Ons platform is inderdaad een Saas platform: we bieden een standaard platform aan met veel functionaliteiten zodat je snel en eenvoudig een complete webwinkel kan opzetten, tof dat je dit ook zo ervaren hebt! Zonder al te veel technische kennis kan je een webwinkel maken van A t/m Z zodat je super snel jouw producten kan verkopen! Daarna kan je het vaak zo 'gek' maken als je zelf wil door inzichten via jouw Google Analytics o.a. te krijgen. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super!!

Snelle reactie op mijn mails en super geholpen!

Doen we heel graag! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

mega goede service

fijn & snel contact. helpt uitstekend en legt alles duidelijk uit. ik beveel haar daarom zeker aan. ik kom al langere periode ergens niet uit en word nu toch gergeld. dit geeft mij een goed gevoel. :)

Hoi Wesley, Bedankt voor je fijne review! Top om te horen dat we je goed verder hebben kunnen helpen!

Snelle service!

Gelijk antwoord op mijn vraag gehad, na duidelijke uitleg probleem opgelost.

Dankjewel! Jouw complimenten zijn overgebracht aan het Customer Care team. Ze zijn er super blij mee! 💚

Snelle reactie en oplossing via de klantenservice

Mijn vraag werd snel beantwoord en de juiste actie werd ondernomen.

Fijn om te horen Anneke!

Snel, duidelijk en actie

Dank voor de snelle afhandeling van mijn graag. Zeer prettig geholpen met duidelijk antwoord.

Super! De complimenten zijn overgebracht aan het Customer Care team!

Super behulpzaam en klantvriendelijk!

Ik werk graag met mijnwebwinkel.nl, omdat het platform niet alleen erg gebruiksvriendelijk en duidelijk is, maar ook omdat de support altijd vriendelijk en behulpzaam is. Maakt niet uit hoe gek je vraag is, ze helpen je altijd uit de brand en dat is super fijn!

Hoi Jodie, Super fijn om te horen dat het platform zo goed bij jou past! En inderdaad, geen vraag is ons te gek! :-) Groeten! Mijnwebwinkel

Goede support bij het opbouwen, dat werkt geruststellend.

Het opzetten van een website is net iets anders dan een webshop opzetten, maar met de hulp van het supportteam, kom je er op een rustige manier echt wel uit!

Beste Eveline, Bedankt voor je review! Fijn dat je steeds meer jouw weg vindt op het platform, met behulp van het supportteam. We wensen je nog veel plezier met jouw webwinkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Snelle hulp bij storing/probleem op de web-site

Gemaild naar de helpdesk bij een probleem op de web-site, de eerste keer nog niet verholpen. Bij de tweede poging bij een andere werknemer werd het probleem op de juiste wijze opgelost.

Beste Irene, Het probleem dat veroorzaakt werd door een te grote afbeelding in jouw webwinkel, hebben we inderdaad met wat speurwerk weten te vinden én direct opgelost. We wensen je nog veel plezier op het platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Uitstekend geholpen!

Probleempje met check out. Mail gestuurd en zeer snel antwoord en oplossing! Grote klasse

Dankjewel Mike! Worden we blij van, van een dergelijke review! 🎉

Super tevreden!

Mijn webshop draait al jaren via MijnWebwinkel en ik ben heel erg tevreden; heel gebruiksvriendelijk en betaalbaar. En komen regelmatig nieuwe features, aanpassingen of verbeteringen. Enige wat ik momenteel nog mis is de mogelijkheid om eenvoudig digitale producten te verkopen en deze automatisch te verzenden (of laten downloaden) na aankoop. Hopelijk wordt dit in de toekomst wel mogelijk. Ik zou namelijk echt niet graag overstappen :-( Al met al echt heel tevreden en ik zou anderen ook zeker MijnWebwinkel aanraden!

Leuk om te horen Vanessa! Digitale producten kan je wel aanbieden, echter is dit inderdaad nog geen automatisch proces. Je kan wel op deze feature stemmen via de feedbackpagina! We wensen je nog heel veel plezier met jouw webwinkel op ons platform 💚

Fantastisch!

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dankjewel Peter! 💚

Kundig, snel en meedenkend!

Heel fijn contact, snel respons, heel behulpzaam. Ik ben uitstekend geholpen.

Hoi Magda, Fijn om te horen dat je goed en sle geholpen bent door ons Customer Care team! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zeer een zeer slecht

Een klant van ons maakt gebruik van MijnWebwinkel en wil migreren naar een ander platform. Dit omdat MijnWebwinkel veel beperkingen heeft voor verdere SEO optimalisaties. Helaas wordt migreren onmogelijk gemaakt door dit bedrijf want ze hebben geen export functie om producten, klantenbestand en orders naar CSV of XML te exporteren. Deze partij heeft wel een API beschikbaar om voorraad data op te halen maar als antwoord op onze aanvraag was het als volgt; "Helaas kunnen we voor een eenmalige export de API niet vrijgeven. De merchant zou in dit geval de artikelen handmatig over kunnen zetten." Oftewel een klant blijft bij MijnWebwinkel puur om het feit dat de ondernemer geen tijd een zin heeft om 10.000 producten opnieuw invoeren. Kortom een systeem met heel veel beperkingen. Anno 2022 zijn in nagenoeg alle e-commerce systemen een dergelijke export functie standaard ingebouwd.

Beste Jeroen, Bedankt voor je reactie. We bieden toegang tot de API voor partnerships, niet voor eenmalige exports. Groeten, Mijnwebwinkel

Snelle en goede service.

Snel en zeer goede service.

Super, Frank! We doen altijd ons best om onze winkeliers zo snel en goed mogelijk te helpen. Fijn dat jij dit ook ervaren hebt!

Altijd zeer vlotte hulp

Als ik met iets in de problenen zit krijg ik altijd heel vlot hulp

Hoi Carine, Fijn dat je goede ervaringen hebt met het Customer Care team. We wensen je nog veel plezier op het platform!

Top mensen

Altijd goed geholpen ook erg snelle services

Dankjewel voor je review! 💚