Super Chill

Makkelijk, simpel en ziet er fijn uit. Jammer dat er geen dansscholen zich kunnen aanmelden😫

Hey Sherilynn, ik heb mijn collega's (en mijzelf) meerdere keren zien dansen en geloof mij, wij kunnen wel een dansles gebruiken ;-) Zonder gekheid, het is mij hieruit niet helemaal duidelijk waar je naar op zoek bent. Kun je eens contact met support opnemen? Dat kan via info@mijnwebwinkel.nl. Zij denken graag met je mee! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Mooi systeem, goed zelf te doen en fijne ondersteuning

Mooi systeem en fijne ondersteuning, altijd snelle reactie. Blij mee!

Mooie webwinkel, fijne klant en altijd goede communicatie. Wij zijn ook blij met jou!

top!

fijne webwinkel, goede hulp bij vragen en leuke communicatie

Dank julie Eva en Lies :-D

Al 12 jaar de zekerheid van een goed functionerende webwinkel.

Mijn bedrijf heeft veel veranderingen ondergaan in die twaalf jaar, maar MijnWebwinkel was een constante factor en paste zich ook steeds aan, aan de moderne eisen van de tijd. Dank jullie wel!

Geen dank Anouk, hier doen we het voor!

overzichtelijk en compleet

Weggegaan bij de vorige webwinkelhost omdat het steeds onoverzichtelijker werd met de applicaties die ze doorvoerden. Bij mijnwebwinkel nog steeds alle nieuwe applicaties maar veel overzichtelijker en duidelijk. Ik ben er blij mee.

Gelukkig maar Annemiek! We zullen het zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk houden ;-)

Goede communicatie, makkelijk te beheren

Goede en vlotte communicatie als ik een vraag of een probleem hebt, zowel via mail als social media! Nooit eerder een webshop gehad en deze is vrij makkelijk te beheren. Snap je iets niet dan trek je aan de bel en ze helpen je! Ik mis nog wel wat mogelijkheden maar het is een 'work in progressie en daar streven ze ook naar!

Hi Helen, bedankt voor je review! Ons streven is inderdaad om het platform altijd te verbeteren. Jij hebt hier ook invloed op. Ben je bekend met feedback.mijnwebwinkel.nl? Daar kun je alle suggestie aan ons productteam doorgeven. Doe dat vooral. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Ik heb al 10 jaar mijnwebwinkel

Natuurlijk ben ik nog steeds tevreden anders was ik allang weggeweest

Gelukkig maar Ruud, wat moet we zonder jou?

Ik ben heel tevreden met mijn webwinkel

Ik ben heel tevreden met mijn webwinkel

Ik ben heel tevreden met Lies :-P Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

❤️❤️❤️

Liefde!

Handig en prima service!

Als beginner of gevorderde webwinkel ondernemer kan je hier terecht. Laagdrempelig en overzichtelijk. De kosten heb je zelf in de hand.

Gebruiksvriendelijk en werkt altijd!

Al vele jaren heb ik een webwinkel op dit platform. De helpdesk is vriendelijk en goed bereikbaar, we hebben nooit storingen in de twee shops die we hebben draaien.

Bedankt voor je review Christel!

Al jaren super tevreden

Ik ben heel tevreden er is altijd ruimte voor verbetering en verandering Ik neem mijn petje af voor jullie energie groei en service ❤️❤️❤️

al bijna 11 jaar tevreden

Vanaf de start van mijn carrière als webshop eigenaar bij Mijnwebwinkel. Ik vind het platform prettig werken, geen onoverzichtelijk aantal opties, lekker compact en werkbaar. Er is een hoop ontwikkeld in de laatste 11 jaar, zowel bij ons als bij Mijnwebwinkel. Wij hebben zelf inmiddels 4 webwinkels en een aantal webwinkels voor klanten ingericht. Ik ben nog steeds tevreden met het platform en mijn medewerkers kunnen er ook prima mee overweg. Cheers, to valentinesday! Groetjes Marieke

Super om te lezen dat je al zo lang bij ons zit, een echte fan! Alleen maar liefde naar jou en je medewerkers!

Duidelijke communicatie en fijne samenwerking

Wanneer je ergens mee zit word je heel snel en duidelijk geholpen. Je neemt zonder moeite contact op want je wordt iedere keer zo prettig geholpen!

Zeer gebruikersvriendelijk!

Alles werkt prima. Het is heel overzichtelijk en makkelijk. Het enige minpuntje is het dichtdoen van de winkel als je 14 dagen niet hebt ingelogd. Die termijn zou iets langer mogen zijn.

Fijne webwinkel en fijne mogelijkheden en uiteraard een goede service wanneer hulp gewenst is!

Zeer gebruiksvriendelijk

Met totaal 0,0 kennis ben ik mijn webshop begonnen en wat was het leuk en gemakkelijk om deze in te richten, echt een aanrader voor iedere beginner!!

heel gemakkelijk een eigen webwinkel maken

Makkelijk voor iedereen begrijpbaar.

Werkt prima, goed contact !

Zowat alles loopt vlotjes. Gemakkelijk in gebruik. Dit leuk team helpt waar ze kunnen. Een paar "ontwikkelingsnieuwtjes" zijn uiteraard nog welkom :-)

Ik ben nog niet teleurgesteld

Ik ben pas net bezig en ziet er tot nu toe goed uit.

We gaan je ook niet teleurstellen ;-)

perfect inspelen op de noden van de klant

Dat is waar mijnwebwinkel goed in is en zo kan ik dan weer inspelen op de noden van mijn klanten. ze zitten niet stil en zijn zeer vernieuwend, gebruiksvriendelijk platform, kortom in de hopelijk vele jaren dat ik mijn webwinkel zal uitbaten zal mijn webwinkel altijd een thuis hebben bij mijnwebwinkel ;-)

Ik kijk nu al uit naar de komende jaren. Je bent altijd welkom bij ons! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Uitstekende service en communicatie!

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Bij een sporadische storing wordt er intensief naar oplossingen gezocht, en goed over gecommuniceerd. Er wordt constant meegedacht in nieuwe ontwikkelingen en vormgeving. Ik ben zeer tevreden!

Fijn Judith, daar zijn wij dan weer tevreden over :-)

Al jaren heel tevreden over MWW

Al zes jaar naar volle tevredenheid klant bij mijn MWW.

Laten we daar nog minimaal zes jaar aanplakken. Gezellig :-)

Mooi ontworpen webshop met veel liefde voor details en informatie.

Lijkt net een review voor je eigen shop Sedat ;-)

Ik ben gelukkig met mijn plattvorm van mijnwebwinkel wat ik zocht om mijn online winkel te starten heb ik al gevonden bij mijnwebwinkel.nl !! Ik nodig jullie uit om het ook te proberen!!!groetjes Lopez

zeg het voort Lopez, Thanks! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel