Fijne klantenservice!

Fijn contact en er wordt snel gereageerd wanneer je een vraag hebt.

Hoi Annemijn, Fijn om te horen dat we je goed en snel verder geholpen hebben bij vragen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

snel

Goede service, en snel antwoord.

Hoi Esther, Bedankt voor je review! Zijn we blij mee. 💚 Groeten! Mijnwebwinkel

weinig meegaand

Als ik support aanvraag dan kost het ongelofelijk veel moeite om ze in beweging te krijgen, zodat ze er ook echt persoonlijk zijn en echte intresse tonen in jouw probleem als webshop houder. Je moet gewoon onaardig worden om zaken voor elkaar te krijgen, niet enkel zoals nu met het gastenboek wat geschrapt gaat worden. Maar ook andere items spelen een rol. Nee de support ben ik niet kapot van. Klant gerichtheid is wat mij betreft een onvoloende.

Beste Johan, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze Customer Support. We doen er namelijk álles aan om je binnen een dag van een antwoord te voorzien. Daarnaast denken we graag met je mee naar oplossingen voor jouw webwinkel. Zou je ons een mailtje willen sturen naar support@mijnwebwinkel.nl met jouw wensen en vragen? We kijken uiteraard graag met je mee. Helaas is onaardig worden niet de manier om iets voor elkaar te krijgen maar we helpen je altijd heel graag verder. Voor wat betreft het gastenboek: We begrijpen dat het verwijderen van het gastenboek gevolgen voor jou en andere winkeliers heeft. Toch zijn we van mening dat een gastenboek niet meer in een moderne webshop past. We zien dat deze plaats hebben gemaakt voor reviews. Hiervoor hebben we goede tools tot jouw beschikking gesteld, zoals via WebwinkelKeur, Webshop Keurmerk, The Feedback Company of KiyOh. Stuk voor stuk professionele tools om jouw winkel te laten reviewen. Wil je toch een alternatief zonder direct kosten te maken? Vraag dan per mail een review aan jouw klanten en plaats deze zelf in jouw winkel. Via verschillende merchants zie we deze trend al ontstaan. Ook heb je hiermee meer controle over de vormgeving. Door het verwijderen van het gastenboek maken we ruimte op het platform voor nieuwe gave ontwikkelingen die helemaal van deze tijd zijn! We houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. Meer informatie vind je ook hier: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/656 Nogmaals: we helpen je heel graag verder, wil je met ons contact opnemen? Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en wordt ook door zo goed als al onze merchants zo ervaren. We hopen dat ook jij dit zal ervaren! Bedankt! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Tyrona bedankt!

Support team is deskundig en efficient. Tyrona bedankt voor jouw snel reactie en oplossing. Nu kan ik verder om mijn webshop te opbouwen : )

Wat een leuke review! De complimenten zijn overgebracht aan Tyrona :-) Dankjewel!

gebruikersvriendelijk en uitstekende helpdesk/administratie

Gebruikersvriendelijk, snelle reactie op vragen en denken mee in oplossingen. Prima webwinkel concept.

Hoi Ben, Wat fijn om te horen! dankjewel voor de complimenten, zijn we heel blij mee! Groeten, Mijnwebwinkel

Ben al 11jaar bij hun en heel tevreden Gr. Astrid Pruis www.servettenenzo.nl

Op naar de volgende 11 jaar, Astrid! Dan ben je al bijna vanaf het begin bij ons, wat gaaf! Nog heel veel plezier op het platform toegewenst! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Goede en snelle service, innovatief

Fijne club met gedreven medewerkers, altijd bereid om je te helpen als dat nodig is.

Bedankt voor je complimenten Marja! Vinden we heel erg leuk! En zoals altijd: we helpen je graag als het nodig is. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Uitstekend programma.

Uitstekend programma voor een betaalbare prijs met alles erop en eraan. Zeer gebruiksvriendelijk.

Hoi Rick, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met het platform en dat de beheeromgeving uitstekend is. Vinden we tof om te horen! Groeten! Mijnwebwinkel

super snelle actie

zij werken met hun support snel, dit is wel anders bij een ander platform!!! voor mij is mijnweb winkel zeker een aanrader

Hoi Joseph, We doen er alles aan om je z.s.m. verder op weg te helpen! Fijn dat je dit ook zo ervaart. Groeten, Mijnwebwinkel

Heel goed en klantvriendelijk bedrijf!

Uitstekende en eenvoudig toe te passen webwinkelmodule, waarmee je een professionele webwinkel kan opzetten. Lopen qua updates en faciliteiten voorop in de markt. En hebben een hele vriendelijke en snelle klantenservice. Hierbinnen doet Merel het ook voortreffelijk. Kan mijn webwinkel aan iedereen aanbevelen!

Hoi Kenneth, Wat enorm leuk om allemaal te horen en dat je zo tevreden bent! Bedankt! 😍 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd goed en professioneel geholpen

Zoals de titel al luidt. Altijd goed en professioneel geholpen.

Leuk om te horen Kelly! Veel plezier op ons platform!

Goede ervaring, werken voortdurend aan de ontwikkeling van de website.

Bedankt voor je review! 💚

Zeer klant en oplossingsgericht

Naast het gebruikers gemak, zijn wij ook zeer te spreken over de support bij problemen en de bereikbaarheid, zowel via mail en telefonisch.

Hoi Robert, Wat fijn om te horen dat het platform makkelijk in gebruik is én je te spreken bent over onze support. We hebben de complimenten overgebracht aan ons Customer Care team! Groeten, Mijnwebwinkel.

Prima webshop en mogelijkheden meer dan genoeg

In een zeer korte tijd de webshop in de lucht en zelfs precies zoals ik het wil hebben.

Wat goed om te horen Tom!

Goed bereikbaar en prettig contact

Het vroeg in eerste instantie wat puzzelwerk om de webshop voor elkaar te krijgen zoals we dat graag zouden willen, maar nu we de slag eenmaal te pakken hebben, kunnen we de webshop steeds meer naar wens aanpassen. Een absolute plus is de koppeling van de shop aan de kassa in de winkel. Ook dit verloopt nog niet altijd vlekkeloos, maar als er iets is dan worden we goed en vlug geholpen.

Bedankt voor je feedback Trees! Leuk om te lezen dat je gebruik maakt van de Kassa App. Gelukkig komen er vaak updates en blijven we deze fine tunen. Succes met je (web-)winkel! Groeten, Mijnwebwinkel

Binnen een dag antwoord en geholpen. Perfect. Dik tevreden.

Fijn om te horen Jeannette! We doen er alles aan om je z.s.m. van een antwoord te voorzien op jouw vraag zodat je weer door kan. Wil je nóg sneller antwoord? Wellicht vind je deze ook in de community: community.mijnwebwinkel.nl Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super als je begint, dramatisch als je moet stoppen

Als je wil beginnen is alles vlot geregeld en netjes. Als je dan, na jarenlang klant te zijn, moet stoppen met je bedrijf heb je gewoon pech en word er op geen enkele manier meegedacht aan het beëindigen van het contract terwijl, tegelijkertijd, aan nieuwe klanten een korting aangeboden word. Een korting die uiteraard niet voor reeds bestaande klanten geld (zoals overal). Jammer maar voor mij dus nooit niet weer

Hoi Marijke, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Voor wat betreft de acties: De nieuwjaarsactie gold inderdaad alleen voor nieuwe webwinkels. Voor onze bestaande webwinkeliers hebben we heel veel andere toffe dingen: een affiliate programma (https://www.mijnwebwinkel.nl/affiliate), regelmatig winacties via onze social media kanalen (volg je ons al?), en heel veel waardevolle content via blogs en gidsen. Bedankt voor je feedback in ieder geval! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Goed verhaal

Duidelijk overzicht van de verschillende product Ivo’s. Goede integratiemogelijkheden met andere dienstverleners zoals Google en PostNL. En kiyoh natuurlijk.

Hoi Kees, Bedankt voor je goede verhaal! Vinden we leuk :) Groeten! Mijnwebwinkel

Ben blij met de hulp

Wij zijn blij met jou als merchant! 💚

Een fantastische webshop opgezet

Het opzetten via deze webshop is een fantastische ervaring. Het is niet te simpel om je teleur te stellen maar ook niet te moeilijk voor iemand met vrij weinig ervaring. Voor een webshop heb je namelijk eigenlijk niet echt drag en drop nodig. Als je eenmaal opgezet bent is het systeem perfect ingesteld voor het verwerken van bestellingen. Je kunt gewoon snel betalingen ontvangen op allerlei manieren en het systeem van bestellingen verwerken is uitgebreid en goed voor elke leek. Heel erg bedankt, dit platform heeft me heel erg geholpen in de eerste dagen van mijn webshop.

Hoi Thom, Wat super leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt op ons platform! Fijn dat het verwerken van orders makkelijk is en dat je ook met wat minder ervaring super snel je weg weet te vinden op het platform! Tof! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Al snelle correcte antwoorden

prima service.

Beste Wim, Fijn dat je de service prima vindt! Zijn we blij mee :-)

Uitstekende support

Over het algemeen zijn we heel tevreden met zowel de webshop als de kassa app. De support is snel en vakkundig. Het enige minpunt is voor ons de gebrekkige rapportage, met name het feit dat er geen rapport is dat laat zien hoeveel je van ieder artikel verkoopt vinden we een tekortkoming. Ook hopen we dat het binnenkort mogelijk wordt om via de kassa app geld te retourneren bij teruggave of vergissing, via contant of kaartbetaling, en dat eventuele teruggave verrekend kan worden met andere verkopen.

Hoi Franck! Bedankt voor je review en feedback! Graag lichten we je nog e.e.a. toe: Rapportages: Door de e-commerce module in Google Analytics in te schakelen, kan je de conversie bijhouden en bijbehorende rapportages uitdraaien. Retouren via de Kassa App kunnen ingenomen worden maar inderdaad nog niet verrekend worden. Wil je deze suggestie toevoegen aan feedback.mijnwebwinkel.nl? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Ik word altijd goed en snel geholpen

Vandaag zelf binnen een half uur antwoord terug en m'n probleem opgelost! Korte lijnen en snelle hulp dat is wat je nodig hebt als startende ondernemer

Fijn om te horen! We doen er alles aan om jou snel op weg te helpen zodat je goed online kan ondernemen! Groeten, Mijnwebwinkel

In Nederland zeggen ze Toppie!!!!

Ik heb al heel wat ervaring met platforms voor webwinkels. Ik heb Jouweb al uitgeprobeerd, Dit platform is goed als je maar een bepaald aantal producten hebt. dit is niet het geval omdat ik in mijn winkel meer dan 1000 producten heb, en heb verder gezocht op google waar ik shoppagina ben tegen gekomen. Heb op deze site eens verder gaan kijken welke koppelingen ze hadden En had er de koppeling gezien van een Fulfilment Service Deze koppeling had ik nodig om mijn stock kunnen bij te houden. Ik ben begonnen met het inrichten van mijn webshop, dit heeft 3 maanden geduurd!! Heb toen mijn webshop gekoppeld aan de Fulfilment software en bleek dat die koppeling niet meer geldig was. Dus weer opnieuw een zoektocht gedaan, en ik ben er zeker van dat deze zoektocht bij Mijn webwinkel stopt, Ik moet zeggen dat het platform mijn webwinkel is waar ik al zolang opzoek naar ben geweest. De mogelijkheden zijn enorm tegen de andere platforms. Ik zeg je nu dat we ons enorm mogen prijzen mijn Mijn webwinkel, En ja voor iedereen kan er iets niet in orde zijn wat mogelijkheden betreft Ze zijn zeker op de goede weg. ook zeker met de support dat ze geven via telefoon. Ik zou zeggen, doe zo verder!!!!! Ik raad je mijn webwinkel ten zeerste aan.

Wat TOPPIE dat je zo blij bent met ons platform! Fijn om te lezen dat het aan jouw wensen voldoet 💚

Altijd goed

Snel reactie altijd als je een probleem hebt

We helpen je altijd heel graag, en hopelijk lukt dat ook altijd heel snel ;-)