Super, altijd bereikbaar en snelle service

Super, altijd bereikbaar en snelle service !

Super Tineke!

Fan vanaf het eerste uur

Ik ben niet zo handig maar mijn webwinkeltje Wolletjewit beheer ik helemaal zelf. Ik ben ook dol op jullie!!!

Goed bezig Kitty, daar mag je trots op zijn!

Fijn om mee te werken!

Ik vind Mijnwebwinkel heel fijn om mee te werken. Heel duidelijk - bijna alles. Voor wat ik niet kan vinden is er een handige Q&A. En als ik er toch niet uitkom, staat er een dreamteam klaar! Ongelooflijk hoe snel, vriendelijk en duidelijk ik (digibeet!) altijd antwoord krijg. Dat is ècht zonder overdrijven top!

Bedankt IngerMarlies! Goed ook om te lezen dat je onze Q&A weet te vinden en handig vindt!

Een zeer geslaagde overstao

Eenvoudig, snel...genoeg mogelijkheden. Fijn om met jullie te werken. Ideeen, innovaties. Je moet het zelf ervaren!

Je moet het inderdaad zelf ervaren. Ik ben blij dat jij het hebt ervaren :-) Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Altijd goed!

Geen 10 omdat er altijd nog wel iets te verbeteren is😉 Maar eigenlijk weet ik nu niks te verzinnen🤔. Maar elke x hebben jullie toch weer iets verzonnen en ontwikkeld dat het platform toch weer beter en makkelijker werkt👍Jullie blijven groeien en dat is top! 🎉 Elk bedrijf heeft wel eens te maken met storingen en dat is vervelend maar niet onoverkomelijk. Dat gebeurt overal en jullie zitten er altijd boven op! Ik ben echt zeer tevreden. Heb nog wel wat wensen maar jullie kunnen ook niet alles te gelijk en sommige dingen hebben gewoon meer voorrang als andere dingen. Contact is altijd snel en goed. En informeel wat ik ook fijn vind. Nou mijn veren zijn op. Jullie lopen er inmiddels bij als een pauw Keep up the good work. Ik hou van jullie! Happy Valentine ❤️❤️❤️

Hi Miranda, Je hebt altijd iets he haha ;-) Hartstikke fijn deze review Miranda. En zeker eens, er is altijd wel iets te verbeteren. Daar blijven we ook voor gaan. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Makkelijk, goed and still in ❤️

Ik ben eerst gestart met de gratis versie. Verliefd geworden en samen de verbintenis aangegaan en overstapt naar de pro versie. Echt tevreden, altijd wordt je goed geholpen, zelden een probleem en legio mogelijkheden. Op naar het volgende Valentijn jaar. Sabine -x- @iamme.nl

Wij voelen ook de liefde Sabine! Dikke kus ;-)

Heel tevreden

Bijna 5 jaar een 'relatie' met MWW. Alleen maar liefde, slechts een enkele keer mopper ik, maar MWW maakt het altijd weer goed. Het fijne vind ik dat het platform ook zeer goed toegankelijk is wanneer je zoals ik A-technisch bent en kom je er niet uit, dan is de hulp fantastisch!

Door het gemopper wordt onze relatie alleen maar beter Annemarie. Zolang we maar met elkaar blijven praten, dan komt het altijd goed ;-)

great platform and great service

always quick and informative responses

Thanks Tony!

Geweldig leuk bedrijf met top support

Wie je ook aan de telefoon krijgt, iedereen is altijd even vrolijk en de hulp is altijd goed. De webshop zelf inrichten gaat heel gemakkelijk! Super blij met de keuze voor mijnwebwinkel.

Met Ebbe is het wel altijd het leukste, toch? ;-) Bedankt voor je review! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Doe 6 jaar zaken met Mijnwebwinkel en ben zeer tevreden over de mogelijkheden.

Fijn Edurd! Laten we dat zo houden.

Geweldig team!

Altijd snelle reactie bij vragen of problemen.

Thanks!

Een prima platform

Echt een professioneel platform. Goede ondersteuning legio betaalmethoden voor je klanten in Nederland, maar ook in het buitenland. Blij mee.

Wij zijn blij met deze review :-) Bedankt Ido!

Oude liefde roest niet, al jaren lang een fijne ervaring.

Mijn liefde voor de webshop groeit en groeit alleen maar. fijne en goeie service en een aanrader voor iedereen.

Ik voel dat onze liefde ook alleen maar sterker wordt :-) Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijne service en goed en snel contact

Fijne service en goed en snel contact

Bedankt voor je review Annie!

De verliefdheid veranderde in houden van!

Al 8 jaar hebben we verkering. Nog steeds kun je mij verrassen en leer ik je weer opnieuw kennen. Never a dull moment. ❤️ Natascha What’s in a Bag

Al 8 mooie jaren Natascha. Elkaar keer op keer opnieuw ontdekken is een fijne reis. Hopelijk blijven we elkaar ontdekken. Ik weet niet wat we zonder elkaar moeten ;-) Thanks Natascha! Groet, Mijnwebwinkel

Heel tevreden! With love❤️❤️

Heel tevreden! With love❤️❤️

One love!

Goede ondersteuning.

Thanks Jan!

Ik ben heel tevreden: gebruiksvriendelijk, goede service, zelden storingen. Adviezen zijn bij de prijs in begrepen.

Ik ben heel tevreden met deze review Loes! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijne betrouwbare club!

Innovatief en altijd snel reagerend op vragen.

Bedankt Marja :-)

Wrekt prima en reageert vlug als er vragen zijn

Zolang als ik in deze webwinkel zit verloopt altijd alles naar wens

Mooizo :-)

Eenvoudig, handig, bereikbaar

Sinds 5 jaar een webwinkel, eerst gestart met de gratis versie. Met hulp van vraag en antwoord de website opgemaakt. Veel wijst zich vanzelf, de modellen waar je gebruik van kan maken zijn eenvoudig in te vullen met je eigen producten. Later over gegaan naar pro, ik wilde meer producten opnemen en een eigen naam. Super tevreden! Bij vragen is het team goed bereikbaar. Wanneer er problemen zijn, hoor je dit vlot en wordt je via het dashboard of op andere wijze op de hoogte gehouden.

Hele fijne review, dankjewel!

Heel makkelijk en duidelijk

In een paar simpele stappen je eigen webshop openen

Ben zeer tevreden , nog weinig problemen ondervonden!

Heb nu een jaar met veel plezier mijn webwinkel en al vele bestellingen mogen ontvangen. Groet Maggie’s Old Stuff

Dat er nog maar veel meer bestellingen mogen komen!

Gewoon geweldig

Altijd netjes en correct behandeld

Gelukkig maar ;-)

Staan altijd voor je klaar!

Wat er ook is je kan altijd bellen. Ze helpen met goede tips en als je een probleem hebt gaan ze naar een oplossing zoeken. Ben heel tevreden en hoop nog lang bij Mijnwebwinkel te mogen blijven

Hopen wij ook Rita, is wel zo gezellig!