Veel beperkingen en kaders

Wij gebruiken nu zo'n 3 jaar mijnwebwinkel als CMS, en voor een klein startup bedrijf is dit een prima keuze. Helaas zijn er heel weinig groei mogelijkheden en beperkingen waar we tegenaan zijn gelopen. Geen bewerkbare HTML, geen koppelingen kunnen maken met essentiële tools zoals mailchimp (alleen betaald terwijl dit gratis hoort te zijn), geen grote afbeeldingen kunnen uploaden en ga zo maar door. Dus voor een klein bedrijf is dit een prima optie, maar je zult merken dat je al vrij snel tegen een hoop beperkingen aanloopt. Erg jammer!

Hoi Thijs, Bedankt voor je feedback! Onze ervaring is dat ons platform ook voor grotere bedrijven enorm geschikt is. Er zijn koppelingen mogelijk met diverse partners (zie voor alle partners: https://www.mijnwebwinkel.nl/partners) en we helpen je uiteraard hier ook graag mee. Daarnaast kan je in het PREMIUM pakket de CSS aanpassen. Je kan inderdaad niet in de broncode maar mocht je tags willen plaatsen dan kan dit via de Google Tag Manager. Mocht je zaken missen dan vernemen we het uiteraard heel graag! Groeten, Mijnwebwinkel

niet al te best

het zit allemaal niet helemaal goed in elkaar. je moet vaak contact opnemen om iets te laten werken.

Helaas omzet verloren door veel manco’s in systeem van mijnwebwinkel

Betalingen staan op goedgekeurd terwijl de betaling al verlopen is door langere looptijd met Corona. Ik kon er nu na jaren achter dat ik omzet ben misgelopen doordat betalingen die goed gekeurd stonden toch niet geïnd zijn met Paypal Goederen weg en geld niet ontvangen Bij mijnwebwinkel zie je niet dat t niet betaald is Echt klote en als je belt; mevrouw het is uw verantwoording de betaling nogmaals te checken.... hoe erg! Op Betrouwbaarheid en hulp scoren jullie bij mij zwaar onvoldoende Daarnaast is t verzenden met MyParcel gewoon veel duurder Jammer dat je als kleine ondernemer niet makkelijk gelijk kan verzenden met partijen als dpd dhl enzo

Hoi Karen, Wat vervelend om te horen dat je omzet mis bent gelopen. Bij elke order staat een groene 'innen-knop'. Hiermee kan je het bedrag innen en PayPal biedt 28 dagen de tijd om de order te innen. Als de betaling bijna verloopt word je hierover geïnformeerd bij de order zelf. Hopelijk gaat het vanaf nu hierbij goed! Via onze partner Sendcloud kan je verzenden via DPD, DHL, etc. Mail ons hierover even voor meer informatie. Groeten, Mijnwebwinkel

Zonder dat ik het wist was ik verbonden aan een abbonement

Zonder dat je het weet sluiten ze een abonnement af en moet je maar betalen! Vervolgens wel opgelost, maar toch één maand moeten betalen voor niks. Jammer dat het niet duidelijk genoeg op de site staat vermeld.

Hi Wout, Jammer om te lezen dat het niet duidelijk genoeg is gecommuniceerd. Wij streven ernaar om zo duidelijk en transparant mogelijk te laten weten waarmee je akkoord gaat. Gelukkig is het alsnog opgelost. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Goede, duidelijke en vriendelijke klantenservice

Hoi, Ik ben bezig met het opzetten van mijn webwinkel. Dan bots je weleens tegen vragen op, die je niet op de Support-pagina terug kan vinden. Ik bel dan, en krijg snel respons. Zelfs nu het drukker is voor ze, reageren ze binnen 1 dag op je mail. Ze zijn altijd geduldig en vriendelijk, en je kan weer verder !

Hi Eline, Top, dat is fijn om te lezen! Ben je ook bekend met onze community? Hier kun je nog meer antwoorden en inspiratie vandaan halen. Check community.mijnwebwinkel.nl. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Hufterige manier van werken

Een waardevol pakket zo maar door de raam van de eerste verdieping naar binnen gooien. Zonder eerst aan te bellen of te aan te kloppen. En door fietsen als ik de deur open doe. In een woord hufterig!

Hufterige manier van werken

Kijk uit met deze club. Ik heb me jaren geleden aangemeld. 4 jaar lang 50 euro per maand. Ik heb zo

Nu wil je het opzeggen.....dat kan meneer Kuurman, we beëindigen de overeenkomst per 6 juni 2021...!!!!!belachelijk, ruim 3000 euro armer en dan nog een jaar..?? Ik ga volgende maand met pensioen...niks niet nog een jaar. Ik voel me opgelicht.....zachtjes uitgedrukt. En dan moet je nu voordat he op verzenden drukt..... akkoord gaan met hun voorwaarden......dus wees gewaarschuwd..!!!!

Dag Gerjo, Jammer om te lezen dat je met een ontevreden gevoel stopt. Wij werken inderdaad uitsluitend met jaarcontracten. Het abonnement wordt voor een jaar verlengd als er geen opzegging binnen is gekomen. Dit communiceren wij ook voordat je een abonnement aangaat. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Als je een vraag hebt binnen 1 dag ( halve ) beantwoord zoooo fijn!!

Thanks!

Overzichtelijk, snelle hulp

Dit is de tweede keer dat ik een website via mijnwebwinkel heb. Het is even uitvogelen hoe allez werkt en hoe je bijv. kleuren aangepast krijgt maar dat heb je allemaal zo onder de knie. Online vind je veel antwoorden op vragen en zo niet kun je altijd mailen voor hulp. Ik ben erg tevreden!

Thanks Janine, dat is goed om te lezen!

Snelle actie !

De helpdesk van mijnwebwinkel.nl heeft supersnel gereageerd op mijn vraag!

Snel zijn ze he ;-) Fijn om te lezen, bedankt voor de review Marieke!

Goed geholpen! Snelle reactie op mail!

Wat ik niet direct op de FAQ pagina vond, werd wel voor mij gevonden via klantenservice mail!

Dat is fijn :-)

Er werd snel gereageerd & Mijn probleem werd binnen no time opgelost.

Mooizo! Bedankt voor je review.

Praktisch, snel en enorm toegankelijk.

Ik ben nog in het beginstadium van mijn webwinkel. Na onderzoeken wat haalbaar is, voor een 1 manszaak en daarnaast de regie zelf te houden, kwam ik bij mijn webwinkel uit. Betaalbaar, voldoende tools voor de prijs die je kiest, goede instructies. Oftewel snel inzetbaar met de wetenschap dat de expertise achter de schermen wordt bij gehouden. Dat geef rust, vertrouwen en energie voor de webwinkel zelf.

Yes, hier doen we het voor. Thanks Arnike en succes met je shop!

Gemakkelijk en super service

De webwinkel is gemakkelijk in gebruik en ook voor een beginnend internetondernemer simpel aan te passen. Heb veel gehad aan de blogs die op MijnWebwinkel staan. Bij vragen ontzettend snelle en goede support. Aanrader!

zeer fijne hosting voor de webshop

Bij de PRO versie heb je al heel erg veel mogelijkheden/opties, en veel producten. Bij problemen helpen ze je altijd even vriendelijk en persoonlijk, zelfs als je achteraf best een blonde vraag had ;) . Bij storingen zitten ze er bovenop om alles zo snel mogelijk op te lossen. Veel betaalkoppelingen mogelijk. Het jaar abonnement betalen kan per maand, wat erg fijn is als kleine ondernemer. Het kan ook per kwartaal of per jaar. Zit hier pas 4 maanden, maar is nu al 10x beter, fijner, uitgebreider en makkelijker dan mijn vorige webshop-host.

Super! Bedankt voor deze review. Hier worden we blij van :-)

Verloren tijd

Meer dan een jaar een website gehad. Nooit tevreden geweest over de uitstraling van de site. Erg gedateerd allemaal. Maar naast dit was de website/webshop erg vaak niet bereikbaar door storingen. Na een storing van enkele dagen besloten op te zeggen. Ik moest de duur van het contract afkopen en er kwam geen tegoemoedkoming. Hier na nog vele hindernissen moeten nemen om mijn waardevolle klant reviews in het gastenboek te behouden. Mijn advies, verdoe je tijd niet aan deze gedateerde en dure website. Ga direct naar Jouwweb. Veel modernere website en met veeel meer gemak te bouwen.

Hi Richard, Jammer dat je niet tevreden was over ons platform. Hopelijk past Jouwweb beter bij je. Succes!

Een fijne, vriendelijke, meedenkende support met kennis van zaken. Top!

Liesbet legde me heel duidelijk en rustig de mogelijkheden uit. Ook bood ze aan om me opnieuw een e-mail te sturen met een stappenplan. Dit soort support kom je niet veel meer tegen. Ik ben onder de indruk. Helemaal top!

Handig in gebruik. Goed en snel support.

De webwinkel is erg handig in gebruik. Als je vragen hebt dan mail je die naar het support team en meestal heb je binnen 1 dag een antwoord. Als je oplossing nog niet bestaat dan kun je die aanvragen op een pagina. Andere gebruikers van de webwinkel kunnen er dan op stemmen. Als er veel belangstelling naar is dan wordt je verzoek in behandeling genomen. Fijn dat er dus flexibel naar gekeken wordt en je samen een nog beter product kunt neerzetten. Nu al ruim 3 jaar klant van mijnwebwinkel.

Snel het probleem opgelost en met humor

Luisterde goed en Sander kwam snel met een oplossing.

Wat een top gast die Sander :-)

Stabiele site fijne backoffice, mis een paar functies

Werk fantastisch, goede afwegingen vanuit mijn webwinkel om stabiliteit te waarborgen, maar daardoor mis ik wel een aantal functies. Het is niet anders. Hoop dat in de toekomst de functies plus stabiliteit samen kunnen.

Hele goed gesprek gehad met Annerie van customer service. Zij en wij kwamen allebei onze afspraken na.

met weinig kennis een mooie webwinkel maken

met mijn geringe ervaring vind ik dat je met mijnwebwinkel een mooie site kunt bouwen. De maandelijkse kosten zijn zeer redelijk.

geweldig

super, weel hier en daar nog wat werk maar altijd bereid om te luisteren naar nieuwe oplossingen of extra's

Hi Sharon, Wij zijn altijd bereid om met je mee te denken, dus laat vooral weten als we iets voor je kunnen beteken. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijn dat mijnwebwinkel blijft doorontwikkelen

Ik ben erg blij met het platform en het is superfijn dat ze blijven ontwikkelen met handige foefjes, makkelijke integraties enz. Ook de blogs zijn informatief en handig trouwens. Ik zit te duimen dat ze ook de mogelijkheid gaan bieden digitale producten via de webshop te ontsluiten.

Ik duim met je mee Cathelijne! Heb je deze feedback ook gedeeld? https://feedback.mijnwebwinkel.nl/suggestions/42827/digitale-producten-kunnen-verkopen Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel