Een prima platform

Echt een professioneel platform. Goede ondersteuning legio betaalmethoden voor je klanten in Nederland, maar ook in het buitenland. Blij mee.

Wij zijn blij met deze review :-) Bedankt Ido!

Oude liefde roest niet, al jaren lang een fijne ervaring.

Mijn liefde voor de webshop groeit en groeit alleen maar. fijne en goeie service en een aanrader voor iedereen.

Ik voel dat onze liefde ook alleen maar sterker wordt :-) Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijne service en goed en snel contact

Fijne service en goed en snel contact

Bedankt voor je review Annie!

De verliefdheid veranderde in houden van!

Al 8 jaar hebben we verkering. Nog steeds kun je mij verrassen en leer ik je weer opnieuw kennen. Never a dull moment. ❤️ Natascha What’s in a Bag

Al 8 mooie jaren Natascha. Elkaar keer op keer opnieuw ontdekken is een fijne reis. Hopelijk blijven we elkaar ontdekken. Ik weet niet wat we zonder elkaar moeten ;-) Thanks Natascha! Groet, Mijnwebwinkel

Heel tevreden! With love❤️❤️

Heel tevreden! With love❤️❤️

One love!

Goede ondersteuning.

Thanks Jan!

Ik ben heel tevreden: gebruiksvriendelijk, goede service, zelden storingen. Adviezen zijn bij de prijs in begrepen.

Ik ben heel tevreden met deze review Loes! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijne betrouwbare club!

Innovatief en altijd snel reagerend op vragen.

Bedankt Marja :-)

Wrekt prima en reageert vlug als er vragen zijn

Zolang als ik in deze webwinkel zit verloopt altijd alles naar wens

Mooizo :-)

Eenvoudig, handig, bereikbaar

Sinds 5 jaar een webwinkel, eerst gestart met de gratis versie. Met hulp van vraag en antwoord de website opgemaakt. Veel wijst zich vanzelf, de modellen waar je gebruik van kan maken zijn eenvoudig in te vullen met je eigen producten. Later over gegaan naar pro, ik wilde meer producten opnemen en een eigen naam. Super tevreden! Bij vragen is het team goed bereikbaar. Wanneer er problemen zijn, hoor je dit vlot en wordt je via het dashboard of op andere wijze op de hoogte gehouden.

Hele fijne review, dankjewel!

Heel makkelijk en duidelijk

In een paar simpele stappen je eigen webshop openen

Ben zeer tevreden , nog weinig problemen ondervonden!

Heb nu een jaar met veel plezier mijn webwinkel en al vele bestellingen mogen ontvangen. Groet Maggie’s Old Stuff

Dat er nog maar veel meer bestellingen mogen komen!

Gewoon geweldig

Altijd netjes en correct behandeld

Gelukkig maar ;-)

Staan altijd voor je klaar!

Wat er ook is je kan altijd bellen. Ze helpen met goede tips en als je een probleem hebt gaan ze naar een oplossing zoeken. Ben heel tevreden en hoop nog lang bij Mijnwebwinkel te mogen blijven

Hopen wij ook Rita, is wel zo gezellig!

Al 9 jaar zeer tevreden

Mijn webshop bestaat dit jaar 9 jaar. Vanaf dag 1 gelijk zaken gedaan met Mijnwebwinkel en nog steeds erg tevreden.

9 jaar alweer, goed hoor! Gefeliciteerd. Op naar de 10!

Alles wat je nodig hebt om een webwinkel te beginnen!

Super goede service! Snelle reactie bij vragen. Elke keer weer nieuwe ontwikkelingen. Ik heb hele goede ervaringen met mijnwebwinkel!!

zeer tevreden

Al jaren werk ik met MMW en nog steeds zeer tevreden, nu zelfs geüpgraded naar Premium voor nog meer keuzemogelijkheden. Zeker een aanrader! Stabiel platform, luisteren naar je vragen en ideeën en komen snel terug met een oplossing of antwoord. Nog steeds een zeer tevreden klant! Blijf vooral zo doorgaan Team van MijnWebWinkel.

Tof dit Jolanda! Wij blijven zeker zo door gaan! Jij ook vooral zo door blijven gaan! Gaat een mooie tijd worden :-)

Ik ben zeer tevreden met mijn prachtige super mooie webwinkel van jullie. Zijn er problemen (die zelden of nooit voorkomen) staan jullie altijd voor mij klaar. Dank jullie wel hier voor.

Dat is nooit een probleem Marianne, wij laten je nooit vallen ;-)

Verrassend veelzijdig in mogelijkheden en altijd up-to-date

Met een beetje creativiteit maak je een leuke website. Je kunt (bijna) alles zelf doen en op de achtergrond zijn bekwame mensen aan de slag om jou te helpen. Je kunt het zo gek niet bedenken, maar bijna alles is mogelijk.

Thanks Jan. We doen ons uiterste best om een zo goed mogelijk platform en service te bieden.

Goed systeem om mee te werken, ook voor een leek :) Duidelijke en goede service bij hulp en vragen

ik maak al wat jaartjes gebruik van dit platvorm, ben zeer tevreden over de hulp en klantenservice, gebruik website is ook makkelijk dus ik zeg, ga zo door

Wij gaan zeker zo door! Jij dan ook he ;-)

Ongelofelijk dat mijn webwinkel gratis is

Met wat puzzelen en hulp, heb ik een prachtige website kunnen bouwen, veel complimenten ontvangen, dankjewel🥰

En die complimenten zijn meer dan terecht!

Hele fijne werking, simpel met veel mogelijkheden

Vrij simpel om een webshop met mww te beginnen. Veel mogelijkheden en als je ergens tegenaan loopt is er per mail snel antwoord. Heel prettig.

Bedankt voor je review Angela. Goed om te lezen dat je tevreden bent!

Helpt uitvoeren van een gekoesterde wens!

Op latere leeftijd een webwinkel starten ging soepel dankzij hen! Top.

Super dat je de stap hebt gemaakt en je wens hebt uitgevoerd! Ook ons maakt dat trots! Als je ergens nog hulp bij kunt gebruiken, dan weet je ons te vinden. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

gebruiksgemak

voor iemand met geen kennis van zaken, is het een heel gebruiksvriendelijke manier om een mooie webwinkel te maken

Goed bezig Meggie!

Altijd snel en goed afgewerkt als er iets is!