Gewoon geweldig

Altijd netjes en correct behandeld

Gelukkig maar ;-)

Staan altijd voor je klaar!

Wat er ook is je kan altijd bellen. Ze helpen met goede tips en als je een probleem hebt gaan ze naar een oplossing zoeken. Ben heel tevreden en hoop nog lang bij Mijnwebwinkel te mogen blijven

Hopen wij ook Rita, is wel zo gezellig!

Al 9 jaar zeer tevreden

Mijn webshop bestaat dit jaar 9 jaar. Vanaf dag 1 gelijk zaken gedaan met Mijnwebwinkel en nog steeds erg tevreden.

9 jaar alweer, goed hoor! Gefeliciteerd. Op naar de 10!

Alles wat je nodig hebt om een webwinkel te beginnen!

Super goede service! Snelle reactie bij vragen. Elke keer weer nieuwe ontwikkelingen. Ik heb hele goede ervaringen met mijnwebwinkel!!

zeer tevreden

Al jaren werk ik met MMW en nog steeds zeer tevreden, nu zelfs geüpgraded naar Premium voor nog meer keuzemogelijkheden. Zeker een aanrader! Stabiel platform, luisteren naar je vragen en ideeën en komen snel terug met een oplossing of antwoord. Nog steeds een zeer tevreden klant! Blijf vooral zo doorgaan Team van MijnWebWinkel.

Tof dit Jolanda! Wij blijven zeker zo door gaan! Jij ook vooral zo door blijven gaan! Gaat een mooie tijd worden :-)

Ik ben zeer tevreden met mijn prachtige super mooie webwinkel van jullie. Zijn er problemen (die zelden of nooit voorkomen) staan jullie altijd voor mij klaar. Dank jullie wel hier voor.

Dat is nooit een probleem Marianne, wij laten je nooit vallen ;-)

Verrassend veelzijdig in mogelijkheden en altijd up-to-date

Met een beetje creativiteit maak je een leuke website. Je kunt (bijna) alles zelf doen en op de achtergrond zijn bekwame mensen aan de slag om jou te helpen. Je kunt het zo gek niet bedenken, maar bijna alles is mogelijk.

Thanks Jan. We doen ons uiterste best om een zo goed mogelijk platform en service te bieden.

Goed systeem om mee te werken, ook voor een leek :) Duidelijke en goede service bij hulp en vragen

ik maak al wat jaartjes gebruik van dit platvorm, ben zeer tevreden over de hulp en klantenservice, gebruik website is ook makkelijk dus ik zeg, ga zo door

Wij gaan zeker zo door! Jij dan ook he ;-)

Ongelofelijk dat mijn webwinkel gratis is

Met wat puzzelen en hulp, heb ik een prachtige website kunnen bouwen, veel complimenten ontvangen, dankjewel🥰

En die complimenten zijn meer dan terecht!

Hele fijne werking, simpel met veel mogelijkheden

Vrij simpel om een webshop met mww te beginnen. Veel mogelijkheden en als je ergens tegenaan loopt is er per mail snel antwoord. Heel prettig.

Bedankt voor je review Angela. Goed om te lezen dat je tevreden bent!

Helpt uitvoeren van een gekoesterde wens!

Op latere leeftijd een webwinkel starten ging soepel dankzij hen! Top.

Super dat je de stap hebt gemaakt en je wens hebt uitgevoerd! Ook ons maakt dat trots! Als je ergens nog hulp bij kunt gebruiken, dan weet je ons te vinden. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

gebruiksgemak

voor iemand met geen kennis van zaken, is het een heel gebruiksvriendelijke manier om een mooie webwinkel te maken

Goed bezig Meggie!

Altijd snel en goed afgewerkt als er iets is!

Fijn systeem om mee te werken!

Fijn systeem om mee te werken! Ik heb de premium versie, waarbij mijn Izettle pin gekoppeld is aan de webwinkel. In combinatie met de online betalingsoptie Klarna is het voor mij de ideale manier van zaken doen.

De combo! Thanks Xandra!

Prima bezig, innovatief en behulpzaam

Weinig problemen, behulpzaam, standaard bezig met verbetering en nieuwe mogelijkheden.

Thanks Jos!

Super Chill

Makkelijk, simpel en ziet er fijn uit. Jammer dat er geen dansscholen zich kunnen aanmelden😫

Hey Sherilynn, ik heb mijn collega's (en mijzelf) meerdere keren zien dansen en geloof mij, wij kunnen wel een dansles gebruiken ;-) Zonder gekheid, het is mij hieruit niet helemaal duidelijk waar je naar op zoek bent. Kun je eens contact met support opnemen? Dat kan via info@mijnwebwinkel.nl. Zij denken graag met je mee! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Mooi systeem, goed zelf te doen en fijne ondersteuning

Mooi systeem en fijne ondersteuning, altijd snelle reactie. Blij mee!

Mooie webwinkel, fijne klant en altijd goede communicatie. Wij zijn ook blij met jou!

top!

fijne webwinkel, goede hulp bij vragen en leuke communicatie

Dank julie Eva en Lies :-D

Al 12 jaar de zekerheid van een goed functionerende webwinkel.

Mijn bedrijf heeft veel veranderingen ondergaan in die twaalf jaar, maar MijnWebwinkel was een constante factor en paste zich ook steeds aan, aan de moderne eisen van de tijd. Dank jullie wel!

Geen dank Anouk, hier doen we het voor!

overzichtelijk en compleet

Weggegaan bij de vorige webwinkelhost omdat het steeds onoverzichtelijker werd met de applicaties die ze doorvoerden. Bij mijnwebwinkel nog steeds alle nieuwe applicaties maar veel overzichtelijker en duidelijk. Ik ben er blij mee.

Gelukkig maar Annemiek! We zullen het zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk houden ;-)

Goede communicatie, makkelijk te beheren

Goede en vlotte communicatie als ik een vraag of een probleem hebt, zowel via mail als social media! Nooit eerder een webshop gehad en deze is vrij makkelijk te beheren. Snap je iets niet dan trek je aan de bel en ze helpen je! Ik mis nog wel wat mogelijkheden maar het is een 'work in progressie en daar streven ze ook naar!

Hi Helen, bedankt voor je review! Ons streven is inderdaad om het platform altijd te verbeteren. Jij hebt hier ook invloed op. Ben je bekend met feedback.mijnwebwinkel.nl? Daar kun je alle suggestie aan ons productteam doorgeven. Doe dat vooral. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Ik heb al 10 jaar mijnwebwinkel

Natuurlijk ben ik nog steeds tevreden anders was ik allang weggeweest

Gelukkig maar Ruud, wat moet we zonder jou?

Ik ben heel tevreden met mijn webwinkel

Ik ben heel tevreden met mijn webwinkel

Ik ben heel tevreden met Lies :-P Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

❤️❤️❤️

Liefde!

Handig en prima service!

Als beginner of gevorderde webwinkel ondernemer kan je hier terecht. Laagdrempelig en overzichtelijk. De kosten heb je zelf in de hand.