Pluspunten

Goede klantenservice en ideaal als je niet de technische kennis hebt voor een website te bouwen. Iedereen kan het via mijnwebwinkel!

• Kwaliteit

Pluspunten

ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen mein dank aan de medewerkers

misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??

• Kwaliteit

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk platform met een zeer behulpzaam support team! Ga zo door!

Wat sneller en vaker updates doorvoeren.

• Kwaliteit

Pluspunten

Denkt goed mee, doet ook iets als een klant een idee heeft, Snelle reactie, Vriendelijk.

Ja ze denken zo goed mee. Zo door gaan

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!

Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.

• Kwaliteit

Pluspunten

Superblij met mijn webshop! De jongens van Mijnwebwinkel hebben engelengeduld met mij gehad tijdens het bouwen van de shop. Supervriendelijk en heldere en duidelijke uitleg. De prijs is meer dan prima, ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en nemen de tijd om je te woord te staan. Aanrader!

Geen, ga gewoon zo door!

• Kwaliteit

Pluspunten

Basis is erg goed en stabiel

Gewoon goed. Maar kan altijd nog beter de updates komen laat en ze lopen net achter de feiten een beetje aan. Sneller en meer updates zou fijn zijn (al moet daar een meerprijs voor komen)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Immoreel bedrijf dat zich niet aan de wet houdt en met rechtszaken begint te dreigen zelfs als je binnen 1 dag wilt cancellen en nooit van de dienst gebruikt maakt! Consument opgelet! Mijnwebwinkel is zo opgezet dat je niet vooraf een iDeal betaling doet maar dat ze achteraf je beginnen facturen te sturen. Zo lijkt bij het maken van een account dat je gewoon een simpel accountje aanmaakt om de dienst even te testen, niets is minder waar. Ik was zo iemand die dus mijnwebwinkel wou testen en maakte een account aan, nu spreek ik geen Nederlands (dit laat ik vertalen) dus ik zag niet dat ze aan het eind schrijven “we sturen je de factuur snel op”. Ik maakte een account s’avonds aan en eigenlijk direct al na 1 uur rondkijken in de account panel wilde ik de account afsluiten, nog voordat ik doorhad dat ik iets moest gaan betalen. Echter bij mijnwebwinkel kun je je account niet afsluiten haha. Dus ik liet het ermaar bij zitten. De volgende ochtend sturen ze dan onverwacht de factuur, waarna ik direct laat weten toch niet geinteresseerd te zijn en graag wil annuleren. Hierop zeggen ze nee we maken er 1 maand van. Waarna ik zeg nee ik wil gewoon annuleren zoals dat hoort. Volgens de wet mag je namelijk een dienst zoals mijnwebwinkel altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren (wet koop op afstand). Mijnwebwinkel negeert die wet echter en gaat dreigen met rechtszaken en incasso bureau’s. Ik ga door tot de kantonrechter dus deze zaak is nog aan de gang. Jammer h

• Kwaliteit

Hey Sonal, Vervelend om te lezen dat je een andere verwachting had bij het aangaan van een zakelijk jaarabonnement en de bijbehorende voorwaarden. Anders dan bij een consumentenabonnement, is hierop de Wet van Dam niet van toepassing. Vrijwel alle opties die Mijnwebwinkel biedt, zijn te testen in onze gratis GO webwinkels. Zo hoef je geen kosten te maken én geen abonnement aan te gaan. Zoals ieder verhaal, kent ook dit verhaal twee kanten. We vinden het dan ook jammer dat je aanhaalt dat we hebben gedreigd met rechtzaken en incasso's. Laatstgenoemde volgt enkel (geautomatiseerd) wanneer er niet is overgegaan tot betaling van de abonnementskosten. Mocht je ergens nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Dat ze een webwinkel mogelijkheid aanbieden

Het volledige abonnement voor Euro 59,00 per maand is niet voldoende om alle gegevens van 2 uur invoerwerk niet kwijt te raken. Gaat er een groen rondje draaien en daarna alles weg. Dit al meerdere malen meegemaakt. We willen verder invoeren echter geen zekerheid of het werk opgeslagen gaat worden.

Pluspunten

Zojuist gebeld met de support. Voor een nieuw (in ontwikkeling) orderpick systeem hebben wij een export nodig van ons hele assortiment (+- 2000 producten) De jongeman bij de klantenservice zegt dat het niet mogelijk is om een digitale uitdraai/export hiervan te krijgen. Het grappige is, dat het technisch gewoon mogelijk is. Zo draait iedere site op een database waarin deze informatie staat. Alleen zeggen ze dus dat ze deze mogelijkheid niet bieden. Grote tegenvaller, ik was altijd tevreden over het systeem, maar nu ik eens wil innoveren is het niet mogelijk. Het is jammer dat het nu pas duidelijk wordt dat het zo werkt, als ik dit had geweten had ik deze 2000 producten wel ergens anders bijgehouden al is het in Excel. Ik vertrouwde er in dat het wel goed zat, maar dit is echt een tegenvaller waardoor ik niemand "Mijnwebwinkel" zou aanraden.

• Kwaliteit

Hi Roy, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Je zou een export via de API kunnen uitdraaien. Onze API documentie kun je terug vinden via de volgende link: https://api.mijnwebwinkel.nl/ Wellicht is dat nog een idee. Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar partners@mijnwebwinkel.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Weet niet wie of wat ik gekwetst heb, kreeg alleen maar lof van de gene waar ik contact mee had en we nu een andere manier moesten zoeken voor wat mijn bedrijf voor stond.

Weet niet of Tes hier nog ooit langs komt, nou ik was basis dus voor 0,0 €, en dan wordt je er gewoon vanaf geknikkerd. Onder het mom van dat het hun niet aanstaat en niet volgens de voorschriften handelt. Nou jij kon er niet af en ik kon er niet op blijven. Ik kan hier dus ook niet positief over reageren, laat staan aan bevelen.

• Kwaliteit

Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienst. Helaas vinden we geen voorval of contactmoment terug op basis van jouw beoordeling. We zouden graag van je vernemen wat je zo is tegengevallen. Neem gerust contact op met onze supportafdeling. We leren graag bij en we helpen je graag verder!

Pluspunten

Zeer duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ze denken met de klant mee

• Kwaliteit

Pluspunten

Met mijnwebwinkel kan je supersnel en gemakkelijk je eigen webshop openen. Als ik vragen heb word ik altijd snel geholpen, super fijn!

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg goede prijs Goed, gebruiksvriendelijke software. Werkt op een betrouwbaar server met geen tot amper storingen

meer en snellere updates door voeren. (maar dat zou ook wel deels met de prijs te maken hebben)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijnwebwinkel verlengt stilzwijgend je contract. Ik betaal nu een jaar lang voor niets, omdat ik te laat was met opzeggen. Ik zou dus echt naar een ander bedrijf gaan waarbij je maandelijks kunt opzeggen. Want dit is echt zonde van je geld!

• Kwaliteit

Hoi Tess, Zoals we in onze communicatie, en als reactie op je recensie op Trustpilot, al aan hebben gegeven ben je een zakelijk jaarabonnement aangegaan. We doen ons uiterste best de voorwaarde zo goed mogelijk te communiceren en verwijzen niet alleen naar de algemene voorwaarden, maar vermelden het ook expliciet bij het aangaan van het abonnement. Het spijt ons dan ook te lezen dat het niet gelukt is tijdig op te zeggen. Uiteraard kan je voor de resterende tijd van het abonnement gewoon gebruik maken van ons platform. Je betaalt dus niet voor niks. Als we je kunnen helpen om er een succes van te maken doen we dat graag!

Pluspunten

* Ongelooflijk eenvoudige interface !! * Perfecte medewerking !! * Helemaal niet duur !! * PURE KWALITEIT !! * ...

• Kwaliteit

Pluspunten

Iedere keer als ik met een vraag zit waar we niet uitkomen worden we super vriendelijk geholpen. Voor alle vragen is er wel een oplossing.

• Kwaliteit

Pluspunten

Steeds en altijd behulpzaam. Vriendelijk. Gemakkelijke werking van e-shop. Een klein kind kan het, bij manier van spreken. Regelmatig beveel ik het aan bij personen die willen starten met e-commerce. Doe zo verder!

• Kwaliteit

Pluspunten

Het contact is super. snel, duidelijk en behulpzaam

• Kwaliteit

Pluspunten

Al vanaf 2009 zeer tevreden.... En we hebben een leuke en goedlopende shop via mijnwebwinkel.

Er zouden wel meer en vaker updates mogen komen. Maar dat is misschien ook wel teveel gevraagd voor de prijs.

• Kwaliteit

Pluspunten

Betaalbare stabiele webwinkel software, makkelijk in gebruik.

Meer verkoop aansporende updates zoals bijvoorbeeld cart abandonment en Google shopping.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snelle reactie op mails of telefoon met problemen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Bij vragen altijd snel en duidelijke reactie. Altijd vriendelijk.