Goed geholpen! Snelle reactie op mail!

Wat ik niet direct op de FAQ pagina vond, werd wel voor mij gevonden via klantenservice mail!

Dat is fijn :-)

Er werd snel gereageerd & Mijn probleem werd binnen no time opgelost.

Mooizo! Bedankt voor je review.

Praktisch, snel en enorm toegankelijk.

Ik ben nog in het beginstadium van mijn webwinkel. Na onderzoeken wat haalbaar is, voor een 1 manszaak en daarnaast de regie zelf te houden, kwam ik bij mijn webwinkel uit. Betaalbaar, voldoende tools voor de prijs die je kiest, goede instructies. Oftewel snel inzetbaar met de wetenschap dat de expertise achter de schermen wordt bij gehouden. Dat geef rust, vertrouwen en energie voor de webwinkel zelf.

Yes, hier doen we het voor. Thanks Arnike en succes met je shop!

Gemakkelijk en super service

De webwinkel is gemakkelijk in gebruik en ook voor een beginnend internetondernemer simpel aan te passen. Heb veel gehad aan de blogs die op MijnWebwinkel staan. Bij vragen ontzettend snelle en goede support. Aanrader!

zeer fijne hosting voor de webshop

Bij de PRO versie heb je al heel erg veel mogelijkheden/opties, en veel producten. Bij problemen helpen ze je altijd even vriendelijk en persoonlijk, zelfs als je achteraf best een blonde vraag had ;) . Bij storingen zitten ze er bovenop om alles zo snel mogelijk op te lossen. Veel betaalkoppelingen mogelijk. Het jaar abonnement betalen kan per maand, wat erg fijn is als kleine ondernemer. Het kan ook per kwartaal of per jaar. Zit hier pas 4 maanden, maar is nu al 10x beter, fijner, uitgebreider en makkelijker dan mijn vorige webshop-host.

Super! Bedankt voor deze review. Hier worden we blij van :-)

Verloren tijd

Meer dan een jaar een website gehad. Nooit tevreden geweest over de uitstraling van de site. Erg gedateerd allemaal. Maar naast dit was de website/webshop erg vaak niet bereikbaar door storingen. Na een storing van enkele dagen besloten op te zeggen. Ik moest de duur van het contract afkopen en er kwam geen tegoemoedkoming. Hier na nog vele hindernissen moeten nemen om mijn waardevolle klant reviews in het gastenboek te behouden. Mijn advies, verdoe je tijd niet aan deze gedateerde en dure website. Ga direct naar Jouwweb. Veel modernere website en met veeel meer gemak te bouwen.

Hi Richard, Jammer dat je niet tevreden was over ons platform. Hopelijk past Jouwweb beter bij je. Succes!

Een fijne, vriendelijke, meedenkende support met kennis van zaken. Top!

Liesbet legde me heel duidelijk en rustig de mogelijkheden uit. Ook bood ze aan om me opnieuw een e-mail te sturen met een stappenplan. Dit soort support kom je niet veel meer tegen. Ik ben onder de indruk. Helemaal top!

Handig in gebruik. Goed en snel support.

De webwinkel is erg handig in gebruik. Als je vragen hebt dan mail je die naar het support team en meestal heb je binnen 1 dag een antwoord. Als je oplossing nog niet bestaat dan kun je die aanvragen op een pagina. Andere gebruikers van de webwinkel kunnen er dan op stemmen. Als er veel belangstelling naar is dan wordt je verzoek in behandeling genomen. Fijn dat er dus flexibel naar gekeken wordt en je samen een nog beter product kunt neerzetten. Nu al ruim 3 jaar klant van mijnwebwinkel.

Snel het probleem opgelost en met humor

Luisterde goed en Sander kwam snel met een oplossing.

Wat een top gast die Sander :-)

Stabiele site fijne backoffice, mis een paar functies

Werk fantastisch, goede afwegingen vanuit mijn webwinkel om stabiliteit te waarborgen, maar daardoor mis ik wel een aantal functies. Het is niet anders. Hoop dat in de toekomst de functies plus stabiliteit samen kunnen.

Hele goed gesprek gehad met Annerie van customer service. Zij en wij kwamen allebei onze afspraken na.

met weinig kennis een mooie webwinkel maken

met mijn geringe ervaring vind ik dat je met mijnwebwinkel een mooie site kunt bouwen. De maandelijkse kosten zijn zeer redelijk.

geweldig

super, weel hier en daar nog wat werk maar altijd bereid om te luisteren naar nieuwe oplossingen of extra's

Hi Sharon, Wij zijn altijd bereid om met je mee te denken, dus laat vooral weten als we iets voor je kunnen beteken. Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Fijn dat mijnwebwinkel blijft doorontwikkelen

Ik ben erg blij met het platform en het is superfijn dat ze blijven ontwikkelen met handige foefjes, makkelijke integraties enz. Ook de blogs zijn informatief en handig trouwens. Ik zit te duimen dat ze ook de mogelijkheid gaan bieden digitale producten via de webshop te ontsluiten.

Ik duim met je mee Cathelijne! Heb je deze feedback ook gedeeld? https://feedback.mijnwebwinkel.nl/suggestions/42827/digitale-producten-kunnen-verkopen Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Wat een super service. Ik had problemen met iets wat buiten mijn webwinkel/my onlinestore omgaat maar een medewerkster, Merel, heeft dit perfect voor mij opgelost. Heel erg bedankt nogmaals.

Ha Sandra, dat is goed om te lezen. Ik deel je review ook met Merel. Thanks!

Snelle reacties

Snelle reacties.

Behalve op deze review ;-) Bedankt Eveline!

Zo blij met mijn webwinkel!

Je kunt bijna alles zelf doen. Als iets niet lukt krijg je hulp. Heel fijn om mee te werken.!

Wij vinden het ook heel fijn om met jou samen te werken ;-) Bedankt voor je review!

Supergoede service

Ik ben pas mijn winkel gestart bij Mijnwebwinkel en het is best veel werk, maar veel makkelijker dan in dit platform wordt het niet. Ook het koppelen van mijn domein (in eigen beheer) aan mijn nieuwe webshop werd snel en duidelijk geregeld. Ik heb helemaal geen verstand van DNS records en alles, maar met de uitleg die ik van Dennis kreeg was het supermakkelijk!

Ha Johan, Je kunt meer dan je denkt ;-) Goed bezig! Ik zal Dennis doorgeven dat hij een topper is. Thanks! Groet, Ebbe | Mijnwebwinkel

Goed contact, en snelle reactie.

Dank u :-)

gewoon doen en dan groei er vanzelf in .

Ik dacht in het begin dat ik mijn eigen website ging maken ,hoe moet dit in hemelsnaam, maar door te doen en te proberen kom je erachter dat er al snel een professionele website uitkomt. Kom je er niet uit dan kun je hulp vragen aan het team van mijn webwinkel .

Hi Gerja, dat is de juiste instelling! Met een beetje doorzettingsvermogen kom je heel ver. Goed bezig :-)

Sowieso een prima platform...

Vandaag buiten de kantoortijden toch snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag. Erg blij mee!

Hi Jon, dan heb je geluk gehad ;-) Goed om te lezen dat je snel en duidelijk bent geholpen!

ruim voldoende mogelijkheden voor een goede prijs

Het enige waar ik moeite mee had is uitvinden hoe ik een header foto moest uploaden en dat de maat er van 33 moest worden aangepast, maar verder alleen maar goede ervaringen met mijnwebwinkel.nl

Hi Kim, gelukkig heb je verder goede ervaringen! Als je ergens niet uit komt, dan kun je ons altijd om hulp vragen!

Service gericht

Ik ben zeer tevreden met mijnwebwinkel. Bij hulp staan ze je altijd vriendelijk te woord en helpen je graag. Goeie ervaringen met mijnwebwinkel!

Bedankt Chantal!

Zeer tevreden!

Veel mogelijk en alles werkt perfect. Gebruiksvriendelijk. Goed bereikbare helpdesk. Altijd een luisterend oor en er wordt mee gedacht! Kijk nu uit naar de nieuwe lay out en mogelijkheden voor de home page. Ga zo door!

Leuk om te lezen Anna! Thanks.

Gratis veel plezier en goede kwaliteit!

Fantastisch Mijnwebwinkel!

Fantastisch Fokelien!