Pluspunten

vriendelijk en behulpzaam ook als je niet zo digitaal vaardig bent wordt je geduldig te woord gestaan en geholpen

• Kwaliteit

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam, snel en makkelijk

Er is geen koe zo bont.......

• Kwaliteit

Pluspunten

al vanaf 2006 zeer tevreden....

• Kwaliteit

Pluspunten

-zeer goede en correcte info en service -klantvriendelijk

blijf zo verder doen

• Kwaliteit

Pluspunten

Haast geen storingen

Nieuwe updates mogen wat sneller komen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Mww is fijn om mee te werken. Snelle reactie op vragen. Ook fijne en duidelijke uitleg. Top!

Geen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Zeer snel met reageren !

• Kwaliteit

Pluspunten

Een Top-Team van Mijnwebwinkel. Ze reageren snel, denken proactief met je mee en dragen ook zelf suggesties en oplossingen aan. Je kunt altijd weer vooruit als je even vastloopt of vragen hebt. Duidelijke uitleg en meestal regelen zij het website-technisch achter de schermen zelf al even voor je! Erg tevreden.

Momenteel nvt

• Kwaliteit

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden om je winkel helemaal naar wens in te richten, goede support, telkens weer nieuwe ontwikkelingen waar je je voordeel mee kunt doen.

Tools voor de nieuwsbrief verbeteren. Nu kost het opmaken van de nieuwsbrief telkens heel veel tijd en frustratie.

• Kwaliteit

Pluspunten

ik heb een "kostenloze"versie van de webwinkel. Kan dus niet zo heel veel hierover zeggen. Gebruik het voor mijn hobby. De mensen kunnen zo zien welke artikelen ik te koop aanbied. Voor mij is dit voldoende. Het bevalt me op deze manier goed.

n.v.t.

• Kwaliteit

Pluspunten

makkelijke en toegankelijk

Geef een keer door aan welke verbeteringen wordt gewerkt en wat daar de stand van zaken van is. Zo hebben we iets om naar uit te kijken.

• Kwaliteit

Pluspunten

goed contact bij problemen gratis account blijven verbeteren

ik zou graag meer producten erop willen zetten (gratis)

• Kwaliteit

Pluspunten

simpel en toegankelijk

aanklikknoppen in header

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede prijs, goede service

Iets meer mogelijkheden qua verzendopties (meer stappen bestel bedrag icm verzendkosten) Optie om artikelen die dubbel staan (bijv in een rubriek en in rubriek nieuw binnen) te koppelen in afboeking aantal op voorraad

• Kwaliteit

Pluspunten

Altijd heel behulpzaam. Gaat goed met de tijd mee, en vraagt geen exorbitant hoge prijzen.

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle response bij vragen en problemen. Goede communicatie gemakkelijk te bewerken website voor ons

• Kwaliteit

Pluspunten

Veelzijdigheid en toch eenvoud, in de meeste gevallen worden vragen goed uitgelegd, bereikbaarheid en hulpvaardigheid.

Het mail (box) systeem vind ik 1 woord waardeloos. Ook het feit dat spam in je gastenboek verschijnt is een minder gegeven.

• Kwaliteit

Pluspunten

Prijs/kwaliteit, continu verbeteren van de website door het personeel. Het snelle contact indien vragen.

Automatische kortingcodes bij aanmelding nieuwsbrief zou een zeer goede toevoeging zijn. Bancontact app (code bij betaling)

• Kwaliteit

Pluspunten

Fijn dat je op een eenvoudige manier een gratis webwinkel kunt draaien.

Graag zou ik een bestand (bijvoorbeeld in Excel) kunnen downloaden van klantgegevens, zodat ik deze gemakkelijk kan inlezen in mijn klantenbestand en Mailchimp. Ik gebruik namelijk verschillende verkoopkanalen en nu kost het mij veel tijd om alle gegevens centraal op te slaan omdat dit handmatig moet.

• Kwaliteit

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk product. Er wordt voortdurend gesleuteld aan verbeteringen. Ga vooral zo door. Als er problemen zijn, worden deze snel opgepakt.

Het verwerken van orders die via affliates binnenkomen is administratief een crime. Als er een herkenbare tag in de orderbevestiging zou meekomen, zou dat al enorm schelen. Een wens, dus tip: De mogelijkheid om de huidige vormgeving in een configuratie op te slaan, waar je snel naar terug kan. Nu durf je ingrijpende wijzigingen niet door te voeren, omdat de weg terug handmatig en erg arbeidsintensief is. Als dat mogelijk is, kan je snel schakelen tussen verschillende voorgedefinieerde layouts, want je zet het zo terug.

• Kwaliteit

Pluspunten

Snel bereikbare helpdesk met zeer goede kwaliteit. Ter zake doende info mails. Eenvoudig in gebruik.

Over Mijnwebwinkel