Makkelijke webshop, snelle en goede service

Makkelijke webshop, snelle en goede service van supportafdeling. Al jaren tevreden.

Beste Dick, Super fijn dat je al jaren een tevreden winkelier bent op ons platform, dat de beheeromgeving gemakkelijk is voor je en je blij bent met onze supportafdeling. Daar doen we het voor! Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Uitermate tevreden

Fijne communicatie, snelle reacties en snelle acties. Leuk design voor mijn webshop!

Hoi Linda, Tof dat je van onze design service gebruik hebt gemaakt en dit geheel naar wens is gedaan voor je! Heel veel plezier met jouw webwinkel op ons platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hallo, De fout, de instelling, had ik zelf nooit kunnen vinden maar kan nu weer mail ontvangen dankzij Kim Heel erge bedankt voor de tijd, moeite. Geweldig zo'n goede service van jullie. Eigenlijk altijd al ik jullie nodig heb wordt het opgelost. bedankt Maria Moria

Dankjewel voor je review, fijn om te horen dat Kim het probleem in de mail heeft kunnen oplossen 🎉

Super tevreden en blij!

Na een kort telefoongesprek wist Kim meteen wat ik wilde en heeft ze dat goed kunnen vertalen naar een prachtige professionele website waar ik erg blij mee ben. Nog even de puntjes op de i en ik ben 100% tevreden! Dank je wel!!

Hoi Vanessa, Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze services! De puntjes op de i staan er inmiddels en we hopen dat je enorm veel plezier op het platform verder zult hebben!

Zeer fijne hulp en goede Designer.

Goede service. Behulpzame mensen. Ze nemen de tijd voor je om je vragen te beantwoorden. Ik ben heel goed geholpen. Ik heb hulp gekregen met dd uitstraling van mijn shop. Van een amateur webshop naar een professionele webshop. Dank daarvoor. De designer is echt top.

Beste Ilona, Super tof dat onze designers van jouw winkel een pareltje hebben gemaakt! Succes met verkopen en zoals altijd helpen we je graag verder bij vragen.

Snelle reactie en direct mijn foutje verholpen

Snelle reactie

We helpen je altijd heel graag z.s.m. weer verder op weg! 💚

dik tevreden

heb mijn webshop aan laten passen en later zat ik met vragen ze helpen mij heel goed verder

Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze design Services! Heel veel plezier met je (vernieuwde) webwinkel en we helpen je graag verder bij vragen!

Professioneel en duidelijk

Een duidelijk antwoord op een duidelijke vraag want ook dat is belangrijk van mijn kant. Hartelijk dank voor de reactie. Groet Jan van de rvs-schuur

Top Jan! Bedankt voor je review en nog veel plezier op het platform!

Kijk vooral verder als je een goede en moderne webshop wilt

Al zo'n 7 jaar klant bij MijnWebwinkel. Helaas is deze niet (meer) aan te raden. Ik zal proberen constructief aan te geven waarom. Mochten er significante verbeteringen komen, dan zal ik dit uiteraard in mijn review updaten. Redenen waarom ik MWW niet aanraad: - Zeer beperkte designmogelijkheden. Wordt al paar jaar beloofd iets aan te doen, er gebeurt (bijna) niks. Dus alle sites lijken op elkaar, en dan helaas wel uit het jaar 2008. - Verouderde manieren van werken, zo dien je de tekst en afbeeldingen nog steeds via een html-editor toe te voegen. Dus als je een afbeelding wilt moet deze eerst geupload worden op de server. Daarnaast zijn veel zaken niet responsive en zien er dus enkel op een PC goed uit. - De SEO is belabberd. Zo komt er een willekeurig stukje link tussen al je hyperlinks als je een nieuwe pagina aanmaakt, voorbeeld: www.schoenen.nl/c-738229/nieuwe_modellen. - De prijs wordt elk jaar ongeveer 5 euro verhoogd zonder goede reden (en nee, de drogreden 'we investering in ons platform' is geen goede reden). Daarnaast zit je er een jaar aan vast, en prijsverhogingen zijn geen reden om op te zeggen. - Gaan niet mee met de tijd en brengen geen noemenswaardige nieuwe features. Een nieuwe menukleur voor het configuratiescherm wordt gebracht als groot nieuws.. Dit geeft al aan wat het niveau van de ontwikkeling/innovatie is. - Menu-interface zeer beperkt. Een verborgen pagina maken kan al niet zonder work-around. - En zo zijn er nog wel een aantal kleine zaken die een hoop ergernissen opleveren. Advies is om goed verder te kijken. Er zijn zeker betere webshopleveranciers voor een lagere prijs. MWW wil vooral voortborduren op de huidige naam, en blijkbaar zo veel mogelijk uitkeren aan de aandeelhouders, maar niet investeren. Erg jammer. Is er dan niks positiefs te melden? Jawel, bij support zijn ze altijd wel redelijk vriendelijk. Al komen ze er bij moeilijke vragen ook niet uit en wijzen ze naar hun community-pagina.. Hopend op verbetering!

Beste Erik, Bedankt voor je review. We snappen je twijfels en opmerkingen maar (gelukkig) zijn ze niet allemaal terecht: Al zo'n 7 jaar klant bij MijnWebwinkel. Helaas is deze niet (meer) aan te raden. Ik zal proberen constructief aan te geven waarom. Mochten er significante verbeteringen komen, dan zal ik dit uiteraard in mijn review updaten. Redenen waarom ik MWW niet aanraad. --> Wel fijn om te horen dat je toch al 7 jaar je weg goed weet te vinden op ons platform en er altijd nog redenen genoeg zijn om te blijven ;-) - Zeer beperkte designmogelijkheden. Wordt al paar jaar beloofd iets aan te doen, er gebeurt (bijna) niks. Dus alle sites lijken op elkaar, en dan helaas wel uit het jaar 2008. --> Heb je onze design service al ontdekt? Ons designteam maakt pareltjes van webwinkels welke geenzins op elkaar lijken. https://www.mijnwebwinkel.nl/design-services. Wil je contact met ons opnemen? We kijken graag met je mee wat het designteam voor jouw webwinkel kan betekenen. - Verouderde manieren van werken, zo dien je de tekst en afbeeldingen nog steeds via een html-editor toe te voegen. Dus als je een afbeelding wilt moet deze eerst geupload worden op de server. Daarnaast zijn veel zaken niet responsive en zien er dus enkel op een PC goed uit. --> Door afbeeldingen te uploaden naar de server, kunnen we de snelheid van het laden sneller maken en zijn er nooit broken images te vinden. Alleen maar een voordeel dus! Alles is overigens responsive, mocht je anders ervaren dan vernemen we graag wat niet responsive zou zijn. Heb je e.e.a. wel goed ingesteld? We helpen je hier graag mee als je er niet uitkomt. https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-test-ik-mijn-webshop-responsive - De SEO is belabberd. Zo komt er een willekeurig stukje link tussen al je hyperlinks als je een nieuwe pagina aanmaakt, voorbeeld: www.schoenen.nl/c-738229/nieuwe_modellen. --> Er is bewust gekozen voor deze URL structuur met juist pluspunten. Waarom lees je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/kan-ik-de-url-structuur-aanpassen - De prijs wordt elk jaar ongeveer 5 euro verhoogd zonder goede reden (en nee, de drogreden 'we investering in ons platform' is geen goede reden). Daarnaast zit je er een jaar aan vast, en prijsverhogingen zijn geen reden om op te zeggen. --> 15 jaar lang hebben we nooit een prijswijziging doorgevoerd. Als we jaarlijks een kleine wijziging hadden doorgevoerd, hadden we nu ook op het prijsniveau gezeten waar we nu op zitten. Het is een zeer passende prijs bij het product en de diensten die we leveren. Wil je meer weten over de prijswijziging? Alles hierover vind je hier: https://www.mijnwebwinkel.nl/prijswijziging - Gaan niet mee met de tijd en brengen geen noemenswaardige nieuwe features. Een nieuwe menukleur voor het configuratiescherm wordt gebracht als groot nieuws.. Dit geeft al aan wat het niveau van de ontwikkeling/innovatie is. --> Wist je dat we dit jaar nog een spaarprogramma gaan lanceren? En zo komen er nog veel meer mooie nieuwe dingen! Houd onze feature friday nieuwsbrief en de community hiervoor in de gaten! - Menu-interface zeer beperkt. Een verborgen pagina maken kan al niet zonder work-around. --> Wat bedoel je precies? Een pagina verbergen werkt zeer eenvoudig en je kan er ook nog eens voor zorgen dat een pagina die je wel in de footer wenst te hebben, niet in jouw navigatiemenu terecht komt. Handig! - En zo zijn er nog wel een aantal kleine zaken die een hoop ergernissen opleveren. Advies is om goed verder te kijken. Er zijn zeker betere webshopleveranciers voor een lagere prijs. MWW wil vooral voortborduren op de huidige naam, en blijkbaar zo veel mogelijk uitkeren aan de aandeelhouders, maar niet investeren. Erg jammer. --> We horen natuurlijk graag jouw ergernissen maar heb je al onze feedbackpagina ontdekt? feedback.mijnwebwinkel.nl. Daarnaast zijn we een SaaS platform: we leveren software aan een grote groep merchants en helaas kunnen we het niet iedereen naar de zin maken, maar vanzelfsprekend doen we wel onze best door ervoor te zorgen dat er regelmatig nieuwe features komen. Is er dan niks positiefs te melden? Jawel, bij support zijn ze altijd wel redelijk vriendelijk. Al komen ze er bij moeilijke vragen ook niet uit en wijzen ze naar hun community-pagina.. --> Geen vraag is het Customer Care team te gek en er zijn genoeg expers intern die geraadpleegd kunnen worden. Vraag je naar gebruikerservaringen? Daar is inderdaad onze community voor: Community.mijnwebwinkel.nl. Hier kunnen webwinkeliers onderling bespreken hoe zij de webwinkel runnen. Voor vragen over het technische gebruik van het platform zal je nooit doorgestuurd worden naar de community. Bedankt voor je feedback en we hopen dat je nog veel fijne jaren op het platform kan vertoeven. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

De supportafdeling van Mijnwebwinkel is erg goed!

Het support team reageert ruim binnen de afgesproken tijd en geeft duidelijke uitleg waarmee je meteen verder kunt.

Bedankt voor je review Bo, en fijn dat je goed verder bent geholpen door ons Customer Care team!

Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Geholpen door Merel… Snelle reactie op mijn vraag, heel vriendelijk en duidelijk antwoord en hulp op mijn vraag!

Super om te horen Brenda!

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en behulpzaam team.

Dankjewel Kelly!

Suoer fijn en snel geholpen door Tyrona en Merel

Zo fijn dat als je er even niet uitkomt dat ze je gelijk helpen bij mijnwebwinkel. Gisteren Tyrona aan de lijn gehad, en had best wel veel vragen, maar ze had alle tijd en heeft me perfect geholpen. Vandaag een mail gestuurd over iets wat ik niet voor elkaar kreeg en binnen een half uur had Merel het voor me gefixed. Fijn!!

Bedankt voor de complimenten, ze zijn overgebracht aan Tyrona en Merel! 🎉

Snel en goed geholpen

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag via Facebook Messenger. Verder werkt het platform top en biedt Mijnwebwinkel veel (gratis) ondersteuning in de vorm van blogs, de community etc.

Hoi Inge! bedankt voor je toffe reactie! Zijn we super blij mee ;-) Succes met jouw webwinkel op ons platform 💚

Snel geholpen na een bug

Binnen een dag geholpen nadat er een bug was ontstaan in het beheer van MijnWebwinkel. Voor het einde van de middag was deze opgelost

Goed om te horen Laura! We hopen natuurlijk dat er geen issues zijn maar als we ze constateren, dan lossen we ze z.s.m. op!

Goede hulp bij vragen

Als ik ergens niet helemaal uit kom, wordt ik altijd goed en geduldig geholpen. Ik ben er blij mee!

Wij zijn blij met jouw review! Dankjewel Anja!

Vele jaren uitstekende service. Professionaliteit. Altijd klaar om de klant te helpen. De website is eenvoudig te maken en van zeer goede visuele kwaliteit. zeer tevreden over de dienstverlening.

Beste Hugo, Bedankt voor je review! Wat tof om te horen dat je al vele jaren een webwinkel op ons platform runt! Bedankt voor alle complimenten! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

super slecht support/klantservice

We ondervinden heel veel problemen oeps er gaat iets meldingen, voorraden die spontaan veranderen, etc etc. en dat ligt natuurlijk niet aan mijn webwinkel... alles ligt aan de cookies, browser, internetsnelheid of aan ons zelf, lekker makkelijk. Volgens mij weten jullie het zelf niet! Nu is onze webshop al het hele weekend niet bereikbaar en er is niemand die ons kan helpen in het weekend. hoe kun je je klanten zo laten zitten in het weekend.. niet van deze tijd! Sinds we overgestapt zijn op premium is het alleen maar erger geworden.

Beste Suus, We hebben direct in het weekend nog opgelost dat jouw webwinkel weer in de lucht was. Gelukkig is het van korte duur geweest dat er problemen waren. Onze excuses voor dit ongemak. Het PREMIUM abonnement werkt op dezelfde manier als het GROW of PRO abonnement, echter met meer features en mogelijkheden. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen we het natuurlijk graag! Groeten, Mijnwebwinkel

Snel in oplossen problemen

Als er een probleem is, wordt het heel snel en naar tevredenheid opgelost.

Bedankt voor je review Marijke! Ons Customer Care team is hier heel blij mee 🎉 En zoals altijd: als je vragen hebt weet je ons te vinden! Veel plezier nog op het platform toegewenst.

Ik krijg niet meteen een goed werkende website, misschien omdat ik het zelfstandig doe

Ik word wel redelijk geïnformeerd en ik krijg ook goede aanwijzingen om het probleem op te lossen, maar het lukt me niet altijd even goed. Ik ben wel tevreden.

Beste Radjin, Bedankt voor je reactie! Heb je onze Vraag & Antwoord artikelen, de community, alle video's en andere supportmiddelen al gevonden om van jouw webwinkel een succes te maken? Hiermee zal het vast lukken! Mocht je er dan nog altijd niet uitkomen, dan zit ons supportteam klaar om jouw vragen te beantwoorden. Groeten, Mijnwebwinkel

Gemakkelijke website bouwer en zeer fijn om mee te werken.

Ik vond het zeer gemakkelijk en overzichtelijk om een webshop op te kunnen zetten

Wat fijn om te horen! De beheeromgeving is met een beetje effort, prima snel en gemakkelijk onder de knie te krijgen, tof om te horen dat jou dit snel gelukt is! Veel plezier nog op het platform!

Het enige dat telt zijn hun abonnementsinkomsten

Wij hebben aan alle kanten geprobeert om onze webwinkel draaiende en lonend te krijgen. En als je dan uiteindelijk moet melden dat het geld op is en je er mee op moet houden dan word je gelijk met de kleine letters om de oren geslagen. Eerst nog ff een paar honderd euro aftikken graag! Geen menselijke maat.

Beste Kees, Wat vervelend om te lezen dat je niet op de hoogte was dat wij uitsluitend met zakelijke (B2B) jaarabonnementen werken welke per jaar verlengt worden. Meer hierover vind je in dit supportartikel: https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen, onze Algemene Voorwaarden (https://www.mijnwebwinkel.nl/algemene-voorwaarden) en je wordt hier op geattendeerd bij het afsluiten van het abonnement. We hebben je aangeboden of een domeinnaamwijziging passend is voor je zodat je een andere invulling kan geven aan jouw webwinkel of wellicht kan je jouw webwinkel ter overname aanbieden. Mochten we je hierbij kunnen helpen dan vernemen we het graag natuurlijk. We hopen dat je ook de laatste maanden van jouw abonnement, met plezier gebruik kan maken van het platform. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

In 1 woord: Top!

Ik heb een website via mijn webwinkel. Ik heb er geen verstand van hoe je een website moet maken, maar via mijn webwinkel is het allemaal heel makkelijk te doen. Alles staat uitgelegd en wanneer je er toch niet uitkomt, kan je altijd mailen. Er wordt supersnel gereageerd en altijd even behulpzaam en geduldig. Vaak ook met net even wat meer informatie waardoor je extra op weg geholpen wordt!

Beste Miriam, Je hebt ons heel blij gemaakt met jouw toffe review! Het customer Care team is je graag van dienst bij vragen, dit heb je inmiddels al ervaren! Wist je dat er ook een community is waar je jouw ervaringen over het platform kan uitwisselen met medewebwinkeliers? Community.mijnwebwinkel.nl Tot horens maar weer! Groeten, Mijnwebwinkel

Niet klantvriendelijk en slechte communicatie

Goed begonnen met de webshop.. goede prijs en prima mogelijkheden. Na jaren goede dienst besloten te stoppen, opzegging aantal dagen te laat ingediend en vervolgens een half jaar voor niks betalen. Vervolgens totaal afrekening aangevraagd en alle openstaande posten voldaan.. webshop mail niet actief omdat de webshop is gestopt, toch een mail van een incassobureau ondanks alles is betaald, afgewikkeld en bevestigd door mijnwebwinkel Er stond toch opeens iets open (1 maand).. erkenning dat dit niet was gecommuniceerd en wetende dat de webshop gesloten is maar reden genoeg voor mijnwebwinkel om een incassobureau in te schakelen. Na contact weinig klantvriendelijkheid en recht toe recht aan “moet toch betaald worden” ondanks de fout van mijnwebwinkel.. Zelf had ik verwacht.. “je had al pech met opzegging waardoor je 6maanden voor niks betaald, dit is onze fout deze maand pakken wij voor onze rekening” Gemiste kans.. hierdoor geen aanrader!

Beste Jesse, We zijn even in jouw casus gedoken en zien dat alles naar jouw tevredenheid inzake de incassokosten is opgelost. Jammer dat deze review alsnog nodig werd geacht door je. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het natuurlijk heel graag. Groeten, Mijnwebwinkel.

Altijd vlot en goed geholpen.

Ik word altijd vlot en vriendelijk geholpen bij vragen of aanpassingen.

Top Bianca! Bedankt voor je fijne review 🎉