blij met mijn keuze

in het begin was het beetje zoeken hoe alles in elkaar zit omdat ik niet zo technisch ben aangelegd maar na veel proberen en test toch mijn draai gevonden!

Hoi Joyce, Fijn dat het platform steeds minder geheimen heeft voor jou! En mocht je er niet uitkomen dan helpt ons supportteam je heel graag verder op weg. Heel veel plezier met jouw webwinkel toegewenst!

Absurde prijsverhogingen en middeleeuwse opzegtermijnen

De prijsverhogingen die de afgelopen jaren bij jullie zijn doorgevoerd zijn echt absurd! En daarbij komen dan ook nog eens de vele storingen die jullie hebben, het is van de zotte dat jullie dan zulke prijzen durven vragen! Daarnaast schieten jullie echt te kort in de administratie/accountbeheer. Nergens in het account is te zien wat de contractperiode is wat dus betekent dat als je niet op tijd bent dat je vast zit aan het middeleeuwse opzegtermijn van 1 jaar! Wanneer je hierover mailt ontvang je ook alleen maar een berichtje met daarin de datums dat er opgezegd had moeten worden en dat het nu opgezegd is maar er nog wel een jaar betaald moet worden! Maar verder wordt er op de andere vragen in de mail geen antwoord gegeven. Daarnaast zou het jullie ook sieren als er een pop-up melding ingesteld wordt dat je 2 maanden voor einde contractperiode ontvangt dat je contractperiode afloopt. En ga nu niet hieronder reacties geven met daarin verwijzingen naar de diverse pagina's over prijsstijgingen en opzeggingen en de algemene voorwaarden zodat Kiyoh ziet dat jullie op alle beoordelingen reageren! Maar geef eens een echte oprechte reactie en ga eens serieus aan de slag met de feedback en in gesprek met je klant! Mocht je bij mijnwebwinkel een webwinkel wil starten denk daar echt heel erg goed over na en weet waar je aan begint bij deze organisatie!

Beste Linda, Zo te lezen ben je op de hoogte van onze opzegtermijn en het feit dat we uitsluitend werken met zakelijke jaarabonnementen welke per jaar verlengt worden. We zullen je dan ook, zoals gevraagd, niet nogmaals attenderen op de Algemene Voorwaarden etc. Het is natuurlijk jammer om te horen dat je hier ontevreden over bent maar het is simpelweg onze werkwijze en heel gebruikelijk in de zakelijke dienstverlening. In de beheeromgeving wordt overigens duidelijk de einddatum van jouw abonnement gecommuniceerd en als deze niet beschikbaar is, een mailadres waar je deze einddatum kan opvragen. Je krijgt hier vervolgens vrijwel direct een reactie op en we maken hier vanzelfsprekend nooit een geheim van. We reageren overigens op elke review niet voor Kiyoh, maar voor de winkelier zelf omdat we iedereen serieus nemen en iedereen een reactie verdient. Goed dat je nog even aanstipt dat wij uitsluitend met zakelijke jaarabonnementen werken zodat dit voor elke (beginnende) winkelier duidelijk is. 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

perfect, hebben 5 webshops bij mijnwebwinkel.

vooral alles wat met het invullen van de shop te maken heeft gaat super makkelijk. en achter de shop zitten competente mensen..dus de link naar google gaat automatisch...in 1 woord perfect dus, voor elke webshop.

Beste Ab, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zowel het platform, de support als de SEO optimaal vindt. Dat horen we heel graag. Nog veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Prijsverhoging en lang opzegtermijn

Echt een vreselijke manier om klanten zo te behandelen. Ik was net te laat met opzeggen, moest plotseling stoppen met de zaak door gezondheidsproblemen maar ze houden je aan je abonnement en dan doen ze de prijs nog eens een keertje flink omhoog ook dan mag je niet opzeggen. Betaal je niet staat er zo een incasso op je stoep! Te zot voor woorden dat ik nog moet betalen tot oktober 2022 en nog een verhoging om mijn oren krijg ook. Lang bij jullie klant geweest maar nooit nooit nooit meer! Wees gewaarschuwd mensen!

Beste Ingeborg, Al heel wat jaren een succesvolle winkel op ons platform kunnen runnen, dat is nog eens tof om te horen! Wat vervelend om te lezen dat je niet op de hoogte was dat wij uitsluitend met zakelijke (B2B) jaarabonnementen werken welke per jaar verlengt worden. Meer hierover vind je in dit supportartikel: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen, onze Algemene Voorwaarden (https://www.mijnwebwinkel.nl/voorwaarden) en je wordt hier op geattendeerd bij het aangaan van het abonnement. Op het moment dat een betaling uitblijft, zullen we de factuur inderdaad uiteindelijk uit handen moeten geven. Echter krijg je rúim de tijd om te betalen én genoeg herinneringen: Na 2 weken krijg je een eerste herinnering, na 4 weken een tweede herinnering en na 6 weken sluiten we jouw winkel met een melding in de beheeromgeving. Allemaal tekenen dat je niet betaald hebt en er een factuur open staat. 3 herinneringen lijkt ons voldoende. Blijft de betaling dan alsnog uit, dan zijn we genoodzaakt een incassobureau in te schakelen. Dat een incassobureau niet overloopt van vriendelijkheid, daar kunnen wij niets aan doen maar je kan je voorstellen dat dit een taak van hen is. Je mag altijd met ons contact opnemen als het betalen niet lukt maar je bent hier zelf verantwoordelijk voor. Als het om een dergelijk klein bedrag gaat, dan had het inderdaad voorkomen kunnen worden dat er incassokosten kwamen, door simpelweg de factuur tijdig te betalen van een abonnement. We hopen dat je ook de laatste maanden nog met plezier gebruik kan maken van het platform, we helpen je hier graag bij!

Perfect!

Snel, prima hulp, mooi werk geleverd.

Fijn om te horen Annie! We helpen graag en onze designer heeft inderdaad mooi werk gedaan voor je!

Ik word meteen geholpen!

De kassa app van mijn webwinkel heeft enkele beperkingen maar ik ben een kleine zelfstandige en voor deze prijs is mijnwebwinkel een prima keuze. Daarbij krijg ik binnen maximaal uur een reactie terug als ik mail met een probleem. Ook is de mijnwebwinkel community handig. Mensen die al langer met de app werken reageren op vragen en bieden oplossingen.

Hoi Chantal, Tof om te horen dat je de Mijnwebwinkel Kassa App gebruikt! We begrijpen dat je hierin wat zaken mist. Daar we het product continu verbeteren en updaten, horen we graag hierin jouw wensen. Wil je ons dit laten weten? Fijn dat de community jou ook verder helpt! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hiervoor lang klant geweest, en nu wederom voor mijnwebwinkel gekozen. Hele fijne en vooral goede service!

Tof om te horen Djamilla! Heel veel plezier weer op het platform!

Super goed geholpen

Mijn Facebook domein moest geverifieerd worden, en na een aantal mails over en weer staat het nu goed ingesteld. Snel geholpen, snelle service!

Fijn dat het gelukt is om jouw domein te verifiëren bij Facebook! Zo kan je goed de conversie van Facebook Ads bijhouden. Succes met de verkoop!

Al meer dan 10 jaar helemaal tevreden met mijnwebwinkel

Sinds oktober 2011 zit ik bij mijn webwinkel (www.lamargames.nl). Daar is anderhalf jaar geleden een tweede webwinkel bijgekomen (www.tweedehandsfilms.nl). De beheer-omgeving is gemakkelijk in verhouding met andere platformen, er is een actieve community en met de snelheid is ook niets mis. En als er iets mis-gaat dan wordt daar snel op gereageerd en is er een status pagina waar je kunt zien wat er mis is. Op naar de volgende 10 jaar!

Tof om te horen Richard! We hopen ook de aankomende 10 jaar mooie dingen te gaan bouwen en je te verrassen met nieuwe features! Succes met de webwinkels!

snelle hulp

Het is af en toe wat aftasten hoe iets opgelost moet worden, maar er is altijd erg snel hulp.

Beste An, Bedankt voor je review! Fijn dat het platform steeds minder geheimen voor je heeft dankzij de hulp van ons Customer Care team!

Top website host!

Wij gebruiken al jaren mijnwebwinkel.nl en zijn héél erg blij met deze host. Eenvoudige manier om een mooie site te maken en daar een webshop bij te hebben. Altijd snelle reacties als we vragen hebben en geduldige uitleg en communicatie met de klantenservice. En nog steeds komen er nieuwe features bij die het weer mooier en handiger maken. Kortom TOP!

Wat tof om te horen Heleen en Sanne! We blijven inderdaad ontwikkelen zodat het platform blijft voldoen! 💚 Heel veel plezier nog op het platform en bij vragen staat het Customer Care team heel graag voor jullie klaar!

snelle reactie en oplossing

Had een probleem met de website, wist zelf niet dit op te lossen. Mailtjes gestuurd en binnen het half uur was het opgelost. Super service

Hoi Caroline, Wat goed om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad met ons Customer Care team! Veel plezier op het platform! 💚

Ik ben klant sinds 2006 met meerdere webshops en ben er heel blij mee. Natuurlijk gaat niet alles altijd goed, maar er komt altijd een oplossing. De prijs-kwaliteit verhouding is top en er worden regelmatig nieuwe features toegevoegd. Het team van support is echt geweldig en ook de community brengt veel. Mijnwebwinkel is handig in gebruik en zeer overzichtelijk. Een uptime van bijna 100% zorgt ervoor dat ik geen zorgen heb om omzet mis te lopen.

Beste Jurgen, Bedankt voor je hele fijne review! Daar zijn we heel blij mee 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Vriendelijk personeel

Bij vragen staan ze altijd klaar voor mij en helpen ze mij goed mee.

Fijn om te horen Burak! We helpen je graag als het nodig is 💚

Na 15 jaar met ups en downs toch gestopt

Na 15 jaar met ups en downs toch gestopt met mijnwebwinkel. Alleen was ik vergeten om 13 maanden voor het aflopen van het contract op te zeggen. Dus moet ik nog 12 maanden betalen. Tip: Niet vergeten

Beste Hans, Al 15 jaar een succesvolle winkel op ons platform kunnen runnen, dat is nog een tof om te horen! Wat vervelend om te lezen dat je niet op de hoogte was dat wij uitsluitend met zakelijke (B2B) jaarabonnementen werken welke per jaar verlengt worden. Vanzelfsprekend is er geen opzegtermijn van 13 maanden maar van 1 maand. Meer hierover vind je in dit supportartikel: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen, onze Algemene Voorwaarden (https://www.mijnwebwinkel.nl/voorwaarden) en je wordt hier op geattendeerd bij het aangaan van het abonnement. We hopen dat je ook de laatste maanden nog met plezier gebruik kan maken van het platform, we helpen je hier graag bij! Groeten, Mijnwebwinkel

Super easy en fijn!

Het gebruik van de software is echt super makkelijk als je weet wat er van je gevraagd wordt. In het begin was het even zoeken en proberen en het is voor een onervaren ondernemer een prima manier om zo te beginnen. Heel laagdrempelig en er is veel hulp waar je op kan rekenen.

Hoi Chantal, Wat fijn om te horen! We wensen je veel plezier op het platform! Groeten, Mijnwebwinkel

Uitstekend geholpen door Arjan

Ik heb gebeld met Arjan over de te krappe ruimte om foto's te verslepen. Misschien is het mogelijk om de bovenregel (waar de naam van het artikel staat) en de onderregel (Youtube video URL) smaller te maken zodat er meer ruimte komt om onder de hoofdfoto, 3 foto's te kunnen plaatsen, zodat als ik foto 6 op mijn tablet naar positie 1 moet verslepen dit in 1 keer kan doen, en niet zoals nu in tweeën (eerst naar positie 2, daarna omhoog scrollen nnaar positie 1). Arjan heeft mij vriendelijk te woord gestaan, mijn probleem goed begrepen en aangeraden om dit probleem bij mijnwebwinkel aan te kaarten. Goed advies. Dikke 10 voor Arjan!!

Beste Sjaak, De complimenten zijn overgedragen aan Arjan en hij is er echt super blij mee! Leuk om hem op deze manier in het zonnetje te zetten. ☀️ Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

makkelijk in gebruik

Een format dat makkelijk in gebruik is. En als je ergens niet uitkomt, word je snel weer op weg geholpen.

Wat tof Petra, dat je zo goed en gemakkelijk jouw weg weet te vinden op het platform! Ons Customer Care team staat je graag te woord als je er niet uitkomt. Wist je dat je ook al jouw vragen kan stellen in de community? Community.mijnwebwinkel.nl.

prijsstijgingen

Ik ben als ondernemer denk ik al bijna 10 jaar bij Mijnwebwinkel en was niet ontevreden maar nu vind ik dat de abonnementsprijzen de laatste jaren niet meer in verhouding staan tot de realiteit. Je kunt met allerlei argumenten aankomen voor een prijsstijging maar de prijsstijgingen van de laatste 2 jaar zijn niet meer uit te leggen en nopen mij, als trouwe klant, te gaan kijken naar betere alternatieven

Beste Marinus, Bedankt voor je reactie. Wat tof dat je al 10 jaar op ons platform een succesvolle webwinkel draait, daar mag je trots op zijn! Wat jammer dat jouw ervaringen op het platform, nu overschaduwt worden door de prijswijziging die we recent hebben doorgevoerd. Alle vragen hierover worden beantwoord op mijnwebwinkel.nl/prijswijziging. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust met ons contact op via [email protected] Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Gebruikersvriendelijk.

Alles is overzichtelijk, wijzigen, toevoegen, verwijderen gaat soepel. 1 punt van verbetering is dat er geen "afgehandeld" optie is voor verwerkte orders. Nu kun je hem alleen op "verzonden" zetten.

Beste Aniel, Top dat het platform voor jou geen geheimen heeft en je hier gemakkelijk jouw weg kan vinden! Je kan orders de status 'afgehaald' of 'verzonden' geven. Bij orders zijn dit over het algemeen de meest gangbare statussen. Je mag altijd jouw suggestie achterhalen hierover op feedback.mijnwebwinkel.nl Groeten, Mijnwebwinkel

top

gebruiksvriendelijk en mooi

Goed om te horen dat je jouw weg gemakkelijk kan vinden op het platform en een mooie webwinkel hebt gemaakt. Keep up the good work!

Platformproblemen? Ligt niet aan Mijnwebwinkel

Foutieve informatie ontvangen mbt goedgekeurde betaling via het MWW platform, waardoor betaling van klant niet geincasseerd kan worden bij betalingsprovider. Na meer dan een maand gewacht te hebben op een oplossing die aangedragen zou worden door "de ontwikkelaars", met een kluitje het riet ingestuurd met een mededeling als "zoek het zelf maar uit met je klant". MWW is nergens verantwoordelijk voor en nemen dus ook nergens verantwoordelijkheid voor als er zich fouten voordoen op hun platform. Zelfs excuses hoeven niet gemaakt te worden.... Ik stap zeer binnenkort over naar een andere provider, dit is niet voor het eerst dat er problemen zijn, maar nogmaals, het ligt nooit aan hen.... Uitermate irritant en onprofessioneel!

Beste Robert, Bedankt voor je reactie. We herkennen ons hier niet in en zouden dan ook graag contact met je opnemen om e.e.a. op te lossen. Zou je hierover een mail willen zenden naar [email protected]? We helpen je graag verder!

Snellen support, eenvoudige opbouw, super ervaring

We gebruiken de webwinkel voor de muziekvereniging als verkoopportaal voor onze acties zoals potgrond verkoop en loterij. De verkoop loopt nagenoeg zonder problemen en daar waar mensen tegen een probleem aan lopen zijn ze snel gevonden en op weg geholpen. Ook de verwerking van de verkoopgegevens gaat goed middels de export van data. Deze webwinkel heeft onze acties gered tijdens de corona periode.

Hoi Gijs, Wat fijn om te horen dat je jouw producten zo gemakkelijk kan verkopen via ons platform! We helpen je vanzelfsprekend graag verder bij vragen. Veel plezier nog op het platform! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

super webwinkel werkt al jaren tot volle tevredenenheid

Als çabrioclub 'mis'bruiken we de webwinkel om onze leden evenementen te laten boeken. De excel overzichten die we kunnen uitdraaien zijn daarvoor super praktisch. Ook de koppelingen met Mollie voor Ideal en Bancontact werken altijd probleemloos. Jammer maar begrijpelijk is dat het niet meer gratis is. Ik mis alleen de mogelijkheid om bestellers in een verplicht veld een lid / klantnummer te laten invullen.

Beste Pieter, Tof om te horen dat je zo prettig gebruik kan maken via ons platform! Helaas kunnen wij onze diensten niet meer onbeperkt gratis aanbieden. We snappen jouw vraag over een verplicht veld in de checkout. Wil je deze suggestie toevoegen aan feedback.mijnwebwinkel.nl? Alvast bedankt! Groeten, Mijnwebwinkel

Positief

Werkt prettig en is overzichtelijk.

Fijn om te horen dat je zo goed je weg weet te vinden op het platform! 💚