Een winkel sluiten,en dan binnen 2 weken

Een winkel sluiten zonder een overgangs periode is een no go. Voor niets gaat de zon op, maar dit had ook op een andere manier aan gepakt kunnen worden met een speciaal tarief voor deze winkels.

Beste J.M. van der Kamp, Bedankt voor je reactie! Uiteraard hebben we voorafgaand aan deze beslissing om niet meer onbeperkt gratis gebruik te kunnen maken van het platform, advies ingewonnen en hebben wij het recht om een gratis dienst die geen onderdeel meer uitmaakt van ons aanbod, te beëindigen. De geboden alternatieven hebben we inmiddels aan je voorgelegd: je kan bij ons een abonnement afsluiten. We hebben het onbeperkt en gratis gebruik van het platform, omgezet in een 14daagse trial. We denken dat 14 dagen een prima periode is om kennis te maken met ons platform en hiermee te kunnen beslissen of een abonnement past bij jouw wensen. Ik begrijp echter dat 2 weken Trial wat te korte tijd is voor je om een juiste beslissing te maken. We bieden je graag een passende oplossing, wil je hierover met ons contact opnemen? Groeten, Mijnwebwinkel

Mwahh

Een aantal jaren niet geheel ontevreden geweest, maar nu kom ik er tot mijn schrik achter dat ze een (onnodig) lange middeleeuwse opzegtermijn hanteren.

Beste Ton, Wat jammer dat het je niet duidelijk was dat we uitsluitend werken met zakelijke jaarabonnementen en deze per jaar worden verlengd. We communiceren dit duidelijk bij aanvang van het abonnement en in onze Algemene Voorwaarden. Dit staat niet alleen in de kleine lettertjes maar hier zijn we juist erg duidelijk en transparant over. Naast de vermelding in de Algemene Voorwaarden en op de pakkettenpagina, ook in diverse supportartikelen zoals: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-kan-ik-mijnwebwinkel-grow-pro-premium-beeindigen. Dit is niets middeleeuws maar heel gebruikelijk in de zakelijke dienstverlening. We hopen natuurlijk dat het gebruikgemak en jouw ervaring met het platform, niet overschaduwt worden door het niet weten van de opzegtermijn. Deze verstrekken we direct en is ook te vinden in de beheeromgeving. We wensen je nog veel plezier op het platform! Nog een succes maken tot einde looptijd van jouw winkel? Neem dan contact met ons op en we helpen je hier graag bij! Groeten, Mijnwebwinkel

Heel fijn dat met hulp van de SUPPORT, mijn probleem opgelost Is!!! Bedankt Casa di Fashion

Super fijn! 💚

Strakke en snelle service

Tot nu toe is mijn ervaring met support erg goed. Prettige communicatie en ze pakken zaken snel en accuraat op.

Super fijn om te horen Arno! Het Customer Care team staat voor je klaar als het nodig is!

Fijn programma en hulp als je dat nodig hebt.

Mijnwebwinkel is een fijn kant en klaar programma waar je zonder weinig kennis van zaken, makkelijk een eigen webwinkel kunt inrichten. Mocht je hulp nodig hebben dan reageren ze snel en zijn erg behulpzaam.

Al jaren zeer tevreden klant !!

Al jaren heel tevreden over de diensten en klantenservice van mijnwebwinkel. Deze keer heel snel geholpen door Merel.

Hoi Laura, Wat tof dat je al zo lang aan tevreden boord bent! Super leuk om ook via deze weg te horen. De complimenten zijn overgebracht! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Vaak storingen

Helaas vaak storingen, nu al een van meer dan een week zonder goede communicatie, noch een goede oplossing. Ik overweeg serieus over te stappen, eveneens door eerdere (relatief veel voorkomende) storingen. +- 3 jaar klant.

Beste Kevin, Wat tof om te horen dat je al 3 jaar op ons platform een webwinkel kan runnen. Helaas hebben wij ook wel eens te maken met zaken die niet vlekkeloos verlopen. We blijven vernieuwen en ontwikkelen en doen er altijd alles om dit zonder problemen te laten verlopen. We hebben hierover per mail ook contact gehad en houden je altijd op de hoogte van de voortgang. Mocht je dan ook vragen hebben over een issue, neem gerust even met ons contact op! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super snelle reactie van de helpdesk!

Met het opstarten van een nieuwe webshop liepen we tegen een aantal zaken aan. Na een mail naar de supportafdeling kregen wij super snel een reactie en zijn de onduidelijkheden snel opgelost.

Hey Miranda, Wat goed! We doen er alles aan om je een vliegende start te geven op het platform zodat je snel jouw producten kan aanbieden. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt! Heel veel plezier op het platform en als er een vraag opborrelt: je weet ons te vinden! 💚

Super service, mijn site precies gemaakt zoals ik hem wou hebben

Contact gehad met Kim en zij heeft de opmaak van mijn website gemaakt. Mijn website voldoet nu volledig aan mijn wensen en ik had dit waarschijnlijk zelf nooit voor elkaar gekregen. Kim je bent een topper en keep up the good work. Thanks

Hoi Roberto, Wat tof! De complimenten zijn overgebracht aan Kim en ze heeft inderdaad een een prachtige winkel gemaakt waarbij wij direct zin krijgen in een tripje naar Italië! 😋Mjam! Saluti! Mijnwebwinkel

Super service!

Ben geholpen door Kim die mijn website opmaak heeft bekeken en aanwijzingen heeft gemaakt. D site ziet er echt veel mooier uit nu!

Hoi Trix, Ook jouw winkel ziet er inderdaad uit om door een ringetje te halen, wat gaaf! Leuk om te horen dat onze designer jouw wensen wist te vertalen naar een op maat gemaakt design voor jouw webwinkel. We wensen je dan ook heel veel plezier met de webwinkel! 💚 Mijnwebwinkel

Aanbieding Design Services - Aanrader!! Dus doen!

Half 2021 de webwinkel zelf gemaakt en dat was al heel goed gegaan door de goede voorbeelden of door even de video's te bekijken. Toch waren er enkele dingen waar ik zelf niet helemaal uitkwam. Nadat ik een aanbieding via de email ontving voor Design Services, heb ik contact opgenomen. Ik heb toen duidelijk kunnen uitleggen waar ik vastliep en wat ik graag anders wilde zien in mijn webshop. Na ontvangst offerte heb ik accoord gegeven en is er datum geprikt om alles aan te passen. Na enkele terugkoppelingen en enkele goede tips via email is mijn webwinkel nu weer helemaal goed.

Hoi Marie-Louise, Wat tof om te horen dat onze designer jouw winkel helemaal tiptop in orde heeft gemaakt en samen met jou alle puntjes op de i heeft gezet. We wensen je heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel 💚

Goede service en hulp!

Bij vragen word je snel geholpen en er wordt goed met je mee gedacht over oplossingen. Ik zou Mijnwebwinkel aanbevelen als je een webshop gaat starten. Zeer gebruiksvriendelijk, iedereen kan zo een webshop beginnen, een aanrader!

Super mooie website hebben ze gemaakt voor ons! Alles is gedaan zoals ik het in gedachten had. Mijn complimenten

Hoi Kim, Wat tof dat je gebruik hebt gemaakt van onze design services en onze designer voor jou een webwinkel heeft vormgegeven die helemaal aan jouw wensen voldoet! Heel veel plezier met de winkel en op het platform toegewenst! Groeten, Mijnwebwinkel

Onredelijk prijsverhoging en weigering van abonnement opzegging

Mijnwebwinkel voert per 1 februari een prijsstijging in van 25% vanwege opschaling van capaciteit en een platform migratie. Deze prijswijziging is onredelijk o.b.v de algemene voorwaarden en daarom heb ik het recht om kosteloos mijn abonnement op te zeggen, maar mijnwebwinkel weigert dit. In ons contact met Mijnwebwinkel verwijzen ze naar de algemene voorwaarden in artikel 6 als reactie op mijn email met een citatie uit datzelfde artikel 6. Ze hebben dus niet eens de moeite genomen om mijn mail te lezen of hun eigen algemene voorwaarden te lezen. In de algemene voorwaarden staat dat de prijs gewijzigd mag worden naar rato van tariefswijzigingen van toeleveranciers. Het gaat hier echter om een kostenwijziging door opschaling van capaciteit en een platform migratie die op initiatief van mijnwebwinkel plaatsvindt. Juridisch gezien is een prijswijziging zonder dat de klant mag opzeggen onredelijk als de gebruikte reden voor prijswijziging niet duidelijk in de algemene voorwaarden staat. Ik vind het ongelovelijk jammer dat ze niet met ons tot een oplossing konden komen.

Beste Corien, Bedankt voor je reactie via deze weg. Wat enorm jammer dat deze prijswijziging, de ervaring met het platform overschaduwt. Al jouw vragen inzake de prijswijziging worden beantwoord op mijnwebwinkel.nl/prijswijziging. We hopen dat je, ondanks de prijswijziging, nog met veel plezier gebruik kan maken van het platform en jouw webwinkel tot een succesvolle onderneming kan maken. Mocht je hierbij hulp wensen, dan staat ons Customer Care team voor je klaar 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Service erg matig.

Ik heb een APi koppeling met via een extern partij. Deze loopt tegen vele zaken aan en mijnwebwinkel dient diverse zaken op te lossen. Inmiddels paar weken verder. Zonder enig resultaat. Een duur abonnement waar je niet veel voor terug krijgt. Als men met een koppeling met mijnwebwinkel wil werken, vraag eerst aan je partner of koppeling werkt en betrouwbaar is. Ongemerkt ben je een hoop geld kwijt aan mijnwebwinkel zonder enig resultaat.

Beste Henk, Bedankt voor je reactie. We hebben van de partner in kwestie vernomen dat de koppeling niet naar behoren werkt en zullen hen ondersteunen om de koppeling werkend te krijgen. Ik leg je graag uit wat de gang van zaken is: Wij verlenen partners toegang tot de API van het platform. De partner in kwestie, maakt vervolgens de koppeling en is verantwoordelijk voor een goede werking hiervan. Op het moment dat deze werking niet naar behoren is en de partner heeft dit geconstateerd, dan kunnen zij altijd voor hulp en advies met ons contact opnemen. Jouw tip is er dan ook eentje om te onderstrepen: vraag eerst aan je partner of de koppeling werkt en betrouwbaar is! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Klantenservice is top!

Goede service en bereikbaarheid. Vragen worden serieus behandeld en is er altijd een oplossing.

Hoi Tineke, Wat fijn om te horen! We helpen iedereen altijd heel graag verder zodat je door kan gaan met wat je het liefste doet: jouw webwinkel runnen! We horen natuurlijk graag van je bij vragen. Groeten! Mijnwebwinkel

Top bedrijf!

Ik run al 11 jaar mijn webshop via Mijnwebwinkel en al die jaren dik tevreden!

11 jaar al! 🤩 Wat gaaf en we hopen dat er nog 11 jaar bijkomt! Heel veel succes nog met je webwinkel! 💚

Superfijne webeinkelomgeving

Nu al 7 jaar mijn webshop via mijnwebwinkel.nl en ik ben uiterst tevreden met de werkomgeving en de hulp bij een eventueel probleem

Al 7 jaar! Wat gaaf om te horen! We helpen je vanzelfsprekend altijd graag bij vragen over het platform. Nog heel veel succesvolle jaren toegewenst met de webwinkel!

Altijd erg behulpzaam

Als je een vraag hebt, is het antwoord erg uitgebreid. Dat vind ik erg fijn.

Hoi Mirjam, Fijn om te horen! Het Customer Care team zit altijd voor je klaar om antwoord te geven op alle vragen rondom het platform. Daarnaast kan je ook eens een kijkje nemen in de community (community.mijnwebwinkel.nl). Wellicht ook eens leuk? Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Snel en behulpzaam!

Ik heb een mooie webshop dankzij MijnWebwinkel! De medewerkers helpen je ook heel snel verder!

Je hebt een prachtige winkel, mede verzorgt door onze designer. Super dat je hier zo blij mee bent! Heel veel succes met de opening en zoals altijd helpen we je graag verder bij vragen. 💚

Hele fijne klantenservice!

Op elke vraag binnen 5min een antwoord.

Hoi Kelly, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met het Customer Care team! We proberen altijd iedereen zo snel mogelijk te helpen zodat je verder kan met je passie! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Zeer gebruiksvriendelijk

Ik gebruik het platform nu 1,5 jaar en kan alleen maar positief zijn. Het is heel gebruiksvriendelijk, je kan bij vragen steeds terecht bij het support team en ze werken constant aan verbeteringen. Verder is het ook een heel betaalbaar programma, niet onbelangrijk.

Hoi Vicky! Dankjewel voor alle complimenten, worden we heel blij van! Heel veel plezier nog op het platform en bij vragen weet je het Customer Care team te vinden 👌 Groeten, Mijnwebwinkel

Wederom snelle hulp van Merel

Snelle hulp bij het aanpassen van de DNS records. Al zo'n 15 jaar klant bij mijnwebwinkel met 4 wenshops.

Heel graag gedaan Driek! En zoals altijd: we helpen je graag, en vaak ook heel snel, verder als dit nodig is. Enne, 15 jaar op het platform met 4 winkels! 🤩 Wat onwijs GAAF!

Heb het al een tijdje en het bevalt me zeer en zeer goed!!

Heb het al een tijdje en het bevalt me zeer en zeer goed!!

Wat gaaf Wesley! Keep up the good work! 👌

Molenstraat 56 5341GE Oss