Ik heb razend snel direct het juiste antwoord en oplossing gekregen van de helpdesk

Subliem opgelest

Bedankt voor je review Ad, wat leuk om te horen! 🎉

Betrouwbaar en goed

Nemen altijd op, kunnen we altijd helpen. Het is een prettig bedrijf zou het dan ook zeker aanraden.

Hoi Anique, Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt met ons Customer Care team! Zij zitten altijd klaar om met liefde en plezier elke vraag te beantwoorden over het platform 💚 We horen graag snel weer van je!

Niet handig omdat de website tijdens het maken zéér vaak een foutmelding geeft.

Omdat de website zo veel keuzemogelijkheden toestaat is deze voor mij de enige optie. Ik werk op maat en heb hierdoor heel veel keuze. Een grote tegenvaller is echter dat bijna elke keer ik iets wil aanpassen op mijn website ik de melding krijg 'oeps er ging iets mis'. Hierdoor ben je vaak meer dan dubbel zo lang bezig met het aanpassen van je artikelen dan normaal. Daarbij komt ook dat de website vaak heel traag is. Mocht het voor mij niet nodig zijn om zo'n groot aantal keuzemenu's toe te voegen, zou ik overstappen naar een andere website voor deze prijs.

Beste Silke, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het platform voor wat betreft alle functionaliteiten, goed past bij jouw wensen. We helpen je uiteraard graag om de problemen die je ervaart, direct op te lossen. We kunnen geen hulpvraag van jou vinden in onze mailbox. Wil je hierover met ons contact opnemen via [email protected]? We helpen je heel graag verder. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel.

Fijne en overzichtelijke werkomgeving achter de schermen en de service is supersnel wanneer je er zelf even niet uitkomt!

Top! Vinden we heel erg leuk om te horen 💚

Heldere uitleggen inclusief gestuurde links

Nadat ik de informatie heb ontvangen ging ik mijn webwinkel opnieuw en een betere vorm te geven. Dankzij de team van mijnwebwinkel heeft nu mijn winkeltje een betere en proffesioneler uitstraling ! Bedankt mijnwebwinkel voor deze uitstekende hulp! Groetjes Rozalina Petrova Babycare-care

Super leuk Rozalina! Mocht je nog meer inspiratie willen opdoen, neem dan eens een kijkje op mijnwebwinkel.nl/design. Veel plezier nog met jouw winkel!

Geweldig geholpen!!

Mijn vraag werd in de e-mail snel beantwoord ook al waren er een paar e-mailtjes voor nodig. Ben echt super geholpen! Dankjewel

Hoi Simon, Fijn om te horen! We helpen je altijd heel graag en geen vraag is ons te gek. Veel plezier met de webwinkel!

Fijne snelle reacties op je vragen

Vragen worden doorgaans zeer snel beantwoord. Ze gaan door tot jij tevreden bent.

Hoi Else, Wat leuk om te horen! We wensen je heel veel plezier op het platform en wij beantwoorden met alle plezier jouw vragen 💚

Als sinds 2015 klant en ik ben erg tevreden ☆☆☆☆☆ Prima klantenservice, heb je een vraag dan wordt deze binnen 24 uur behandeld en indien nodig passen ze het zelf voor je aan.

Hoi Alexandra, Bedankt voor jouw ✨✨ sterren! We helpen je heel erg graag, het liefste zelfs nog bínnen de 24 uur waar we elke dag weer ons best voor doen :-) Veel plezier nog met de webwinkel!! Mijnwebwinkel.

Nooit meer wat anders

Ik heb mijn webshop www.kinder-gps.nl nu al 4 jaar draaien via mijn webwinkel. Erg tevreden en raadt het iedereen aan. Ook de support die je van mijn webwinkel krijgt is ongekend. Altijd staan ze je te woord en overal helpen ze je mee. Voor mij geen andere manier meer om mijn webshop te draaien. Een dikke 10.

Beste Angelique, Wat fijn om te horen! We wensen je nog heel veel plezier op het platform! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

reageren totaal niet op vragen

Webshop op zich prima. Bieden allerlei services aan die vervolgens niet mogelijk zijn. Beantwoorden je vragen of telefoontjes niet, dat is niet handig. Wij hebben nog een andere webshop op een ander platform waar je direct antwoord krijgt. Het kan dus wel maar niet bij Mijnwebwinkel. Benieuwd of er nu wel wordt gereageerd bij een wat povere beoordeling.

Beste Marcel, Bedankt voor je reactie. Wij reageren op werkdagen binnen 12 uur op een mail (maar meestal veel eerder) en telefoon wordt altijd geantwoord. Wat vervelend om te horen dat we jouw telefoontje of mailtje niet ontvangen hebben. We hebben gezocht op jouw mailadres en zien dat je een jaar geleden voor het laatst met ons mailcontact hebt gehad. Stuur je een mailtje naar [email protected]? Snelle reactietijd is namelijk een USP die we graag hoog in het vaandel houden. Bedankt alvast voor je mail of telefoontje! Groeten, Mijnwebwinkel

Een nare ervaring met het bedrijf

Dit bedrijf werd een aantal maanden geleden aan mij geadviseerd door iemand die zelf veel webwinkels heeft. Uiteraard had ik snel de keuze gemaakt. Helaas zijn er weinig mogelijkheden om een fatsoenlijke webwinkel te maken. De klantenservice is erg onvriendelijk, en lacht je gewoon uit als je vraagt om het abonnement te kunnen annuleren. Anno 2021 zijn er genoeg bedrijven waar je maandelijks op kunt zeggen. Dit bedrijf gaat puur voor geld, daarom plaats ik deze recensie. Pas op voordat je een webwinkel aanmaakt op deze website.

Beste Olrik, Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je aangeeft geen fatsoenlijke winkel te kunnen maken op het platform. 42000 andere Webwinkeliers denken hier gelukkig anders over. We helpen je natuurlijk heel graag om ook van jou een tevreden webwinkelier op het platform te maken. Helaas kunnen we geen hulpvraag van jou vinden in de mail om jouw winkel te vormgeven of om de conversie te verhogen. Mocht je dit willen, helpen we je uiteraard graag verder. Neem je hierover met ons dan contact op? Opzeggingen kunnen wij helaas niet telefonisch aannemen omdat we dan niet zeker weten dat jij de eigenaar van de webwinkel bent. Daarom vragen we altijd om de opzegging even te mailen. Jammer dat je een vervelende ervaring hierbij hebt gehad. We werken uitsluitend met jaarabonnementen omdat we een zakelijke overeenkomst aangaan. Dit is gangbaar in de B2B business. Net zoals jij dat wil, wil elk bedrijf graag een goede omzet draaien. We zijn heel helder en transparant in onze abonnementmogelijkheden, jammer dat dit bij aanvang van het abonnement voor jou toch niet duidelijk was. We bieden ook onbeperkt en gratis toegang tot het platform met het GO pakket welke iedereen mag gebruiken. We horen het graag waarmee we je kunnen helpen om van jouw webwinkel een succes te maken. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Top programma en een goed bereikbare helpdesk

Zeer goed webwinkel programma met een helpdesk die wel bereikbaar is en je snel en effectief helpt.

Bedankt voor je review en fijn om te horen! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Heel snel een gave vormgeving van mijn webshop, die bij mij past

Ik had de fotowedstrijd gewonnen, waarmee ik zomaar uren 'design service' kado kreeg. Al snel belde Kim mij om te overleggen wat ik anders wilde aan de vormgeving van mijn webshop. Zij had 'm ook al bekeken en wat fijne suggesties. Snel erna is zij ermee aan de slag gegaan en nu heb ik een professioneel uitziende webshop in een stijl, die bij mij past! En kan ik met tips nu weer verder met de shop, dus alweer wat meer richting een 'Pro':) Heel erg blij mee, dank daarvoor! Saskia

Hoi Saskia! Wat gaaf dat jij de winnaar was van de Design Service! Jouw PROfessionele winkel ziet er super gaaf uit. Heel veel plezier met jouw webwinkel en heel graag gedaan!

Mijn ervaring met Mijnwebwinkel is heel goed.

Ik heb de gratis versie van Mijnwebwinkel en ik ben heel tevreden omdat ik de layout, ondanks dat het gratis is, naar mijn eigen smaak aan kan passen. Ook wordt je prima en snel geholpen als je een vraag hebt.

Hoi Alma, Wat leuk om te horen dat je ook met de gratis GO variant van het platform, een complete webwinkel kan runnen :-) Mocht je uit je start-jasje gegroeid zijn en wil je doorgroeien? Dan kan je altijd een upgrade doen naar GROW zodat je een eigen domeinnaam kan koppelen en meer artikelen kan plaatsen in de webwinkel. Veel plezier met je webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Professionele uitstraling en prima support

Ik zit ongeveer 2 jaar met de webwinkel onder de paraplu van Mijnwebwinkel. Tot op heden met goede resultaten en als er soms een vraag bij mij opkomt of er is een probleempje dan is het antwoord en/of de oplossing er altijd snel. Kortom: wat mij betreft een aanrader!

Beste Dick, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Fantastisch geholpen, bereikbaar, betrouwbaar en kundig!!

Omdat ieder zijn eigen vak heeft, toch besloten om in de eindfase de hulp in te roepen van de designafdeling, en ja de website heeft voor ons de wow factor die nog ontbrak! Hoera Mijnwebwinkel is uitstekend bereikbaar, behulpzaam, denkt mee én doet wat het belooft. Kortom een aanrader voor iedereen die een webwinkel/webshop gaat beginnen.

Beste Yvonne, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Support van mijnwebwinkel is uitstekend

Beste Jacqueline, Dat vinden we echt super leuk om te horen, bedankt voor je review! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Hele goede service

Mijn webwinkel heeft mij heel goed geholpen met het vormgeven van mijn webshop. Hele vriendelijke klantenservice.

Beste Veronique, Wat gaaf dat je gebruik hebt gemaakt van de Design Services. Onze designer heeft inderdaad een pareltje gemaakt van jouw webwinkel! 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Slecht

Webshop kan je zelf niet maken en slechte afspraken

Beste Deborah, Bedankt voor je reactie! Kan je aangeven waarom je de webshop niet zelf kan maken? Het platform is hier juist speciaal voor gemaakt dat iedereen zelf een webwinkel kan maken. Kom je er niet uit? Dan staat ons supportteam klaar om je te helpen met jouw webwinkel. Wat bedoel je met slechte afspraken? We hebben gezocht naar mailcontact met je maar konden niets vinden. Je kan ons per mail, telefoon en Facebook messenger bereiken. Daarnaast is er een community waar je ook veel antwoorden vindt. Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan vernemen we het heel graag natuurlijk. Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Gemaild, meteen antwoord, uitleg. Vriendelijk en behulpzaam

Tof om te horen Bettina, daar doen we het voor! Veel plezier op het platform en met jouw webwinkel!

Geweldig platform, werkt erg eenvoudig!

Erg blij met MijnWebwinkel. Ik ben niet erg technisch, maar met het platform kan ik goed uit de voeten! Je hoeft dus geen technische kennis te hebben om het platform te gebruiken. Ook erg handig dat ze een support pagina hebben waar alle vragen en antwoorden op staan.

Hey Kim! Wat goed dat je onze supportpagina hebt gevonden! Heb je ook de community al gezien? community.mijnwebwinkel.nl Heel veel plezier op het platform! 💚 Mijnwebwinkel

Zeer professioneel

Erg klantvriendelijk personeel. Een fijn platform om snel en goed je website op te bouwen.

Hey Jens, Tof! Heel veel plezier met jouw webwinkel! Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Super fijn platform!

Heel makkelijk zelf mijn webwinkel gemaakt. Alles snel in te stellen. Ook SEO en SEA goed op orde en ik ben super blij met Mijnwebwinkel!

Hoi Bianca, Super! Heel veel verkoopplezier op het platform! 💚 Groeten, Mijnwebwinkel

Fantastisch, in een woord SUPER gedaan

Beste Merel, Heel Heel hartelijk bedankt voor de snelle maar bovenal SUPER aanpassing van onze webinkel. Wij zijn er heel erg blij mee. Werkelijk een andere webside geworden, Klasse!

Beste Ingrid, Fijn dat de aanpassingen naar wens waren en dat je met een frisse nieuwe winkel weer aan de slag kan gaan! We wensen je natuurlijk veel plezier op het platform en bij vragen weet je ons te vinden. 💚 Hartelijke groet, Mijnwebwinkel

Altijd snel geholpen tot het opgelost is

Hoi Britt! Fijn dat je deze ervaring hebt met het Customer Care team, top! Groeten! Mijnwebwinkel

Molenstraat 56

5341GE Oss