Snelle levering (de volgende dag!). Goed ingepakt

Ook al plaatste ik mijn bestelling laat in de middag, de levering was echt de volgende dag al! De bordjes waren heel goed ingepakt. Alles is aangekomen zonder enige beschadiging.

Groote keuze

We hadden al ervaring voor ons zelf met sola pannen via jullie. Nu voor onze kleinzoon vonden we dit een goed kado. Prijstechnisch goed en service qua levering top. Is zeker het adres om aan te bevelen voor aanschaf kookgerei

goed, behalve de bezorging

Contact en service zijn goed en erg snel. Ik heb alleen 1 probleem; mijn bestelling is niet geleverd, terwijl Post nl in de app wel leuk verteld dat de bestelling geleverd is. Bij Post nl heb ik ook een bericht gedaan, dat ik niks geen pakje gezien heb, maar zoals gewoonlijk geen bericht gehad of gezien van de Post nl. Hopenlijk hebben jullie een oplossing hiervoor. Dank en groet WJ de Jager.

Ontvangen pan niet juist

Ik heb een pizza pan met keramisch oven van 42 cm besteld, echter wat ik heb ontvangen is totaal geen keramisch. Staat wel bij bestelling dat het een keramisch is maar nee hoor is totaal andere materiaal. Jammer nu moet ik ervoor zorgen om te bestelling te retourneren.

Goedemorgen, Allereerst onze oprechte excuses, we hebben de importeur gemaild en de productie is inderdaad aangepast van deze pan, het is vervangen door een marmeren non stick coating, we hebben helaas geen mail van u ontvangen zodat we het voor u op kunnen lossen. Kunt u ons een mailtje sturen? [email protected] dan gaan we er meteen mee bezig, alvast bedankt!

Goede klantenservice

Goed geholpen door het bedrijf toen bleek dat mijn producten niet op voorraad waren. (Uiteindelijk hebben ze de producten ergens anders besteld waardoor ik toch kon krijgen wat ik wilde).

Mooi op tijd geleverd, mooi materiaal.

Bk pannen gekocht, bij Kitchen&more de laagste prijs.

Medewerkers denken met je mee en willen graag helpen

Hele goeie ervaring.

Prima winkel, snelle levering en goede service bij schade tijdens het bezorgen!

GE-WEL-DIG!

GE-WEL-DIG!

Heel correct bedrijf

Goede opvolging van de bestelling , heel vriendelijk . Alleen maar lof . Bedankt voor de leuke glazen .

Alles prima verlopen

Vlot besteld, betaald en levering tijdig en correct.

Zeer goede communicatie, correct én vriendelijk!

Zeer positief aangezien jullie je best hebben gedaan om de aangekochte artikelen tijdig te leveren. De communicatie omtrent de leveringsdatum was ook duidelijk, correct en snel. Het materiaal beantwoordt zeker aan de verwachtingen!

Heel tevreden.

Houden zich écht aan de afspraken. Top

Tevreden met de service

Snel leveren en goed prijs,voor BK ceramic pannen 3 set

Vorig jaar17 oktober hebben wij een braadpan besteld de bestelling was snel en zorgvuldig wij waren zo tevreden over deze pan dat wij nog een pan hebben besteld. vorige week kwamen wij tot ontdekking dat de braadpan blaasjes begon te vormen op de bodem en zijkant die los gingen wij konden de pan niet meer gebruiken omdat de velletjes in ons voedsel kwamen. Ik heb een mailtje gestuurd over het probleem en kreeg als antwoord dat de binnenkant van de pan niet onder de garantie viel. daar was ik het niet mee eens, ik kreeg de vraag als ik foto's kon sturen van de beschadigde bodem heb ik gedaan, als antwoord kreeg ik dat het absoluut niet mocht dat de bodem losraakt na 4 maanden. vervolgens vonden zij het heel vervelend en zouden direct een nieuwe pan toesturen. vanmiddag hebben wij de nieuwe pan na 2 dagen ontvangen. ik ben onder de indruk hoe snel ze dit hebben afgehandeld een voorbeeld voor anderen. mijn mening is dan ook dat je bij dit bedrijf als ondernemer of particulier verantwoord en vertrouwd je aankopen kunt doen geweldig en correct

Duidelijke site en snelle bezorging

Goede online keukenspeciaalzaak, aangezien deze zeldzaam zijn geworden. Zelf 20 jaar bij Hoyng/Cook en Co gewerkt en zonde dat deze winkels uit t straatbeeld verdwenen zijn, maar gelukkig zijn er nog goede webshops die de kwalitatief goede producten verkopen.

Perfecte service!

zeer tevreden over de bestelde producten en een zeer goede prijs snelle levering tip top in orde!

Snelle en goede levering

Alles na wens

bestelling porselein in goede orde ontvangen... op tijd... goed verpakt... en een scherpe prijs... wat wil je nog meer.

Perfect!

Mooi assortiment, snelle verzending en mooi product ontvangen.

De glazen werden zeer snel geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt!

Société très sérieuse

Vous commandez aujourd’hui vous êtes livré le lendemain par PostNL très bon service

Snele levering ,en maakt waar wat er op de site stond.

Goede ervaring ,maakt waar wat hij aanbied.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.