Duidelijke site en levering zoals vermeld op site , volgende dag

Super snelle levering. Wat er op de site staat komen jullie echt na. Heel blij mee.

Ze doen wat ze beloven.

Ik had een spit on fire gekocht en deze was niet geleverd. Na een telefoontje de volgende dag geleverd. Echt top geregeld.

Snelle levering en prima service

Het steeltje van de steelpan van de pannende was tijdens het vervoer gebroken. Ik ontving binnen een week een nieuw pannetje .

Duidelijke site ook qua vw

Binnen een dag breukvrij geleverd.

Snelle service goede kwaliteit

Blij met watvik gekocht heb

Prima dienstverlening

Erg blij met mijn mooie glazen en de snelle levering ervan!

Netjes

Snelle levering, keurig verpakt.

Prachtig servies, hele goede kwaliteit. Binnen no time binnen. Heel erg fijn!

Prettig bedrijf , nette en snelle levering

Prima geregeld !

Fantastische service

Wat een geweldige winkel. Enorm assortiment. Een artikel had een wat latere levertijd en dat werd keurig zsm na mijn bestelling gemaild. Omdat ik de rest nodig had ivm een etentje werd het ene artikel geannuleerd en ik kreeg mijn geld retour. De rest van de spullen had ik de volgende dag in huis. Allemaal top verpakt en fijne producten. Complimenten voor de klantenservice, ik kreeg steeds heel snel een reactie.

Zeer netjes geholpen

Wordt goed met je mee gedacht. Kwaliteit spullen!

Leuke soep kommen en een snelle levering

Ondanks het paasweekend had ik deze soep kommen de volgende werkdag in huis dus top zo'n snelle levering

Mooie producten voor goede prijs

En daarnaast is de levering snel en de klantenservice top !

super

De kookwinkel levert goede spullen. Ik heb de pannen nu een aantal dagen gebruikt en ik ben heel tevreden. Ze bakken niet aan. Daarnaast neemt de winkel snel contact op bij eventuele vragen. Er wordt absoluut klantvriendelijk meegedacht.

Prima opgelost

Helaas wat borden beschadigd bij levering. Foto’s gemaild en direct nieuwe toegestuurd gekregen.

Snelle en goede service

Kitchen & More heeft een snelle en goede service. Ze communiceren goed d.m.v. mailtjes wanneer het pakketje bezorgd wordt/verzonden is. Dikke voldoende voor hun.

Zeer vriendelijke en snelle communicatie.

Duidelijke site met een ruim assortiment. Er was een artikel tijdelijk niet leverbaar maar er werd me een snelle en passende oplossing geboden.

Super snel en correct

Eindelijk weer eenheid

Kwaliteit voor een scherpe prijs en snel geleverd!

Was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Ruime keuze en vlotte levering

Dankzij de helder ingedeelde website en de filtermogelijkheden was het eenvoudig om de perfecte ontbijtkommen te vinden. Ze werden bovendien snel geleverd zodat ze direct in gebruik konden genomen worden.

Super bestelling

Ik bestelde glazen en alles kwam perfect aan. Super goed ingepakt! Zeer tevreden!!! We bestellen zeker nog dingen!

Snelle levering en goed verpakt

Zie hierboven

Behulpzaam & super snelle levering

Communicatie met Kitchen&More is uitmuntend, ze zijn zeer behulpzaam. 2x was een product niet op voorraad (wat ik niet had gezien bij het bestellen), maar beide keren zijn ze zo vriendelijke geweest om daar contact over op te nemen. Echt super! Levering is ook zeer snel, binnen 1 dag was alles in huis. Er zat deze keer ook nog een proefmonstertje in mijn pakket, een leuke verrassing.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.