Top ! Directe feedback na de bestelling + opvolging = super !

Een mail gehad dat bepaalde producten niet meer in stock waren. Na enkele dagen (zoals beloofd) toch oké. Alles in orde, goed verpakt én geleverd. Aan te raden !

De bestelling is keurig verpakt en helemaal ongeschonden bij ons afgeleverd.

zie hierboven.

Heel blij met de aankoop en communicatie over de levering

Goede beschermingsverpakking

Goede service en goed materiaal

Zeer snelle levering en goede service.

Zaterdagnacht de online-bestelling geplaatst en maandagvoormiddag werden mijn 3 pastaborden intact geleverd. Hiervoor gaat mijn petje af! Dat vind ik prachtig en ik word hier blij van. De kwaliteit van de producten, snelle en feilloze levering en de kostprijs van de producten zijn voor mij zeer belangrijke pluspunten. Wanneer ik nog iets nodig heb van keukenbenodigdheden, zal ik vanaf nu altijd eerst de website van Kitchen&More bezoeken!!

Duidelijke product omschrijving, goede prijs en snelle levering

Topper !

Zeer goed en EERLIJK !

Super mooi Serviesset 24-delig Granite ivory.

Snelle levering goed verpakt en heel mooi Serviesset 24-delig Granite ivory super blij mee. Ik raad Kitchen&More zeker aan. Mooie producten.

Top service!

Snel, goede communicatie, goed bereikbaar, goede kwaliteit producten. Snelle levering!

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

Had een bestelling gedaan, maar er was helaas niet voldoende voorraad. Kreeg meteen een mail met allerlei opties. Uiteindelijk kon maar de helft geleverd worden. Bestelling werd meteen de volgende dag geleverd en resterende geld stond ook al weer na 1 dag op mijn rekening. Zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers! Ik raad iedereen aan hier zijn bestelling te doen. Bedankt Kitchen&More voor de fantastische service!

Zeer snel geleverd Zalig artikel

Heel behulpzaam!

Mijn bestelling waren 6 pastaborden en bij levering bleken die gebroken te zijn. Er is direct voor een oplossing gezorgd en enkele dagen later heb ik nieuwe borden ontvangen. Een heel goede en snelle service!

Uitstekend op alle vlakken

Heel vlotte communicatie omtrent de bestelling en levering. Super

goede service

goede service, prijzen zijn hoog

Goed! Snelle levering. Heel netjes verpakt!

Top.

Top, inclusief de after sales. Goede communicatie, snelle levering.

Een goed contact met een prima verkoper met een mooi product.

De pan die ik had uitgezocht, was helaas op dit moment niet te leveren. Een paar mooie alternatieven onder de aandacht gebracht. Daar is door ons een keuze uitgemaakt. Het prijs verschil werd zeer snel terug gestort. En de pan was snel geleverd. Dus we komen met een volgende bestelling graag bij deze firma terug.

Heel goed geholpen, antwoorden aan mijn mails, complimenten en groet

Uitstekende service en mooie producten

De levering van onze bestelling was er zeer snel. De producten waren precies zoals we hoopten dat ze zouden zijn. Helaas bleek niet elk product meer heel te zijn bij aankomst, maar dat werd perfect en razendsnel opgelost en nageleverd. We zijn erg blij met de producten en de service van Kitchen&More.

Klant is koning

Wat een klantvriendelijk bedrijf. Snel in het beantwoorden van e-mails, vriendelijk en de service is uitstekend. Snelle levering. Netjes verpakt.

Kwaliteit en snelle levering

Je krijgt wat je besteld, top

goede opvolging en probleem oplossend

professioneel behandeld

Een set van vier koffiekopjes besteld. Na de bestelling nog een mail gestuurd met het verzoek om vier verschillende motieven. Daar werd direct positief op gereageerd.

supersnelle levering

Kitchen&More doet wat die beloofd! supersnelle levering, volgende dag in huis en goed verpakt. Alleen jammer dat de tapas/wrapschaal die ik gekocht heb vol zit met haarscheurtjes in het glazuur dat maakt de kwaliteit en duurzaamheid minder van het produkt. Ik heb niet de tijd gehad (omdat ik de schaal die dag nodig had, om er een klacht over in te dienen. Dus kan dat niet beoordelen.)

Voldoet geheel aan de verwachting!

Bestelling geplaatst, snelle levering van mooie bordjes. Kom hier zeker terug.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.