Top pannen en erg goed verzonden

Top service!

Snelle service en top kwaliteit! Ben erg blij met de producten!

Snelle levering en een overzichtelijke site

Overzichtelijke site en snelle levering

Precies het product waar ik lang naar gezocht heb

Precies het product waar ik lang naar gezocht heb en bij kitchen en More gevonden heb... MORE het goede woord .

Het servies was super veilig ingepakt.

Snelle levering.

Zeer goede service

Hele fijne duidelijke site.. En de producten die ik heb besteld waren heel snel binnen.. we zijn erg tevreden.

Snel correct en goede afhandeling bij schade

Ik heb wijnglazen van kristal besteld. Reeds de volgende dag waren ze binnen. Helaas met een schadeglas. Maar heel snel na de schademelding werd de zaak afgehandeld.

Was mooi optijd. Goed product

Snelle correcte levering. Erg grote verpakking.

Heel slecht

Ik heb een onderzetter gekocht , om op het inductiepaneel nog steeds al mijn pannen kunnen gebruiken. Hij is een andere kleur geworden en mijn inductiepaneel begon heel slecht te werken na dat ik de onderzetter had gebruikt.

Beste Danuta, bij ons was geen klacht van u bekend, u heeft geen contact opgenomen met ons en derhalve ons geen kans gegeven om het op te lossen of te kijken wat er verkeerd gegaan is. De adapter verkleurd altijd, dit is normaal. We hebben u ook geprobeerd te bellen en tevens gemaild, maar krijgen geen reactie van u. Graag even contact met ons opnemen per telefoon of mail. Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Groot assortiment, zeer goede service

Wij hadden een mooi servies uitgezocht, en kregen die snel geleverd. Daarbij bleek dat een paar borden tijdens transport beschadigd waren. Dat hadden we gemeld (na het avondeten) en kregen nog dezelfde avond de bevestiging om die borden om te kunnen ruilen. Kijk dat is pas service. Absolute aanrader dus :)

Goede en snelle service

Wat ik besteld had, bleek toch niet de volgende dag geleverd te kunnen worden, maar ik kreeg hier meteen bericht over met alle mogelijke alternatieven. Heel fijn! Snelle en goede service. Goed verpakt geleverd!

Helemaal niks mis mee

Duidelijk en snel, helemaal niks mis mee

Mijn ervaring met jullie was super!

Snelle service, uitstekend product.

Prachtige borden. Bij levering helaas 1 bord gebroken, maar kregen direct een nieuw bord opgestuurd. Snelle levering.

Mijn ervaring is goed. Snelle levering en goed materiaal.

Snelle en correcte afhandeling

‘s Avonds besteld, de volgende dag op de middag aan huis geleverd in België. Het breekbare artikel was heel netjes verpakt en de doos was gerecycleerd. TOP! Bedankt Kitchen&More

Bedankt voor deze leuke beoordeling!

top geholpen en snel antwoord

top levering en snelle antwoorden en afhandelingen

Snelle reactie en fijn contact via de mail. Erg fijne keramische pannen! Ik had pannen besteld, deze waren echter op dat moment uitverkocht. Maar ik kreeg gelijk een aantal goede alternatieven. Super!

Snelle levering, keurig netjes ingepakt. Top!!

Snelle levering en keurig netjes verpakt met goede bescherming 👍 Top!! Was de eerste keer dat we iets besteld hadden maar zal zeker niet de laatste keer zijn!

Dat is goed om te horen, bedankt voor dit compliment!

TOPPIE

Super verzorgd en super goed verpakt. Ook goed op de hoogte gehouden via de mail en snelle levering.

Super-Geweldig

Hoe dat alles netjes ingepakt was.

Goede service, mooi product

Ik wilde graag een oranje mosselpan. Het bleek dat het formaat was uitverkocht. Heel snel een bericht .et een aantal keuzes. En vervolgens de nieuwe keuze snel ontvangen. Heel blij mee.

Fantastische service en prachtige producten

5 sterren, maar eigenlijk verdienen ze er 10. Wij hebben een hele mooie (Azzuro) servies set besteld. De volgende dag was deze al in huis. Ontzettend goed ingepakt en er was zelfs een enorme strik op de doos getekend omdat dit een kado was voor mijn man! Ondanks de goede bescherming toch een bord stuk. Een e-mail gestuurd en direct werd er, zonder problemen, een nieuw bord opgestuurd. Ook deze was de volgende dag al in huis. Wat een ontzettend goede en vooral vriendelijke service! Het servies zelf is ook fantastisch mooi en van geweldige kwaliteit. Een zeer tevreden klant en wij komen zeker terug! Bedankt!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.