Fysiek winkelen hoeft niet. Ga naar Kitchen & More!

Na diverse sites te hebben bekeken heb ik gekozen voor Kitchen & More. Daar gevonden wat ik zocht en dit werd bij ontvangst van het gekochte nog eens bevestigd..! Dik tevreden!

Besteld en de volgende dag al in huis! Helemaal TOP!

Prima geregeld en goede kwaliteit

Goede en kwalitatief mooie pannenset. We zijn zeer tevreden.

snel en zorgvuldig

de glazen karaf was zeer zorgvuldig ingepakt. moest ook wel zo breekbaak, maar toch... ben er blij mee.

Goed bedrijf

Mijn bestelling was niet leverbaar in 2 dagen. Men bracht mij daarvan op de hoogte en de beloofde 4 dagen heeft men zich aan gehouden. Dus niet de post of corona de schuld gegeven, gewoon ze konden het niet op tijd leveren, omdat de producten er niet waren. Prima!

Ik kom vaker terug! Super service.

Dit was de eerste keer dat ik iets gekocht heb bij jullie. Maar ben zeer tevreden. De onderzetters van leisteen waren erg breekbaar maar supergoed ingepakt. Van elke stap een mailtje waarin je op de hoogte gehouden word. Keurig! Ik kom zeker nog eens terug.

Snelle service Netjes en goed ingepakt. Zeer tevreden

Snelle levering en mooie spullen

Ik had een servies set besteld, en één bord kwam aan in stukken. Ik heb ze dus gemaild en kreeg al heel snel antwoord terug. Dezelfde dag kreeg ik een nieuwe toegestuurd die de volgende dag binnen kwam. Supergoed en netjes verpakt, én heelhuids aangekomen. Geweldige service!

Kwaliteit die we zochten en ontwerp van de beste !!!!

Een zeer goed servies en aanvullingen, stevig en kleuren precies wat we zochten. We kunnen er alles mee !! Gelukkig konden we in totaal van elk onderdeel 9 stuks krijgen en zo groot is ons gezin.... Als er vernieuwingen moeten komen gaan we weer voor dezelfde kwaliteit.

Snel , netjes en goed verzorgd

Onvoldoende

Ik heb twee artikelen besteld via de website. Eén artikel kon niet worden teruggevonden in het magazijn (administratie dus niet op orde). Van het tweede artikel (12 wijnglazen) werden er maar 11 geleverd (controle dus niet op orde). Dit soort gedoe schrikt mij als klant af. Doe dus meer aan de interne kwaliteitsborging, dan verdien je pas een hoge score..

Goedendag, het klopt inderdaad dat 1 item niet op voorraad was door een voorraadfoutje. Uiteraard vervelend maar is direct gemeld en gecrediteerd. Wat betreft de wijnglazen: u meldde dat er 1 miste, ondanks dat onze voorraad wel correct was hebben wij u enkele oplossingen geboden. Wederom direct gereageerd en het opgelost. U vond de beste optie crediteren, dit hebben we gedaan en daarnaast nog een extra compensatie. Wij waren in de veronderstelling dat alles netjes opgelost was, jammer dat u onze service alsnog een 2 geeft, wat een hele zware onvoldoende is. Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Corona was even een obstakel maar de levering kwam uiteindelijk toch in orde. Ik had 5 sterren gegeven als niet ik als klant maar kitchen&More mij op de hoogte stelde van de vertraagde levering.

Levering op afgesproken termijn

Top om de wereld iets netter te houden en resyclage goederen te gebruiken voor verzendingen. Tappa avond was geslaagd met de kleine tajines.. Er sneuvelde wel enkele, maar ik weet nu waar ik ze kan bij bestellen. 10 op 10

Super!! Prachtig servies

Na- bestelling gedaan van de vongola servies set! Alles weer keurig snel geleverd & goed verpakt, en prachtige kwaliteit. Wederom weer goed op de hoogte houden via de mail. Ben er erg blij mee! Fijn in gebruik!

top bedrijf

In maart inductie kookplaat adapter 12 cm besteld. Echter door de corona uitbraak was deze niet meer leverbaar en heb ik mijn geld binnen een week terug ontvangen. Afgelopen week ontving ik een mail, waarin stond dat de adapter weer leverbaar is. en of ik deze nog wilde bestellen. Vandaag binnen gekomen! Super dat er aan gedacht is, om toch een relatief klein product even te attenderen, dat deze weer leverbaar is . Hulde!!

Goede service en snel geleverd

Leuke artikelen die makkelijk te bestellen zijn en snel geleverd.

TOP!

Het servies van Josien Broeren besteld bij Kitchen&More. Ben er super blij mij en ben nog op zoek naar de 2-delig serveertoren van deze kunstenares. Kitchen&More heeft een uitgebreid scala aan leuke keukenbenodigdheden, echt een aanrader! Snelle service want vandaag besteld is bij Kitchen&More de volgende dag in huis :)

Goede service, prachtig servies (minpuntje communicatie PostNL)

Ik had gebeld voor een serviesset omdat deze op verschillende foto's erg afweek van kleur. De verkoper aan de lijn wist direct over welke set ik het had zonder eerst te moeten kijken. Indrukwekkend en hij had gelijk ook! Daarna mijn servies besteld, op een specifieke dag gekozen om te laten bezorgen maar deze is uiteindelijk naar een postNL punt gegaan. Wat erg vervelend was want ik had 2x een set van 16. Erg zwaar en niet de afspraak. De set zelf (mundok van F2B) is wel heel mooi en precies zoals op de sfeerfoto die kitchen&more zelf heeft gemaakt! Mocht je dus twijfelen, kijk naar die foto's!

Fijne klantenservice!

Leuke tapasplank gekocht als cadeau, deze kwam helaas met een kleine beschadiging binnen. Vervolgens heb ik contact opgezocht met de klantenservice en kwamen ze met een snelle en zeer passende oplossing! Kortom ik ben zeer tevreden over de gang van zaken en de goede hulp. (Kleine tip voor de volgende keer is het sturen van een bevestigingsmail bij het schadeformulier, zo weet de klant zeker dat het goed aan is gekomen.)

Defect werd netjes opgelost

Fijne, duidelijke site. Ik had een mooie olie en azijnset besteld met bijbehorende flessenstop. Pakket kwam goed verpakt aan, product was zoals op de foto, heel blij mee! Alleen had ik in de ochtend besteld, dus ruim op tijd voor 20:00 uur maar de bestelling werd een dag later verstuurd (verbeterpuntje). Helaas ging één van de flessenstoppen al na een week stuk. Dit direct per mail gemeld en ik kreeg binnen een half uur al een reactie (dit was al na 18 uur) met een passende oplossing. Netjes geregeld en deze keer meteen verstuurd en de volgende dag in huis! Goede service en dus voor herhaling vatbaar :) Ga zo door!

Correct

Wat je ziet dat krijg je. Degelijk en mooi

Keurig en op tijd bezorgd

Zeer fraaie gebaksbordjes

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Ontvanger kado is er heel blij mee.

mooie borden maar kleur kwam niet overeen

ik had dessert en grote borden besteld in 'denim' blue. De kleur was eerder heel licht blauw-grijs achtig. Het kwam helemaal niet overeen met de kleur op de foto's. Ik mocht wisselen, maar dat zou € 16 kosten.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.