in één woord : uitstekend

Snel en correct

Super ook als het product niet op voorraad blijkt!

Product uitgekozen, bleek niet op voorraad te zijn en werd ook niet meer geleverd. Kreeg een duurder alternatief aangeboden waarbij de meerprijs zou worden gedeeld. Dat vind ik goed anticiperen en prima opgelost, daarna snel geleverd.

Een aantal leistenen borden besteld. Deze zijn snel geleverd en van top kwaliteit. Product heeft geen beschadigingen o.i.d. en is naar verwachting.

Snelle klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerd adres ingevuld met bestellen. Toen ik de klantenservice benaderde zorgden zij ervoor dat het pakketje uiteindelijk 1 dag later toch in huis was. Ze reageerden elke keer supersnel op mijn mailtjes en vragen, zelfs in de avonden. Erg fijn dat je snel weet waar je aan toe bent. 1 ster minder gegeven omdat ik de verzendkosten in verhouding met andere shops wel wat aan de hoge kant vind.

Super mooi, en top kwaliteit

Topper

Goede service!

Bestelling is snel afgerond. Een artikel was niet beschikbaar maar ik heb een voorstel gekregen om een ander te kopen met superkorting. Spijtig dat het ding dan niet werkte maar dat is natuurlijk niet de fout van K&M.

Zo fijn dat je steeds iets bij kunt bestellen! Je kunt een met een gerust hart iets laten vallen. Snelle service ook nu met de drukke tijd

Slechte retour afspraak

Bij retour versturen kost het teveel geld voor de consument.

Zeer teleurstellend en slecht, bestel hier niet mensen !

Beste meneer of mevrouw, Ik heb onlangs een mooie servies set besteld t.w.v. € 150,-. Echter is er een bord verkeerd geleverd met een duidelijk afwijking in de kleur. De kosten die ik moet maken voor het ruilen naar een ander exemplaar moet ik voor eigen rekening nemen. Bij het inpakken is hier gewoon niet opgelet, op de Google reviews kan je lezen dat meerdere klanten dit helaas hebben moeten ondervinden. Ik heb dan ook spijt dat ik de reviews op Google niet eerder heb gelezen want dan had ik nooit een bestelling geplaatst bij deze ondernemers. Jammer als ze mij tegemoet waren gekomen had ik misschien in de toekomst nog een bestelling willen plaatsen

Vlotte reactie en goed alternatief geboden.

Nadat bleek dat artikel niet op voorraad was is er snel een reactie gekomen en een goed alternatief geboden voor een aanvaardbare prijs.

Mooi spullen, snel geleverd en uitstekend service

Bestelling gedaan iets was niet kompleet. Gelijk reactie gehad en problem was opgelost. Ik vind het een aanrader en zal zekker wat kopen in de toekomst.

super

niet alleen ontving ik zeer snel mijn bestelling, maar door stock tekort kreeg ik een andere, duurdere set. ondertussen reeds volop in gebruik en ben zeer tevreden van mijn aankoop. een echte aanrader.

Vlotte levering, overzichtelijke site

zeer goed!

Snelle bezorging. Mijn bestelde product was niet meer voorradig en kreeg direct een vriendelijke e-mail met alternatieven.

We zijn heel tevreden met de bestelde pastaborden.

Bestelling was de volgende dag al binnen en voldoet precies aan mijn verwachting. Dus top!! Voor herhaling vatbaar

snel en verzorgd

binnen 24 uur snel en bekwaam afgeleverd.

Nette service

Kitchen&More, verkoopt mooie spullen, ze pakken het keurig in en verzenden het snel! Mijn complimenten.

uitstekende service!

Een wijnglas met productiefout niet hoeven te retourneren ivm de kosten en het milieu, Inplaats daarvan het verschil terug gekregen.

Goed en snel geleverd

Ondanks de corona tijd mooi op tijd geleverd

Snel, accuraat en vriendelijk

Ik had borden besteld die niet meer op voorraad waren. Werd meteen op gereageerd, en alternatieven voorgesteld. Toen de levering nog langer liet wachten, in overleg voor andere borden gekozen. Kreeg daarbij korting op de meerprijs en de borden waren de volgende dag, prima verpakt, in huis. Met name de snelle, accurate en vriendelijke manier van reageren viel heel erg op.

Heb borden bijbesteld van mijn servies. Super snel bezorg. Ik kom zeker terug voor meer onderdelen van Squito Yong. Hartelijke groet, Marja de Haan.

Prima webwinkel.

mooi assortiment en snelle service!

Topservice

Mijn pakketje de dag na bestelling gekregen, ziet er heel leuk uit! Het was precies zoals verwacht, en zal een leuk kerstcadeautje zijn.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.