Klasse

Goede en snelle levering

Super mooi

Ik heb 2 x een eetservies en een pannenset gekocht, heel mooi en goed verpakt aangekomen. Er ontbrak 1 dinerbord, maar met 1 mailtje was het meteen opgelost. Ik heb een paar dagen later meteen nog 1 eetservies gekocht, mocht er iets stukgaan heb ik altijd reserve..... Prijs - kwaliteitsverhouding is zeker goed!

super service

je hebt snelle reactie en super service

Bestelling op maat en snel!

Prima service!

Overzichtelijke site en een snelle levering.

goede verkoper

Is nog beter dan op foto

Rap en correct.

Ik kreeg de juiste informatie over levertijd en mijn bestelling werd volgens die info geleverd.

Bestelling gedaan een ding is niet meer in de kleur aanwezig geweest die ik wou. Naar goede oplossing gezocht zelf op zondag omdat ik zaterdag avond de bestelling gedaan heb. Super service en mega vriendelijk ga zeker nog eens hier bestellen.

Super!!

Heel vlot, en gemakkelijk besteld, De vlgd dag al in huis, keurig verpakt!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over kitchen&more. Snelle levering en perfecte kwaliteit. In een woord geweldig

Goede prijs, vlot bezorg en perfect verpakt

ik kocht een heat deflector. Dit is feitelijk een breekbaar stuk steen. Het pakket hadden ze perfect verpakt met 2 lagen extra dik beschermend bubbel-plastic. top!

vlot en duidelijke antwoorden van klantenservice

het bestelde serviesgoed was snel bezorgd en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Helemaal top. Onze oudste dochter wil dat haar man hetzelfde in bleu gaat bestellen en heeft de leverancier genoteerd

zeer goed

TOP SERVICES EN AFHANDELING

Goed spul, snel in huis!

Temidden van veel soortgelijk aanbod op internet was de keuze een goede.

goede en snelle service

Wij hebben een artikel besteld met grafeerwerk en alles werd netjes en keurig op tijd afgeleverd. Ziet er top uit.

Snelle levering en mooie pannetjes

Goede snelle levering.

Heel prettig

Bijzonder goed. Snelheid van reageren en oplossend handelen. Niets dan lof voor de snelle en adequate Afhandeling ! Top

Er waren wel geen afmetingen te vinden van dit artikel, snelle levering

Onduidelijk.

Meer foto's van de boodschappen trolley, bijvoorbeeld van de achterkant zonder tas erop zou een stuk duidelijker zijn geweest. Wel inklapbaar maar alleen de onderkant, niet het hele frame is inklapbaar.

Beste Marjoes, wat jammer dat u ons een 5 geeft omdat de trolley niet naar wens was. Als u meer informatie had gewild kon u van te voren natuurlijk ook even bellen of mailen, dan hadden we dit voor u kunnen uitzoeken en uw vraag kunnen beantwoorden. Dit had u een retour gescheeld. Momenteel hebben wij niet meer foto's van deze trolley. Vriendelijke groeten, Team Kitchen&More

Top product bezorging iets langzamer dan verwacht

Product was goed bezorging duurde 1 dag langer dan verwacht. Gelukkig nog wel op tijd ontvangen.

Goed en snel

Goed verpakt, snel geleverd.

Mooie spullen, snelle levering en geweldige service

Ik had 10 soepkommen besteld. Bleken niet op voorraad en kreeg netjes bericht dat enkele dagen later geleverd zou worden. Bestelling alsnog snel binnen. Helaas bleek 1 kom gebroken. Dit is netjes opgelost. Volgende dag al een nieuwe kom toegestuurd gekregen. Super goede service.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.