Geleverd op afgesproken termijn! Super.

Ze kwamen hun belofte na. Ze hadden niet genoeg op voorraad. Er werd via mail gestuurd wanneer het binnen kwam en dat het gelijk werd afgezonden. En is alzo gebeurd. Heel fijn!

Heel mooi seviesgoed

Ben heel blij met serviesgoed, het is echt heel mooi, en er was een goede communicatie over de levertijd. Enige minpuntje, daarom 4 en geen 5 sterren, was dat de artikelen in een te slappe buitendoos zaten, met slechts 1 plakbandje overdwars geplakt. Het plakband was aan de onderkant was losgeraakt en de doos was helemaal uit z'n verband door de zware inhoud, die er half uit hing. De inhoud was wel zorgvuldig ingepakt. Gelukkig was er niks gebroken.

Correct en snel geleverd.

Bestelde melkopschuimer werd tegen een concurrerende prijs geleverd. Correct verpakt in de originele doos.

Uitstekend!

Super snelle service en prima product!

Erg mooie borrelplanken/schalen!

Bestelling duurde een dag langer. Maar ben zeer goed op de hoogte gehouden door Kim. Mag gezegd worden! Mike - SEO Kitchen

Schitterend

Het glaswerk was, geheel volgens verwachting, prachtig. Een juweeltje om cado te doen. En, niet onbelangrijk, heel goed verpakt.

Geweldige service en communicatie.

Voorbeeld voor veel bedrijven!

Prachtige oliefles

Goeie service

Goed, mail gekregen om iets mee te delen

Goed verpakt. Goede kwaliteit materiaal. Zeer vriendelijk in afhaalpunt.

Op en top

Er valt niets op aan te merken. Top.

Niet goed

In echt zijn de koppen erg log en zwaar om lekker in de hand te houden. Ik wilde ze retourneren maaar heb daar vanaf gezien omdat, het 16 euro kost en aangetekend moet verzonden. Art kost 24 dus krijg ik 8 euro retour. Verder heb ik ook al de verzendkosten moeten betalen. Dus veel geld voor niets. Dus houd ik ze maar. Maar zal niet meer bij uw bedrijf kopen.

Goed, snelle reactie op bestelling

Mijn bestelling was niet meer op voorraad, voorstel gedaan voor andere pan ( met uitleg). Dag erna werd pan al geleverd. Zeer attent gereageerd op chats

Top bedrijf.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Top verpakt!

Paar glazen besteld, prijs was competitief en werd erg goed verpakt verzonden. Belofte op site (voor 20.00 besteld = morgen in huis) is niet nagekomen, kwam een dag later,m. Geen probleem natuurlijk, maar maak dan niet zo’n claim.

Ander merk ontvangen dan besteld.

6x Schotel 20 x 12 cm Yong Squito besteld. 6x Schotel 20x12 cm bon bistro ontvangen.

Goede service , oplossingsgericht

Duidelijke eerlijke communicatie. Bij een bestelling was er 1 onderdeel niet , er werd snel een alternatief aangeboden ( duurder voor dezelfde prijs ) om de bestelling doorgang te laten vinden en niet weer achteraf nasturen enzo.

Prettige webshop, met persoonlijk contact.

Mijn bestelling kwam later omdat het product niet op voorraad was. Via vriendelijke persoonlijke mails werd ik op de hoogte gehouden van de levering. Heel netjes.

Zoals beschreven

De wijnkoeler en de glazen waren exact zoals beschreven. De spullen waren zeer goed verpakt zodat er geen kans was op breuk. Top! Ik zal in de toekomst wel vaker bestellen.

Fantastisch snelle en correcte levering!

Fantastisch snelle en correcte levering! Top!!

Kreeg keurig een mail dat het iets later werd qua levering omdat niet alles op voorraad was. Vervolgens is alles geleverd volgens afspraak. Prima service!

alles perfect

goed product, goeie levering, niks te klagen

Snelle levering en prima kwaliteit!

Alles goed en mooi met een minpunt.

Netjes en snel geleverd . Ik vond het alleen tegen vallen dat de bestekset in plastic zakjes werd geleverd. Voor een set van €200 had ik het toch wel in een (kartonnen)doos verwacht. Voor de rest allemaal prima.

De pannenset opgestuurd had dopjes bij de handvaten aan de binnenkant ik hoef dat soort pannen niet

Super tevreden

Snel verzonden. Goed verpakt. Heel tevreden. Aanrader.

Stevinstraat 6

9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.