Slechte service bij kapot ontvangen goederen

Ik had borden besteld die op voorraad waren toen ik ze gekocht had kreeg ik een email dat het allemaal wat langer ging duren door corona vind het zo vervelend als dit als excuus wordt gebruikt je weet toch echt wel wat je op voorraad hebt liggen daar kan corona niets aan veranderen zeg dan gewoon eerlijk bij het bestellen dat het niet op voorraad is.. Verder ontving ik een kapot bord en moest ik weet niet hoeveel stappen doornemen voor de vergoeding terwijl ik meteen een foto had gemaakt van het kapotte bord niet echt klant vriendelijk vooral omdat het om nog geen € 5,00 gaat.

Totaalplaatje!

Fijne website,supersnelle bezorging!

Slecht

Heb lange tijd gewacht op de bestelling en heb niks gehoord over de status er slecht

Goedendag, de levertijd van uw bord was inderdaad wat langer dan normaal (ca 6 weken), maar helaas zijn er momenteel veel vertragingen met leveringen. U was hier van op de hoogte gesteld en koos er zelf voor om te wachten, op 23 april is uw bestelling afgeleverd. Jammer dat u onze service nu beoordeelt met een 1, gezien we u op de hoogte gesteld hebben en elke keer vlot op uw vragen hebben geantwoord. Hopelijk heeft u toch nog veel en lang plezier van de mooie borden!

Super hulp saam en snel levering top firma

Het wachten waard

Eventjes langer wachten omdat bepaalde producten zoals de rookmot els niet op voorraad zijn. Netjes gemeld door bedrijf. Zelf ervoor gekozen om het desbetreffende product te vervangen. Het wachten zeker waard aangezien de producten lastig elders te vinden zijn. Mooie producten verder. Vriendelijke communicatie via mail.

GE-WEL-DIG

-ondergrondse bierliftkoeler Dit cadeau alvast gekocht voor Vaderdag, hij als echte bierliefhebber, super origineel natuurlijk en ik denk dat die heeeel blij word !

Hele fijne en snelle service

Hele fijne en snelle service

Snelle levering en keurige klachtafhandeling

Ondanks dat er tijdens het transport beschadigingen waren ontstaan, heeft de afwikkeling naar alle tevredenheid plaatsgevonden.

Leuke site, snelle levering! Top!!

Goede service! Prijs kwaliteit is top!!

Gekregen wat is beloofd.

Dit was mijn eerste bestelling en zeker niet de laatste. De website is goed te overzien, groot aanbod. Het servies was goed verpakt en hoop veel plezier te hebben van mijn aankoop.

Geweldig en netjes verpakt

Heb hele mooie bordenset besteld en ik ben er echt heel blij mee!

Topservice.

Zeer snelle en correcte service!

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en snelle levertijd

Irish Coffee glazen besteld voor mijn vaders verjaardag. De glazen waren in prima conditie en ze waren snel geleverd!

Super goede service

Snel geleverd, was een aanvulling op het servies wat ik eerder heb besteld.

gewoon goed

Goede producten, mooi aardewerk. Levering ook in orde. Alles oke

Ik heb 2 serviessets besteld Viva green en grey. Helaas bij levering twee dinerborden gebroken...nadat ik dezelfde dag een mail heb verstuurd ..gelijk bericht terug gekregen en de volgende dag had ik weer twee nieuwe borden. Ik kan niet anders zeggen dat het correct is afgehandeld en snel! Servies is prachtig en degelijk met een mooie matte glans.

Prachtige kopjes en schoteltjes goed geleverd en snel

Gemakkelijk, vriendelijk en behulpzaam

Mijn gekozen product was niet op voorraad. Kreeg dezelfde dag nog een mail met uitleg over de nieuwe verwachte levertijd en erbij een alternatief voor het geval ik geen tijd had om lang(er) te wachten. Het alternatief was iets duurder maar die kon ik kiezen voor de prijs van mijn eerst gekozen product. Alternatief gekozen, zelfde dag aangepast, geen extra kosten . Fijne service!

Snelle levering, goed products

vlot en bijna correct geleverd

De materialen zijn keurig en degelijk verpakt. Levering als afgesproken, ik mis alleen de communicatie over hoelang mijn spullen in backorder blijven staan en wat de te verwachte tijd is dat het wel geleverd wordt. Tevens mogen jullie de bezorger er op aanspreken dat als mensen niet thuis zijn de spullen niet onbeheerd aan de voordeur blijven staan. Het is tot nog toe twee keer goed gegaan

We hebben een tijdje gewacht op ons servies ivm corona maar we kunnen nu genieten van ons prachtig servies. Contact met de klantenservice is geweldig. Snel en klantgericht.

Uitstekend.

Snel en accuraat

Precies wat ik zocht, snel bezorgd, heel goed ingepakt!

Snelle en correcte behandeling van ALLES

Alle communicatie en behandeling snel en correct verlopen inclusief klein probleempje direct verholpen.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.