Top service, levering en prijs!!

Net een tweede bestelling geplaatst , de squito yong serie is fantastisch. 2 diepe borden te weinig besteld en gelijk nog een aantal extra kommetjes.

Super goede kwaliteit, mooi servies en hele snelle levering

Voor het eerst hier besteld, maar niet voor het laatst. Mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering. 2 keer snel achter elkaar besteld, ben erg tevreden.

Heel goede service en juiste communicatie!

Had setje besteld, en door de drukte was het pas voorradig binnen enkele dagen, doch de manier waarover ik hier constant ingelicht werd is top!

Prima service, op één klein dingetje na

De pannen zijn goed aangekomen, maar op één pan zat wel een licht krasje aan de binnenkant. Iets wat niet zo fijn is om met een nieuwe pan mee te beginnen, maar niet storend genoeg was om de pan in zijn geheel te retourneren. Ik zie mijzelf in de toekomst wel meer bestellingen plaatsen.

Uiterst Professioneel bedrijf

Ik heb veel producten besteld bij dit bedrijf. Van vleesvorken tot de grootste koksmes die ze hebben in het assortiment. van pannensets tot tajines. Van snijplanken tot servies Inmiddels ware vaste klant en altijd fijn contact met het personeel.

Erg slechte service

Besteld producten waren deels vertraagd en wat wel binnenkwam was grotendeels beschadigd. Met verzekering teruggestuurd maar kosten (14,90) hiervoor nooit vergoed gekregen. Er zou een retourlabel verstuurd zijn, maar deze ia nooit aangekomen in spam of inbox. Erg slechte service dus.

Beste Rick, wat jammer dat u ons deze zeer lage beoordeling geeft. De vertraging hebben we u gelijk van op de hoogte gesteld, alsnog is er vlot geleverd. Er zaten enkele krasjes op het servies en we hebben geregeld dat het omgeruild zou worden. Hiervoor is een retourticket gestuurd, echter heeft u het daarvoor al direct zonder overleg op eigen kosten retour gestuurd en vraagt vervolgens 14,90 aan ons. Wij kunnen enkel met een retourticket de retourkosten vergoeden, welke ook gestuurd was. Wellicht een miscommunicatie van beide kanten, als u zegt dat deze niet ontvangen is. We hebben de artikelen direct omgeruild. Een 1 is naar onze mening wel heel streng..! :( Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Geweldige service

Duidelijke en snelle antwoorden op mijn vragen. Top service!

Uitstekende service!

Antwoorden heel snel op vragen via email en proberen er alles aan te doen om de klant zo goed mogelijk bij te staan. Zeer tevreden!

Zeer goede en overzichtelijke site

In Spanje ondervonden hoe fijn arcos messen zijn. Terug in Nederland op internet gevonden bij Kitchen & More. Meteen besteld Makkelijk te bestellen en snelle levering.

goed product

snelle levering. goed verpakt

Snelle levering Was goed verpakt.

Voldoet aan alle verwachtingen.

Snel en correct geleverd en mijn bestelling bestond uit glas waardoor ik toch ergens vreesde van...hopelijk heb ik geen breuk, maar niks was minder waar, want mijn pakket was boven mijn verwachting zeer zorgvuldig en heel goed beschermd ingepakt ! Bedankt Kitchen&More jullie zijn een betrouwbare online winkel met zorg voor het materiaal 👌👍

Prima schaaltjes

Sushibowl schaaltjes besteld, ondanks de Corona snel geleverd, keurig verpakt en zag er goed uit

Goede en snelle levering

Ik heb een nieuwe pan bij jullie besteld. De levering ging snel en goed. En de pan is precies wat ik ervan had verwacht.

Mooie spullen voor een redelijke prijs, snelle levering

Na mail contact te hebben gehad omdat ik graag mijn breekbare bestelling zelf wilde ophalen ( wat natuurlijk niet kan vanwege de Corona virus die ik even vergeten was ) Ik kreeg vrijwel direct antwoord, heb ik het toch online besteld en de volgende dag al in huis. Ik ben zeer tevreden.

Servies

Heb mijn bestelde servies in goede staat ontvangen en na 4 dagen al, rekening houdend met Coco’s. Smaakt naar meer!

Top, snelle verzending!

Goede service. Snelle levering

Prima ervaring

Fijne pannen

Ben er blij mee, en bestelling kwam heel snel!!!

Top product. En super snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt

Top service!

Snel! Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service! Nooit meer naar de winkel. 👏

snelle levering tegen goede prijs

groot aanbod, snelle levering en goede prijs.

Perfect, mooie producten en bijzonder vriendelijke service

mijn eerste bestelling was voor servies voor 4 personen, ik kreeg heel snel een mail dat me vertelde dat er een bord te weinig in voorraad was, en of ik liever wou wachten, of de incomplete bestelling meteen krijgen. het was een persoonlijke mail, niet automatisch, vriendelijk. ik heb daarna fantastische pannen van GreenPan besteld, ik zou graag meer keus willen hebben, vooral de Barcelona lijn, ik heb mijn volgende pannen ergens anders moeten kopen, jammer. dit is tot nu toe de beste site voor kookspullen die ik heb geprobeerd.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.