Makkelijke bestelsite

Goed geregeld.

Duidelijke website en duidelijke omschrijving van het product. Na bestelling en betaling meer dan voldoende informatie ontvangen. Het eigen volgsysteem is sneller dan dat van Post.nl. Ondanks een sorteerfout bij Post.nl onze bestelling nog op de geplande dag in goede orde ontvangen. Vooralsnog blij met onze aankoop.

Snelle levering en een degelijke verpakking van Super Mooi Palmer Lotus servies😀 dankjulliewel!

De glazen paneeltjes passen uitstekend.

Vlugge afhandeling!!

Heel goed!!!

Een klik en de bestelling is de volgende dag geleverd. Goed ingepakt, verzorgd. Heel aardig over de e-mail, ook!!!

snel en goed

Ik had een inductie adapter nodig om een paar van mijn pannen toch nog te kunnen gebruiken op mijn inductie kookplaat. Op de site werd goed uitgelegd welke maat je moest nemen voor je pan en de bestelling werd snel geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt, zodat beschadigingen werden voorkomen.

Met zorg behandeld

Ik heb het pakket goed verzonden aangeboden gekregen.

Heel tevreden

Ziet er mooi uit. Prima koekenpannen. Blij mee

G.E.W.E.L.D.I.G.

Wij hadden ons eerste servies besteld bij Kitchen&More. Het servies werd snel en onwijs goed ingepakt geleverd. Maar, het servies had naar ons zin toch wat veel stukken met kale plekken e.d. (ja het was aardewerk). Na wat mailcontact kregen wij de uitnodiging om zelf langs te komen en de delen uit te kiezen welke wij wilden hebben. Helaas was het voor ons niet zo makkelijk om een geschikte dag te vinden om even van Rotterdam naar Leek in Groningen te rijden. Daarop werd voorgesteld dat zij zelf wel even het magazijn in zou gaan om de stukken uit te kiezen. Een paar dagen later hadden wij delen van het servies omgeruild zonder gedoe. Perfect geholpen!

Tja, er valt helemaal niets te wensen over, alles perfect!

Via google snel het product gevonden. Andere aanbieders hadden een minder goede site. Kitchen en Moore hadden duidelijke productinformatie, de bestelling was er de volgende dag en het product voldoet prima.

Heel snelle levering, goede communicatie bij vragen. Volgende bestelling zal snel plaats vinden!

Snelle afhandeling en levering van bestelling. Zeer tevreden van!

Ik had een borden set besteld die kapot was gegaan tijdens het vervoeren, uiteindelijk binnen 1 telefoontje een helemaal nieuwe gekregen en binnen een dag was dat al binnen

Nette vriendelijke service!

Nette service en uitermate prettig mailcontact. Er werd snel en vriendelijk gereageerd. Verpakking meer dan uitstekend en snelle levering. Kortom alles wat je van een online winkel mag verwachten wordt waargemaakt.

Quick delivery great product

Added to my bookmarks

Mooie producten, snelle levering, goede service

Ruim assortiment en snel geleverd. Geen kleine lettertjes, spullen goed verpakt en backorder ook snel verwerkt. Snel antwoord op vragen dus service beter dan in winkels!

Zoals services hoort!

Super snel geleverd en erg goed verpakt. Blij met de mooie aankoop!

Prima kwaliteit, supersnelle levering

Twee uur sneller geleverd dan aangekondigd!

mooi product

mooi product gekocht en snel geleverd

Fijne webwinkel met goede service

Deze webwinkel heeft een goed assortiment voor een goede prijs, de levering is vlot en de site is duidelijk. Ik zal deze site zeker aanraden.

Snelle levering en mooie overzichtelijke site.

Prima service! Jammer van de breuk.

Deel van bestelling was beschadigd aangekomen. Naar mijn mening had het iets beter ingepakt mogen worden. Steen op steen gaan altijd kapot bij verzenden. Doe er dus een kartonnetjes tussen de volgende keer. afhandeling was prima. Deel van het bedrag is teruggestort, maar daardoor heb ik niet mijn volledige bestelling ontvangen. Contact was overigens prima en naar volle tevredenheid.

Precies wat ik zocht!

Fijne witte tafelloper van goede kwaliteit papier! Ben er blij mee!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.