Prima spul

Geweldig mooi ding precies wat ik nodig had voor de pasta

Mooie kwaliteit en super snelle levering

Superblij met mijn leuke spulletjes

Goede service en doen wat ze zeggen.

Duidelijk, overzichtelijk en snelle levering.

mooie pannen

Durf ze niet meer in de vaatwasser te doen er zaten kleine bruine roestpuntjes in de pan met brillo eruit gekregen maar puntjes nog zichtbaar , Lichter...dus wacht nog even af hoe het verder gaat....verder tevreden

Kitchen&More ontdekt bij het zoeken naar mooie koffie servies. Mooie glazen op voetje gevonden ook voor de thee. Ook veel meer mooie artikelen gezien. De glazen zien er supermooi uit! Goede service en snelle levering. Ik ga er zeker vaker kopen. Heb nog veel nodig

super snelle en goede service

ik had servies besteld waarvan 2 borden beschadigd. Als je hierover mailt heb je binnen enkele minuten een reactie. Er moeten wat foto's en gegevens worden aangeleverd. Ze helpen je daarmee meteen verder. Nog dezelfde dag krijg ik mail dat nieuwe borden zijn verstuurd. Top

Veel keuze uit van alles en nog wat

Makkelijk bestellen en snelle levering .

Heel mooi glaswerk

Mooi kwalitatief glaswerk, leuk wat de vorm en de kwaliteit betreft. De volgende keer bestel ik zeker opnieuw via Kitchen&more

Snelle service en goede kwaliteit!

Redelijk tot goed

Na bestelling en betaling kreeg ik bericht dat een deel van de bestelling niet voorradig was. De communicatie verliep zeer netjes en vlot. Ik vind het wel onbegrijpelijk waarom de voorraad niet gekoppeld wordt aan een website zodat ik direct kan zien of een product wel of niet voorradig is. Nu heb ik betaald en wordt pas 4-6 weken later bezorgd.

Wij krijgen nog wat van bestelling,maar door t lockdown nog niet

Snelle service en heel blij met de nieuwe serviesset

Snel, vriendelijk en zeer goed verpakt!

Na de bestelling werd er direct contact met mij opgenomen om te overleggen over de levering omdat sommige delen niet direct leverbaar waren. Het contact was vriendelijk en zeer vlot. Het was al vrij laat in de avond toen ik mijn bestelling plaatste, dus het werd de dag erna ingepakt en verstuurd. Een dag later werd het bezorgd. De bezorger (niet van Kitchen&More zelf) smeet het grote pakket redelijk hard neer in het portiek, terwijl er duidelijk breekbaar op stond, dus ik hield mijn hart vast of het servies niet beschadigd zou zijn. Maar bij het openen was alles zo ontzettend goed en beschermend ingepakt, echt fantastisch. Dit is een aanrader, een goede zaak met mooie spullen en snelle levering.

Mooie producten...snelle afhandeling...kwa betaling plaatsen.. verzenden en ontvangen.. Ik ben erg blij met mijn bestelling. Ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle service!

Snelle bezorging na makkelijke afronding bestelling!

Mooi op tijd en perfect verpakt

1e ervaring en voor herhaling vatbaar.

Prima levering, goed product

Zie hier boven

Wederom mooie artikelen en snelle bezorging. Goed ingepakt!

Mooie pannenset keurig op tijd en conform afspraak geleverd!

Snelle levering en uitstekend verpakt

Onverwacht snelle levertijd van een compleet servies

uitstekend

prima prijs kwaliteit en service.

Ik ben prima geholpen

Mijn bestelling was nog niet binnen en toch werd me gevraagd een beoordeling te geven. Ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk was omdat ik het product niet had. Hier is meteen op gereageerd en binnen 2 dagen had ik het binnen.

Gewoon goed.

Ik heb 6 pizza borden en steak bestek bestelt. Ben erg tevreden. Zelfs de volgende dag geleverd.

snel geleverd, netjes geprijsd en goed verpakt

Mijn 2e keer hier en volgende keer weer hier.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.