Ge - wel- dig!

Ik had een pannenset besteld, die blijkbaar uitverkocht was (dit had ik niet gezien). Enkele minuten na mijn bestelling kreeg ik een mailtje met de vraag of ik dit wel gezien had en of ze me voor dezelfde prijs een andere set konden opsturen, die eigenlijk de verbeterde versie was van degene die ik oorspronkelijk gekozen had en daar bovenop nog eens 20 euro duurder was,maar ik kreeg die gewoon voor dezelfde prijs! Hoe kan je daar nu niet gelukkig van worden?

Snel geleverd, goede prijs-kwaliteit op eerste gezicht. Product nog niet uitgetest. Mooie nette frituurpan voor weinig geld. Zelfs groter dan verwacht

Degelijk materiaal

Goed en op tijd geleverd Dank u

Supersnel en goede kwaliteit.

Ik meteen zelfs in crisis tijd de volgende ochtend het pakketje aan. Goed verpakt en goede kwaliteit.

Ik had een aantal vragen en deze werden super netjes beantwoord!! Top bedrijf!!

Prima product en goede service. Geweldig 😀

De bestelling werkt de volgende dag gelijk geleverd, 's avonds toen ik thuis was. Heel fijn. En de producten bevallen prima.

Excellent service. Quick delivery

Everything perfect. Very good relation price-quality and very good customer support. They have answered all my quedtions by email very fast and they have also called me to answer my question

Makkelijk en ovrzichtelijk

Het ging heel snel en jullie zijn ook nog heel goedkoop

Mijn ervaring is TOP!

Snelle levering en voldoet aan alle eisen. Top geregeld !!

Vlot en correct

Veel keuze en gemakkelijk te bestellen Een aanrader

Perfecte levering

Snelle en vooral in zeer goede staat geleverd. Goed ingepakt.

Klantenservice kan beter

Mijn broer en ik hadden op dezelfde dag een servies besteld. Ik voor €260 en mijn broer voor €600 bij hem zaten er gebroken borden tussen en heeft dat direct gemeld. Maar helaas geen reactie van de klantenservice tot noch toe..

Goedemiddag, we hebben u naar aanleiding van deze beoordeling direct een e-mail gestuurd. De schade is nooit bij ons aangekomen, waarschijnlijk zijn de foto's te groot of zijn er teveel in 1 mail gestuurd. Graag even per www.wetransfer.com alle gevraagde foto's sturen of in kleinere bestanden/meerdere mails. Schades lossen wij altijd binnen 24 uur op namelijk! Alle pakketten zijn verzekerd. Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Josien Broeren servies

Met de aanschaf van de zes koffiekopje en schotels is deze serie compleet. Nu gaan we voor de ontbijtbordjes, je wordt er vrolijk van!

Goed mes gekocht

Snelle levering, alles duidelijk, ben er erg blij mee

Zeer snelle levering, goede verpakking, product is zoals het werd omschreven

Allesprima voor elkaar. Binnen één dag na bestelling de pan in huis. Prima verpakt

Perfect!

Snelle service.. vandaag besteld morgen in huis. Maar vanwege een klein vertraging krijg ik mijn bestelling wat later binnen. Word snel op de hoogte gehouden dat is dus fijn.

Prima service, snelle respons op al je vragen.

Supersnelle levering! Meteen antwoord op al je vragen. Servies ziet eruit zoals op het plaatje! Goed verpakt!

Snelle levering met uitstekende producten

Uitstekende producten met wat ik tot nu toe heb gezien(bewaar het helemaal uitpakken voor m’n verjaardag). Wel een beetje prijzig maar hopelijk echt kwaliteit!

Hele snelle levering van kwaliteitsproducten.

Goede site, prima levering.

Goede, betrouwbare winkel met fijne spullen. Snel geleverd.

Bestelling was snel binnen en ik ben tevreden van het product.

Top service!

Servies besteld en zeer tevreden. Had nog wat dingen. Gebeld en goed geadviseerd en geholpen. Zeker een aanrader!

Beter dan verwacht!

Cocktail glazen besteld, op de foto wat onduidelijk maar in het echt beter dan verwacht zeker voor deze prijs! Snelle levering en goede prijs!

Alles prima geregeld

100%

Op zondag besteld dinsdag geleverd. Heel snel vooral in deze tijd. Goed verpakt en precies zoals omschreven op de site

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.