gewoon top

gewoon top

Alles zeer snel en professioneel!

Ik blijf zeker klant! Top service.

Perfect.

Eet- en koffieservies Squito Yong was volledig zoals verwacht. Niettegenstaande servies zeer goed verpakt, was er toch 1 bord gebroken. Servies woensdagavond besteld, vrijdag geleverd. Op vrijdagavond om 19u20 gemeld dat er 1 bord gebroken was. Zaterdag om 13u45 was er reeds een ander bord geleverd. Topservice!

Hier bestel ik NIET meer!

Voor €240 aan servies besteld. Een groot deel van het geleverde servies is aan diggelen, omdat dit bedrijf te incompetent is om de producten goed te verpakken en te laten vervoeren met een label "breekbaar".  Vervolgens verstuur je direct na uitlevering een foto van het gebroken servies en dan zijn ze nog te beroerd om dit servies opnieuw uit te leveren met een servicegerichte benadering. Mijn advies is: NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF!

Goedendag, u heeft een schade gemeld van 3 borden en hierop hebben wij direct gereageerd dat er 3 foto's nodig zijn (1 van het verzendlabel, het verpakkingsmateriaal en de schade). Deze weigert u aan te leveren en noemt ons oplichters (waarom? geen idee..). Iedereen levert dit altijd netjes aan, zeker omdat het ook op de website EN pakbon vermeld staat welke gegevens nodig zijn bij schade. Wij handelen schades altijd netjes af, maar hebben helaas echt deze 3 foto's nodig. Deze procedure hebben wij ook niet zelf verzonnen maar moeten we aanleveren aan PostNL. Is voor u hooguit 2 minuten werk. De items hebben wij goed verpakt en natuurlijk niet kapot verstuurd, dus de schade is ontstaan bij PostNL. Dit lossen we graag voor u op. Wij betalen aanzienlijk voor de verzekering van onze pakketten. Dus deze review schept een heel vertekend beeld, wij kunnen u gelijk nieuwe borden sturen als u even meewerkt. Alvast bedankt!

vlotjes

Vlotte en overzichtelijke site , moest maatbeker hebben maar kocht nog braadslee erbij dat is het nadeel van zoveel leuk gerief samen te zetten .

Ondanks het feit dat mijn kopjesniet direct leverbaar waren vind ik de service top! Netjes iedere keer een mailtje om mij op de hoogte te houden. Inmiddels zijn mijn kopjes binnen. Erg blij mee!

Goede klantenservice en snelle levering

Ik had een cocktailshaker en een tapvaatje besteld. De cocktailshaker die ik had uitgekozen was alleen niet meer leverbaar. Direct een mailtje gekregen of ik een andere wilde uitkiezen, of liever het geld terug voor de shaker en dat alleen het tapvaatje verstuurd zou worden. Gekozen voor een alternatieve shaker, en de bestelling was de volgende dag in huis.

Mooi servies

Snelle levering en reactie

Zeer goed!

Bestelling na 1 dag correct geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Ik had enkele potjes van cosy en trendy besteld. De dag na bestellen werd pakketje al geleverd. Pakket was onderweg perfect te volgen. Na veel gezwoeg supergoed ingepakte doos ontmanteld en dacht ik tot grote teleurstelling dat er 6 van de 14 potjes ontbraken. Mailtje verzonden met direct vriendelijk antwoord om misschien toch een foto van de verpakking en inhoud door te sturen. Omdat ik nog een extra gast kreeg had ik bij de mail met foto’s ook gevraagd of er bij de nalevering van de 6 potjes ook nog 2 extra konden gestopt worden zodat ik portkosten kon besparen. Kreeg direct mail terug met de vraag het bedrag van de potjes over te maken zodat ze wel degelijk dag nadien, zonder extra portkosten aan de deur stonden, en in de doos van 6 was nog een 2de laag, dus had verkeerdelijk gedacht dat potjes niet volledig waren. De mailtjes waren steeds erg vriendelijk en snel verzonden. En heb voor de nabestelling geen extra portkosten betaald. Potjes zijn trouwens prachtig. Echt erg klantvriendelijke service.

Super snel en goed

Bestelling gedaan en volgende dag in huis super

Gewoon goed!

Snelle correcte communicatie verpakking en levering !

Correct en snel.

Een mooie houten hapjes plank van 100cm. Erg mooi en keurig verpakt. Komt helemaal overeen met wat de verwachting was.

goede service

ik had pizzaborden besteld maar die bleken niet leverbaar. eIk kreeg netjes een mail met alternatieven. Bestelling snel verzonden en heel goede ingepakt.

Nette en snelle levering

Servies besteld, alles netjes verpakt en snel en heelhuids aangekomen. Prima!

Ik bestelde een serviesset en twee maten kopjes. De ene maat was niet meer leverbaar, ik ontving een mail met mogelijke opties en oplossingen waaruit ik een passende keuze kon maken. De bestelling werd snel geleverd, alles erg goed verpakt. Dank voor jullie service!

Eenvoudig te bestellen, correct ontvangen.

Het was onze eerste bestelling. Zeer tevreden.

Zeer snelle levering

Heel tevreden

Leuke artikelen, snel geleverd!

Was op zoek naar leuke koffie kopjes met wat variatie. Hier gevonden!

Mooie mosselpannen

Duidelijke website. Snelle bezorging. Prima pannen.

Snelle levering!

Vlotte en snelle levering van mijn glazen ! Zorgvuldig en proper verpakt zodat ze aankwamen in perfecte staat.

snelle levering goede producten

Ondanks de verwachte langer levertijd door Corona waren mijn producten snel geleverd. Artikelen zijn van goede kwaliteit en representatief geleverd, dus kon een deel hiervan cadeau geven.

Ik had de mooie bestelde pastaborden snel, en heel in huis.

Prima geregeld. Niks mis mee.

De bestelling was, zoals beloofd op de website, een dag later in huis. Website op zich ook duidelijk.

Servies is beschadigd

Ik heb beschadigd servies ontvangen. Heb erover gemaild en gebeld, maar geen respons. Contact is niet mogelijk. Wat mij betreft zeer slechte service.

Goedendag, telefonisch is het momenteel erg druk, daarom krijgt u ook een bandje met de vraag om even te mailen, want schades moeten per mail afgehandeld worden. Wij hebben van u geen mail ontvangen. Ik ben bang dat u teveel of te grote foto's stuurt. Wellicht even opnieuw proberen met kleinere of minder foto's? Schades lossen we altijd binnen 24 uur op. Horen het graag!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.