Bestelling is ondanks Corona nog vrij snel aangekomen. Mooi afgewerkt. Leuk gerief. Ben er heel blij mee!

Borden op maandag besteld en dinsdag reeds geleverd, bij nazicht bleken deze allemaal stuk( waarschijnlijk bij de transporteur). Na een mailtje met foto's van de beschadigingen kreeg ik de dag nadien al een nieuwe levering ... zo moet klantenservice zijn

teleurstellende service

Netjes op tijd (woensdag) duur cadeau voor vaderdag besteld, donderdag thuis gebleven voor levering, zoals in eerste mail aangegeven, maar niets ontvangen. Vrijdag meerdere keren telefonisch contact gezocht en voicemail ingesproken, maar geen gehoor en geen reactie. Vrijdag en zaterdag thuis gebleven om pakket te ontvangen wederom geen pakket. Geen mail om aan te geven waar het vast is gelopen, hierdoor ook niet duidelijk of het aan kitchen and more of de bezorgservice lag. Resultaat, zondag teleurgestelde kinderen, en geen cadeau voor vaderdag. Echt jammer. Corona of niet, de telefoon en mail doet het gewoon. Laatste keer voor mij......

Goedendag, we hebben u ook al geprobeerd te contacteren per mail maar geen reactie mogen ontvangen. Heel vervelend dat het te laat is geleverd voor vaderdag, onze oprechte excuses hiervoor! Echter is het donderdag de 18e direct verstuurd door de importeur (wij zetten deze orders door, dus 17 juni hebben wij het doorgezet en zij hebben het 18 juni in de ochtend verstuurd naar u) - Tracking code verstuurd. Helaas zijn er veel vertragingen geweest, zowel door de enorme drukte i.v.m. Corona als door vaderdag. Telefonisch is het erg druk momenteel, mails beantwoord ik persoonlijk altijd binnen enkele uren. We hebben geen mail van u gehad.. Ik zie dat de zending alsnog vandaag (maandag 22e) bezorgd is, klopt dit? Nogmaals onze oprechte excuses! Kunnen we nog iets doen om het goed te maken? Bijvoorbeeld de verzendkosten crediteren of 5% korting op uw bestelling? Of 10% op de volgende bestelling?

Fijne service en denken met je mee

Denken mee over oplossingen als artikelen langere levertijd hebben. Zijn telefonisch lastig bereikbaar, maar reageren wel op de mail.

Fantastische service!

Ik had iets besteld , waarvan later bleek dat het niet op tijd geleverd kon worden. Omdat het om een cadeau ging voor iemand, heb ik voor dezelfde prijs een ander product gekregen wat er wel was. Dat is nog eens meedenken en service! Bedankt!

Zeer correcte opvolging en prachtig product

Zeer goede ervaring , zeer vlug contact en onmiddelijke respons . Zeer tevreden over het geleverde product. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Geweldige service zeer snelle levering

Niets op aan te merken .. levering is perfect zoals beschreven

Goed product, snel geleverd.

Mooie pannenset. Voldoet aan de verwachting.

Goede service na verkoop!

Ik werd heel goed verder geholpen toen bij levering 1 van mijn aankopen beschadigd was. Na het zenden van een mail had ik binnen de 10 min een antwoord! Een nieuw pakket werd dezelfde dag nog opgestuurd. Nog nooit zo een goede service mogen genieten!

Minder gevoel aan overgehouden

De bestelde glazen zijn mooi. Ik had dit gekocht als cadeau maar kreeg het helaas opgestuurd in een doos die stuk was. Toen ik mailde met foto's kreeg ik terug 'dit kan gebeuren'. Ik vind van niet, de doos was duidelijk open geweest, ingedeukt en gescheurd. Daarnaast verwachtte ik er 4 besteld te hebben maar kreeg er 2. Op de foto's zie je ( een doos met) twee glazen, dus ik ging er vanuit dat 'per stuk', betekende 'per doos' en niet 'per glas'. Als ik het terug wilde sturen was dat op eigen kosten, dus niet gedaan Ook heb ik nav een verzoek van hen een review geschreven voor op hun eigen site, maar die hebben ze niet geplaatst. Wrs op het niet 5 sterren was. Ook niet netjes.

Goede service!

Heldere communicatie en snelle service. Een deel van onze bestelling was kwalitatief niet goed. Dit was niet de schuld van Kitchen&More maar van de fabrikant. Door het team van Kitchen&More is hier een prima oplossing voor gevonden en is alles goed opgelost. Wij zijn zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid!

Goed en snel

Zondag besteld , En was maandag al in huis . 15 mooie schaaltjes besteld., prima service !

supersnelle levering

Ik bestelde voor het eerst op bij Kitchen&More Ik ben supertevreden over de hele vlotte levering en kijk uit naar de volgende!

Goede snelle service

Nadat ik bij een andere leverancier veel te lang moest wachten op mijn bestelling heb ik een driepoot bbq bij kitchen&more besteld. Helaas was de bbq die ik wilde niet op voorraad en zou de levering nog wel even duren. De klantenservice kwam met een goede oplossing en bood een andere bbq aan die wel leverbaar was en ongeveer hetzelfde was. 2 Dagen later had ik mijn bestelling binnen, net op tijd voor de bbq die wij hadden georganiseerd! Goede snelle service, meedenken, oplossing gericht!

leveren kwaliteit telkens dag erop bestelling in huis klasse

Uitstekende service, snelle levering, prachtig servies!

Een compleet servies als verjaardagscadeau! Kleuren zijn erg mooi, kwaliteit is uitstekend. Het was een flink pakket want ik heb alles uitgebreid tot 8 stuks. Keurig verpakt en onbeschadigd binnengekomen. Helaas was er 1 mok te weinig geleverd en was er een kleinigheidje mis met een bedrukking van een ontbijtbordje. Na een mailtje met foto's had ik binnen 1 uur een antwoord terug en zou het probleem direct opgelost worden. Ik heb de nalevering uiteraard nog niet ontvangen maar ik het het vertrouwen dat dit spoedig komt aangezien de reactiemail ook snel binnen was. Dankjewel Kitchen & More (Petra)

Zéér tevreden klant

Op zoek naar leuke koffiekopjes kwam ik al snel op deze duidelijke en overzichtelijke site terecht. Supersnelle levering. Helaas was er eentje beschadigd. Meteen contact opgenomen en de nodige foto’s gestuurd. Nog dezelfde dag is er een nieuwe opgestuurd. Uitermate klantgericht bedrijf. Voorbeeld voor anderen!

Snelle levering!

Fijne website en snelle levering van product! Goed ingepakt en fijne service.

Very satisfied customer.

I ordered my product late at night and it arrived the next day before lunchtime, in perfect condition. A++

De slogan, klant is koning, wordt volledig waargemaakt!

Duidelijke wijze van bestellen, snelle levering, en product goed zoals omschreven!

Goede kwaliteit!

Goude barokke bestekken binnen 1 dag geleverd! En zijn top kwaliteit! Kleur is goed glimmend en voelt zwaar aan, zo als het horen moet! Binnenkort weer extra bestellen! Groetjes, Deborah

Snelle service en een prachtig product.

Enorm tevreden

Snelle levering, goed verpakt, leuke benadering via email, kaartje in de doos Super leuke shop ervaring

Gewoon prettige webwinkel én mooie artikelen

Er is veel keus en de levering is snel. Voordat ik ging bestellen stelde ik 's avonds laat een vraag en kreeg diezelfde avond nog antwoord! Dat is pas echte klantgerichtheid. Binnenkort bestel ik weer.

Het juiste product snel en netjes geleverd tegen een goede prijs, zeer tevreden.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.