Wat een service!!

Ook op vrijdagavond en zaterdagmorgen een snelle reactie. Bovendien bijzonder vriendelijk.

Bestellen, betalen, bezorgd

Zoals het hoort, ga zo door!

Alles klopte bij deze firma

Alles klopte , van de website, afleveren en zeker de zorgvuldige verpakking

supersnelle levering

savonds besteld, volgende dag geleverd. gietijzeren grillpan ronneby bruk is een topproduct

Goed, mooie keuze en snel geleverd

Ik had een hele leuke posoleine frietzak met houder besteld voor mijn zoon, maar toen hem binnen kreeg bleek er een barst in te zitten.(dus hij heel erg teleur gesteld) Heb toen gelijk gemailt en gebelt, en kreeg volgende dag al een nieuwe, echt super service.

Alles prima in orde.

Snel en duidelijk en goed materiaal

Mooie panneset besteld die echt de moeite waard is. Snelle levering en alles netjes en goed verpakt, de pannen zijn top om in te koken en te bakken een echte aanrader

Mooi productaanbod

Mooie producten, snelle levering, goed beschermd verpakt.

weer een bedrijf wat afspraak niet nakomt

1e bestelling gedaan . perfect geleverd de dag er op. 2e bestelling gedaan , niets geleverd . pas als je gaat bellen krijg je te horen dat er nog betaald moet worden ! , na enig navragen blijkt er wel betaald te zijn door mij , en krijg ik de producten geleverd , maar wel later

Beste R. van der Geld, zoals we u telefonisch ook hebben uitgelegd is door een technische fout uw betaling niet verwerkt door ons systeem, derhalve was het pakketje niet verzonden dezelfde dag. Na uw telefoontje hebben we dit pas gezien, toen hebben we uw bestelling direct verzonden met excuses en een cadeautje bij de bestelling in gedaan. Helaas kregen we alsnog deze dikke onvoldoende van u. Hopelijk was het cadeautje naar wens en is de bestelling alsnog (1 dag later) goed aangekomen.

Mooie dingen snel geleverd!

Makkelijk producten zoeken . Mooie fotos makkelijke afhandeling

Snelle afhandeling

Alles was goed ingepakt en de volgende dag had ik mijn bestelling al. Fijne service

Volgens afspraak en goed

Duidelijke website, snel geleverd, goed verpakt. Kortom, prima toko.

Goede service! Twee borden waren kapot, vrijdag avond gemeld en zaterdag had ik alweer nieuwe!

Goede, snelle, klantvriendelijke levering

Snelle levering, de volgende dag alles in huis. Wel was er iets verkeerds geleverd, wat meteen werd opgelost nadat ik een mail had gestuurd. Mijn complimenten hoe jullie dat hebben opgelost! Dus zeer tevreden over product, en klantvriendelijkheid!

Orima

Goed verpakt tegen breuk,snele levering. Aanrader voor iedereen

binnen 22u geleverd

goed verpakt en de voordeligste

Super snelle levering en echt heel goed verpakt

Gewoon niets op aan te merken behalve wellicht de redelijk hoge verzendkosten.

Josien Broeren Geschirr

Als ich letzten Herbst in den Niederlanden war, habe ich mich in das Josien-Broeren-Geschirr verliebt und mir dort gleich einen Satz gekauft. Leider gibt es das hier in Deutschland nicht und ich habe endlich online einen Store in Kitchen and More gefunden, bei dem ich etwas nachbestellen kann. Begeistert von der schnellen Lieferung und dem super Kundenservice kann ich den Store gerne weiterempfehlen. Ich habe bestimmt nicht das letzte Mal dort gekauft. Danke

Hele snelle levering Heel netjes ingepakt In één woord Top !!

Snelle bezorging en prachtige pannen

Bezorgen was top, vooral de draagband is slim (en nodig). De pannenset zelf is prachtig en precies zoals verwacht!

Super snelle levering!

Goede en mooie kwaliteit!!

Binnen 1 dag in huis. Correcte verpakking. Wij zijn blij met onze risottoborden.

Goed ingepakt

De bestelling was snel geleverd. Ook contact gehad met de klanten service waar ik goed geholpen ben.

Supersnelle en uitstekende service!

Mijn artikel was heel snel geleverd, en zonder schade.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.