Ann

Goede snelle levering en communicatie !

Uitstekende zorgvuldige en snelle bezorging

Gisteren besteld, vandaag in hele goede orde mogen ontvangen mede door de zeer zorgvuldige verpakking. Alle inhoud kwam er perfect uit en vooral zo.......mooi chapeau. Een prachtig sieraad op de eettafel. Mede door onze uitermate goede ervaringen, ook met de zeer correcte telefonische informatie van uw bijzonder vriendelijke winkelmedewerker de heer Koen, is uw bedrijf zeer zeker een aanrader. Heel veel succes Met vriendelijke groet

Zeer snelle levering. Prachtig servies.

Mooi

Goed ingepakt ,snelle levering kwaliteit erg mooi!

Zeer goed en correct!

Snelle levering en ook goed en snel contact als er iets niet in orde is ! Mooi servies besteld!

'S-avonds order geplaatst, vgl dag al ontvangen, wijze van betaling kun je uit veel verschillende opties kiezen Ik geb voor after pay gekozen, maar goed want het pakket (gelukkig erg goed ingepakt) was door POST.NL gewoon voor de deur gezet.. Kwaliteit erg goed, mooie borden.

Veel keuze

Snelle en adequat!

Zeer goede ervaring

Alles netjes verpakt en op tijd geleverd.

Snelle levering en goede communicatie.

De pannenset die ik had besteld was niet leverbaar. Kreeg gelijk mail met een link vd pannen die nog wel leverbaar water. Top anders moet je weer opnieuw gaan speuren op de site. Goede communicatie gehad met ze. En voor nu nog belangrijker. Het is een hele mooie pannenset nog niet alles gebruikt maar tot nu toe top!!

Snelle service en betaalbaar

Besteld en zelfde dag verstuurd. Volgende dag al in huis en goed verpakt.

Schitterend

Makkelijk te bestellen,snelle levering. Super veilig ingepakt. Zeer tevreden.

goede service .

Ik had een servies bsteld waarvan ik wist dat dat het niet op dat moment te leveren was . Volgens de medewerker van kitchen & more was het weer te leveren aan het eind van de maand novenber 2021 . En dat was ook de waarheid . Maar op 3 dinerborden zaten diversen krassen . Dus naar kitchen & more gebeld ,en ik kreeg meteen 3 nieuwe borden . . Heel fijn en prima opgelost .

zeer goede kwaliteit

mooi glazuur en goede kwaliteit, en goed van formaat. Het was goed ingepakt en gelukkig niets stuk, Ik heb er iedere dag plezier van, ook een prettige communicatie over de producten , die even niet leverbaar zijn. Fijne ervaring, toppie

Correct item netjes geleverd

Het item voldoet aan de wensen

Mooie producten, eenvoudig bestelproces, snelle zorgvuldige levering

Ik bestelde een serie schaaltjes van Cody & Trendy. De volgende dag kreeg ik al bericht dat de zending onderweg was. Super snelle levering en alle schaaltjes netjes en goed verpakt. Top!

Super contact

Ik heb een aantal artikelen besteld. Hiervan was 1 artikel niet direct beschikbaar. Ik werd nestjes direct benaderd, zelfs op zondag!! Kreeg een mooi alternatief aangeboden. Topbedrijf.

Uitstekend verzorgd en zeer snel

Goed en snel.

Top ervaring

Alles prima verlopen Goede communicatie

Ik heb hele leuke wijn, cocktailglazen en een hele leuke ijscoupe besteld. De cocktailshaker die ik had besteld was helaas niet op voorraad, kreeg de volgende ochtend gelijk een e-mail dat de cocktailshaker die ik had besteld, niet op voorraad was, kreeg op de mail 5 alternatieve cocktailshakers aangeboden. Ik belde Kitchen&More op, werd heel vriendelijk geholpen door de medewerker, mailtje teruggestuurd welke cocktailshaker het zou worden. De volgende dag had ik mijn bestelling binnen. De service was top! Ik raad Kitchen&More zeker aan!

Mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste bestelling!

Geweldige webshop! Voor 20u00 besteld is inderdaad de dag erna in huis! Alles was ook goed en verzorgd verpakt! Voor mij was dit de eerste, maar zeker niet mijn laatste bestelling via Kitchen&More!

Klantvriendelijk en prettige service

Op vragen via de mail n.a.v. de bestelling werd vlot gereageerd en er werd goede service verleend. Heel prettig! Bestelling goed verpakt en netjes aangeleverd.

Mooie producten, snelle en goede service

Zeer tevreden!

Sehr gute Firma. Top Ware

Sehr freundliches und kompetentes Personal. Meine Bestellung wurde problemlos auf meine Wünsche angepasst. Die Ware kamm schnell und ist von sehr guter Qualität. Ich kaufe gerne wieder.

snelle levering Helpen mee te denken

snelle levering Goede verpakking Helpen mee te denken over de bestelling en evt alternatieven Goed contact

Meedenkend

Snelle afhandeling nadat ik mijn bestelling had geplaatst kon ik ze meteen ophalen.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.