Niets op aan te merken

Mooie prijs, snel levering.

Snelle uitstekende service, prachtige kwaliteit, blij mee!

In juni heb ik een compleet servies (Turbolino blauw) besteld met van alles nog 2 stuks extra. In de levering ontbrak een mok en was er een bordje met een misdruk. Na melding is dit direct keurig nageleverd. Heel snel en zonder langdurige discussie ondanks het feit dat ik 2 dagen na de reactietijd doorgaf dat dit ontbrak. In de tussentijd is het servies veel in gebruik en blijft het erg mooi. Per ongeluk had ik zelf een bordje gebroken. Ik heb wat extra bordjes besteld om dit soort ongelukjes te voorkomen zodat we toch altijd voldoende borden hebben. Ik ben er blij mee en vind dat Kitchen&More alles netjes, snel en deskundig afhandelt. Complimenten, je kunt hier met een gerust hart bestellen!

De kopjes en schoteltjes waren niet heel duur en zien er leuk uit. De bestelling werd de volgende dag gelijk bij mij thuisbezorgd. Ik vind het alleen jammer dat de verzendkosten aan de hoge kant zijn. Ik zou dus in de toekomst eerder weer een bestelling bij Kitchen&More plaatsen als ik bijvoorbeeld bij een besteding vanaf 20,- de verzendkosten niet hoef te betalen.

Ik ben zeer tevreden , en fijn dat ik mijn kopjes en schoteltjes bij jullie kan bestellen , zo blijf ik mijn zelfde servies behouden , als er iets breekt .

super goed

zeer vriendelijk telefonisch kontakt gehad en goed advies gehad, daarna is het servies snel en onbeschadigd geleverd, TOP!!!!

Ik had paarmaanden geleden en keuken robot gekocht. Ik ben daar heel tevreden over. Zo tevreden dat ik er een voor mijn mama heb gekocht. Zij is er ook heel tevreden over in en mum van tijd bakken wij heerlijke brood en gebakjes mmm top servies.

Perfecteproducten en service! !!!!!!!!

Mijn bestelde pannenset van mooie kwaliteit is bijzonder snel en netjes afgeleverd. Wij zijn enorm " in onze sas " met deze snelle service en de kwaliteit van deze set.

Goede producten en snelle levering

Goede pannen en prima prijs. Ruim assortiment en snelle levering. Zeer tevreden

Mijn pakje “reed verloren” maar ze gingen er onmiddellijk achteraan ... top!

Bedankt voor de Artikel wat men gestuurd werd, Waarvoor mijn dank. Het is vrij snel toegekomen.

Snelle levering van een fantastisch goed ingepakt servies.

Het servies (Mossa) viel gelijk op door de aparte vorm van de borden. Een mooi servies om een sfeervolle tafel mee te dekken. Enige minpuntje: er zijn geen schalen van.

Altijd top service

Altijd goede service, altijd vriendelijk en alles altijd keurig verpakt en zonder schade snel in huis

Snelle levering. Mooie sterk servies. Gewoon heel blij mee.

Prettig . Goeie snelle afhandeling. Zo doorgaan. Beveel jullie aan bij me vrienden.

Alles perfect geleverd ,een aanrader !

Ben zeer tevreden over mijn aankoop van de pannenkoekenpan , de levering was perfect volgens afspraak ,ook een vlug en zeer vriendelijk antwoord op mijn vraag via mail die ik stelde

Leuke collectie, handige website en snelle levering! Top

Mooie borden.

Nadat ik gebeld heb waren de borden de.volgende dag in huis.Goed en netjes verpakt.

Top service en goeie kwaliteit

Super service. Er word direct op de mailtjes gereageerd en goed afgehandeld. Van mij krijgen ze een dikke 10!

Geweldige glazen

Likeurglaasjes besteld voor een dinertje en de volgende dag al binnen! Daarnaast waren ze ontzettend goed ingepakt, zijn ze super stevig & het allerbelangrijkste ontzettend gaaf!! Dus koop je nieuwe glazen, wijnglazen enz enz koop ze zeker hier! Deze website staat in mijn favorieten!

snel en deskundig

6 borden nodig. De volgende dag geleverd, goed verpakt en mooie kwaliteit.

Een heel fijne site, wat je krijgt komt ook overeen met hoe het op de site staat, en alles keurig ingepakt Voor de derde keer servies besteld, dus dat zegt genoeg

Problemen met de levering keurig opgelost

Ze hadden problemen met de levering van het product en hebben mij toen een duurdere versie aangeboden voor hetzelfde geld. Snelle reactie via de mail. Ik heb hierdoor een goed gevoel overgehouden voor Kitchen & More. Hartelijk dank

Nadat ik in Duitsland de gewenste produkten niet kon bestellen, probeerde ik het bij jullie. En ja, het is gelukt. Binnen een paar dagen werd de bestelling geleverd en het was nog goedkoper ook. Dus de volgende keer weer bij Kitchen&More

Mooie borden en snelle levering!

Borden zijn super snel geleverd, goed verpakt. Borden zijn zoals verwacht. Helemaal blij mee!

Snelle levering, goed verpakt

Geweldig service

Het artikel wat ik bestelde was niet op voorraad, kreeg er gelijk een mail over en kreeg ik een ander product voor dezelfde prijs. Dit alles werd ook direct geregeld zodat ik het de volgende dag ook echt in huis had zoals vermeld op de website.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.