Filters

10

Goede service en snelle bezorging.

Eerst een paar vragen gesteld. Naar tevredenheid en snel beantwoord. Na bestelling snel en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
5

In orde maar veel te laat

De producten waren zeker oke, maar terwijl er beloofd wordt dat de producten de volgende dag bij je toekomen, worden ze twee dagen later pas verzonden en komen ze dus pas na drie of vier dagen aan. Dat is echt jammer. Soms heb je iets dringend nodig en zoek je net specifiek op volgende dag in huis..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, op onze website staat ook vermeld dat het door drukte soms iets langer kan duren. Jammer dat we alsnog een onvoldoende krijgen ondanks dat we de melding duidelijk op de website hebben staan. Ook hebben we u netjes op de hoogte gebracht nog per mail over de 2 dagen vertraging. Excuus hiervoor, maar in deze tijden kan dit gebeuren! We doen ons uiterste best om alle pakketten z.s.m. bij onze klanten te leveren.

1

slecht.

Na plaatsen bestelling pas te horen krijgen dat product pas over 6 weken leverbaar is. In 2 losse delen leveren is niet mogelijk. Toch maar 1 product besteld en andere product geannuleerd. Bedrag zou binnen 2 dagen op rekening staan. Was fout gedaan, (na 4 dagen wachten nog steeds niet binnen, zou nu binnen 2 dagen (wederom) volgen...)

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, de door u bestelde pizzasnijder was niet voorradig, hiervan bent u direct op de hoogte gesteld en we hebben u alternatieven voorgesteld. Een order van 30 euro kan helaas niet in 2 delen worden verstuurd, dit hebben we u ook uitgelegd. Het geld is netjes teruggestort en zal zeker al op uw rekening staan. Jammer dat we alsnog een 1 krijgen.

3

Bestelling nog niet compleet ontvangen

Helaas het ik alleen kilner pan ontvangen. Ik wacht nog op de rest

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Serviesset Spirit Olive is niet compleet , wordt wel gewoon op de website weergegeven als volgende dag leveren…. Ik wacht nu 6 weken op de back order zonder uitzicht wanneer het geleverd gaat worden….. Met een kluitje het riet in gestuurd worden ….. Er wordt 15% korting aangeboden op het resterende, wat heb je eraan…. 2 keer nadenkenken voordat je besteld bij dit bedrijf……

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, er zijn momenteel leveringsproblemen helaas. Dit hebben we uitgelegd en meerdere oplossingen geboden. Ook staat dit servies op uitverkocht op onze website, bij levertijd. Jammer dat we ondanks alle snelle reacties en oplossingen vanuit onze kant alsnog een 1 krijgen. Helaas is dit ook overmacht voor ons.

10

Mijn ervaring met Kitchen&More is prima.

Er wordt snel gereageerd en de door mij bestelde artikelen zijn bezorgd volgens afspraak en ook dat was snel. Een dag later!

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig en snel

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie

Ik had 3 wasmanden besteld en kreeg al snel een berichtje met excuses dat de levering een paar dagen zou duren. Na een aantal dagen kreeg ik een aardig berichtje, dat de wasmanden waren verzonden. Die duidelijkheid is fijn; dan weet je waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Goede service snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Enorm groot aanbod

Moeilijk kiezen uit het grote aanbod. Uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Snel geleverd. Blij met m'n bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel blij met de vlotte aflevering

Het bestelde voldeed aan mijn verwachtingen kopjes en schoteltjes echt schitterend!

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette, snelle levering

Mijn bestelling kwam snel en netjes bij ons thuis aan. Ik vond de tip die we kregen om het direct goed te checken op kwaliteit een goede tip.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Ik had glazen besteld, maar die waren helaas niet op voorraad. Ze hebben mij andere glazen aangeboden met 10% en de volgende dag had ik de glazen al binnen. Erg goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie borden, slordige verzending

Prachtige bordenset besteld, snelle levering, maar een verschrikkelijk slappe doos die met slechts 1 tapeje vastzit. Een wonder dat het heel is aangekomen!

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect

Ik had vrij snel het kado nodig. Bleek dat een deel niet in voorraad was, maar een groter wel. De meerprijs werd me maar deels aangerekend en de bestelling was op tijd. Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten

Nog niet alles was binnen, maar leveren 2x dat is fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

goede prijs kwaliteit verhouding

duidelijke overzichtelijke website. Zeer ruime keuze, dus voor elk wat wils.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed. Jammer van het oponthoud van de bestelling.

Helaas, maar wel door overmacht, kreeg ik mijn soepkommen erg laat. De visite was al weer weg. Ik hoop dat ze nog een keer terug willen komen. Het is zeker de moeite waard om uit deze mooie kommen een heerlijke soep te eten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service snelle levering

Ik had een bestelling gedaan en was volgende dag binnen echt heel netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Het duurde heel lang voor ik mijn soepkommen had. Goed overleg gehad voor andere mogelijkheden. Reageren snel. Goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk!

Goede service, bestelde product niet op voorraad maar direct reactie en advies. Vervangend product besteld en super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Snelle levering, en bij breuk, goed en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service

Nadat er helaas een aantal borden braken stonden en na mijn bestelling in no time gelukkig weer nieuwe in de kast

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle. Service

Heb mijn Tajine, volgende al gebruikt . Super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle reactie en goede service!

Fijn en snel contact met de klantenservice, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd