Dag na bestelling al geleverd

Prima service! Woensdag bestelling gedaan en donderdag al geleverd!! In prima staat Bedankt

Zeer goede kwaliteit geleverd, snel en betaalbaar.

Absoluut aan te bevelen, duidelijk website, snelle kevering

2x een order besteld, beide keren super afgehandeld. Bij vragen zeer snel antwoord, zelfs s’avonds. Volgende keer graag weer.

Super webshop!

Super snelle levering! Top Bij een van de goedkoopste!

Veel keus, goeie website, snelle bezorging

Wat veel keus! Ben erg blij met de mooie kommen en schaaltjes van Cody & Trendy.

Heb glazen besteld, levering super snel, prijs top. Zeer tevreden!!

Té zwaar en té dik aardewerk

Helaas zijn de kopjes gemaakt van erg dik en zwaar aardewerk, wel leuk en kleurig design.

Beste Helen, wat jammer dat het product niet naar wens is. Retourneren is bij ons nooit een probleem, dit mag zelfs binnen 100 dagen. Hopelijk was de klantenservice en levering wel naar wens. Vriendelijke groeten, Kitchen&More

snelle correcte levering

duidelijke site en levering

Goede snelle levering alleen jammer dat je bij een grote bestelling tóch verzendkosten betaalt.

Ik zocht speciale borden en die vond ik hier.

Snelle levering zoals aangegeven en voldoet aan de beschrijving

Snel geleverd en mooie prijs

Mooie tajine van Cosy&Trendy (30cm) voor op inductie. Handig ook zo’n plaatje om voorwerpen op mijn inductieplaat te kunnen gebruiken die eigenlijk niet geschikt voor inductie zijn. Beiden nog niet gebruikt, maar de tajine alleen al is een sieraad in de keuken.

Top service zowel voor als na verkoop.

Vlotte mailing en communicatie met Petra Kuik. (Vorige bestellingen) Vandaar een dikke pluim!

Erg goed

Ik heb de bestelde spullen een dag later ontvangen, precies zoals beschreven en op tijd geleverd. Het product is als omschreven en zoals ik het kan beoordelen is het een kwalitatief goed product.

Mooi servies goede service en goed verpakt

Prima service,mooie producten en zeer goed verpakt snel verzonden kortom een 10

Goede ervaring

Snelle service, grote collectie, veilig verpakt, houden rekening met milieu!

Snel en prima kwaliteit

Zeer goede site en snelle levering

Snelle levering. Mooi Servies. Blij mee.

Fantastisch ingepakt. Zeer tevreden .

Geweldige bereidheid om mee te denken.

Op zoek naar een vervangend bord, raad gezocht. Er is een grappige conversatie ontstaan, hoe vind je iets in 7000 artikelen en zowaar het merk bord door Petra gevonden. Wij zijn super blij met de bereidheid. Dank.

Geweldig mooie hapjesplank

Mooie hapjesplank niet duur snelle aflevering

Snelle reactie en perfecte afwikkeling 👍🏻

‘s Avonds besteld en de volgende dag al thuis, keurig en stevige verpakking, dus super!

Goed, snel en niet duur!

Bestelling volgende dag al in huis. Ruime keus en goed verpakt. Staat heel mooi in mijn keuken. Alleen jammer dat Post.nl bezorgmoment aanpast.

snelle bezorging en contact

Goeie producten en goed bereikbaar, passende oplossing wanneer een artikel niet voorradig is, heel tevreden!

Snelle service!

Loopfiets besteld. Het was binnen 2 dagen binnen. Door de verpakking waren de handvaten ingedeukt, hier is direct dezelfde dag van ontvangst een oplossing voor gezocht door kitchen and more! Goede klantenservice!

Geweldig levering van top kwaliteit producten!

Top servies gekregen met een top service! Vrijdag besteld en zaterdag stond het al te schitteren in onze kast!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.