Professioneel, duidelijk en top kwaliteit

Na het invullen van het contactformulier via de website in verband met mijn verzoek voor een maatwerk bestelling (grotere afname van tapasplanken als bedankje voor onze bruiloftsgasten), kreeg ik super snel en duidelijk antwoord van de medewerkers van de klantenservice. Binnen no-time was het geregeld en werd mijn bestelling volgens afspraak geleverd. Echt top! Mijn ervaring is dat dit zeker niet vanzelfsprekend is. De webshop van Kitchen & More is zeer gebruiksvriendelijk met duidelijke foto’s en productomschrijvingen. De serveerplank die we binnen hebben gekregen zijn van top kwaliteit. Ik ben ontzettend tevreden en zou Kitchen & More zeker aanbevelen.

Snel en efficient

Snelle levering en niets kapot. Fijn en duidelijk email verkeer. Ging om een mooi yong squito servies.

Prachtige servies ontvangen van topkwaliteit. Het was goed verpakt, toch is er 1 bord gebroken. Ik kon een nieuwe ontvangen of het bedrag terugkrijgen. Snelle, eerlijke en goede service!

Zeer slechte klantenservice

Helaas wacht ik al sinds 2 weken op een reactie. Levering is door het versturen niet beschadigt maar viel meteen bij het uitpakken op dat de kwaliteit bij sommigen artikelen zeer slecht is. Deze met foto's vastgehouden en via de mail binnen 5 dagen gemeld. Eigenlijk al 1 dag naar levering. Top op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Dit is erg teleurstellend.

'S avonds rond 6 uur besteld en de volgende dag om 12 uur had ik de pan al binnen. Ongelooflijk!!! Echt geweldig. Nog nooit zo'n snelle bezorging gehad. TOP!! Helemaal blij met mijn pan.

Top! Goede prijs/kwaliteitverhouding en perfecte service.

Van de 24 glazen was er een gebroken, ondanks de goede verpakking. Binnen 10 minuten een mail terug dat er een nieuwe set van 6 toegestuurd werd, de rest mocht ik houden. Volgende dag al binnen. Echt topservice!

Mooi materiaal

Het product voldoet aan mijn eisen.

Zelden zo’n goede, snelle en vriendelijke klantenservice meegemaakt

De borden die ik wilde bestellen waren eerst niet op voorraad en bij de levering was er één gesneuveld. Dat kan gebeuren en dan gaat het om de klantenservice. Die was echt heel goed: Direct een persoonlijke vriendelijke reactie en de volgende dag een nieuw bord geleverd.

Uitmuntend

Snelle levering, zeer degelijke verpakking, overzichtelijke website vereenvoudigt het maken van je keuze. Zeer mooie mokken en borden van Josien Broeren! Zeer goede kwaliteit.

Zeer goede service

Je wordt gelijk en netjes geïnformeerd betreft de levering. Zijn erg vriendelijk

Zeer tevreden van mijn bestelling

Heel mooie tafelloper besteld. Komt volledig overeen met de foto en de beschrijving. Zeer snel geleverd.

Turbolino Blauw servies set en Klantenservice

Een prachtige serviesset die Turbolino blauw. Kleur is geweldig. Kwaliteit is stevig. Echt een mooie gezicht op tafel. Je eten ziet er dan nog mooier uit. Past overal bij. Kleur in echt nog mooier dan op de foto's. Zeker een aanrader. Klantenservice is geweldig. Was wat mis en binnen een halve dag alles tip top opgelost.! Mijn complimenten ervoor. Ga zeker vaker bestellen hier en mensen aanraden om te bestellen hier. Goede prijsklassen voor super mooi servies.!

Snel, vertrouwelijk en goed!

Mooie webshop met een hele groot assortiment. De theepot met kon is super mooie!

Een hele positieve ervaring.!

Bestelling snel en tot volle tevredenheid afgehandeld!

Snelle en goede levering

Ik had een serviesset besteld, vond het wel spannend of er niets zou breken tijdens transport. Maar alles kwam de volgende dag al binnen en niets kapot. Alles goed ingepakt. En nu heb ik een super mooi servies. Erg blij mee!

Duidelijke communicatie en goede service

Snel reactie op mails

Doordat de koffiekopjes niet meteen op voorraad waren. Moest Afterpay enkele keren uitgesteld worden, via de email was dit telkens snel geregeld door de klantenservice.

Niet al te best

Ik heb 2 maand moeten wachten terwijl het op moment van bestelling in voorraad was. Gisteren ontvangen en ik zie dat het 6,5cm diep is. Il had dieper verwacht voor zo'n grote theepot.

Super winkel

Ik heb een ovenschaal besteld. Nooit verwacht dat die er de volgende dag zou zijn. Maar toch, binnen een dag besteld en geleeverd. Ik was erg blij vooral omdat het om een cadeau ging. Het is een leuke, praktische ovenschaal.

Good quality products as shown in pictures

Good quality products as shown in pictures

Geweldige service en gave producten

Na een vraag met een foto van een product dat ik mailde naar de leverancier, werd ik benaderd door Kitchen en more. Ze konden mij precies vertellen welk product het was en of er nog voorraad was. Tevens een bestellink erbij. Ook daar respons nadat ik de bestelling had geplaatst. Zo'n persoonlijk verdient gewoon 5 sterren en meer.

Snelle, vlotte en correcte levering

De website is zeer gebruiksvriendelijke. De bestelling verliep vlot en de levering gebeurde snel. De goederen zaten zeer goed verpakt. Dit was duidelijk met veel zorg gedaan. Top!

Prima .

Snelle levering goed verpakt en precies wat ik zocht

Product valt tegen, snelle levering.

Product lijkt net plastic en er zit een lijn door. Levering was wel netjes.

Correcte en zeer verzorgde levering van de bestelde goederen

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.