Helaas door een ongeluk zijn er kopjes kapot gegaan bij mij thuis en deze zijn bijna overal alleen als set te koop. Gelukkig hier bij kitchen&more ook per stuk. De artikelen werden snel en goed verpakt geleverd. Echt een aanrader

Service zoals het hoort

Duidelijke communicatie, snelle verzending en (glas)producten goed beschermd ingepakt zodat het niet beschadigd raakt

Snelle levering, juiste informatie, mooie producten

Geen aanslag na het wokken. Top

Mooie kop en schotel geleverd gekregen.

Snelle levering en goed verpakt.

Correcte en vlugge verzending van kwaliteitsproducten

Bestelling en betaling online. De gevraagde items zijn in heel korte tijd ontvangen zonder schade. Deze items waren dan ook heel goed verpakt om eventuele schade te voorkomen. Super tevreden over het product en de verzending.

X

Very nice, I like them

Top!!

Goede service en snelle levering.

Heel snel bezorgd. En veilig en goed ingepakt

communicatie is goed

Ik heb 5 maanden moeten wachten op mijn bestelling omdat ze niet voorradig waren en de leverancier gaf steeds verkeerde data door. Uiteindelijk heb ik een andere set pannen gekocht die duurder waren. Ik had wel iets extra's verwacht omdat ik zo lang heb moeten wachten, Maar het contact was zeer prettig en uiteindelijk is alles goed afgehandeld.

Mijn product was onverwacht toch niet op voorraad. Direct een mail ontvangen of het oke was om het eind van de week te verzenden als alles weer binnen was. Dat vindt ik een goede service in plaats van mensen maar te laten wachten en overal zelf steeds achteraan moeten. Top dus!

Ontzettend tevreden ☺

Mijn bestelde producten bleken niet allemaal op voorraad, kreeg direct een mail dat het een paar dagen langer kon duren waar ik geen probleem mee had. Goed contact over de levering en dat vind ik supernetjes, complimenten. Schalen werden netjes verpakt en allen heel aangekomen, ben er heel blij mee!

Goede website, goede en heldere communicatie, levering zoals beloofd en prachtig servies ontvangen!

Mooi servies besteld en geleverd gekregen. Twee kleine dingen beschadigd/kapot geleverd. Één mail met foto’s gestuurd en binnen twee werkdagen vervangen. Goede ervaring!

Kwaliteit en service bij Kitchen&More staan hoog in het vaandel

Duidelijke web side en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb pannen besteld en de prijs/kwaliteit is goed. Ook werden ze de volgende dag al geleverd. Dus ik ben helemaal tevreden.

Top afhandeling!

Vlotte mails, zeer snelle levering, goederen zeer zorgvuldig verpakt.

Topshop

Zondag besteld en maandag was het al geleverd! Superservice.

Prima website !

De gewenste artikelen werden snel gevonden plus het bestellen en het aanmaken van een inlogaccount verliepen probleemloos. Het bestelde werd vervolgens zeer snel en in prima staat afgeleverd.

mijn favo kommetjes bullet proof verpakt thuis

Na een jarenlange speurtocht trof ik de langgewenste aanvulling op eens set kommetjes die ik ooit ergens kocht, maar waar er nog maar twee van over waren. Kitchen&More had ze "opeens" en ze waren ook nog in de sale. Mijn twijfels of het slim was om keramiek per post te bestellen werden op de proef gesteld toen een gehavende doos arriveerde met de excuses van post NL. Maar met de buitendoos - binnendoos constructie van Kitchen&More waren alle kommetjes nog in perfecte staat. Kortom: super, perfect geweldig. Hartelijk dank, graag bestel ik weer bij jullie!

Makkelijk bestellen, snelle levering. Reageren op schade gaat erg snel en wordt netjes afgehandeld

Servies met service !

Ik was in mijn nopjes toen mijn bestelling van mijn kommetjes geleverd werd. Mijn kommetjes waren dat ook: netjes ingepakt in noppenfolie. Maar toch, ééntje gebroken. En lichte schade aan de binnenkant van een theepotje. Ik mailde met de klantendienst, kreeg nog dezelfde dag een antwoord: zo vriendelijk, snel en efficient. Zonder enig probleem kreeg ik de dag erna een nazending - perfect in orde!

Problemen met een bestelling binnen één dag opgelost!

Beschadigde producten werden onmiddellijk opgelost. Geen moeilijk gedoe maar eerlijke en snelle afhandeling. Compliment!

Een aanbeveling

Super stipt en goede levering. Dankjewel

Een aantal glazen besteld. Bij aankomst bleek er één een kleine beschadiging te hebben en een tweede een productiefout. Via de site de schade 's avonds gemeld, de volgende ochtend was er reactie met nog een paar vragen. Na mijn antwoord werd de boel verder geregeld en de volgende dag had ik 2 nieuwe glazen binnen! Keurig geregeld!

Super goede service

Heel mooi servies ,was super goed verpakt geen beschadigingen . Er waren een aantal kommen niet op voorraad maar die werden zoals beloofd een paar dagen later netjes geleverd .

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.