wow super

gekocht en volgende dag geleverd wow en heel goed verpakt mooi en degelijk servies ,kom zeker terug ,top

Fantastische service, zeer klant vriendelijk

Pannenset besteld, was helaas uitverkocht, kreeg een vriendelijke mail dat de pannenset binnekort weer leverbaar was, en inderdaad als een verrassing kreeg ik een mail dat de bestelde items onderweg waren. Heerlijke klantvriendelijkheid. Tot de volgende bestelling

Chaos

Heel snelle levering Kleur verschilde maar dan via mail alles aangepast en een supersnelle en perfecte service zonder problemen. Ik ben super tevreden en raad deze site dan ook iedereen aan. Love them :-) :-):-)

Fijne theekop en pot

Communicatie over niet te leveren product was heel duidelijk. Mooi product, heb er blij mee

Prettige aankoopervaring!

Goede prijs/kwaliteit, snel verzonden en goed geïnformeerd over de verzending. Heel tevreden met mijn aankoop!

Snelle levering.

Goede kwaliteit.

Correct en netjes ingepakt

Netjes op de hoogte gehouden wanneer het product zou komen.

Kitchen&More is een goed en betrouwbaar webwinkel

Onlangs een product gekocht, die helaas defect bleek te zijn. Kitchen&More heeft op een correct, professioneel en vriendelijk manier het probleem opgelost, door een zeer snel terugbetaling van aankoop bedrag incl. de verzendkosten. Betreft ordernummer 176051

Alles was op tijd en netjes afgeleverd

Mijn bestelling was op tijd. Netjes ingepakt en met de juiste beschrjving erbij.

Snel antwoord Vriendelijk Behulpzaam

Super tevreden

Heel mooie en degelijke borden

Mooie glazen, snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Super klantgericht

Na een bericht dat een raclette apparaat niet op voorraad was is er direct geschakeld door het personeel en oplossing getroffen. Reageren snel en oplossingsgericht. Kan niet anders zeggen dat ze super hebben gehandeld.

Bestelling de volgende dag in huis

Na mijn online aankoop geen bevestigingsmail ontvangen, maar de volgende dag werd het keurig bezorgd.

Snelle levering (de volgende dag!). Goed ingepakt

Ook al plaatste ik mijn bestelling laat in de middag, de levering was echt de volgende dag al! De bordjes waren heel goed ingepakt. Alles is aangekomen zonder enige beschadiging.

Groote keuze

We hadden al ervaring voor ons zelf met sola pannen via jullie. Nu voor onze kleinzoon vonden we dit een goed kado. Prijstechnisch goed en service qua levering top. Is zeker het adres om aan te bevelen voor aanschaf kookgerei

goed, behalve de bezorging

Contact en service zijn goed en erg snel. Ik heb alleen 1 probleem; mijn bestelling is niet geleverd, terwijl Post nl in de app wel leuk verteld dat de bestelling geleverd is. Bij Post nl heb ik ook een bericht gedaan, dat ik niks geen pakje gezien heb, maar zoals gewoonlijk geen bericht gehad of gezien van de Post nl. Hopenlijk hebben jullie een oplossing hiervoor. Dank en groet WJ de Jager.

Ontvangen pan niet juist

Ik heb een pizza pan met keramisch oven besteld, echter wat ik heb ontvangen is niet naar mijn wens.. heb gelijk gebeld en met klantenservice gesproken binnen enkele dagen geroutineerd super snel afgehandeld.. ik zal zeker kitchen&more iedereen aanraden.

Goedemorgen, Allereerst onze oprechte excuses, we hebben de importeur gemaild en de productie is inderdaad aangepast van deze pan, het is vervangen door een marmeren non stick coating, we hebben helaas geen mail van u ontvangen zodat we het voor u op kunnen lossen. Kunt u ons een mailtje sturen? [email protected] dan gaan we er meteen mee bezig, alvast bedankt! Bedankt voor het aanpassen van uw beoordelingstekst, echter staat er nog wel een onvoldoende (cijfer 4)? :)

Goede klantenservice

Goed geholpen door het bedrijf toen bleek dat mijn producten niet op voorraad waren. (Uiteindelijk hebben ze de producten ergens anders besteld waardoor ik toch kon krijgen wat ik wilde).

Mooi op tijd geleverd, mooi materiaal.

Bk pannen gekocht, bij Kitchen&more de laagste prijs.

Medewerkers denken met je mee en willen graag helpen

Hele goeie ervaring.

Prima winkel, snelle levering en goede service bij schade tijdens het bezorgen!

GE-WEL-DIG!

GE-WEL-DIG!

Heel correct bedrijf

Goede opvolging van de bestelling , heel vriendelijk . Alleen maar lof . Bedankt voor de leuke glazen .

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.