Uitstekende afhandeling van de bestelling. Dank hiervoor,

Ondanks dat oorspronkelijke bestelling niet kon worden geleverd werd de gecorrigeerde bestelling prima geleverd.

Alles op 1 website

Fijn dat alle onderdelen van het servies op 1 website te vinden zijn. Eenvoudig doorklikken naar andere onderdelen van hetzelfde servies. Het enige is dat er een aantal items in backstreets staan en ik geen idee heb wanneer deze binnen komen, hier ook geen bericht over gehad.

Vlekkeloze bestelling, niet de volgende dag

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Hoewel om 19;00 besteld, niet dezelfde dag nog verzonden dus pakket kwam pas na het weekend

Zeer vlotte levering en zeer klantvriendelijk

Zeer vlotte levering en zeer klantvriendelijk

Super tevreden

Superstrak design, supermooi

geweldig bedrijf

pannenset besteld , kreeg meteen mail van allervriendelijkste dame, Petra, de set was niet direct leverbaar dus als er haast bij was dan was er wel een andere, prijsverschil zouden we wel uitkomen. Alles besteld en de volgende dag al in huis met een gratis messen set. Petra stuurde mail of ik tevreden was nou dat ben ik zeker! Hartelijk dank.

8’5

Top ervaring en goede service !

Hele goede en snelle levering. Ik had een ecru pannenset besteld. Kreeg gelijk een mailtje dat deze niet op voorraad was. Kon wachten, een andere kleur kiezen of geld terug krijgen. Andere kleur gekozen en deze werd 2 dagen later geleverd. Stevige pannen, en zien er mooi uit. Ik ben er heel blij mee

Fijne produkten voor goede prijs, en prima levering.

Deel van een servies besteld. Goede service en prima levering.

Duurt lang

Bestelling van 7 febr nog niet ontvangen ( keukenmachine zwart ) Wel betaald

Kwaliteit in alle opzichten

Snelheid en professionaliteit zijn kenmerkend

Top service en snelle communicatie

Mijn bestelde product was helaas niet voorradig...ik had kunnen wachten maar wilde het snel in huis hebben, kreeg direct een mail met eventuele andere mogelijkheden. Andere bestelling gedaan via mail contact en volgende dag al in huis. Top service en snelle communicatie!

Very good service!

Klanten service is very helpful and fast with problem solvig situations.

Topproducten en snelle levering

Heel mooie planken. Goede informatie en snelle levering.

Snelle en goede service!

Zou er zekwr vaker bestellen

Snelle reactie

Bij annulering van bestelling het reeds betaalde bedrag snel teruggestort

Goeie klantenservice!

Bestelde product was niet voorradig. Meteen bericht met andere mogelijkheden en snel afgehandeld.

een goede communicatie, komt afspraken na. een aanrader

Super service en communicatie!

Als het goed gaat, mag het ook gezegd worden! De communicatie was supervlot en snel. Mijn servies werd jammer genoeg met 2 gebroken borden geleverd, maar met dank aan een correcte opvolging, werden de dag nadien al 2 nieuwe geleverd!

Goed product en een snelle levering!! Ook erg fijn dat er snel en vriendelijk gereageerd wordt kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Goed, niet duur, kwaliteit en snelle levering

Klantvriendelijk , goede kwaliteit

zeer tevreden

Prima levering!

Prima keuze en stipte levering!

11 op 10

correcte levering binnen de 24 u na bestelling

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.