Mooie en snelle levering conform afspraak .

Zeker aan te bevelen .

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering en goed ingepakt aangezien het breekbaar was.

Heel mooi,apart servies,ziet er super leuk uit

Mooi servies,ik heb heel lang een wit servies gehad,en ben nu voor het olijfkleurig servies gegaan,aparte vormen ziet er chique uit. Ik ben er heel erg blij mee,en ben benieuwd wat onze gasten zullen zeggen. Hele vlotte levering super verpakt.

Niet aan te bevelen

krijg iets anders dan ik besteld had. Echter geen reactie op beoordelingsmail.

Snelle levering, helemaal in orde.

Glaswerk besteld, benieuwd of het heel zou aankomen; puntgaaf! Top!

Snelle levering en prima kwaliteit

Borden besteld van het merk Yong. Deze zijn helaas niet meer verkrijgbaar bij de Blokker. Super blij mee dat ik mijn borden weer kon aanvullen.

Good Quality

I like the items and prices are not high. Also customer service was very helpful.

Vriendelijk, goede service

Persoonlijk en vriendelijk en zeer leuke producten en dat allemaal online :)

Vlotte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Perfecte service, vriendelijk geholpen super kwaliteit.

Toon ik mijn bestelling maakte was artikel niet meer op voorraad. Werd netjes daarover geinformeerd. Was het al lang vergeten toen 2 maanden later het artikel alsnog werd bezorgd. Dank daarvoor.

Snelle en excellente service

Snelle service. Degelijk verpakt.

Super snelle levering, servies goed verpakt!

Duurde even voordat het weer op voorraad was. Maar goede communicatie en snelle levering.

Mooi product voor een goede prijs. En snel geleverd

Fijne website, snelle levering

Snelle levering en goed verpakt !!

Super website. Geweldig aanbod van mooie producten van kwaliteit. Hele snelle levering ondanks de Corona periode. Alles super goed verpakt, al mijn producten waren breekbaar maar alles wordt super goed en stevig verpakt en verzonden zodat het heel aankomt.

Goede service, mooie producten

Mooie producten en kwaliteit is super goed. Communicatie was snel en goed. Jammer dat er geen voorraadbeheer op de website staat en dat je dus (in mijn geval) iets nog nagestuurd moet worden. Wanneer ik iets op het web bestel, dan vind ik voorraad een heel belangrijke factor. Jammer, anders had het een 10/10 geweest.

Uitstekend kwaliteit en service

Ik heb een cocktail set besteld wat helaas niet meer leverbaar was, ze kwamen gelijk met een alternatieve en op hetzelfde dag nog geregeld, ingepakt en verzonden. Zowel het kwaliteit als het prijs van het product is echt top en hun service is echt uitstekend, vriendelijk en behulpzaam klantenservice dus al om al ben erg tevreden met mij aankoop en kan ze alleen maar aanraden.

snelle service

Makkelijk en gebruiksvriendelijk webshop

Product is precies zoals de beschrijving. Heel blij mee

Snelle goede service

Acht borden besteld, dag later keurig geleverd. Bleken twee borden tussen te zitten met kleine productiefout. Na een enkel mailtje meteen twee nieuwe borden gestuurd en extra gecontroleerd! Erg fijne en persoonlijke service, top

Geweldige service!!

Leuke spullen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eindelijk leuk en gezellig servies gevonden!

Ik was op zoek naar een leuk en gezellig ontbijtservies. Nee, dus niet dat saaie witte maar iets om vrolijk bij te ontwaken. Bij Kitchen&More stuitte ik op de borden en bekers van Josien Broeren. Zo leuk en gezellig om nu in het zonnetje van het ontbijt te kunnen genieten. Van mij mag dit servies uitgebreid worden met dinerborden en bakjes voor yoghurt en fruit.

Top kwaliteit

Netjes ingepakt super fijn.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.