Zeer klantvriendelijk!!

Zeer klantvriendelijk! Het artikel dat ik bestelde was niet meer op voorraad, stond dan ook op de site, dus was een pre-order. Ik kreeg evengoed heel snel een mail, om nog voor de zekerheid de lange leveringstermijn onder mijn aandacht te brengen. heel netjes. Nadat bleek dat na deze termijn het artikel toch niet meer werd geleverd, kreeg ik de keuze het nieuwe vervangende artikel ervoor in de plaats te kiezen, of mijn bestelling helemaal te annuleren. Ik koos voor het eerste, al waren ze nu wat duurder (door nog betere kwaliteit). Maar het prijsverschil is gedeeld, zij kwamen mij tegemoet. Heel fijn, je wordt echt als klant behandeld en benaderd, niet als nummertje. Helemaal in deze tijd heel fijn!

Topservice

Bestelde product was niet snel leverbaar. Vergelijkbaar product werd voorgesteld. De meerkost werd - zonder vraag - deels in vermindering gebracht. Steeds goed op de hoogte gebracht van standvan zaken. Top.

Prachtig en stevig bestek!

Dit mooie bestek hebben wij gezien en in handen gehad bij een restaurant. Hier waren wij gelijk weg van, mooie kwaliteit, stevig en prachtig in 'barok'-stijl' gegraveerd. En....voor ons niet geheel onbelangrijk: vaatwasbestendig! Wat ook fijn is, is dat de set 18-delig is, voir 6 personen. Altijd handig. Vaak is een set voor 4 personen, net te weinig. De volgende dag direct besteld. Snelle levering en netjes verpakt.

Snelle levering, deugdelijk product

zie titel

Supersnelle levering en prachtig product!

Zoals beloofd werd mijn pan de dag na bestelling geleverd, goed verpakt en dus onbeschadigd!

Snelle levering, niet alle producten zoals afgebeeld

Snijplanken in houder besteld, afgebeeld stonden er 4 verschillende kleuren snijplanken met label voor welk product je het kan gebruiken; vis, kip, rood vlees en groenten. Echter kreeg ik 3 snijplanken met een uitgesneden koe als label die na 1x afwassen ook alle drie zijn afgeknapt… maar goed een snijplank is een snijplank, het doet waar het voor bedoeld is. Olie en azijn stel zijn volgens afbeelding en ook naar verwachting.

Uitstekende service, snel contact. Kwaliteit!

Mijn bestelling was niet meer leverbaar (grondstofcrisis). Dezelfde avond na mijn bestelling een persoonlijk bericht gekregen over de alternatieven. Ben heel blij met mijn braadpan, die ik een dag later ontving. Gelijk gebruikt voor het etentje, dat ik organiseerde.... super!

Geweldige service!

Wat een prettig bedrijf! Wijnglazen besteld en bij levering bleek er 1 beschadigd te zijn. Een mail gestuurd en er kwam gelijk reactie terug dat het opgelost werd en dat was ook zo! Heel fijn contact met de medewerkers gehad en alles is perfect opgelost!!

Mooi product, zeer snelle levering

Ondanks dat ik maar iets heel kleins besteld heb, is het precies wat ik zocht. En super snelle levering met gelukkig gewoon TNT.

Perfect, maar ik mis de optie gratis verzending vanaf een bepaald bedrag

Grote en brede collectie, heb vervangprodukten gezocht die aansloten met mijn bestaande collectie, ben er in geslaagd (minimaal en aanvaardbaar verschil. Gezien het glazen betrof heb ik de optie verzekering bij genomen.. Ik mis echter de optie van gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag. Bij een gelijkaardige site waar ik ook iets heb besteld, eb ik mijn optie om 6 stuks te bestellen verhoogd naar 9 stuks om de gratis verzending te bekomen. Voor de uitvoering van de bestelling 100% tevreden

Top product voor een lage prijs met hoge kwaliteit

Nergens heb ik zo goedkoop een messenset met zulke goede kwaliteit kunnen vinden de etui/tas is zeer stevig en sterk de messen zijn allemaal stuk voor stuk scherp en snijden fijn (zelfs met grote handen) ik ben zelf kok en presentatie is ook belangrijk ze zien er ook nog eens professioneel uit dus ik ben super tevreden levering was ook snel ik had hem gelijk de volgende dag in huis

Goed en snel verzonden

Na het bestellen van de pannen ontving ik een persoonlijke mail dat de pannen niet snel geleverd konden worden. Ze hadden wel een alternatief. De andere pannen zijn na 1 dag geleverd. De kwaliteit is erg goed en voldoet zeker aan de verwachting.

snelle levering, product zoals omschreven

Duidelijke website, snelle levering, product zoals omschreven. Zeer goed ingepakt ter voorkoming van eventuele beschadigingen.

Gevarieerd aanbod aan producten, snelle service, vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Mooie artikelen goed verpakt en super snelle levering

Goed; enkel review-aanvragen graag beperken

- Communicatie goed (vrij snel een persoonlijke mail ontvangen dat het product niet op voorraad was (4 besteld, 3 op voorraad), maar keuze gekregen uit annuleren, wachten of 2 deelleveringen; vond ik netjes). - Twee mailtjes ontvangen of we een review achter willen laten; op twee verschillende plekken (waaronder deze dus). Eentje lijkt mij wel genoeg....

Perfect !

Snelheid, efficiëntie, betrouwbaarheid !

prima bestel-mogelijkheid en zeer vlotte bezorging.

zie boven genoemde prima beoordeling.

Prima service, vlotte levering

De set was vlot geleverd met een gevraagde aanpassing. OMdat er een defect bord bij zat, deze gemeld en direct een nieuwe ontvangen, Prima!!

Goede respons.

Ik heb zelf een foute bestelling gemaakt. En kon opnieuw een bestelling doen zonder extra verzendkosten te betalen. Ondanks mijn eigen foute bestelling! En binnen een week kreeg ik mijn juiste bestelling. In één woord top service!

Prima ben zeer tevreden over alles.

Zeer snelle levering

Heel duidelijke en uitgebreide specificatie wat je besteld en prima kwaliteit!

Wat een geweldige klantenservice

Ik heb een pannenset besteld voor inductie. Deze was betaald maar bleek niet voorradig. Er is werkelijk alles aan gedaan om mij te helpen. Van retourneren van het bedrag, tot voorbeelden ter vervanging en uiteindelijk contact opgenomen met de leverancier en is de set alsnog vrij snel geleverd! Echt top!

Afspraak is afspraak

De pannen die ik had uitgezocht waren niet meer op voorraad. Ik kreeg meteen een persoonlijke mail terug . Met de vraag of ik wou wachten ong 14 dagen of andere uitzoeken Ik koos om te wachten en werd netje op de hoogte gehouden Top top

Artikel werd zeer zorgvuldig geleverd. Stevig verpakt en mooie kwaliteit. Een aanrader !

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.