Ik had een bestelling gedaan en het moest zeker de dag erna geleverd worden. Helaas was het kleur dat ik wilde niet in voorraad. Ik kreeg meteen een mail hierna om mijn bestelling nog aan te passen en het is op tijd geleverd! Een zeer tevreden klant!

Ouderwetse kwaliteit!

Goed verzorgd

Super service en mooi servies

Voor de eerste keer 6 speciale borden besteld. 17 juli besteld en 18 juli af te halen bij Post NL punt. Helaas was 1 van de 6 borden beschadigd. Volgens instructie foto ingestuurd om 18u op 18 juli en 19 juli kon ik het nieuwe bord al ophalen. Super service.

Snelle reactie per mail.

Prima service!

Mooie glazen, snelke levering

Mooie glazen besteld. Prima verpakt en snel geleverd!

Kwaliteit en goede service

Dit is een goede mooie frituurpan van uitstekende kwaliteit de service van kitchen & more is geweldig snel en goed contact!

Zeer goede service en snelle levering

Kwaliteit goed; communicatie kan beter

Het servies dat ik bestelde is goed verpakt geleverd. Bijzonder was wel dat ik geen e-mailtje of bestelbevestiging kreeg na het betalen. De verzending gebeurde 3 werkdagen later, ondanks dat de volgende dag werd beloofd. Dit ook zonder e-mail. Beetje gek, maar ik had geen haast en ben blij met het product!

Goedemorgen Cor, Bedankt voor uw beoordeling, ik ben meteen even gaan kijken wat er mis is gegaan en ik zie dat wij u meteen hebben gemaild op de dag dat u heeft besteld, wellicht is de mail in uw spam beland? Ik heb hem nog even voor u gekopieerd, dan weet u in ieder geval dat we u hebben geprobeerd te mailen maar dat deze mail helaas niet bij u binnen is gekomen. Gelukkig heeft u inmiddels het servies ontvangen. Excuses voor het ongemak! Goedemiddag Cor, Bedankt voor uw bestelling! Helaas is het Bord 27 cm Baltic Peach niet direct meer voldoende voorradig door de enorme drukte van de afgelopen week. We verwachten ze over enkele werkdagen weer binnen, gepland op woensdag. We verzenden dan direct. Zodra PostNL het pakket gesorteerd heeft krijgt u de tracking code. Excuus voor de kleine vertraging en een fijne dag! Via email, 8 dagen geleden . Verzonden

Uitstekende klantenservice, prachtig servies

Ik bestelde het servies voor onze horecazaak bij Kitchen&More. Meteen na de bestelling (om 20u ‘s avonds!) kreeg ik een bevestiging en een heel duidelijke en klantvriendelijke mail over de artikelen die niet (volledig) binnen de geafficheerde besteltermijn uitgeleverd konden worden. Nieuwe leveringsdatum en eventuele alternatieven werden meteen aangegeven. De bestelde goederen werden uiteindelijk mooi volgens afspraak geleverd en zijn werkelijk prachtig!

Snelle en goede service. Optijd verzonden dus snel binnen.

Goede en betrouwbare leverancier.

Materialen zijn erg goed verpakt. Zou ik zo weer spullen gaan bestellen.

precies het servies dat ik zocht. Levering zeer correct en super snel

zie hierboven

TOF

Chat superglued bereikbaar, eerlijke en duidelijke antwoorden en informatie snelle levering goed ingepakt FIJN!

Podium Bredius in Woerden is er blij mee!

Goede snelle klantenservice, bedankt Anita! Volgende pakketje al weer onderweg. Binnenkort verkrijgbaar bij Podium Bredius in Woerden : thee uit de theeglazen van Kitchen & More. Komt allen naar onze leuke activiteiten! Check onze website podiumbredius.nl, er zit altijd wat leuks bij!

zeer vlotte behandeling

Correcte informatie ivm levering

Top meedenkers

Bij mijn betelling was er een kleine vergissing inhet aantal stuks gemaakt. Mail gestuurd, in no time opgelost. Goed gedaan. En de producten op zich prima. Ik ben tevreden.

Snelle verzending, prima communicatie

Mijn bestelling was niet in totaal op voorraad. De nalevering wordt kosteloos nagestuurd. De rest van de bestelling was de volgende dag in huis.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding

Vliegenkap

Op donderdag voor 20:00 2 vliegenkappen besteld. Ontving meteen een mailtje dat door drukte niet op tijd geleverd kon worden. Ik had ze toch al dinsdag in huis. Zien er zelfs beter uit dan op foto en zijn netjes afgewerkt.

Heel erg goed geholpen

Mijn bestelling bleek niet voorradig, waarop de klantenservice van de winkel direct contact opnam met de leverancier. Een dag later kreeg ik te horen dat mijn bestelling eraan kwam! Mijn bestelling, een visschaal, was uitermate zorgvuldig ingepakt, in veel noppenfolie en een doos, die bezorgd werd door Post.nl. Heb de schaal dan ook onbeschadigd ontvangen. Alle lof voor de medewerkers van Kitchen&More. Ik wil zeker vaker in deze winkel bestellen.

Mooie servive

Bestelling niet compleet wordt gratis nagestuurd

Top en tip

De bestelde glaasjes bleken niet op voorraad. Al heel snel kreeg ik een reactie met verschillende opties om de bestelling af te wachten, te annuleren of gebruik te maken van aangeboden alternatieven in de zelfde kleur. Gelukkig was de voorraad snel aangevuld en kreeg ik mijn bestelling zonder vertraging. De glazen waren goed verpakt. Tip: laat op de website zien dat artikelen niet op voorraad zijn.

Leuke artikelen

Alles was prima. De site, levering, klantvriendelijk. Belangrijk was de toestand na levering, alles goed ingepakt zodat er geen stukken waren. Eén opmerking voor het halve sterretje: op de site mag er een beetje meer uitleg gegeven worden betreffende de afmetingen. Een keuzeregister had ook gemakkelijk geweest inzake afmetingen.

Zeer positief

Dit was mijn eerste bestelling en vond het best spannend om borden online te bestellen en te laten bezorgen. Maar die spanning bleek totaal niet nodig. Wat werd het snel verzonden en keurig verpakt. Boven verwachting allemaal. Kortom, een zeer tevreden klant.

Besteld en de volgende dag in huis.

Stevinstraat 6

9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.