Super klantenservice, mooie producten

Ik heb een mooi servies van Bonna gekocht, heel mooi en superblij mee! Klantenservice is echt uitstekend en ik bestel zeker weer!

Uitdtekend

Snelle levering van kwaliteitsartikelen.

zeer goed verpakt, heel belangrijk. snelle levering

Snelle levering!

Goede kwaliteit/ prijsverhouding

Snelle levering met zorg voor verzending

Op de website keuze uit mooie keukenbenodigdheden. Bestelde borden en kommen werden snel, de volgende dag, al keurig en goed verpakt bezorgd.

Een tien geef ik niet maar een 9 zeker Mooie pan snelle levering..

mwah

ik bestel tafel rollen.... denk... de grootste maat moet het kunnen zijn. blijkt, dat de breedte 90 cm is. Tja.. .daar heb ik natuurlijk niets aan.

Beste Suzanne, u heeft tafelLOPERS besteld. Alle afmetingen staan er netjes bij. Indien iets niet naar wens is had u ons altijd even kunnen bellen of mailen, en retourneren kan natuurlijk ook altijd. Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Superleuke, lekker grote cappucinokoppen voor een prima prijs!

Superleuke, lekker grote cappucinokoppen voor een prima prijs!

Oké... !!!

Juiste levering,super verpakking,duidelijke begeleiding....!!!!

Snelle levering en goed

Mooi aanbod. Snelle levering Mooi uitzetset

Top ondanks de fouten

8 borden besteld er waren er 2 tekort, 's avonds mailtje gestuurd, onmiddellijk reactie gekregen en tegen de morgen mail om te zeggen dat ze de resterende borden zouden opsturen en 2 dagen later was alles in orde

Goede website en snelle levering

Snelle service na de bestelling en goede kwaliteit van het bestelde.

Super goede levering!!

Mooi servies voor een mooie prijs. Snelle levering en heel goed verpakt!! Ben er heel blij mee!!

Zeer snelle levering

Goede en snelle service! Top kwaliteit spullen

Zeker een aanrader!

Fijne online winkel!

Mooie collectie. Met vragen kun je terecht via bellen, e-mail of chat. Even overleg gehad en mijn bestelling was de volgende dag in huis. Een aanrader!

Veel keuze, snel geleverd

Een harstikke leuke set glazen gezien op de site, besteld en de volgende dag al geleverd

heel benaderbaar

Ik heb een blunder gemaakt, meteen een herstel afspraak daarover kunnen maken

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Na heel lang zoeken uiteindelijk bij Kitchen&more dinerborden gevonden die volledig voldeden aan mijn wensen. Beetje spannend om te bestellen via een website, maar de borden waren super goed verpakt en de levering was super snel. Producten zijn precies zoals beschreven. Blij mee! Hier wil/durf ik een volgende keer weer een bestelling te plaatsen.

geen (onaangename) verrassingen

Product werd snel geleverd en beantwoordde volledig aan de beschrijving en onze verwachtingen.

Meedenkend en snel

Prima service. Meedenkend en snel

Vlotte levering en prima product

Mooi en snel

Mooie soepkoppen en snel gerevelrd

Snelle verzending en netjes verpakt

Mooie pastaborden! Ben er erg blij mee! Lang gezocht naar de juiste maat... deze zijn perfect.

Had serviesje besteld en 2 dgn later aan gekregen in België !Goed verpakt omdat het breekbaar was ! Perfect

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.