Filters

10

Uitstekende, snelle afhandeling, ook van het retourbeleid.

Daags na het plaatsen van de bestelling werd het product afgeleverd. Helaas waren de bokaallepels te groot voor thee- en koffiekopjes. Terugsturen was géén probleem , wel zelf de verzendkosten betalen. Binnen een week stond het retourbedrag weer op mijn rekening!!!!! Alle lof voor dit bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Keurig en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service, supersnelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi, goed en snel geleverd.

Ik was op zoek naar een mooie decoratieve theepot om kado te geven. Prima product, perfect ingepakt en de volgende dag al in huis. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Snelle levering, jammer genoeg 3 borden stuk maar de volgende dag de nieuwe al weer thuis bezorgd. Misschien een tip: zet op de doos dat er breekbaar materiaal in zit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Artikel beschadigd ontvangen (door de post), werd gemakkelijk opgepakt en opgelost. Goede service, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service.

In verband met een pro order voor een product hebben we van te voren contact gehad over de eerst volgende levermogelijkheid. Dit contact was zeer vriendelijk, duidelijk en snel. Ook het verzenden van het product ging zeer snel. Al met al een fijne ervaring en we zijn blij met onze wafelijzer.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en goede levering

snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Fijne goede ervaring. 1 bord gebroken aangekomen, dit gemeld en met de super service alles snel en makkelijk kunnen regelen. Snelle reacties via de mail. Al met al blij met het servies en de service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Bij levering merkte ik dat één bord gebroken was. Nadat ik Kitchen &More hiervan op de hoogte gebracht had werd er direct een nieuw bord opgestuurd. Supercontent!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Meerdere malen borden besteld, helaas was de post niet zo voorzichtig en zijn een aantal borden gesneuveld. Kitchen&More heeft dezelfde dag nog de borden vervangen; helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende producten én klantenservice

Ik heb mijn bestelling gedaan van Palmer Kiryu. Erg mooi servies en ook goed geholpen door de klantenservice. Erg tevreden mee

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht Service

mijn eerste bestellingen ging goed. super snel. mijn 2nd, ik bestel sinds 14 augustus 2021. tot nu, hebben ik die producten NIET ontvangen... Email ontvangen? Ja... Maar ik MOET WACHTEN!! Hoe lang? Dat weet ik niet. Slecht service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, wij hebben u op de dag van uw bestelling gemaild dat het minimaal 6 weken ging duren, die tijd is inderdaad verstreken. Ook hebben we een alternatief geboden of aangeboden om te annuleren. U heeft ons een mail gestuurd vanochtend en start 5 minuten later een boze chat waarin u ons verwijt dat we u niet terug hebben gemaild. De mail was toen van 13 minuten geleden. We zijn snel, maar niet ZO snel. Ik begreep dat uw order is gewijzigd naar de schaaltjes die wij ook oorspronkelijk voorstelden aan u 14 augustus en alles opgelost is. Jammer dat we ondanks de eerdere orders die wel vlot geleverd zijn (waarschijnlijk voor de Corona situatie), onze snelle respons en meerdere oplossingen een 1 krijgen.

10

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

was de eerste keer

besteling goed ingepakt toch bovenste lei steen kapot dad moest dienen om op fasade trug te zeten heb een tekort

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering. De volgende dag al in huis. Precies wat ik van verwachtte

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Zeer behulpzaam indien er problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele vriendelijke afwikkeling van de bestelling

Artikelen waren zeer goed verpakt Levering volgens de normen met excuses voor de vertraging in de levering ! Goede prijs- kwaliteit ! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Bij de zending was er een bord defect. Dit is onmiddellijk verholpen door een nieuwe toe te zenden. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Prima snelle levering, mooie borden voor de beste prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Een artikel was niet tijdig leverbaar. Er werd mijn een heel goed alternatief aangeboden, samen met afspraak dat ruilen na kerstmis ook nog mogelijk is. het betreft een kerstcadeau. Een aanrader voor iedereen die van lekker tafelen houdt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling snel en verzorgd afgeleverd.

12 risotto borden besteld voor een zeer aantrekkelijke prijs . Een mooie site en fijn beschreven ik raad het iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel mijn bestelling in huis.

Groot en gevarieerd aanbod. Duidelijke website, die er netjes en overzichtelijk uitziet. Heel klantvriendelijk. Zeer prettig dat je bestelling zo snel geleverd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi servies, top service

Ik heb de serviesset Turbolino blauw besteld. Hartstikke mooi en stevig. Wel waren bij bezorging enkele borden kapot. Na melding hiervan heb ik zeer snel een reactie gekregen en werden de vervangende borden de volgende werkdag verstuurd. Super! Wat zou kunnen helpen tegen beschadiging is om op de doos een waarschuwing voor ‘breekbaar’ te vermelden.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd