Top kwaliteit, super vriendelijk en hulpvaardig

Top kwaliteit, super vriendelijk en hulpvaardig

Prijs kwaliteit in overeenstemming

Correcte afhandeling van de bestelling

Mijn bestelling van 24 proefglazen was zeer goed verpakt en daardoor zonder breuk geleverd. Het. Pakket werd binnen 4 werkdagen geleverd. Prijs goed, communicatie goed, verpakking en verzending goed.

Super geholpen, kreeg zelfs duurdere pannen aangeboden omdat mijn eerste keuze (tijdelijk) niet leverbaar was. Zou hier zo weer bestellen, ruime keus, en snel geleverd

super bezorgd zonder schade van porselein

zeer tevreden over de verzending van porselein.

Netjes en goed

Borden besteld netjes ingepakt. Wel op tijd geleverd daar kunnen veel winkels wat van leren..

Juiste omschrijving van het geleverde. Alleen jammer dat het niet bezorgd werd op de aangegeven voorkeurstemmen datum. Maar daar kunnen zij niets aan doen

Prima product precies wat ik wilde

Het was de eerste keer dat ik hier iets gekocht heb. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik was ook verrast dat er een onderhuids briefje bij zat.

heel goed

Pracht wokpan, Royal line, gekocht bij Kitchen&More. Doordat ik een Nederlandse vertaling miste bij de wokpan van Royal Line zocht ik op andere sites. Daar bleek dat dezelfde wokpan bij Bol.com goedkoper was dan bij Kitchen&More. Ik melde dat bij Kitchen&More en zonder gedoe kreeg ik dezelfde dag het verschil teruggestort. Dat vind ik nog eens 'n hele goede service!!

Snel geleverde messenset die er prachtig uitziet tegen een zeer redelijke prijs.

Zeer klantvriendelijk

Mij bestelling was verkeerd geleverd, ik heb de klantenservice gemeld en de volgende dag kreeg ik gelijk een pakketje binnen. Heel snel en klantvriendelijk. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen!

ALLES OK. DANK..

ALLES OK. DANK ..

Goed en lekker snel

Zie hierboven

Mooie spullen voor goede prijs

In eerste instantie al eens borden gekocht bij Kitchen&More. Prachtig service van degelijk materiaal. Onlangs nog een set kommetje gekochr waarover ik erg tevreden ben. Spullen zijn goed verpakt en worden snel bezorgd.

erg tevreden

Prima producten, snelle levering, veilige verpakking en goede klantenservice

Fantastische klantenservice

Ondanks we de bestelling hebben geretourneerd hebben we de klantenservice van kitchen&more als zeer positief ervaring. Snelle reactie en erg vriendelijk.

Niet twijfelen: goede kwaliteit, snel geleverd.

Jaren heb ik gebakken in anti-aanbakpannen die na een paar weken of maanden de anti kwijt waren en alleen nog maar aanbakten. Bij Kitchen&More 4 Greenpan Cambridge Bronze pannen besteld. We zijn er heel tevreden over: niet alleen de kwaliteit is super, ook de prijs viel heel erg mee. Alle oude pannen kunnen gerecycleerd worden. Nog een pluspunt: Greenpan is Belgisch, dus steunen we ook de lokale economie in moeilijk coronatijden.

Toppie!!!

Makkelijk te bestellen goede kwaliteit en supersnelle levering! Bedankt!

Correcte afhandeling

Ons product werd snel en correct geleverd.

GOEDE KWALITEIT - SNELLE SERVICE

Ondanks dat onze bestelling een dagje langer duurde, werden we niet alleen keurig op de hoogte gehouden maar belofte ook nagekomen. Bestelwijze via site was overzichtelijk en makkelijk. Servies van goede kwaliteit en zoals afgebeeld. Kortom: wij blijven bestellen bij Kitchen&More als we weer ons serviesgoed willen aanvullen!

Vlotte levering en super pannen.

Mooi en goede website. Vlotte levering op dag dat je zelf wilt. En super goede pannen.

Geweldige service

Snelle levering. Goed contact via mail.

's Avonds de bestelling geplaatst en de volgende morgen al geleverd. Alles heel zorgvuldig ingepakt. Top

Prachtige spullen, snel geleverd!

Snelle levering, mooie spullen tegen een reële prijs

snelle levering, en echt heel goed verpakt

Ik heb een heel mooi servies besteld, dat de volgende dag al geleverd werd en super goed ingepakt was.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.