Ik had geen grote bestelling, maar de behandeling was alsof we een grote waardevolle klant zijn.

Vlotte correcte afhandeling. Heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Is een aantrekkelijk bedrijf om mee te onderhandelen.

Ik had mijn bestelling snel binnen. De mokken waren netjes verpakt en zijn keurig binnen gekomen.

Snel en prima

Producten kwamen overeen met de omschrijving en waren supersnel binnen. Bestelling eind van de middag geplaatst en werd de volgende ochtend geleverd. Heel blij mee! Ik had nog nooit van Kitchen&More gehoord, maar het is zeker een aanrader!

Snel, betrouwbaar

Ik had mijn bestelling snel binnen. De schalen waren netjes verpakt en zijn keurig binnen gekomen. Ik weet dat ik niet teveel betaal bij Kirchen&More.

Helaas was de foto van mijn product niet betrouwbaar.

Ik heb een Mandoline Kitchen Snijder besteld. De foto op de website was hetzelfde als een andere die ik had gezien. Dit was echter een ander merk en het product had ook andere kleuren als op de foto. Hoewel de foto dus van een ander merk was, was het product wel goed en snel verzonden.

Beste Jiska, we kregen uw beoordeling binnen en zijn het gelijk gaan nakijken. Dit is de foto die wij van de producent hebben ontvangen, dus zijn er vanuit gegaan dat deze correct is. U zegt een ander merk te hebben ontvangen dan dat wij melden? We verkopen deze mandoline al meer dan 2 jaar en heb er nog nooit een klacht over gehad, dus we zijn enigszins verbaasd. We hebben ook geen klacht van u ontvangen per mail of telefoon, alleen deze onvoldoende beoordeling. Ik heb u tevens nog gemaild hierover maar krijg geen reactie. Horen graag van u zodat we wellicht de kans kunnen krijgen om de klacht op te lossen. Fijne dag!

Geweldige kopjes van Josien Broeren

Bestelling te snel geleverd! Ja mensen dat kan ook! Verder helemaal top!

Snelle en correcte legering

Er werd zoals aangegeven de volgende dag gekleineerd. Artikel was keurig gepakt. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Helemaal goed

Eidopjes besteld en op afspraak verstuurd naar het opgegeven adres

Snel geleverd, en niet duur!

Bestelling was er snel, goed verpakt, ziet er mooi uit en niet duur! Bedankt!

het product kan geweldig goed zijn, maar helaas is postnl zoals altijd de dwarsligger...

Geweldig product maar helaas laat postnl altijd op zich wachten...zijn al zeker 4 dagen aan het wachten en ze blijven het keer op keer uitstellen...is trouwens niet de eerste keer.

De juiste magneetsnappers

Na lang zoeken hier de juiste snapper gevonden. Binnen de gestelde tijd geleverd.

duidelijk, makkelijk, snel en goed

Mooie wijnglazen gevonden, besteld en in no time thuis. Top!

Snelle levering,

Goede en snelle.levering. Borden waren erg goed verpakt. Enige wat ik jammer vond zijn de verzendkosten.

Snel en goed.

N.v.t. Zie boven.

Erg prettig

Erg prettig dat er ook in Duitsland tegen een normale verzendprijs geleverd wordt.

Bij mijn bestelling was een bord kapot. Wij hebben dit gemeld en twee dagen er na hadden we al een nieuw bord Dit is nog eens SERVICE!!

Prima correct op tijd goed ingepakt tevreden

Práchtig servies en geweldige service

Het servies is geweldig en ondanks dat de bezorger tot twee maal toe beschadiging had veroorzaakt, perfect opgelost en zeer snelle reactie. Top!

gewoon perfect geleverd

alles ok

Iets beter verpakken voor breekbaarheid verder zeer tevreden

Had iets stuk ontvangen maar wel goed opgelost..

Hele snelle levering. Wel een beetje een hele grote doos waar het in zat, dus wel erg veel papierafval/karton. Is niet echt nodig, dus tip......stop het niet allemaal in een veel te grote doos met kartonnen rollen als opvulling.

Prima service. Bestelling ging verkeer, maar uitstekend opgelost.

Ik had 3 pannen besteld. 2 bleken niet meer leverbaar. Hier is op een prima manier op gereageerd. De bestelling is aangepast en 2 dagen later had ik uitstekende pannen binnen.

Ik miste 2 schaaltjes bij m’n bestelling. Na een mailtje werden ze eerstvolgende werkdag gelijk nagezonden! Top service!

Heel gemakkelijk, leuk en gelukkig

De winkel heeft veel keuze en gemakkelijk om te gebruiken. De spullen waren van hoge kwaliteit en wij zijn heel tevreden... Aflevering was zoals beloofd en alles was in goede stand.

Te snelle levering

Had een bestelling geplaatst, volgende dag al huis. Had echter aangegeven in he.t bestelproces dat ik de bestelde artikelen wat later wilde ontvangen i.v.m. het niet thuis zijn. Voor de rest was het allemaal prima!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.