Snelle levering + alles in orde

Cuphouders voor Dolce Gusto besteld, kwamen snel binnen, maar helaas net niet lekker passend. Heb ze wat moeten verbuigen om de cups vast te kunnen houden.

Perfecte service, zeer snelle reactie!

Absoluut geen klachten of problemen! Heb een pan besteld van Ronneby Bruk. Wist eigenlijk niet goed hoe in te branden en of dit nodig was. Via mail contact gezocht en kreeg werkelijk binnen 5 min reactie terug. Bel afspraak gemaakt en binnen no-time was ik op de hoogte. Netjes al m'n vragen beantwoord. Inmiddels pan gebruikt en ik had deze eigenlijk al eerder moeten bestellen, zo fijn. De verkoper had gelijk...

super

Prachtige pannen en een zeer vlotte levering .

Bestelling bordjes

Efficiënt bestelling geplaatst. Bestelling kwam keurig de volgende dag aan ook al was de aflevering in België .

Super snelle levering

Ik kan de pannen nog niet gebruiken dus over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen, tot nu toe zien de pannen er super sjiek uit en kan niet wachten om te ze mogen gebruiken. De gratis messenset ziet er ook mooi uit

Super snelle levering

Super snel, mooie producten!!

Mooie serveerplanken, niet te duur en snel geleverd.

Goed.

op tijd geleverd

adapter werkt uitstekend

Prima service.

Supper snelle levering!

Snel en goed verpakt geleverd.

Ruim assortiment, goede prijs en snelle levering. Ga hier zeker vaker bestellen.

Doen wat ze beloven.

Komen afspraken na enleveren op de juiste tijd. Servies goed excellent verpakt zodat er geen s harde aan het servies kan ontstaan.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Het was er de volgende dag al. Goede kwaliteit, heel erg mooi.

Supersnelle en correcte levering!

Supersnelle en correcte levering. De service is top!

Mooie kwaliteit en goede prijs

Heel tevreden en snelle levering

Wat ze zeggen maken ze waar. Top bedrijf

We hadden een kleine bestelling gedaan, alles snel en top bezorgd, helaas kregen we een verkeerd artikel toegestuurd. Maar ja iedereen maakt foutjes. Een mail gestuurd en het werd direct opgelost. Echt top, zeer professioneel en uiterst klantvriendelijk behandeld en benaderd. Jammer dat je maar 5 sterren kunt geven😉. Mvg Tijs

Hé Tijs, bedankt voor deze leuke review! Helaas inderdaad een domme fout van ons, maar blij dat we het goed hebben opgelost! Dankjewel voor je begrip en deze review, fijne avond! Groetjes Team Kitchen&More

Top en snel geleverd

Na bestellen , netjes en snel geleverd . Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Beveel jullie zeker aan bij andere mensen

uitstekend

uitstekend

Bedankt voor deze 10! :)

Alles correct verlopen, op één dag geleverd, Topper !!!!

servies ( Mossa ) veel mooier int echt dan op de foto. Me Happy 😄

Perfect!

Leuke spullen voor een goede prijs, snel en vakkundig verzonden. Wat wil je nog meer!

Prima verzorgd

Snel en goed verpakt.

Mooie overzichtelijke website. Heb een mooi servies kunnen vinden. Het servies is wat ik ervan verwachte.

Prima prijs kwaliteit voor de Irish offee glazen

Erg klantvriendelijk en inhoudelijk goede adviezen

Via de mail begrip en hulp gekregen bij het gebruiken van kortingscode. Goede adviezen mbt de aankoop.

Bedankt voor deze review Cock, hopelijk bevalt de grillpan! Veel kookplezier en een fijne avond!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.