Snel en klantvriendelijk

Mijn servies had ik supersnel in huis. Er was wel een kom gebroken. Ik heb gemaild met de klantenservice en kreeg heel snel een vriendelijk antwoord en er werd direct een nieuwe kom opgestuurd. Top.

De volgende dag al in huis. Heel fijn en heel goed ingepakt

Producten worden snel en heel netjes geleverd. Goede kwaliteit tegen ook een goede prijs.

Perfect service en goede kwaliteit spullen

Serviesgoed wat ik besteld heb is zo als het op internet staat. Kwaliteit prijs is perfect.

Vlotte levering, prima produkt

Vlotte bestelling Prima product Vlot geleverd

Op 29 december bestelde wij een serviesset en op 31 december hadden we het al binnen. Fijn dat ook tussen de feestdagen zo'n snelle levering mogelijk is! Het servies was heel goed ingepakt. Wij hebben gekozen voor "Serviesset 24-delig Turbolino blauw" en het is volledig naar onze verwachting! Wat je op de foto's niet kan zien is dat het heel licht in gewicht is, daar zijn we ook blij mee!

Snelle levering in drukke tijden

Ik heb op 30/12 (extra) borden besteld bij Kitchen&More omdat ik een diner ging geven op oudjaar. De borden zijn keurig op 31/12 geleverd. Ik had de borden eerder bij een andere webshop besteld, maar zij konden de borden niet op tijd leveren waardoor ik de bestelling daar heb moeten annuleren. Dus was heel blij dat het last minute nog lukte bij Kitchen&more.

Niets op jullie service aan te merken.

Bezorging was later dan verteld werd , maar dat ligt niet aan jullie , PostNL is hierin de schuldige. Pakket was correct verpakt en in goede conditie ontvangen.

Snel en goed uitstekend

Super snel en de kwaliteit is hoog.

Op 30 december besteld en de volgende dag geleverd.... en dat tijdens de feestdagen. Top!

Snelle levering en goeie kwaliteit. Zeker een aanrader.

Mooi product en vlotte levering

Bestellen via de site was gemakkelijk en het werd de volgende dag al geleverd!

Snelle levering van een mooi product

De dag voor oudjaar ontdekten wij dat onze pan niet op de inductieplaat kon. De dag van oudjaar werd onze onderzetplaat reeds geleverd. Top!!

perferct

Goede communicatie, perfect verpakt.

Snelle service. Duidelijke communicatie.

Zeer positief

Snel en correct

Alles naar wens.

Exact wat we voor ogen hadden, levertijd perfect, goed verpakt. In één woord dus, klasse.

Duidelijke site en snelle levering

Gewoon zelf te laat besteld, maar echt de volgende dag in huis. Hierdoor heb ik mijn kerst voorgerecht mooi kunnen presenteren🙂

Jullie bezorgdienst heeft het bestelde niet op afgesproken tijd afgeleverd.

Het bestelde is nooit aangeboden op adres en is retour gegaan naar distributie centrum. Slechte service dus.

Beste Hans, wat vervelend dat uw pakket nog niet aangekomen is. U had ook gewoon even contact met ons mogen opnemen in plaats van gelijk deze 1 als beoordeling te geven ;) Het pakket is netjes verzonden op de dag van bestelling en is daadwerkelijk wel bij u aangeboden maar u was niet thuis. Toen is het pakket weer mee terug genomen door PostNL. We hebben u ook al gemaild hierover maar hebben nog geen reactie mogen ontvangen. Mocht het pakket niet vlot geleverd worden neem dan aub even contact met ons op zodat we een onderzoek kunnen laten instellen door PostNL. In de track&trace gegevens zie ik dat het pakket alsnog vandaag afgeleverd is. 27 dec. 2019 13:36 Uur Zending is bezorgd 27 dec. 2019 07:54 Uur Bezorger is onderweg 24 dec. 2019 23:16 Uur Zending is gesorteerd 24 dec. 2019 16:12 Uur Vze ingenomen door Planbalie 24 dec. 2019 13:52 Uur We hebben u gemist, we komen nog een keer 24 dec. 2019 07:08 Uur Bezorger is onderweg Een fijne avond! Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Prachtig product

Weinig op aan te merken. Grote keuze, vlotte betaling en levering,goed ingepakt.

Snelle service en goede 'klachtafhandeling'

De bestelling werd ondanks de kerst heel snel bezorgd. Er ontbrak wel iets aan de bestelling en daar heb ik over gemaild. We kregen dezelfde dag nog een super vriendelijke reactie en de ontbrekende borden waren een werkdag later ook al in huis.

Super-Topie-Geweldig-Bedankt voor de goede service !

Hip Hip Hoera voor Kitchen & More Waarom ? Zeer klantvriendelijk,behulpzaam en trachten de mensen zo vlug mogelijk de verzending op een correcte manier thuis te leveren en iedereen te helpen met of zonder BTW nummer. Bij Kitchen & More ben je een persoon en geen nummer. Deze leverancier is aan iedereen die een bestelling doet aan te bevelen.

Prachtig product

Het helpt mij enorm. Ik heb nu een goede warmte verdeling.

Fijne ervaring, betrouwbaar en leuke webshop

Alles wat ik bij andere kookwinkels niet kon vinden bij Kitchen&More gevonden. Goede prijzen, snellere levering en goede verpakking. Meteen een bestelbevestiging en updates over aflevering. Ik ben dus zeer tevreden en kom zeker terug.

Veel keus en een hele goede service. Zeker een aanrader om wat te bestellen i.v.m. ruime aanbod aan mooie spullen.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.