Goed verpakt en lekker volgende dag al in huis.

Goede snelle service

Top bedrijf ! Goede service en snelle levering. Top

Makkelijk te bestellen en prima snelle levering! Top!

Goede ervaring. Gaan we meer doen!

Tussenin

Ik had 2 taartplateaus besteld van het merk cosy&trendy. Vol enthousiasme pakte ik de taartplateaus uit en zag dat ze niet echt wit waren maar meer dof wit. Ook zag ik dat de taartplateaus zijn staan. Ik vond dat zooooo erg want had ze namelijk bestelt voor een feestje en zat dus zonder taartplateaus.

volgende dag geleverd en prachtig product

correcte levering, mooie producten

Goede service!

Servies is prima,zeer blij mee en vooral goed ingepakt,dag na bestelling al geleverd.

Perfecte online shop-ervaring!

Gemakkelijke website, scherpe prijzen, snelle bezorging in solide verpakking (glazen!)

Goede levering

Goede levering en snel.

Top kwaliteit!!

Echt goede kwaliteit.

Snelle levering en direct contact

Snelle levering en bij defect directe oplossing met contactpersoon. Heel prettige ervaring.

Inductiekookplaat adapter noot van gehoord, nu wel en het werkt we kunnen onze dure pannen behouden.

Wokpan

Hier was de wokpan te verkrijgen die aan mijn wensen voldoet. Telefonisch nog wat vragen gesteld waar direct het juiste antwoord op werd gegeven. Daarna besteld. Snel en correct geleverd.

Gewoon super zowel produkt als bedrijf.

We waren al even op zoek naar een nieuw servies en hadden al'overal gekeken maar niks gevonden. Bij kitchen and more een enorme keuze en precies wat we zochten. Het ziet er niet alleen mooi uit het is ook nog van een prima kwaliteit . We hadden er meteen succes me bij de eerste visite. Ook een super snelle service , de vraag na de bestelling reeds ontvangen IN BELGIË dan nog wel . Een aanrader Kitchen and more ,meer moet dat niet zijn !

Netjes verpakt en binnen een week in huis.

Hele fijne ervaring

Prachtig servies Vongola besteld. Met zorg snel, netjes en goed verzonden! Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen!!

snelle levering en goed ingepakt

positieve ervaring!! zeer uitgebreid assortiment. Tipan pannetjes zijn moeilijk te krijgen, maar zij hebben ze en de kwaliteit is uitstekend!!

Goed verpakt,snel in huis en niet duur.

Prima,zonder problemen.

Super snelle levering!!... Goed verpakt.. Voldeed aan verwachting.. Kortom.. Voor herhaling vatbaar!

Super snelle levering!!... Goed verpakt.. Voldeed aan verwachting... Kortom... Voor herhaling aan te bevelen!

redelijk tot goe

snelle levering. ik had 3 soepkoppen zonder schotel besteld en 3 met schotel, maar er is een verschil in de koppen. met schotel zijn dunner dan zonder schotel. ze wijken af tov de oude koppen die ik had/heb. maar ik heb gelukkig weer een complete set soepkoppen

Zeer snelle levering. Product goed verpakt.

Snelle actie en levering !!!

Voor een deel van het servies van Lotus waren de verkeerde borden bezorgd. Gelijk contact opgenomen en er werd ook gelijk gereageerd in de avond on dit snel op te lossen. Zeer prettig ! Gelijk werd de oplossing aangedragen en binnen 4 dgn alles geregeld en het complete juiste servies binnen. Complimenten !!!! Servies bevalt ons erg goed. Mooie uitstraling en de gerechten staan er erg mooi op.

Zo fijn dat ik mijn tajine terug kan gebruiken!

Ik heb de inoxplaat aangekocht vooral omdat ik mijn tajine terg wilde gebruiken. Ik heb echter een inductie-kookplaat. De inoxplaat werkt prima en is een zeer goede oplossing voor potten en pannen die niet op inductie werken. Een mini minpuntje is dat de steel van de inoxplaat deels toch warm wordt, terwijl er bij de beschrijving van het product gezegd wordt dat dit niet zou zijn.

Prima product en enorm snelle levering

Het bestelde product was niet zo heel moeilijk, de prijs en snelle levering waren top

Makkelijke bestelsite

Goed geregeld.

Duidelijke website en duidelijke omschrijving van het product. Na bestelling en betaling meer dan voldoende informatie ontvangen. Het eigen volgsysteem is sneller dan dat van Post.nl. Ondanks een sorteerfout bij Post.nl onze bestelling nog op de geplande dag in goede orde ontvangen. Vooralsnog blij met onze aankoop.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.