Snel en goede communicatie

Een aantal borden besteld. De voorraad bleek niet groot genoeg en ik werd onmiddellijk via een e-mail geïnformeerd dat nieuwe voorraad op komst was en de levering een paar dagen later dan bedoeld zou plaatsvinden. En die afspraak is perfect nagekomen. De borden waren goed verpakt en schadevrij aangekomen, hoewel het toch kwetsbare producten zijn. Een aparte e-mail gaf aan hoe eventuele schade moest worden gemeld. Online dingen verkopen kan iedereen. Mooie beloftes doen kan ook iedereen. Maar goed communiceren met de klant als het even anders loopt dan bedoeld is een vaardigheid op zich. En dat doen ze bij Kitchen&More heel goed!

Super service en snelle afhandeling

Ondanks dat er een artikel niet voorradig was, werd dit snel en correct afgehandeld! Een dag later had ik mijn artikelen al je huis. Voor het niet voorradige artikel werd keurig een alternatief aangeboden.

Een besteld artikel was niet voorradig maar er werd in de mail al een goed alternatief benoemd. Dit maakte de keuze gemakkelijk en het prijsverschil werd direct verrekend.

Ik kan niet anders zeggen als geweldige service die je bijna nergens meer tegen komt.

Ik had een servies set besteld, die overigens perfect was ingepakt. Waardoor hij in perfecte staat was afgeleverd. Alleen zat er in 1 ontbijtbordje een heel klein fabrieksfoutje. Heb daarover gemaild met de bijbehorende foto’s, en kreeg al binnen 10 min reactie terug van Nathalie. Ze heeft dezelfde dag nog een nieuw bordje opgestuurd en we mochten het oude houden. Beste service ever. Hier kunnen heel veel bedrijven nog iets van leren. Nogmaals heel erg bedankt en jullie zien mij zeker terug. Warme groet, Anouk Klaver

Keurig netjes

Super service !

Snelle levering. Ik ontving ook een mailtje wanneer het pakje precies geleverd zou worden.

Vriendelijke en goeie service

Was (helaas) maar een gedeelte op voorraad. Maar met vriendelijk personeel was het heel snel en goed opgelost. Top!

correcte en snelle levering

Snel en zorgvuldig

Twee bestellingen kort na elkaar geplaatst. De eerste op de gok, de tweede omdat de eerste bestelling zo goed was verlopen. Bezorging was snel. Bij de tweede bestelling bleek een product niet leverbaar. Daar kregen we dezelfde dag bericht van. Wij kozen voor annulering en terugstorten. Volgende dag stond het geld op de rekening en werd de rest van de bestelling opgestuurd. Heel goede ervaring dus. Enig minpuntje: navigatie op de website is niet handig. Als je zoekt op "pan 12 cm" krijg je kaarsen te zien. Als je nog niet weet hoe een pan heet, kun je hem ook niet vinden.

Zeer professioneel afgehandeld

Mijn bestelling werd snel en kwaliteitsvol afgehandeld. Telkens weer super tevreden!

mooie mosselpan

mooie mosselplan, snel geleverd

Alles is perfect gelopen.

Levering volgens afspraak. Vriendelijke communicatie,

Mooie schaaltjes gekocht en perfecte levering

Het bestellen ging handig en de aflevering was snel en goed

Bestelling geplaatst. Niet alles was voorradig, maar ze konden ook al een deel opsturen. 1 van de borden was beschadigd en daar werd de volgende dag al een nieuwe voor verstuurd.

ik ben er heel blij mee!

Mooie kleur groen van BK Braadpan, Deze was niet in voorraad maar ik was prima op de hoogte gesteld dat de pan later verzonden zou worden. Fantastische verpakking zodat er echt geen beschadiging kon ontstaan. Al met al zeer tevreden!

Snelle levering!

Snelle levering, keurig verpakt, precies wat ik wilde hebben!

Vlotte aankoop

Prijskwaliteit prima!

Snel en oplossing gericht

Alles verliep heel vlot, bestellen, leveren, enz.. Zeer correcte handelaar.

Goede en snelle service

Kopjes en borden waren goed verpakt in noppenfolie. Gelukkig kon ik bij Kitchen&More de "Young Squito" collectie nog vinden, waardoor ik mijn eetservies opnieuw kon vervolledigen. :-)

Perfecte afhandeling van bestelling

Prima website, snelle levering goed klantcontact. En niet te vergeten prima servies

Kitchen & More prima !

Leuke en duidelijke webshop. Artikelen gemakkelijk te bestellen en betalen. Bestelling wordt goed verpakt en snel geleverd

Leverancier gaf aan dat er leveringsproblemen waren. Keurig verschillende opties gekregen. Na een tijd keurige update gekregen en uiteindelijk het door mij bestelde product ontvangen. 100 punten.

Leuke pasta kommetjes met leuke print. S avonds besteld, de dag erna geleverd

Top zou later komen omdat ze er niet alleemaal ware maar ze waren er nog snel in die week top! En goe verpakt.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.