Zeer tevreden!

Mijn pakje voldeed volledige aan de verwachtingen. Bij de levering wat de glazen dop wel gebroken. Ik stuurde een mailtje en kreeg zelfs in het weekend binnen een paar uur antwoord. Maandag werd er onmiddellijk een nieuwe dop verstuurd en dinsdag was deze er! Zeer goede service dus. Bedankt!

Geweldige glazen

De glazen zijn prachtig!

Prachtig product en uitstekende service!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. De glazen zijn prachtig! Ik heb glazen in verschillende kleuren aangeschaft en had per ongeluk bij 1 glas een verkeerde kleur ontvangen. Na een mailtje naar de klantenservice ontving ik binnen een half uur al een uiterst vriendelijke reactie en de volgende dag werd er al een extra glas in de goede kleur bij me bezorgd. Wat een snelle en geweldig goede service!!

Mooie producten, vriendelijke service

Mooie producten, vriendelijke service

Snelle levering en goede producten

Zeer goede communicatie en snelle levering. Ze leveren er een paar extra glazen bij, want tijdens het vervoer sneuvelen er wel enkele glazen. Maar geen nood, we hebben onze gevraagde mooie wijnglazen.

Teleurgesteld

Zou normaal geleverd worden op 21 juni, nooit aangeboden. Krreg dan bij opvolging op website dat de zending zou worden teruggestuurd.

Leveren wat ze beloven

Een mooie ovenschaal besteld. In eerste instantie niet voorradig. Daar houden ze je goed van op de hoogte. Vertraging van slechts enkele dagen. Schaal ziet er mooi uit en was vakkundig verpakt.

Duidelijke site, snelle levering

Ik was op zoek naar kompletering van ons service. Dit vond ik hier. Volgende dag al geleverd.

Heel tevreden, top

Super, ga er zeker nog bestellen.

Meer dan uitstekend.

Zeer snel en uiterst zorgvuldig.

Mooie ijscoupes voor betaalbare prijs

Snelle levering en prima service

Bestellen via de website gaat snel en betalen kan veilig De bestelde worden werden snel geleverd en zijn onbeschadigd aangekomen .

Kwalitatieve producten en uitstekende service.

Mooi servies. Had een mail gestuurd met een vraag en werd meteen efficiënt beantwoord. Perfecte levering.

Mooi product geld dubbel en dwars waard

Een tevreden klant Kom zeker terug

Super service en geweldig mooi servies

5 sterren, dus uitstekend. Echt mooie spullen. Snel geleverd. Top ingepakt. Snelle nalevering omdat ikzelf iets fout had besteld ...

Nalevering

Mijn serviesje bevatte een kapot kommetje. Nu moet ik wachten tot september eer er een ander wordt geleverd. Ik zit nu let een incompleet servies. Jammer want nu heb ik er een te kort voor mijn bezoek. Ze wilden het kommetje vergoeden ipv op te sturen. Wie wil nu een servies dat incompleet is. Ben benieuwd of het ook effectief zal nageleverd worden.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Oprechte excuses hiervoor! Wij hebben gelijk gehandeld naar uw mail over de schade. Helaas is het kommetje nog in productie en is wachten tot wij het kommetje weer zullen ontvangen van de importeur, wij kunnen hier jammer genoeg niks aan doen. Wij hebben de levertijd van het kommetje ook gelijk aangepast op onze website. Wij proberen schades altijd zo snel mogelijk met de klant op te lossen en daarvoor leggen wij altijd de keuze neer voor het verzenden van een nieuw artikel of een credit. Wij vinden het ontzettend jammer dat wij een onvoldoende ontvangen op onze klantenservice. Wij hebben snel naar u gehandeld, maar wij kunnen helaas niks veranderen aan de levertijd. Wij hebben een nieuwe order voor u gemaakt en de order is in behandeling, zodra wij het kommetje weer hebben ontvangen wordt uw order uiteraard gelijk naar u verzonden!

Snelle en goede service

Servies besteld. Zeer goed verpakt aangekomen. Een bord wordt nog nagezonden. Als verbeterpuntje: Ik vind wel dat de bezorgkosten bij een bepaald bedrag mogen wegvallen (voor 120€ besteld), maar misschien zijn we als klant verwend geraakt.

uitstekend

Ik ben geweldig geholpen. Duidelijke communicatie.

vlotte bezorging heel erg goed verpakt dik tevreden

vlotte bezorging heel erg goed verpakt dik tevreden

perfect verpakte razendsnelle levering

van een aanvulling op mijn servies.

Prachtig

Mooie kop en schotels

Een aanrader!

Heel snelle levering. Mooie artikelen. Uitgebreid assortiment. Goede prijs/kwaliteit.

Eerste bestelling was niet op voorraad. Netjes op de hoogte gesteld via email en kreeg een alternatief aangeboden. Wat ik in 1e instantie afwees, daarna alsnog besteld, binnen 1 dag in huis. En een prima Grillpan 24 cm marmeren coating binnen.

Matig

Snelle verzending en afhandeling. Het product was een vaderdagcadeau, helaas was de doos van het product zelf helemaal gewikkeld in tape en hier de verzendgegevens opgeplakt. Bij poging tot afhalen trok je alles stuk en laten zitten is natuurlijk niet erg mooi voor een cadeau. Jammer!

Snelle levering en mooi materiaal

Goede bereikbaarheid

Stevinstraat 6

9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.