ONGELOOFLIJKTEVREDEN !!

Per toeval kom ik bij jullie, omdat ik zocht naar iets specifieks. Gevonden, zéér goedkoop! Heb s’avonds mijn bestelling geplaatst (rond tienen); de tweede dag reeds geleverd !!! Goeie verpakking. Zéér tevreden !! Als ik iets zoek voor (in) de keuken : 1 adres KITCHEN&MORE !! Dank jullie wel !

Zeer tevreden klant

Afgelopen week verschillende glazen besteld bij Kitchen&More. Werd direct op de hoogte gehouden van de bestelling en twee dagen later (zef gekozen) werd de bestelling bezorgd. Glazen zaten goed ingepakt en zijn van super kwaliteit!

Top servies en snelle levering !

Alles prima ingepakt, servies is net zoals het op de website staat. Prima in orde.

Zeer snelle levering en ziet er in het echt nog mooier uit

Binnen 2 dagen geleverd en goed stevig ingepakt. Zag er in echt echt nog mooier uit dan op de foto. Mooie glazuurlaag, eet lekker. Let wel op; de mokken op de laatste foto zitten er niet bij (natuurlijk, want anders niet 24-delig).

Top zaak!

Na lang zoeken mooi servies gevonden wat op deze site ook nog eens goed geprijst was. Na binnenkomst was er beker stuk, dit is netjes opgelost. Per mail snelle reactie. Alleen jammer van de hoge verzendkosten.

Hele snelle levering. Helaas waren wat borden kapot. Binnen 30 minuten een reactie op mijn mail. En binnen 2 dagen waren de nieuwe borden er. Topservice!

Snelle en uitstekende levering

Prachtig servies, pannen en bestek besteld. Snelle en uitstekende levering!

Prima soeppan

Ziet er heel goed uit, Grote inhoud en prima binnencoting, ga ik veel kookplezier mee beleven.

Hier word ik blij van!

Leuke,gezellig gekleurde pasgeboren,die je ook als soepbord kunt gebruiken. Keurig verpakt geleverd!

Prachtig servies voor een prachtige prins!

Wat zijn we super blij met ons servies. Super mooie kwaliteit bezeer betaalbaar. De volgende bestelling hier komt er ongetwijfeld binnenkort weer aan!

positieve ervaring

Mooie en overzichtelijke website, snelle levering van mijn bestelling

Mooie kopjes, goed stevig verpakt

Hele vrolijke kopjes besteld. Ze waren uitstekend verpakt. Uit de staat van de doos zelf werd duidelijk dat er niet heel voorzichtig mee om gegaan was bij de post, maar doordat alles zo stevig verpakt was, waren alle kopjes gelukkig nog heel. De bezorging was wel paar dagen later dan aangegeven maar ook dat kwam door drukte bij bezorgdienst, wat verder geen probleem is ook. Erg tevreden!

In 1 woord geweldig , beantwoorden heel snel je vragen. En super snel verzonden.

Deel servies was kapot bezorgd. Binnen 2 dagen nieuwe binnen! Fijne service

Super service en snelle levering

Het door mij bestelde artikel was tijdelijk niet leverbaar. Ik kreeg dezelfde avond nog een persoonlijk mailtje met een voorstel voor een alternatief, heel fijn. Mijn bestelling was vervolgens snel in huis en netjes verpakt.

Goede pannenset en communicatie

De levertijd en uitleg bij de pannenset was helder. Bij levering was een hapjespan nog niet op voorraad. Op de pakbon stond dat deze nageleverd zou worden en dat is netjes gebeurd.

Snelle levering...mooie brief erbij met garantie bij breuk

Zie hierboven

Reageren niet op mails en telefoontjes

Rechthoekige pan besteld, kreeg een ovale, stond verkeerd vermeld op de website, dat kan gebeuren. Andere pan besteld, kreeg toen verkeerde kleur, wil deze nu retour doen, maar krijg geen gehoor niet via meerdere mails en telefoon krijg je constant te horen dat ze druk zijn en daardoor telefoon niet kunnen opnemen!

Goedendag, wij reageren altijd binnen enkele uren op een mail. Telefonisch is het erg druk. We ontvangen graag even per mail uw klacht zodat we het kunnen oplossen. Wellicht komt onze reactie in uw SPAM, graag ook dit even in de gaten houden. Bedankt!

Mooie webshop met een fijne klantervaring

Na een aantal probeersels in pannen die het niet deden op mijn dure merk inductieplaat, telefonisch & email contact gehad met de klantenservice. Prima advies gekregen en de pannen dan ook uiteraard via hen besteld. En ze doen het én zijn mooi. Dus graag beveel ik deze webshop aan.

Besteld en direct geleverd zonder gedoe, heerlijk het bestaat!

Top! Besteld in het Pinksterweekend op zondagavond. Ik dacht, komt ergens einde van de week/ begin van de week erop aan daardoor, helemaal prima. Tot mijn verbazing kreeg ik mail op 2e Pinksterdag dat het al ingepakt was en meeging met de bezorger. De dag erna was het er al!! Wat een efficiëntie en daadkracht energie, i love it! Complimenten en hartelijke dank!

Snelle en goede service

Gemak, duidelijk en snel

Beetje stuk

Ik had 5 koffiefilterhouders gekocht. 2 daarvan bleken enigszins kapot. Ze waren nog wel te gebruiken, zodat ik besloten heb het erbij te laten. Ik had geen zin in het hele gedoe van terugsturen etc.

Goedendag, jammer dat u deze klacht niet even per mail gemeld heeft en ons de kans geeft om het netjes op te lossen.

Super snelle levering (vandaag besteld morgen in huis). Helaas iets kapot ondanks goede verpakking. Binnen een uur reactie per mail en na een dag een nieuw item binnnen. Een shop waar ik zeker nog eens zou bestellen.

Geweldig, snel en klantgericht!

Geweldig mooi servies, uitgebreide catalogus, snelle service en zeer klantvriendelijk en klantgericht!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.