Mijn ervaring met jullie was super!

Snelle service, uitstekend product.

Prachtige borden. Bij levering helaas 1 bord gebroken, maar kregen direct een nieuw bord opgestuurd. Snelle levering.

Mijn ervaring is goed. Snelle levering en goed materiaal.

Snelle en correcte afhandeling

‘s Avonds besteld, de volgende dag op de middag aan huis geleverd in België. Het breekbare artikel was heel netjes verpakt en de doos was gerecycleerd. TOP! Bedankt Kitchen&More

Bedankt voor deze leuke beoordeling!

top geholpen en snel antwoord

top levering en snelle antwoorden en afhandelingen

Snelle reactie en fijn contact via de mail. Erg fijne keramische pannen! Ik had pannen besteld, deze waren echter op dat moment uitverkocht. Maar ik kreeg gelijk een aantal goede alternatieven. Super!

Snelle levering, keurig netjes ingepakt. Top!!

Snelle levering en keurig netjes verpakt met goede bescherming 👍 Top!! Was de eerste keer dat we iets besteld hadden maar zal zeker niet de laatste keer zijn!

Dat is goed om te horen, bedankt voor dit compliment!

TOPPIE

Super verzorgd en super goed verpakt. Ook goed op de hoogte gehouden via de mail en snelle levering.

Super-Geweldig

Hoe dat alles netjes ingepakt was.

Goede service, mooi product

Ik wilde graag een oranje mosselpan. Het bleek dat het formaat was uitverkocht. Heel snel een bericht .et een aantal keuzes. En vervolgens de nieuwe keuze snel ontvangen. Heel blij mee.

Fantastische service en prachtige producten

5 sterren, maar eigenlijk verdienen ze er 10. Wij hebben een hele mooie (Azzuro) servies set besteld. De volgende dag was deze al in huis. Ontzettend goed ingepakt en er was zelfs een enorme strik op de doos getekend omdat dit een kado was voor mijn man! Ondanks de goede bescherming toch een bord stuk. Een e-mail gestuurd en direct werd er, zonder problemen, een nieuw bord opgestuurd. Ook deze was de volgende dag al in huis. Wat een ontzettend goede en vooral vriendelijke service! Het servies zelf is ook fantastisch mooi en van geweldige kwaliteit. Een zeer tevreden klant en wij komen zeker terug! Bedankt!

Ik ben direct terug gebeld nadat de telefoon niet werd beantwoord! Heel vriendelijk geholpen!

Mooie pannen besteld.Snelle levering.Klantvriendelijk.Goede service.

Prima levering, goed product, prima site

Snelle levering van een goed product.

Top,,,

Snelle levering en een hele mooie pan.

super !

Perfect opvolging en info over de bestelde goederen , super

Uitstekende service, snelle levering

Wellicht is het een idee om bij een artikel de actuele voorraad status te vermelden. Nu heb ik gebeld en dat ging ook prima, maar kost toch weer tijd, ook voor uw medewerker.

Uitstekende service, snel en goed verzorgd verzonden

Goede en snelle service

Bestelde spullen waren snel in geleverd. Het volgen van de verzending is duidelijk door de informatie die daarover verstuurd wordt.

Snelle en goed verpakte levering

goed en snel

behulpzaam en snel

Snel geleverd, goed ingepakt, blij mee

Fast, careful and amazing!

Mijn pakket is super snel geleverd en goed ingepakt, waardoor alles nog heel was.

Super service Bedankt !

Na wat problemen met een adapter te hebben toch maar gebeld om het uit te leggen...werd door een medewerker grandioos geholpen en zij hebben mij toen netjes geholpen om een vervangende set uit te zoeken terwijl de gebruikte adapters netjes werden terug gestort.....zeldzaam in deze tijd dat mensen je zo netjes helpen ! Petje af met vriendelijke groet, Erik

Geweldig!!

Goede service, snel in huis, veel keuze !!

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.