Goede service. Snelle levering

Prima ervaring

Fijne pannen

Ben er blij mee, en bestelling kwam heel snel!!!

Top product. En super snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt

Top service!

Snel! Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service! Nooit meer naar de winkel. 👏

snelle levering tegen goede prijs

groot aanbod, snelle levering en goede prijs.

Perfect, mooie producten en bijzonder vriendelijke service

mijn eerste bestelling was voor servies voor 4 personen, ik kreeg heel snel een mail dat me vertelde dat er een bord te weinig in voorraad was, en of ik liever wou wachten, of de incomplete bestelling meteen krijgen. het was een persoonlijke mail, niet automatisch, vriendelijk. ik heb daarna fantastische pannen van GreenPan besteld, ik zou graag meer keus willen hebben, vooral de Barcelona lijn, ik heb mijn volgende pannen ergens anders moeten kopen, jammer. dit is tot nu toe de beste site voor kookspullen die ik heb geprobeerd.

Goeie en snelle levering!

Fijn om zo weer eens het service aan te kunnen vullen! netjes verpakt en super snel binnen :)

De theeglazen werden snel en goed verpakt geleverd

Gebruiksvriendelijke website, veel keus, snelle levering!

Fijne hapjespan gekocht die vandaag meteen is ingezet in de keuken. Ziet eruit als een pan van goede kwaliteit. Fijn in gebruik, niet te zwaar ook..

geweldig

snel,goed en was goed ingepakt

Vlot verlopen

Gemakkelijk besteld, betaald en geleverd. Niets op aan te merken. De glazen waren ook goed verpakt! Tevreden hiervan!

Prims service

Hier ga ik meer bestellen!

De artikelen waren goed verpakt, snelle levering en super kwaliteit!

Super service en product

Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling bleek mijn product uitverkocht. Dit werd binnen een uur duidelijk gemaakt en met een meer dan passende oplossing. Mijn keuken is nog niet compleet maar ik weet dat ik hier mijn spullen vandaan ga halen.

Ongelooflijk snelle afhandeling van mijn bestelling

Snelle afhandeling van mijn bestelling, en goede kwaliteit van de pan

Toppie

Snelle levering en super kwaliteit

Goed bedrijf & zeer klantvriendelijke service

Voor het kopen van een servies had ik nog enkele vragen. Deze werden per mail binnen 20 min beantwoord. Het servies werd binnen 2 dagen bezorgd, in goed orde ontvangen. Ziet er exact zo uit als op de afbeelding, top! Dik tevrede!

Keurige snelle levering

Na tel . Bestelling veranderen en goed advies super pannen gekocht!!

Snel en goed, perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer snelle levering, mooi product!

Uitstekend en aan te bevelen!

Klasse artikkel

Zeer snelle levering.uitstekend verpakt een 10.En het bestelde set borden gewoon goed .Ga zo door Bedankt.

Uitmuntend !

Pan besteld die heel snel werd geleverd ! Ook is die van topkwaliteit. Op al mijn vragen omtrent het produkt werd snel geantwoord. Dus top !

In één woord top!

Goede snelle levering en mooi product. Ben er blij mee.

Super webwinkel

Sneller levering en goede uitleg over de producten zeer tevreden met mijn aankoop

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.