goede opvolging en probleem oplossend

professioneel behandeld

Een set van vier koffiekopjes besteld. Na de bestelling nog een mail gestuurd met het verzoek om vier verschillende motieven. Daar werd direct positief op gereageerd.

supersnelle levering

Kitchen&More doet wat die beloofd! supersnelle levering, volgende dag in huis en goed verpakt. Alleen jammer dat de tapas/wrapschaal die ik gekocht heb vol zit met haarscheurtjes in het glazuur dat maakt de kwaliteit en duurzaamheid minder van het produkt. Ik heb niet de tijd gehad (omdat ik de schaal die dag nodig had, om er een klacht over in te dienen. Dus kan dat niet beoordelen.)

Voldoet geheel aan de verwachting!

Bestelling geplaatst, snelle levering van mooie bordjes. Kom hier zeker terug.

Correcte service!

Waarom wordt er op het buitenkarton niet vermeld : Breekbaar / Fragile Opgepast / Attention

Een 10 geven is moeilijk, MAAR...

Een 10 geven is moeilijk, MAAR... hier is deze toch wel op zijn plaats! Ik heb een set kookpotten besteld die speciaal ontworpen is voor inductie, in een nieuw huis horen uiteraard nieuwe kookpotten en -pannen :-) Allereerst vond ik een duidelijke uitleg op de website, na even te twijfelen over de kleur heb ik dan toch meteen mijn bestelling geplaatst en kreeg ik er door een actie zelfs nog gratis een carbon messenset bij. Mijn bestelling werd vervolgens snel verzonden én geleverd! Alles voldoet ten slotte aan mijn/onze verwachtingen, inclusief de mooi ogende en scherpe messenset. Niets op aan te merken, gewoonweg top!

Snelle en goede levering

Goede producten voor een aantrekkelijke prijs. De producten waren heel goed ingepakt en werden heel snel geleverd.

Snelle levering, mooi klein pannetje. Erg blij mee.

Product voldoet aan onze wens en werd zeer snel geleverd

Werelds!

Wij hebben glazen besteld waarvan er een aantal niet voorradig waren. Achteraf bleken ze nog wat te hebben staan en is het grootste gedeelte alvast vooruit gestuurd. Ook de schade wordt heel netjes behandeld. Chapeau!

Perfect service

Mooi servies gekregen als cadeau. Helaas was er een kommetje gescheurd. Zonder problemen een nieuw kommetje gekregen. Ook de slaschaal die ik daarna in 100 stukjes binnenkreeg werd meteen opnieuw verstuurd. Perfect!

toppie

alles klopte, snel en goed verpakt

Overzichtelijke website en snelle levering

Zeer goede ervaring zeker aan te raden voor al je aankopen

Zonder problemen een snelle levering

Makkelijke site en binnen de 24u geleverd.

Top !

Super snelle levering, volgende dag al binnen. Glazen waren heel goed verpakt.

Super 5 sterren

Prachtige borden keurig ingepakt en netjes op tijd geleverd Erg tevreden o er deze winkel Zeker aan te raden

Snel, accuraat en professioneel.

Uitstekende, snelle communicatie. Vriendelijk en adequaat. Chapeau!

Mooi product en supersnel geleverd

Uitmuntende service en opvolging!

Prachtige persoonlijke benadering en opvolging. Had gevraagd om mij te verwittigen wanneer een item terug op stock was, werd perfect opgevolgd en aansluitend geleverd. Top! Bedankt medewerkster PETRA :)

Mooie spullen, goede service!

Ons nieuwe servies besteld. Super mooi, alleen bleek er helaas wat transportschade tussen te zitten. Alles was snel geregeld, de vervangende borden zijn al onderweg! Echt een aanrader.

Zeer vlotte levering, jammer van de verpakking

Bestelling en levering heel vlot gegaan. Helaas zat van mijn bestelde pizzaschep enkel het metalen gedeelte van de schep zelf verpakt. De houten steel met kaartje 'pizzaschep + merk' aan was niet verpakt, waardoor mijn vriend bij het ontvangen (ik was niet thuis) al onmiddellijk wist wat de verrassing voor zijn verjaardag was, een pizza oven met schep... Heb hem helaas niet zelf kunnen verrassen en had dat voor die investering toch wel graag willen doen :-(

mooie cocktailglazen

goede prijs / kwaliteit , snel geleverd , veel keuze

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.