Goed degelijk product, vlotte levering.

Goed degelijk product, vlotte levering

mooi product, alleen ongeschikt vanwege verkeerde maat

fruitschaal uitgezocht van olijfhout. Gekocht op basis van foto en omschrijving (doorsnede 35cm). Dit was waar ik naar op zoek was. Eenmaal uitgepakt bleek het een langwerpige houten schaal/iets te zijn. Met een breedte van 10 cm. Heel wat anders dus helaas.

Goedendag, olijfhout is een natuurproduct, op het plaatje is te zien dat het een ovaal model is. Ook staat er bij vermeld dat afmetingen kunnen afwijken omdat het een natuurproduct is, dit hebben we u ook uitgelegd en uiteraard mag u retourneren, dan krijgt u netjes uw geld terug. Jammer dat u onze klantenservice hiervoor een 4 geeft omdat het product tegenvalt. Fijne dag!

Très compétant

Facile de commander et de payer.. Réponse très rapide,très aimable et très compétant. Si tout les sites de vente étaient aussi bien,ce serait formidable. 20/10

Dikke duim !!

Zeer correcte en snelle tijdslevering met een super beschermende inpak methode!! Ontzettend tevreden en zeker voor herhaling vatbaar en zal ik ook aan mensen rondom mij aanbevelen!! Thanks,

Supersnelle service!

Mooie kopjes die ook nog eens snel geleverd werden.

Zeer snelle levering, keurig verpakt

Zeer goed uitstekend

Servies besteld en kwam zeer netjes ingepakt binnen. Bij vragen snel antwoord. Ik zeg een aanrader voor iedereen.

Snelle levering & goede service

Vandaag besteld en volgende dag in huis. Product welke ik besteld had was niet voorradig, maar direct een alternatief aangeboden. Top service en een prettige webwinkel om te bestellen!

Kwaliteit en Goede Communicatie.

Positief en met veel plezier hier besteld. Goede communicatie ivm pakket die vertraagd was en hierbij goed op hoogte gehouden.

Heeft door omstandigheden wat langer geduurd maar is wel goedgekomen.

Heeft geduurd maar is nu ok

Goede service Reageren snel op de de mail

Mooie pannen, goede kwaliteit

Mooie pannen om te zien, goed afgewerkt Prima prijs! Snel geleverd

Goed en snel!

De bestelling is binnen een dag in huis, de kwaliteit prima.

keurig geleverd. pannenset ziet er erg mooi uit.

ik heb de pannenset nog niet kunnengebruiken omdat de kookplaat nog niet geleverd is.

Erg behulpzaam en vlot

Één product die ik had besteld was niet op voorraad, waarvan ik door de webshop op de hoogte ben gebracht. Ik reageerde zondagavond dat ik de bestelling wou afwachten en of ze de rest eerder konden sturen. Dezelfde zondagavond kreeg ik nog reactie dat ze op uitzondering dit goed vinden, aangezien ik maar één keer verzendkosten betaalde. Top service!

Alles prima

Snel geleverd en de juiste producten

Snelle correcte levering

Iets te royale verpakking!

Product was juist uitverkocht maar communicatie en service daarrond waren uitstekend

Zeer snelle service. Twee van mijn bestelde producten waren niet meer in voorraad, hiervan kreeg ik een mail met de vraag of deze konden vervangen door de voorgestelde producten. Ik ging akkoord en de volgende dag werden producten reeds geleverd. Topservice!

Asi fue

Se holvido de mi pero logramos arreglar el problema hablando asta las 12 de la noche ,Buenos Dias Feliz Fin de semana. Tampoco encontre lo que pedi pero hablando se entiende la jente muchas gracias

Snelle afwikkeling. product voldoet aan de verwachting

Snelle afwikkeling. product voldoet aan de verwachting

Zeer slechte retourvoorwaarden

Zeer slechte retourvoorwaarden.

Goedendag, als een product niet naar wens is kunnen wij niet gratis terughalen. Dit staat duidelijk vermeld op de website en hebben we u ook netjes per mail uitgelegd. U kunt de bestelling terugsturen op eigen kosten, indien het verkeerd besteld is of niet naar wens. Vervolgens krijgt u netjes het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Fijne dag!

Mooie glazen en levering was snel. Top

Fijn formaat en leuke uitstraling

De borden zijn een fijn formaat, een leuke kleur/ uitstraling en fijn dat ze in de afwasmachine kunnen. Heel geschikt qua formaat voor kleine kinderen.

Snelle service en prima producten

Bezorging was snel en producten naar verwachting. Goede informatievoorziening tussentijds.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.