Perfect!

Mooi assortiment, snelle verzending en mooi product ontvangen.

De glazen werden zeer snel geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt!

Société très sérieuse

Vous commandez aujourd’hui vous êtes livré le lendemain par PostNL très bon service

Snele levering ,en maakt waar wat er op de site stond.

Goede ervaring ,maakt waar wat hij aanbied.

Prima performance

Volgens afspraak geleverd en de tajine is een geweldig product. Wat zullen we smullen.

Aanvulling van servies besteld dit was uitstekend ingepakt en verzonden

geweldig product

nieuwe braadpan aangeschaft , zeer tevreden mee , verpakking verdiend nog aandacht die was zwaar beschadigd en leek wel geopend geweest

Sublieme service

Heel correcte en snelle service van Kitchen & More gehad na het reserveren van een Grillpan. Er werd direct contact door de klanten service opgenomen met mij, om door te geven dat de bewuste Grillpan misschien niet meer verkrijgbaar zou zijn. Ik mocht een alternatief uitzoeken die wat duurder was. Dat verschil nam Kitchen & More echter op hun eigen conto, alhoewel ik aan had gegeven, die zelf te willen bijbetalen. Dus al met al een heel goede service en klant ervaring gehad met Kitchen & More.

Zelden iets zo goed verpakt ontvangen

Een van de weinige winkels waar ze de pepper en salt artisan theepot in het blauw nog hadden, meteen 5 besteld en deze zijn in perfecte staat aangekomen. Zelden iets zo goed verpakt ontvangen, helemaal top

Snel

Ruime keuze snel binnen

Goede snelle service

Snelle levering, fijne klantenservice door vlotte reactie. Goed product

Uitgebreid assortiment en een snelle levering. Het servies was ook zeer goed verpakt!!

Helemaal zoals het hoort!

Goede website, mooi assortiment, snel & vriendelijk antwoord op mijn vraag, bordjes waren prima verpakt, op tijd geleverd. Fijne shopervaring!

Heel tevreden

De bestelling netjes en stevig verpakt werd reeds 's anderdaags geleverd. Veel keuze. Uitstekende service. Een aanrader.

Feestje op tafel, super

Twee kleine BK pannetjes van 10 cm voor het uitserveren van bijv. stoofvlees. Super leuk op tafel.

super!

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Snelle verzending en heel netjes verpakt. Een aanrader!

Goede service en blij met de schoteltjes

Mooie schoteltjes besteld. Deze waren even niet leverbaar waardoor het iets langer duurde voordat ze bezorgd konden worden. Hier direct netjes over geïnformeerd en uiteindelijk netjes en goed verpakt bezorgd. Erg mooie schoteltjes.

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, goed product

Bestelde pastaborden zien er mooi uit, en worden goed verpakt bezorgd. Blij mee.

Heel snelle levering

Heel snelle levering . En top product

Snel en zeer goed verpakt geleverd!

Alle spullen die ik bestelde waren breekbaar, maar ze zijn allemaal in zeer goede staat toegekomen. Een extra dankjewel aan de mensen die mijn spullen zo zorgvuldig ingepakt hebben!

Goed bedrijf snelle en uitstekende levering. Voldoet volledig aan verwachting

Helemaal top!

Snel geleverd. Kleur ziet uit als op de foto! Krijg het als kerstcadeau, helemaal leuk Borden waren nog heel. Complimenten voor het inpakken van de borden

Snelle levering van een prima product

Ik heb een 6-tal tumbler Ice Blue 27 cl Rock Bar gekocht bij K&M. Snelle levering, prima service en bovenal een prima product. Kortom Kitchen&More is een absolute aanrader!

Eindelijk!

Eindelijk gevonden. De gewone Luminarc/arcoroc diepe borden. Het leek wel alsof ze niet meer te koop waren. Was al een jaar op zoek. Nu komen ze!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke website, goede communicatie over de levering.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.