Snelle en keurige levering van servies

Het servies van de levering was uiterste nauwkeurig verpakt en zeer snel geleverd. De webiste zou nog wat fine tuning kunnen gebruiken Hoe specifieker je zoekt, hoe meer hits er juist op komen. Hierdoor kostte het veel tijd om de bestelling samen te stellen.

Scherven brengen geluk bij Kitchen & More

Onze beste vriendin is in de laatste jaren uitgegroeid tot home-chef-kok en verrast ons regelmatig met een heerlijke lunch of diner. Toen zij vorig jaar tijdens een diner een keer bij ons aan tafel zat, zei ze dat ze ons bestek zo ongezellig vond. Wij besloten ons bestek én servies te vernieuwen; al was het maar om niet te veel uit de toom te vallen bij haar eigen kookkunsten. Echter, haar eigen servies was zwaar gedateerd, samengesteld na enkele stukgelopen relaties. Een nieuw servies voor haar verjaardag leek ons een mooi cadeau. Dus geld ingezameld, servies uitgezocht en besteld en alles werd op tijd bezorgd. Tot onze grote schrik bleek bij het uitpakken een set schalen gebroken te zijn. Paniek!! Maar dankzij de super service van Kitchen&More werden onmiddellijk nieuwe schalen verstuurd zodat we alsnog een compleet cadeau konden aanbieden. Nogmaals hartelijk bedankt!!

prima service, op tijd en goed spul

helemaal okay. Blij mee. De doos was wel erg groot

Snelle levering van goed product

Helemaal tevreden over deze website! Alles ging goed en de levering was snel.

Een aanrader

Snelle professionele levering

Top Service!

Voor kerst had ik een kreeftenset besteld. Deze bleek niet leverbaar. Ik kreeg geregeld een update. Uiteindelijk bleek het artikel iig maanden niet beschikbaar te komen. Ik mocht kiezen, mijn geld terug of een ander artikel. Ik koos voor iets anders en dat kwam een dag later binnen! Hoe super is dit?! Bedankt voor de prettige communicatie en uitstekende service

Duidelijke site en levering zoals vermeld op site , volgende dag

Super snelle levering. Wat er op de site staat komen jullie echt na. Heel blij mee.

Ze doen wat ze beloven.

Ik had een spit on fire gekocht en deze was niet geleverd. Na een telefoontje de volgende dag geleverd. Echt top geregeld.

Snelle levering en prima service

Het steeltje van de steelpan van de pannende was tijdens het vervoer gebroken. Ik ontving binnen een week een nieuw pannetje .

Duidelijke site ook qua vw

Binnen een dag breukvrij geleverd.

Snelle service goede kwaliteit

Blij met watvik gekocht heb

Prima dienstverlening

Erg blij met mijn mooie glazen en de snelle levering ervan!

Netjes

Snelle levering, keurig verpakt.

Prachtig servies, hele goede kwaliteit. Binnen no time binnen. Heel erg fijn!

Prettig bedrijf , nette en snelle levering

Prima geregeld !

Fantastische service

Wat een geweldige winkel. Enorm assortiment. Een artikel had een wat latere levertijd en dat werd keurig zsm na mijn bestelling gemaild. Omdat ik de rest nodig had ivm een etentje werd het ene artikel geannuleerd en ik kreeg mijn geld retour. De rest van de spullen had ik de volgende dag in huis. Allemaal top verpakt en fijne producten. Complimenten voor de klantenservice, ik kreeg steeds heel snel een reactie.

Zeer netjes geholpen

Wordt goed met je mee gedacht. Kwaliteit spullen!

Leuke soep kommen en een snelle levering

Ondanks het paasweekend had ik deze soep kommen de volgende werkdag in huis dus top zo'n snelle levering

Mooie producten voor goede prijs

En daarnaast is de levering snel en de klantenservice top !

super

De kookwinkel levert goede spullen. Ik heb de pannen nu een aantal dagen gebruikt en ik ben heel tevreden. Ze bakken niet aan. Daarnaast neemt de winkel snel contact op bij eventuele vragen. Er wordt absoluut klantvriendelijk meegedacht.

Prima opgelost

Helaas wat borden beschadigd bij levering. Foto’s gemaild en direct nieuwe toegestuurd gekregen.

Snelle en goede service

Kitchen & More heeft een snelle en goede service. Ze communiceren goed d.m.v. mailtjes wanneer het pakketje bezorgd wordt/verzonden is. Dikke voldoende voor hun.

Zeer vriendelijke en snelle communicatie.

Duidelijke site met een ruim assortiment. Er was een artikel tijdelijk niet leverbaar maar er werd me een snelle en passende oplossing geboden.

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.