Duidelijke uitleg op de website, snelle correcte levering, het product voldoet precies aan dat wat uitgelegd werd. Een aanrader.

klantenservice bar slecht

hier bestel ik nooit meer, zijn gewoon oplichters. komen niet met oplossingen. nooit meer ook geen aanbevelingen

Goedendag, ik lees de mailconversatie terug en begrijp dat u zelf een verkeerd product heeft besteld, namelijk een koksmessenset 9 delig en u dacht alleen een messenmap te hebben besteld zonder messen. De omschrijving was echter duidelijk op de website dat er ook messen in zaten. U bent boos dat u geen gratis retourticket kreeg begreep ik, maar om ons nu oplichters te noemen omdat u zelf een fout gemaakt heeft door een verkeerd artikel te bestellen en wij geen gratis retour geven? Erg jammer!

Fantastische koffiekopjes! Heel erg blij mee

De kleur de kwaliteit alles is goed, serieus!

Geen op of aanmerkingen netjes bezorgd .

Prima service op tijd geleverd

Vlugge levering van de bestelde producten. Netjes en goed verpakt zodat het servies ongeschonden was!

top produkt, geen idee dat het royal leerdam was, is sowieso een top produkt

voldoende glazen , mooie glazen bowl en toebehoren, vind het klasse! Verzending had wat strubbelingen (nationale feestdag Belgie) geen probleem, wat later dan aangegeven ontvangen.Spijtig dat je de showroom als prive niet kan bezoeken.( geen horeca),

1e ervaring maar zeker goed.

Prachtig product ontvangen, mijn gasten laten hebben genoten van de mooie pastaborden.

Van jullie fout maken jullie mijn fout!!!

Voor vaderdag een bbq set besteld. Snelle service! Maar een week later kreeg ik een groot pakket aangeleverd. Naam en adres klopte niet. Uiteindelijk twee keer gebeld naar Kitchen en More en werd uiteindelijk teruggebeld. Of ik het pakket naar een PostNL locatie wil brengen. Dat zou betekenen dat ik het pakket van ongeveer 25 kg. moet terug brengen. Ik weigerde dit te doen. We spraken af dat Postnl het pakket zou komen ophalen., De hele vrijdag thuis gebleven want PostNL zou langskomen. Die zijn niet geweest. Weer kreeg ik het verzoek om het pakket terug te sturen omdat de klant al vier weken aan het wachten is op haar pakket. Sorry maar u had al meteen een nieuw pakket moeten sturen naar u klant. U laat een klant toch geen vier weken wachten omdat jullie een fout maken. Om er vanaf te zijn heeft mijn zusje nu aangegeven dat ze het pakket van 25 kg. naar een PostNL locatie gaat brengen. DIt houdt in; dat zij een auto moet lenen en een vriend moet vragen om te helpen om het pakket met haar weg te brengen omdat JULLIE een fout hebben gemaakt. Wat we dan wel weer krijgen is een cadeaubon van 20 euro, fijn maar de tijd die wij er aan kwijt zijn en de moeite die we doen voor jullie fout vind ik onacceptabel.

Goedendag Michelle (of in dit geval Stefanie), er is inderdaad een fout gemaakt door ons tezamen met PostNL. Wij hadden het adres wel correct op het pakket staan maar PostNL heeft het bij u afgeleverd op 1 of andere onverklaarbare reden. Helaas worden fouten wel eens gemaakt. We hebben het geprobeerd op te lossen door PostNL het te laten afhalen, maar daar is het zo druk dat dit niet lukte voor die vrijdag. We hebben met u gebeld, naar een oplossing gezocht en u was akkoord met de 20 euro cadeaubon + 5,95 extra voor gratis verzending, voor de moeite en het ongemak. In ruil hiervoor had u beloofd de sets afgelopen zaterdag te verzenden op onze kosten voor de juiste klant, maar heeft uw belofte niet waargemaakt en de sets zelf gehouden. Tot op de dag van vandaag (een week later) kunnen we u niet meer bereiken (niet per telefoon en niet per mail) en zijn we onze 2 serviessets kwijt, ondanks de gemaakte afspraak. En dan krijgen wij deze beoordeling van u? Erg jammer. Wij gingen er vanuit dat het netjes opgelost was en dat u zou meewerken om de sets terug te sturen in plaats van deze gewoon te houden. Wij zullen hier nog zeker contact over zoeken.

Producten goed ontvangen

Zeer schappelijke prijzen.

Goedendag Bart, We hebben u geprobeerd te bellen, we hebben u gemaild, maar krijgen nergens reactie op. Ik ben bang dat onze mails in uw SPAM terecht komen. Kunt u dit even nakijken en ons de kans geven om het op te lossen? Wat is de klacht precies? Wellicht heeft u ons gemaild met teveel foto's dat de mail niet aangekomen is? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Kitchen&More

Mooi pizzaborden, snel geleverd!

Ik was op zoek naar pizzaborden en kwam via Google terecht bij Kitchen & More. Daar vond ik 2 leuke borden. Die heb ik besteld en voor ik het wist had ik ze ontvangen! Stevig en veilig ingepakt. De borden staan nu in mijn kast geduldig te wachten op hun eerste pizza en dat zal niet lang duren!

goede service en coreccte afhandeling van eventuele problemen

Gemakkelijk bestellen en vlug geleverd

Heel tevreden

Dinsdag besteld en woensdag al geleverd op het afgesproken tijdstip. Zeker een aanrader.

Snelle levering.

Snelle levering en goede prijzen

Goed en snel!

Leuke website! levering snel en precies zoals aangegeven bij het product. Geen op of aanmerkingen over levering, verpakking of contact. De pannen zelf nog niet gebruikt, maar daar komt snel verandering in! Zou hier zeker nog een keer bestellen. Staat nog veel meer leuks op de website!

Supersnelle service en uitstekend verpakt tegen beschadigingen e.d Kunnen andere websites een voorbeeld aan nemen!

Goede en snelle service!

Denken verder dan alleen de regeltjes

Naast de snelle verzending een heel prettig contact gehad met de klantenservice. Zeer snelle reactie (op een zondag!) en meerdere oplossingen voor mijn probleem (gebroken kommetje na verzending) werden aangedragen. Ook de afhandeling hiervan ging super. Alleen maar lof over de wijze waarop. Ook na de aankoop wordt er dus waarde gehecht aan de service richting klant.

Perfekt

Perfekte levertijd . De goederen zijn degelijk verpakt en beschermd en komen zonder brokken aan .

zeer matig!!!

staat niet goed op vermeld dat het set niet in de vaatwasser mag. vervolgens gaat de hele coating eraf naar 1 a 2 x in de vaatwasser. en moet je het er mee doen volgens Kitchen & More. of een nieuwe kopen en niet meer in de vaatwasser doen.

Goedendag Arjen. Er staat zeker bij vermeld dat de pannen niet in de vaatwasser mogen. Dus dat u hier overheen gekeken heeft en niet goed geïnformeerd was is toch echt niet onze fout. Jammer dat u onze service beoordeelt met een 1 terwijl wij gewoon netjes op de website hebben staan dat deze pannenset niet vaatwasmachinebestendig is.

Keurige service, goede kwaliteit servies

Ik heb inmiddels heel wat artikelen van het Mossa servies. Zeer mooie kwaliteit. Klein minpuntje dat niet alles in voorraad is, maar daarentegen zijn ze erg flexibel met de verzendkosten als er een aanvullende bestelling gedaan wordt en deze toegevoegd wordt aan een openstaande levering. Zo hoort het, prima service, snelle response. Hier kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen :-) Helaas kan ik geen review op instagram doen, aangezien ik dat niet gebruik.

Super fijn contact met de klantenservice na ontvangen van beschadigd messenset binnen een uur reactie en zijn ze met een oplossing gekomen waar ik 100% tevreden mee ben toppie ga zo door

Net geen 10!

Na een klein 'opstartprobleempje' (onze bestelling bleek niet voorradig te zijn), hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Petra heeft ons heel vriendelijk en professioneel geholpen. Uiteindelijk hebben we een andere, maar ook hele mooie vuurschaal ontvangen. Complimenten!

Uitstekend!

Mooie producten, goede prijzen en snelle levering

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 5000 artikelen een ruim assortiment. Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.