Snelle levering, keurig verpakt. Mooie spullen. Eerste keer besteld, kom zeker terug.

Mooi product

Wij hebben al jaren in het ziekenhuis deze schaar voor brood knippen, geen andere schaar kan aan deze schaar tippen

Goed ingepakt

Ik heb zes glazen besteld voor ijskoffie of om cocktails in te serveren. Toch spannend om glaswerk over de post te laten komen. De glazen zijn perfect aangekomen. Supergoed verpakt in een kleine doos met bubbel plastic eromheen en die zat in een grotere doos. De glazen zijn direct in gebruik genomen. Erg blij mee! Fijn dat ze bij Kitchen&More de mooiste spullen verkopen en dat ze die perfect bij je thuis afgeleveren.

Mooie spullen

Ik heb voor de eerste keer besteld. Mooie spullen... ik kocht 4 koffie mokjes. Vlak na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontving ik een mail met de mededeling dat er nog maar 3 kopjes op voorraad waren. Er werden meteen opties aangeboden met de vraag hoe ik het opgelost wilde hebben. Ik heb aangegeven dat ik deze drie alvast graag wilde ontvangen, aangezien dit een kado betreft. Daarop kwam terug dat ze het in orde gingen maken en het vierde mokje op hun kosten nog wordt nageleverd zodra het er is. Dat duurt nog even, maar ik ga ervanuit dat dat ook net zoals de rest netjes wordt geregeld. De bestelling was al snel binnen, goed ingepakt om breuken te voorkomen, top!

Ontzettend goed. Zal het zeker bij anderen aanbevelen.

Ontzettend goed. Zal het zeker bij anderen aanbevelen.

In het weekend besteld en op maandag al geleverd. En zonder brokstukken.

Werkt naar behoren. Ziet er top uit, zoals de foto en is erg stevig.

De vorige avond besteld en het komt, zoals aangegeven, goed verpakt de volgende dag per post.nl aan. Greenpan koekenpannen zien er goed uit, nu maar hopen dat de antiaanbaklaag niet zo snel slijt.

Prrfect

Snelle bezorging, goed ingepakt.

Niet goed, niet slecht, goedkoop.

Op de website zagen onze leisteentjes er toch wat netter dan ze in realiteit waren. In realiteit zag het er maar goedkoop uit. Te dikke steen en ongelooflijk lelijke voetjes onder geplakt, die al ,misschien wel gelukkig, niet eens zo goed plakken. Er was ook 1 van de 4 verpakkingen verkeerd met maar 1 kleiner steentje in. Hierdoor hebben we dus eigenlijk maar 6 van de 8 gevraagde steentjes en een kleiner….

Prima verpakt en stipt geleverd

De levering was zeer snel en de verpakking voor deze breekbare producten was uitstekend

Snel contact met leverancier

Het contact met Kitchen &More is snel en duidelijk. Komen hun afspraken na, ik ben tevreden. Dit was de eerste keer dat ik iets hebt besteld maar zeker niet de laatste keer.

heel vlotte hulplijn, perfecte aankoop gedaan. Bedankt.

Heel vlotte hulplijn en snelle respons. Bovendien een zeer duidelijke website.

Makkelijk en snel contact

Snelle en vlotte service. Ondanks dat mijn bestelde artikel niet op voorraad was.

Slotdig

Op de website staat de claim: Voor 20.00 besteld, de volgende dag in huis. Ik heb donderdagmiddag besteld en het papaver werd pas zaterdagochtend afgeleverd. Ik heb het pakket met glazen teruggestuurd in een goede verpakking, wat ze kwamen aan in een veel te grote doos. De glazen lagen gedeeltelijk los in de doos. Voor zover ik kon zien waren ze wonderlijk genoeg niet beschadigd. Dik glas? Nb: de doosjes waarin de glazen zaten waren uitelkaar gevallen. Ik heb ze met tape in orde gemaakt. Slordig allemaal.

Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling! Wat ontzettend vervelend om te horen! Alle orders die voor 20:00 uur zijn besteld worden de dezelfde dag ingepakt en verzonden met PostNL. Wij kunnen garanderen dat pakket voor 20:00 uur bij ons de deur uit gaan. Helaas hebben wij in verband met drukte bij PostNL niet in de hand wanneer het pakket uiteindelijk bij klanten worden bezorgd, door drukte kan er helaas vertraging oplopen. Excuses hiervoor! Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet goed is ingepakt, dit is uiteraard niet de bedoeling! Dit is ook niet de normale gang van zaken hoe het moeten worden ingepakt! Gelukkig heeft u, uw bestelling zonde schade ontvangen! Dit collega's zijn hierop aangesproken, zodat dit niet weer gebeurt!

Snel geregeld, fijn picknickkleed.

Snel geregeld door jullie. Het kleed is groot genoeg voor meerdere personen, dat is handig. Gebruik ik hem allen dan vouw ik het kleed gedeeltelijk weer op.

uitstekend!

Vlotte levering, goed verpakt. Keurig!

Super goed

Ik heb serviesset besteld die is heelas aangekomen met sommige borden kapot via email heb ik dat op dezelfde dag aangegeven en op dezelfde dag is gereageerd en kapotte borden werden verzonden. Volgende dag had ik kompleet serviceset. Goede en snelle reactie en behandeling van de team. Ik ga zeker in de toekomst weer bestellen.

ik ben een tevreden mens

fijne overzichtelijke website, goed product ontvangen. enige wat jammer is is de dure verzendkosten. die waren evenduur als mijn bestelde product

Mijn bestelde artikelen lieten even op zich wachten, omdat ze niet voorradig waren, maar ik kreeg daarover keurig een mail.

Greenpan koekenpannen zijn perfect!

Goed geleverd en de juiste kwaliteit

Alles is goed en snel geleverd

Snelle levering - mooie kwaliteit - topservice

Stevinstraat 6

9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.