Filters

7

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering van de bestelde producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruim en kwalitatief aanbod met prima service en snelle levering

Mooi en divers aanbod servies, met mogelijkheid om aparte stuks te bestellen Correcte communicatie betreffende leveringsdatum

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal perfect!

Bestelling was gebroken ontvangen.Na direct een mailtje te sturen, kwamen ze binnen een paar uur al met reactie en een super fijne oplossing. Meteen meer besteld. Service en bestelde producten simpelweg gewoon geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede eerste ervaring

Ik heb glazen pannendeksels besteld. Super snel geleverd, maar vooral heel goed verpakt. Op deze manier is breuk ongeveer niet mogelijk! Dit was m'n eerste ervaring met kitchen&more, ik kom zeker nog eens terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ! accuraat en oplossings-creatief

Ik bestelde een tajine, doch was niet meer beschikbaar, uitverkocht.µ Al snel na mailen, kreeg ik een mooi voorstel voor een andere tajine en was nog goedkoper ook. Ik kreeg het reeds teveel betaalde snel terugbetaald. Ook de levering met Post Nl, was perfect, ondanks vertraging door ?? met alle begrip. Ik kreeg toch mijn bestelling nog op Allerheiligen, geleverd door een vriendelijke chauffeur!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Vlot en super goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Service prima. Snel en verzorgd.

Vanaf plaatsen van bestelling tot afronden van levering nog geen 24 u. Verzorgde verpakking zodat de breekbare bestelling beschermd is.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte producten, Slechte Service

Keramische hapjes pan na één keer gebruik al bol en dus onbruikbaar voor inductie. Foto's met bewijs van de bolling van de pan worden weggewuift omdat ze er ''niks mee kunnen''. Op de foto's laat ik met een waterpas zien dat de bodem niet plat is. Vervolgens wordt je niet verder geholpen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, u meldde dat de binnenkant bol getrokken was. Wij hebben u uitleg gegeven dat dit kan komen door oververhitting. Daarna meldde u dat de onderkant ook bol was gaan staan, wij vroegen om een foto van de pan op de inductieplaat. Dit heeft u tot nu toe niet kunnen aanleveren. Ik zie dat de eerste klacht 2 uur geleden gestuurd is en we al meer dan 3 mails teruggestuurd hebben met uitleg, vragen, etc. Wij zijn momenteel dus juist bezig om u te helpen en u zet direct een onvoldoende op internet openbaar. Dat is erg jammer. Ik zie dat er 5 minuten geleden zelfs nog een mail naar u gestuurd is. We reageren erg snel tijdens kantooruren en proberen altijd naar een oplossing te zoeken. We hebben echter wel uw medewerking nodig, dus graag de foto sturen waar we om vragen, dan kunnen we verder.

2

Geloof niet wat je ziet

Ik had een servies besteld, maar het was niet wat er op de foto stond. Erg teleurgesteld. De borden zijn niet lichtgrijs en lijken niet op marmer, komen niet overeen met wat er op de foto staat. Deze borden zijn blauw-paars met vreemde vlekken, heeft niets met marmer te maken. Het ziet er goedkoop en niet toonbaar uit. Maar het bedrijf Kitchen&More vindt dat dit mijn probleem is en kan het pakket alleen terugnemen als ik de kosten betaal. Maar op de een of andere manier is dit niet eerlijk, het probleem ligt bij jou. Geen aanrader. Ik heb een review achtergelaten, onder een set servies, die ik gekocht heb, maar de site moderatie keurde het niet goed, omdat het waar is. Er is een reden waarom ze zichzelf zo'n hoge beoordeling hebben gegeven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag, wat jammer om te horen dat u niet blij bent met uw servies. U heeft ons enkel gevraagd hoe u het servies kon retourneren, wij hebben u de instructies gestuurd die ook openbaar op de website staan. Indien iets niet naar wens is kunt u gewoon retourneren en krijgt u netjes uw geld terug. Retourtickets worden enkel verstrekt als wij een fout gemaakt hebben. Wij hebben de voorraad bekeken en zijn van mening dat de foto overeenkomt met de werkelijkheid. Wij zien nergens een product review van u. Ook kunnen wij ons zelf geen hoge score geven of beoordelingen verwijderen/afkeuren. Ook deze review wordt gewoon netjes openbaar gezet. Jammer dat u niet tevreden bent maar in uw geval kunnen we u helaas geen retourticket sturen, ook niet na uw mail met dreigende toon dat u negatieve reviews ging plaatsen. Excuus!

10

TOP!

Voor de 1e keer besteld. Bestelling was goed verpakt en tijjdig geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heb mijn bestelling nog niet dus nog geen reactie

Nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, vervelend dat uw pakket nog niet geleverd is. Wij hebben het product direct verstuurd. Ik zie dat u deze 4 dagen geleden besteld heeft, waar ook een weekend tussen zit en u besteld heeft in Frankrijk. Helaas duurt dat altijd iets langer dan NL of België. Zie uw tracking code die ik u zojuist per mail gestuurd heb, daarmee kunt u de zending volgen. U heeft ons nu een onvoldoende gegeven op onze klantenservice, wellicht kunt u uw mening hierover nog herzien. Fijne dag!

10

Mooi spul, snel en correct geleverd.

Goeie service en snel geleverd. Alles goed verpakt en geen gebreken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service!

Nadat we 2 bordjes ipv 2 serviesset's hadden ontvangen direct een mail gestuurd. Dezelfde avond nog antwoord en 2 dagen later alles binnen. Echt super service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede hulp en Top service!!

Na lang zoeken naar mooie peper en zoutvaatjes en flesjes voor olijfolie die in het interieur van ons restaurant passen, kwam ik uit bij de webshop van Kitchen & more. Oorspronkelijk kozen we en bestelden we een setje, maar jammer genoeg kregen we achteraf te horen dat er niet genoeg voorraad van was. Ze stelden direkt een alternatief voor en samen zochten we wat samen zou passen. 1 dag na de oorspronkelijke bestelling waren we al verder geholpen. De volgende werkdag werd onze bestelling netjes geleverd. Bij het uitpakken van de bestelling merkten we jammer genoeg een kleine beschadiging op, maar ook dat was geen probleem. Na een mailtje met een foto van de schade werd ook dit snel en juist opgelost. Dankjewel voor de super fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top geholpen

Onze glazen waren nog niet leverbaar, dit werd meteen na aankoop gemeld via mail en gezegd wanneer ze wel weer leverbaar waren. Of we daarop wilde wachten of liever ons geld terug. We hebben erop gewacht en kwamen binnen op verwachte datum. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal naar m'n zin

Goede prijs en snelle verzending: heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geleverd!

De glazen waren goed ingepakt. Ze waren gelukkig allemaal heel en kwamen met een speciale service van postnl. Ik had 10 Libbey cann glazen besteld. De kwaliteit is super! Een volgende bestelling zien jullie sowieso van mij verschijnen! :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en hele mooie kealiteit

Precies wat ik er van verwacht heb

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect! Snelle verzending

Ze mailde dat mijn bestelling twee dagen later verzonden kon worden, wat een service! Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke site & snelle service

Ik had een vraag en die werd nog in het zelfde weekend meteen beantwoord per mail!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi assortiment en snelle levering

Ik heb 2 kleine steelpannetjes gekocht voldoen geheel aan mijn verwachting. De afbeelding op de website komt volledig overeen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Wat een fijn bedrijf! Snelle reactie bij probleem en daarbij een snelle en correctie oplossing. Mooi materiaal en snel in verzending. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

PARFAIT

Tout est arrivé en très bon état et très bien emballé !

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct en snel

Klantgerichte benadering

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snelle en correcte afhandeling. Ik had een niet bestelde pan ontvangen. Zonder enig probleem en binnen één uur is dit naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.