Perfect! Snelle verzending

Ze mailde dat mijn bestelling twee dagen later verzonden kon worden, wat een service! Helemaal top.

Leuke site & snelle service

Ik had een vraag en die werd nog in het zelfde weekend meteen beantwoord per mail!

Mooi assortiment en snelle levering

Ik heb 2 kleine steelpannetjes gekocht voldoen geheel aan mijn verwachting. De afbeelding op de website komt volledig overeen.

Top service!

Wat een fijn bedrijf! Snelle reactie bij probleem en daarbij een snelle en correctie oplossing. Mooi materiaal en snel in verzending. Aanrader!

PARFAIT

Tout est arrivé en très bon état et très bien emballé !

Correct en snel

Klantgerichte benadering

Snelle en correcte afhandeling. Ik had een niet bestelde pan ontvangen. Zonder enig probleem en binnen één uur is dit naar tevredenheid opgelost.

Positief

Snelle levering en goed verpakt Niets stuk Mooi servies

Mooie webshop, snelle levering

Product werkt nog niet naar behoren, maar klantenservice reageert erg snel en correct, dus heb er alle vertrouwen in dat er een oplossing komt.

Prima service: snelle reactie en verzending.

Uitstekend!

Netjes en snel geleverd

Blij mee!

Fast delivery and good price

The items were delivered fast. One item was out of stock but shipped a few days later. The delivery costs are high however the items were cheaper than elsewhere which made the total cost lower.

Mooie kan

Ik heb een mooie waterkan gescoord en ook nog heel betaalbaar én snel geleverd!

Op zondagmiddag besteld en maandagochtend werd het al geleverd. Producten voldeden volledig aan verwachting.

Prachtig

Prachtige mooie schalen die een aanschouwing zijn op een prachtige tafel

Snelle opvolging / contact na het bestellen

Nadat ik iets besteld én betaald had bleek het niet leverbaar. Vervelend om daar pas naderhand achter te komen. Maar een alternatief werd direct geboden en zo alsnog opgelost

mooi design voor een prima prijs

De rood met witte stippen fluitketel is niet alleen heel fraai, maar hij schenkt ook zonder gedruppel aan het begin en aan het eind. Eerste ketel van een reeks van vijf die dit goed doet. Heel goed product, ik ben zeer tevreden. De ketel is ook prompt geleverd, en tussendoor werd helder gecommuniceerd over de voortgang. Een prima shopping ervaring.

Mooi servies en glazen besteld !

Kwam allemaal netjes vetoakt aan ben er blij mee !

Een goed product en snel bezorgd

Groot assortiment en heel snel geleverd

Groot assortiment, kwaliteit en heel snel geleverd

vriendelijke opvolging

Vragen werden op een sympathieke en vlotte wijze beantwoord. De levering was snel en degelijk

Gewoon zoals het moet zijn.

Geen opmerkingen. Alles is vlotjes verlopen.

snelle afhandeling.. volgende dag in huis

Klantgericht, kwaliteit en snel

Men denkt mee als de bestelling niet leverbaar is, dit op een fijne manier, niet uitdrukkelijk aanwezig. En dit met snelheid. Fijn om hier zaken te bestellen, ook de kwaliteit blijkt goed

Prima service!

Mooie spullen, goede service

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.