Snelle opvolging / contact na het bestellen

Nadat ik iets besteld én betaald had bleek het niet leverbaar. Vervelend om daar pas naderhand achter te komen. Maar een alternatief werd direct geboden en zo alsnog opgelost

mooi design voor een prima prijs

De rood met witte stippen fluitketel is niet alleen heel fraai, maar hij schenkt ook zonder gedruppel aan het begin en aan het eind. Eerste ketel van een reeks van vijf die dit goed doet. Heel goed product, ik ben zeer tevreden. De ketel is ook prompt geleverd, en tussendoor werd helder gecommuniceerd over de voortgang. Een prima shopping ervaring.

Mooi servies en glazen besteld !

Kwam allemaal netjes vetoakt aan ben er blij mee !

Een goed product en snel bezorgd

Groot assortiment en heel snel geleverd

Groot assortiment, kwaliteit en heel snel geleverd

vriendelijke opvolging

Vragen werden op een sympathieke en vlotte wijze beantwoord. De levering was snel en degelijk

Gewoon zoals het moet zijn.

Geen opmerkingen. Alles is vlotjes verlopen.

snelle afhandeling.. volgende dag in huis

Klantgericht, kwaliteit en snel

Men denkt mee als de bestelling niet leverbaar is, dit op een fijne manier, niet uitdrukkelijk aanwezig. En dit met snelheid. Fijn om hier zaken te bestellen, ook de kwaliteit blijkt goed

Prima service!

Mooie spullen, goede service

Erg fijn

Super, nette producten en fijne site

Snelle en prima levering

Snelle levering. Juist en accuraat

Snelle levering!

Mooie soepkommen besteld voor onze nieuwe keuken. Heel erg blij mee!

Snelle en vlotte levering

Zeer tevreden van de pan. Had er al zo een dus wist dat ze goed waren. Perfect verpakt en verstuurd ook. Voor herhaling vatbaar.

Precies zoals omschreven was een hele het fijne mosselen. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Product was uitverkocht.. Na contact een goede vervangend product gekregen.

Ik had borden besteld, ik kreeg netjes een mail dat ze niet alles op voorraad hadden. Na een paar dagen alles keurig binnen gekregen.

Uitstekende service!

Had per ongeluk een pan besteld die niet op voorraad was. Hier mailden ze mij direct over met alternatieve keuzes erbij. Top !

Supersnelle levering en reactie via de mail. Zeer prettig!

Supersnelle levering en reactie via de mail. Zeer prettig!

Goed en snel

Het pakket was breekbaar maar zeer goed verpakt. Binnen 1 dag geleverd !

Lastig zoeken

Kost me erg veel tijd om een glasschaal te zoeken en vinden, krijg je wel 100en van alles en nog wat daar tussen te zien

Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat u het gewenste item moeilijk kon vinden. We hebben hier notitie van gemaakt en zullen de categorieën schalen gaan organiseren en verduidelijken. U had ons uiteraard mogen contacteren voor hulp, dan hadden we u op weg kunnen helpen. We krijgen nu namelijk een onvoldoende op de klantenservice van u, maar we hebben niet echt de kans gekregen om u service te bieden. Uiteraard gaan we wat met deze opmerking/tip doen, waarvoor dank!

Helemaal top!

Alles is duidelijk en gemakkelijk te vinden op de website. Goede keuze, het bestellen gaat gemakkelijk en ook de betaling gaat vlot. Erg fijn vind ik dat onderdelen van een servies ook los te bestellen zijn, dat id niet overal. Vlotte verzending en goed verpakt. Top en zeker aan te bevelen!

Doet wat ze beloven

Hier 2 koekenpannen besteld, deze zijn heel netjes op tijd geleverd. Enige minpuntje is dat ze overal aangegeven dat je heel makkelijk 100 dagen mag retourneren, maar je moet wel zelf de verzendkosten van het retour sturen betalen.

Prima materiaal en snelle levering

Een mooie Camping Gas-Wok Brander vierkant 30cm besteld. Degelijk materiaal waar goed mee te werken is. Werd netjes afgeleverd in stevige verpakking. 5 minuten montage en klaar voor gebruik. Verf is niet hittebestendig maar ach, het is een brander geen pronkstuk. Heel blij mee zeker voor die prijs.

Vlotte en snelle service

Zeer goed beveiligd en ingepakt om schade te voorkomen

Stevinstraat 6 9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.