Uitstekende service!

Had per ongeluk een pan besteld die niet op voorraad was. Hier mailden ze mij direct over met alternatieve keuzes erbij. Top !

Supersnelle levering en reactie via de mail. Zeer prettig!

Supersnelle levering en reactie via de mail. Zeer prettig!

Goed en snel

Het pakket was breekbaar maar zeer goed verpakt. Binnen 1 dag geleverd !

Lastig zoeken

Kost me erg veel tijd om een glasschaal te zoeken en vinden, krijg je wel 100en van alles en nog wat daar tussen te zien

Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat u het gewenste item moeilijk kon vinden. We hebben hier notitie van gemaakt en zullen de categorieën schalen gaan organiseren en verduidelijken. U had ons uiteraard mogen contacteren voor hulp, dan hadden we u op weg kunnen helpen. We krijgen nu namelijk een onvoldoende op de klantenservice van u, maar we hebben niet echt de kans gekregen om u service te bieden. Uiteraard gaan we wat met deze opmerking/tip doen, waarvoor dank!

Helemaal top!

Alles is duidelijk en gemakkelijk te vinden op de website. Goede keuze, het bestellen gaat gemakkelijk en ook de betaling gaat vlot. Erg fijn vind ik dat onderdelen van een servies ook los te bestellen zijn, dat id niet overal. Vlotte verzending en goed verpakt. Top en zeker aan te bevelen!

Doet wat ze beloven

Hier 2 koekenpannen besteld, deze zijn heel netjes op tijd geleverd. Enige minpuntje is dat ze overal aangegeven dat je heel makkelijk 100 dagen mag retourneren, maar je moet wel zelf de verzendkosten van het retour sturen betalen.

Prima materiaal en snelle levering

Een mooie Camping Gas-Wok Brander vierkant 30cm besteld. Degelijk materiaal waar goed mee te werken is. Werd netjes afgeleverd in stevige verpakking. 5 minuten montage en klaar voor gebruik. Verf is niet hittebestendig maar ach, het is een brander geen pronkstuk. Heel blij mee zeker voor die prijs.

Vlotte en snelle service

Zeer goed beveiligd en ingepakt om schade te voorkomen

Goede kwaliteit, snel geleverd

Supermooi pannetje ontvangen. Voel me bijna bezwaard dat ik er maar 1 nodig had. Dan maar een welverdiende review. Had het snel in huis en echt verrast over de kwaliteit. Thanks.

Zeer snelle & correcte levering

Op zondagavond een bestelling geplaatst en dinsdagochtend al ontvangen. Zeer snelle en correcte levering. Heel duidelijke communicatie. Zeer tevreden! Gaan hier zeker nog bestellen!

Prachtig en snel.

Ik bestelde een koffie blik en ben blij verrast door de kwaliteit en het is ook nog eens erg mooi. Ook had ik het heel snel in huis.

Snelle levering en heel goed ingepakt voor veilige verzending .

Snelle levering en heel goed ingepakt voor veilige verzending waardoor de tajine onbeschadigd aankomt .

Snel en correct

Redelijk

Een van de bestelde producten bleek niet op voorraad. Wel direct een mail daarover ontvangen. De bestelling kwam 5 dagen later aan. De verzend-doos was totaal niet stevig en niet heel goed dichtgeplakt. De onderkant viel bijna open. Dure producten mogen wat mij betreft netter, compacter en steviger worden verpakt. Een mooiere en degelijkere verpakking en een persoonlijk kaartje erbij om nieuwe klant te verwelkomen zou de score verhogen.

Jammer om te horen dat de doos niet compact genoeg was en netjes over gekomen is. Soms kan de tape iets loslaten, maar als ze hier de deur uit gaan zijn het zeker nette pakketten. Onze prioriteit is producten goed verpakken waardoor geen schade ontstaat. Maar er was geen schade begrijp ik? We hebben geen klacht van u ontvangen namelijk. Helaas gaat PostNL soms ook niet al te netjes met de pakketten om en komt een doos redelijk gehavend aan. We hebben een flyer voor nieuwe klanten meegestuurd met een kortingscode, helaas kunnen we dit niet personaliseren bij elke klant met bijvoorbeeld uw naam. Excuus hiervoor. Hopelijk heeft u ondanks de paar dagen vertraging alsnog veel plezier van uw bestelling!

Snelle levering, spijtig 1 glas stuk maar dat werd ook onmiddellijk rechtgezet. Zéér goede communicatie!

Zeer goed kwaliteit met zeer klantvriendelijke verzorging.

Het besteld product was niet dadelijk beschikbaar. Dit melden jullie een paar uur na mijn bestelling, ik wilde van kleur en leveringsadres wijzigen ook dit werd op een zeer klantvriendelijke en duidelijke manier gedaan. Ik maak zeker reclame voor jullie. Bedankt Nina

Snel goed, voldoen aan de verwachting

Na bestellen zeer snel geleverd, duidelijk wat er geleverd werd. Voldoet geheel aan verwachting, kwaliteit goed.

Zoals het hoort te zijn. Aankoop, moet je plezier aan beleven.

Kwaliteitsproducten en geweldige klantenservice

Mijn wokpan bleek een hele lange levertijd te hebben. Ik kreeg binnen een uur een keurig bericht hierover, met goede alternatieven. De volgende dag mijn bestelling in huis. Ook fijn dat er ook 's avonds heel snel op berichten wordt gereageerd. Ik beveel Kitchen&More van harte aan!

Zeer snel geleverd, goede info, goed verpakt en stevig materiaal

Geweldige en eerlijke service.

Mijn bestelling was (waarschijnlijk) door postbezorger niet correct afgeleverd ( Bovenkant doos was "open" geweest......en miste 7 eenheden !! Foto's gemaakt en per mail verstuurd naar support. Binnen 1 uur reactie en 1 dag later de vermiste producten alsnog ontvangen. TOP en KLANTGERICHT. Hier kan je zaken mee doen !! Herman v Teylingen Kaarlem

Goede communicatie , pro actief en snelle levering

Goede communicatie , pro actief en snelle levering. Uiteraard ook een goed product.

4 unieke cola glazen besteld voor een scherpe prijs. Goed verpakt en snel verzonden.

Stevinstraat 6

9351VK Leek

Over Kitchen&More

Kitchen&More is een online kookwinkel. Met meer dan 15.000 artikelen een ruim assortiment. Wil je een review over Kitchenandmore.nl achterlaten dan kan dit hier, heb je een klacht dan horen we dit ook graag. Uiteraard het liefst per mail zodat we het netjes kunnen oplossen We werken samen met Kiyoh en deze partij verzamelt voor ons de reviews Zoals je ziet is klantenservice het belangrijkste voor ons. Veel plezier met je bestelling.