Die Lieferung ist gut gelaufen.

Hallo. Das Einzige was ich leider bemängeln muss, ist, das auf meine Nachfrage nach Lieferterminen/ Liefermöglichkeiten, die ich über das Kontaktformular der Jilsen-Seite abgeschickt habe, bis heute keine Rückmeldung an mich erfolgt ist. Ich hatte nach der Lieferbarkeit des Modells: Nina: Farbe: Rot, Wade: 44 cm, Schuhgröße 42, gefragt und wie gesagt, leider bisher keine Antwort darauf erhalten. Vielleicht klappt es ja nun. Danke. Ansonsten bin ich mit dem Service zufrieden. Mit freundlichen Grüßen Oliver Radke Hamburg o_radke@gmx.de

Hallo Herr Radke, Wir haben Ihre Frage am Montag, dem 4. April, umgehend beantwortet. "Leider werden wir diese Größe nicht mehr auf Lager erhalten."

achteraf mogelijk

Mooie laarzen, nette prijs, snel geleverd en achteraf betalen mogelijk. Uniek dat je kunt kiezen in kuitomvang van de laarzen

Leider nur Versand mit DPD

Die Stiefel haben nicht gepasst obwohl ich gemessen habe. Jetzt muss ich durch die ganze Stadt fahren um einen Shop zu finden bei dem ich das Paket wieder abgeben kann. Zumindest für die Rücksendung sollte es eine zumutbare Option geben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Toller Service

Schneller Lieferung und sehr schöne Stiefel! Danke!

Sehr gute Qualität und Passform.

Top Service und super Ware. Passform und Verarbeitung sowie schicke Optik der Steifel auch für Frauen mit stärkeren Waden. Immer wieder!

FANTASTISCH!!!!

OMG, OMG..... Ik ben zo mega MEGA blij met de laarzen!!!! Zo fijn dat jullie dit in het assortiment hebben voor dames met een flinke kuit zoals ik! Echt ge-wel-dig!! Mooi materiaal, hele fijne pasvorm.... Ja, echt fantastisch!! Dank!!!

Mooie laars

Het is een mooie laars. En de schachtbreedte klopt. Wel is de schoen kleiner de normaal; mijn maat 39, zat niet zoals ik gewend ben. Dit is mijn normale maat, maar misschien moet ik ze nog inlopen.

Quel bonheur de pouvoir reporter des bottes

Commandes, suivi et livraison au top. Les bottes sont de très bonne qualité. Je chausse du 37, pied un peu large et le 37 est parfait. Le prix est conséquent mais elles vont durer plusieurs années ; Merci

In eerste instantie kreeg ik laarzen binnen met een beschadiging, na contact snel en correct opgelost!! Nieuwe laarzen zitten perfect!

Bottes abîmées et finition peu soignée

Commande passée parfaitement. Mais une des bottes est arrivée éraflée sur le devant du pied. Pas de retour du service client suite à mon mail sur l'absence de contrôle qualité avant expédition. Sur l'aspect général des bottes, elles sont très jolies mais on remarque la colle qui déborde des semelles sur chacune des bottes. Dommage... Je suis globalement déçue de la qualité du produit pour le prix.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Achat de 2 paires de bottes

Belles bottes adaptées aux mollets larges. Petit bémol concernant le prix qui n'est pas à la portée de tous

Top kwaliteit

Top kwaliteit. Vlotte service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Les bottes sont magnifiques et confortables. Livraison rapide et soignée

Parfait, très professionnel

Alles top geregeld

Très belles bottes conformes au descriptif

Envoi rapide et soigné. Très belle qualité. Bottes confortables.

Super Service!

Reklamation und Fragen zum Vorgehen wurden sehr freundlich, schnell und kundenorientiert beantwortet und gelöst. Das hat mich sehr beeindruckt! Herzlichen Dank dafür!

TOP!

3ème paires de bottes que j'achète sur Jilsen et j'en suis entièrement satisfaite!

Je recommande !!

Depuis le temps que je cherchais des bottes (avec un fort mollet) avec cette élégance qui nous decomplexe le temps qu'on les a aux pieds ! Belle qualité (le cuir qui sert sur le côté du pied, mais le temps que le cuir "travaille"), et une livraison rapide.

à découvrir, vraiment

bottes de qualité, élégantes correspondant au descriptif service client performant, réactif, à l ecoute je recommande

Excellent

Le service client a su m'orienter et me conseiller de manière très pro. Commande reçue très rapidement et les bottes (Nina) sont magnifiques et confortables. Elles taillent parfaitement. Je recommande

Bottes au top

Bottes magnifiques et livraison rapide

Schoenmaat 38, Kuitmaat 41, Nina schacht 44 paste precies, Anna Schacht 40 ook! Blij met beide, dus houd ze alle twee

Jilsen Nina Fantastische laarzen

Jilsen: mooie winkel met mooie laarzen! Top service. Snel verzonden. Hele mooie leren laarzen die eindelijk passen om mijn kuitbreedte van 49cm. Ik heb de Nina laars gekocht, wel maat groter als normaal (nu 41) en XXL als breedte. Schachthoogte is 38. Ik ben 1.80m en ik zou ze liever 40cm hoog zien maar zelfs met mijn lengte staat dit toch mooi. De Eva is wel hoger in schacht maar die hak is iets smaller. Dankzij de reviews waar ieder zo positief schreef, dat je op deze hak zo weg loopt, koos ik voor de Nina en ze hadden gelijk. Ik kan niet vaak op hakken lopen door mijn lichamelijke klachten dus ik wilde deze laarzen meer als zitlaars op feestje of verjaardag maar in huis liep ik er al 3 uur op. Dat geeft mij het idee dat ik deze zeker voor meer doeleinden aan kan! Mogelijk dat ik de 40 ook pas maar over algemeen ga ik met hoge hakken een maat groter omdat je vaak iets naar voren schuift en ik wil niet dat hij krap zit bij de tenen :-) Hij is wat ruim bij de enkel en bovenin wijkt hij iets omdat hij daar iets ruim is maar ik vind dat mooi staan. Voor het eerst helt mijn huid er niet over heen;-). Kleur chestnut is iets donkerder dan cognac maar mooie warme kleur. Met de actie was een gratis leren portemonnee in dezelfde kleur. Deze werd mij nagezonden, erg attent! Ik vind het fantastisch dat er leren laarzen zijn zonder inzet stukken waardoor iedereen weet dat je zware kuiten hebt, eindelijk een laars zoals ieder ander! Twijfel je, ik zeg gewoon doen en proberen!

très bien

livraison rapide , pas déçue comme la dernière fois, de jolies paires de bottes à talons, confortables pour les mollets forts

Très belles bottes !

Bottes de très bonnes qualité ! Un seul bémol, j'ai du mal à trouver ma pointure.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.