Schoenmaat 38, Kuitmaat 41, Nina schacht 44 paste precies, Anna Schacht 40 ook! Blij met beide, dus houd ze alle twee

Jilsen Nina Fantastische laarzen

Jilsen: mooie winkel met mooie laarzen! Top service. Snel verzonden. Hele mooie leren laarzen die eindelijk passen om mijn kuitbreedte van 49cm. Ik heb de Nina laars gekocht, wel maat groter als normaal (nu 41) en XXL als breedte. Schachthoogte is 38. Ik ben 1.80m en ik zou ze liever 40cm hoog zien maar zelfs met mijn lengte staat dit toch mooi. De Eva is wel hoger in schacht maar die hak is iets smaller. Dankzij de reviews waar ieder zo positief schreef, dat je op deze hak zo weg loopt, koos ik voor de Nina en ze hadden gelijk. Ik kan niet vaak op hakken lopen door mijn lichamelijke klachten dus ik wilde deze laarzen meer als zitlaars op feestje of verjaardag maar in huis liep ik er al 3 uur op. Dat geeft mij het idee dat ik deze zeker voor meer doeleinden aan kan! Mogelijk dat ik de 40 ook pas maar over algemeen ga ik met hoge hakken een maat groter omdat je vaak iets naar voren schuift en ik wil niet dat hij krap zit bij de tenen :-) Hij is wat ruim bij de enkel en bovenin wijkt hij iets omdat hij daar iets ruim is maar ik vind dat mooi staan. Voor het eerst helt mijn huid er niet over heen;-). Kleur chestnut is iets donkerder dan cognac maar mooie warme kleur. Met de actie was een gratis leren portemonnee in dezelfde kleur. Deze werd mij nagezonden, erg attent! Ik vind het fantastisch dat er leren laarzen zijn zonder inzet stukken waardoor iedereen weet dat je zware kuiten hebt, eindelijk een laars zoals ieder ander! Twijfel je, ik zeg gewoon doen en proberen!

très bien

livraison rapide , pas déçue comme la dernière fois, de jolies paires de bottes à talons, confortables pour les mollets forts

Très belles bottes !

Bottes de très bonnes qualité ! Un seul bémol, j'ai du mal à trouver ma pointure.

Mooie laarzen, maar ze passen niet!

Schacht te klein

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag mevrouw, Uw laarzen zijn maandag door ons verstuurd. Volgens DPD worden deze vandaag aan u geleverd. Wat hebben wij volgens u verkeerd gedaan om een 1 te krijgen? U kunt DPD eventueel elders beoordelen.

Très bien

Rien a dire service parfait très belles bottes . Par contre pour le retour DPD très compliqué impossible de le poser au relais sélectionné ne prenait pas les gros cartons , certains ne prenait plus DPD , d autres pas l international j ai du faire 5 relais différents j ai perdu une matinée ...

Très bonne expérience

Enfin une marque qui propose des bottes personnalisables pour toutes les morphologies en sortant des cavalières. Service rapide et de qualité. Je suis très satisfaite

Alles top!

Unkomplizierter Bestellprozess, schnelle Lieferung, unkomplizierter Rückversand. Leider haben die Schuhe nicht gepasst, aber an sich super Ware.

Het is een ritje waard om daar naartoe te rijden. Alle tijd om de vele modellen te passen. Weet nu welke maat en welke schachtwijdte ik zo online kan bestellen in de toekomst. Ik kom zeker nog een keer terug om een volgend paar te kopen

In één woord: super!

De laarzen worden met genoegen gedragen (twee paar besteld). En daarnaast ook belangrijk om te melden, is de getoonde klantvriendelijkheid. Bij vragen en gewenste veranderingen werden deze probleemloos opgepakt. Super!

Eindelijke mooie laarzen die passen

Na een ellelange zoektocht naar mooie hoge laarzen ben ik bij Jilsen uitgekomen. Ze passen perfect, lopen heerlijk en staan daarnaast ook super mooi. Een investering maar zeker eentje die het waard is. Dus kom je net als ik er achter dat je dikke kuiten hebt dan is dit de winkel om toch nog mooie laarzen te kopen.

Parfait

Très bon produits 3 ème achat fait

Snel en prachtige kwaliteit laarzen

Met wat dikkere kuiten al heel lang op zoek naar laarzen die pasten . Deze laarzen met hoge hakken zijn van een prachtige kwaliteit en zitten super comfortabel. Ze staan supermooi en slanken het been ook nog af zonder ook maar ergens te knellen. Ik ben er heel erg blij mee.

Belles bottes

Belles bottes, pointure et largeur de mollet conformes à mes attentes. Elles sont un peu rigide au niveau de la cheville, mais se portent bien malgré la hauteur de talon. Attention toutefois aux finitions des coutures au niveau du haut de la fermeture, qui "crochent" et abîment les collants. Il faut trouver une petite astuce pour éviter ce désagrément. Mais ces bottes restent un modèle que je recommande. C'est si rare de trouver des modèles qui s'adaptent au mollet, et élégantes!

Kwalitatief prima en goede service.

Snelle levering, mooie navy blauwe laarzen. Lopen heerlijk. Na het bestellen van het vorige paar rode laarzen bleek er een kleine beschadiging op te zitten. Naar volle tevredenheid opgelost.

correct

correct

Tip top

Tip top Stiefel passen und schnelle Lieferung

Snelle levering van prachtige laarzen.

Laarzen passen prima en lopen heerlijk. Eindelijk leuke laarzen voor mijn stevige kuiten.

Parfait

C'est la 3ème paires de bottes que je m'achètes sur le site Jilsen et complètement satisfaite.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering. Geen negatieve punten te vermelden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Magnifique s bottes telles qu’on les voit en photo !

Peut être un peu juste au niveau du mollet si l’on préfère un peu flottante

Super mooie laars; niet goedkoop maar dan heb je wel wat.

Prachtige laars met goede pasvorm, ben heel blij met de snelle levering.

Eindelijk elegante laarzen voor bredere kuiten

Heel blij met mijn hoge laarzen. De hakhoogte en breedte zijn perfect voor ‘kantoordagen’. Het ontwerp mooi basic, tijdloos en elegant. Dat is niet makkelijk te vinden als je brede kuiten hebt.

Super qualité

Deuxième paires de bottes commandées et toujours aussi satisfaite. Dommage toutes les bottes ne sont pas toujours disponible à toutes les tailles donc choix restreint en fonction des tailles et tour de mollet.

Snelle levering tijdens feestdagen

Heel tevreden met de laarzen. Hele mooie kwaliteit en ze zitten helemaal goed.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.