Goede kwaliteit laars

Kuitwijdte is 38cm! Zeer belangrijk om te weten en kuitwijdte is geen 40cm.

Snelle en goede onlinewinkel

Op dinsdag de laarzen besteld en op woensdag al in huis. Supersnel en hele mooie laarzen. Blij met de laarzen en de nieuw ontdekte online schoenenwinkel.

Duidelijk website en goede service

Duidelijk website waar je begeleiding krijgt in de maat. Goede service, snelle levering.

super

Goede kwaliteit! Ogen mooi en zitten zeer goed!

Gute Qualität für Frauen mit Kurven, aber keine Erstattung der Rücksendekosten.

Als langjährige Kundin habe ich einige Jilsen-Modelle zuhause. Umso mehr schockiert mich die fehlende Kundenorientierung bei Rücksendungen. Jetzt hatte Ich bspw. 2 Paare bestellt, eines behalten, dass andere Paar war zu eng am Fuß und ich habe knapp 14€ Rücksendekosten zu tragen, bekomme weder Rückerstattung noch einen Gutschein. In meiner Welt ein NoGo bei der Preisgestaltung. Für mich der letzte Einkauf, weil ich echt sauer bin. Nichts für ungut. Beste Grüße Simone Neumann

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wadenlänge zu kurz

Ich war bisher immer begeistert von Jilsen Stiefeln. Gerade neue bestellt und ich habe das Gefühl, sie sind kürzer geworden. Vergleich mein aktuelles mit dem neuen Model, gleiche Schaftlänge. Macht mich gerade traurig!

Super kwaliteit

Weer hele mooie laarzen van Jilsen gekocht. Mooie kwaliteit en mooie leest. Ik vind de maattabel niet overeen komen maar heb gelukkig op de gok de juiste maat gekocht. Wetende dat mijn oude laarzen dezelfde omtrek hebben.

Mooie laarzen

Lasrzen zijn geweldig, snelle levering! Jammer dat er een hakje van plastic onder zit, maakt vervelend geluid bij het lopen.

Ravie de cette commande.

Colis reçu rapidement.Les bottes sont de très bonne qualité.

Impeccable

Malgré mes mollets forts je vais pouvoir porter des bottes!! Le cuir est souple et le modèle bottes cavalières est intemporel .

Ik ben tevreden van de kwaliteit van de laarzen met brede schacht. Maar.... spijtig dat er geen kuitmaat 46 is. Ik heb 48 moeten nemen en is spijtig genoeg te breed. (En 44 is te klein). Er zouden ook kuitmaat 46 moeten bestaan.... die zou dan perfect passen.

Satisfaite

Confort et élégance....il est difficile de trouver pour moi des bottes qui ferment et ne me comprime pas le mollet Et Les modèles Jilsen sont parfaits. Merci !

Alles super.

Alles problemlos. Schöne Stiefel.

Bien

Livraison très rapide. Bottes conformes à la description. Bonne pointure. La taille de mollet correspond à la demande

service parfait

Deux paires commandées, toujours parfaites. Livraison rapide.

Perfekte Stiefelqualität und perfekter Service

Perfekte Stiefelqualität und perfekter Service & delivery

Super mooie laarzen

Goede kwaliteit laarzen en een snelle levering.

Snelle levering, alles correct verlopen, supermooie laarzen die perfect passen.

Slechte service

Als je een artikel wil ruilen en het is niet te leveren wordt je voor ruim 7 euro aan kosten opgezadeld om het artikel wat niet past te kunnen retourneren. Echt slechte service en hautain gedrag, onklantvriendelijk. Ook de retour handleiding klopt niet en is zeker niet duidelijk! Je kunt beter laarzen van Jilsen bij andere bedrijven bestellen die klantvriendelijker zijn en gemoedelijk met hun klanten omgaan en gratis retourservice hebben.

Super kwaliteit

Achtung teure Rücksendungskosten

leider wird bei der Bestellung nicht erwähnt, dass die Rücksendung selber zu tragen ist, der ganzer Prozess ist wirklich kompliziert, email schicken, warten, kein Rücksendeschein dabei etc....also es geht auf jeden Fall besser. Die Qualität der Schuhe ist bei dem Preis nicht ausreichend, Die Schuhe sind sehr schmal geschnitten, nur für schmale Füße geeignet--schade

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Excellente

Je recommande vivement ce site. Les bottes sont magnifiques de très bonnes qualités et quel bonheur de pouvoir enfin trouver des bottes avec la bonne taille de mollet. La livraison est rapide et sans aucun problème

what you see is,what you get

product voldoet ad verwachtingen super snelle levering vriendelijke reacties snelle afhandeling goede update vd levering kortom de klant voelt zich koningin

Enorm snelle levering

Heel snelle levering (in een afhaalpunt). Goede pasvorm!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Très belle bottes, correspondent à la photo

Sérieux, bottes reçues très rapidement

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.