Parfait

Parfait

Het is moeilijk om modieuze laarzen te vinden als je iets bredere kuiten hebt. Bij vragen krijg je snel een antwoord. Ben super blij met mijn Anna laarzen. Je betaalt wat meer maar bij goed onderhoud van de laarzen doe je er jaren mee.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en retour correct afgehandeld

Erg goede service, prachtige laarzen heel mooi leer, helaas heb ik te brede voeten en zijn de laarzen voor mij te smal. Ook mag je de laarzen kosteloos retour doen.

Perfecte pasvorm

Ik ben zeer tevreden over de pasvorm Ik vind wel en dat had ik niet verwacht Het leer ontzettend stug Ik dacht dat het zachter leer was Graag had ik dat bij de beschrijving van de laars willen lezen.

Goed advies en snelle levering! Compliment daar voor!

Je suis ravie

Je suis ravi de ce modèle, Vous êtes Toujours très rapides et efficaces J’en suis à ma 5 eme paire ! Je recommande

kwalitatief een zeer goede laars

Heb de laarzen besteld en deden geheel aan mijn verwachting. Echter heb ik mijn kuiten niet goed opgemeten waardoor de laars niet pste daarom retour. Zeker de moeite waard om daar je laarzen voor vrouwen met volle kuiten te bestellen.

heel goed

de laarsen zijn heel goed geleverd en ook op de afgesproken dag prachtig

Nickel

Produit correspond bien a la description

Gute Verarbeitung

Die Stiefel sind wirklich sehr gut bloß die Weite H oder K am Fuß müsste auch angeboten werden.

Vlotte service

Tot hiertoe alles vlot verlopen. Dien nog wel af te wachten hoe goed de retourprocedure zal zijn

Ruime keus voor iedereen

Mooie laarzen in allerlei maten, snelle levering

Mooie laarzen van uitstekende kwaliteit

Al mijn 4de paar Jilsen laarzen. Perfecte kwaliteit.

Bestelling had ik de volgende dag al binnen. Helaas pasten de laarzen niet en heb ik de zending retour moeten sturen. Terugbetaling al binnen enkele dagen ontvangen. Heb andere laarzen bij Jilsen besteld en deze zitten perfect. Kortom, snelle levering en indien niet goed, een snelle terugbetaling.

Excellent quality but a little tight

I loved the boots and they fit my calves perfectly however i am normally a size 41 and the boots are tight for my feet, it is a bit painful after a while but i hope they strech a little with some use. Outside of the tightness i would recomend the boots, they are beautiful and good quality.

Direct geleverd

Super Stiefel

Sehr schöner Stiefel mit perfekter Passform. Schnelle Lieferung und gut verpackt. Bei Stiefeln von Jilsen kann man nichts falsch machen. Das waren nicht meine ersten Stiefel und definitiv nicht meine letzten von Jilsen.

Prachtig paar snake printlaarzen besteld. Dag later al in huis. Perfect passend! Heel erg blij mee!!

Mooie laarzen, bruin lijkt donker cognac. Blij mee

Nu het laarzentijdperk weer aanbreekt, heb ik mezelf weer verwend met een mooie paar laarzen in bruin. Ik heb een maat groter genomen zodat ik mijn steunzool erin kan dragen. Kleine tip voor de makers: laat het boveneinde van de schacht iets toelopen zodat de laars niet wijd uit staat en het bovenstikstel aan de binnenkant zit precies in het midden waardoor je een vouw ziet. Het stikselwerk aan de binnenkant is iets slordiger dan een aantal jaren geleden. Maar nog steeds mooi!

Enfin bottes dans lesquelles je rentre!! :)

Je suis très satisfaite du délai et des conditions de livraison. Je suis très satisfaite d’avoir pu trouver des bottes en cuir à la taille de mes mollets, et j’apprécie beaucoup le fait qu’il y ait le choix dans les modèles. J’ai été déçue par les finitions des bottes : je n’ai pas aimé la couleur des bottes marron commandées et j’ai trouvé et que leur aspect faisait faux. Je n’ai pas aimé du tout la doublure intérieure en synthétique des bottes Nina (mais elles sont belles d’extérieur, je les garde quand même! :) )

Nu mijn tweede paar laarsen van Jilsen besteld. Ik ben fan. Wat een prachtige , goeie kwaliteit laarsen.

Helemaal top!

Voor het eerst online bij Jilsen besteld. Prima uitleg op de site vwb de juiste maatvoering. Mooie kwaliteit. Helemaal blij mee.

Séduite !

Très jolies bottes féminines, cuir magnifique. Je recommande +++

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.