Schöne Stiefel

Xxx

A recommander

Bel article. Descriptif détaillé Commande facile Livraison très rapide Retours gratuits en cas d'insatisfaction

Würde sofort wieder Stiefel bestellen

Superschöne Lederqualität .Sehr weiches und dickes Strapazierfähiges Leder.Sehr gute Verarbeitung .

Vlotte levering Goede pasvorm Precies zoals ik verwachtte

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer mooi gemaakt, zacht, kleur is prachtig!! me happy ;)

tevreden

Zeer goed geholpen

Mooie laarzen, met eindelijk passende schachten! Hebv2 paar hier gekocht. Zeer snelle levering!

Mooie site en goed bestel proces

De site zit redelijk goed in elkaar. Je hebt veel betaling mogelijkheden en het moment van bestellen naar de verzending toe is ook heel erg rap. Ook de retour regelen is eenvoudig en wordt snel verwerkt zodra deze is ontvangen door Jilsen. Enige wat mij stoort en daarom ik ook geen vijf sterren geef is het filteren van laarzen. Als ik filter op een bepaalde maat met een bepaalde omtrek en kleur bijvoorbeeld laat het resultaat ook laarzen zien die niet leverbaar zijn. Dat is best wel storend en al helemaal omdat wanneer je op jouw maat gaat staan er niet een net bericht verschijnt dat deze tijdelijk niet leverbaar is.

Satisfaction

Bonjour, Choix du produit simple sur le site car beaucoup de détails sont indiqués. Je cherchais des bottes mollets larges et je suis satisfaite. Le produit ressemble aux photos, la taille est bonne, le colis etait de bonne qualité, et les bottes correctement protégé. Je n'achète jamais de vêtements pu de chaussures sur internet car j'ai tout le temps besoin d'essayer. Ma première fois , sur un achat très spécifique, est une réussite. À suivre pour la pérennité des bottes...

betalingsvoorwaarden voldoen niet

Beste, 2x heb ik geprobeerd om een bestelling met nabetaling te plaatsen. 2x constateerde ik achteraf dat mijn bestelling geannuleerd werd. De 3x heb ik dezelfde bestelling geplaatst maar met onmiddellijk betaling, nl. met bancontact en dit leukte onmiddellijk. Kan er eigenlijk achteraf betaald worden ? Die indruk had ik alvast niet. Mvg,

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag mevrouw Van Welden, Wij bieden Klarna aan voor achteraf betalen als service naar onze klanten. Elke dag wordt hier veelvuldig gebruik van gemaakt. Wanneer Klarna uw betaling weigert kunnen wij hier niets aan doen. Wij hebben ook geen inzicht in de reden.

Mooie laarzen, supersnel Geleverd

Nog geen 24 u later al binnen!

Snel en netjes

Snelle levering en netjes verpakt

Très belles bottes

Je suis très contente de mon achat. Elles sont jolies, élégantes avec leurs talons un peu haut mais pas trop. Mon tour de mollet est de 39cm, j'ai pris 44 pour que ça soit un peu plus lâche et c'est vraiment ce que je désirais.

Magnifique paire de bottes

C’est l’une des plus belles paires de bottes que j’ai ! Classique et surtout très élégante. D’une très belle qualité et la livraison à ma grande surprise était rapide (3 jours). Je recommande sans hésitation

De laarzen zitten geweldig en eindelijk mooie stijlvolle laarzen met een brede kuitomvang. Jammer dat de modellen eruit vliegen en niet weer terug komen.

Zijn prima

Mooie laarzen goed kwaliteit

Ruime keuze

Ruime keuze zowel de modellen als de schachtwijdtes voor ieder wat wils.

Heldere site, snelle levering

Overzichtelijke site met duidelijke informatie en snelle levering. Laarzen zijn van goede kwaliteit.

Super laarzen

Heel tevreden, mooi kwaliteitsleder en goede leest. Passen perfect.

Alles Bestens

Die Schuhe passen genau. Die Lieferung war auch schnell.

Klantvriendelijk

Prachtige laarzen ontvangen, helaas niet goed passend voor mij. Volgende keer zeker weer bestellen. Maatgeving klopt goed!

Super mooie laarzen.goede kwaliteit. Snel geleverd.

Geweldige laarzen gekocht. Mooie kwaliteit. Zijn in werkelijkheid nog mooier dan ik dacht. Ideaal ook dat je de schacht breedte kan kiezen. Eindelijk een paar laarzen die niet strak om de benen heen zit. Ben er erg blij mee. Nu sparen voor een paar met lage hakken.

Als gegoten!

Ik heb de Amber schoenen besteld. Mooi donker bruin, maat 40, kuitwijdte 44. ( ik zou eigen 42/43 hebben maar deze laarzen komen alleen in 40, 44 en hoger). En passen oke. Hoeft van mij niet heel strak te zitten. Heel mooi leer, fijne brede leest. Ik heb geen extreem brede voeten maar de leest is mooi passend. Zoals een laars moet zijn. Helemaal leer en niet met allerlei inzetstukken en stretch achtige materialen zoals je vaak ziet met bredere wordende laarzen. 4 sterren omdat ik nog niet weet hoe lang ze mooi blijven en of uitlopen.

Helemaal top!

Snelle levering en de laarzen zijn precies op maat en lopen heerlijk.

Très contente !

Enfin des bottes à ma taille ! Je suis ravie elles sont très belles et me vont parfaitement. Envoi rapide. Je recommande

uitstekende snelle service

heel snel geleverd, deze prachtige laarzen van een prachtige kwaliteit leer. Kreeg ook begrip van ze voor het foutje bij bestellen, en werd gelijk gecorrigeerd.(antwoord gelijk al naar een paar minuten).TOP!!

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.