qualité et service client au top

Qualité des bottes excellente Service client impeccable avec retour gratuit

Premier achat pour moi, mais pas le dernier

Bottes d'excellente qualité, très belles et confortables

Superkwaliteit en snelle en goede levering

Heel erg blij met mijn mooie nieuwe laarzen. Ze zitten heerlijk en wat zijn ze mooi. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Jilsen.

Geweldige laarzen voor de bredere kuit

Voor een 2e keer laarzen bij Jilsen gekocht voor mijn bredere kuiten en wederom zijn ze prachtig, zitten super goed aan mijn kuit n voet en ze lopen ook weer lekker net als t eerste paar wat ik gekocht heb

Slechte service voor retourzending

Ik heb een paar laarzen gekocht waarvan de leest extra breed zou moeten zijn, breedte K. Ik heb normaal G of H en die passen prima, dus ik had verwacht dat K lekker ruim zou zijn. Maar het blijkt dat ik nauwelijks de laars aan kan doen, omdat de leest veel te smal is. Goed, kan gebeuren, dus wil ik de laarzen retourneren. Dan blijkt dat dat alleen gratis kan als je een retourlabel kunt printen. Helaas heb ik geen printer. Bij de klantenservice beweren ze dat ze nog nooit hebben gehoord dat iemand geen printer heeft en ze vinden het ook heel uitzonderlijk dat retourneren gratis is. Mijn ervaring is toch echt het tegenovergestelde. Dit was dus mijn eerste en laatste keer dat ik iets bij Jilsen bestel.

Sastifaite

Très confortable , taille bien , pour mollets larges c est parfait ! Semble de qualité Agréablement surprise ! A voir dans le temps !

Ravie

Merci Jilsen de penser aux personnes rondes, c'est la 3ème paire que j'achète. Continuez de nous faire plaisir

Très facile et très rapide

Impossible de commander avec mon compte car mot de passe oublié et impossible de le réinitialiser malgré plusieurs tentatives J ai commandé sans créer de nouveau compte à cause de l adresse mail qui était donc déjà utilisé J ai pris ma pointure 40 j ai un tour de mollet de 40 j ai pris 44 c est impeccable

Sehr schicke Stiefel

Meine alten Stiefel sind leider kaputt gegangen. Weitschaftstiefel sind schwer zu bekommen ich bin über Internet hier fündig geworden. Die Stiefel sind elegant, bequem, gut verarbeitet und gefallen mir sehr gut. Leider ist der Preis sehr hoch und ich hoffe sie halten genauso lang wie meine alten Stiefel.

Echt goede kwaliteit laarzen

De maatomschrijvingen op de site zijn erg goed mbt de kuitomvang. Verzending is vlot en de retourprocedure verloopt soepel. De kwaliteit van de laarzen en voetbed is echt goed. Mooie afwerking en zeer zeker het geld waard.

très fort

Super rapide

Sehr schöne Stiefel, super schnelle Lieferung, alles Top.

Ravie de mon achat

Livraison rapide, article de qualité ; je suis ravie.

Les bottes sont de qualité irréprochable et très confortables

La boutique offre un large choix parmi les modèles proposés en pointures et en largeurs de tige, nous permettant de porter des bottes même quand nous souffrons de jambes qui gonflent. Le talon est bien large et assure une bonne stabilisée. Je recommande vivement ce produit

Parfait

La description de la botte ainsi que les mesures sont adéquations avec celles de la botte. Livraison rapide et dans les délais.

Prachtige laarzen

Prachtige laarzen met de goede kuitmaat. Zitten prima en lopen fantastisch lekker.

Eindelijk!

Bijna elke schoenwinkel (fysiek en online) afgeschuimd en enkel hier een paar laarzen gevonden dat perfect zit. Snelle en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Très belles bottes malheureusement la tige étant haute elles le serrent un peu trop le millet malgré la taille 44. Je les retourne à contre cœur car elle sont vraiment très belles avec un talon à la bonne hauteur et une cambrure confortable. J'attends avec impatience la nouvelle collection, le service est au top et les modèles très beaux.

Excellente !

Délai de livraison court, produit joli et de qualité. Rien à redire !

Super schöner Stiefel

Ich habe nun schon das 4. Paar gekauft und bin immer wieder begeistert. Es isr traumhaft, dass es die Schaftweite 48 gibt. Trotzdem sieht die Form immer noch elegant und schlank aus. Ich habe normalerweise Schuhgröße 38, trage aber in Stiefeln 39. Der passt perfekt und eine warme Sohle passt auch noch hinein. Die Lieferung war super schnell da und die Qualität ist bei allen 4 Stiefeln die ich in den letzten 3 Jahren bestellt habe wirklich herausragend gut. Kann ich uneingeschränkt weiterempfehlen.

Dikke pluim!

Keurige snelle levering. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is perfect. Wat ik persoonlijk het allerbelangrijkste vind: een hele correcte en vriendelijke klantenservice. Overal al mee te maken gehad: mail, social media, bestelling, retour zending, sale. Allemaal top. Dikke pluim!

Mooie laarzen, passen perfect

Ik pas niet in gewone laarzen, nu heel fijn passende en mooie gevonden!

Stipte levering / mooie kwaliteit laarzen

Spijtig dat schachtmaat 46 niet bestaat, 48 is eigenlijk te groot en zit te ruim, 44 juist te klein…

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Jilsen heeft een snelle levering en levert een mooi kwaliteitsproduct

satisfaite pour les mollets

satisfaite mes mollets sont conforts le pied un peu serré

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.