Prachtige laarzen

Mijn kuitmaat opgemeten en de maat volgens de tabel besteld. Verzending ging vlot. Helaas vond ik ze met sokken wat krap, dus geruild voor een maat groter. Retourneren gaat super makkelijk. De verzending van de nieuwe laarzen duurde wat langer dan de beloofde 2 dagen maar een week later waren ze er en ze zijn perfect. Mooie kwaliteit en exact als op de foto. Weet zeker dat ik hier nog een paar ga kopen.

Prachtige laarzen

Echt hele mooie laarzen met goede pasvorm. Ik heb maat 38 maar heb een maatje groter besteld zodat ik er ook sokjes in kan dragen. Is goede beslissing geweest. Kuitmaat 44 besteld.

Bottes parfaites

Livraison rapide et emballage soigné. Les bottes me vont parfaitement...depuis le temps que je rêvais d'en avoir !

Prettig

Snelle levering. Alleen door onvoorziene gebeurtenis ging iets mis bij de bezorging. Leverancier en bezorgingdienst treffen geen blaam. Producten zijn ook op goede kwaliteit. Helaas moet ik het product terugsturen omdat mijn kuit veel te groot is en mijn benen te kort.

Kapotte rits

Proces goed geregeld kwaliteit laars slecht

Kwaliteit

Goede pasvorm Kwaliteit

Die Lieferung ist gut gelaufen.

Hallo. Das Einzige was ich leider bemängeln muss, ist, das auf meine Nachfrage nach Lieferterminen/ Liefermöglichkeiten, die ich über das Kontaktformular der Jilsen-Seite abgeschickt habe, bis heute keine Rückmeldung an mich erfolgt ist. Ich hatte nach der Lieferbarkeit des Modells: Nina: Farbe: Rot, Wade: 44 cm, Schuhgröße 42, gefragt und wie gesagt, leider bisher keine Antwort darauf erhalten. Vielleicht klappt es ja nun. Danke. Ansonsten bin ich mit dem Service zufrieden. Mit freundlichen Grüßen Oliver Radke Hamburg o_radke@gmx.de

Hallo Herr Radke, Wir haben Ihre Frage am Montag, dem 4. April, umgehend beantwortet. "Leider werden wir diese Größe nicht mehr auf Lager erhalten."

achteraf mogelijk

Mooie laarzen, nette prijs, snel geleverd en achteraf betalen mogelijk. Uniek dat je kunt kiezen in kuitomvang van de laarzen

Leider nur Versand mit DPD

Die Stiefel haben nicht gepasst obwohl ich gemessen habe. Jetzt muss ich durch die ganze Stadt fahren um einen Shop zu finden bei dem ich das Paket wieder abgeben kann. Zumindest für die Rücksendung sollte es eine zumutbare Option geben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Toller Service

Schneller Lieferung und sehr schöne Stiefel! Danke!

Sehr gute Qualität und Passform.

Top Service und super Ware. Passform und Verarbeitung sowie schicke Optik der Steifel auch für Frauen mit stärkeren Waden. Immer wieder!

FANTASTISCH!!!!

OMG, OMG..... Ik ben zo mega MEGA blij met de laarzen!!!! Zo fijn dat jullie dit in het assortiment hebben voor dames met een flinke kuit zoals ik! Echt ge-wel-dig!! Mooi materiaal, hele fijne pasvorm.... Ja, echt fantastisch!! Dank!!!

Mooie laars

Het is een mooie laars. En de schachtbreedte klopt. Wel is de schoen kleiner de normaal; mijn maat 39, zat niet zoals ik gewend ben. Dit is mijn normale maat, maar misschien moet ik ze nog inlopen.

Quel bonheur de pouvoir reporter des bottes

Commandes, suivi et livraison au top. Les bottes sont de très bonne qualité. Je chausse du 37, pied un peu large et le 37 est parfait. Le prix est conséquent mais elles vont durer plusieurs années ; Merci

In eerste instantie kreeg ik laarzen binnen met een beschadiging, na contact snel en correct opgelost!! Nieuwe laarzen zitten perfect!

Bottes abîmées et finition peu soignée

Commande passée parfaitement. Mais une des bottes est arrivée éraflée sur le devant du pied. Pas de retour du service client suite à mon mail sur l'absence de contrôle qualité avant expédition. Sur l'aspect général des bottes, elles sont très jolies mais on remarque la colle qui déborde des semelles sur chacune des bottes. Dommage... Je suis globalement déçue de la qualité du produit pour le prix.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Achat de 2 paires de bottes

Belles bottes adaptées aux mollets larges. Petit bémol concernant le prix qui n'est pas à la portée de tous

Top kwaliteit

Top kwaliteit. Vlotte service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Les bottes sont magnifiques et confortables. Livraison rapide et soignée

Parfait, très professionnel

Alles top geregeld

Très belles bottes conformes au descriptif

Envoi rapide et soigné. Très belle qualité. Bottes confortables.

Super Service!

Reklamation und Fragen zum Vorgehen wurden sehr freundlich, schnell und kundenorientiert beantwortet und gelöst. Das hat mich sehr beeindruckt! Herzlichen Dank dafür!

TOP!

3ème paires de bottes que j'achète sur Jilsen et j'en suis entièrement satisfaite!

Je recommande !!

Depuis le temps que je cherchais des bottes (avec un fort mollet) avec cette élégance qui nous decomplexe le temps qu'on les a aux pieds ! Belle qualité (le cuir qui sert sur le côté du pied, mais le temps que le cuir "travaille"), et une livraison rapide.

à découvrir, vraiment

bottes de qualité, élégantes correspondant au descriptif service client performant, réactif, à l ecoute je recommande

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.