MERCI

Enfin de jolies bottes, de qualités adaptées aux différents tours de mollet !!

Eindelijk leuke, duurzame laarzen voor de bredere kuiten! Love it!

Mijn tweede paar laarzen gekocht. Ben van België en de levering is snel en correct. Ben heel tevreden van de producten en van de service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helaas was mijn aankoop niet goed, maar dat was niet de schuld van Jilsen. Retour gestuurd volgens instructie Jilsen en binnen een paar dagen had ik mijn geld terug. Alles duidelijk, netjes en betrouwbaar afgewerkt, hulde !

Prachtige laarzen en qua meting kloppend, duidelijk uitgelegd op website hoe te meten en welke advies schoonmaat. Helaas bij eenmalig dragen een zool van de hak verloren. Zeer goed geholpen met snelle reactie (op werkdag, zoals ook duidelijk vermeld op site)!

Prachtige laarzen

Prachtige klassieke laarzen, met de juiste schacht wijdte. Snel geleverd!

Mooie laarzen, vriendelijke support en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Tout simplement parfait !

Très jolies bottes qui me vont parfaitement excellent rapport qualité /prix et envoi rapide .

Prachtige laars!

Prachtige laars, heel mooi zo met die kuitmaat (44). Geen lelijke tussenstukken erin zoals je vaak ziet bij grote kuitmaten. Mooi aansluitend op het been, niet te hoog. Slank model bij de voet en ze zitten nog lekker ook. Echt een aanrader. Ik ga sparen voor het volgende paar.

Kwaliteit en mooie design

Prettig en vriendelijk geholpen in de showroom. Blij met de laarzen!

Eindelijk passende laarzen

Overzichtelijke website, ruim aanbod, laarzen werden snel geleverd en zitten als gegoten. Zo blij mee!

Nette klantenservice

De laars beviel helaas niet, maar de retournering en terugstorting van het geld ging vlekkeloos en heel snel!

Mooie laarzen. Goede kwaliteit. Maat is goed voor wat dikkere kuiten.

Superbe

Qualité de bottes magnifiques. Elles tombent parfaitement bien.

Laarzen zijn precies wat ik zocht

De informatie op de website is duidelijk en de laarzen zijn precies naar wens!

Jolies bottes agréables

Belles bottes la largeur au niveau du mollet est parfaite en se fiant au guide de taille. En revanche, le talon fait 9cm et non 6,5cm comme annoncé dans le descriptif... Pour ce prix, je m'attendais à des semelles avec coussinets absorbeurs de choc au niveau des talons et de la voûte plantaire, dommage... Les bottes sont tout de même très agréables à porter mais pas sur une journée entière avec beaucoup de marche.

Sehr schöne Stiefel.

Perfekt

Très bien

Très bonne qualité je recommande

Mooiste laarzen!

Zeer blij met mijn aankoop! Mooie pasvorm en verzorgde levering! Helemaal mijn ding!

les bottes sont de très bonnes qualités mais un peu plus petite que la taille indiquée

Livraison rapide après commande et réception RAS,

Snelle levering prachtige laarzen

Snelle levering, en prachtige laarzen.

Très belle botte.

Très belle botte.

Une communication et un suivi d'échange avec le clien absolument parfait!

Vraiment excellents échanges, Jilsen répond de façon claire, rapide a toutes les questions qu'on peut se poser. je recommande vraiment ce site. J'adore!!

goede service

jammer genoeg was de laars nog net te smal voor mij en n andere optie was er niet. Maar geen probleem om te retourneren

Bottes de qualité

Livraison soignée et rapide, envie d’en recommander une autre paire. Le prix étant un frein un bon de réduction pour une fidélisation serait certainement une bonne idée !

Grâce à des clientes qui m ont orientée vers votre site, j'ai enfin trouver des bottes à ma taille de mollets.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.