Eindelijk laarzen die passen!

Het is de tweede paar laarzen die ik bestelde. Ik ben content, goeie kwaliteit voor een aanvaardbare prijs. En schachten die passen!

Goede service en goede kwaliteit van laarzen.

Ik heb inmiddels 5 paar laarzen van Jilsen en ze blijven allemaal even mooi. Nu minn eerste paar (4 of 5 jaar oud) is er een rits stuk. De laars is verder nog perfect dus reparatie is zeker nog de moeite waard. Pasvorm is goed en kwaliteit leer óók top.

Prima winkel, mooie laarzen

Voor het eerst bij Jilsen besteld, dit naar volle tevredenheid. Mijn bestelling was snel binnen en netjes verpakt. De bestelde laarzen waren toch een maatje te klein en zonder problemen kunnen ruilen voor een nieuw, wel passend paar. Alles keurig verzorgd. Wel prijzig, maar de kwaliteit en service is prima, net als het assortiment. alles duidelijk omschreven en de foto's komen overeen met de werkelijkheid. Top!!

Zeer mooie laarzen

De foto's op de website zijn heel waarheidsgetrouw - er waren geen verrassingen wanneer ik de doos thuis opendeed. Ook de levertijd was zeer snel - 2 dagen (naar België).

Correcte en snelle levering.

Na bestelling en betaling volgende een heel snelle levering. De laarzen zijn mooi en zien eruit zoals op de website. Mensen die laarzen zoeken met een brede schacht, je hebt keuzemogelijkheden.

Tolle Schuhe für kräftigere waden

Ich habe dickere Waden und bin sehr glücklich endlich Stiefel gefunden zu haben, die ohne große Mühe zugehen. Ich kann sogar Jeans drin tragen.

Hele mooie laarzen

Prima pasvorm

Perfecte laars, net zoals beschreven op de website

très bon produit

les tailles sont respectés

Enfin je peux mettre des bottes

Après avoir fait une bêtise dans ma commande 2 paires au lieu de une, Jilsen m'a remboursé immédiatement une paire. Ç a a été clair, heureuse que ma bêtise soit réparée aussi rapidement. Les bottes sont vraiment extra, le site dans ses explications reflète bien ce que l'on va avoir. Trop contente d'avoir des bottes à mon tour de mollet. Merci

Kim

Ze passen!! Yes, eindelijk een merk Met echte hollandse maten voor de kuiten. Top!

Heel blij met mijn aankoop

Wilde zulke laarzen al HEEL lang en dat ze dit voor bredere schachten maken is dus gewoonweg top! Kan eindelijk zulke schoenen dragen. De kuitcalculator werkt ook goed, alleen zitten de laarzen wel wat breder bij mijn enkels. Zit ook tussen de 39 en 40 wb mijn schoenmaat en heb 40 gekocht. Zit prima maar weet niet of 39 net beter zou zitten. Zou dus naar de showroom gaan als je hetzelfde probleem hebt. Verder heeeeel blij dus hartstikke bedankt Jilsen!

At last boots that actually fit my calves!!

I got exactly what I order calve-length boots with internal lining, that fitted my 49cm calves and they fitted perfectly. Thanks!

Prima geholpen

Ben goed geadviseerd en geholpen

Ich bin begeistert!!!

Endlich Stiefel, die wirklich passen. Tolle Qualität, kostenlose Lieferung und super schnell! Ich suche mir schon das nächste Paar aus. Danke, danke, danke!

Hele mooie laarzen, goede overzichtelijke website en handige calculator. Snelle levering, heel tevreden!

Perfekte Stiefel, super Verarbeitung.

Die bestellte Ware kam innerhalb von drei Tagen. Sehr gut verpackt.

Super Qualität und Service

Ich habe jetzt schon mein drittes Paar Stiefel bestellt und bin, wie immer, begeistert. Die Qualität der Stiefel ist wirklich hochwertig. Der Wadenkalkulator hilft auf jeden Fall, die richtige Größe zu finden. Bei meinem Wadenumfang von 44,5/45 und einer Schuhgröße von 39, konnte ich anhand des Kalkulator feststellen, dass der Schaft in Schuhgröße 40 passt. Somit habe ich auch noch die Option ein paar Socken anzuziehen. Bei meiner Bestellung (in einen DPD Shop), habe ich vergessen, einen Shop anzugeben und würde darauf, per Mail, aufmerksam gemacht. Zudem hat das Team mir auch einen Shop in meiner Nähe genannt. Super finde ich auch, dass ich die Mail auf Deutsch erhalten habe, was nicht selbstverständlich für ein niederländisches Unternehmen ist. Ich kann Jilsen absolut empfehlen und werde bestimmt wieder bestellen!

Jolies bottes.

Jolies bottes avec un cuir de grande qualité. Le coloris bleu marine choisi est très beau, très sombre. Bottes très élégantes et confortables.

Super Mooie laarzen

Duidelijke website goede maat informatie Super mooie laarzen Ben heel blij

Heel tevreden met mijn aankoop!

Heel tevreden met mijn aankoop! Laarzen zitten goed; ik was al lang op zoek naar een elegante laars met hak en bredere kuit en eindelijk heb ik deze gevonden. Op basis van de aangegeven maattabel had ik mijn laarzen een halve maat te klein gekocht, maar deze werden probleemloos en snel omgeruild.

Prachtige laarzen

De laarzen zitten als gegoten. Ben blij eens passende laarzen gevonden te hebben die ook nog eens heel mooi zijn.

De derde aankoop die ik deed en ben er nog even tevreden mee. Heb ook aan vele vrienden en kennissen Jilsen aangeraden .

Snel binnen keurig

Top laarzen

Laarzen besteld ivm brede schacht. Super pasvorm

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.