Snelle leveringen, prachtige leer, zitten heerlijk!!

Prachtige laars

Ik heb de antara laars. Een mooie tijdloze laars met een prachtige hoge schacht (is mijn voorkeur) en een mooie hak. Ik zoek al jaren laarzen, maar met mijn kuit is dat moeilijk. Slecht gevormde schachten en plompe blokhakken is wat je vindt. Dus zeer blij met deze laars.

Belles et super confortables

Talon bien équilibré, jolies, j’adore... J ai pris du 40, selon les marques je suis entre 40 et 41, et elles vont parfaitement bien. Un tour de mollet 40, alors que je mesure près de 42 avec mon mètre... rien a dire J adore J’y reviendrai !!

Sehr gut

Sehr schnell und professionell

Een excelente service

Matenvoering en kuitomtrek (boven) steeds correct Alleen iets meer de vermelding toevoegen hoe deze laarzen vallen aan de kuit (beneden) De "Bianca" besteld" , maar te smal aan de benedenkuit

Parfait

J'ai enfin trouvé des bottes à ma taille ! Je suis ravie

Efficacité et qualité

Site très interessants. Produits de qualités et rapidité d’expédition

Superbes bottes

J'ai acheté une paire de bottes Susan, mollet 40cm pointures 39. Elles sont magnifiques et les dimensions correspondent aux mesures prises comme indiquer lors de la commande.

Top livraison rapide et excellente qualité

Bottes de qualités Je suis ravie.

Goede service en snelle levering!

De laarzen die ik had bestelt waren binnen no time binnen. Helaas waren ze te groot. Het retourneren ging soepel en binnen 2 dagen word het geld terug gestort. Enige nadeel is dat je zelf je retour etiket moet printen.

Parfait !

1er achat.. envoie tres rapide soigné et bottes de super qualité je suis ravie pour mes mollets Merci

De superbes bottes conformes à la description. livraison rapide. Bravo !

Aucun probleme. bottes de belle qualite et confortables

Très belles bottes mais pas faites pour moi

Les bottes sont magnifiques, de qualité irréprochable mais je suis petite alors la tige est trop longue et me gêne au niveau du genou. De plus j'ai un gros mollet donc j'ai du prendre un tour de 52 cm pour pouvoir fermer les bottes et au niveau du genou c'est donc beaucoup trop large.

Bottes

Belle couleur, belles finitions. Bel article permettant enfin aux femmes ayant des mollets forts de porter des bottes!

Parfait

Livraison très rapide et articles correspondant à la photo ! Juste parfait Merci

Prachtige laarzen

Ik ben heel blij met mijn laarzen die een geweldige pasvorm blijken te hebben. Ze zitten heel fijn

Erreur de taille

Vous vendez des articles de qualité apparemment , mais j’ai reçu une paire de botte en taille 40 alors que sur la boîte c’est indiqué 41 ) la taille que j’ai commandée). Je le renvoie donc.

Bon choix Livraison rapide Botte parfaite Expérience a renouveler

Snelle levering van een mooie laars

De mooie laars werd erg snel geleverd. Pasvorm prima. Helaas is een hoge laars niet mijn ding en heb ik de laas retour gestuurd. Ik ga zeker nog eens iets van deze winkel kopen.

Toller Schnitt, wunderbares Material

Wunderschöner Stiefel! Bequem, angenehme Höhe und toller Stil

Très bien

Jilsen a répondu rapidement à toutes mes questions avant que passe commande. Le modèle est de bonne qualité, et taille bien. Je suis très contente de mon achat

te weinig ervaring om deze beoordeling te doen, artikelen pasten niet moet nog wachten op de ruil

ik kon telefonisch geen contact maken tijdens de openingsuren

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bon achat

Livraison ultra rapide. Merci Seul petit bémol, la doublure fourrée réduit un peu l'aisance au mollet et sur les chevilles. Bottes de qualité.

Ik zal hier zeker nog laarzen kopen.

Heel mooie kwaliteit en zeer snelle levering.

geweldige laarzen

Ik heb stevige kuiten en kan nooit slagen bij de gevestigde schoenenzaken. Bij Jilsen wel. Goede service, snelle levering via internet!

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.