Geweldig mooie laarzen

Ze passen om mijn kuiten en zitten mooi, heel blij mee

Koop hier absoluut geen laarzen

Koop hier absoluut geen laarzen, je betaalt de hoofdprijs en zijn al na enkele keren dragen beschadigd. Nog nooit zo'n slechte kwaliteit laarzen gehad en bij het melden hiervan geven ze aan geen enkele garantie te bieden...

Goedemorgen, U heeft een laarzen al een half jaar geleden gekocht. De laarzen die u gekocht heeft zijn € 149,95 wat een hele normale prijs voor lederen laarzen is. Daarnaast gaf u aan gestruikeld te zijn waardoor de laarzen beschadigt zijn. Dit valt inderdaad niet onder garantie.

Schöner Stiefel!

Schöner, zeitloser Stiefel. Ich bin sehr zufrieden!

Niet tevreden

Jammer dat mijn eerste ervaring met Jilsen laarzen niet naar wens is. Laarzen met “ foutjes “ ontvangen. Lijmsporen/ vlekken / beschadigd. Ze zitten goed , dat is het enige positieve dat ik kan melden. Maar ze moeten er ook netjes en mooi uitzien.

Goedemorgen, De laarzen die u ontvangen heeft waren inderdaad niet goed. Er zaten vlekjes op. Dit had niet door onze kwaliteitscontrole mogen komen, onze excuses hiervoor. Wij hebben u daarom ook aangeboden om de laarzen gratis retour te sturen of een korting te accepteren.

Des produits de très bonne facture

Fidèle depuis plusieurs années et jamais déçu

Mooie laarzen met perfecte pasvorm

Vlotte en snelle levering. Laarzen voldoen volledig aan de beschrijving op de website. Zien er niet alleen heel leuk uit, ze passen ook perfect. Ben dan ook uiterst tevreden over mijn eerste aankoop via jullie website.

Hervorragend, jederzeit wieder!

Bin Neukunde. Frage zum Produkt wurde sogar am Samstag per Mail beantwortet. Werktags sehr gute telefonische Erreichbarkeit. Tolle Beratung, schnelle Lieferung (kostenfrei), hochwertige Verpackung und das Wichtigste: Der Stiefel hält, was er verspricht. Spitzen Qualität. Bestimmt nicht mein erstes und letztes Paar bei Jilsen gekauft.

Die Stiefel passen perfekt

Ich habe jetzt schon 4 Paar Stiefel von Jiösen und sie sind das, was ich im Geschäft nie finde. Großartig, hübsch, elegant unf bequem

Mooie laarzen en zitten lekker

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles bestens

Schnell und unkompliziert

Déçue pour le prix

Je suis déçue car les avis sont très bons. Je trouve le cuir très fin et elles me semblent fragiles. De plus, je n’ai pas vu en les recevant qu’elles ont un défaut de fabrication au niveau de la couleur elles ont comme une grande tache. Par contre tout de mollet parfait suite à mes questions posées au tchat

• Nous recommanderiez-vous? Non

Mooie laarzen, snelle levering

Premier achat réussi !

Cela faisait trente ans que je n'avais pas porté de bottes, à cause de la largeur de mes mollets ! J'ai commandé le modèle Teresa : il est vraiment superbe ! J'avais pris la peine de lire les avis : je les ai pris en compte et j'ai commandé une taille supplémentaire (je fais du 39 et j'ai pris du 40). Et j'ai bien fait ! Je suis vraiment ravie de cet achat. Merci à Jilsen !

Perfecte kwaliteit en goede service

Prachtige, comfortabele laarzen, pasvorm duidelijk vermeld en super blij mee

Je les imaginées plus hautes

Dommage qu'elles arrivent à mi mollets. Sinon, le cuir et souple sur le mollet mais pas aux pieds. Il est peut être un peu tôt pour donner un avis. A voir avec quelques km de marche. Mais je recommande tout de même car il est très rare de trouver des bottes pour mollets forts. Alors merci à vous d'y avoir repondu

Hyper ravie

Simple et efficace. Rapidité de livraison. J'en suis à ma 4eme commande. Continuez mais plus de choix tel que blocs de talon de 5/6 cm et éventuellement essayer des bottes de toutes sortes de couleurs tel que blanc, vert sapin etc.. Merciiiii JILSEN ❤

Qualité et rapidité

J'ai commandé trois paires de bottes puisque cela fait quatre ans que je n'en trouvais plus à ma taille. J'ai commencé par une paire qui est arrivée en 2jours et comme elle était parfaite j'en ai acheté deux autres arrivées en 2jours aussi et tout aussi belles et confortables. Certes cela a un coût mais maintenant j'ai 3 paires de bottes de super qualité

Excellent produit

Bottes très confortable de bonne qualité, envoi très rapide .

heureuse de connaitre cette marque

qualité rapidité

Parfaite

J'avais peur de me faire arnaqué car ce n'était pas un site français. Mais non, tout était parfait. livré en 3 jours, chaussures parfaite, exactement ce que je cherchais toute ma vie. Je recommande à 100 % ce site.

Ruime keus en het is wat ze laten zien en toezeggen

Vaker laarzen bij Jilsen gekocht en daarvan nooit spijt gehad.

Perfecte laarzen

De laarzen zijn precies zoals ik veewacht had. Helemaal perfect

Au top !

Livraison rapide, des bottes de qualité, on est comme dans des chaussons ! 2eme commande et pas de déception comme pour la 1ere.

très belles

Excellents produits très belle qualité

Perfecte levering

Ik heb al meerdere keren bij Jilsen besteld. Alle laarzen zijn altijd de volgende dag al geleverd, mooi verpakt en van super kwaliteit.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.