Alles Bestens, gute Ware und schnelle Lieferung

Einziges Manko: Adresse auf Paket hat DPD Shop irritiert

Sehr kompetent und sehr hilfsbereit bei Fragen zwecks der Bezahlung.

Sehr freundlich und hilfsbereit. Ging alles sehr schnell wegen der Bezahlung. Hatte auch sogleich wieder Zugang zum gewünschten Produkt.

Immer wieder begeistert

Ich habe zum wiederholten Mal Stiefel bei Jilsen gekauft und bin von Qualität und schneller Lieferung immer wieder begeistert. Hochwertiges Leder, 1A Verarbeitung. Sehr haltbar und wunderschön.

Ausgezeichnet!

Schnelle Lieferung, tolle Qualität - einfach tolle Stiefel. Immer wieder gerne!

Cette fois ci taille mollet différente et donc besoin de faire un échange

En cours d’échange

Geweldige service

Super service en meedenkend met de klant. Top!!!

Article non reçu

Article non reçu.

super Qualität, aber hohe Rücksendekosten

Die Stiefel sind sehr gut verarbeitet und auch die Materialqualität passt. Die Rücksendekosten sind von Deutschland aus allerdings alles andere als günstig. Also 18€ für umme, wenn die Schuhe nicht passen oder gefallen.

Eindelijk laarzen gevonden die goed om mijn "gespierde" kuiten passen.

Laarzen kopen is altijd een crime, maar heb onlangs de stap gewaagd om toch een paar bij jullie via internet te bestellen. Nou daar heb ik geen spijt van!! Heel blij mee en ga vast nog wel vaker wat bestellen..

Zeer goede, degelijke laarzen/ degelijke service

Ben tevreden over de kwaliteit van de laarzen maar het zou een meerwaarde zijn ( en ook leiden tot een grotere aankoop/verkoop zou stijgen) als ze laarzen zouden voorzien die elastisch zijn aan kuit ( passen beter, gaan niet openstaan, zijn iets flexibel afhankelijk van dikte benen doorheen de dag) en als er laarzen zouden zijn waar men steunzolen in kan doen...nu kunnen die niet gedragen worden met steunzolen...

Geweldige laarzen!

Snelle levering, geweldige laarzen.

Goede levering

Zeer goede service

Bestellingen worden snel en correct uitgevoerd

Zeer mooie laarzen

Zeer mooie laarzen met brede schacht waar ik al zo lang naar op zoek was. Perfect! Besteld en een 2 dagen later al afgehaald in het gevraagde leveringspunt. Super gewoon 👍

Zitten superlekker

Wel hard leder en bovenaan zit er een knik in aan de rits en krijg hem niet weg.ook zou het handig zijn moest de enkelmaat er bij vermeld staan

Ik ben zeer tevreden

Mooie degelijke laarzen

Prachtige laarzen, retourservice is wat merkwaardig

Ik bestelde twee paar laarzen bij Jilsen, omdat ik twijfelde tussen die twee en passen uiteindelijk de beste optie leek. Ik ontving prachtige laarzen waar je het vakmanschap echt aan af kunt zien. Wat dat betreft vind ik Jilsen echt een aanrader. Bij het passen zat één paar als gegoten, het andere minder. Ik besloot dit laatste paar te retourneren. Hiervoor moest ik een formulier invullen, waarna de retouraanvraag beoordeeld zou worden, wat gezien het tussenliggende weekend even duurde. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom de retouraanvraag beoordeeld moet worden. Als Jilsen dit onderdeel van het retourproces wil behouden, raad ik aan toe te lichten waarom dit er onderdeel van is. Het geld stond overigens na ontvangst van de retourzending al snel op mijn rekening, waarvoor complimenten.

In een woord heerlijk!

Goede kwaliteit en pasvorm. En een lust voor het oog...

Bottes de qualité même si pas à ma taille, échange possible!

Bottes de qualité mais pas à ma taille, échange rapide, j'attends mes nouvelles bottes!

nickel !

Envoi rapide, super

Super preis-/Leistungsverhältnis

Schnelle Lieferung, sehr gute Passform

Zeer mooie kwaliteit laarzen

Zeer mooie laarzen

Zügige Lieferung - tolle Ware - Rückversand zu teuer

Die Ware wurde innerhalb von 2 Tagen geliefert ✔ 3 Stiefel gekauft - 1 Paar behalten - 2 Paar zurück geschickt = ACHTUNG Retour muss selbst gezahlt werden! Die Stiefel sind toll - sollte aber auch so sein für 250€

parce que ça le vaut bien!!!

J'ai longtemps hésité à mettre ce prix dans des bottes commandées sur internet... Puis j'ai fait confiance aux avis laissés. J'ai donc commandé ma paire de bottes, des "Antara" en taille 41 (donc une taille au dessus de ma pointure habituelle comme conseillé dans les commentaires) et j'en suis plus que ravie. JE NE LES QUITTE PLUS!!!! Enfin des bottes qui me vont et superbes!!!! J'ai presque oublié combien je les ai payé ;-)

Livraison rapide de bottes mollets larges

Enfin un site qui vend des bottes pour les femmes qui ont des mollets forts.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.