Endlich tolle Stiefel die perfekt passen!

Bereits im letzten Jahr habe ich Weitschaftstiefel mit Weite 44 cm und Größe 39 gekauft. Dieses Jahr kamen nun gleich zwei Paare in Wildleder in cognac und Navy dazu. Immer wieder bin ich begeistert von der Sehr guten Qualität, der großartigen Passform und natürlich von der super schnellen Lieferung. Ich wünsche mir nun noch einen eleganten Stiefel mit dünnem hohen Absatz, den man zu Kleidern tragen kann. Der ist leider noch nicht im Sortiment dabei. Vielleicht ist dies eine Anregung. Jedenfalls werde ich meine Stiefel nur noch bei Jilsen bestellen, denn im normalen Handel passt kein Stiefel über meine strammen Waden.

Prachtig laarzen, mooi leer, goed verpakt.

Toujours parfait

Cela fait plusieurs années que je suis cliente et jamais déçue Livraison en moins d’une semaine, articles de très bonne qualité et à la bonne taille

Supermooie laarzen en snelle levering

Dit is mijn 3e paar Jilsen laarzen. Enorm blij met de mooie pasvorm.

Mooie kwaliteit en pasvorm! Zeer snelle levering

Prachtige leren laarzen! Zeer snelle levering.

Gute Qualität

Diesmal habe ich ein anders Modell bestellt, eine Nr. kleiner. Meine letzten „Anna“ fielen etwas lang aus, aber am Knöchel brauchte ich die Weite. Ich kaufe nur mit Lederfutter, das gibt es nicht mehr überall.

Mooie laarzen, zitten prima

Mooie laarzen, lengte ook goed voor mij 1.65 m

Goede kwaliteit en pasvorm

Lang gezocht naar goede laarzen omdat mijn kuiten wat dikker zijn...deze zijn perfect!

Heel goede kwaliteit Prijs = kwaliteit Snelle levering Duidelijke website

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ben wederom blij met mijn Jilsen laarzen. Goede kwaliteit en fijne pasvorm.

Ik had al een paar zwarte en nu bruine, wordt elke keer weer een beetje blij als ik ze aan heb.

J'adore

J'adore mes nouvelles bottes

Supersnel verzonden

Jilsen verstuurde mijn schoencreme al binnen een paar uur. Ik heb het product nog niet gebruikt, maar was heel tevreden over de service en communicatie.

Goed.

Na een paar geweldige laarsen nu een mooie portemonnee besteld. Ik ben verkocht. Wat een kwaliteit.

prima site

snelle levering, prima kwaliteit, goede pasvorm

Service irréprochable

Commande reçue très rapidement. Superbe article, esthétique et qualité... malheureusement trop juste pour mon mollet. La taille supérieure n'était plus dispo car article soldé... C'est donc la mort dans l'âme que j'ai dû retourner mes belles bottes... et tous mes rêves d'élégance avec... Le remboursement a été fait sans aucun problème. Mais je ne m'avoue pas vaincue : bottes Jilsen, un jour je vous aurai, tenez-vous le pour dit !!!!

Des produits magnifiques

C'est vraiment agréable de trouver une large choix,plusieurs modèles confortables chic.. jolies couleurs. Merci jilsen

Service-minded

Ondanks enige misverstanden feilloos afgewerkt order met een meer dan bevredigend resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ausgezeichnete Qualität, ein paar Stiefel besitze ich bereits seit 7 Jahren.

Bis jetzt bin ich mit der Qualität sehr zufrieden. Ich hoffe das die Ansprüche an die eigenen Produkte so bleiben.

bottes splendides

Les bottes qu'ils me fallaient ! Depuis le temps que j'en cherchais avec des mollets larges !!! Je désespérais ! Ce sont de très belles bottes et de belles qualités ! Je conseille vivement ce site.

Super Service

Bin sehr zufrieden die Stiefel passen super

Formidable

J'ai reçu mes bottes rapidement malheureusement elles taillent trop grand.ma pointure est un 40 et je nageais dedans.j'ai dû les renvoyer pour un 39 et là encore plus ma pointure .épuisé.je suis déçue et du coup je vais être remboursée.je reviendrais vers le site régulièrement.je les veux mes bottes

très bon service, beaux produits

Enfin des bottes pour les mollets généreux. Elles sont vite livrées, les conseils pour choisir sa taille son parfaits et les retours sont gratuits et vite remboursés. Bref parfait

goede service

normale prijzen vind ik wat hoog, maar in de sale wil in nog wel slagen. Jammer dat bij mijn laatste aankoop de kuitomvang veel te groot was. De blauwe laarzen zelf waren wel wat ik zocht voor een mooie prijs.

Snelle leveringen, prachtige leer, zitten heerlijk!!

Prachtige laars

Ik heb de antara laars. Een mooie tijdloze laars met een prachtige hoge schacht (is mijn voorkeur) en een mooie hak. Ik zoek al jaren laarzen, maar met mijn kuit is dat moeilijk. Slecht gevormde schachten en plompe blokhakken is wat je vindt. Dus zeer blij met deze laars.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.