Betrouwbare levering en vriendelijke service

Mooie Antara laarzen besteld maar helaas waren ze voor mij te smal aan de voet. Dus retour gestuurd. Gezien de retourinstructie op het papier in de doos er niet bij stilgestaan dat ik eerst moest wachten op het goedkeuren van de retouraanvraag. In die goedkeuringsmail zit namelijk een retourformulier dat je mee moet sturen in de doos! Dat had ik dus niet gedaan. Even paniek bij mij! Gelijk een mail gestuurd naar Jilsen en maandags gebeld. Heel vriendelijk te woord gestaan en gerust gesteld. Kwam vaker voor en was geen probleem. Daarom wel een tip: voeg in de doos alvast het retourformulier toe dat gebruikt kan worden. Ook vond ik de verschillende namen bij het adres verwarrend (moet het nu naar Jilsen of naar Ron Henze Mode?). Voor jullie misschien vanzelfsprekend, maar voor mij als klant die zo zorgvuldig mogelijk iets van 269 euro (!) retour wilt zenden niet. :-)

Door de informatie op de site, wist ik precies welke maat ik moest bestellen. De laarzen pasten daardoor perfect.

Prachtige laarzen

Mooie kwaliteit, snelle levering, wel erg prijzig maar zeker de moeite waard om mijn spaarcentjes voor te geven!

Overjoyed

Age 51 size 10 (UK) Small feet 4-5 but large ankles & calves I ordered TINA in navy size 5 calf width 44, they fit amazingly well, and look fabulous. Even though the sun was shining today I still wore them. Thank you Jilsen, I’m in love

Prompt delivery, great boots

I have found Jilsen's customer service excellent - they reply to queries quickly, they send out orders on time and the returns system is easy.

uitstekend

Binnen de 2 dagen had ik mijn laarzen, ik was goed geïnformeerd door Jilsen. Echt top service! het is al het tweede paar laarzen dat ik zo bestel.

Redelijk vlotte levering. Mooie kwaliteit. Ik vind het alleen nogal achterhaald om verzendkosten te berekenen op een aankoopbedrag van 180 euro. Dat is echt uit de tijd. Verder helemaal prima!

Weer perfect

Perfecte laarzen en altijd netjes geleverd. Mooi leer en netjes afgewerkt. Zitten heerlijk!

Excellent service, boots received very quickly

I have trouble finding boots to fit my calf, these are so comfortable and zip up perfectly. So good I’m fact I ordered 2 pairs in different colours. Although the boots cost more than I would normally pay, they are leather and hoping they last for a few years. Prompt service and delivery was very quick.

Geweldig had nooit gedacht nog laarzen te vinden

Een zeer vlot verloop van bestelling tot levering . En dit dank zij Annelies van de winkel Un Poco Mas in Geel ,een kledingzaak voor een maatje meer Bedankt maar Friesland is een beetje te ver voor ons

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Very good prices, website, customer service and awesome boots

I have struggled to get wide calf boots for years. This site was recommended by a friend and I ordered. The boots are a perfect fit, the navy colour is gorgeous and the quality is glorious. They came quickly and I am delighted. I followed the advice on the site, which really helpfully suggests sizes and also gives exact calf widths for particular foot sizes for each style. I would recommend them unreservedly. Prices are good compared with similar products but the quality is really good. Customer services are fab too.

Enfin des bottes grandes tailles

Cela faisait 3 ans que je cherchais en vain des bottes adaptées à ma morphologie. Je suis plus que ravie des bottes reçues. Je les enfile sans difficulté, j'ai pris la taille que le simulateur m'a indiqué et c'est parfait. Je compte bien me racheter une autre paire. Le cuir a l'air de qualité, j'ai hâte de pouvoir les porter en hiver

Persoonlijke aandacht en advies

Ik ben langs geweest in de showroom (al eerder div malen online besteld). Werd hartelijk ontvangen en kon div maten passen van nieuwe collectie. Uitleg gekregen over hoe de modellen vallen. Blij naar huis gegaan met een paar nieuwe laarzen.

Belle qualité de produit et expédition rapide

Produit conforme à la photo, bien que je les trouvé un peu plus courtes que ce que je ne pensais. Mais tout de même très beau rendu.

Kwalitatieve producten met verzorgde levering

Ik kocht recent een derde paar laarzen bij Jilsen. - Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de laarzen. Heel mooi leder en ze voldoen volledig aan de verwachtingen die ik heb op basis van de foto's op de website. - De website is ook gebruikvriendelijk en ik vind de tabel met het overzicht van de maten heel nuttig. - De laarzen worden netjes geleverd.

Enfin des bottes qui ne compressent pas les mollets

Livraison très rapide et super bien emballé

Perfekt!

Das Produkt hat Top Qualität und genau wie wie die Beschreibung

Mooie kaarzen

De kaarzen zien er mooi uit, maar ze gen een beetje zwart af op mijn handen als ik ze aantrek. Ze zijn ruim van maat in de voetlengte maar niet erg breed. Ze zijn van zacht en soepel leder gemaakt. Precies zoals ip de foto.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service en prachtige laarzen!

Wat een top collectie en voor iedereen de juiste maat! Had ik Jilsen maar eerder gevonden, kan niet wachten op de nieuwe collectie die half augustus online komt!

très bon rapport qualité prix

des bottes de qualité, très confortables, des conseillers disponibles, un envoi rapide et soigné... Parfait !

Zeer tevreden, mooi product

Als vollere vrouw is het prettig dat deze laarzen met een grotere kuitmaat aangeboden worden. Helaas het product terug moeten sturen doordat ik een maat te klein had besteld. Dit gaat vooralsnog zeker naar tevredenheid!

Juiste schoenmaat, comfortabel, mooi

Één echte aanrader!

Top schoen

Zit heerlijk niet smal. Maar valt een beetje groot

Eindelijk!

Al jaren gezocht en min of meer mijn kuiten moeten dubbel vouwen om toch ook laarzen te kunnen dragen. En nu trek ik de rits, en dan heb ik ook nog een broek aan, soepel omhoog. Geweldig en wat heerlijk, geen gevecht meer ‘s ochtends vroeg. De laars heb ik een maat groter moeten kopen, omdat 39 te smal zou zijn voor mijn voeten. Helaas, wel wat ruimte bij mijn tenen, maar voor het eerst ruimte over bij mijn ... kuiten. De hoogte is prima, maar ik had het niet erg gevonden als het een paar cms hoger zou zijn. Ik heb nu de Kim gekocht, een mooie simpele laars (voor mij geen gespen of toeters en bellen). De volgende keer ga ik Amber uitproberen, die schijnt een brede leest te hebben. Trouwens snelle service, zondag besteld, dinsdag in huis! I’ll be back!

Kwalitatief hoogwaardig

Eindelijk een site gevonden waar ik laarzen gevonden heb, die om mijn enkels en kuiten passen. Er staat een duidelijke meettabel zodat je de juiste maat besteld. De laarzen zijn van goede kwaliteit. Service ook prima. Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Zeer tevreden.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.