Snelle service en hoge kwaliteit laarzen.

Ok

Snelle service en de laarzen passen goed. De kwaliteit is eerder middelmatig, ziet er synthetisch uit omwille van de felle glans van het leder

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Les mesures Anna de haut de tige sont trop larges

J’ai déjà quatre paires de bottes dont deux Anna. La paire Anna reçue avait le haut de la tige beaucoup trop large, le mollet était pourtant à ma taille mais le cuir était beaucoup trop large sur le haut de la botte. Dommage car les deux autres paires Anna me vont bien.

Goede service, snelle levering mooie laarzen!

voldoet aan verwachting

snelle levering maatvorm is perfect

Fijn om te kunnen passen en super geslaagd!

Heel fijn om laarzen te kunnen vinden die passen, ruime keuze in modellen, hakhoogtes, en kleuren. De mogelijkheid om te passen was fijn, ene model zat toch fijner dan het andere. Erg blij met de gekochte laarzen.

Mooie laarzen en snel geleverd.

Mooie laarzen en snel geleverd!. Passen perfect en lopen heerlijk! (Model Nina)

PARFAIT

Tout simplement parfait

Supersnelle levering!

Supersnelle levering en duidelijke website

Des bottes fabuleuses

Quand je vais sur le site Jilsen pour voir les bottes, il y en a toujours une paire qui me tape dans l'œil. Malheureusement tous les modèles ne sont pas disponibles dans toutes les tailles de mollets...

Mooie, comfortabele laarzen.

Zéér snelle, en correcte levering. Jaren gesukkeld om laarzen met brede schacht te kunnen kopen. Nu weet ik onmiddellijk niet alleen waar ze te vinden, maar ook leuke modellen en het belangrijkste is dat ze goed zitten aan aanvoelen. Groeten, Olga Baeyens

TRÉS BEL ARTICLE

DOMMAGE QUE LA LARGEUR DU "PIED" NE METS PAS ENCORE ASSEZ LARGE

Mooie laarzen perfecte gang van zaken

Alles is super vlot en netjes verlopen. Heel fijn dat ik met mijn iets dikkere kuiten toch mooie laarzen kan dragen

Eindelijk een winkel waar je mooie en kwalitatieve laarzen ook met een brede schacht kan kopen. Ze zijn misschien iets prijziger dan gemiddeld, maar de kwaliteit van de laarzen maakt dit meer dan ruimschoots goed.

Geweldig! Eindelijk goed passende laarzen

Zo blij, dat ik met jullie persoonlijke begeleiding, geslaagd ben voor goed passende laarzen! In zwart en bruin!

Zeer goede service.

Correcte beschrijving van het product, gemakkelijk om aan te kopen, snelle levering, vlotte communicatie, correcte afhandeling bij een probleem, klantvriendelijk.

Enorm tevreden

Ik heb nogal een verschil in kuitomvang van beide benen. Zo lastig om iets te vinden dat mooi past en waarin je je zelfverzekerd voelt. Dit is echter verleden tijd. Gedegen advies over de hoogte van de schacht in combinatie met de maat bracht mij al snel 2 paar prachtige laarzen, die geweldig zitten en prachtig staan. Ben enorm tevreden!

Gisteren een vraag gesteld,krijg direct een antwoord waar ik iets aan heb terug. Dezelfde dag laarzen besteld,vandaag netjes verpakt ontvangen. Ben helemaal blij.

Bonne qualité de chaussures

Bonne qualité des produits, dommage de ne pas avoir plus de modèles

Un must have

Très jolies bottes confortables et de qualité supérieure. Livraison rapide et soignée. Je recommande ++++

Prachtige laarzen

Mijn kuitmaat opgemeten en de maat volgens de tabel besteld. Verzending ging vlot. Helaas vond ik ze met sokken wat krap, dus geruild voor een maat groter. Retourneren gaat super makkelijk. De verzending van de nieuwe laarzen duurde wat langer dan de beloofde 2 dagen maar een week later waren ze er en ze zijn perfect. Mooie kwaliteit en exact als op de foto. Weet zeker dat ik hier nog een paar ga kopen.

Prachtige laarzen

Echt hele mooie laarzen met goede pasvorm. Ik heb maat 38 maar heb een maatje groter besteld zodat ik er ook sokjes in kan dragen. Is goede beslissing geweest. Kuitmaat 44 besteld.

Bottes parfaites

Livraison rapide et emballage soigné. Les bottes me vont parfaitement...depuis le temps que je rêvais d'en avoir !

Prettig

Snelle levering. Alleen door onvoorziene gebeurtenis ging iets mis bij de bezorging. Leverancier en bezorgingdienst treffen geen blaam. Producten zijn ook op goede kwaliteit. Helaas moet ik het product terugsturen omdat mijn kuit veel te groot is en mijn benen te kort.

Kapotte rits

Proces goed geregeld kwaliteit laars slecht

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.