Bottes

Belle couleur, belles finitions. Bel article permettant enfin aux femmes ayant des mollets forts de porter des bottes!

Parfait

Livraison très rapide et articles correspondant à la photo ! Juste parfait Merci

Prachtige laarzen

Ik ben heel blij met mijn laarzen die een geweldige pasvorm blijken te hebben. Ze zitten heel fijn

Erreur de taille

Vous vendez des articles de qualité apparemment , mais j’ai reçu une paire de botte en taille 40 alors que sur la boîte c’est indiqué 41 ) la taille que j’ai commandée). Je le renvoie donc.

Bon choix Livraison rapide Botte parfaite Expérience a renouveler

Snelle levering van een mooie laars

De mooie laars werd erg snel geleverd. Pasvorm prima. Helaas is een hoge laars niet mijn ding en heb ik de laas retour gestuurd. Ik ga zeker nog eens iets van deze winkel kopen.

Toller Schnitt, wunderbares Material

Wunderschöner Stiefel! Bequem, angenehme Höhe und toller Stil

Très bien

Jilsen a répondu rapidement à toutes mes questions avant que passe commande. Le modèle est de bonne qualité, et taille bien. Je suis très contente de mon achat

te weinig ervaring om deze beoordeling te doen, artikelen pasten niet moet nog wachten op de ruil

ik kon telefonisch geen contact maken tijdens de openingsuren

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bon achat

Livraison ultra rapide. Merci Seul petit bémol, la doublure fourrée réduit un peu l'aisance au mollet et sur les chevilles. Bottes de qualité.

Ik zal hier zeker nog laarzen kopen.

Heel mooie kwaliteit en zeer snelle levering.

geweldige laarzen

Ik heb stevige kuiten en kan nooit slagen bij de gevestigde schoenenzaken. Bij Jilsen wel. Goede service, snelle levering via internet!

Goede kwaliteit!

Heb reeds 2 paar laarzen gekocht en ze passen me uitstekend.

Mooie kwaliteit

Eindelijk mooie laarzen voor de brede kuit zonder elastiek! Gaan lang mee door hun tijdloze stijl.. zou ze allemaal wel willen hebben..

Très bien

Les bottes sont superbes, malheureusement un peu trop larges pour mon mollet ( ce qui est ironique, pour une fois que les dimensions étaient favorables à mon mollet !) J’ai donc du les renvoyer, le processus est très simples et très rapide. Je surveillerais les futurs modèles ( et tour de mollet ) pour recommander !

Enfin des bottes pour gros mollets mais la tige est trop courte !!!

Top mais tige trop courte (manquent 5 cm). Mais super de trouver des jolies bottes pour mollets forts. A quand des modèles plus modernes (plus larges, semelle crantée...), et des tiges plus hautes ??

bottes Amber

très jolies bottes, belles qualité, je taille habituellement un 40 et là la taille 40 vraiment trop grand donc retourné ; taille grand, dommage pas possibilité d 'avoir la taille en dessous car plus dispo.

Ok

Die Sendung kam korrekt an. Die Ware ist gut. Ich konnte so zwischen 2 Modellen auswählen... in der Rücksendungsanweisung gab es keinen Hinweis auf Bezshlung per Rechnung . Der Ausdruck für die Rücksendung konnte nicht exakt ausgedruckt werden , linker Rand war etwas angeschnitten ..,

Nice boots!

I will wait for another models!

geweldig

1e keer besteld volgende dag al on huis en prima verzorgd en goede kwaliteit zo te zien ben tot nu toe heel tevreden

Je suis ravie de mon achat très satisfaite

Délai respecte . Pas déçue de mon achat correspond vraiment à ce que je voulais

Super Service, sehr gute Qualität, Preis und Leistung sind bei dieser Qualität völlig in Ordnung.

heerlijk gevoel om eindelijk ook laarzen te kunnen dragen .

ik ben zeer tevreden van de service en kwaliteit die jilsen levert .

Hele snelle levering en altijd producten van topkwaliteit!

Heel tevreden en ik kom altijd terug

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wat ik heb besteld, heb ik gekregen.

De beschrijving is duidelijk, had de kleur iets lichter verwacht, dus ik heb het niet goed gelezen. Maar de laarzen zelf, magnifiek, mooi, duurzaam en erg mooi afgewerkt.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.