Mooie laarzen!

Het pakket is goed ontvangen. Maat is goed. Een beetje te duur omdat het geen leren binnenvoering is. Dat vind ik jammer.

Qualité et bon service client

Les bottes sont de bonne qualité En cas de retour suite à changement de modèle, retour gratuit avec mail de reception

Ik maakte mij zorgen over mijn hoge wreef en brede voet maar dat bleek onnodig. Mooie laars van goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee

Fijn geholpen

Ik ben erg fijn geholpen, op afspraak wezen passen en de deur uit gegaan met heerlijk zittende laarzen, iets wat ik nooit eerder heb gehad. Raad dit bedrijf zeker aan als je problemen hebt met het vinden van mooie en goedzittende laarzen!

Parfait

Bottes superbes, enfin de belles bottes a ma taille

kein beigefügter Lieferschein

Leider ist die Rücksendung kompliziert, da der Sendung kein Lieferschein beiliegt. Man muss erst umständlich in den eigenen Emails nach der Bestellnummer suchen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Keuzestress

Had 2 verschillende zwarte laarzen besteld om te passen en 1 retour te sturen welke het minste was. Maar ik kan geen keuze maken dus toch maar allebei gehouden ondanks de prijs. Met mijn laatste laarzen een aantal jaar gedaan. Ze zitten perfect om mijn kuiten, net onder mijn knie een klein beetje ruimte maar is niet storend. Voor aan de tenen nog wat stug en klein beetje smal maar dat loopt wel uit. Al met al een heel tevreden klant!!

Retour compliqué

Les bottes avaient l'air de bonne qualité mais elles ne m'allaient pas que ce soit la pointure ou le tour de mollet. Pour les retourner le point relais le plus proche était à 30 min de métro de chez moi donc je ne recommanderai pas.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Eindelijk....

Zolang op zoek naar passende lange leren laarzen. Eindelijk een site waarbij je zowel je schoenmaat als schachtwijdte kunt invullen. Heel erg bedankt voor de mooie sierlijke dameslaars!

De belles bottes ajustées

De belles finitions, les bottes enveloppent bien le mollet, le petit talon est confortable. Pied plutot un peu serré, mais reste confortable.

Enfin des bottes pour des mollets plus forts que les normes standard

Bottes de belle qualité, pointure conforme, confortables même si le cuir est un peu raide.

Très déçu

Après m’être inscrit à la News lettre car rupture de stock sur les bottes Eva marron en 39-40 tour de mollet 44 je reçois un mail, vais sur le site commande la paire en 39-44 puis reçois un message le surlendemain m’indiquant que c’est une erreur et qu’il n’y en a plus en stock. Pas très professionnel

• Nous recommanderiez-vous? Non

Schöne Stiefel, gerne wieder

Ich habe aufgrund einer Empfehlung auf einem YouTube Kanal zum ersten Mal bei Jilsen bestellt. Der Bestellprozess war komfortabel und einfach. Heute sind meine Stiefel angekommen und ich bin rundum zufrieden. Häufig sehen Weitschaftstiefel einfach nur hässlich aus, mit einem breiten Gummizug, damit man Sie schon von weitem als Weitschaftstiefel erkennt. Die Stiefel, die ich heute bekommen habe sind elegant und bequem, weil weit genug. Einzig der Versand mit DPD war etwas schwergängig und hat 1 1/2 Wochen gedauert - lag aber an DPD, nicht an Jilsen.

Behandeling en afhandeling zeer goed

Zowel telefonisch als het kopen en retourzending gaat goed. Alleen het financiële gebeuren loopt moeizaam, vooral bij retourzending en daarna nieuwe bestelling dan blokkeert het “ achteraf betalen” en kan er alleen bestelt worden door directe betaling

Voir en dessous

Bonjour, Je suis déçue que votre botte ne me convienne pas, car c était un bon article P ouvez vous m en indiquer un autre qui puisse me convenir en respectant ces conditions tour du mollet 50 Tour de la cheville 30 Enfin une botte à tige droite m irait parfaitement, ce que je n arrive pas à voir sur le site. En vous remerciant

Sehr guter Service beim Umtausch

Meine Stiefel waren zu weit, ich wollte sie zurückschicken. Aber aus Österreich war das Erstellen des Rücksendelabels nicht möglich. Habe dann ein E-Mail an den Kundenservice geschrieben. Das Label wurde unbürokratisch manuell erstellt und an mich geschickt. Mein Umtausch der Stiefel funktionierte problemlos. Die neuen Stiefel sind mittlerweile angekommen und einfach nur perfekt! Danke an Jilsen für dieses schnelle Handeln und das in meiner Sprache! Bitte weiter so!

Eindelijk een laars die mooi aansluit om mijn benen. Zitten super lekker kan er erg goed op lopen ondanks de hoogte van de hak.

Super mooie, comfortabele laarzen gekocht hier!

Zien wat je koopt? Een afspraak in de showroom is snel gemaakt, er wordt ruim de tijd genomen om te passen én te meten en , indien op voorraad, kun je je laarzen meteen meenemen. Eindelijk mooie laarzen voor mijn brede kuiten. Mooie kwaliteit leer en mooi afgewerkt. Tip, een busje spray erbij tegen vocht etc om je laarzen mooi te (onder)houden zou een extra service kunnen zijn.

Great style, perfect fit, and comfortable

I've spent years looking for boots that fit my wide calves, never successfully finding something stylish and comfortable. Until I bought the Eva boot. Totally on trend with the block heel and almond toe to wear with a midi dress or jeans. So happy with my purchase!

Superbe qualité

Dommage qu'on ne puisse pas choisir la force du coup de pied et la largeur. Mais le mollet est impeccable.

Parfaites

Enfin des bottes qui me vont ! Je chausse habituellement du 37-38. Mes mollets mesurent 47.4 cm. J'ai opté pour une paire de Debby en 38 mollet 48 et j adore. Elles sont parfaites au millimètre près.

prachtige laarzen!

Wat een goede keuze geweest om deze laarzen te kopen. Mijn dochter heeft deze ingepikt. Nu voor mezelf aan het kijken.

Très satisfaite

Je suis très satisfaite des bottes que j'ai commandées. J'ai bien fait de prendre la taille de mollet au dessus.

Bonne

Belles bottes très confortable le seul problème à été la difficulté pour les fermer car j'ai les mollets 44 cm j'ai commandé la taille 39 car sur le site il est marqué que cette taille certifie les 44 cm de mollet bon je pense que l'élastique finira par se lâcher j'ai dû les descendre un peu pour les mettre

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.