4 stars: good service, well treated

More navy boots please

3 étoiles: bien, une expérience raisonnable

Touts

Pointures 43

Pluspunten

supersnel geleverd duidelijke uitleg

goedkoper?? weet dat moeilijk is

Pluspunten

Snelle levering .

Pluspunten

prijs-kwaliteit

Positif

Service rapide, efficace et parfait! Réponse immédiate au mail, rien à redire!

Pluspunten

Mooie laarzen, goeie pasvorm. Netjes geleverd.

Prijs blijft een dingetje. Heb zelf in de uitverkoop mijn slag geslagen.

Pluspunten

Supergoed. Verpakking, levering, wachttijd is perfect.

Niets dan lof. Super!!!

Pluspunten

grote keuzen, snelle levering en ook nog eens keurige service toen ik mijn laarzen moest ruilen omdat ze te smal waren. Ik was in de gelegenheid zelf even bij het bedrijf langs te gaan en ben na vier paar passen met een goed paar weer vertrokken. heel prettig allemaal!

geen!

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Super qualité et finition.

Suggestions

Augmenter la Taille de mollet jusqu’au 54 voir 56 !!!

Positive

Great boots, high quality, perfect fit and a fast and friendly service. Love Jilsen boots and have them in all colours.

Verbesserungspunkte

Please: can you produce them in grey? I woul immediately buy them..,

Positif

Livraison très rapide. Bottes de très bonne qualité, cela répond entièrement à mes attentes, malgré ma réticence au départ de commander en ligne (je ne le fais jamais). Très élégantes avec une robe ou une jupe.

Suggestions

Les bottes sont un peu serrées au pied, mais c'est du cuir et ça va s'élargir. J'ai acheté le modèle Lana.

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

Livraison rapide, produit de bonne qualité qui répond vraiment à mes attentes par rapport aux mollets larges

Pluspunten

Snelle levering, chat mogelijkheid tijdens koop. Prima product.

Positive

Emma ist ein sehr schöner Stiefel. Das Leder ist toll und er sieht einfach chic aus. Ich hatte zuerst die Schaftweite 44 bestellt, da mein Wadenumfang auch 44 cm beträgt. Leider war der Schaft zu eng mit Hose im Stiefel. Die Rücksendung war aber ohne Probleme und ich habe dann sofort den Stiefel in Schaftweite 48 bekommen. Dieser steht nun leider etwas ab, aber das nehme ich in Kauf. Der Kundenservice hat immer sofort reagiert und so blieben zu dem Rücksende- und Umtauschprozedere keine Fragen offen. Der Shop ist sehr zu empfehlen und ich würde jederzeit wieder dort bestellen.

Verbesserungspunkte

Vielleicht noch mal eine Schaftweite zwischen 44 und 48 einfügen.

Pluspunten

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam klantencontact via telefoon. Assortiment van goede kwaliteit.

Bij de laarzen vermelden welke schoenbreedte het is. Gratis bezorgen aan huis. (grote laarzendozen zijn onhandig op de fiets mee te nemen en bij het afhaalpunt is betaald parkeren, wat de laarzen extra duur maakt) . Eventueel gratis retour, hoewel dat bij mijn bestellingen nog niet nodig is geweest.

Positif

C'est la 5e paire de bonnes que j'achète, toujours aussi ravie!! Envoi rapide et soigné. Des bottes de qualité, agréable à porter même les 1es fois. Je recommande

Positive

Hat alles super geklappt. Tolle Qualität, toller Service.

Verbesserungspunkte

Die Sohle an den Stiefeln ist sehr hart und man rutscht schnell weg auf glatteren Böden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie en kwalitatieve laarzen. (de laarzen waren jammer genoeg te smal aan de enkels)

De verzendkosten voor het retourneren van een product is op eigen kosten. Het terugsturen van de laarzen kostte 16€ (België naar Nederland). Ik zal hierdoor niet meer bestellen bij Jilsen.

Pluspunten

Pluspunten

Livraison parfaite... bottes superbes comme d'habitude... Merci Jilsen !

Ca serait génial si.vous faisiez des bottes avec des talons un peu plus fins pour les soirées très chic

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

redelijk snel verzonden. Helaas kiezen ze voor de zeer onbetrouwbare diensten van DPD. Deze keer is het goed gegaan.

Verzendt met Post.nl, stuur opgedragen items. Werk niet met een (onaangekondigd!) retourformulier dat bij een retourzending moet zitten. Dit zorgt voor beide partijen voor vertraging. Betalen voor retourzending is ook niet meer van deze tijd.

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.