Ik ben zeer tevreden

Mooie degelijke laarzen

Prachtige laarzen, retourservice is wat merkwaardig

Ik bestelde twee paar laarzen bij Jilsen, omdat ik twijfelde tussen die twee en passen uiteindelijk de beste optie leek. Ik ontving prachtige laarzen waar je het vakmanschap echt aan af kunt zien. Wat dat betreft vind ik Jilsen echt een aanrader. Bij het passen zat één paar als gegoten, het andere minder. Ik besloot dit laatste paar te retourneren. Hiervoor moest ik een formulier invullen, waarna de retouraanvraag beoordeeld zou worden, wat gezien het tussenliggende weekend even duurde. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom de retouraanvraag beoordeeld moet worden. Als Jilsen dit onderdeel van het retourproces wil behouden, raad ik aan toe te lichten waarom dit er onderdeel van is. Het geld stond overigens na ontvangst van de retourzending al snel op mijn rekening, waarvoor complimenten.

In een woord heerlijk!

Goede kwaliteit en pasvorm. En een lust voor het oog...

Bottes de qualité même si pas à ma taille, échange possible!

Bottes de qualité mais pas à ma taille, échange rapide, j'attends mes nouvelles bottes!

nickel !

Envoi rapide, super

Super preis-/Leistungsverhältnis

Schnelle Lieferung, sehr gute Passform

Zeer mooie kwaliteit laarzen

Zeer mooie laarzen

Zügige Lieferung - tolle Ware - Rückversand zu teuer

Die Ware wurde innerhalb von 2 Tagen geliefert ✔ 3 Stiefel gekauft - 1 Paar behalten - 2 Paar zurück geschickt = ACHTUNG Retour muss selbst gezahlt werden! Die Stiefel sind toll - sollte aber auch so sein für 250€

parce que ça le vaut bien!!!

J'ai longtemps hésité à mettre ce prix dans des bottes commandées sur internet... Puis j'ai fait confiance aux avis laissés. J'ai donc commandé ma paire de bottes, des "Antara" en taille 41 (donc une taille au dessus de ma pointure habituelle comme conseillé dans les commentaires) et j'en suis plus que ravie. JE NE LES QUITTE PLUS!!!! Enfin des bottes qui me vont et superbes!!!! J'ai presque oublié combien je les ai payé ;-)

Livraison rapide de bottes mollets larges

Enfin un site qui vend des bottes pour les femmes qui ont des mollets forts.

Des Bottes tres beau

Service rapide et tres gentil. on m'a donné beaucoup des informations pour faire une bonne choise. Tres contente de mes bottes Anna.

Mooi assortiment

Heel mooie laarzen, in speciale maten. Snel en correct geleverd. Ze zijn niet goedkoop, maar zeker het geld waard.

Mooie tijdloze laars.

Zeer mooie laarzen, spijtig dat je bij een kuitbreedte van 48, schoenmaat 43, de kuitbreedte verbreed naar 50,.... Ze zijn dus wat los vanboven. Bovendien is er bij de blauwe versie nog verbredingsstukken aangebracht en dat is niet te zijn bij andere kleuren in hetzelfde model.

Très belles bottes, je recommande vivement !

Je suis ravie d'avoir commandé sur ce site car les bottes sont de très belles qualité. Je peux enfin porter des bottes malgré une taille de mollets non standard ! Petit bémol, c'est quand même assez cher :(

Snelle verzending, degelijk verpakt en prachtig product!

Snelle verzending, degelijk verpakt en prachtig product!

Mooie laarzen, ik ben er super blij mee.. goede pasvorm en mooi leer

aangename verrassing,eindelijk mooie laarzen die goed zitten!

Prijs schrok eerst wat af! 2 paar op korte tijd besteld omdat ze goed zaten en ook nog mooi waren! (camel en donker bruin) Ik weet waar ik in de toekomst voor laarzen moet kijken!

Bottes kim 37 très confortable

Achat bottes Kim taille 37 tres confortable en comparaison des bottes Anna dommage qu elle soit courte et ne fasse pas 38 cm de tige comme mentionné

Toujours satisfaite

C'est la 6e paire de bottes que j'achète, je suis toujours aussi satisfaite. Les Riannes sont vraiment originales, chaudes grâce à la doublure et agréables à porter.

TRès belles bottes

Les bottes sont d'une belle qualité et très confortables, bien adaptées à mes gros mollets ! J'en suis très satisfaite.

le tour de mollet n'est pas respecté

bonjour les bottes sont très belles mais j'ai été déçue car le tour de mollet qui n'est pas de 48 cm comme présenté sur le site je souhaite renvoyer celles qui m'ont été livrés et je vais commander la taille au dessus avec le tour de mollet plus grand c'est à dire pointure 38 et tour de mollet 52 j'espère que se sera la bonne mesure merci

Fantastic Quality

I was browsing, looking for wide fit high boots and came across Jilsen. The boots are an investment price (for me) so I decided to take the plunge, and am so glad I did. They are fabulous quality, they did need a little stretching as I have very wide feet, but I am slowly doing that and they are proving very comfortable.

😃

Très contente de mon achat conforme à la description délais de livraison hyper rapide Je recommande

Zeer goede kwaliteit en service

Ik wist niet precies welke laars er bij mij zou passen . Met behulp van aanwijzingen via de mail ben ik bij de juiste laars uitgekomen. Prijs/ Kwaliteit is goed, snelle levering, snelle service. Ik hoef er niet over te twijfelen waar ik mijn volgende brede schacht laars ga kopen/ bestellen.

Très bon site

Très bon site. La livraison est assez rapide (commande au moment des fêtes). Les bottes sont conformes aux photo.De plus j'ai reçu un tire-bottes en cadeau!

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.