Rapide et produit de qualité

Très bonne expérience

Décevante

J'ai commandé des bottes mollet larges malheureusement vous n'accordez pas assez d'attention à la taille des pieds et des chevilles trop étroites pour moi et je suppose beaucoup d'autres clientes.je le regrette sincèrement car vos bottes sont d'une excellente qualité mais j'ai dû les renvoyer.ça m'a beaucoup attristée

• Nous recommanderiez-vous? Non

Pas top

J'ai commandé une paire en 42 et dans la boite il y avait une paire en 41, obligé de les retourner et recommander la bonne paire. En espérant que l'erreur ne cə reproduise plus.

Heel netjes geholpen

We werden hartelijk ontvangen en netjes geholpen, mooie laarzen uitgezocht! Het enige wat we gemist hebben is een kopje koffie Verder was alles oké! Met vriendelijke groet, Dettie

Gute Qualität Super hilfsbereite Mitarbeiter

Ich habe schon lange nach dem passenden Stiefeln gesucht, weil ich kräftige Waden habe und nicht gerad groß bin mit einer Größe von 1,58 cm . Da ist es schwierig die richtige Schaftweite und Schafthöhe zu finden . Im Internet bin ich dann auf Jilsen gestoßen und habe eine große Auswahl gefunden und eine sehr gute Qualität . Preisleistungsverhältnis ist völlig in Ordnung . Und im Chat hat mir ein Mitarbeiter auch noch sehr gute Auskunft geben können . Ich bin super glücklich über meine neue Errungenschaft über zwei Pr neue Stiefel . Immer wieder gerne kann ich nur weiterempfehlen . Und bitte macht weiter so . Liebe Grüße :-)

Mooie kwalitatieve laars

De laars Anna heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Maat valt normaal, met smal voetbed. Variabele schacht hoogte zou meerwaarde zijn!

Vlotte bestelling, snelle levering!

De bestelling verliep vlot, de levering snel en eindelijk laarzen die onmiddellijk als gegoten zitten! Stevige voet en zacht leer aan de kuiten. Hier koop ik nog ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super mooie passende soepele laarzen

Laarzen zijn mooi en zouden snel geleverd zijn als jullie een ander transporteur zouden hebben. Want dat doet jullie bedrijf niet goed.

BOTTES

RIEN A DIRE SAUF PARFAIT

Comme d habitude bottes de superbe qualité

Livraison rapide

Quick delivery and great fit!

My boots arrived within a couple of days and fit perfectly. I am so happy I can finally wear boots again!

Uiterst tevreden over de kwaliteit

Het enige bedrijf waar ik boots op mijn kuitmaat vind,zeer betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De site is makkelijk in gebruik. Bestelling was snel verzonden. Laarzen zien er heel mooi uit! Ik ben hartstikke tevreden!

très qualitatif, très confortables et conforme au descriptif du produit

L'envoi a été immédiat et la réception sous quelques jours. très réactif

Zeer vlotte levering en de maten zijn ook correct

Zeer vlotte levering en de maten zijn ook correct

Perfecte kwaliteit en service

Ik heb onlangs prachtige laarzen besteld! Hoge laarzen zijn voor mij altijd een zoektocht geweest totdat ik Jilsen tegenkwam, door de schachtwijdte en schoenmaat te kunnen kiezen heb ik een mooi tijdloos paar gevonden wat perfecf pasf en waar ik jaren plezier van ga hebben. Het bestelproces en leveren gaat ontzettend vlot.

Très belle bottes confortable et identique à la description et photo.

Service extrêmement rapide. Boîte très bien emballée sans trop de surplus de carton.

Prachtige laarzen, vallen helaas klein

Prachtige leren laarzen. De schacht maat 44 past goed, zoals ik zelf heb gemeten. Helaas vallen de laarzen klein en moet ik nog een maat groter bestellen. Verder fijne service van Jilsten!

Eindelijk passende laarzen!

Na jaren geen laarzen meer gedragen te hebben, nu eindelijk een paar gevonden die rond mijn kuiten passen!

Eindelijk laarzen gevonden die mij passen dankzij de handige maattabel

Snelle levering.. mooie soepel leren laarzen gekocht.. zit perfect..

bonne expérience, je recommande.

Site clair, produit conforme à la description, livraison rapide, seul bémol un peu chère.

parfait

entièrement satisfaite

Produit au top

Première fois que je parviens (enfin) a fermer des bottes sans difficulté

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.