Mijn pakje is spoorloos

Mijn pakje werd niet geleverd er werd ons ook niet meegedeeld waar ik hem pakje kan vinden. Ik kan het niet traceren

Leuke laarzen

Laarzen zitten goed en zijn mooi. Het leer is wel wat stug, vooralaan de hiel. Om echt fantastisch te zitten zou het beter wat zachter leer zijn. Maar waarschijnlijk wordt het nog zachter door te dragen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eindelijk mooie laarzen waar mijn brede onderbenen in passen! Echt een aanrader!

Perfecte levering en service

Heel tevreden, bestelde laarzen in perfecte staat ontvangen, 2 dagen na bestelling!

te klein

zeer mooie laars maar de te smal voor dames met een bredere voet.

Levering was snel en laarzen zijn van goede kwaliteit!

Toujours des bottes de qualité

Toujours des produits de qualité, dommage de n avoir pas plus de choix

Hele mooie laarzen, snelle verzending. Blij met de pasvorm

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eindelijk mooie laarzen die om mijn kuiten passen

Supermooie laarzen waarbij je verschillende kuitmaten kunt bestellen. In reguliere winkels krijg ik hoge laarzen vaak net niet dicht. Dit is echt een uitkomst :) Service is goed, levering zeer snel.

Je conseille fortement

Livraison rapide. Très bonne qualité du produit.

vlotte verzending en communicatie

mooie website vlotte verzendin en communicatie

Mooie laarzen.

Mooie laarzen, goede kwaliteit, prima pasvorm. Fijn dat de schacht wijdte ook werkelijk klopt. Snelle bezorging en perfect verpakt. Kortom een firma om te delen met familie en vrienden.

Heel mooi laarzen

Duidelijkheid over maten en kleur , snelle levering , produkt oogst mooi

Uistekend

Snelle levering.makkelijk te retourneren. Laarzen zijn heel mooi. Mooie kwaliteit.

Mooie laarzen, prima service

Laarzen zitten heel lekker en zijn van prima kwaliteit, zacht leder. Vlugge levering

Endlich!

Ich habe meine Stiefel gefunden und bin glücklich! Nach langer Suche bei mehreren Anbietern bin ich auf Jilsen gestoßen. Bestellt, nach nur 2 Tagen geliefert, hineingeschlüpft, passt! Endlich ein toller Lederstiefel mit einem schönen Absatz und trotzdem bequem. Sieht super am Fuß aus. Ich trage eigentlich Schuhgröße 36, habe 37 bestellt, Er passt so, dass ich noch meine Einlagen hinein legen kann. Super und ich gebe eine klare Kaufempfehlung!

Je ne regrette pas mon achat

Je suis ravie de mon choix, j'arrive parfaitement à rentrer les bottes ! J'ai choisi les Nayla pour pieds formes, je les trouve un peu serrées malgré tout mais le cuir va se détendre. Vivement cet hiver pour que je puisse les porter !

uitstekend

Mooie laarzen, uitstekende kwaliteit. Blij dat ik deze site gevonden heb, zal in de toekomst zeker nog bestellen.

Mooie laarzen - snelle levering

Ik zoek al jaren giede laatzen met de juiste pasvorm. Gevonden!! Super fijn.

Super laarzen

Hele fijn laarzen en zitten perfect

Mooie en perfect passende laarzen!

Eindelijk laarzen met brede schacht gevonden van mooie, goede kwaliteit! Even je kuitomtrek meten en de maattabel op de website geeft aan welke maat laars het beste bij je past. Ik ben niet heel lang, dus heb gekozen voor model Nina, omdat deze wat minder hoog zijn. De laarzen zitten perfect, lopen erg lekker, en daarbij zijn ze ook nog eens prachtig om te zien. Een aanrader!

bestelling, betaling en levering was zonder zorgen

Eerste keer besteld, reeds lang op zoek naar mooie laarzen maar vaak waren de schachten te klein. Dan ben ik bij Jilsen terecht gekomen via Google en ondertussen ben ik de blije eigenaar van twee paar nieuwe mooie laarzen. Ik heb ze nog niet gedragen nu de zon er eigenlijk bij is deze zomer, maar ze passen alvast perfect!

Toller Stiefel, schnelle Lieferung, toller Service

Ich habe mir "Nina" in zwei Größen bestellt, da ich mir wegen der Schaftweite nicht ganz sicher war. Eine der Größen passt perfekt, die andere Größe kann ich problemlos zurückschicken. Ich freue mich über diesen hochwertigen Stiefel, schon das "Auspackerlebnis" war toll. Der Stiefel sitzt sehr bequem, ich bin froh das Geld investiert zu haben. Ein weiterer Pluspunkt war die schnelle Lieferung, keine 24 Stunden nach Bestellung stand das Paket vor meiner Haustür.

Ruime keuze van uitstekende kwaliteit laarzen

Heb meerdere laarzen hier besteld. Laarzen hebben een super kwaliteit, ze hebben een ruime keuze en de laarzen lopen fantastisch. De oude laarzen zijn nog lange niet af zelfs niet na 4 jaar intensief gebruik, maar wil ook wel eens wat nieuws.

Super laarzen

Super laarzen en nu eindelijk in chocolade print. Erg blij mee

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.