tour de mollet impeccable mais bottes pour pieds fins

j'ai commandé mes bottes en tour de mollet 44cm et en pointure 39, c'est impeccable mais ces bottes sont pour les pieds fins, pieds bien trop serrés je dois les retourner, dommage car belle qualité, pointure et tour de mollet correpsondent parfaitement

Altijd snelle service en prachtige kwaliteit laarzen

Altijd snelle service en prachtige kwaliteit laarzen. Ook absoluut klantvriendelijk als er geruild moet worden.

Topservice!

Duidelijke website, mooie producten! Ik bestel nog bij Jilsen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

produit conforme à la description

C'est la 2ème fois que je commande des bottes sur ce site et j'en suis très satisfaite. Les produits sont d'une très bonne qualité et durent vraiment dans le temps. C'est exactement le produit qu'on attend.

Enfin !

Après essayage de plusieurs modèles trop étroits pour mes chevilles j'ai enfin trouvé la paire parfaite. Je n'y croyais plus et j'ai le bonheur moi aussi d'avoir de belles bottes. J'aimerais que Jinsen pour sa future collection prenne aussi en compte les chevilles car bien souvent elles sont aussi larges que ce que peuvent être les mollets. Merci à l'équipe Jinsen très compréhensive et professionnelle.

Eindelijk! Mooie hoge laarzen die passen om mijn kuiten

Ik was aangenaam verrast toen ik de leuke modellen op jullie website zag. Kuitmaat opgemeten en de laarzen besteld. Toen ik ze kreeg en wilde aandoen, kreeg ik ze niet dicht. Mijn kuitmaat nogmaals opgemeten en de laarzen zouden moeten passen. Vervolgens met een beetje kracht de laarzen alsnog dicht gekregen en na een paar keer erin te hebben gelopen, zitten ze nu als gegoten. Ik ben er enorm blij mee en zal zeker nog een ander paar kopen. Graag meer modellen van Nina!.

mooie laarzen en een ruim assortiment.

Toen mijn " oude "laarzen echt op waren, had ik moeite met het vinden van mooie modieuze vervangers. Veel schoenenzaken hebben een te beperkt assortiment dameslaarzen met brede kuit en beweren dat er geen vraag naar is (!!) . Omdat ik geen genoegen wilde nemen met cowboylaarzen of onflatteuze gevallen ben ik gaan zoeken op het internet en kwam bij Jilsen terecht. Even koudwatervrees om te bestellen, want wat als de laars niet goed zit. Dan moet ik terugsturen. Gelukkig keus genoeg ( heb ik ook verteld aan een verkoopster in een schoenenzaak) en het eerste paar zit direct goed dankzij de maatvoering die goed beschreven wordt op de site. Ik draag ze met plezier.

Exceptionnel

Site proposant de la qualité et un suivi sérieux. Avis suite à une dizaine d'achats. A recommander les yeux fermés.

Des bottes superbes à ma taille !!

Après un retour d’une première commande, j’ai enfin des bottes à la taille de mon mollet. L’achat , le retour et la nouvelle livraison ont été très rapide et sans difficultés Botte nina sont du plus bel effet

Snelle verzending, mooie schoenen

Onlangs heb ik 2 paar pumps besteld bij Jilsen. De pumps waren zeer aantrekkelijk geprijsd. Beiden zijn maat 37 (mijn schoenmaat). 1 paar past perfect. Het andere paar is bijna 1 maat te groot... Dit vond ik wel vreemd, gezien beide paren maat 37 zijn. Ik heb wel besloten om beide paren te houden.

Helaas kreeg ik de laarzen niet dicht ...

Het einde!

Eindelijk een paar laarzen die ik pas! En mooie kwaliteit en afwerking. Erg blij mee.

Perfecte laarzen voor de echt bredere kuit

Prachtige laarzen. Mooi, zacht en toch stevig leer. Rits loopt geheel door tot zool. Goede, brede en stevige rits. Niet te hoog hakje, precies goed. Omvang voor kuiten van 50-52 cm klopt precies en wordt nog iets vergemakkelijkt door inzet stukje elastiek. Dat stukje elastiek is niet zo groot maar dat is juist mooi!

Prima levering, mooie laarzen

Netjes geleverd, mooie kwaliteit. De kuitmaat is wel iets aan de krappe kant. Ik zou 1 cm minder op de website erbij vermelden. Maar laarzen zijn prachtig.

Parfait

Les bottes sont sublimes et quel bonheur de pouvoir en mettre quand on a un mollet plus large que la normale, envoi très rapide je suis totalement satisfaite de mon achat

Ravie !

Envoi rapide, emballage soigné et bottes magnifiques !

Très efficace

j'ai reçu mes bottes en quelques jours. Elles sont de très bonne qualité un peu serrées sur le coup de pied.

Top bedrijf!

Vragen worden snel beantwoord, levering was supersnel!

Kwaliteit ten top!

De laarzen had ik al , de geldbeugel is geweldig! Bedankt

Bottes conformes au descriptif. Beau cuir

Livraison rapide

qualité et service client au top

Qualité des bottes excellente Service client impeccable avec retour gratuit

Premier achat pour moi, mais pas le dernier

Bottes d'excellente qualité, très belles et confortables

Superkwaliteit en snelle en goede levering

Heel erg blij met mijn mooie nieuwe laarzen. Ze zitten heerlijk en wat zijn ze mooi. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Jilsen.

Geweldige laarzen voor de bredere kuit

Voor een 2e keer laarzen bij Jilsen gekocht voor mijn bredere kuiten en wederom zijn ze prachtig, zitten super goed aan mijn kuit n voet en ze lopen ook weer lekker net als t eerste paar wat ik gekocht heb

Slechte service voor retourzending

Ik heb een paar laarzen gekocht waarvan de leest extra breed zou moeten zijn, breedte K. Ik heb normaal G of H en die passen prima, dus ik had verwacht dat K lekker ruim zou zijn. Maar het blijkt dat ik nauwelijks de laars aan kan doen, omdat de leest veel te smal is. Goed, kan gebeuren, dus wil ik de laarzen retourneren. Dan blijkt dat dat alleen gratis kan als je een retourlabel kunt printen. Helaas heb ik geen printer. Bij de klantenservice beweren ze dat ze nog nooit hebben gehoord dat iemand geen printer heeft en ze vinden het ook heel uitzonderlijk dat retourneren gratis is. Mijn ervaring is toch echt het tegenovergestelde. Dit was dus mijn eerste en laatste keer dat ik iets bij Jilsen bestel.

Kadijk 9

8531 XH Lemmer

Over Jilsen

Sinds 2005 is Jilsen een toonaangevend merk voor dames laarzen met brede schacht. Jilsen is hét merk voor modieuze vrouwen met bredere kuitmaten die zich niet door hun pasvorm willen laten beperken. Onze collectie bestaat gemiddeld uit 12 verschillende modellen laarzen, verkrijgbaar in meerdere kleuren en prints. Ieder jaar selecteren wij met veel zorg een zo breed mogelijk aanbod laarzen met brede schacht. Ons doel is voor iedere vrouw een paar fashionable laarzen in ons assortiment te hebben die gezien mogen worden.