Zeer snelle complete levering

Woensdag besteld, donderdag al ontvangen. Zelfs in deze tijd. Mooie materialen. Zeer tevreden

Geen geld terug

Leveren op en top maar zodra je het retour stuurt krijg je het geld niet terug. Zoek je met ze contact op hoor je niks. Zult bijna denken dat je opgelicht bent.

Sinds een 2tal jaren bestel ik regelmatig, groot aanbod, leuk dat je op de website altijd wel iets tegenkomt dat je leuk vind. Gratis patronen zijn geweldig, zo kan je alvast eerst eens kijken of je het werkje niet te moeilijk vind. Supersnelle levering naar België toe, ook zelfs tijdens deze Corona tijd.

Duidelijke website en mooie producten.

Prima service!

Correcte levering en heel snelle verzending (naar België).

De breiwol was prima verpakt, levering snel. Prima service.

Goed geregeld, prettig oevrleg via de mail, goede service

Verkeerde wol gekocht. Geen probleem, ik kon het ruilen. Daar ben ik blij mee!

Mijn order was snel ontvangen. Zeer goede service. Bedankt.

Prima kwaliteit en snelle levering

Zeer snel geleverd en prima garen (alaska) ontvangen.

perfect

2 Keer iets besteld in 2 dagen en een ontzettend snelle levering. De producten zijn uiteraard uitstekend

Heel goed !

Vlot mijn weg gevonden op de website. Vlugge en correcte levering.

Hele fijne vlotte afhandeling

Voortreffelijk

Om vaker terug te komen.

Overzichtelijke site. Ik had DMC garen nodig. En dat stond met kleur en nummers aangegeven. Tip: Het zou wat gemakkelijker zijn als het op nummer volgorde zou staan. En bij het metallic garen staan wel de nummers maar kan je de kleuren niet zien. Moet je eerst op klikken. Maar snel geleverd. Duidelijke informatie en track and trace.

Alles goed verzorgd

Mooie wol, goede patronen en altijd snelle levering

Super service en héél snelle levering !!!

Ik was nog op zoek naar hetzelfde kleurbad van de Merino 6, had die bollen wol vorig jaar reeds aangekocht maar bleek nu toch niet genoeg te hebben om mijn trui te kunnen breien. De communicatie was top, kreeg binnen de kortste tijd antwoord op mijn vraag. Ook de verdere afhandeling van mijn bestelling ging heel vlot, de dag voordien besteld rond de middag, 's anderendaags in de voormiddag al mijn wol in huis en dat ondanks de vertraagde leveringen door de Corona. Dus gewoon in één woord SUPER !!!

Goede snelle levering

Goed, kan niet beter!

Jammer dat het patrooon er niet helemaal bij zit

Er ontbreekt een deel van het patroon en het 2de zat er helemaal niet bij. Wel een vlotte levering in deze drukke tijden.

Snelle, perfecte service

Twee keer 's middags besteld en de volgende dag in huis. Ook in deze drukke tijd! Heel snelle service, goede kwaliteit producten. Duidelijke vermelding op de site van de voorraad per garensoort, dat is heel fijn. Kleuren komen ook goed overeen met de werkelijkheid.

Zeer goede en snelle service

In deze zeer drukke tijd is mijn bestelling in 1 dag geleverd. De bestelde wol en katoen is van een prachtkwaliteit. Ik ben zeer tevreden over jullie service.

Snelle verzending, goed verpakt. Goede communicatie!

Snelle verzending, goed verpakt. Goede communicatie!

Altijd fijn om weer een pakje van ze te ontvangen.

Fijne mooie materialen waar je met plezier mee werkt.

Snelle levering, goede hulp en prima oplossing bij probleem van garen. Ivm vraag rond praktische hulp bij een patroon wacht ik nog steeds op een antwoord.

Geweldig.

Super snel en goed geleverd voor een prima prijs.

Snelle service, correcte afhandeling

Perfecte service!

Garen wat bij andere winkels niet meer aanwezig was, werd binnen 2 dagen geleverd.