Helaas waren niet alle gewenste artikelen die ik wou in voorraad maar het was een perfecte en snelle levering van mijn bestelling

Sven

snelle levering.

Heel correcte behandeling

Juiste en heel snelle levering, waarvoor enorme dank ! Ik bestel later nog wel bij jullie

Zeer aangenaam

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit, brede assortiment

Altijd netjes en snel geleverd

Hele goede service

Goede en snelle service

Ruime keuze uit mooie garens. Klantvriendelijke site. Fijn dat alle bebodigdheden voor een werkstuk in één pakket te koop zijn.

Een aanrader

Steeds vlotte en correcte levering. Bij vragen of opmerkingen krijg je zeer vlug antwoord! Een aanrader voor mensen die houden van handwerk.

Maakt mij blij, de ene dag bestellen, de volgende dag in huis.

Voor de derde keer heb ik het supermooie garen Cébélia nr.40 garen besteld. De volgende dag was het al hier in huis. Ik haak kantjes en maak zo hele mooie zakdoekjes zoals ik 60 jaar geleden toen ik 10 jaar oud was, al deed. Niet iedereen gebruikt katoenen zakdoeken maar ik heb er al veel mensen blij mee gemaakt en ik heb dit voorbije jaar heel veel tijd gehad. Dit bijzonder garen kan ik alleen maar krijgen bij Hobbydoos.nl. Ik heb er ook voor mijn kleindochters gemaakt en ik hoop dat zij later tegen hun kinderen zeggen "dit heeft mijn moeke gemaakt in die corona-jaren 2020-2021". Chris, bijna 72 jaar oud.

Geweldig mooie sokkenwol en heel snelle service

Snelle bezorging en goede producten

Mijn bezorging was snel afgehandeld en was de volgende dag al bezorgt! De materialen zijn ook makkelijk te vinden op de website en zijn van goede kwaliteit. Ik zou hier zo weer bestellen!

Perfect.

Altijd wat ik wil hebben . Goede service vlotte bestelling. Gewoon perfect.

Supersnelle levering !!

Vlugge levering. Mooie wol.

Heel goed.

Het bestelde garen werd snel bezorgd, fijn!

Teleurstelling

Wol besteld voor 2 truitjes, bij 1 truitje kreeg je gratis patroon, bij andere truitje moest ik breiboek bijbestellen. Bij ontvangst bleek de wol prachtig, maar het beloofde gratis patroon zat er niet bij. Het bijgevoegde gratis patroon kwam uit het boek, dat ik bijbesteld had. Op mijn vraag of het missende patroon nog even gemaild kon worden, kreeg ik eerst het antwoord dat patronen uit nieuwe breiboeken nooit gratis verstrekt worden en later kwam er nog een antwoord dat patronen van Phildar nooit gratis verstrekt mogen worden. Ik zou me wel vergist hebben. Nog even de site gecheckt en er worden wel degelijk gratis patronen bij Phildar produkten beloofd! Het gratis patroon, dat bij de door mij bestelde wol stond, stond nu niet meer op de site. Ik vermoed dat er een foutje in de site is geslopen, maar daar heb ik natuurlijk geen bewijs voor. Uiteindelijk heb ik maar een nieuw breiboek besteld en daar moest ik natuurlijk ook weer verzendkosten voor betalen. Een zeer onprettige eerste kennismaking met Hobbydoos.

zeer tevreden!!! Op tijd levering ,en de kwaliteit van het garen zalig !!!

SUPER CONTENT !!!

Helemaal top

Al meerdere malen besteld en altijd correct behandeld. Ook toen een garen niet voldoende aanwezig was, geen probleem direct geld retour. Dus volkomen klantvriendelijk en betrouwbaar

Positief

Veel keus, snelle service

Vlotte bestelling en super vlugge levering. Bedankt

Gevonden waar ik al lang naar zocht

Heel snelle en correcte levering

Slechts één verkeerde levering. Bij vorige bestelling werd de verkeerde kleur opgestuurd. Omdat ik die keur ook wel ok vond heb ik de wol maar gehouden.

Vlotte levering en tevreden van mijn product!

Heel tevreden

Waarom? Ik ben reeds een tijdje klant en ondanks de Corona tijden steeds een heel goede service

Super snelle levering

Levering is steeds correct en super snel.

Blij met de vlugge en veilige levering

Ik ben ontzettend tevreden dat mijn bestelling zo vlug is geleverd en op een veilige manier