Goed en snel geholpen

De rondbreinaalden die niet goed waren werden snel verwisseld. De foute rondbreinaalden zijn een fabrieksfout die eigenlijk nooit voorkomt.

Betrouwbaar ensnelle levering

Hobbydoos heeft een groot assortiment en de levering is supersnel

geweldig

mooie wol en mooie kleuren

Geweldige garen voor een hele scherpe prijs. Super snel in huis, zodat je meteen aan je project kan beginnen.

Vlotte verzending

Snelle verzending en hele mooie wol

Héél snelle levering en ruim aanbod

Nu ik pas gepensioneerd ben, is er weer heerlijk veel tijd om mijn oude hobby terug op te nemen. Na 25 jaar heb ik onlangs de restjes wol en breinaalden van mijn zolder gehaald. Met de restjes alleen bleek ik echter niet voldoende wol te hebben om mijn projectje te breien. Op de website van Renske vond ik mooie bijpassende wol :-) Ondertussen heb ik al opnieuw besteld voor een volgend projectje... een gebreide tuniek met voor een zakje (gratis patroon op maandag) Ik kan Hobbydoos.nl alleen maar aanbevelen, je vindt er echt alles! De prijzen zijn heel interessant, de levering gaat supersnel en de verzendkosten zijn heel democratisch. Het gratis patroon op maandag vind ik ook heel leuk. Tot een volgende Renske ;-)

Correct

Zeer snelle en correcte levering!

Heel blij met Hobbydoos

Snelle levering, goeie service!

Snelle verzending, netjes verpakt

Mooie kwaliteit en uitstekende service!

Ik bestel al heel lang breigaren bij Hobbydoos en altijd ben ik eg tevreden over wat ik heb besteld. Hun website is heel duidelijk in de beschrijving van het garen en de afgebeelde kleuren zijn betrouwbaar. Je hebt het heel snel in huis, ook altijd fijn als je een project wilt beginnen. De gratis patronen op maandag zijn ook goed. Ik ben een trouwe klant die erg tevreden is!

Altijd mooi garen

Goede service, mooi garen tegen een goede prijs. Snelle levering

Hele goeie service, vlugge verzending en mooie kwaliteit !

Prima ervaring

Vlot en voor goede prijs ontvangen.

Het klopt altijd wat ik bestel En het is er snel Top

Hele vlotte service

Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snelle levering

Snel, goed, betrouwbaar.

Snel, goed en betrouwbaar.

Heel tevreden ! Zeer snelle en correcte levering.

Ik ben blij dat ik uw site ontdekt heb. Wij hebben een klein breiclubje en ik ga u zeker aan mijn vriendinnen aanraden wanneer ze aan een nieuw werkje beginnen. Top ervaring !

Snelle verzending, veel keuze

Mooie wolletjes voor een goede prijs. Wat onoverzichtelijke site.

Mijn favoriete webwinkel

Hobbydoos, ruime keuze uit merken en wol/katoen soorten. Wordt snel en goed verpakt verzonden. Is het je hobby of hoor je bij de pro's Bestel bij Hobbydoos

Prima .

Bestel hier vaak . Altijd snel en netjes bezorgd. En zeker niet duur.

De levering zoals beschreven is meestal correct ,pakje werd correct geleverd

Topper !

mijn bestelling was in orde en heel vlug ontvangen en goed verpakt , alles dik in orde !! Aanrader .

Goed zoals altijd

De snelheid van de levering is echt geweldig!

Prijsaanbiedingen van garens vind ik top

Service en verzending heel goed, website duidelijk en makkelijk te surfen.

Altijd snel bezorgd wat ik besteld!

Mijn favoriete webshop voor garen en alles voor breien.

Over Hobbydoos.nl

Hobbydoos.nl is een online winkel die gespecialiseerd is in handwerkbenodigdheden en biedt een uitgebreid assortiment aan garens, brei- en haaknaalden, borduurpakketten, quiltstoffen en andere hobbymaterialen. Het is een winkel voor iedereen die van handwerken houdt, van beginners tot gevorderden en van jong tot oud. Het assortiment van Hobbydoos.nl omvat garens van verschillende materialen en diktes, waaronder wol, katoen, acryl en zijde. Er zijn garens verkrijgbaar in diverse kleuren en patronen, zodat er voor iedere smaak en project wel iets te vinden is. Ook biedt Hobbydoos.nl een ruim aanbod aan brei- en haaknaalden in diverse maten en materialen, waaronder bamboe, kunststof en aluminium. Naast breien en haken biedt Hobbydoos.nl ook een ruime keuze aan borduurpakketten. Deze pakketten bevatten alles wat nodig is om een borduurwerk te maken, waaronder borduurstoffen, borduurnaalden, garens en instructies. Er zijn borduurpakketten verkrijgbaar in diverse stijlen en thema's, zoals klassiek, modern, bloemen en dieren. Ook voor quilters heeft Hobbydoos.nl een uitgebreid assortiment. Er zijn diverse quiltstoffen verkrijgbaar in diverse kleuren, patronen en thema's. Ook biedt Hobbydoos.nl diverse quiltpakketten aan, waarmee je direct aan de slag kunt met een leuk en creatief project. Naast het ruime assortiment aan hobbymaterialen biedt Hobbydoos.nl ook diverse instructieboeken en patronen aan. Deze boeken en patronen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden en bieden inspiratie en instructies voor diverse handwerktechnieken.